abonnement Unibet Coolblue
pi_52784253
Het lijkt weer helemaal nergens op. Je gaat je toch niet enkel vastbijten op een Olaf Lindenbergh

Misschien verassen ze nog, maar ik zie t alweer gebeuren:

''we zullen geduld moeten hebben tot de winterstop''
Brett Holman
pi_52784998
Molhoek komt ook niet, want hij mag niet verhuurd worden.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_52785415
Laat ze die maar kopen dan met het geld van Boekhoorn. Prima speler voor NEC, beter dan Lindenbergh.
Brett Holman
pi_52808343
Mooie TT.
  donderdag 30 augustus 2007 @ 13:29:13 #30
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_52809172
Het resultaat (las ik gisteren in De Gelderlander) is nu dus dat Lindenbergh meetraint met Kluivert en Jong Ajax, omdat zijn buitenlandse avontuur niet doorgaat
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_52809965
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 13:29 schreef Mark het volgende:
Het resultaat (las ik gisteren in De Gelderlander) is nu dus dat Lindenbergh meetraint met Kluivert en Jong Ajax, omdat zijn buitenlandse avontuur niet doorgaat
Waarbij Kluivert naar Lille zou kunnen, en Lindenbergh eventueel naar SPARTA!!!
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
  donderdag 30 augustus 2007 @ 14:24:39 #32
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_52810374
Lekker, en ze hadden dus gewoon alle 2 voor NEC uit kunnen komen. Was het hele transferverhaal in 1 keer een succes geweest. Toch een klein stuntje als ze kluivert hadden weten te halen. Maarja nu zitten we dus weer met niks. Wat een kulberichten op de site van NEC, de transfermarkt sluit morgen en het lijkt wel komkommertijd. Fijn om te weten dat de E'tjes Omniworld hebben afgedroogd.
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
pi_52811284
Als Lindenbergh naar Sparta gaat en Molhoek naar NAC, dan heb je echt problemen hoor..

dan gaan de supporters zich wel afvragen wat het bestuur verkeerd doet..
Brett Holman
pi_52830964
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 14:24 schreef Zero2Nine het volgende:
Lekker, en ze hadden dus gewoon alle 2 voor NEC uit kunnen komen. Was het hele transferverhaal in 1 keer een succes geweest. Toch een klein stuntje als ze kluivert hadden weten te halen. Maarja nu zitten we dus weer met niks. Wat een kulberichten op de site van NEC, de transfermarkt sluit morgen en het lijkt wel komkommertijd. Fijn om te weten dat de E'tjes Omniworld hebben afgedroogd.
9-2
pi_52837167
Tim Janssen naar NEC?
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 12:12:05 #36
72703 Lionheaad
Nothing beats a Lion
pi_52837386
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 14:58 schreef endr0me het volgende:
Als Lindenbergh naar Sparta gaat en Molhoek naar NAC, dan heb je echt problemen hoor..

dan gaan de supporters zich wel afvragen wat het bestuur verkeerd doet..
Alweer of nog steeds....
wordt aan gewerkt....ben net terug
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 12:33:06 #37
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_52837963
Janssen zou wel een goede zet zijn.
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
pi_52838661
Tim Janssen zou natuurlijk een geweldige versterking zijn

Verder wordt er gepraat over Musampa en een huur van Vayrinnen, maar die laatste 2 lijken me niet realistisch..
Brett Holman
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 14:10:38 #39
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_52841094
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 12:04 schreef -J-D- het volgende:
Tim Janssen naar NEC?
Graag!
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_52841365
Musampa was een loos gerucht, daar is nooit sprake van geweest binnen NEC.
NEC wil Vayrinnen op huurbasis halen, maar komen er vooralsnog niet uit met PSV.
Tim Janssen is 100% rond, Mario Been brengt het binnen een uur paar uur naar buiten.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 15:29:14 #41
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_52843531
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 14:19 schreef -J-D- het volgende:
Musampa was een loos gerucht, daar is nooit sprake van geweest binnen NEC.
NEC wil Vayrinnen op huurbasis halen, maar komen er vooralsnog niet uit met PSV.
Tim Janssen is 100% rond, Mario Been brengt het binnen een uur paar uur naar buiten.
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
pi_52843724
weer geen punten voor NEC van het weekend
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 16:25:42 #43
85985 cazzie
i am online therefore i am
pi_52845153
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 14:10 schreef Mark het volgende:

[..]

Graag!
laat maar komen
pi_52845201
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 14:19 schreef -J-D- het volgende:
Musampa was een loos gerucht, daar is nooit sprake van geweest binnen NEC.
NEC wil Vayrinnen op huurbasis halen, maar komen er vooralsnog niet uit met PSV.
Tim Janssen is 100% rond, Mario Been brengt het binnen een uur paar uur naar buiten.
als dat waar is , is het zeker een goede aankoop.

Zou die Zondag dan al meteen mee kunnen doen ? of moeten jullie het doen met Lens en jhonny van de burgerking ?
pi_52846192
Tim Janssen, vinden jullie die echt zo goed? Kan er tot op heden nog niet echt warm van worden, maar goed, hij is nog jong. Lijkt me trouwens geen type om met Van Beukering te spelen.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_52846233
quote:
Aanvaller Tim Janssen (21) komt per direct over van zijn huidige club RKC Waalwijk naar N.E.C. Janssen tekent in Nijmegen een overeenkomst van 3 jaar met een optie voor nog 2 seizoenen.
Tim Janssen scoorde in het afgelopen seizoen tien eredivisietreffers voor RKC Waalwijk en werd deze zomer Europees kampioen met Jong Oranje. N.E.C. trainer Mario Been is uiteraard verheugd met zijn komst naar Nijmegen: 'Tim is een talentvolle jongen met scorend vermogen en veel doorgroeimogelijkheden. Bovendien vind ik het erg leuk dat hij voor N.E.C. kiest in plaats van zijn
andere opties en dat waren ook niet de minste eredivisieclubs.'

De overgang van Janssen naar N.E.C. is nog onder voorbehoud van het goed doorstaan van de medische keuring. In elk geval zal de Brabander nog geen deel uitmaken van de N.E.C. selectie die komende zondag in Arnhem aantreedt tegen Vitesse.

Naast Tim Janssen heeft N.E.C. zich ook versterkt met de Hongaar Krisztian Vadocz (22). Deze rechtsbenige middenvelder stond onder contract bij het Franse Auxerre en werd gedurende het afgelopen seizoen verhuurd aan het Schotse Motherwell. Daarnaast maakte hij al zes maal zijn opwachting in het Hongaarse nationale elftal. Vadocz tekent een contract in Nijmegen voor één seizoen.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 17:15:05 #47
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_52846548
Congrats met Janssen.

Vind het behoorlijk jammer dat wij hem niet hebben gehaald. Al ben ik behoorlijk selectie met de huidige selectie van Roda!
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_52846585
quote:
N.E.C. versterkt zich met Krisztian Vadocz
Geplaatst op 31-08-2007 17:07 door Timo Wisse

N.E.C. Nijmegen heeft zich vandaag naast Tim Janssen ook versterkt met de Hongaar Kriszian Vadocz. De 22-jarige rechtsbenige middenvelder stond onder contract bij het Franse Auxerre en werd afgelopen seizoen verhuurd aan de Schotse ploeg Motherwell.

Vadocz heeft al zes interlands op zijn naam staan voor het Hongaarse nationale elftal. Vadocz heeft een eenjarig contract getekend bij N.E.C.
http://www.soccernews.nl/news/34043
pi_52846889
Jaa Tim Janssen, en een hongaars international.. allebei jong en allebei een vast contract..

eindelijk goed nieuws

overigens is Vadocz een defensieve middenvelder, dus Molhoek of Lindenbergh lijkt me nu uitgesloten
Brett Holman
pi_52847135
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 17:26 schreef endr0me het volgende:
Jaa Tim Janssen, en een hongaars international.. allebei jong en allebei een vast contract..

eindelijk goed nieuws

overigens is Vadocz een defensieve middenvelder, dus Molhoek of Lindenbergh lijkt me nu uitgesloten
Lindeberg kickje ----> Sparta
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')