abonnement Unibet Coolblue
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 26 augustus 2007 @ 13:05:53 #1
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_52695689

Geboren op 12 August 1981 in Arles, Frankrijk.

Bij deze een topic voor de in mijn ogen prima spits Djibril Cissé. Na een zeer goede periode bij Auxerre van zijn 15e tot zijn 21e bij Auxerre (met 70 doelpunten in 128 wedstrijden een van de effectiefste spitsen die toen in de in de Ligue 1) kwam hij naar LFC. Daar hhad hij om verschillende redenen een niet zo'n gelukkige periode. Hij was gehaald door een andere trainer dan degene met wie hij moest werken (Houllier haalde hem maar heeft hem nooit getrained bij LFC). Het is niet het type spits waar Benitez echt van houdt (hij werkt niet hard genoeg mee, is te "zeurderig" en te showy met al zijn tattoos en kapsels). In plaats van in de spits werd hij ook vaak op rechts gezet waar hij minder effectief was en brak hij in 2004 (op 30 oktober op Ewood Park) zijn been die als er toen niet adequaat gereageerd was zijn carriere had kunnen kosten ...



Echter - zijn carriere was niet beeindigd: hij kon zelfs (als invaller) meespelen in de CLfinale van 2005, waarin hij een van de penalties er in schoot die de winst opleverde voor LFC. Een paar maanden later in de wedstrijd van de Super Cup tegen CSKA Moskou kwam hij van de bank in de 78e minuut bij een 0-1 achterstand voor LFC (het liep in het geheel niet) en werd de man van de wedstrijd met de gelijkmaker en in de extra tijd nog een doelpunt en een assist. Het seizoen dat volgde werd niet wat er van gehoopt werd onder Benitez om eerder aangegeven redenen (en zijn eigen tekortkomingen als spits zoals een matige eerstte bal aannnnamme en een matige hhoudiing iin het veld). Ondanks het teleurstellende seizoen wist hij nog een prijs te pakken: de FA Cup waarin hij scoorde.

Dat hij het volgende seizoen niet in het rood zou spelen was duidelijk. De onderlinge verstandhouding met Benitez was vrij slecht en veel fans hadden het ook met hem gehad (ook zaken buiten het veld speelde daarbij een rol). Het noodloot sloeg echter weer toe: in een oefeninterland voor Frankrijk tegen China voor het WK brak hij weer zijn been...

Daar herstelde hij ook van en ging op huurbasis spelen bij Olympique Marseille. Deze zomer werd hj echt overgenomenvan LFC voor 8M euro.

Ik zal zijn verrichtingen blijven volgen.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 26 augustus 2007 @ 13:11:47 #2
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_52695802
Dit is typisch een spits waarvan lijkt dat hij vroeg in zijn carriere piekt. Sommige spitsen hebben dat later. Hoewel hij technisch bepperkt is weet hij aardig te scoren. Er zijn vele spitsen die beter zijn dan hij (Drogba bijvoorbeeld die 3-en half jaar ouder is en die itt tot Cisse juist een relatieve laatbloeier genoemd mag worden), maar zijn statistieken zijn op dat vlak van het aantal doelpunten per wedstrijd zeer redelijk - op zijn periode bij LFC na waarin jij veel op de vleugel moest spelen.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_52696325
Goed verhaal Doc. (je toetsen bljiven trouwens wel eens hangen) Deze atleet was wel een grote belofte bij Auxerre, maar kon mij in Europese wedstrijden al niet bekoren. Hij mist net wat eigenschappen voor de top. Het is goed dat hij weer veel speelt in eigen land. Zo kunnen we hem straks op Europees vlak weer aanschouwen.
That's all folks!
pi_52696414
Bij Marseille hebben ze wel goede spits aan hem
pi_52702208
Hij heeft weer een vrij normaal kapsel op de foto in de OP.

Toen in de Franse jeugdploeg was hij ook echt heel goed, samen met Mexès, die stond achterin. Zijn wel de twee spelers uit dat team die het verst gekomen zijn denk ik. Ben benieuwd hoeveel hij er in een heel seizoen Ligue 1 in gaat leggen.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_52702389
Hij heeft nou een maffe baard.
En dan het midden van zijn haar beetje blond.

Maar zo'n figuren zijn altijd leuk in het voetbal.
Alleen die tattoo in de nek
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 28 augustus 2007 @ 08:45:39 #7
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_52745348
DAM denkt dat ik Cisse een betere spits vind dat Drogba. Hoewel ik dat niet beweert heb, komt hij daar regelmatig mee. Wat wel zo is, is dat in het jaar dat Drogba zijn meeste doelpunten in La Ligue had, Cisse er meer had gescoord. Dat is eeen feit. Maar dat is uiteraard niet hezelfde als de bewering dat Cisse de betere spits is. Drogba is een duidelijke laatbloeier (op zijn 28e-29e had hij zijn beste seizoen) terwijl Cisse een "vroegbloeier" is die veel jonger piekte. Meestal pikken dergelijke aanvallers niet op latere leeftijd weer een serie top seizoenen.

Overigens ben ik nog steeds niewsgierig naar die quote waar ik beweer dat Cisse een betere spits is dan Drogba.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_52745603
Die staat in het Mourinho topic, maar dat heb ik je ook al gemeld.

Je bent echt traag van begrip overigens.
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_52754097
Wat wil je ook met die Doc? Nooit gestudeerd die jongen.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 15:34:49 #10
67174 Dos37
Come on Twente
pi_52754225
Hij was in CM 01/02 ook altijd goed.

Vergeet zijn been breuk tegen China ook niet weer
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 28 augustus 2007 @ 18:56:17 #11
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_52759770
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 09:09 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Die staat in het Mourinho topic, maar dat heb ik je ook al gemeld.
Met deze ene reactie laat jij nogmaals op twee manieren zien dat je niet kan lezen.

* Ten eerste vroeg ik om een quote en die geef jij niet.
* Ten tweede staat nergens in het Mourinho topic dat ik Cisse beter vind dan Drogba.

Als jij wil aantonen dat je niet uit je nek lult moet je met een quote komen.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_52760059
Ik lul niet uit mijn nek. En die quote heb ik al een keer of 3 gegeven. Ik blijf niet bezig.
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 28 augustus 2007 @ 20:08:45 #13
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_52761617
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 19:08 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik lul niet uit mijn nek. En die quote heb ik al een keer of 3 gegeven. Ik blijf niet bezig.
Die quote heb je niet gegeven. Laat maar zien waar, ouwe leugenaar.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_52761826
Heb ik al drie keer gegeven of zo

Je mag niet iemand personelijk aanvallen, staat een ban op
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 28 augustus 2007 @ 20:19:54 #15
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_52761915
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 20:16 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Heb ik al drie keer gegeven of zo

Je mag niet iemand personelijk aanvallen, staat een ban op
Die quote heb je niet gegeven. Laat maar zien waar.

En jou een leugenaar noemen is geen persoonlijke aanval maar een constatering van een feit.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 20:51:45 #16
42630 DAMH
vroemmmm!!!
pi_52762849
Lol
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
-the Dude-
pi_52763045
Aangezien Doc last heeft van Alzheimer en nogal traag van begrip is
quote:
Op maandag 20 maart 2006 21:49 schreef Doc het volgende:

[..]

Ach, in het beste seizoen van Drogba in Frankrijk stond hij in het de topscorerslijst ook nog achter Cisse (die ook geen wereldspits is).
En nee ik neem je niet serieus
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 28 augustus 2007 @ 23:27:05 #18
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_52767889
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 20:56 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
een quote ...
Lees de zin die quote nog eens goed na, woord voor woord:

"Ach, in het beste seizoen van Drogba in Frankrijk stond hij in het de topscorerslijst ook nog achter Cisse (die ook geen wereldspits is)."

Staat daar "Cisse is een betere spits dan Drogba"?

Nee, dat staat er niet.

Lees nog maar eens na.

Maar voor als je het nog niet gevat hebt zal ik het stap voor stap uitleggen wat er dan WEL staat.

(0) Ach, (uitleg: dat was een reactie op je opmerking: "Hij heeft al bij OM bewezen dat het een afmaker van wereldformaat is", waarna ik verder ga op dat seizoen van hem bij OM)

(1) in het beste seizoen van Drogba in Frankrijk (uitleg: dat was 2003-2004 bij OM)
(2) stond hij in het de topscorerslijst (uitleg: dat is dus van la Ligue - 18 doelpunten)
(3) ook nog achter Cisse (uitleg: seizoen 2003-2004, aantal doelpunten van Cisse in La Ligue, 26 doelpunten)

(4) die ook geen wereldspits is (uitleg: Cisse acht ik niet hoger dan Drogba)

Samenvattend:
(1) t/m (3) zijn feiten. Die mag je nazoeken, maar het is echt zo. Daar staat duidelijk NIET wie ik de beter spits vind.

Maar mocht dat bij jou niet doorgedrongen zijn staat daar dus nog punt (4), waarin expliciet staat dat Cisse niet hoger ingeschat wordt - let op het woord "ook" en bedenk daarbij dat de quote uit 2006 komt, waarin Drogba in twee seizoen in de PL in totaal 22 doelpunten gescoord had. Dat is 11 per seizoen - en dat is niet echt sensationeel.

Als nou nog steeds niet tot je doorgedrongen is dat daar niet staat dat naar mijn mening Cisse beter is dan Drogba, dan heb je een serieus hersenprobleem. En totdat je daar wat aan gedaan hebt kan ik jou niet serieus nemen.

[ Bericht 2% gewijzigd door Doc op 28-08-2007 23:57:18 ]
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 29 augustus 2007 @ 00:02:32 #19
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_52768733
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 15:34 schreef Dos37 het volgende:

Vergeet zijn been breuk tegen China ook niet weer
De breuk in de wedstrijd tegen Blackburn zag ik live (op TV) en maakte daardoor meer indruk. Daarnaast ook - en dat is wat 'egocentrischer' - omdat het bij de tweede beenbreuk al duidelijk was dat hij niet meer bij LFC zou spelen in het seizoen erop.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 29 augustus 2007 @ 00:08:24 #20
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_52768874
De speler Cisse is voor mij een enigma. Ik weet niet wat ik van 'm moet vinden. Toen hij bij Auxerre speelde en hij toen in de UEFA cup tegen LFC speelde vond ik 'm bijvoorbeeld erg teggen vallen en begreep ik de hype niet. Ook bij LFC kon hij regelmatig tegenvallen, maar het zat hem in z'n relatie met de trainer (en de positie waar hij moest spelen) en met z'n been breuk ook niet mee. En TOCH scoorde hij in de al die finales die hj speelde belangrijke doelpunten. De CL en FA zijn ook zeker dankzij hem. Zijn uitstraling kan zowel sympathie als ergernis oproepen. Bij de meeste LFC supporters is men over het algemeen negatief over hem. Ik neig toch iets maar om ook de positieve punten van hem te zien.

Juist omdat ik er niet over uit ben vind ik het een interessante speler om te volgen.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_52769608











Wat een kleurrijk figuur is het toch in de voetbalwereld!
pi_52771673
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 23:27 schreef Doc het volgende:
(4) die ook geen wereldspits is (uitleg: Cisse acht ik niet hoger dan Drogba)
Precies, niet serieus te nemen.

Je goedprater daarna is nog veel grappiger overigens
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 29 augustus 2007 @ 08:34:37 #23
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_52772367
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 05:55 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Precies, niet serieus te nemen.

Je goedprater daarna is nog veel grappiger overigens
Ben je er eindelijk achter gekomen dat er niet staat dat ik Cisse beter vind?
Ben je er eindelijk achter gekomen dat je dus uit je nek lult als je beweert dat ik Cisse beter vind dan Drogba?
Ben je er eindelijk achter gekomen dat die bewering dus een leugen is.

Kom je nog met een quote waar dat wel staat, of geef je dat op met je beperkte leesvermogen?


Grappig dat jij iemand die over twee seizoenen gemiddeld 11 PL doelputen maakt een wereldspits vind. Drogba heeft die claim pas in het seizoen 2006-2007 waargemaakt. Niet in maart 2006 wanneer ik die post plaatste. Wil je de Drogba discussie verder aangaan maak je overigens maar een Drogba topic aan
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_52783719
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 08:34 schreef Doc het volgende:

Grappig dat jij iemand die over twee seizoenen gemiddeld 11 PL doelputen maakt een wereldspits vind. Drogba heeft die claim pas in het seizoen 2006-2007 waargemaakt. Niet in maart 2006 wanneer ik die post plaatste. Wil je de Drogba discussie verder aangaan maak je overigens maar een Drogba topic aan
Een goede spits doet meer dan scoren, Maar ik wil je niet nog meer verwarren dus ik laat het maar daarbij. Dan heb je dadelijk weer een terugslag bij je behandeling
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_52783825
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 08:34 schreef Doc het volgende:

[..]


Grappig dat jij iemand die over twee seizoenen gemiddeld 11 PL doelputen maakt een wereldspits vind. Drogba heeft die claim pas in het seizoen 2006-2007 waargemaakt. Niet in maart 2006 wanneer ik die post plaatste. Wil je de Drogba discussie verder aangaan maak je overigens maar een Drogba topic aan
Nou ja, hoeft niet een heel topic over te komen, maar ik wil nog wel even zeggen dat Drogba in 2005-2006 ook al erg goed was. Dat bleek niet vooral uit z'n doelpunten, maar vanwege het in stelling brengen van andere spelers. Pakkend voorbeeld is de uitwedstrijd tegen nota bene Liverpool die met 1-4 gewonnen werd. Drogba scoorde zelf niet, maar bereidde zowat alles voor. Dit even als mijn off-topic opmerking.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')