abonnement Unibet Coolblue
pi_52684965
Tjonge, pakketjes ontvangen en versturen is echt een kunst op zich. Een paar weken terug heb ik een duikpak besteld bij een duikwinkel. Na een snelle betaling van mijn kant is het pak vrijwel direct naar mij verstuurd (aangetekend). Na 5 dagen had ik nog niets ontvangen en heb ik het track-trace nummer gekregen van de duikwinkel. Bleek dat het pakketje al een tijdje bij het postkantoor lag (welk postkantoor was niet duidelijk).
Nu had ik geen briefje gehad en voor zover ik me kan herinneren was ik de hele dag thuis toen de pakketbezorgster langsgekomen moet zijn. Waarschijnlijk heeft zij niet de moeite genomen om aan te bellen of een briefje achter te laten. TNT heeft de betreffende bezorgster er op aangesproken, dus dat is dan wel weer netjes.
Nouja, ik ging na werk langs het hoofdpostkantoor om te kijken of het pakket daar was. Daar vertelden ze dat het in het postkantoortje lag wat bij mij om de hoek is. Dat postkantoor is altijd tot 13.00 open, dus de volgende ochtend ben ik daar langs geweest. Pakketje was er niet. Dus ik weer naar huis, bellen met TNT. Het pakket was op dat postkantoor ingescant dus het moest daar wel liggen. Ik weer terug. Had de vrouw van de eigenaar het pakket onder de toonbank gelegd...

Duikpak was te klein (de maat die ik besteld had was nooit in productie genomen dus hebben ze maar een maat kleiner toegestuurd).

Nouja, dan maar weer terugsturen want naar de andere kant van het land rijden is ook niet handig. Dus ik heb het duikpak weer netjes in de doos gedaan en in het groot het adres erop gezet waar het naar toe moet en de afzender. De mevrouw van het postkantoor (dezelfde die het pakket had verstopt) print een barcode uit en plakt die op het pakket, maar NIET over de oude barcode. Ik vroeg me af of dat geen kwaad kon, maar ik dacht wel te kunnen vertrouwen op een medewerker van een postkantoor. Ik had immers nog nooit een pakket verstuurd. Daarna keurig een verzendbewijs gekregen met de juiste barcode en de juiste adressering.

Nu zie ik bij track-trace dat dit gebeurd is:

Statusinformatie Datum Locatie
Zending gesorteerd in sorteercentrum 23-08-2007 Arnhem , sorteren aangetekenden
Chauffeur is onderweg 24-08-2007 Wateringen , pakkettendistributie
Zending zit in afleverroute 24-08-2007 Wateringen , pakkettendistributie
Zending nog in sorteerproces;
aflevering 1 dag vertraagd 24-08-2007 Wateringen-Maaslandsewg , pakkettendistributie
Zending gesorteerd in sorteercentrum 24-08-2007 Arnhem , sorteren aangetekenden
Zending zit in afleverroute 25-08-2007 Wateringen , pakkettendistributie
Bestelling uitgesteld servicekader 25-08-2007 Wateringen , pakkettendistributie

Pakket is dus in een loop terechtgekomen
Ik begrijp ook niet waarom de nieuwe barcode alleen werkt met MIJN postcode en niet die van de geadresseerde. Ik heb wel 7 euro betaald om het pakket aangetekend te versturen, dus echt goedkoop is het ook niet.

Dus ik heb maar weer een berichtje gestuurd naar TNT.

Klacht: pakketten ontvangen of versturen gaat toch niet zo goed als ik dacht
pi_52685110
Moet je je spullen potdomme maar in de winkel gaan kopen.
Kun je het nog passen ook, en weet je zeker dat je het goede koopt.
Notabene een duikpak online kopen Als het nou een DVD was ofzo.
Zo dom van TS
  zaterdag 25 augustus 2007 @ 22:06:19 #3
179525 Nemain
Zo winnen we de oorlog nooit
pi_52685195
Je wordt niet bij de TNT aangenomen op je verstandelijke vermogens .
En daarom, voor wij elkander weer vergeten
Laten wij zacht zijn voor elkander, kind
pi_52685223
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 22:02 schreef Gluckskafer het volgende:
Moet je je spullen potdomme maar in de winkel gaan kopen.
Kun je het nog passen ook, en weet je zeker dat je het goede koopt.
Notabene een duikpak online kopen Als het nou een DVD was ofzo.
Zo dom van TS
De specifieke maat waar ik naar op zoek ben hebben ze bijna nooit in duikwinkels hangen.
pi_52685401
*checkt fobo*

Waarom niet? Lijkt me vrij standaard maat?
Lotte!
Noah!
pi_52685585
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 22:14 schreef Linda2205 het volgende:
*checkt fobo*

Waarom niet? Lijkt me vrij standaard maat?
fobo is niet helemaal meer up to date. Ik heb van kleding maat 48. Helaas is het zo dat in de duikpakkenindustrie (eigenlijk met alle sportkleding) men niet verder gaat dan maat 44. De maattabellen die op de fabrikanten websites staan kloppen vaak voor geen meter, dus het is wel proberen. Nu heb ik mijn hoop gevestigd op een ander merk waar ze wat verder gaan qua maten. Maar zoals ik al zei, de meeste duikwinkels hebben die maat niet op voorraad.
pi_52685820
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 22:07 schreef octopussy het volgende:
De specifieke maat waar ik naar op zoek ben hebben ze bijna nooit in duikwinkels hangen.
Kennelijk hebben ze die ook niet in online-shops..
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_52686214
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 22:29 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Kennelijk hebben ze die ook niet in online-shops..
in dit geval ging het om een vrij onbekend merk waarvan ik niet wist hoe de maten zouden vallen (en eerlijk gezegd was het het mooiste duikpak wat ik ooit had gezien ). Ik ga over een maand naar Bonaire om te duiken en dan wil ik toch echt niet mijn 7 mm pak aan moeten doen. Vandaar dat ik nu naar een 3 mm pak aan het zoeken ben.

Ik kan een nieuw topic aanmaken over hoe weinig sportkleding (duikkleding, motorkleding, fitnesskleding skikleding) er is voor mensen met een maatje meer. Maar ik maak dat topic niet aan omdat ik heel goed weet wat voor kutreacties ik dan over mijn overgewicht.
En daarbij is het offtopic, want het gaat hier over de manier waarop TNT medewerkers met pakketten omgaan.
pi_52691993
Hmm, afgelopen paar pakketjes waren hier goed bezorgt.Allemaal binnen 24 uur. Ligt echt aan het gebied waar je woont en de zak die bezorgt dus =).
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')