abonnement Unibet Coolblue
  maandag 18 oktober 1999 @ 08:58:00 #1
243 Serge
Serge&Hummie! :D
pi_202297
Hier gaan we verder!
Like Andy Warhol once said "Everyone gets their 15 minutes of fame" .

  maandag 18 oktober 1999 @ 09:00:00 #2
243 Serge
Serge&Hummie! :D
pi_202298
Nu gaat het echt leuk worden als die Sabine dr uit gaat donderdag!
Kan Bart het allemaal weer zelf doen ;-)

Like Andy Warhol once said "Everyone gets their 15 minutes of fame" .

pi_202299
Is Auping niet te veel eer?

Je noemt Ruud toch ook geen Ferrari?

*** I have this condition ***
  maandag 18 oktober 1999 @ 09:19:00 #4
483 sdb
Pluk de dag
pi_202300
Ik heb de topic krikken dels gelezen, dus misschien dat mijn vraag al is gesteld. Maar heeft er iemand bij stil gestaan hoe genant dit voor de ouders/familie van S en B is???? Ik had was best nieuwsgierig hoe het tussen hen zou gaan, maar de beelden erbij had niet gehoeven Hummie had bij Barend en Van Dorp gezegd dat er wel wat bewegende dekens zouden worden getoond als het zover was, maar dat gehijg... maar goed. BB staat voor Geen Privacy en dat werd hier wel heel duidelijk.
Life is a moment in space


pi_202301
ach, kan bart weer in de leer bij Storm! Kan Sabientje weer lekker stappen, waar ze opeens xtra veel aandacht krijgt (precies wat ze wil)!
Ik wou dat ik dichter was, dan kon ik altijd dichter bij jouw zijn (Stef Bos).


pi_202302
Wat ik erg vreemd vond is dat we hun gehijg zo goed konden horen. Volgens mij hebben ze hun mics opgehouden, zijn ze daartoe verplicht ofzo? Toch niet tijdens het slapen/in bed liggen?


De kleine dingen in het leven zullen je het meeste geven.
pi_202303
Jeeetje, Serge had je dit topic niet een iets neutralere naam kunnen geven?
Wellicht "Krikken deel 2" of anders "Bart, de dekhengst van BB" (maar dat is geloof ik een compliment voor mannen)

pi_202304
quote:
op 10-18-1999 om 09:31 AM schreef orrymain het volgende:
Wat ik erg vreemd vond is dat we hun gehijg zo goed konden horen. Volgens mij hebben ze hun mics opgehouden, zijn ze daartoe verplicht ofzo? Toch niet tijdens het slapen/in bed liggen?

Ik denk als ze de mics afdoen er gelijk wat van gezegd wordt !! Onder geen beding mogen
die uit staan !!!! Alleen als ze gaan slapen hebben ze de microfoons bij het hoofdeind liggen. En trouwens.... dat gehijg ging nog wel, maar die sopgeluiden,
was overduidelijk GEEN zakje chips of
condoom


pi_202305
LOL RobinH.
Ik hoorde gelukkig nog net geen gesop.
Lijkt me errug ranzig...

  maandag 18 oktober 1999 @ 09:40:00 #10
243 Serge
Serge&Hummie! :D
pi_202306
De ouders van Bart & Sabine hadden gister avond het huis volzitten want die kijken altijd met de familie en vrienden de weekuitzending van BB. Foei wat genant moet dat geweest zijn.
Like Andy Warhol once said "Everyone gets their 15 minutes of fame" .

pi_202307
Heeft iemand ideeen over het moment dat ze "gekozen" hebben?
Zo net voor de nominaties...
Ik heb het idee dat dat helemaal niet zo handig is. Iedereen weet toch dat bij een goeie soap de suspence moet worden vastgehouden. Een van de spannende dingen was wel hoe het verder zou gaan tussen S & B. Nu we weten hoe het verder gaat is het "niet meer interessant" en staat er dus niets in de weg om een van de twee weg te stemmen. Het spannende is er van af.
Ze hadden volgens mij best veel "soap-stemmen" kunnen krijgen wanneer ze nog niet tot de daad waren over gegaan. Al die mensen die wilden weten hoever S & B zouden gaan hebben nu namenlijk al hun antwoord gekregen.

(Zelfs als ze "het" niet hebben gedaan is het duidelijk welke indruk V wilde wekken. En daarin zijn ze geslaagd.)

pi_202308
De suspense was allang weg,want je kon gewoon zien aankomen dat wanneer Sabine het sein zou geven,Bart gewoon over zich heen zou laten gaan.En dat soppen was inderdaad dramatisch,maar hier is waarschijnlijk wat geknutseld en geremixed door Veronica,want volgens mij was dit het paringsgeluid van twee naaktslakken.
RRRRRRR!!!!
pi_202309
quote:
op 10-18-1999 om 09:45 AM schreef Beeezzz het volgende:
Heeft iemand ideeen over het moment dat ze "gekozen" hebben?
Zo net voor de nominaties...
Ik heb het idee dat dat helemaal niet zo handig is. Iedereen weet toch dat bij een goeie soap de suspence moet worden vastgehouden.

Natuurlijk is dat handig: Er zijn genoeg mensen die hen allebei weg wilden stemmen, puur en alleen omdat 'het waarschijnlijk toch niet zou gebeuren'. Nu is er een tipje van het dekbed opgelicht en is de meute benieuwd of er meer te zien zal zijn in de toekomst.

Deze redenatie gaat voorbij aan het feit dat V. volledig in de hand heeft wie er wanneer uit gaat. Dan is het gewoon een geplande stunt om de populariteit van de bewoners eens flink te schudden zodat de mensen niet meer kunnen voorspellen en wij (het kritisch publiek ) niet zo sterk staan met hun aantijgingen (denkend aan de voorspelling dat W. het huis moet verlaten).

Hoe dan ook: Ik mis één aflevering in al die weken en het is gvd (excusez le mot) gelijk raak!

pi_202310
quote:
op 10-18-1999 om 09:37 AM schreef Beeezzz het volgende:
Jeeetje, Serge had je dit topic niet een iets neutralere naam kunnen geven?
Wellicht "Krikken deel 2" of anders "Bart, de dekhengst van BB" (maar dat is geloof ik een compliment voor mannen)

Hoezo een neutralere naam? Ben je het dan niet eens met deze omschrijving van Bientje? Na alles wat we al over en van haar gehoord hebben (Baaaaaaart is maar voor de time-being, hoooooor!!!!! <vrij geciteerd> ), lijkt mij dat toch geen understatement! En al absoluut geen aanval op vrouwen in het algemeen als je daar bang voor bent.

Ik wilde het niet zeggen, maar dat wou ik vanavond nog zeggen (Willem)
pi_202311
quote:
op 10-18-1999 om 09:40 AM schreef Serge het volgende:
De ouders van Bart & Sabine hadden gister avond het huis volzitten want die kijken altijd met de familie en vrienden de weekuitzending van BB. Foei wat genant moet dat geweest zijn.

Serge,
vergis ik me nou of ben jij hier een beetje 'dubbel' bezig ?
Eerst een topic verlengen die volstaat met vuilspuiterij, er nog een tendentieuze titel aan geven, en dan hier weer mooi staan roepen "foei wat genant"....

Het ruikt er een beetje naar dat jij het wel leuk vindt, om nog wat resterende agressie over de TV van gisteravond bij de Forumlezers los te woelen.

En dat voor zo'n ouwe getrouwe van het FOK-Forum.
Foei, Serge
Zeker iets teveel naar Veronica gekeken,
of zo....

  maandag 18 oktober 1999 @ 11:18:00 #16
957 Skraph
boy genius....
pi_202312
quote:
op 10-18-1999 om 09:40 AM schreef Serge het volgende:
De ouders van Bart & Sabine hadden gister avond het huis volzitten want die kijken altijd met de familie en vrienden de weekuitzending van BB. Foei wat genant moet dat geweest zijn.



Leek me wel lachen, daar had ik wel bij willen zijn.

"Oh Mams, wat doet Bartje nou. Oh en Sabientje, zie haar dan.."

A man who makes no mistakes, doesn't make anything....
  maandag 18 oktober 1999 @ 11:31:00 #17
243 Serge
Serge&Hummie! :D
pi_202313
Moor: hoe kan je mij verantwoordelijk voor de inhoud van een topic die ik alleen maar verleng? DUH!
Like Andy Warhol once said "Everyone gets their 15 minutes of fame" .

  maandag 18 oktober 1999 @ 11:34:00 #18
137 AcE
Let'sNOTkillKenny!
pi_202314
Maar Moor toch??? Daar is dit forum toch ook voor???
When when your left hand is gone...., your right hand is left...

pi_202315
quote:
op 10-18-1999 om 11:31 AM schreef Serge het volgende:
Moor: hoe kan je mij verantwoordelijk voor de inhoud van een topic die ik alleen maar verleng? DUH!

Niet voor de inhoud, beste Serge, ik zou niet durven
Maar voor het feit DAT je hem verlengt. Ik dacht dat dat wel duidelijk was uit mijn post.
Sorry if I offended you, was niet mijn bedoeling.

Moor.

pi_202316
Bart exit!!! Willen volgende slachtoffer van de Auping uit Tilburg!!!!!
pi_202317
Binnenkort bij de Tilburgse dealer: Sa(a)b(ine) Auping

met extra vering in de achterbank!

pi_202318
Wat vonden jullie trouwens van de reactie van Bart toen Karin zei dat ze het huis een 'beurt' wilde geven. Toen ze zei "ook de slaapkamers" reageerde hij afwijzend. Even later hoorde ik hem iets mompelen dat hij "vast de rotzooi onder het bed" ging opruimen.

Wat lag daar te zwemmen???

  maandag 18 oktober 1999 @ 21:31:00 #23
835 Mars
Stilt stevige trek
pi_202319
Een rubberen regenjasje met een vol capuchonnetje dat nog door Bart uitgekookt moest worden, want ja, op rantsoen is op rantsoen, ook voor genitale honger.
  maandag 18 oktober 1999 @ 21:33:00 #24
374 beelzebub
master of disaster
pi_202320
Bart had genoeg bij zich voor een jaar, hij zal dus een 3-pack bij zich hebben.
pi_202321
Is er dan niemand die het "krikken" van Bart en Sabelientje Geil vond !!!!!

SAY WHAT!!!

De waarheid is HARD!!!

  maandag 18 oktober 1999 @ 22:01:00 #26
156 Ted
Te kaal voor woorden
pi_202322
[quote]op 10-18-1999 om 09:12 AM schreef Herman het volgende:
Is Auping niet te veel eer?

Dat moet je aan Bart vragen, die heeft erop gelegen


God only made so many beautiful heads..[br]The rest he covered with hair...[br] ow en click eens op een banner!!!
pi_202323
Lekker op zondag gezellig met oma naar Big Brother kijken want haar kleinzoon Bart of kleindochter Sabine doet erin mee.. krijg je dit voorgeschoteld... konings!

Maar, nu 1 van de 2 donderdag op moet rotten hebben we eindelijk met 99% zekerheid kans dat er nog VOOR donderdag meer geklunkeld gaat worden (als je zo geimproviseerd te werk moet gaan onder dekens enzo lijkt me lastig...)

Dus, effe een nice to meet you, farewell - wip voor donderdag ASAP.

pi_202324
quote:
op 10-18-1999 om 10:45 PM schreef mderooij het volgende:
Maar, nu 1 van de 2 donderdag op moet rotten hebben we eindelijk met 99% zekerheid kans dat er nog VOOR donderdag meer geklunkeld gaat worden (als je zo geimproviseerd te werk moet gaan onder dekens enzo lijkt me lastig...)

Ik weet 't zo net nog niet. Ik zie zojuist op de streams dat ons droompaartje gescheiden is; Sabine (met Mona) in de vrouwenslaapkamer, Bart alleen in de mannenslaapkamer (wat fluistert-ie toch allemaal, is-ie die postcodes van buiten aan het leren??). De rest maakt lol in de woonkamer (alleen Ruud zie ik niet, zal wel op de plee zitten.. )

pi_202325
Bart mag gerust nog een keertje bij Sabine. Al is het maar omdat ze als maatjes uit elkaar willen gaan.

Eigenlijk moeten ze gewoon het hele huis inwijden en het overal doen (douche, wc, keukentafel, tafel in de woonkamer, banken en natuurlijk in het kippenhok)

Met andere woorden B&S go Go GO !!!

Beauty lies in the eye of the beholder.
  maandag 18 oktober 1999 @ 23:58:00 #30
732 Azrifel
Geest zonder fles
pi_202326
quote:
op 10-18-1999 om 09:40 AM schreef Serge het volgende:
De ouders van Bart & Sabine hadden gister avond het huis volzitten want die kijken altijd met de familie en vrienden de weekuitzending van BB. Foei wat genant moet dat geweest zijn.


Na al die 'geruchten' over het vriendjesgedrag van Sabine denk ik dat die ouders al heel wat hebben meegemaakt.


pi_202327
ALS ALS ALS (eh als dus) dit de ogen doet openen van het thuisfront, dan mag (eh... moet) ze mooi bij pa en ma in belgië intrekken. Weg met het rijke leventje. (Van sex & drank!)
Het ergste is dat de ouders van Sabine het meste lijden onder deze gewaarwording. Sabine snapt het zelf toch niet.

"Wat hebben wij fout gedaan tijdens de opvoedingt van ons bientje? We hebben haar toch alles gegeven wat ze wilde?"

pi_202328
Ik maak er geen geheim van dat ik voor de vissen ben maar wat kan men zich druk maken over een beetje klieren onder de dekens! We doen het toch allemaal! En ja dat er dan geen camera op je gericht staat doet er niet toe! We weten allemaal dat als je jeuk hebt, je moet krabben en dat iedereen dat dan kan zien moet je schijt aan hebben. Precies wat ze doen!! 10+ VOOR B EN S.
You know what it is?......You don't KNOW!
pi_202329
Het staat geschreven en gedrukt: ge moet krabben waar het jukt.

De kleine dingen in het leven zullen je het meeste geven.
pi_202330
maar ook is duidelijk uitgeprint:
een grote broer is nog geen grote vrind!
  dinsdag 19 oktober 1999 @ 19:12:00 #35
914 dextertje
Dee Dee's beloved brother
pi_202331
Ik schaam me een beetje voor mijn vraag, maarre, wat is een auping precies?
It's a good day for Science!
-Dextertje


pi_202332
Dexter, Auping is een beddemerk.... Anyway het lijkt mij dus ook uitermate genant als je je dochter zo debiel met haar beentjes wijd ziet voor heel Nederland AM PUBLIEK.... echt verschrikkelijk man, en dan Maurice die ook zo droog binnen komt.

Die twee hebben echt geen hersens.... Ik zou uberhaubt al nooit in dat huisje gaan laat staan krikken.... Kunnen die gasten die in dat huisje zitten zich OOIT nog op straat vertonen? Echt vragen rijzen op, en ik denk dus heel vaak over die beelden en hoe dat geweest moet zijn voor de ouders.... Volgens mij heeft mams spontaan voor de buis zitten janken....

Grtz,

MiRR0RMaN.
Ik denk dat je nog beter kan zeggen dat je kind in Scheveningen in de gevangenis zit dan dat je kan zeggen dat je de moeder van Bart of Sabine bent.

pi_202333
Mooi, nu scheint ze zwanger te zijn.
Een mening is net een erectie, je hebt hem zo, maar om hem dan staande te houden daar komt het op aan en het wordt zo snel slap gelul!! (Quote: F. de Jonge)

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')