abonnement Unibet Coolblue
pi_52686598






http://www.youtube.com/watch?v=BeMucUA5wRk

Steven Charles McManaman (11 februari 1972, Liverpool) is een voormalig Engels voetballer, die zijn grootste successen behaalde bij Liverpool FC en Real Madrid.

Hij maakte zijn debuut in het eerste elftal in 1989 en bleef tien jaar bij zijn lokale club. Het hoogtepunt in die tijd was de winst in de FA Cup in 1992. Alhoewel Liverpool in deze jaren een getalenteerd elftal had konden zij de toppositie van Manchester United niet bedreigen. Hij en collega's als Jamie Redknapp en Jason McAteer vielen soms meer op door hun gedrag buiten het veld, waardoor zij de bijnaam "the Spice Boys" kregen. McManaman kreeg ook wel kritiek omdat hij te weinig zou scoren, maar was zeer belangrijk met zijn talloze voorzetten aan Robbie Fowler en later Michael Owen.

Alhoewel hij één van de beste Engelse spelers was tijdens het EK voetbal 1996 (volgens Pelé zelfs de beste speler van dat toernooi), werd hij vaker niet dan wel opgesteld. In totaal kwam hij 37 keer voor Engeland uit.

In 1999 vertrok McManaman naar Real Madrid, waar hij vier seizoenen zou spelen. Aan het eind van het eerste seizoen beleefde hij het hoogtepunt van zijn carrière: in de finale van de UEFA Champions League tegen Valencia scoorde hij met een spectaculair afstandsschot. Hij werd uitgeroepen tot "Man of the Match". Twee jaar later won Real de Champions League opnieuw. Ook werd McManaman met Real twee maal kampioen van Spanje.

Nadat Real een kapitaal had uitgegeven aan nieuwe sterren, zoals David Beckham, was er voor McManaman geen plaats meer. Hij ging naar Manchester City, maar dit werd geen succes. De fans van de club zagen in hem een volgevreten vedette. Hij werd een aantal keren bedreigd en éénmaal zelfs gemolesteerd. In 2005 zette hij een punt achter zijn loopbaan. Tegenwoordig is hij betrokken bij de opnames van een voetbalfilm en geeft hij commentaar voor de Engelse commerciële televisie.



[ Bericht 42% gewijzigd door dndiek op 26-08-2007 11:57:03 ]
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
pi_52686684
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 17:11 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]
Iemand die zegt dat Cisse beter is dan Drogba kan je niet serieus nemen, dus dat doe ik dan ook niet.
Wie zegt dat dan! Dus wie kan er nu niet lezen

Daarbij mensen die hun afspraken niet na komen kan ik niet echt serieus nemen dus ga aub in het arsenal topic vervelen vind DG namelijk erg gezellig!
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
pi_52686895
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 17:06 schreef hello_moto1992 het volgende:
Kuijt is nu alweer de invaller, wordt geen goed seizoen voor hem denk ik.
Voronin was in deze wedstrijd een beter aanspeelpunt dan Kuyt. Kuyt speelt dinsdag vast wel weer in de basis
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 25 augustus 2007 @ 23:33:22 #4
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_52687605
jij was 5 minuten eerder

Liverpool FC Nr 17 - McManaman

OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 25 augustus 2007 @ 23:34:19 #5
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_52687633
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 17:11 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Iemand die zegt dat Cisse beter is dan Drogba kan je niet serieus nemen, dus dat doe ik dan ook niet.
Wie denkt er dan dat Cisse beter is? Kan je een quote geven waar iemand dat beweert?
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 25 augustus 2007 @ 23:34:33 #6
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_52687643
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 01:37 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
... dus ik denk dat ik maar stop met reageren
Het klonk zo hoopvol ...

.... maar als je toch besluit te reageren in dit topic, wil je dan nog even reageren welke wedstrijden je nou van Paletta gezien had bij Liverpool?
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 25 augustus 2007 @ 23:44:46 #7
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_52687924
babel komt wel aan zijn wedstrijden
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_52693761
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 23:33 schreef Doc het volgende:
jij was 5 minuten eerder

Liverpool FC Nr 17 - McManaman
Wel grappig dat we beide voor Steve gekozen hadden ipv Ince
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
pi_52694250
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 11:26 schreef stevengerrard het volgende:

[..]

Wel grappig dat we beide voor Steve gekozen hadden ipv Ince
Maar ook wel weer logisch, je weet waar Ince nog meer gespeeld heeft
When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.
pi_52697346
ja maar toch is Ince niet geheel onbelangrijk geweest voor Liverpool

OH NEE ONZE BESTE MAN VERKOCHT

Liverpool have sold young Argentine centre-half Gabriel Paletta to Boca Juniors for an undisclosed fee.
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
  zondag 26 augustus 2007 @ 17:32:19 #11
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_52702877
Wat vonden we van Torres gister? Shearer vond het heel behoorlijk, maar hij had wel moeten scoren. ..
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_52706003
Torres speelde verdienstelijk maar had 2 kansen die een spits had moeten scoren. Gelukkig kostte het tegen Sunderland geen punten maar hij moet dit niet te veel nalaten.

Daarbij vind ik Voronin ook elke wedstrijd steeds beter gaan spelen. Voorin zit het wel goed met mensen die wat kunnen. Op de zijkanten is het helaas nog niet voldoende en de roep naar Kewell aan de linkerkant is groot. Babel pakt zon minuten wel maar is gewoonweg niet dreigend.

Pennant aan de rechterkant speelt voldoende maar krijgt nog niet de ondersteuning van Finnan die hij gewend is.

Positief nieuws uit de ziekenboeg is dat Aurelio de training hervat heeft en binnen 2,5 week klaar moet zijn op de linksback positie weer in te nemen.
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
pi_52708237
Vroeger vond ik dat echt een super speler die McManaman
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 26 augustus 2007 @ 22:27:46 #14
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_52711296
Jammer dat Paletta verkocht is. Hij heeft het bij LFC afgelopen seizoen niet waargemaakt, maar had graag gezien dat hij een herkansing kreeg na meer ervaring elders.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_52717319
Torres
Babel
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_52717333
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 23:34 schreef Doc het volgende:

[..]

Wie denkt er dan dat Cisse beter is? Kan je een quote geven waar iemand dat beweert?
Jij en Mourinho topic
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_52717356
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 14:17 schreef stevengerrard het volgende:
ja maar toch is Ince niet geheel onbelangrijk geweest voor Liverpool

OH NEE ONZE BESTE MAN VERKOCHT

Liverpool have sold young Argentine centre-half Gabriel Paletta to Boca Juniors for an undisclosed fee.
Weer een speler laten gaan door kenner Benitez die beter is dan ze hebben
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_52718703
Zou jij het liverpool topic niet negeren?! Schijnbaar maak jij nergens je woorden waar!
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
pi_52718708
Carragher heeft dus werkelijk een gebroken rib, het is nog de vraag hoelang hij eruit is.
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
pi_52719102
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 07:26 schreef stevengerrard het volgende:
Zou jij het liverpool topic niet negeren?!
Nee

Als Cara belangrijke wedstrijden mist is het een watje
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  maandag 27 augustus 2007 @ 08:43:41 #22
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_52719132
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 08:39 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Nee

Als Cara belangrijke wedstrijden mist is het een watje
Tjah, ik weet niet hoeveel pijn een gebroken rip doet, maar het lijkt me lastig voetballen. Elke duel dat je aangaat voel je het wel ...

Of zie ik dat verkeerd?
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_52719157
Daar heb je braces voor en je moest eens weten hoeveel sporters niet gewoon doorgaan met een paar gebroken ribben
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_52719162
Hij deelt ook vaker uit dan dat hij moet incasseren
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_52719938
ja raar he voor een verdediger
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
pi_52719951
maar als je het topic toch niet negeert, reageer dan eens op de vragen van DOC!
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
pi_52719952
Dus kan hij gewoon voetballen, anders is het een watje
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_52729400
de huur van Emiliano Insúa is omgezet in een definitieve transfer.

Tijdens het onderzoek in het ziekenhuis bleek dat Carragher niet alleen een gebroken rib had,maar ook een pneumothorax,waardoor hij kans liep op een klaplong.

Cara vermoedt dat hij 15 september tegen Portsmouth toch weer van de partij kan zijn.
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
pi_52729967
Topic opgeschoond.

@ DAM. Dit is al de zoveelste keer dat je hier weer niet de discussie op een normale manier aangaat.
Vanaf nu ga je dat wel doen, of je mag wegwezen uit dit topic.

En nee, niet hier reageren op deze post. Doe dat maar hier, of via PM.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  maandag 27 augustus 2007 @ 18:05:46 #30
176521 Grulez
rasgroninger
pi_52732327
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 21:07 schreef the_legend_killer het volgende:
Vroeger vond ik dat echt een super speler die McManaman
pi_52733758
@ Raymania
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 27 augustus 2007 @ 19:49:34 #32
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_52735245
quote:
Op
maandag 27 augustus
2007 02:33
schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:


[..]

Jij en Mourinho topic


Met deze ene reactie laat jij op twee manieren niet kan lezen.

* Ten eerste vroeg ik om een quote en die geef jij niet.
* Ten tweede staat nergens in het Mourinho topic dat ik Cisse beter vind dan Drogba.

Als jij dat laatste wel denkt te lezen in dat topic vraag ik je nogmaals om een een quote.

Omdat dat hier verder off topic is kan beter de reactie op deze post geven in Het grote Djibril Cisse topic.
______________________________________________________

Als jij zegt "ik denk dat ik maar stop met reageren" ( Liverpool FC Nr 16 - Dietmar Hamann - ) betekent dat dus niet dat je stopt met reageren, maar blijkbaar iets anders.

Wat bedoel je daar dan WEL mee?

Omdat dat een reactie op deze vraag ook hier verder off-topic is reageer je daar beter op in [Feedback #57] Geef de mod de Rode kaart

[ Bericht 11% gewijzigd door Doc op 27-08-2007 19:54:38 ]
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 27 augustus 2007 @ 19:52:12 #33
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_52735315

Daarnaast heb jij een vraag die ik nu ook al een paar maal gesteld heb nog steeds niet beantwoord:

Welke wedstrijden met Paletta bij LFC heb jij gezien?

Een antwoord daar op past wel in dit topic
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_52738679
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 19:52 schreef stevengerrard het volgende:
Torres speelde verdienstelijk maar had 2 kansen die een spits had moeten scoren.
Ik ben nog niet onder de indruk.

Maar goed, seizoen is nog vers, Droghba had ook tijd nodig om uit te groeien tot wat ie nu is.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_52744149
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 19:52 schreef Doc het volgende:

Daarnaast heb jij een vraag die ik nu ook al een paar maal gesteld heb nog steeds niet beantwoord:

Welke wedstrijden met Paletta bij LFC heb jij gezien?

Een antwoord daar op past wel in dit topic
Is al beantwoord
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_52744158
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 19:49 schreef Doc het volgende:

[..]



Met deze ene reactie laat jij op twee manieren niet kan lezen.

* Ten eerste vroeg ik om een quote en die geef jij niet.
* Ten tweede staat nergens in het Mourinho topic dat ik Cisse beter vind dan Drogba.

Als jij dat laatste wel denkt te lezen in dat topic vraag ik je nogmaals om een een quote.

Omdat dat hier verder off topic is kan beter de reactie op deze post geven in Het grote Djibril Cisse topic.
______________________________________________________

Als jij zegt "ik denk dat ik maar stop met reageren" ( Liverpool FC Nr 16 - Dietmar Hamann - ) betekent dat dus niet dat je stopt met reageren, maar blijkbaar iets anders.

Wat bedoel je daar dan WEL mee?

Omdat dat een reactie op deze vraag ook hier verder off-topic is reageer je daar beter op in [Feedback #57] Geef de mod de Rode kaart
Ik mag niet reageren volgens de FAQ
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_52744815
nou zeg dan niks meer!

@Digger: True, hij is zeker nog niet scherp voor de goal zoals een spits dient te zijn. Echter het seizoen is nog lang en hij moet zijn teamgenoten beter leren kennen etc etc. Voor wat hij in deze 2 wedstrijden heeft laten zien bevalt me wel om nieuwsgierig te zijn over 3 mnd. Het is in elk geval geen spits die de bal alleen in de voet wil hebben zoals die andere grote man uit spanje!
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
pi_52744920
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 07:33 schreef stevengerrard het volgende:
Het is in elk geval geen spits die de bal alleen in de voet wil hebben zoals die andere grote man uit spanje!
Hoezo, stond Sinterklaas ook op de wish-list van Benitez?

O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 28 augustus 2007 @ 08:30:00 #39
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_52745184
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 02:42 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Is al beantwoord
Nee, die vraag heb je niet beantwoord. je hebt alleen de "de meeste wedstrijden" gezegd, maar niet welke.

Laat maar zien dat ik eroverheen gelezen heb door je antwoorden te quoten.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 28 augustus 2007 @ 08:33:04 #40
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_52745216
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 02:43 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Ik mag niet reageren volgens de FAQ
Dat mag je wel. Alleen kan je blijkbaar niet met de quotes komen dus kom je met deze uitweg. Maar ik heb de vragen nu gesteld in de desbetreffende topics:

[Feedback #57] Geef de mod de Rode kaart

Het grote Djibril Cisse topic.

[ Bericht 7% gewijzigd door Doc op 28-08-2007 08:46:24 ]
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_52745289
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 08:30 schreef Doc het volgende:

[..]

Nee, die vraag heb je niet beantwoord. je hebt alleen de "de meeste wedstrijden" gezegd, maar niet welke.

Laat maar zien dat ik eroverheen gelezen heb door je antwoorden te quoten.
Helaas
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 28 augustus 2007 @ 08:47:15 #42
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_52745369
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 08:40 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Helaas
Ik heb het nagelezen en je hebt nergens geschreven welke wedstrijden. Die vraag staat nog steeds open. Beantwoord die maar.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_52745400
Geen zin in en betere dingen te doen. Maar dat zei ik in de vorige topic ook al.

Waarschijnlijk ben je niet zo snel van begrip
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 28 augustus 2007 @ 08:54:00 #44
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_52745447
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 08:49 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Geen zin in en betere dingen te doen. Maar dat zei ik in de vorige topic ook al.
Het is geen kwestie van "geen zin" als het er niet staat - het is een kwestie van dat het onmogelijk is te geven als je het niet gepost hebt

Maar je bedoelt natuurlijk dat je geen zin hebt om die vraag te beantwoorden en dan maar zegt dat je de vraag beantwoord hebt (een leugen dus).

De reden waarom je die lijst niet wil geven is omdat je bij lange na niet " de meeste wedstrijden met Paletta bij LFC" gezien hebt (wat weer een leugen van je was).

En zo hangen je post aan elkaar van leugens en niet onderbouwde stellingen.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_52745478
Wat jij wil
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 28 augustus 2007 @ 09:00:32 #46
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_52745516
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 08:56 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wat jij wil
Het is niet wat ik wil - het is hoe het is
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_52745525
Ik hoop dat je er blij mee bent
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 12:10:46 #48
176521 Grulez
rasgroninger
pi_52749787
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 09:01 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik hoop dat je er blij mee bent
DAM wat doe je?? Waar blijven je steekhoudende argumenten die ik zo van je gewend ben...
pi_52752723
Benitez heeft interesse in Carlos Eduardo Marques. Speler van Gremio en vriendje van Lucas Leiva

http://en.wikipedia.org/wiki/Carlos_Eduardo_Marques
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 28 augustus 2007 @ 18:55:22 #50
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_52759749
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 09:01 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik hoop dat je er blij mee bent
Ik ben daar niet blij mee.

Het VBL-forum zou beter af zijn zonder posts van iemand zoals jij van wie de ruime meerderheid van zijn posts bestaat uit leugens en ongefundeerde kletspraat.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_52759953
Dat is nu een leugen, maar ja jij kan er ook niks aan doen.

Carlos Eduardo is overigens wel aardig
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 28 augustus 2007 @ 20:11:20 #52
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_52761688
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 19:03 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dat is nu een leugen, maar ja jij kan er ook niks aan doen.

Carlos Eduardo is overigens wel aardig
Jouw tragiek is dat je zo langzamerhand het verschil tussen je eigen ongefundeerde kletspraat en de werkelijkheid al een tijdje niet meer ...
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_52761771
Vanavond eens lekker ITV1 kijken
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 28 augustus 2007 @ 20:17:43 #54
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_52761861
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 20:14 schreef DIGGER het volgende:
Vanavond eens lekker ITV1 kijken
Dit zijn altijd van die klote wedstrijden die je alleen maar kan verliezen maar nooit echt kan winnen. De returns op Anfield voor de voorronde CL zijn na gewonnen wedstrijden op vreemde bodem meestal behoorlijk slecht (Graz, Sofia, Haiifa waren respectievelijk verloren, verloren en gelijk gespeeld). De wedstrijd dan ook nog eens zonder het scouse heart ...

Ik ben benieuwd wie cpt wordt: ik gok Hyypia maar het kan ook Alonso worden ...
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_52763462
Reina, Arbeloa, Hyypia, Agger, Riise, Benayoun, Leto, Sissoko, Mascherano, Crouch, Kuyt.

Subs: Itandje, Finnan, Torres, Alonso, Pennant, Babel, Lucas.
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 21:11:26 #56
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_52763523
haha, leto in de basis en lucas op de bank
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_52763558
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 20:21 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Banfield - Lanus is meer de moeite waard
mooie goals van Sand hoor
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
pi_52763817
Deed ie goed.

Ik wil Leto wel kijken, maar Lucas ook
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_52763885
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 21:12 schreef stevengerrard het volgende:

[..]

mooie goals van Sand hoor
Had die ouwe Achthoeker toch nog niet zo slecht gezien, Sand had de VoH rol prima in kunnen vollen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_52765944
Wie nam de corner waaruit Sami scoorde?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_52766114
Elmander en Masch hand in hand
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 22:57:34 #62
3432 Whiteguy
TÜV geprüft
pi_52767034


[ Bericht 100% gewijzigd door Whiteguy op 28-08-2007 22:57:58 ]
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 23:02:50 #63
176521 Grulez
rasgroninger
pi_52767173
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 22:57 schreef Whiteguy het volgende:
idd. ik heb er ook geen woorden voor.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 28 augustus 2007 @ 23:21:33 #64
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_52767719
Dat was netjes! Zag er al met al prima uit. Zwakste schakel is denk ik toch Riise. En de score had nog hoger uit kunnen vallen. het lijkt er nu op dat LFC nu genoeg spelers voor de breedte heeft. Alleen nog graag een linksback / centrale verdediger erbij, en dan lijkt het voldoende ...

Arbeloa overtuigt me trouwens ook behoorlijk. Prima aankoop van Rafa.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_52768692
Om nog even op McManaman terug te komen: wat vond ik dat een superspeler. De eerste keer dat ik op Anfield kwam, was McManaman overal op het veld aanwezig. Ongelooflijk hoeveel meters die kerel maakte. Als 13-jarige heeft ie tijdens z'n warming-up nog heel even naast me geposeerd voor een foto. Helaas is de ontwikkeling van dat fotorolletje mislukt . Daar baal ik nu nog van.

Zijn goal tegen Celtic is overigens wat mij betreft zijn mooiste goal:
http://nl.youtube.com/watch?v=nppIUo2OZf0
Are you watching Paul Scholes!
  woensdag 29 augustus 2007 @ 00:04:15 #66
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_52768772
Dirk begint eindelijk te scoren in de CL, nou ja voorronde dan. Nu het echte toernooi nog.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 29 augustus 2007 @ 00:11:28 #67
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_52768942
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 00:04 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Dirk begint eindelijk te scoren in de CL, nou ja voorronde dan. Nu het echte toernooi nog.
Plus een assist. In het hoofdtoernooi heeft-ie ook al gescoord hoor
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_52768974
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 00:11 schreef Doc het volgende:

[..]

Plus een assist. In het hoofdtoernooi heeft-ie ook al gescoord hoor
Beetje laat in de allerlaatste minuut van het toernooi .
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  woensdag 29 augustus 2007 @ 00:34:57 #69
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_52769463
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 00:11 schreef Doc het volgende:

[..]

Plus een assist. In het hoofdtoernooi heeft-ie ook al gescoord hoor
Beetje karig, 1 goal en 1 penalty.
pi_52769540
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 00:12 schreef RayMania het volgende:

[..]

Beetje laat in de allerlaatste minuut van het toernooi .
Hij is een van de weinige Nederlanders die in een CL-Finale gescoord heeft
trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
pi_52771717
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 22:22 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wie nam de corner waaruit Sami scoorde?
Benayoun
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 29 augustus 2007 @ 08:36:30 #72
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_52772398
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 00:34 schreef SpankTheMonkey het volgende:

[..]

Beetje karig, 1 goal en 1 penalty.
Die knipoog stond er niet voor niets - maar hij heeft er dus wel al in gescoord.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_52773766
Doc je blijft je scherpte houden!!
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
pi_52796385
@Spankthemonkey: dat zijn er dan toch ook 2? Dirk Koyt FTW
pi_52831603
Na een leuke loting voor de CL die ons gekoppeld heeft aan: Porto, Besiktas en Marseille wat een terugkeer betekent van Zenden en Cisse is dit het speelschema

The dates are as follows:

September

18 Porto (away)

October

3 Marseille (home)
24 Besiktas (away)

November

6 Besiktas (home)
28 Porto (home)

December

11 Marseille (away)

Thuis moeten deze clubs te doen zijn en uit moeten een aantal punten weg te slepen vallen. De poule had makkelijker gekund maar het moet te doen zijn om 1e of 2e te worden!

Eerst morgen Derby maar!
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 31 augustus 2007 @ 21:48:37 #76
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_52854050
quote:
Reds assistant boss set to quit Anfield

Aug 31 2007 EXCLUSIVE by Chris Bascombe, Liverpool Echo
Rafael Benitez with Pako Ayesteran

LIVERPOOL Assistant Manager Pako Ayesteran is set to leave Anfield after a series of disagreements with manager Rafa Benitez.



The Anfield No. 2 is understood to have left club on immediate leave after matters between the two men came to a head yesterday afternoon.

It is understood tensions between the pair - who have been close colleagues for the last decade - have been brewing for several months.

Matters finally reached a critical point at the Melwood training ground yesterday when it's understood Ayesteran indicated he was longer interested in working for Liverpool.

It is understood he will officially leave the club shortly once administrative issues around his contract are resolved.

A series of disagreements are believed to have contributed to the break-up of the partnership.

Ayesteran has had full control over the training and preparation of the squad and there were alterations made during pre-season which led to the disagreements.

It is not believed Ayesteran has an alternative offer under consideration.

However, he was linked with Athletic Bilbao during the summer and Liverpool supporters will be hoping rumours of interest from Manchester United and Chelsea in Ayesteran's services are no more than speculation.

Benitez will now have to begin the process of replacing a man credited with much of the background work behind a successful rebuilding of Liverpool.

Ayesteran is know for his skills in technical and physical areas, including fitness techniques and sports science.

The back room staff which Benitez brought with him when he arrived from Valencia three years ago has now effectively broken up, with former coach Paco Herrera and goalkeeping coach Jose Ochotorena also recent departures for entirely different, amicable reasons.
Dat is erg jammer - met name de reden ...

Hopelijk heeft het geen negatief effect op de spelers.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_52855247
Hij zal wel vinden dat Benitez kut spelers koopt
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 23:09:17 #78
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_52856323
Erg jammer....
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 1 september 2007 @ 18:31:25 #79
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_52871870
Tijd geleden dat LFC in de PL met dergelijke cijfers won ...
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_52871910
Ja, ik denk nog altijd terug aan die wedstrijd tegen forrest . En palace als we het toch over grote cijfers hebben. Oh happy days
When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.
pi_52874636
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 22:31 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hij zal wel vinden dat Benitez kut spelers koopt
idd voronin, babel en laat staan Torres allemaal spelers die niks te zoeken hebben in de PL. Hebben totaal geen scorend vermogen of wat dan ook!
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
pi_52874727
Liverpool speelde gigantisch zwak. vooral de 1e helft was een aanfluiting.

De 2e helft ging het tempo omhoog en maakte Liverpool optimaal gebruik van de fouten die Derby maakten. De score had makkelijke 8 a 9-0 moeten zijn als Kuyt een s wat scherpte terugkreeg van zijn feyenoord tijd.

Al met al koploper voor een dag en met 2 weken rust zijn Carra, Gerrard en Kewell ook weer fit dus kan het eindelijk ergens op gaan lijken
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
  zaterdag 1 september 2007 @ 21:35:21 #83
42630 DAMH
vroemmmm!!!
pi_52876415
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 22:31 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hij zal wel vinden dat Benitez kut spelers koopt
Ik denk dat ie jouw kut opmerkingen gewoon zat was
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
-the Dude-
  zaterdag 1 september 2007 @ 21:41:23 #84
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_52876600
256 goals !
[Column]Hoera, prijs gewonnen!
'Zo gewoon en toch zo bijzonder,
Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005
  zaterdag 1 september 2007 @ 21:57:00 #85
146874 DANILXL
timeo danaos et dona ferentes
pi_52877059
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 21:35 schreef DAMH het volgende:

[..]

Ik denk dat ie jouw kut opmerkingen gewoon zat was
woensdag 24 juni 2008 01:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Je topics zijn kut. Die klacht bijvoorbeeld, is pure vervuiling.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 11 september 2007 @ 21:44:38 #86
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_53106264
Goed nieuws: Aurelio heeft z'n eerste partijtje (friendly) football weer gespeeld.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_53106408
Foggia (Cagliari) zou in de belangstelling staan. Lijkt me sterk, maar goed.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 11 september 2007 @ 21:52:26 #88
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_53106517
Dat gerucht heb ik voorbij zien komen - die speler zegt me verder niet zo veel, en voor 1 januari gebeurt er toch niets. Tot die tijd verwacht ik nog een legio aan namen voorbij te zien komen voor de verdediging ...
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_53106625
Groot talent, maar goed, speelt de 1e 2 wedstrijd voor Cagliari goed in de Serie A, scoort 3 keer (3 pingels, maar toch) en dan komen de geruchten vanzelf he.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 11 september 2007 @ 22:02:14 #90
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_53106832
OK - met 24 jaar een redelijke laatbloeier eigenlijk ... lijkt me niet een Rafa aabkoop

wel leuke goal http://www.youtube.com/watch?v=2-AqEDwu5Gw

De thread over het gerucht op ThisIsAnfield: http://forums.thisisanfield.com/viewtopic.php?t=21542&postdays=0&postorder=asc&start=0

(waarin ook gemeld dat Cagliari het gerucht ook al ontkent had)
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_53107265
Is in Italie niet ongebruikelijk dat spelers pas wat later echt opbloeien na eerst veel ervaring te hebben opgedaan, ook bij bv Serie B clubs of bij een kleine Serie A club.

Kijk maar eens naar een Luca Toni, Suazo, Tonetto of Bianchi.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_53113357
De enige speler die LFC in january ws gaat aantrekken is Taylor van Newcastle. Nu hij zijn contract niet wil verlengen moet een bod van 5 miljoen genoeg zijn om hem naar Anfield te halen. Lijkt me een enorme goede zet om eindelijk weer eens een engels man te kopen
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
pi_53113368
Voor aankomende zaterdag kan rafa ws weer beschikken over carra en gerrard. Carra is weer begonnen met de groepstraining!
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
  donderdag 13 september 2007 @ 09:59:59 #94
146874 DANILXL
timeo danaos et dona ferentes
pi_53139564
ongelofelijk wat speelde babel slecht gisteren. Hij heeft geen duel gewonnnen en kwam geen man voorbij. Ze hadden hem na 5 minuten al moeten wisselen ipv na 75 minuten. Nu denkt ie waarschijnlijk dat ie nog goed gespeeld heeft ook.
woensdag 24 juni 2008 01:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Je topics zijn kut. Die klacht bijvoorbeeld, is pure vervuiling.
  donderdag 13 september 2007 @ 10:13:03 #95
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_53139804
Babel stond te diep om zijn kwaliteiten goed te gebruiken.
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_53173350
Kheb SG's boek uit
pi_53173661
leuk om te lezen he
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
pi_53203200
Zo een beroerde wedstrijd toch nog 1 punt weten weg te slepen door penalty killer Reina. Tuurlijk is dinsdag CL maar als je kampioen wilt worden moet je beginnen met je sterkste 11. Zeker als je uit op Fratton Park mag aantreden. Jammer genoeg heeft Benitez nog steeds niet door waar je kan rouleren en waar niet. Deze uitslagen kunnen je aan het einde duur komen te staan. Jammer maar helaas.
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
  zaterdag 15 september 2007 @ 20:03:38 #99
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_53203241
jaah kut. Hij moet toch weten waar de prioriteiten liggen ....
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_53203243
De kans dat je de eerste ronde doorkomt van de CL lijkt me groter dan dat je kampioen wordt.

Als je dan toch wil rouleren, kan je beter in de CL rouleren
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  zaterdag 15 september 2007 @ 20:04:21 #101
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_53203255
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 20:03 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
De kans dat je de eerste ronde doorkomt van de CL lijkt me groter dan dat je kampioen wordt.

Als je dan toch wil rouleren, kan je beter in de CL rouleren
Net wat ik dacht, slechte beslissingen zo vroeg in het seizoen
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_53205069
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 20:03 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
De kans dat je de eerste ronde doorkomt van de CL lijkt me groter dan dat je kampioen wordt.

Als je dan toch wil rouleren, kan je beter in de CL rouleren
eindelijk ben ik het met je eens en zeg je iets wat ergens op slaat!

Benitez rouleerde nu aangezien er midweeks interland verplichtingen waren. Zoals Mascherano die voor een vriendschappelijke match ff over moest komen uit Australie. Gerrard was na 2 wedstrijden op en Torres was ook niet geheel fit. Ach ja gelijkspel tegen Portsmouh is nou ook geen schande, hebben een redelijke ploeg.

Liverpool heeft qua kampienschap eidnelijk eens een elftal met de potentie om tot het einde mee te doen, nu moeten ze het eindelijk eens waar maken. Volgende week maar goedmaken tegen Birmingham
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 16 september 2007 @ 12:38:48 #103
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_53215720
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 20:01 schreef stevengerrard het volgende:
Zo een beroerde wedstrijd toch nog 1 punt weten weg te slepen door penalty killer Reina. Tuurlijk is dinsdag CL maar als je kampioen wilt worden moet je beginnen met je sterkste 11. Zeker als je uit op Fratton Park mag aantreden. Jammer genoeg heeft Benitez nog steeds niet door waar je kan rouleren en waar niet. Deze uitslagen kunnen je aan het einde duur komen te staan. Jammer maar helaas.
compleet mee eens - bijzonder zwakke wedstrijd en matige opstelling.
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 21:18 schreef stevengerrard het volgende:

[..]

eindelijk ben ik het met je eens en zeg je iets wat ergens op slaat!

Benitez rouleerde nu aangezien er midweeks interland verplichtingen waren. Zoals Mascherano die voor een vriendschappelijke match ff over moest komen uit Australie. Gerrard was na 2 wedstrijden op en Torres was ook niet geheel fit. Ach ja gelijkspel tegen Portsmouh is nou ook geen schande, hebben een redelijke ploeg.

Liverpool heeft qua kampienschap eidnelijk eens een elftal met de potentie om tot het einde mee te doen, nu moeten ze het eindelijk eens waar maken. Volgende week maar goedmaken tegen Birmingham
op een of andere manier zag ik het gelijkspel tegen Portsmouth mijlenver aankomen...

Wel een erg vreemde beslissing die pingel vond ik ...
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_53221819
portsmouth is al jaren een Angstgener voor Liverpool gebleken. Echter ze hebben ook gewoon een goed elftal en op Fratton park winnen is lastig. De pingel sloeg nergens op maar gelukkig stond Reina zijn mannetje weer eens!

Met Birmingham en Wigan als volgende wedstrijden moeten er gewoon 6 punten binnen gehaald worden om niet te veel punten in het begin te laten liggen.

Nu eerst maar eens zien wat voor spel ze dinsdag in Porto vertonen en of ze een beetje scherpte terug hebben
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
pi_53248366
Ik denk toch dat Benitez zijn eerste keuzes als Mascherano, Torres en Gerrard (die ook niet geheel fit waren) en Kuyt liet rusten om tegen Porto te laten spelen om zo die koppositie in de CL poule te pakken want als ze morgen winnen zou zijn backup de laatste wedstrijden daar kunnen spelen aangezien de koppositie al eigenlijk binnen is. Dus ik denk dat Rafa al flink vooruit kijkt mbt zijn mogelijke opstellingen.
pi_53262756
Sterke geruchten in de Italiaanse media dat Crouch in Januari naar Juve trekt.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_53262820
Dan komt ie weer op de bank
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_53264959
Crouch is denk ik niet de type voetballer voor de Serie A daarbij denk ik niet dat Benitez een spits laat vertrekken. Zeker niet in January, of hij moet als Kewell fit is Kewell of Babel als spits gaan gebruiken. Eerst maar zorgen dat Taylor in january komt om de achterhoede te verstevigen!
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 19 september 2007 @ 13:34:39 #109
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_53298718
Crouch bij Juve lijkt me even succesvol als Rush bij Juve ...
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_53321449
Liverpool have been hit with a double injury blow with the news that both Xabi Alonso and Daniel Agger are expected to be sidelined for up to six weeks.
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
pi_53478686
Zo Torres heeft gelijk laten zien aan Benitez waarom hij altijd moet starten.

Een hattrick tegen Reading in de LC en Liverpool is een ronde verder 2- 4 de einduitslag
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
pi_53484902
Die Rafa draaft wel erg door met dat rouleren van hem... Torres weer op de bank tegen Birmingham terwijl zijn snelheid juist ook tegen een ploeg als Birmingham Pool's beste wapen had kunnen/moeten zijn..

Hoe, for fucks sake, moet het middenveld nu weten hoe ze ballen naar de aanval moeten geven als er elke wedstrijd weer war nieuws staat... ongelovelijk wat een douchebag die Rafa! Die gast kan zijn beste spelers elke wedstrijd laten spelen om ze te laten pieken maar die gast flikt het gewoon weer om weer dat kutroulatiesysteem toe te passen.. moet zeer frustrerend zijn als poolfan denk ik Zo moeilijk is het niet om te voetballen..lijkt alsof Rafa het echt als een wetenschap ziet ofzo!! Elke keer dat tactische geneuzel van die man..sickenin'...
pi_53488414
quote:
Op woensdag 26 september 2007 13:12 schreef Smeich het volgende:
Die Rafa draaft wel erg door met dat rouleren van hem... Torres weer op de bank tegen Birmingham terwijl zijn snelheid juist ook tegen een ploeg als Birmingham Pool's beste wapen had kunnen/moeten zijn..

Hoe, for fucks sake, moet het middenveld nu weten hoe ze ballen naar de aanval moeten geven als er elke wedstrijd weer war nieuws staat... ongelovelijk wat een douchebag die Rafa! Die gast kan zijn beste spelers elke wedstrijd laten spelen om ze te laten pieken maar die gast flikt het gewoon weer om weer dat kutroulatiesysteem toe te passen.. moet zeer frustrerend zijn als poolfan denk ik Zo moeilijk is het niet om te voetballen..lijkt alsof Rafa het echt als een wetenschap ziet ofzo!! Elke keer dat tactische geneuzel van die man..sickenin'...
Torres was juist niet opgesteld omdat de verdedigers van Birmingham zo diep stonden waardoor er geen ruimte over bleef voor de snelheid van Torres. Dat had Benitez goed gezien aangezien er ook geen ruimte was achter de verdediging zoals wel gister bij Reading. Je kan wel merken dat je geen 90 min hebt gezien
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
pi_53490020
Dus gebaseerd op een tactische invalshoek werd jullie duurste speler dit seizoen op de bank geplaatst terwijl hij in dit seizoen, dat pas net begonnen was, ook niet doordeweeks had gespeeld en de wedstrijd ervoor tegen Pompey ook al gepasseerd werd!! Top man... echt geweldige beslissing weer want Kuyt, Voronin en Crouch hebben inderdaad een geweldige show neergezet tegen de verdedigers van Birmingham want die deden het wel fantastich zo tussen de linies....

Torres is klasse, heeft een geweldige first touch, koppen kan die ook en dan heb ik het nog geen eens over zijn snelheid en passeerbewegingen. Dus het maakt geen fuck uit of de verdedigers van Birmingham hun eigen keeper aan het droogneuken zijn... Torres moet gewoon spelen!! Ook al scoort hij niet driemaal tegen zo'n gesloten verdediging, met zijn snelheid trek je sowiezo al enkele verdedigers met je mee waardoor je al meer zou doen dan wat een Crouch of Kuyt laten zien de laatste tijd om over jullie lack aan creativiteit de laatste wedstrijden, van wat ik gezien heb, maar te zwijgen.

Rafa heeft jullie killing spree totaal verneukt. Ik bedoel jullie trashte Derby en dan had je die lijn door kunnen zetten door dezelfde spelers te blijven opstellen (kijk naar Arsenal bijvoorbeeld, die laten Cesc ook niet rusten en groeit elke pot) maar nee hoor... Rafa helpt het wederom om zeep door zovaak mogelijk het elftal te veranderen waardoor de middenvelders gewoon niet gewend raken aan de speelstijl om jullie aanvallers te voeden. Je hebt doelpunten nodig om te winnen en elke keer roteren helpt daar volgens mij niet bij.

[ Bericht 4% gewijzigd door Smeich op 26-09-2007 16:28:38 ]
pi_53492550
quote:
Op woensdag 26 september 2007 16:21 schreef Smeich het volgende:
Torres kreeg rust aangezien er nog wel belangrijkere wedstrijden op het progamma staan en LFC minimaal 50 wedstrijden mag afhandelen. Benitez dacht dat hij met Kuyt en Crouch spitsen had die ook wel een goaltje konden meepikken. Dat Torres moet spelen is bullshit en achteraf gezeik. Als het nu 2-0 was geworden met 2x Crouch had iedereen geroepen: Zie we hebben Torres helemaal niet nodig.

Daarbij Torres was een aanfluiting tegen Porto en kon tegen Portsmouth ook geen deukje in een pakje boter schieten, ok hij startte niet vanaf min 1 maar kreeg toch genoeg mogelijkheden.

Dat je Crouch noemt in 1 woord met oncreativiteit kan ik mee eens zijn. Echter dat je Kuyt afvalt is 2e keer Bull. Gelukkig temper je je gedachten door de wedstrijden die jij gezien hebt. Kuyt is misschien dan niet degene die 25 goals gaat scoren ( al had ik dat uiteraard wel gehoopt) echter hij vecht 95 min en er is nog geen wedstrijd geweest van LFC dat hij onder de 7 scoorde. Dat kan ik echter niet van je grote held Torres zeggen.

Derby, ja leuk 6-0 winnen maar is dat een garantie dat Birmingham ook wel ff word opgerold omdat het maar Birmingham is. NEE. Daarbij de laatste 3 jaar heeft LFC het altijd moielijk met Birmingham met een uitschieter voor de Cup waarbij het 7-1 werd. Steve bruce weet nu eenmaal perfect hoe je lfc het moeilijk moet maken. punt.

Tuurlijk Benitez heeft het fout gezien dit weekend en tuurlijk er zijn zat wedstrijden te noemen waarbij hij het spel niet goed doorheeft of verkeerd wisselt. Er zijn ook zat wedstrijden te noemen waarbij hij de juiste wissels doorvoerde / tactiek koos ( denk recent aan Barca uit). Roteren zou Benitez blijven doen en hij heeft in Spanje laten zien dat het best kan werken maar dan moeten de spelers ook meewerken!
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
pi_53538249
Ik kan me voorstellen dat Rafa probeert om geen enkele speler moe te laten worden wat ook wel kan met zo'n backup aan spelers dus rotatie kan goed zijn maar in de mate waarop jullie rouleren is een beetje te naar mijn mening. Vind het een beetje jammer om een Torres in vorm niet elke keer te zien starten. MAAR wellicht ben ik biased en als jouw fan ( ) op het eind van het seizoen zowel met de cup met de grote oren op het podium staat alsmede de PL binnenhaalt neem ik mijn woorden terug door mijn posts hier te editen .. Wellicht zou een nieuwe fok toto op z'n plaats zijn waarbij elke wedstrijd de opstelling van Liverpool wordt geraden
pi_53541312
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 10:43 schreef Smeich het volgende:
Of een toto wanneer jij eindelijk eens wint met fifa
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
pi_53617116
Liverpool heeft de 16-jarige Gerardo Bruna uit Argentinië weten weg te plukken bij Real Madrid.

Het jeugdige Argentijnse talent wordt vergeleken met Lionel Messi van Barcelona en het Argentijns nationaal 11-tal.
Madrid wilde Bruna zeker niet kwijt maar staat met lege handen omdat de UEFA reglementen toestaan dat een speler van 16 jaar kan gaan en staan waar hij zelf wil.

De Koninklijke uit Madrid ontvangt van Liverpool slechts een kleine vergoeding.

Rafa Benitez heeft de clubleiding gevraagd vooral ook te investeren in de toekomst. In vergelijking met spelers van 2 tot 3 jaar ouder zijn de talenten die recentelijk zijn binnengehaald bijna gratis
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
  maandag 1 oktober 2007 @ 15:27:10 #119
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_53618876
Waarom zou zo'n spelertje liever bij Pool spelen dan bij Real? Real zal dat mannentje toch ook wel een goed tegenbod gedaan hebben ...
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_53632748
quote:
Gerrard rijdt jongetje aan
LIVERPOOL (ANP) - Liverpool-aanvoerder Steven Gerrard heeft maandag vlak bij zijn huis een tienjarig jongetje aangereden. Het kind liep verwondingen aan zijn benen op.

Volgens Gerrard's woordvoerder reed de Engelse international niet hard, maar kon hij de jongen die de straat oprende niet meer ontwijken. ,,Hij is erg geschrokken en heeft contact opgenomen met de familie van de jongen om naar zijn herstel te vragen'', aldus de woordvoerder. Gerrard heeft zich voorgenomen het slachtoffertje binnenkort te bezoeken.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_53633072
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 15:27 schreef One_conundrum het volgende:
Waarom zou zo'n spelertje liever bij Pool spelen dan bij Real? Real zal dat mannentje toch ook wel een goed tegenbod gedaan hebben ...
Misschien wel omdat LFC een zeer goede jeugdopleiding heeft en hij meer speeltijd denkt te krijgen bij LFC. Qua naam verschilt LFC niet zo erg veel van Real en je weet niet wat de clubleiding gezegd heeft
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
pi_53688722
Iedereen vergeet dat na de wedstrijd tegen Villa assistent en vertrouwenspersoon Pako Liverpool verliet. Dit verlies heeft een enorme schade binnen de groep gecreeerd aangezien Pako een persoon was die precies wist wat een speler nodig had. Liverpool moet zorgen dat er zsm een asistent naast Benitez komt te zitten waar spelers hun ei kwijt kunnen. Daarnaast was Pako ook de man die alles qua trainingen uitdacht. Sinds zijn vertrek is er iets gekrakt in de groep en het is een noodzaak dat dit snel terug komt! De naam Gary Mac wordt genoemd en hopelijk word hij snel aangesteld om verdere afzakking te voorkomen. Aan het einde van deze maand weten we waar LFC staat met wedstrijden tegen Spurs, Arsenal, Everton en Besiktas met 2 interlands en 1 LC wedstrijdje
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
  zaterdag 13 oktober 2007 @ 00:22:16 #123
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
  zaterdag 13 oktober 2007 @ 09:15:39 #124
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_53903004
Gelukkig is Kewell weer 'fit'
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_53925285
Kewell is en blijft de beste man aan de linker zijde van LFC. Hopelijk kan hij die prutser van een Babel na de reserves sturen maar dan moet hij wel meer dan 4 wedstrijden fit blijven ...
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
  zondag 14 oktober 2007 @ 20:19:44 #126
154173 Schimpie
RJC RJC RJC
pi_53931853
Agger, Alonso, Mascherano, Kuyt, Torres, Aurelio,Kewell (?)

Gaat lekker.
  maandag 15 oktober 2007 @ 17:25:13 #127
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_53951027
quote:
Op zondag 14 oktober 2007 20:19 schreef Schimpie het volgende:
Agger, Alonso, Mascherano, Kuyt, Torres, Aurelio,Kewell (?)

Gaat lekker.
ja nou
  maandag 15 oktober 2007 @ 21:50:26 #128
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_53955529
Interessant stukje op thisisanfield.com:

Should Steve leave?
pi_53963873
quote:
Op zondag 14 oktober 2007 20:19 schreef Schimpie het volgende:
Agger, Alonso, Mascherano, Kuyt, Torres, Aurelio,Kewell (?)

Gaat lekker.
Alonso, Torres zijn gewoon op tijd fit. En daarnaast blijft er nog genoeg kwaliteit over om de nederlaag van vorig jaar te revancheren!
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
pi_53966946
Babel speelt overigens vanaf rechts een niet waarschijnlijke terugkeer van Kewell zou voor hem weinig uitmaken
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_53970688
hahahahah jij hebt duidelijk veel wedstrijden van LFC gezien! Babel speelt altijd vanaf links aangezien Pennant samen met Yossi de rechterkant afwisselen!!
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 19:07:05 #132
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_53973917
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 15:54 schreef stevengerrard het volgende:
hahahahah jij hebt duidelijk veel wedstrijden van LFC gezien! Babel speelt altijd vanaf links aangezien Pennant samen met Yossi de rechterkant afwisselen!!

Wat doe je nou? laat nou zitten man, pas je post aan en laat em lekker opzouten ...
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_53976317
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 15:54 schreef stevengerrard het volgende:
hahahahah jij hebt duidelijk veel wedstrijden van LFC gezien! Babel speelt altijd vanaf links aangezien Pennant samen met Yossi de rechterkant afwisselen!!
Toch maar een keer opletten
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_53982101
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 19:07 schreef One_conundrum het volgende:

[..]

Wat doe je nou? laat nou zitten man, pas je post aan en laat em lekker opzouten ...
opzouten moet ie zowiezo. Aanpassen never! aangezien hij wederom loopt te lullen. Babel is gekocht voor de linkerkant en heeft vrijwel alle wedstrijden die hij speelt vanaf links gespeeld. De enige nederlander die op de rechterkant soms neergezet word is Kuyt zoals afgelopen weekend tegen de Spurs. Oh ja toen speelde Babel ook van links!
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
  woensdag 17 oktober 2007 @ 09:23:10 #135
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_53982951
ik noem het 'wijzer zijn', of 'er boven staan' ipv aanpassen ...
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_53987726
oh ...Ik kon mezelf gewoonweg niet bedwingen
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
  woensdag 17 oktober 2007 @ 13:18:56 #137
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_53987838
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 07:51 schreef stevengerrard het volgende:
Misschien wel omdat LFC een zeer goede jeugdopleiding heeft en hij meer speeltijd denkt te krijgen bij LFC. Qua naam verschilt LFC niet zo erg veel van Real en je weet niet wat de clubleiding gezegd heeft
Met alle respect, wat heeft de jeugdopleiding van Liverpool nu eigenlijk opgeleverd? Gerrard en Carragher? Wellicht dat de jeugdopleiding de laatste jaren stappen vooruit heeft gemaakt, zoals ook al aangegeven door Hugo Borst, maar daar weet dat jongetje verder niks van. De rest van de wereld ook niet, want Liverpool heeft geen enkele jeugdige zelf opgeleide revelatie in de gelederen.

Ik weet verder weinig van de jonge jongens van Liverpool, maar de enige namen die me verder te binnen schieten zijn jongens als Mellor en Warnock.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 17 oktober 2007 @ 13:43:00 #138
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_53988258
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 13:18 schreef twi het volgende:

[..]

Met alle respect, wat heeft de jeugdopleiding van Liverpool nu eigenlijk opgeleverd? Gerrard en Carragher? Wellicht dat de jeugdopleiding de laatste jaren stappen vooruit heeft gemaakt, zoals ook al aangegeven door Hugo Borst, maar daar weet dat jongetje verder niks van. De rest van de wereld ook niet, want Liverpool heeft geen enkele jeugdige zelf opgeleide revelatie in de gelederen.

Ik weet verder weinig van de jonge jongens van Liverpool, maar de enige namen die me verder te binnen schieten zijn jongens als Mellor en Warnock.
Wanneer is een speler zelf opgeleid? Speelt Arsenal met zelfopgeleide spelers? En vanaf welke leeftijd is een speler nog jong om jong talent te noemen? Tellen Babel, Agger, Leiva, Leto?

Van de spelers met een Engelse nationaliteit van de jeugdopleiding zijn Carragher, Gerrard en Owen de bekendste en ook Fowler speelt nog. Echt doorgebroken spelers met de Engelse nationaliteit zijn er daarna niet meer geweest.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 17 oktober 2007 @ 13:46:26 #139
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_53988314
Babel speelt het merendeel van de wedstrijden op links. Wie het niet gelooft zoekt de wedstrijd verslagen maar op.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  woensdag 17 oktober 2007 @ 14:02:08 #140
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_53988590
Natuurlijk tellen Babel, Agger, Leiva en Leto niet. Dat zijn in principe gewoon al aangekochte volwaardige selectiespelers. Er zijn geen richtlijnen om te bepalen wat een jeugdspeler is en wat niet, maar iedere Liverpool-supporter die dit zelf opgeleide spelers vindt, die is natuurlijk niet goed wijs. De jongens die ik noemde, en het hoeven overigens echt niet per se Engelsen te zijn, zie ik als jeugdproducten van Liverpool. Iemand die op zijn pakweg 15e of 16e is gekocht vind ik eigenlijk al geen jeugdproduct meer.

Siem de Jong, Derk Boerrigter, Anne Kolk en Vito Wormgoor van Ajax zijn in mijn ogen ook geen jongens uit de eigen opleiding van Ajax.
pi_53994651
tja dan blijven er weinig mensen uit de eigen opleiding over, maar dat is bij geen enkele andere topclub wel het geval. Lfc heeft idd alleen Carra, Gerrard nu nog in de gelederen maar welke club komt aan meer dan 5 eigen opgeleiden spelers. Ik denk vrij weinig in de top
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
  woensdag 17 oktober 2007 @ 20:00:00 #142
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_53995326
Mannix was ook wel een grote naam een tijdje terug, maar die is ingeruild toch?
En Welsh was ook wel een naam ...
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  woensdag 17 oktober 2007 @ 21:09:16 #143
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_53997099
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 19:28 schreef stevengerrard het volgende:
tja dan blijven er weinig mensen uit de eigen opleiding over, maar dat is bij geen enkele andere topclub wel het geval. Lfc heeft idd alleen Carra, Gerrard nu nog in de gelederen maar welke club komt aan meer dan 5 eigen opgeleiden spelers. Ik denk vrij weinig in de top
Inderdaad, geen enkele topclub heeft dat. Sterker nog, er zijn nauwelijks subtopclubs die er meer dan pakweg 3 hebben lopen (in de basis).
pi_54002313
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 13:46 schreef Doc het volgende:
Babel speelt het merendeel van de wedstrijden op links. Wie het niet gelooft zoekt de wedstrijd verslagen maar op.
Ik kijk wedstrijden
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_54002393
Scholes, Giggs, Brown, Richardson, O´Shea, Fletcher, Garry Neville, Eagles, Pique


"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_54003815
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 01:12 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Scholes, Giggs, Brown, Richardson, O´Shea, Fletcher, Garry Neville, Eagles, Pique
Alleen Scholes, Giggs en Neville zijn basisspelers en mag je zien als opgeleide spelers. Anders kan ik ook wel namen van LFC opnoemen zoals Hobbs, Putterill, Linfield en Spearing
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
pi_54003834
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 20:00 schreef One_conundrum het volgende:
Mannix was ook wel een grote naam een tijdje terug, maar die is ingeruild toch?
En Welsh was ook wel een naam ...
Welsh was in mijn ogen altijd de opvolger van Gerrard, echter heeft hij zich de laatste jaren niet echt door kunnen ontwikkelen en is hij geruild met Anderson van Hull city. Mannix is vertokken na een enkelbreuk in 2006 richting Noorwegen om daar te voetballen
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
pi_54003839
Martin Fenin: :Liverpool heeft belangstelling voor de 20 jarige Tsjechische aanvaller

Youssef Rabeh:Liverpool zou een optie tot koop hebben bedongen op de Marokkaanse verdediger Youssef Rabeh van Levski Sofia. De transfer zou al in de winterstop plaats moeten vinden waarna Rabeh tot het eind van het seizoen bij Levski zal blijven spelen.Verder zou Liverpool bij Levski de eerste optie tot koop op alle spelers willen bedingen.

Marscherano: Barcelona zou in januari een poging willen doen om Marscherano over te nemen. De zaakwaarnemer van Marscherano zou afgelopen weekend hebben gesproken met een delegatie van de Catalaanse club
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
pi_54003964
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 07:45 schreef stevengerrard het volgende:

[..]

Alleen Scholes, Giggs en Neville zijn basisspelers en mag je zien als opgeleide spelers. Anders kan ik ook wel namen van LFC opnoemen zoals Hobbs, Putterill, Linfield en Spearing
Die 4 spelen niet

Wederom appels met peren dus
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_54005036
Dat was ook mijn bedoeling, de meeste die jij noemt spelen ook niet of spelen voor een andere ploeg. maar prima. Giggs, Scholes en Neville tegen over Gerrard en Carragher. 3-2 in voordeel van Scum dus niet erg spraakmakend verschil
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
pi_54009825
Ze spelen allemaal, op Richardson na.

En als de spelers van andere ploegen meetellen komen er nog een stuk of 10 bij
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_54009848
Ze zijn ook op Pique na allemaal A-international
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_54010510
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 13:47 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ze spelen allemaal, op Richardson na.

En als de spelers van andere ploegen meetellen komen er nog een stuk of 10 bij
Fletcher, O'shea, Pique zijn meer wisselspeler waarvan Pique is uitgeleend. Nou noem die andere spelers eens dan. En kom dan niet met namen aan die niemand kent.

En lekker belangrijk dat ze A-international zijn, zolang ze niet spelen voor hun team kan je ze niet bestempelen als eigen opgeleidde spelers voor hun CLUB!. Brown heeft een aantal wedstrijden voor engels elftal mogen spelers vanwege blessures. Nooit meer dan dat geweest
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
pi_54010782
Alle namen die ik gaf min Richardson en Pique.
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_54010783
Alle namen die ik gaf min Richardson en Pique.
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_54010800
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 14:24 schreef stevengerrard het volgende:

[..]

Fletcher, O'shea, Pique zijn meer wisselspeler waarvan Pique is uitgeleend. Nou noem die andere spelers eens dan. En kom dan niet met namen aan die niemand kent.

En lekker belangrijk dat ze A-international zijn, zolang ze niet spelen voor hun team kan je ze niet bestempelen als eigen opgeleidde spelers voor hun CLUB!. Brown heeft een aantal wedstrijden voor engels elftal mogen spelers vanwege blessures. Nooit meer dan dat geweest
De spelers die jij opnoemt spelen in het 4e van Liverpool
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_54016207
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 13:47 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ze spelen allemaal, op Richardson na.
Goh, wat vreemd dat die niet speelt bij Man Utd!!!

Die voetbalt namelijk voor Sunderland.....
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_54016733
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 14:41 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

De spelers die jij opnoemt spelen in het 4e van Liverpool
Gerrard , Carragher zijn idd spelers uit het 4e!! De andere spelers waren als voorbeeld omdat jij ook spelers opnoemt die niet of nauwelijks spelen!. Zoals je basisspelers als Brown, O 'shea en Fletcher. Maar waar blijven die andere 10 spelers dan die je kan opnoemen.

En btw naast Richardson speelt pique ook niet bij Scum maar goed jij als wekelijks volger van elke club wist dat natuurlijk al!
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
pi_54017747
Fletcher, Brown en O´Shea spelen regelmatig en verder speelt Eagles ook nog wel eens
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  donderdag 18 oktober 2007 @ 21:35:28 #160
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_54018581
En pique komt ook gewoon uit de jeugd van barcelona toch...
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_54018711
Als Van Basten uit die van Elinkwijk komt wel
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_54025700
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 21:41 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Als Van Basten uit die van Elinkwijk komt wel
Nou dan komt Van Basten schijnbaar toch uit Elinkwijk

Piqué begon als voetballer in de jeugd (cantera) van FC Barcelona, waar zijn grootvader Amador Bernabéu ooit vicepresident was. In de jeugdelftallen speelde Piqué samen met onder andere Francesc Fàbregas, Marc Pedraza, Lionel Messi en Franck Songo'o. In 2004 tekende de Catalaanse verdediger een contract bij het Engelse Manchester United, zeer tot spijt van FC Barcelona

Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
pi_54039819
Dus gewoon eigen jeugd
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_54048326
tuurlijk de Jeugd van Barcelona is dezelfde opleiding als die van Scum!

Liverpool heeft contact gezocht met de zojuist bij Bolton ontslagen Sammy Lee. Welke functie Sammy op Melwood zou moeten krijgen is niet bekend gemaakt

Sammy Lee is geboren 7 februari 1959 en speelde als middenvelder van 1976 tot 1986 voor Liverpool. In die tijd kwam hij 197 keer voor Liverpool uit en maakte 13 goals. In die periode won hij 3 league titels en 3 Europacups

Lee was al coach onder Houllier en wil een zelfde rol onder Benitez en er is een grote kans dat hij fitnesscoach wordt bij Liverpool.

Benitez heeft al gezegd dat hij geen nieuwe nummer 2 meer wil hebben,maar de functies van Paco wil verdelen over de aanwezige staf
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
pi_54048506
Je hebt punt niet begrepen, maakt verder niet uit , ik leg het graag voor je uit, En een 2e keer ook nog.

Het gaat er om dat als je in de jeugd gespeeld hebt je eigen jeugd bent.

Van Basten speelde bijvoorbeeld maar een maand of 8 in de jeugd van Ajax, maar iedereen ziet hem als eigen jeugd van Ajax
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  zaterdag 20 oktober 2007 @ 11:33:01 #166
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_54049114
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 10:38 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Je hebt punt niet begrepen, maakt verder niet uit , ik leg het graag voor je uit, En een 2e keer ook nog.

Het gaat er om dat als je in de jeugd gespeeld hebt je eigen jeugd bent.

Van Basten speelde bijvoorbeeld maar een maand of 8 in de jeugd van Ajax, maar iedereen ziet hem als eigen jeugd van Ajax
Dat komt omdat men het zich niiet beter weet te hernneren. Persoonlijk heb ik me nooit in de jeugd van Van Basten verdiept en weet ik alleen dat het een verschrikkelijk goede speler van Ajax is geweest. Volgde voetbal pas in de tijd dat 'ie bij Milan zat. Als je dan 8 maandjes in een jeugdteam van Ajax hebt gespeeld, ben je in mijn ogen geen product van de Ajax-opleiding. Dan moet je toch echt een paar jaar de opleiding hebben doorlopen.

Overigens ben ik het wel met DAM eens dat de (reserve)-spelers die hij noemt kwalitatief veel betere en bekendere spelers zijn dan die paar namen die stevengerrard noemt waar ik nog nooit van heb gehoord. Ik kan Jeffrey Sarpong en Mitchell Donald ook gaan noemen als geweldige jeugdproducten van Ajax, maar die jongens hebben nog niks bewezen in het eerste en zitten vaak niet eens op de tribune.
pi_54050383
Geen Torres vanmiddag, Reina, Riise, Finnan, Hyypia, Carragher, Benayoun, Mascherano, Gerrard, Sissoko, Voronin, Kuyt. Subs: Itandje, Crouch, Pennant, Babel, Lucas.

Als die jongens die DAM opnoemt zo goede talenten uit de eigen opleiding zijn waarom spelen ze dan niet of worden ze uitgeleend. Maar prima als spelers in de jeugd hebben gespeeld dan moet je spelers als Fowler, Owen, Mc manaman etc ook allemaal zien als eigen opgeleide spelers van LFC. Echter die spelen niet bij LFC waardoor ze dus niet mee tellen.

De "onbekende" namen die ik opnoemen was meer om dat DAM spelers als Pique, Richardson, Brown en O'shea opnoemt terwijl de 1e 2 niet eens bij Scum meer voetballen en O'shea en Brown nooit meer is geweest dan een ideale 13 / 14e man.

Maar prima discussie gesloten. Feit blijft dat er tegenwoordig maar weinig eigen opgeleidde spelers doorgroeien tot vaste waarde
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 20 oktober 2007 @ 13:14:31 #168
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_54050411
De vraag is natuurlijk of O'Shea en Pique voor de SCUM jeugd teams gespeeld hebben. Ze zijn gehaald op hun 16e of 17e en zijn een a twee seizoenen uitgeleend geweest. Is dat dan "eigen jeugd" ?
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 20 oktober 2007 @ 13:27:57 #169
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_54050585
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 13:12 schreef stevengerrard het volgende:
Geen Torres vanmiddag, Reina, Riise, Finnan, Hyypia, Carragher, Benayoun, Mascherano, Gerrard, Sissoko, Voronin, Kuyt. Subs: Itandje, Crouch, Pennant, Babel, Lucas.

Maar prima discussie gesloten. Feit blijft dat er tegenwoordig maar weinig eigen opgeleidde spelers doorgroeien tot vaste waarde
Torres dus nog te geblesserd ... Jammer. Ik hoop dat Agger snel weer fit is. Die is beter dan Hyypia. En hopelijk dat Sissoko beter presteert dan afgelopen wedstrijden! En Gerrard graag ook iets meer in vorm als het kan. Voronin en Kuyt zijn imho iets teveel dezelfde sooort spits. Ik ben er niet gerust op ... (zie ook m'n PL-toto ). Zo direct naar pub waar ik vorig jaarnog met een Bluenose de wedstrijd gezien had. Tot kerst nog opmerkingen over die wedstrijd gehad ...


Dat laatste over echt eigen spelers (dus mensen die voor hun 16e gehaald zijn en echt de jeugd teams doorlopen hebben) dat geldt eigenlijk voor bijna alle PL teams ...

MvB heeft bij Elinkwijk ongeveer even lang gespeeld als in het jeugdteam van Ajax; als je 'm ergens een jeugdproduct van wil noemen is dat van UVV - maar die discussie is verder off-topic
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  Trouwste user 2022 zaterdag 20 oktober 2007 @ 14:53:49 #170
7889 tong80
Spleenheup
pi_54051946
1-0 achter momenteel. Rust inmiddels

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_54054720
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 13:12 schreef stevengerrard het volgende:
Geen Torres vanmiddag, Reina, Riise, Finnan, Hyypia, Carragher, Benayoun, Mascherano, Gerrard, Sissoko, Voronin, Kuyt. Subs: Itandje, Crouch, Pennant, Babel, Lucas.

Als die jongens die DAM opnoemt zo goede talenten uit de eigen opleiding zijn waarom spelen ze dan niet of worden ze uitgeleend. Maar prima als spelers in de jeugd hebben gespeeld dan moet je spelers als Fowler, Owen, Mc manaman etc ook allemaal zien als eigen opgeleide spelers van LFC. Echter die spelen niet bij LFC waardoor ze dus niet mee tellen.

De "onbekende" namen die ik opnoemen was meer om dat DAM spelers als Pique, Richardson, Brown en O'shea opnoemt terwijl de 1e 2 niet eens bij Scum meer voetballen en O'shea en Brown nooit meer is geweest dan een ideale 13 / 14e man.

Maar prima discussie gesloten. Feit blijft dat er tegenwoordig maar weinig eigen opgeleidde spelers doorgroeien tot vaste waarde
Pool heeft geen spelers uit de eigen jeugd die 13 of 14e man zijn

MU doet het dus beter, zoals met alles de laatste 20 jaar
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_54067949
Hoppa 1-2 winst in een slechte wedstrijd. Gerrard gewisseld vanwege te veel karakter en wil om te winnen. Gelukkig 3 punten en nu als springplank gebruiken voor Besiktas volgende week!
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
  zondag 21 oktober 2007 @ 12:45:07 #173
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_54069247
quote:
Op zondag 21 oktober 2007 10:54 schreef stevengerrard het volgende:
Hoppa 1-2 winst in een slechte wedstrijd. Gerrard gewisseld vanwege te veel karakter en wil om te winnen. Gelukkig 3 punten en nu als springplank gebruiken voor Besiktas volgende week!
Ik heb niet de hele wedstrijd gezien, maar kan me van de redenatie wat voorstellen. Je hebt nog een goal nodig en al je spelers lopen als gekken over het veld. Kuijt had er ook zomaar uitgestuud kunnen worden, al zie je dat zijn sliding niet op de man was, maar meer om de bal te blocken. Je kunt alleen echt geen rode kaart gebruiken, zeker als je ploeg al een maand lang geen resultaat heeft behaald. Dan ga je in principe niet je spits eruit halen, die die passie ook heeft.

Bij MotD konden ze zich er ook helemaal niks bij voorstellen, maar op het einde werd nieit Kuijt gewisseld, maar Gerrard voor Lucas. Lucas zorgt indirect voor de penalty en Kuijt rost 'm er in. De winnende coach heeft altijd gelijk.
pi_54069611
Ik kijk elke wedstrijd en Liverpool begon goed maar Everton had LFC tot de 1-1 volledig lam gelegd. Niet dat hun kansen creerde maar ze waren meer in de aanval dan aan het verdedigen. Als Liverpool niet had gewonnen was iedereen benitez aangevallen vanwege zijn wissel, nu winnen ze toch nog in de laatste minuut en hoor je niemand erover. Gerrard was echter wel degene die het vuurtje aanwakkerden dat zorgde voor de 1-1. Na de wissel kreeg LFC nog zat kansen om het veel eerder te beslissen met name Momo en Voronin hadden de winnende op de slof. Everton kwam er niet meer uit. Lucas zorgde wel voor wat meer rust aan de bal en dat de bal breed ging i.p.v indivi acties. Daarbij had ik veel eerder Pennant verw8 omdat EFC zeker met 11 - 10 veel ruimte aan de zijkant open liet. Nu ja gewonnen, dat is het enige wat telt bij deze wedstrijden!
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
  zondag 21 oktober 2007 @ 13:50:23 #175
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_54069984
Het allermooiste aan deze wedstrijd vond ik Carragher die na afloop naar de fans spurtte alsof hij de Champions League had gewonnen. Geweldig, kun je je hier in Nederland gewoon niet voorstellen dat dat gebeurt.
pi_54070200
En dat terwijl hij net van z'n jeugdliefde gewonnen heeft.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
  maandag 29 oktober 2007 @ 08:17:33 #177
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_54237776
quote:
Gerrard hails fantastic Fabregas

Liverpool captain Steven Gerrard says Arsenal's Cesc Fabregas can achieve anything in the game after his awesome display in the 1-1 draw at Anfield.


Fabregas, 20, scored his 10th goal of the season to return Arsenal to the top of the Premier League on Sunday.



And Gerrard, who also scored in the absorbing encounter, said the Spaniard was playing at a fantastic level.

"The world is his oyster. He can go on to be one of the best in the world, there is no doubt about that," he said.

"So far this season he is having a fantastic time. If he keeps working hard at his game and stays as dedicated as he has been so far, he can achieve anything."

Fabregas's goal was typical of the player, and Arsenal, this season when he made a late run to latch onto a Alex Hleb through ball to toe-poke past Liverpool keeper Pepe Reina.

The midfielder also came close to winning the game for the Gunners when he hit a post with a curling shot from outside the penalty area.

The game was an intriguing battle between the two players, from which Fabregas said he would learn.

"I would love to have (Gerrard) in my team," said Fabregas.

"He is the player who four or five years ago when I was in my house I was looking up to him.

"And now I have the chance to play against him, which is fantastic for me to keep learning, because he is one of the best midfielders in the world."

Arsenal's performance proved they can challenge for the title according to manager Arsene Wenger.

"I have always been very confident of what we could achieve this season," he said.

"I said it before the season started and now we have convinced a few more people.

"There is a long way to go, but we have the talent to fight right at the top of the championship."

Arsenal's next Premier League game will see them play Manchester United at the Emirates on Saturday.
Sympathiek
pi_54238473
Terechte uitslag en beide goals gescoord door spelers die gister een goal verdiende!
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
pi_54377421
Riise,Sissoko,Crouch (Liverpool):Benitez wil in de winterstop een centrale verdediger een linksback en een linker middenvelder aantrekken. Om extra geld te genereren hoopt hij door de verkoop van Riise,Sissoko en Crouch 35 miljoen euro te ontvangen.De spelers die hij wil aantrekken zijn Juan de Dios Prados (Real Betis) en John Cofier (Burnley) (news of the world)

Jose Mourinho (ex -Chelsea):heeft zich de baan van Rafa als doel gesteld om terug te keren in de premiership (Daily Star Sunday
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
  maandag 5 november 2007 @ 12:54:55 #180
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_54378029
Lijkt me toch niet dat je vooruit gaat wanneer je Riise en Sissoko weg doet voor twee kleuters. Benitez houdt niet van luxe-problemen, defensief op het middenveld?
pi_54379379
Premiership al weer voorbij?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_54380112
want?
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
pi_54380573
Stand al bekeken?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_54380791
Waarom vraag je dan of de Premiership al voorbij is, terwijl je zelf dondersgoed weet op welke plek Liverpool staat? Juist..
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_54380885
quote:
Op maandag 5 november 2007 14:40 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Stand al bekeken?
ja en wat wil je daarmee zeggen??
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
pi_54380916
2 keer een vraag met een wedervraag beantwoorden. Het begint irritant te worden
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_54380947
quote:
Op maandag 5 november 2007 14:51 schreef RayMania het volgende:
Waarom vraag je dan of de Premiership al voorbij is, terwijl je zelf dondersgoed weet op welke plek Liverpool staat? Juist..
Omdat Liverpool op 6 punten staat, dat maak je al niet meer goed.
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_54381088
quote:
Op maandag 5 november 2007 14:57 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
2 keer een vraag met een wedervraag beantwoorden. Het begint irritant te worden
Volgens mij ben jij juist degene die altijd en overal een vraag met een wedervraag beantwoord. Maakt niet uit hoor, kun je niks aan doen.

Zes punten is natuurlijk nooit meer in te halen in de volgende 27 (!) wedstrijden. United en Chelsea kunnen ook nooit meer bijgehaald worden met een verschil van wel drie verliespunten .
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_54381123
Nee, doe ik niet.

En de situatie zal vast niet anders zijn dan de laatste 3,4 jaar na 11 wedstrijden en toen was het ook al einde oefening
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  maandag 5 november 2007 @ 15:06:38 #190
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_54381154
quote:
Op maandag 5 november 2007 15:03 schreef RayMania het volgende:
Zes punten is natuurlijk nooit meer in te halen in de volgende 27 (!) wedstrijden. United en Chelsea kunnen ook nooit meer bijgehaald worden met een verschil van wel drie verliespunten .
Hey vegeet de koploper niet
pi_54381178
quote:
Op maandag 5 november 2007 15:05 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nee, doe ik niet.

En de situatie zal vast niet anders zijn dan de laatste 3,4 jaar na 11 wedstrijden en toen was het ook al einde oefening
Want elk seizoen is natuurlijk hetzelfde. Misschien kunnen ze gewoon gelijk stoppen, niks meer te winnen in de komende 27 wedstrijden. Scheelt weer tijd en energie.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_54381194
Liverpool staat er wel een stuk beter voor dan de laatste 3 of 4 jaar. Toen stonden ze nu al meer dan 10 punten achter. Ze zijn nog niet uit de titelrace, maar of ze het worden...vind de drie andere topploegen beter ogen momenteel.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_54381198
quote:
Op maandag 5 november 2007 15:06 schreef Gunner het volgende:

[..]

Hey vegeet de koploper niet
Die vergeet ik niet . Gat tussen Arsenal en Pool is zes punten, daar doelde ik op. De nummers twee en drie (United en Chelsea) hebben drie verliespunten minder dan Pool.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_54381203
Sterk argument man
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_54381232
quote:
Op maandag 5 november 2007 15:08 schreef RayMania het volgende:

[..]

Die vergeet ik niet . Gat tussen Arsenal en Pool is zes punten, daar doelde ik op. De nummers twee en drie (United en Chelsea) hebben drie verliespunten minder dan Pool.
Allleen jammer dat die 2 een ploeg hebben die superieur is en een bank die veel beter is
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_54381242
quote:
Op maandag 5 november 2007 15:08 schreef RayMania het volgende:

[..]

Die vergeet ik niet . Gat tussen Arsenal en Pool is zes punten, daar doelde ik op. De nummers twee en drie (United en Chelsea) hebben drie verliespunten minder dan Pool.
Chelsea heeft evenveel verliespunten
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_54381245
quote:
Op maandag 5 november 2007 15:08 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Sterk argument man
Wat? Dat Liverpool na elf wedstrijden hetzelfde gaat presteren als de vorige seizoenen, omdat de situatie vast niet anders zal zijn dan de laatste 3-4 jaar?
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_54381272
quote:
Op maandag 5 november 2007 15:10 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

Chelsea heeft evenveel verliespunten
Ohja, foutje . Valt dus nog meer mee voor Liverpool. Gat met de drie concurrenten is gewoon nog klein genoeg.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_54381326
quote:
Op maandag 5 november 2007 15:10 schreef RayMania het volgende:

[..]

Wat? Dat Liverpool na elf wedstrijden hetzelfde gaat presteren als de vorige seizoenen, omdat de situatie vast niet anders zal zijn dan de laatste 3-4 jaar?
Ze hebben geen beter team.

Maar blijf jij maar mooi denken dat een team met het koningskoppel Kuyt-Torres en Hypia in de basis kampioen wordt
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_54381334
quote:
Op maandag 5 november 2007 15:09 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Allleen jammer dat die 2 een ploeg hebben die superieur is en een bank die veel beter is
Oach, voorlopig heeft Liverpool nog niet verloren en hield het Arsenal, de koploper, op een gelijkspel. Pas in de 80e minuut viel de gelijkmaker. Waarom zou dat niet tegen Chelsea en United kunnen?
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_54381382
quote:
Op maandag 5 november 2007 15:13 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Maar blijf jij maar mooi denken dat een team met het koningskoppel Kuyt-Torres en Hypia in de basis kampioen wordt
Dat denk ik helemaal niet en zeg ik ook nergens. Ik zette alleen mijn vraagtekens bij jouw opmerking dat Liverpool nu al uitgeschakeld is voor de titel, terwijl dat helemaal niet zo is na elf wedstrijden. Dat jij met het zeer sterke argument komt dat Liverpool vast en zeker hetzelfde gaat presteren als in de vorige seizoenen na elf wedstrijden, en dus geen kans op het kampioenschap heeft, is jouw probleem. Niet de mijne.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_54381685
quote:
Op maandag 5 november 2007 15:14 schreef RayMania het volgende:

[..]

Oach, voorlopig heeft Liverpool nog niet verloren en hield het Arsenal, de koploper, op een gelijkspel. Pas in de 80e minuut viel de gelijkmaker. Waarom zou dat niet tegen Chelsea en United kunnen?
Omdat die na 38 wedstrijden boven Liverpool staan
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_54382030
quote:
Op maandag 5 november 2007 15:29 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Omdat die na 38 wedstrijden boven Liverpool staan
Ah, duidelijk. Hier weet ik niets tegenin te brengen.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_54382090
Weet ik maar dat kon je bij mijn eerste statement ook al niet al probeerde je het toen nog met open deuren zoals ´er zijn nog 27 wedstrijden te spelen´
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_54386268
lekkere goal van El Zhar vorige week
pi_54387955
quote:
Op maandag 5 november 2007 12:28 schreef stevengerrard het volgende:
De spelers die hij wil aantrekken zijn Juan de Dios Prados (Real Betis) en John Cofier (Burnley) (news of the world)
Juande zou ik een beetje een Josemi / Arbeloa / Barragan-achtige aankoop vinden. Spaans en kan alle kanten op. Denk dat je dan beter Riise of Sissoko kunt houden.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_54390132
quote:
Op maandag 5 november 2007 15:14 schreef RayMania het volgende:

[..]

Oach, voorlopig heeft Liverpool nog niet verloren en hield het Arsenal, de koploper, op een gelijkspel. Pas in de 80e minuut viel de gelijkmaker. Waarom zou dat niet tegen Chelsea en United kunnen?
Chelsea thuis werd beslist door een arbitrage fout waarbij Chelsea nog geluk mocht prijzen met 1-1 dus die hebben we ook al gehad.
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
pi_54390173
quote:
Op maandag 5 november 2007 15:29 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Omdat die na 38 wedstrijden boven Liverpool staan
Super argument, ook echt op goede punten beargumenteerd geweldig!

Oh en dat we niet kampioen worden met Hyppia achterin snapt iedereen, gelukkig is Agger bijna weer fit dus kan je dat argument ook niet meer gebruiken
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
pi_54390250
quote:
Op maandag 5 november 2007 20:09 schreef methodmich het volgende:

[..]

Juande zou ik een beetje een Josemi / Arbeloa / Barragan-achtige aankoop vinden. Spaans en kan alle kanten op. Denk dat je dan beter Riise of Sissoko kunt houden.
Momo is een beetje te veel geworden op het middenveld met nu ook Leiva en Lucas die speelminuten krijgen. Nu valt er echter nog "flink" geld voor te vangen en kan ik me indenken dat Benitez hem zou kunnen verkopen.

Riise heeft zijn tijd wel gehad en ik verwacht dat als Aurelio weer fit is JAR veelzijdig op de bank mag plaats nemen

Arbeloa daar integen is een zeer welkomende versterking gebleken.
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
pi_54392717
quote:
Op maandag 5 november 2007 21:34 schreef stevengerrard het volgende:

[..]

Super argument, ook echt op goede punten beargumenteerd geweldig!

Oh en dat we niet kampioen worden met Hyppia achterin snapt iedereen, gelukkig is Agger bijna weer fit dus kan je dat argument ook niet meer gebruiken
Agger is terug, ja dan worden ze wel kampioen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_54411363
quote:
Op maandag 5 november 2007 21:37 schreef stevengerrard het volgende:

[..]

Momo is een beetje te veel geworden op het middenveld met nu ook Leiva en Lucas die speelminuten krijgen. Nu valt er echter nog "flink" geld voor te vangen en kan ik me indenken dat Benitez hem zou kunnen verkopen.

Riise heeft zijn tijd wel gehad en ik verwacht dat als Aurelio weer fit is JAR veelzijdig op de bank mag plaats nemen

Arbeloa daar integen is een zeer welkomende versterking gebleken.
Leiva en Lucas is toch dezelfde speler Lucas Leiva?

Maar ik snap je redenatie omtrent Momo. Afwachten als ze Juande halen, is wel een talent op zich.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_54411581
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_54412034
Lucas Leiva Pazzini
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_54412072
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 19:19 schreef methodmich het volgende:

[..]

Leiva en Lucas is toch dezelfde speler Lucas Leiva?

Maar ik snap je redenatie omtrent Momo. Afwachten als ze Juande halen, is wel een talent op zich.
ja ik bedoelde Leto en Lucas
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
pi_54412100
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 19:43 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Lucas Leiva Pazzini
Lucas Pezzini Leiva

is een neef van de Braziliaanse speler Leivinha
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
pi_54412193
The construction of Liverpool Football Club's new home will begin in the spring after the city council approved revised plans for a 60,000 stadium.
The new Anfield, which won't now be completed until 2011, will have the potential to hold significantly more than 60,000 and another planning application is likely to be submitted once building work gets underway.

Chief executive Rick Parry told Liverpoolfc.tv: "This is very good news and we're obviously very happy. We got unanimous approval from the planning committee which is very gratifying.

"Building work will now begin in the spring. I don't want to be any more specific than that.
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
  dinsdag 6 november 2007 @ 22:26:56 #217
146874 DANILXL
timeo danaos et dona ferentes
pi_54416664
gaat lekker met liverool
woensdag 24 juni 2008 01:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Je topics zijn kut. Die klacht bijvoorbeeld, is pure vervuiling.
  dinsdag 6 november 2007 @ 22:33:59 #218
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_54416885
Netjes hoor, grootste zege in de historie van de Champions League geloof ik
  Trouwste user 2022 dinsdag 6 november 2007 @ 22:45:45 #219
7889 tong80
Spleenheup
pi_54417230
Doc gefeliciteerd man

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_54417428
Leuk voor het zelfvertrouwen maar Besiktas stelde er weinig tegenover. Hopelijk kan deze lijn door getrokken worden door eindelijk weer eens te winnen.

Tong bedankt
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
pi_54417535
Heb je het record van de CL in handen ga je dalijk nog niet door
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 6 november 2007 @ 23:02:01 #222
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_54417720
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 22:45 schreef tong80 het volgende:
Doc gefeliciteerd man

Dit moet dan nog wel twee wedstrijden zo volgehouden worden

Er van uitgaand dat Besiktas komende twee wedstrijden verliest zal LFC moeten winnen van Porto en moeten winnen van Marseille. Bij een 1-0 overwinning zal doelsalso een rol spelen. Bij andere overwinningen is LFC door op onderling resultaat met Marseille. Maar dat dus alleen als LFC eerst wint van Porto.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  Trouwste user 2022 dinsdag 6 november 2007 @ 23:03:03 #223
7889 tong80
Spleenheup
pi_54417746
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 22:53 schreef stevengerrard het volgende:
Leuk voor het zelfvertrouwen maar Besiktas stelde er weinig tegenover. Hopelijk kan deze lijn door getrokken worden door eindelijk weer eens te winnen.

Tong bedankt
Jij ook

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_54417771
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 22:33 schreef twi het volgende:
Netjes hoor, grootste zege in de historie van de Champions League geloof ik
Arsenal is het record snel kwijt
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
  dinsdag 6 november 2007 @ 23:11:14 #225
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_54417989
Tering 8-0. Kennelijk vonden ze het toch nodig om nu al aan extra klantenbinding te doen voor het nieuwe onderkomen.
pi_54418095
Zaten er nog lekkere goaltjes bij ?
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 6 november 2007 @ 23:20:22 #227
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_54418266
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 23:14 schreef toma het volgende:
Zaten er nog lekkere goaltjes bij ?
Goal 6 (van Babel) is wel fraai

Here are the first 6 goals, from the in-game thread:

1st goal: http://www.d1g.com/video/show/1510218
2nd goal: http://www.d1g.com/video/show/1510236
3rd goal: http://www.d1g.com/video/show/1510306
4th goal: http://www.d1g.com/video/show/1510311
#5: http://www.d1g.com/video/show/1510361
#6: http://www.d1g.com/video/show/1510367

I'm still waiting for our friend to post #7 and #8...
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_54418287
8-0

Jammer dat ze 2 weken geleden niet wonnen daar, ze kregen daar veel te weinig.

Lekker voor Babel.
pi_54418420
Goal 5 mag er anders ook wel wezen
  dinsdag 6 november 2007 @ 23:26:32 #230
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_54418446
Die goal van Babel is zeker fraai.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 6 november 2007 @ 23:27:32 #231
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_54418475
7 en 8 nog niet gevonden
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  Trouwste user 2022 dinsdag 6 november 2007 @ 23:30:28 #232
7889 tong80
Spleenheup
pi_54418551
Mooie hakbal

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  dinsdag 6 november 2007 @ 23:53:29 #233
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_54420518
Torres speelt niet en er vliegen 8 in

Ach laat ook maar
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  woensdag 7 november 2007 @ 07:44:58 #235
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_54421837
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 23:03 schreef dndiek het volgende:

[..]

Arsenal is het record snel kwijt


Benitez wordt helaas wel wat overmoedig.
quote:
"Porto need to come here to Anfield and they will be worried for sure."
Als je de punten niet haalt in de komende wedstrijden zegt zo'n 8-0 overwinning niets meer.
pi_54422509
quote:
Op woensdag 7 november 2007 01:15 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Torres speelt niet en er vliegen 8 in

Ach laat ook maar
Liverpool - Derby, Torres speelt en hoeveel werd het toen??
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
pi_54422865
6-0 maar toen speelde hij ook tegen een ploeg die beter bij zijn niveau past
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_54423113
Derby is beter dan Besiktas
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
pi_54423207
Vast ja
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  woensdag 7 november 2007 @ 09:49:56 #240
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_54423228
quote:
Op woensdag 7 november 2007 09:42 schreef stevengerrard het volgende:
Derby is beter dan Besiktas
Dan is het wel heel matig als je uit van zo'n ploeg als Besiktas verliest. Nog eentje die 2 weken geleden al vergeten is.
pi_54423277
quote:
Op woensdag 7 november 2007 09:49 schreef Gunner het volgende:

[..]

Dan is het wel heel matig als je uit van zo'n ploeg als Besiktas verliest. Nog eentje die 2 weken geleden al vergeten is.
Was meer sarcasme aangezien het tegen derby maar 6-0 werd

de 1e 3 wedstrijden waren gewoon schandalig slecht van Liverpool en mag best aan herinnert worden. Daarbij Besiktas die thuisspeelt is nou eenmaal anders dan Besiktas uit, echter dat schijnt voor elke Turkse club te zijn.
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
pi_54423288
quote:
Op woensdag 7 november 2007 09:42 schreef stevengerrard het volgende:
Derby is beter dan Besiktas
Dat meen je toch niet?

edit: Oh, vorige reactie niet gezien.
  woensdag 7 november 2007 @ 10:05:18 #243
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_54423494
Wat een resultaat gisteren!
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_54444478
Moet even kwijt dat ik blij ben dat Liverpool eindelijk door heeft dat Kuijt niks kan. Buijs kan nog beter voetballen en nu Kuijt ook niet meer scoort hebben ze het eindelijk door.
lollig
pi_54445331
quote:
Op woensdag 7 november 2007 23:26 schreef ub40_bboy het volgende:
Moet even kwijt dat ik blij ben dat Liverpool eindelijk door heeft dat Kuijt Torres niks kan. Buijs Kuyt kan nog beter voetballen en nu Kuijt Torres ook niet meer scoort hebben ze het eindelijk nog niet door.
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_54511653
quote:
Op woensdag 7 november 2007 23:50 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Torres heeft weer gescoord en Kuyt zit nu elke week op de tribune.
lollig
pi_54511723
Mooi doelpunt van Torres, maar de strafschop was er volgens mij buiten.
  Trouwste user 2022 zondag 11 november 2007 @ 06:31:15 #248
7889 tong80
Spleenheup
pi_54520379
Gaat lekker met Kuijt

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_54520875
Kuyt krijgt zijn minuten nog wel, hopelijk laat Benitez Crouch en Torres nu de komende wedstrijden staan want hun zijn toch wel het gevaarlijkst samen.
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 11 november 2007 @ 10:28:00 #250
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_54521255
Strafschop was idd onterecht, maar de overwinning zeker niet. LFC had 2/3 van de tijd de bal en was duidelijk het gevaarlijkst. Babel viel trouwens heel prima in.

Ik kan me lichtelijk ergeren aan Voronin en wordt zenuwachtig van Hyypia. Hopelijk snel weer Agger en het is goed dat Aurelio en Arbeloa er weer bij zijn (Finnan speelde de laatste tijd niet echt heel goed). Kuijt krijgt z'n minuten wel weer, maar Crouch en Torres mogen ook wat mij betreft voorlopig blijven starten.

Het was rustig in de pub en de enige andere die naar de wedstrijd keek vertrok na de twee nul met z'n witte sjaal.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_54526947
Torres startte niet
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 11 november 2007 @ 15:42:35 #252
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_54527756
quote:
Op zondag 11 november 2007 15:09 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Torres startte niet
Duh.

Maar vanaf de volgende wedstrijd als het aan mij ligt dus wel en dat mag hij dan voorlopig blijven doen. Snap je het nu?
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_54528469
Dan moet je het anders zeggen, anders lijkt het net of je er geen kijk op hebt
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_54534936
aha zoals jij elke keer met je antwoorden opwekt
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
pi_54535049
quote:
Op zondag 11 november 2007 10:28 schreef Doc het volgende:
Strafschop was idd onterecht, maar de overwinning zeker niet. LFC had 2/3 van de tijd de bal en was duidelijk het gevaarlijkst. Babel viel trouwens heel prima in.

Ik kan me lichtelijk ergeren aan Voronin en wordt zenuwachtig van Hyypia. Hopelijk snel weer Agger en het is goed dat Aurelio en Arbeloa er weer bij zijn (Finnan speelde de laatste tijd niet echt heel goed). Kuijt krijgt z'n minuten wel weer, maar Crouch en Torres mogen ook wat mij betreft voorlopig blijven starten.

Het was rustig in de pub en de enige andere die naar de wedstrijd keek vertrok na de twee nul met z'n witte sjaal.
Doc, hyppia was juist deze wedstrijd de beste man achterin. Elke keer won hij zijn duel en was de 1e helft zelfs nog de gevaarlijkste aanvaller. Toen hij je zenuwachtig maakt ligt meer aan de Guiness die je vast weer na binnen hebt gewerkt!! Dat kan nooit goed voor je zijn!

Voronin vind ik na Torres de beste aanvaller, die jongen is tactisch zo goed!. Toen hij bij Leverkusen speelde was hij elke wedstrijd gevaarlijk.
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
pi_54535099
[quote]Op zondag 11 november 2007 20:34 schreef stevengerrard het volgende:

Oh en doc, je mag best ook in Casa SG kijken
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 11 november 2007 @ 21:53:43 #257
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_54537125
quote:
Op zondag 11 november 2007 20:34 schreef stevengerrard het volgende:

[..]

Doc, hyppia was juist deze wedstrijd de beste man achterin. Elke keer won hij zijn duel en was de 1e helft zelfs nog de gevaarlijkste aanvaller. Toen hij je zenuwachtig maakt ligt meer aan de Guiness die je vast weer na binnen hebt gewerkt!! Dat kan nooit goed voor je zijn!

Voronin vind ik na Torres de beste aanvaller, die jongen is tactisch zo goed!. Toen hij bij Leverkusen speelde was hij elke wedstrijd gevaarlijk.
Ik heb alleen de laatste 35 minuten gezien (daarvoor thuis huiselijkheden ). Toen kwam de verdediging idd niet echt in gevaar. Dat ik van Hyppia zenuwachtig werd ligt ook aan die twee eigen doelpunten die hij recent gemaakt heeft ...

Voronin speelde toch ook de wedstrijd uit tegen Besiktas? Ik vond het drama. Tegen Fulham was het ook telkens net niet ... Het is een vergelijkbare speler als Kuyt alleen dan met een nog beroerde kapsel
quote:
Op zondag 11 november 2007 20:34 schreef stevengerrard het volgende:

Oh en doc, je mag best ook in Casa SG kijken
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_54538358
Als je de mensen intern mag geloven komen er in january 1 a 2 spelers bij. Dat er een verdediger bijkomt lijkt me logisch. De grootste kanshebber lijkt Taylor van Newc te worden. Daarnaast wil Rafa een linkermiddenvelder erbij halen. Quaresma is nummer uno op het lijstje maar dat zou niet goedkoop worden.

Daarnaast zijn er genoeg verhalen dat Defoe of Owen in jan gehaald gaat worden. Kuyt is de naam die veelvuldig genoemd word en die als 1e Anfield zou gaan verlaten. Ach ja, Owen of Defoe beide toch wel vergelijkbare spitsen. Alleen ze scoren wat makkelijker

Doc je weet me te vinden
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
pi_54541314
Kuyt komt tekort en zou ik gebruiken bij een ruil om zo de speler wat goedkoper te krijgen
pi_55131889
quote:
Op maandag 5 november 2007 13:52 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Premiership al weer voorbij?

Ik denk dat Benitez tekent voor de 4e plek
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  zaterdag 8 december 2007 @ 20:47:31 #261
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_55132172
Idd, wat een gepruts .... Zulke wedstrijden moet je winnen, alhoewel meer teams problemen hebben met reading, maar zo kom je er niet ...
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_55132262
Toppers hoor de Shorey, Murty, Harper en Convey
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_55140737
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 20:50 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Toppers hoor de Shorey, Murty, Harper en Convey
Net zulke toppers als Oper, De Fauw, Meeuwis of Kah
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
pi_55140765
Zeer terechte nederlaag in een maand die A) de positie van Rafa kan breken en B) die laat zien of liverpool stappen vooruit heeft gemaakt of wederom in de schaduw mag meedoen. Echter had Liverpool iets zuiniger met de kansen omgesprongen en 1 pen gekregen had er meer in gezeten.

Jammer maar er is nog niks verloren, 1e nederlaag pas bij Reading die het topploegen thuis altijd moeilijk maken.

Dinsdag tegen Marseille en dan komend weekend de achterstand verkleinen als Scum komt!
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 9 december 2007 @ 12:23:54 #265
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_55142327
Volgende week idd scum ... - ben jij dan thuis SG?
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_55147230
Ik denk dat Benitez al zijn koffers aan het pakken is
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  zondag 9 december 2007 @ 16:18:30 #267
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_55147682
Denk ik ook ja, hij moet immers dinsdag al in Marseille zijn.
pi_55155687
quote:
Op zondag 9 december 2007 12:23 schreef Doc het volgende:
Volgende week idd scum ... - ben jij dan thuis SG?
uiteraard
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
pi_55169442
Jeremy Menez wordt genoemd om Liverpool in january te versterken. Een zeer welkomende toevoeging voor aan de flanken
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
  maandag 10 december 2007 @ 15:16:24 #270
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_55169554
quote:
Mogelijk treedt Inter tijdens dat toernooi aan met Jérémy Menez. De 20-jarige middenvelder van AS Monaco is volgens de directie van de Nerazzuri een belangrijke gegadigde om de rangen te komen versterken. (Corriere dello Sport)
deze?
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_55169997
quote:
Op zondag 9 december 2007 10:16 schreef stevengerrard het volgende:

Jammer maar er is nog niks verloren, 1e nederlaag pas bij Reading die het topploegen thuis altijd moeilijk maken.
Arsenal en Chelsea kende anders geen moeite met hun
  maandag 10 december 2007 @ 18:05:03 #272
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_55173218
quote:
Op maandag 10 december 2007 15:34 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Arsenal en Chelsea kende anders geen moeite met hun
FC Hun? uit welke divisie komen die?
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  maandag 10 december 2007 @ 18:18:41 #273
146874 DANILXL
timeo danaos et dona ferentes
pi_55173566
quote:
Op maandag 10 december 2007 18:05 schreef One_conundrum het volgende:

[..]

FC Hun? uit welke divisie komen die?
woensdag 24 juni 2008 01:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Je topics zijn kut. Die klacht bijvoorbeeld, is pure vervuiling.
pi_55173580
quote:
Op maandag 10 december 2007 18:05 schreef One_conundrum het volgende:

[..]

FC Hun? uit welke divisie komen die?
READING.
  maandag 10 december 2007 @ 18:27:08 #275
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_55173713
quote:
Op maandag 10 december 2007 18:19 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

READING.
owwja, mijn fout ...
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_55190855
quote:
Op maandag 10 december 2007 15:34 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Arsenal en Chelsea kende anders geen moeite met hun
die hebben meer problemen met Newcastle uit
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
pi_55207123
Jammer voor Pool fans dat ze nu tot het eind van het seizoen met die gare Spanjool zitten opgescheept
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_55208899
idd jammer dat Rafa de tactiek weer prima wist in te schatten om de volgende ronde te halen
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
pi_55208921
quote:
Op woensdag 12 december 2007 00:17 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Jammer voor Pool fans dat ze nu tot het eind van het seizoen met die gare Spanjool zitten opgescheept
De enige die dat jammer vindt ben je zelf
pi_55209006
Nou een van de volgende teams wordt het opstakel in de 2e ronde.

AC of Inter Milan, Barcelona, Real Madrid or Sevilla.
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
  woensdag 12 december 2007 @ 08:32:52 #281
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_55209280
Wereld spits die Torres.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_55213085
quote:
Op woensdag 12 december 2007 07:45 schreef sjimz het volgende:

[..]

De enige die dat jammer vindt ben je zelf
Kenner Montana vindt het ook jammer

Maar gaat lekker he die PS?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_55213116
quote:
Op woensdag 12 december 2007 07:56 schreef stevengerrard het volgende:
Nou een van de volgende teams wordt het opstakel in de 2e ronde.

AC of Inter Milan, Barcelona, Real Madrid or Sevilla.
Is te hopen dat het een van die laatste 2 wordt want anders is het einde oefening
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_55213254
zei je dat vorig jaar ook niet toen het Barca - Lfc was! en daarvoor bij Juve / Chelsea
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
pi_55214291
De huizen van Liverpool spelers zijn wel in trek de laatste tijd

The luxury house of Liverpool captain Steven Gerrard has been burgled while his wife was at home.
The 27-year-old's wife Alex Curran was present when four masked men broke into the property in Formby, Merseyside, on Tuesday night.

Police received a call from the house saying a masked gang had stolen items of jewellery
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
pi_55214350
Der Klinsi komt waarschijnlijk.

Hebben die Yanks er toch kijk op
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_55215973
Oud geruchten nieuws en zeker net als Capello en/of Lippi die genoemd werden. Leg je er nu meer bij neer dat Rafa gewoon het seizoen af maakt
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
pi_55216052
We zullen wel zien, ik denk van niet, ik ben niet de enige en die neem ik serieuzer dan jij
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_55218145
quote:
Op woensdag 12 december 2007 13:35 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
We zullen wel zien, ik denk van niet, ik ben niet de enige en die neem ik serieuzer dan jij
Dat is dan wederzijds
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
pi_55218257
Jij weet niet wie of wat mijn bronnen zijn
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_55218278
Noem ze eens op DAM!
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_55218328
Nee, zoals ik al zei. We zullen wel zien
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_55218417
Zonder bronnen bereik je niet veel.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_55218604
Wie zegt dat die bronnen er niet zijn?

Maar als hij binnen een maand niet weg is maakt hij het seizoen.

Deze week of begin volgend week is het budgetbespreking, zou me niet verbazen als Benitez de ´eer´ aan zichzelf houdt.

Hij weet ook wel dat zijn hoofd op het hakblok gaat als hij geen titel wint en dat lukt niet met 3 echte versterkingen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_55221397
quote:
Op woensdag 12 december 2007 15:23 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:


Maar als hij binnen een maand niet weg is maakt hij het seizoen.
Lekker gewaagde voorspelling.

Ik voeg er aan toe: als hij dan in de zomer van 2008 ook niet weggaat, blijft ie ook nog trainer in het begin van het seizoen 2008/09.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 12 december 2007 @ 17:37:48 #296
42630 DAMH
vroemmmm!!!
pi_55222050
quote:
Op woensdag 12 december 2007 15:08 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Jij weet niet wie of wat mijn bronnen zijn
Gast wat heb jij tegen Rafa en Torres etc,, en je ¨Bronnen¨ shit man hou toch eens op hey
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
-the Dude-
pi_55224364
Probeer het nu eens in het Nederlands?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_55315027
De kerstman moet nog komen en Pool is weer uitgespeeld in Engeland

Zou de CL er wel inzitten?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 16 december 2007 @ 17:35:54 #299
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_55316390
de kansen zijn verder geslonken (en ze waren al niet extreem groot) ...

er moet nu een aardig wonder gebeuren wil het dit jaar nog lukken ...
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  zondag 16 december 2007 @ 17:59:38 #300
176521 Grulez
rasgroninger
pi_55316919
quote:
Op zondag 16 december 2007 16:38 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
De kerstman moet nog komen en Pool is weer uitgespeeld in Engeland

Zou de CL er wel inzitten?
Wat zijn je bronnen nou? Ik ben wel benieuwd
pi_55321376
Landskampioenschap wel weg ja, nu hopen op de FA Cup en de CL, maar dat laatste zal al heel lastig worden, want Pool is niet zo sterk als voorgaande jaren.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')