abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 30 augustus 2007 @ 15:59:16 #251
44760 Nachtdier
Heeft usericon gejat!
pi_52813050
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 01:00 schreef Autoreply het volgende:

[..]

Zonder licht fietsen. Ze stonden bij Virgiel al te controleren, dus tijdig afgestapt en met een grote grijns langsgelopen, idem bij 't tunneltje bij 't station. Komt er 50 meter voor m'n flat een politieauto voorbij met zo'n bordje "stop politie" Naja, gesprint richting flat en via 't gras (wisten die mannen veel waar ik naartoe ging) snel de sleutel in 't slot gefietst en 20 meter voor hun neus dichtgegooid. Nét. Toch maar 's een paar lichtjes kopen geloof ik
Tering, ze zijn echt erg hiero. Binnenstad ook maar mijden volgende keer. Ik vraag me af hoeveel ze wel niet binnenhalen met die zielige acties van ze en of ze wel weten wat echte boeven zijn?

Gisteren nog even de vrees gehad op een boete toen ik praktisch voor mn deur door rood reed, zonder verlichting, zonder ausweis. Bleek ik recht op een motoragent af te rijden die het verkeer in de gaten hield. Gelukkig bleef ie staan waar ie stond, maar de schrik zat er toch wel in toen ik 'm zag .


Maar waar staan ze nog meer wel eens te controleren?

Staan ze ook wel eens onder het tunneltje onder het spoor, naast het bedrijventerrein waar o.a. de Gamma zit?
Amaranta is een dropmuts!
"Your body only has enough blood to run either your brain or your cock".>>>ik denk dus met mn lul!

Webicon maximum 100kB, geen 1.4MB. Removed by Jump
pi_52813898
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 15:59 schreef Nachtdier het volgende:

[..]

Tering, ze zijn echt erg hiero. Binnenstad ook maar mijden volgende keer. Ik vraag me af hoeveel ze wel niet binnenhalen met die zielige acties van ze en of ze wel weten wat echte boeven zijn?

Gisteren nog even de vrees gehad op een boete toen ik praktisch voor mn deur door rood reed, zonder verlichting, zonder ausweis. Bleek ik recht op een motoragent af te rijden die het verkeer in de gaten hield. Gelukkig bleef ie staan waar ie stond, maar de schrik zat er toch wel in toen ik 'm zag .


Maar waar staan ze nog meer wel eens te controleren?

Staan ze ook wel eens onder het tunneltje onder het spoor, naast het bedrijventerrein waar o.a. de Gamma zit?
Mijn ervaring is dat je er, als de agenten in kwestie iets anders te doen hebben (donuts vreten), je er meestal wel mee wegkomt. Alleen bij gerichte controles ben je de sjaak, of als je ze letterlijk voor de sokken rijdt.
Van die tunneltjes zijn idd wel ideale controleplekken voor ze, daar zie je ze niet op kilometers afstand al staan.
  donderdag 30 augustus 2007 @ 16:51:00 #253
72533 Ienepien
Get on with it!
pi_52814605
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 16:27 schreef mcDavid het volgende:

[..]

Mijn ervaring is dat je er, als de agenten in kwestie iets anders te doen hebben (donuts vreten), je er meestal wel mee wegkomt. Alleen bij gerichte controles ben je de sjaak, of als je ze letterlijk voor de sokken rijdt.
Van die tunneltjes zijn idd wel ideale controleplekken voor ze, daar zie je ze niet op kilometers afstand al staan.
Ja maar he, wapperen jullie dan niet met je lange haar, kijk je een beetje zaadvragend uit je ogen en zegt: "sorry meneer agent, heeeeeeeeeeelemaal vergeten dat de zon onder ging!"

Ik bedoel, ik heb nauwelijks boetes mogen ontvangen in mijn fietscarriere.

Disclaimer: bovenstaande methode werkt alleen als er minimaal 1 mannelijke agent in het spel is.
Te audire no possum. Musa sapientum fixa est in aure
  donderdag 30 augustus 2007 @ 17:20:20 #254
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_52815413
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 16:51 schreef Ienepien het volgende:

[..]

Ja maar he, wapperen jullie dan niet met je lange haar, kijk je een beetje zaadvragend uit je ogen en zegt: "sorry meneer agent, heeeeeeeeeeelemaal vergeten dat de zon onder ging!"

Ik bedoel, ik heb nauwelijks boetes mogen ontvangen in mijn fietscarriere.

Disclaimer: bovenstaande methode werkt alleen als er minimaal 1 mannelijke agent in het spel is.
Ik wapper altijd met mn lange manen, maar die agenten vinden dat nooit sexy Maargoed, gelukkig mag ik dan altijd ff "Ik vind jou een gore tyfuslijer met je hoerenkop" zeggen en dan neem ik de verkeersboete voor lief
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
  donderdag 30 augustus 2007 @ 17:20:37 #255
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_52815426
En nu ga ik ff soppen en Marco koken
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
pi_52815522
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 16:51 schreef Ienepien het volgende:

[..]

Ja maar he, wapperen jullie dan niet met je lange haar, kijk je een beetje zaadvragend uit je ogen en zegt: "sorry meneer agent, heeeeeeeeeeelemaal vergeten dat de zon onder ging!"

Ik bedoel, ik heb nauwelijks boetes mogen ontvangen in mijn fietscarriere.

Disclaimer: bovenstaande methode werkt alleen als er minimaal 1 mannelijke agent in het spel is.
Ik moet zeggen dat die tactiek bij mij nog best wel eens wil werken!
Het zullen de krulletjes wel zijn
pi_52817802
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 17:20 schreef Bravebart het volgende:
En nu ga ik ff soppen en Marco koken
I look back and I'm amazed, that my thoughts were so clear and true, that three words went through my mind endlessly, repeating themselves like a broken record... you're so cool, you're so cool, you're so cool...
  donderdag 30 augustus 2007 @ 18:58:13 #258
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_52818002
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 18:52 schreef m-kay het volgende:

[..]

[afbeelding]
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
pi_52818182
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 15:59 schreef Nachtdier het volgende:
Staan ze ook wel eens onder het tunneltje onder het spoor, naast het bedrijventerrein waar o.a. de Gamma zit?
Daar kom ik eigenlijk nooit langs.
Bij het tunneltje bij 't station staan ze om de haverklap en ook de oude Delft, ter hoogte van Virgiel moet je oppassen. Kruising Martinus Nijhofflaan/Papsouwselaan staan ze vaak in die bosjes te wachten. Ik moet nogal een teringeind fietsen, dus als er een politieauto in dezelfde straat rijdt heb je ook een probleem. Langs 't Kruithuyspad en de Buitenwatersloot heb ik er nog nooit eentje gezien, bovendien kan je daar altijd wel een zijstraatje. Ik ga er dan ook standaard maar vandoor, dat werkt tot nu toe altijd met tweewielers

Maargoed, vanmiddag verlichting op m'n fiets gekocht, het is nu zo erg dat ik vroeg of laat toch een keer een boete op zou lopen
pi_52818393
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 19:03 schreef Autoreply het volgende:

[..]
Maargoed, vanmiddag verlichting op m'n fiets gekocht, het is nu zo erg dat ik vroeg of laat toch een keer een boete op zou lopen
cru om te zeggen, maar dan hebben die controles dus toch "nut" gehad (er rijdt weer 1 fiets meer met verlichting)
pi_52818420
Neemt niet weg dat alle (verkeers) juten dood moeten, trouwens.
pi_52818474
Bij de AH in de hoven staan ze ook vaak achter de bosjes op die gare mountainbikes .
Je kon beter je vinger in je kont stoppen dan dit lezen, dan had je nog wat bereikt.
  donderdag 30 augustus 2007 @ 19:28:34 #263
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_52818861
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 19:14 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Bij de AH in de hoven staan ze ook vaak achter de bosjes op die gare mountainbikes .
Hehe
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
pi_52819138
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 19:14 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Bij de AH in de hoven staan ze ook vaak achter de bosjes op die gare mountainbikes .
surveillance-fietsen...
pi_52819770
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 19:14 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Bij de AH in de hoven staan ze ook vaak achter de bosjes op die gare mountainbikes .
Heb je er ervaring mee?
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 19:11 schreef mcDavid het volgende:

[..]

cru om te zeggen, maar dan hebben die controles dus toch "nut" gehad (er rijdt weer 1 fiets meer met verlichting)
Ik betwijfel 't. Ik let een stuk beter op als een politiecontrole een gevaar is, net zoals je op de motor véél beter op let als je te hard rijdt. (controles, spelende koters)
pi_52819812
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 19:58 schreef Autoreply het volgende:

[..]

Heb je er ervaring mee?
[..]

Ik betwijfel 't. Ik let een stuk beter op als een politiecontrole een gevaar is, net zoals je op de motor véél beter op let als je te hard rijdt. (controles, spelende koters)
jamaar je houdt je nu wel aan de regels

zoiets was ook met fietshelmen.. 't bleek dat fietsen mét helm gevaarlijker was voor huis-tuin-keuken fietsers
  donderdag 30 augustus 2007 @ 20:07:23 #267
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_52820013
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 19:37 schreef mcDavid het volgende:

[..]

surveillance-fietsen...

Idd
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
pi_52820290
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 20:00 schreef mcDavid het volgende:

[..]

jamaar je houdt je nu wel aan de regels

zoiets was ook met fietshelmen.. 't bleek dat fietsen mét helm gevaarlijker was voor huis-tuin-keuken fietsers
Ziet er bovendien niet uit, je wordt veel te snel voor duitser aangezien . Of japanner of andere dichtgenkepen-ogende.
Je kon beter je vinger in je kont stoppen dan dit lezen, dan had je nog wat bereikt.
  donderdag 30 augustus 2007 @ 20:20:22 #269
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_52820407
Ghehe, belt de bovenbuurman aan: Ja, we zijn alledrie onze sleutel vergeten, mogen we ff via jullie tuin op het dak klimmen en via het raam naar binnen ?

Gast op ons winkelkarretje staan, dak op, door raam naar binnen

Wat een kneuzen
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
pi_52820557
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 20:00 schreef mcDavid het volgende:

[..]

jamaar je houdt je nu wel aan de regels

zoiets was ook met fietshelmen.. 't bleek dat fietsen mét helm gevaarlijker was voor huis-tuin-keuken fietsers
Da's 't mooie ook, al die Duiters in Zeeland op vakantie (dat sowieso ) rijden keurig met helm op, maar op de Schwalder Hochstrasse wordt ik rustig met 200+ ingehaald door een Duiters om de motor met een t-shirtje en een korte broek
pi_52820660
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 19:58 schreef Autoreply het volgende:

[..]

Heb je er ervaring mee?
[..]

Ik betwijfel 't. Ik let een stuk beter op als een politiecontrole een gevaar is, net zoals je op de motor véél beter op let als je te hard rijdt. (controles, spelende koters)
Fietsverlichting heeft dan ook als hoofdtaak om JOU zichtbaar te maken voor andere weggebruikers en in veel mindere mate voor jou om iets te zien.
pi_52821331
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 20:28 schreef SNArky het volgende:

[..]

Fietsverlichting heeft dan ook als hoofdtaak om JOU zichtbaar te maken voor andere weggebruikers en in veel mindere mate voor jou om iets te zien.
Jazeker, maar de gemiddelde bestuurder rijdt zo kneuzig dat ik mijn eigen leven liever in eigen hand houdt
pi_52821480
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 20:52 schreef Autoreply het volgende:

[..]

Jazeker, maar de gemiddelde bestuurder rijdt zo kneuzig dat ik mijn eigen leven liever in eigen hand houdt
Uiteraard, maar dat is natuurlijk geen reden om niet met een werkend licht te fietsen . En zeg nou zelf, wat hebben die lampjes je gekost? Vast niet meer dan de boete voor niet werkende lichten.
Verder ben ik het met je eens dat de Delftse politie helden op sokken zijn en dat ze eens echte boeven moeten vangen in plaats van armlastige arme studenten te pesten .

Volgens mij is dit de meest serieuse post in deze topicreeks in tijden .
pi_52821615
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 20:58 schreef SNArky het volgende:
Uiteraard, maar dat is natuurlijk geen reden om niet met een werkend licht te fietsen . En zeg nou zelf, wat hebben die lampjes je gekost? Vast niet meer dan de boete voor niet werkende lichten.
Ach,ik reed al drie jaar zonder. Het werd meer een ere-kwestie
pi_52827186
Zo'n 7900GT is me toch een partij sneller:

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')