abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 25 augustus 2007 @ 20:43:39 #2
179735 UnderTheWingsOfLove
Imperio. Crucio. Avada Kedavra
pi_52682780
Bij mij rammelt er ook wat
Celebrities walk on red carpet because they are famous, I walk on toilet paper because I'm the shit
5 Xbox360 spellen: Halo 3 , Fable 2 ,Saints Row 2 , Pure en Virtua Tennis 3 te koop!
pi_52682797
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 20:43 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
Bij mij rammelt er ook wat
Oeh vertel! We willen alle details

Of toch eventueel een paar
  zaterdag 25 augustus 2007 @ 20:55:38 #4
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_52683053
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 20:40 schreef leonieke het volgende:
Daar wil mijn man niet meer aan meedoen, aan namen bedenken

(om de reden dat ik dan idd alleen maar harder ga rammelen )
De mijne normaal gesproken ook niet maar ik heb ook geen idee meer hoe we op het onderwerp kwamen. Opeens ging het over Franse en Engels-Amerikaanse namen die we dan weer niet moesten combineren en welke we dan leuk vonden (en welke niet)
pi_52683117
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 20:55 schreef Asyniur het volgende:

[..]

De mijne normaal gesproken ook niet maar ik heb ook geen idee meer hoe we op het onderwerp kwamen. Opeens ging het over Franse en Engels-Amerikaanse namen die we dan weer niet moesten combineren en welke we dan leuk vonden (en welke niet)
Wel leuk
Komen jullie een beetje overeen?

(de jongensnaam blijft voor ons een groot punt van discussie )
pi_52683517
We hebben nog steeds geen jongensnaam
Ik rammel trouwens alleen maar bij foto's van kindjes, en dan vooral van die van zo'n 6 weken oud.
Echte kinderen doen me weinig erger nog, die vind ik soms eng helemaal als ze ineens met me willen komen communiceren omdat ik altijd aanneem dat ik zo sjaggo kijk dat ze bang voor me zijn.

Mja ik ben raar.

Deze week werd een collega van me 50 jaar. Onze locatiemanager kwam haar een bloemetje brengen en uiteraard ging het praatje even over leeftijden enzo. Ik ben de jongste bij ons, dan mijn baas (man, 48) en drie dames (51 en 2x 50). Ik zei grappend dat ik met opzet daar blijf werken, als ik aan kinderen begin dan kan ik lekker de woensdag vrij eisen (zoals mijn 2 collega's met kinderen hebben gedaan) omdat die kinderen dan al allemaal groot zijn. En tevens uiteraard alle schoolvakanties vrij (ik werk bij een onderwijsinstelling). Mijn locatiemanager voegde daar met een grote glimlach nog aan toe: Jaaahaa EN een half jaar zwangerschapsverlof, als je er je ouderschapsverlof meteen achteraan doet!

Heel tof, een vrouwlijke locatiemanager die zelf ook 6 mnd. dat verlof heeft gehad Ze zei het echt op zo'n manier van: Aanrader! Haha
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_52683582
Maar goed, eerst gaat mijn lief dus 6 maanden de hort op, moet als hij terugkomt nog een baan zien te vinden, dan een huis, dan trouwen Oja en zijn huidige bijna ex-werkgever hebben hem aangeboden dat ie na z'n reis maar contact op moet nemen, omdat ze wel een functie voor 'm hebben.

In Amerika.

"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_52683715
Ik rammel het meest bij zwangere buiken (daarom ben ik ook blij dat ik nu in een voornamelijk mannenomgeving werk, een school met 95% vrouwelijke leerkrachten deed me niet zo goed eigenlijk).
Maar kinderen doen mijn hart eigenlijk ook sneller slaan

Ik zou zo graag

Hoe mijn baas zou reageren? Geen flauw idee Alhoewel ik vermoed dat hij me niet graag 6 maand zou zien verdwijnen.
pi_52683757
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 21:13 schreef Syrena het volgende:
Maar goed, eerst gaat mijn lief dus 6 maanden de hort op, moet als hij terugkomt nog een baan zien te vinden, dan een huis, dan trouwen Oja en zijn huidige bijna ex-werkgever hebben hem aangeboden dat ie na z'n reis maar contact op moet nemen, omdat ze wel een functie voor 'm hebben.

In Amerika.

Is het noodzakelijk dat je eerst getrouwd bent vooraleer je de anticonceptie aan de kant zal schuiven? Een huis vind ik wel een noodzaak, trouwen wilde ik sowieso, maar hoefde voor mij niet persé voor er een kind kwam.

Zou je een verhuis naar Amerika zien zitten? Of wil je vriend dat sowieso niet?
pi_52684489
HIJ wil eerst trouwen. Ik heb al gezegd dat dat van mij niet hoeft. Ik zeg zelfs al dat ik al twee slaapkamers heb hier, dus dat huis.....

Op zich willen we allebei wel naar Amerika, maar ik wil geen kindjes maken in Amerika, ik wil zwanger zijn in NL bij mijn moehoeoeoedeeerrr en Amerika zou voor minstens twee jaar zijn, dus weer twee jaar uitstel. Met kindje(s) naar Amerika lijkt me dan een beter idee.

En nu moet ik stoppen met typen van 'm en gezellig op de bank komen zitten...
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_52684550
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 21:42 schreef Syrena het volgende:
HIJ wil eerst trouwen. Ik heb al gezegd dat dat van mij niet hoeft. Ik zeg zelfs al dat ik al twee slaapkamers heb hier, dus dat huis.....

Op zich willen we allebei wel naar Amerika, maar ik wil geen kindjes maken in Amerika, ik wil zwanger zijn in NL bij mijn moehoeoeoedeeerrr en Amerika zou voor minstens twee jaar zijn, dus weer twee jaar uitstel. Met kindje(s) naar Amerika lijkt me dan een beter idee.
En dan hoeft dat ander huis zoeken helemaal niet in Nederland als je zou verhuizen naar Amerika. Lijkt me idd een goed plan
quote:
En nu moet ik stoppen met typen van 'm en gezellig op de bank komen zitten...
Gelijk heeft hij
Veel plezier
pi_52684692
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 21:16 schreef leonieke het volgende:
Ik rammel het meest bij zwangere buiken (daarom ben ik ook blij dat ik nu in een voornamelijk mannenomgeving werk, een school met 95% vrouwelijke leerkrachten deed me niet zo goed eigenlijk).
Maar kinderen doen mijn hart eigenlijk ook sneller slaan

Ik zou zo graag

Hoe mijn baas zou reageren? Geen flauw idee Alhoewel ik vermoed dat hij me niet graag 6 maand zou zien verdwijnen.
Ik heb dat ook heel erg als ik zo'n mooie zwangere buik zie! Ik zie ook echt zoooveel zwangere vrouwen ineens....
En namen verzinnen doen we hier ook al Gelukkig vinden we dezelfde namen leuk, voor een meisje hebben we eigenlijk al een naam die zeker is , voor een jongetje nog niet...
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_52684747
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 21:48 schreef tessie het volgende:

[..]

Ik heb dat ook heel erg als ik zo'n mooie zwangere buik zie! Ik zie ook echt zoooveel zwangere vrouwen ineens....
En namen verzinnen doen we hier ook al Gelukkig vinden we dezelfde namen leuk, voor een meisje hebben we eigenlijk al een naam die zeker is , voor een jongetje nog niet...
Hier exact hetzelfde Over de meisjesnaam hebben we eigenlijk zelfs nooit hoeven te discussiëren aangezien we hem, onafhankelijk van elkaar, allebei in gedachten hebben (dat heb je met grootmoeders/overgrootmoeders die dezelfde naam hebben ).

En ja, idd, iedereen lijkt zwanger tegenwoordig (deze week weer van 2 mensen gehoord dat ze zwanger zijn... dit wordt binnenkort weer kraamvisite)
pi_52686281
Rammel rammel! Met een nichtje van 3 maanden en een zusje die zwanger is...argh...ik wil oohook! Zo pfieuw, dat is er uit. Maar goed, het kan nog niet, dus ik moet me er nog maar even over heen zetten. Maar ondertussen rammel ik even heerlijk voort...
pi_52690224
L-E-A: even nieuwsgierig...waarom kan het niet?
Enne Syrena: lastig al die drempels. Waar gaat je lief zes maanden naar toe trouwens?

Namen, daar hebben we het nog nooit echt over gehad. We hebben allebei echt nederlandse namen, dat wil ik voor mijn kinderen eigenlijk ook. En dan ook nog lekker kort. Maar wel met doopnamen (al zal een kindje van ons nooit gedoopt gaan worden) omdat ik dat leuker vind en je zo makkelijk je kind naar iemand kan vernoemen.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  zondag 26 augustus 2007 @ 08:18:14 #16
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_52692450
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 20:58 schreef leonieke het volgende:

[..]

Wel leuk
Komen jullie een beetje overeen?

(de jongensnaam blijft voor ons een groot punt van discussie )
Qua jongensnamen wel. Qua meisjesnamen is het wat lastiger. Maar we komen er wel uit. De meningen liggen niet zo vreselijk ver uit elkaar.

Die liggen verder uit elkaar voor wat betreft het wanneer we eens zullen gaan klussen....

Vandaag zijn we precies 2 jaar bij elkaar en over 3 nachtjes gaan we op vakantie!!
  zondag 26 augustus 2007 @ 10:20:49 #17
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_52692995
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 21:13 schreef Syrena het volgende:
Maar goed, eerst gaat mijn lief dus 6 maanden de hort op, moet als hij terugkomt nog een baan zien te vinden, dan een huis, dan trouwen Oja en zijn huidige bijna ex-werkgever hebben hem aangeboden dat ie na z'n reis maar contact op moet nemen, omdat ze wel een functie voor 'm hebben.

In Amerika.

Oh, dat is toch juist een avontuur!
Ik vind dat soort dingen altijd heel spannend
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_52693494
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 08:18 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Qua jongensnamen wel. Qua meisjesnamen is het wat lastiger. Maar we komen er wel uit. De meningen liggen niet zo vreselijk ver uit elkaar.

Die liggen verder uit elkaar voor wat betreft het wanneer we eens zullen gaan klussen....

Vandaag zijn we precies 2 jaar bij elkaar en over 3 nachtjes gaan we op vakantie!!
Het klinkt misschien als een dooddoener, maar dat kan wel opeens vlug veranderen Ik dacht ook dat ons tijdsbestek met een jaar uit elkaar lag, maar na een rustig en lang gesprek bleek dat het allemaal niet zoveel verschilde en dat ook mijn man niet persé wil wachten tot we een bepaalde tijd in ons nieuw huis wonen (ook al moeten we toch nog altijd een beetje afwachten en zien hoe ons financiële toestand er zal uitzien na de bouw van ons huis. Maar daar hebben we hopelijk al een goed idee van eens de ruwbouw bijna af is en we de offertes voor de meeste andere zaken binnen hebben. Dan gaan we (lees: ik) weer eventjes tellen ).

En misschien is er een ideaal moment tijdens de vakantie om het er rustig over te hebben.
Proficiat trouwens met jullie 2 jaar samen zijn vandaag Altijd leuk zo'n verjaardag Dan proberen we er ook altijd iets leuks van te maken (anders ook hoor, maar dan net zo'n extraatje erbij )
pi_52693525
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 01:27 schreef mefke79 het volgende:
L-E-A: even nieuwsgierig...waarom kan het niet?
Nou het kan niet omdat ik over een week begin met een nieuwe baan, combinatie werken en leren. M'n vriend moet nog een jaar naar school en heeft nog geen baan en we wonen nog niet samen.
Lastig dus Maar goed, onze tijd komt nog wel! Tot die tijd geniet ik gewoon van alle kindjes om me heen en droom ik gewoon lekker verder over ooit...als ik zelf zo'n kleintje heb.
pi_52693674
Wat ik me trouwens afvroeg, wanneer is bij jullie die échte kinderwens gekomen?

Ik had er onlangs een 'discussie' over met mijn schoonmoeder die maar niet kon begrijpen dat ik op mijn 19e (toen ik dus nog studeerde) al een kind wou. Niet dat ik het echt tijdens het studeren wou, maar ik wist toen al dat ik later kinderen wou.
Ondertussen dus al 7 jaar een kinderwens die zij afdoet als "ah, wil je niet gewoon meer omdat je weet dat het misschien niet zal lukken?"
Ik was 23 toen ik vernam dat ik PCO had, tijdens de 4 vorige jaren zei mijn dokter mij dat ik gewoon een "laatbloeier" was op gebied van menstruatie En toch was die kinderwens al zo groot op mijn 23e (aangezien ik toen naar een andere dokter ben geweest omdat ik wou weten of er echt niets verkeerd was).
pi_52693706
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 11:08 schreef L-E-A het volgende:

[..]

Nou het kan niet omdat ik over een week begin met een nieuwe baan, combinatie werken en leren. M'n vriend moet nog een jaar naar school en heeft nog geen baan en we wonen nog niet samen.
Lastig dus Maar goed, onze tijd komt nog wel! Tot die tijd geniet ik gewoon van alle kindjes om me heen en droom ik gewoon lekker verder over ooit...als ik zelf zo'n kleintje heb.
Heerlijk he dat wegdromen? Zo zie ik me zelf heel veel dingen doen met mijn kind (en weet ik ook al welke dingen ik er niet wil mee doen ).
Wat vervelend dat jullie nog allebei studeren. Moet jij nog lang leren?

Tuurlijk komt jullie tijd er ook Maar het maakt het rammelen er natuurlijk soms niet minder lastig om
pi_52694889
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 11:22 schreef leonieke het volgende:

[..]

Heerlijk he dat wegdromen? Zo zie ik me zelf heel veel dingen doen met mijn kind (en weet ik ook al welke dingen ik er niet wil mee doen ).
Wat vervelend dat jullie nog allebei studeren. Moet jij nog lang leren?

Tuurlijk komt jullie tijd er ook Maar het maakt het rammelen er natuurlijk soms niet minder lastig om
Nou ik begin volgende week maandag en het duurt 4 jaar. Lang dus nog Maar goed, we komen er wel haha. Ik heb nog tijd En als ik echt niet kan wachten, ik mag er ook 5 jaar over doen. Maar als ik klaar ben met deze opleiding ben ik 27, dus dat is ook wel een mooie leeftijd.
Maar dat wegdromen is inderdaad heerlijk! Beetje fantaseren over namen, hoe zou hij/zij er uit zien. Heerlijk
pi_52695936
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 12:26 schreef L-E-A het volgende:

[..]


Nou ik begin volgende week maandag en het duurt 4 jaar. Lang dus nog Maar goed, we komen er wel haha. Ik heb nog tijd En als ik echt niet kan wachten, ik mag er ook 5 jaar over doen. Maar als ik klaar ben met deze opleiding ben ik 27, dus dat is ook wel een mooie leeftijd.
Maar dat wegdromen is inderdaad heerlijk! Beetje fantaseren over namen, hoe zou hij/zij er uit zien. Heerlijk
27 vind ik ook een mooie leeftijd Laat het nu een toeval zijn dat ik volgend jaar 27 word

4 jaar studeren is inderdaad nog een tijdje, maar is 5 jaar het maximum? Dat kan toch niet? Je moet die studie toch meer kunnen spreiden?
pi_52703931
Nou....het is een combinatie van werken en leren. Ik sta dus onder contract bij het ziekenhuis. En dat contract heb ik nu voor maximaal 5 jaar. De opleiding is in 4 jaar af te ronden, maar ik heb dus een jaar uitloop. Voor het geval ik bijvoorbeeld ziek wordt.
Maar goed, genoeg over mij! Ik ben eigenlijk maar een lurker haha.
pi_52711931
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 18:24 schreef L-E-A het volgende:
Nou....het is een combinatie van werken en leren. Ik sta dus onder contract bij het ziekenhuis. En dat contract heb ik nu voor maximaal 5 jaar. De opleiding is in 4 jaar af te ronden, maar ik heb dus een jaar uitloop. Voor het geval ik bijvoorbeeld ziek wordt.
Maar goed, genoeg over mij! Ik ben eigenlijk maar een lurker haha.
Ah, nu begrijp ik het. Ik had de combinatie met het contract niet door

Je kan ook gerust meeposten hoor (ook al kan ik niet garanderen dat je daardoor soms niet nog meer gaat rammelen )
pi_52761881
ik keek net stiekum in het zwangerschapstopic en daar regent het streepjes. Pff..raar idee hoor dat ik daar straks ook tussen kan staan. Over twee dagen zou ik weer met de pil moeten beginnen, alleen doe ik dat niet. Ben benieuwd hoe het zal lopen, of mijn cyclus meteen weer op orde is of dat er straks geen pijl op te trekken is. Heb vriendje vast gewaarschuwd dat hij maar een familieverpakking rubbers moet gaan kopen. Voorlopig even klussen met plastic en dan strakjes echt klussen. Leuk! denk ik...
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_52762341
Oh mefke, dat klinkt gewoon fantastisch Al préklussen

Hopelijk krijg je vlug terug een normale cyclus en kun je de rubbertjes ook aan de kant gooien Heb je al enig idee hoe lang je die nog zal gebruiken?
pi_52762599
eehh, ja. Ongeveer dan.
Ik moet eerst wat meer horen over mijn contract, als het verlengd wordt (maakt niet uit of het een jaar of een vast contract wordt) dan gaan we ervoor. Wordt het niet verlengd, dan komt de pilstrip gewoon weer uit de kast en mag ik gaan solliciteren . Maar die kans acht ik erg klein.
Contract loopt af in januari, dus hopelijk hoor ik snel iets. Heb al bij teamleider aangekondigd dat ik het graag zsm weet (met als smoes dat ik ruim de tijd wil hebben om te solliciteren). En er bij gezegd dat ik juist helemaal niet weg wil.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_52762673
Ah ja juist en we gingen mijn evaluatiegesprek uitstellen zodat jij dat van jou eerst krijgt
pi_52762807
juist ja...
Ik heb volgende week een werkoverleg en daaraan gekoppeld een soort van "evaluatie". Al is een evaluatie een groot woord, want het is een gesprek waarin we van beide kanten kunnen aangeven hoe het gaat en wat er beter kan. Kan me niet voorstellen dat er grote kritiekpunten zijn, dan had ik dat al lang gehoord. Wanneer heb jij jouw gesprek?
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_52763145
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 20:50 schreef mefke79 het volgende:
juist ja...
Ik heb volgende week een werkoverleg en daaraan gekoppeld een soort van "evaluatie". Al is een evaluatie een groot woord, want het is een gesprek waarin we van beide kanten kunnen aangeven hoe het gaat en wat er beter kan. Kan me niet voorstellen dat er grote kritiekpunten zijn, dan had ik dat al lang gehoord. Wanneer heb jij jouw gesprek?
Normaalgezien in september ergens heb ik van collega's gehoord. De baas heeft me alleszins nog niet op de hoogte gebracht.
Ik voorzie normaalgezien geen problemen aangezien ik al van een paar mensen heb gehoord dat mijn baas boft over mij tijdens vergaderingen met andere departementshoofden of de algemene directie. Maar je weet uiteraard maar nooit. Ik blijf het altijd zenuwslopend vinden eigenlijk

Maar als de evaluatie positief is, maakt dat voor mij geen verschil of ik met de pil stop of niet, dus dat maakt het al een pak minder spannend dan bij u
Het tijdstip hangt bij mij af van het tempo waarop ons huis gebouwd wordt.
pi_52764302
He Leonieke, lastig he, als je niet alles zelf in de hand hebt. Ik heb mijn beoordeling niet zelf in de hand (tot op zekere hoogte wel natuurlijk) en jij de bouwsnelheid niet. We wachten gewoon braaf af...onze tijd komt ook ooit!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_52766613
Nichtjevan m'n vriend van twaalf kijkt in de spiegel. "Moest even kijken of m'n buik wel plat is."
"ha, nou, in ieder geval platter dan die van mij."
"Misschien ben je wel gewoon zwanger!"
"Dacht het niet..."
"Van een tweeling!" haar moeder, mijn schoonzus dus, is zwanger van een tweeling.
"Hahaha, nou echt niet hoor."
"Jaaa wel, misschien weet je het gewoon nog niet! Jij moet ook een tweeling krijgen! Hoe gaan ze heten! Ohhh weet je al leuke namen? Jij moet ook een kindje krijgen! Een tweeling!"




Zucht.


Verder lees ik wel mee, vooral lurkend Maar hallo aan alle rammelaars! begin volgende week aan nieuwe studie, anderhalf jaar, en daarna kijken we wel weer verder Geen haast, maar wel gerammel... droom ook de hele tijd dat ik zwanger ben, en gisterochtend was ik onverklaarbaar misselijk en zeiden mijn collega's ook de hele tijd "Weet je zeker dat je niet zwanger bent?" En bedankt he
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_52772070
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 21:34 schreef mefke79 het volgende:
He Leonieke, lastig he, als je niet alles zelf in de hand hebt. Ik heb mijn beoordeling niet zelf in de hand (tot op zekere hoogte wel natuurlijk) en jij de bouwsnelheid niet. We wachten gewoon braaf af...onze tijd komt ook ooit!
Er zal alleszins een tijdstip komen dat ik met de pil stop ja

Vanavond verjaardag van mijn schoonvader en er werd al fijntjes via de agenda die aan de telefoon ligt 'gemeld' dat hun kleinkind vandaag 5 maand is... Het wordt weer geen al te fijne avond vrees ik
pi_52772113
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 22:43 schreef innepin het volgende:
[verhaal van nichtje]

Zucht.

Verder lees ik wel mee, vooral lurkend Maar hallo aan alle rammelaars! begin volgende week aan nieuwe studie, anderhalf jaar, en daarna kijken we wel weer verder Geen haast, maar wel gerammel... droom ook de hele tijd dat ik zwanger ben, en gisterochtend was ik onverklaarbaar misselijk en zeiden mijn collega's ook de hele tijd "Weet je zeker dat je niet zwanger bent?" En bedankt he
Hoi Innepin

Zo'n schattig verhaal van jouw nichtje (al kan ik me die zucht er achteraf wel bijvoorstellen ). Weten ze iets van jouw gerammel in de familie?

Die dromen zijn ook zo herkenbaar Als ze allemaal uitkomen zal ik zeer actief zijn tijdens mijn zwangerschap
Een collega dacht van mij dat ik al moeder was (er staat op de achtergrond van mijn pc een foto van mijn neefje waar ik meter van ben). Hij vond het idd een goed idee dat we nu ook gingen trouwen in de grote vakantie. Dan is alles compleet Er is hem door een collega verteld geweest dat het dus niet mijn kind is, maar hij vond het trouwen toch nog een goed idee
pi_52811861
Hoi lieve mede-rammelaars!

Het pil-loze leven bevalt me uitstekend! Vorige week zaterdag de laatste, de donderdag erna ongesteld en de zondag daarna alweer over. Maar goed, dat is dan nog een nep-ongesteldheid uiteraard. Heb hem wel in mijn agenda gezet en dat vond ik al heel grappig Gewoon om hierna eens in de gaten te kunnen houden hoe en wat! Ik heb overigens zelf condooms gekocht, om mijn goede wil te tonen aan Meneer Smoezie uiteraard. Zo'n kleine verpakking van maar 3 stuks en die twee keer, dus 6 in totaal Maar dat is misschien iets te hoopvol hahahaha! En nu hopen dat het van hem snel niet meer hoeft!
pi_52812631
Wat fijn om nog updates van jou te horen, Smoezie en nog fijner dat je je zo goed voelt bij het pilloze-leven

Nu echt wachten op die eerste ongesteldheid... maar laten we die voor binnen 4 weken houden en laat er dan maar 9 maand ofzo tussenzitten
pi_52813373
Dank je, Leonieke! Ik was even druk met wat andere dingen, maar ik blijf hier zeker gewoon posten hoor! Vind het veel te leuk hier met de rammelende meiden Ik voel me wat minder opgefokt lijkt wel, zonder de pil, maar het kan ook gewoon tusen mijn oren zitten uiteraard Voelt in elk geval erg fijn en ben blij dat ik doorgezet heb. Meneer Smoezie vindt het ook allemaal een goed plan en we hebben samen lekker puberaal (met onze 34 jaar ) zitten grinniken toen ik vertelde dat ik condooms had gekocht
pi_52813606
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 16:10 schreef Smoezie het volgende:
Dank je, Leonieke! Ik was even druk met wat andere dingen, maar ik blijf hier zeker gewoon posten hoor! Vind het veel te leuk hier met de rammelende meiden Ik voel me wat minder opgefokt lijkt wel, zonder de pil, maar het kan ook gewoon tusen mijn oren zitten uiteraard Voelt in elk geval erg fijn en ben blij dat ik doorgezet heb. Meneer Smoezie vindt het ook allemaal een goed plan en we hebben samen lekker puberaal (met onze 34 jaar ) zitten grinniken toen ik vertelde dat ik condooms had gekocht
Ik kan me er zo iets bij voorstellen

Ik durfde ze twee jaar terug bijna niet op de band aan de kassa leggen Toen we naar de Auchan in Frankrijk gingen, hebben we direct twee grote pakken gekocht. Daar kenden ze me namelijk niet
pi_52821315
Ik moet eigenlijk toegeven dat ik blij ben dat ik in een mannenomgeving werk voor een groot deel zelfs om het rammelen een beetje te temperen. Op mijn vorig werk zijn er momenteel weer 4 zwangeren (een school met overwegend vrouwelijke leerkrachten). Dit ging weer dikke buiken-kijken worden.

En nu tussen de mannen wordt er eigenlijk gewoon nooit gevraagd naar een eventuele kinderwens Laten ze dat maar zo houden, want dat is nog ongeveer de enige plek waar ik het even van me af kan zetten
pi_52843310
flinke rammel weer...

hoop zwangere vrouwen kleine beebietjes op vakantie...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_52852760
Hallo mederammelaars
Ben al een tijdje niet meer geweest; ik heb een spraakverbod van van een halfjaar gekregen over het onderwerp rammelen....
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
pi_52869436
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 20:59 schreef LeNeHe het volgende:
Hallo mederammelaars
Ben al een tijdje niet meer geweest; ik heb een spraakverbod van van een halfjaar gekregen over het onderwerp rammelen....
Dan kom je gewoon hier meekletsen, he

(alhoewel ik dat zelf niet zou mogen doen, want als ik hier regelmatig post ben ik er nog meer mee bezig)

En vandaag echt heel toevallig (echt waar! ) mijn pil vergeten en we gaan pas morgenavond naar huis. Komt omdat ik ze niet meer op het nachttafeltje leg omdat ik niet wil dat iedereen het nog zo goed kan meevolgen en ik pas gisteren met een nieuwe strip ben begonnen

Eventjes opzoeken wat de gevolgen zullen zijn voor mijn seksleven van de komende maand
pi_52869533
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 16:34 schreef leonieke het volgende:

[..]

Dan kom je gewoon hier meekletsen, he

(alhoewel ik dat zelf niet zou mogen doen, want als ik hier regelmatig post ben ik er nog meer mee bezig)

En vandaag echt heel toevallig (echt waar! ) mijn pil vergeten en we gaan pas morgenavond naar huis. Komt omdat ik ze niet meer op het nachttafeltje leg omdat ik niet wil dat iedereen het nog zo goed kan meevolgen en ik pas gisteren met een nieuwe strip ben begonnen

Eventjes opzoeken wat de gevolgen zullen zijn voor mijn seksleven van de komende maand
Volgens de teletekst van RTL4 heeft het geen gevolgen. 1 pil vergeten schijnt geen risico op zwangerschap te geven, dit itt tot wat er eerder altijd werd gezegd (nl. week 1 en 3 wel risico, week 2 niet). Wel bij meer dan eentje vergeten.

En drie keer raden wat ik donderdagavond ben vergeten Ik neem 'm altijd als ik mijn lenzen uitdoe, maar ik was donderdag heel erg moe, lenzen al eerder uit gedaan, daarna belden nog diverse mensen en was ik al even op bed gaan liggen.... en vrijdagavond zag ik pas dat ik een dag achter lag.

Nog net in de tweede slikweek trouwens, dus niks aan de hand.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_52869603
Mja ik zit nog maar op dag 2 dus blah wel risico...

En ik weet niet of die teletekst zal geloven En na een week heb ik eigenlijk wel zin in seks Geit dat ik ben

En ik wil ook geen extra doos gaan kopen (voorschrift heb ik toch niet nodig aangezien ze niet terugbetaald wordt) want dan heb ik weer 3 strips extra en zal er minder over stoppen gesproken worden in januari, maar is het direct april.
Extra doos: out of the question
  zaterdag 1 september 2007 @ 23:44:07 #46
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_52879920
Denk dat ik hier maar eens ga meebabbelen...

Tijd lang mee gekletst in het '2e streepjes' en in het 'als zwanger niet zo makkelijk gaat' topic
Toen nam lief de benen...en dus een grote illusie armer

Nu enkele maanden verder.. begint het toch weer erg te kriebelen en zit er erg over na te denken of ik in het nieuwe jaar een orienterend gesprek aan ga bij een kliniek om het alleen te gaan doen...Alleen vast een gesprek.. nog niet de stappen die daarna volgen.. Tenminste dat denk ik nu....

Twijfel Twijfel Twijfel....aaaaaaaaargggh
pi_52884964
Moeilijk suz, succes met je beslissing..en praat hier lekker mee.
  zondag 2 september 2007 @ 09:09:27 #48
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_52885136
Moeilijk Suzziieee... Maar wel heel begrijpelijk.
Je was er al zo lang mee bezig en dan ineens te moeten stoppen lijkt me echt niet leuk...
Sterkte met je overpeinzingen.
***
pi_52887114
Suzziieee
Hopelijk vind je hier een leuk plekje om mee te kletsen en te rammelen. Jammer dat het zo moest aflopen.
  zondag 2 september 2007 @ 17:15:43 #50
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_52894682
quote:
Op zondag 2 september 2007 09:09 schreef Brighteyes het volgende:
Moeilijk Suzziieee... Maar wel heel begrijpelijk.
Je was er al zo lang mee bezig en dan ineens te moeten stoppen lijkt me echt niet leuk...
Sterkte met je overpeinzingen.
Klopt..was en is nog steeds niet leuk... helemaal als je bedenkt dat ik voor ex al precies hetzelfde meegemaakt hebt met mijn vorige ex.Jaren bezig geweest om me suiker goed te krijgen..eindelijk toestemming van het ziekenhuis..en uit elkaar..dat was toen wel een gezamelijke beslissing en viel me niet heel erg zwaar.. iig niet zo zwaar als het nu valt.. inmiddels ben je dan ook 6 jaar ouder,heb je suikerziekte wat het een en ander ook ingewikkelder kan maken en weet je inmiddels dat je waarschijnlijk op een spontane manier helemaal niet zwanger word.. klok tikt af en toe behoorlijk.

Dus vraag me de laatste tijd met regelmaat af wat nu wijs is... gewoon nog ff wachten..ben er van overtuigd dat ik wel weer iemand vind..maar op welke termijn weet je natuurlijk nooit.Of vast een gesprek aangaan bij een kliniek en me eventueel vast op de wachtlijst van donorzaad te zetten.De wachtlijst is sowieso ook alweer een jaar.. en ergens heb ik zoiets van.. als ik er tegen die tijd niet mee verder wil kan je altijd nee zeggen.

Nah ik wacht nog ff tot het het nieuwe jaar..dan heb ik ook een beter inzicht in mijn woon en financiele plaatje...en denk dat ik dan maar me beste vriendin meesleep en voor een gesprek ga

Hoe gaat het verder met iedereen?

Groetjes Suzanne
pi_52899273
weet je, zo gek vind ik het heel niet van je.
Tuurlijk misschien vind je wel heel snel de maar voorbereidend werk is toch niet verkeerd.
Het nieuwe jaar is al heel snel..
  zondag 2 september 2007 @ 20:44:38 #52
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_52899451
Suzanne, ik herken je gedachtengang hoor. Behalve dan dat ik iets jonger was destijds maar ik had voor mezelf gezegd 'ik geef mezelf tot 32, als ik dan niet een andere vent heb ga ik het zelf doen'.
Ik was er van overtuigd dat ik echt wel ooit nog een vent zou vinden, maar dat kinderklokje tikt toch mooi maar door.

Ik heb geluk gehad, maar ik kan me jouw gevoelens zo goed voorstellen. Bel anders eens naar zo'n kliniek als orientatie. Voor hetzelfde geld is er al een soort van wachtlijst voor een gesprek alleen of zo. Dan weet je een klein beetje wat je kan verwachten.
Dan kan je daarna besluiten wat je precies doet.
***
pi_52900002
Suzie> Ik heb het ook overwogen. En soms nog wel als de wederhelft hier weer wat gaat tegensputteren (omdat ik mijn klep soms niet kan houden erover).

Intussen heb ik al een week af en toe zere boobs dat heb ik nooit en ik kan elk uur van de dag rechtop in slaap vallen, zo moe ben ik. Maar gelukkig zijn mijn testen op en ik weet stiekem ook wel dat het niks is. Maaarrrrr....

Vandaag was mijn lief trouwens net zo moe als ik. Hij had alleen geen pijn aan z'n borsten
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  zondag 2 september 2007 @ 21:23:24 #54
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_52900750
Fijn dat jullie met me meedenken en gelukkig er niet afwijzend tegenover staan..dat wist ik eigenlijk al na mijn topic van een tijdje terug over het alleenstaand ouderschap.Ik ben er gewoon nog niet uit..veel gedachten..en elke keer denk ik weer anders.Dus voorlopig doe ik nog ff niets..heb nog wat zaken met ex te regelen..en heb nog steeds gevoelens voor hem..eerst moet dat afgehandeld en geregeld zijn voordat ik uberhaupt verder ga met dit soort plannen

Verder heb ik via Hyves mijn allerbeste maatje van vroeger weer terug in mijn leven.. En... hij is ook weer vrijgezel...en regelmatig heb ik toch wel de gedachte hoe het zou zijn om met hem wat te hebben Gauw maar gaan meeten weer dus.. haha

Maar ja rammelen doet het hier dus wel vreselijk...mijn vriendin is net bevallen van de 2e en elke keer als ik bij dr ben denk ik....... ik wil ooooooooooooooooooooooooooook

Heb al gevraagd of ze dr niet nog een wil maken en aan mij wil geven maar helaas...dat wou ze niet

Syrena ben je wel bezig al dan?? of is het bij jou ook rammelen?
pi_52901047
Ik vind het niet gek Suuz, het lijkt mij eerlijk gezegd enorm frustrerend om er eerst mee bezig te zijn en dit daarna noodgedwongen te moeten afkappen. Ik denk dat ik dan ook dezelfde twijfels als jij zou hebben.

Maar misschien is het inderdaad beter om eerst de dingen te verwerken en op een rijtje te zetten. Maar wat je zegt, je kan altijd voor een oriënterend gesprek gaan.

Ik heb trouwens binnenkort een afspraak in het ziekenhuis voor de fertiliteitspoli, we gaan (hopelijk)
voor nr. 2.
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
pi_52901064
Rammelen Ik denk al zeker nou...12 jaar ofzo dat ik zwanger ben terwijl het niet kan (want: geen sex gehad, pil vergeten maar in week 2 etc etc etc etc). BE weet wel waar ik 't over heb haha. Ik had ook een aantal testen thuis liggen, zodat ik die kon doen als ik te erg ging malen.

Maar de laatste heb ik een paar maanden geleden gedaan mss moet ik weer eens een nieuw setje bestellen.
Als ik ooit echt zwanger ben denk ik dat ik het weet nog voordat ik op een staafje gepiest heb
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  zondag 2 september 2007 @ 21:32:32 #57
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_52901143
Syrena! Ik blijf je gewoon zo leuk vinden!

Igraine! Spannend! Leuk!
***
  zondag 2 september 2007 @ 21:37:22 #58
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_52901356
Ja ik kan je verhalen wel een beetje herinneren Syrena... maar ben een aantal maanden heel weinig in oud geweest..omdat ik gewoon niet met de vreugde van zwanger zijn en kindjes om kon gaan omdat hier het zo abrupt was afgekapt.. en dan niet door mij Dus weet niet meer precies welke verhalen bij wie horen Maar je schijft het op een leuke manier

Shir... leuk voor een 2e Spannend hoor...hoop dat je snel je gesprek heb en kan starten
  zondag 2 september 2007 @ 21:42:26 #59
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_52901569
Ik heb vannacht gedroomd dat ik een oppaskindje had, alleen was ik hem kwijt geraakt. Dus even paniek in mijn dromen, maar ik heb hem wel weer gevonden uiteindelijk.
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_52902467
quote:
Op zondag 2 september 2007 21:30 schreef Igraine het volgende:
Ik vind het niet gek Suuz, het lijkt mij eerlijk gezegd enorm frustrerend om er eerst mee bezig te zijn en dit daarna noodgedwongen te moeten afkappen. Ik denk dat ik dan ook dezelfde twijfels als jij zou hebben.

Maar misschien is het inderdaad beter om eerst de dingen te verwerken en op een rijtje te zetten. Maar wat je zegt, je kan altijd voor een oriënterend gesprek gaan.

Ik heb trouwens binnenkort een afspraak in het ziekenhuis voor de fertiliteitspoli, we gaan (hopelijk)
voor nr. 2.
Lees ik zo over de laatste regels heen! Wat spannend!! En leuk!! Veel succes, ik hoop dat het allemaal mee zit

Vandaag gebeld met mijn beste vriendinnetje. Hun eerste is geboren met ICSI en ze hebben nog cryo's. Ik bedacht laatst al dat ze volgens mij binnenkort moeten beslissen of ze die nog gaan "gebruiken" (raar woord, maar het komt er wel op neer). En ze hadden idd DE brief ontvangen. Graag beslissen voor augustus 2008 Ze waren er nog over aan het denken maar neigden dan toch maar naar nee (vader ongeneeslijk ziek, dat weten ze dus pas enzovoorts).
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_52924661
Hoi hoi.
Soms heb je van die dagen...ik heb me vorige week echt door de week heen gesleept, kon vrijdag mijn ogen niet meer open houden. En dan ook nog een weekend er achteraan waar je u tegen zegt. Kortom, echt zin in de nieuwe week, nou nee.
Maar...sinds vrijdag geen pil meer geslikt en misschien verbeeld ik het me, maar ik voel me gewoon beter.Raar, nooit gedacht dat ik het verschil echt zou voelen. En als klap op de vuurpijl kreeg ik vandaag tussen neus en lippen door te horen dat mijn contract verlengd wordt!
Joehoe! Eind deze maand volgen officiele besprekingen, maar de intentie is dat ik blijf. En of ze het ruiken: ik werd vandaag gebeld door een werving en selectie bureau waar ik me vorig jaar had ingeschreven. Ik ga ze nog wel effe bellen, maar ik denk niet dat het wat zal worden.
Met een beetje geluk halen we het einde van de familiedoos condooms dus niet eens...
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  maandag 3 september 2007 @ 20:48:28 #62
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_52924977
Goed en heerlijk positief nieuws Mefke ... Spannend!!
pi_52925090
Goed nieuws Mefke! Feli!

Ik weet het even niet meer hoor, ik baal op 't moment zo van m'n werk dat ik eigenlijk een andere baan wil gaan zoeken.
Maar dan ga ik nadenken; vind ik een andere baan --> tijdelijk contract, stel dan dat ik zwanger raak en het contract wordt niet verlengd... En wacht ik dan met zwanger worden totdat ik een vast contract zou hebben.... ben ik zo weer een jaar verder...

En dan heb ik nog niet eens gedacht om te denken of wel wil.


Aaaaah wordt gek van mezelf!
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
pi_52925446
Ik heb net het ticket Cuba geboekt.... 782 euro
En daarna even kijken wat de kinderwagens kosten, de Quinny die ik leuk vind: 587 euro.

Zuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuucht

Ik ga maar eens een hotel zoeken voor de eerste drie dagen Cuba
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_52931911
Mefke wat een heerlijk nieuws het einde van de doos niet halen, lijkt me een heel tof idee En contractverlening
Proficiat!!
  dinsdag 4 september 2007 @ 09:09:54 #66
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_52931925
Mefke! Gefeliciteerd!

Syrena! Tof joh!
***
pi_52931940
quote:
Op maandag 3 september 2007 20:51 schreef LeNeHe het volgende:
Goed nieuws Mefke! Feli!

Ik weet het even niet meer hoor, ik baal op 't moment zo van m'n werk dat ik eigenlijk een andere baan wil gaan zoeken.
Maar dan ga ik nadenken; vind ik een andere baan --> tijdelijk contract, stel dan dat ik zwanger raak en het contract wordt niet verlengd... En wacht ik dan met zwanger worden totdat ik een vast contract zou hebben.... ben ik zo weer een jaar verder...

En dan heb ik nog niet eens gedacht om te denken of wel wil.


Aaaaah wordt gek van mezelf!
Ik begrijp jouw gevoelens hoor Echt waar, geloof me Maar in een job blijven zitten die je niet graag doet, lijkt me toch ook geen leuke oplossing Ik zou het op mijn leeftijd (26 jaar) niet doen (het is dan ook al mijn 3e job)

Anderzijds!!! Positiever nieuws Je kan ook polsen bij hoe hij tegenover zwanger staan wordt. Misschien heeft hij er nu ook al zin in. Dan kun je alle voorbehoedsmiddelen aan de kant smijten en eens je bevallen bent en uit verlof komt op zoek gaan naar een nieuwe job (het lijkt altijd makkelijker om voor andere mensen een oplossing te zoeken)
pi_52931955
quote:
Op maandag 3 september 2007 21:11 schreef Syrena het volgende:
Ik heb net het ticket Cuba geboekt.... 782 euro
En daarna even kijken wat de kinderwagens kosten, de Quinny die ik leuk vind: 587 euro.

Zuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuucht

Ik ga maar eens een hotel zoeken voor de eerste drie dagen Cuba
Maar het is natuurlijk wel Cuba Lijkt me fantastisch om eens naartoe te gaan

En die kinderwagen... da's zeker nog een jaar wachten hoor
  dinsdag 4 september 2007 @ 11:45:31 #69
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_52934844
Oeeh Cuba, wat ontzettend gaaf zeg! Wanneer vertrek je Syrena?
En Igraine, wat een leuk nieuws !

Sinds we bewust bezig zijn met het willen krijgen van een kleintje rammel ik harder dan ooit tevoren!
pi_52940572
Syrena, leuk zeg, Cuba! Lijkt me ook eens leuk om naar toe te gaan.

Fruppel, spannend zeg, hopelijk hoef je niet al te lang meer te rammelen. Wel een illusie armer voor mij; dacht altijd dat het rammelen minder zou worden wanneer je voor 't echie zou gaan namelijk.

Leonieke, echt zo fijn dat hier mensen zitten die het begrijpen! Heb vandaag trouwens wel een gesprek gehad met m'n leidinggevende en ik voel me weer ietjes beter (voor hoelang durf ik niet te zeggen, maar goed)
Die tweede optie lijkt me wel wat ja... eens even verzinnen hoe ik dat eens tactisch aan hubbie kan voorleggen.
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
pi_53077999
Tis stilletjes hier....rammelt er niets meer?
Hier heb ik een reden om nog harder te gaan rammelen: stoppen met de pil! Tjemig, geen idee dat het zooo veel invloed zou hebben. Ik ben nu anderhalve week gestopt en wat een wereld van verschil. Vriendlief snapt er niets meer van ...En ik weet nu ook weer wat het is als je met condooms gaat lopen klooien, ik vind het maar niets. Hopelijk komt alles goed op gang, dan kunnen we er eindelijk voor gaan. Ondertussen kruipen "kleine" neefjes en nichtjes voor (je denkt dat ze nog klein zijn, maar ondertussen), dus ik vind dat ik nu wel aan de beurt ben.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_53079317
hehe, mefke, ook hier wordt er nog serieus gerammeld hoor maar ik moet het dringend van me af beginnen te zetten, vrees ik.

Wat fijn dat je je zoveel beter voelt door het stoppen met de pil En het is inderdaad jouw beurt nu
  maandag 10 september 2007 @ 20:50:01 #73
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_53080748
Hier rammelt het ook nog flink, maar ik ben op het moment erg druk. Geen tijd over om te rammelen dus. Ben nog verkouden ook...
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
  maandag 10 september 2007 @ 21:05:15 #74
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_53081076
Rammelen oké.
En we hebben een datum dus ik heb het idee dat ik ergens naartoe rammel, so far so good.
Maar sinds Tobias is mijn cyclus niet meer mooi en af en toe volledig zoek. En als je dan 2 weken na dato nóg niet ongesteld bent en je 1000000% zeker weet dat je niet zwanger kán zijn, gooi je er voor de zekerheid toch maar een testje tegenaan, negatief natuurlijk, maar dat helpt absoluut níet als je rammelt.
Geef mij die regelmatige cyclus maar weer terug, dan weet ik tenminste waar ik aan toen ben.
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_53081681
Mefke wat spannend zeg! Ik vind het ook jouw tijd nu hoor!!!

Het is inderdaad wat stil hier, maar ikzelf val steeds maar zoooo in herhaling, heb jammergenoeg geen vorderingen of wat dan ook te melden, het lijkt wel bijna een obsessie te worden, met en bij alles denk ik aan een kindje of zwanger worden....

Wanneer we het zwanger worden alleen al zouden proberen zou ik het al van de daken gillen hier
Gependeld
3 kinderen/1 kind, meisje/3 kinderen totaal, meisje, meisje, jongen/
april 2009 en het word een jongen
  maandag 10 september 2007 @ 21:40:10 #76
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_53081960
Arg, verse baby in 'Gooise Vrouwen' (ofzo). Rammel...

Eigenlijk wacht ik op EHBO(eerste hulp bij opvoeden), om alvast de fijne kneepjes van het vak te leren...
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_53088613
quote:
Op maandag 10 september 2007 21:31 schreef MevrouwKoRn het volgende:
Mefke wat spannend zeg! Ik vind het ook jouw tijd nu hoor!!!

Het is inderdaad wat stil hier, maar ikzelf val steeds maar zoooo in herhaling, heb jammergenoeg geen vorderingen of wat dan ook te melden, het lijkt wel bijna een obsessie te worden, met en bij alles denk ik aan een kindje of zwanger worden....

Wanneer we het zwanger worden alleen al zouden proberen zou ik het al van de daken gillen hier
Tot aan de laatste zin weet ik me volkomen, maar dan ook volkomen in jouw post te vinden, maar ik denk dat ik het zou verzwijgen... Ik zou het alleszins proberen (of dat gaat lukken, is natuurlijk een andere zaak ). Net hetzelfde dat ik eigenlijk liever hier zou verzwijgen dat ik zwanger ben tot 12 weken... Zelfs tegenover mijn schoonouders. Mijn kant, dat is weer een andere zaak
pi_53103626
Ik hou het stil hoor, heb geen zin in mensen die telkens vragen of het al gelukt is. Er zijn wel mensen die weten dat we 'een keer' willen stoppen, maar dat zijn juist ook de mensen die we niet dagelijks spreken. Het is zelfs zo erg dat ik hier gewoon een halve pilstrip heb slingeren om maar de indruk te wekken dat ik nog slik. En ondertussen moet ik vriendlief dan wel goed instrueren om zijn rubbertjes-verpakkingen goed op te ruimen. Ach ja, je kunt je maar ergens druk om maken, toch?
Ik hoop dat jullie ook snel aan de beurt komen, hebben jullie wel verdient!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_53103947
Hier staat het rammelen een beetje op een laag pitje. Mijn vriend wil nog even wachten, en ik eigenlijk ook.. op dit moment zou ik er even niet aan moeten denken, ben emotioneel niet zo sterk. Het komt vanzelf wel weer... toch blijf ik wel iets rammelen, vooral als ik pasgeboren kindjes en zwangeren zie
En ons derde wonder Lucas!!
Onze zoon Kevin!
Sarah is al zo oud!!!
pi_53104958
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 07:50 schreef leonieke het volgende:

[..]

Tot aan de laatste zin weet ik me volkomen, maar dan ook volkomen in jouw post te vinden, maar ik denk dat ik het zou verzwijgen... Ik zou het alleszins proberen (of dat gaat lukken, is natuurlijk een andere zaak ). Net hetzelfde dat ik eigenlijk liever hier zou verzwijgen dat ik zwanger ben tot 12 weken... Zelfs tegenover mijn schoonouders. Mijn kant, dat is weer een andere zaak
Ik zou het hier echt wel vertellen asl we ervoor zouden gaan, maar absoluut tegen niemand in het echt, dan krijg je inderdaad toch de vragen ''is het al gelukt?'
Ook zou ik denk ik niet meeposten in het tweede streepjes topic, lijkt me gek wanneer iedereen weet wanneer ik ongesteld ben enzo.. maar zo denk ik er nu over hoor, ik ben misschien wel zo enthousiast dan dat ik daar lekker mee ga posten
Was het maar zo ver... tot nu toe klinkt ''ergens volgend jaar'' hem nog prima, maar jammergenoeg januari 2008 dan weer niet, had me echt leuk geleken helemaal hormoonvrij het nieuwe jaar in te gaan!!!
Gependeld
3 kinderen/1 kind, meisje/3 kinderen totaal, meisje, meisje, jongen/
april 2009 en het word een jongen
pi_53113576
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 20:01 schreef mefke79 het volgende:
Ik hou het stil hoor, heb geen zin in mensen die telkens vragen of het al gelukt is. Er zijn wel mensen die weten dat we 'een keer' willen stoppen, maar dat zijn juist ook de mensen die we niet dagelijks spreken. Het is zelfs zo erg dat ik hier gewoon een halve pilstrip heb slingeren om maar de indruk te wekken dat ik nog slik. En ondertussen moet ik vriendlief dan wel goed instrueren om zijn rubbertjes-verpakkingen goed op te ruimen. Ach ja, je kunt je maar ergens druk om maken, toch?
Ik hoop dat jullie ook snel aan de beurt komen, hebben jullie wel verdient!
Ik bewaar tegenwoordig al mijn lege pilstrips om ze af en toe in de vuilbak te gooien binnenkort

En sinds vorige strip ligt mijn pil niet meer open en bloot op mijn nachtkastje, maar netjes in de lade (ik ben ze op die manier wel al 2 keer vergeten te nemen ) maar het wordt wennen.
pi_53113606
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 20:58 schreef MevrouwKoRn het volgende:

[..]

Ik zou het hier echt wel vertellen asl we ervoor zouden gaan, maar absoluut tegen niemand in het echt, dan krijg je inderdaad toch de vragen ''is het al gelukt?'
Ook zou ik denk ik niet meeposten in het tweede streepjes topic, lijkt me gek wanneer iedereen weet wanneer ik ongesteld ben enzo.. maar zo denk ik er nu over hoor, ik ben misschien wel zo enthousiast dan dat ik daar lekker mee ga posten
Was het maar zo ver... tot nu toe klinkt ''ergens volgend jaar'' hem nog prima, maar jammergenoeg januari 2008 dan weer niet, had me echt leuk geleken helemaal hormoonvrij het nieuwe jaar in te gaan!!!
Mja irl ga ik het niet vertellen, maar ik denk dat mijn ma het wel zal merken (zeker omdat ze weet hoe ik reageer op hormonen en dat is nogal te merken bij mij )
Tweede streepjes topic liefst ook niet en hier zou ik het wel willen vertellen (heel graag zelfs) maar ik heb zo'n schrik dat het zo lang zal duren bij ons dat ik liefst zo weinig mogelijk vragen ga krijgen (denk ik nu he! pak me er binnen x aantal maand niet op ).

Januari 2008 leek me ook ideaal Alleen zijn ze nog steeds niet begonnen met de bouw (terwijl de funderingen er echt wel al een maand moesten liggen).
Dus het wordt waarschijnlijk nog wat langer wachten
  woensdag 12 september 2007 @ 08:15:21 #83
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_53113620
Kun je de nuvaring niet als smoes gebruiken? Daar heb je maar één keer per maand een verpakking, en verder zie je er nooit wat van, dus niemand kan controleren of je het ook echt gebruikt...
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_53116393
Misschien een domme vraag hoor, maar wie kijkt er bij jullie dan op jullie nachtkastjes en gaan, als ze geen pilstrip zien liggen, daar echt ook nog vragen over stellen? Ik kan me dat echt niet voorstellen, en ik vind het eigenlijk ook best wel onbeleefd als mensen dat zouden doen....

Ik ben dus ook al een tijdje met de pil gestopt, maar heb daar verder eigenlijk niet geheimzinnig over gedaan. Sommige mensen vroegen wel gelijk of ik zwanger wou worden en toen heb ik gewoon gezegd dat ik al 10 jaar de pil heb geslikt, dus dat ik nu ff zonder al die hormonen wou. Verder niemand die erover door zeurt of wat dan ook....
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_53127604
WIe er op mijn nachtkastje kijkt? Mijn poets! En laat dat nou net ook één van mijn twee schoonmoeders zijn. En dan ook nog net die ene waarvan ik denk: die hoort het wel als het zo ver is.
Op zich is het ook wel een optie om gewoon te zeggen dat ik de hormonen beu was, maar ik ben destijds niet voor niets gaan slikken, dus dat zou ook wel vragende blikken hebben opgeleverd. Maar goed, ieder zijn manier, toch?
En ik wou dat ik al veel eerder gestopt was, nooit geweten dat die hormonen zoveel invloed hadden op me.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_53128313
Ja tuurlijk, ieder zijn manier. Ik bedoelde ook niet te zeggen dat je het anders moest doen, ik vroeg me gewoon af hoe dat nou zat.
Ik ben zelf nogal gehecht aan mijn privacy, zeker in mijn eigen huis, dus vandaar dat er bijvoorbeeld ook gewoon niemand anders dan wij zelf in onze slaapkamer komt. Een moeder of schoonmoeder die in ons huis zou schoonmaken zou ik daarom dus bijvoorbeeld ook nooit willen.
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_53128319
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 20:17 schreef CrazyMoon het volgende:
Hier staat het rammelen een beetje op een laag pitje. Mijn vriend wil nog even wachten, en ik eigenlijk ook.. op dit moment zou ik er even niet aan moeten denken, ben emotioneel niet zo sterk. Het komt vanzelf wel weer... toch blijf ik wel iets rammelen, vooral als ik pasgeboren kindjes en zwangeren zie
Het komt wel. Dat heb ik nu ook. Aan de ene kant rammel ik af en toe flink (vandaag weer een paar hele jonge baby's gezien, smelt..) maar aan de andere kant wil ik toch nog een jaar wachten. Het is me nu nog even te snel. Ive is nog klein, de zwangerschap en bevalling zitten nog redelijk vers in mijn geheugen en we zijn nu ook nog met andere dingen druk (nieuw huis, a.s. verhuizing). Het komt wel, over een tijdje.
pi_53137977
quote:
Op woensdag 12 september 2007 10:48 schreef tessie het volgende:
Misschien een domme vraag hoor, maar wie kijkt er bij jullie dan op jullie nachtkastjes en gaan, als ze geen pilstrip zien liggen, daar echt ook nog vragen over stellen? Ik kan me dat echt niet voorstellen, en ik vind het eigenlijk ook best wel onbeleefd als mensen dat zouden doen....
Ik woon nog bij mijn schoonouders.
  donderdag 13 september 2007 @ 08:14:07 #89
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_53138104
Zo, wij zijn ook weer terug van vakantie. Was echt super en we hebben prachtig weer gehad.

Mijn zus was enthousiast en die wilde volgend jaar ook wel mee (met partner en 2 kleine kinderen), maar dat zie ik dus echt niet zitten. En mijn vriend nog veel minder.
Zegt ie later 'volgend jaar gaan we lekker met zijn tweetjes op vakantie he?' (hij wilde even bevestiging dat mijn zus dus echt niet mee gaat).
Waarop ik heel droog zeg: 'hoezo gaan we het jaar erop dan met z'n drietjes?'
Waarop hij vals grijnst en zegt: 'wie weet' (op zo'n geheimzinnig toontje)

Arghh, hoezo rammelen...
pi_53144283
hihi Asyniur
dat 'wie weet' zegt mij hub ook heel vaak :S
en alleen daarom rammel ik nog steeds
En ons derde wonder Lucas!!
Onze zoon Kevin!
Sarah is al zo oud!!!
pi_53184827
quote:
Op woensdag 12 september 2007 19:18 schreef tessie het volgende:
Ik ben zelf nogal gehecht aan mijn privacy, zeker in mijn eigen huis, dus vandaar dat er bijvoorbeeld ook gewoon niemand anders dan wij zelf in onze slaapkamer komt. Een moeder of schoonmoeder die in ons huis zou schoonmaken zou ik daarom dus bijvoorbeeld ook nooit willen.
Geloof me, ik hecht ook erg aan mijn privacy. En ik baal er ook enorm van als alles weer door elkaar ligt als ze geweest is. Van de andere kant: ik ben erg blij dat ik het niet allemaal zelf hoef te doen. Ik dacht toen dat het fijn was om een 'bekend' persoon in huis te hebben, zeker omdat ze wel wat extra geld kan gebruiken. Maar ik zou het ook nooit meer doen. Je zegt toch minder makkelijk tegen je schoonmoeder dat ze iets niet goed doet. Dus dat laat ik nou mijn vriend doen. Niet dat dat werkt, maar toch.
Maar goed we dwalen af.
Volgens de oorspronkelijke planning zit ik nu in de derde week van mijn cyclus en zou ik dus over een week ongesteld moeten worden. Ben benieuwd, voel iig nog niets. Ben ook benieuwd of het nu meer pijn zal doen dan in mijn pilperiode. Ach, ik reken er maar op dat het voorlopig nog niet komt, kan het ook niet tegenvallen.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_53216246
Mefke wat spannend! Hopelijk is jouw cyclus direct helemaal in orde
pi_53219511
Ik ben ook wel benieuwd hoe het met mijn cyclus gaat.. Als het goed is wordt ik komende week ongesteld. Dan zijn we op vakantie, dus aan de ene kant hoop ik dat het nog ff lekker wegblijft, maar als het gewoon op tijd komt is het natuurlijk ook wel fijn..
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_53270537
Hoi lieve meiden, daar ben ik ook weer eens!

En meteen gooi ik er een wellicht domme vraag in, maar hoe tel je je cyclus nou precies? Van de eerste dag van je ongesteldheid tot de eerste dag van je volgende ongesteldheid? Ik weet het niet meer.
Ben dus een tijdje terug met de pil gestopt (Mefke, hier ook een rubbertjes-dame dus ) en daarna werd ik dus binnen een paar dagen nep-ongesteld. De eerst dag daarvan is a.s. donderdag 4 weken geleden. En ongeveer 4 weken is gemiddeld, toch?

Mefke, wat merk jij voor verschillen sinds je met de pil gestopt bent? Ik merk eigenlijk alleen dat ik volgens mij iets minder snel opgefokt ben
  dinsdag 18 september 2007 @ 14:27:02 #95
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_53270581
Van eerste dag van je bloedingen, tot de laatste dag voor je volgende bloedingen, geloof ik.

En het gemiddelde aantal dagen kan varieren van 24 tot 32 dagen ofzo? Dat schijnt nogal persoonlijk te zijn. Die van mij is eerder korter dan 28 dagen dan langer...
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_53270853
GWS, wees blij, dan heb je meer kansen in een jaar. behalve dan als je cyclus echt veel te kort is, dan is het mogelijk dat een bevrucht eitje te weinig tijd heeft om in te nestelen.
  dinsdag 18 september 2007 @ 15:09:46 #97
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_53271711
Voor mij hebben die korte cycli geen nut, aangezien er niets mee gedaan wordt... Ik raak op het moment alleen maar al mijn kostbare eitjes kwijt...
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
  dinsdag 18 september 2007 @ 17:47:38 #98
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_53275300
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  dinsdag 18 september 2007 @ 18:40:26 #99
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53276778
Je rammelt? Dat is niet verwonderlijk met zo'n lekker ventje.

Smoez, de eerste dag van je menstruatie is dag 1, en de eerste dag van de volgende menstruatie is dan weer dag 1 zeg maar.
En als de boel dan een beetje regelmatig is kan je terug gaan rekenen vanaf de laatste dag 14 dagen terug, dan heb je ongeveer je eisprongdag.
***
pi_53277392
Wat ik er van merk dat ik geen pil meer slik. Ehm. Veel! Ik ben veel stabieler, minder knorrig, tot nu toe ook minder last van mijn borsten (ik had mijn laatste pilweek altijd zoveel last van pijnlijke borsten dat er naar wijzen al fout was) maar het meest opvallende: libido! Laten we zeggen dat de rubbertjes goed van pas kwamen. Ik leek wel een puber. Vriendlief had er wel lol mee...
Nu heb ik al sinds gisteren wat zeurderige buikpijn, dus ik denk dat mijn cyclus al aardig op orde is, donderdag zou ik ongesteld moeten worden en zo voelt het nu ook wel aan. Nog effe afwachten of dat ook anders is dan met de pil. Ben benieuwd! Nog nooit zo blij geweest dat ik ongesteld ging worden..
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_53280404
raar maar waar: ik heb al sinds gisteravond een beetje vreemde, zeurderige, kramperige pijn, maar ongesteld worden ho maar. Smoezie, herken jij dit toevallig? Of iemand anders die pilstopper is of was..
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  dinsdag 18 september 2007 @ 21:08:04 #102
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_53282267
Mefke, dat heb ik ook wel eens als ik ongesteld moet worden.
En ik ben geen pilstopper.

Ik ben dan gewoon een beetje laat met ongesteld worden (in de zin van wel al de buikkrampen maar nog geen bloeding).
  dinsdag 18 september 2007 @ 21:49:01 #103
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_53283981
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 20:24 schreef mefke79 het volgende:
raar maar waar: ik heb al sinds gisteravond een beetje vreemde, zeurderige, kramperige pijn, maar ongesteld worden ho maar. Smoezie, herken jij dit toevallig? Of iemand anders die pilstopper is of was..
Mischien je eisprong?

Tja, ik had vandaag een rammelmomentje..mijn beste vriendinnetje (type ongelooflijk maatschappelijk geslaagd en ook nog eens ontzettend leuke moeder van 2 met droomhuis met lots of ruimte voor uitbreiding) deelde mij mee dat zij en hubbie voor de 3e gaan..en dat het zó ontzettend leuk zou zijn als we samen zwanger zouden zijn.

Tja, ik wil toch nog wel heel graag een brusje voor Dean, maar het is gewoon nog niet verstandig nu, ten eerste omdat ik net heb besloten dat ik wil gaan omscholen (wat een maand of 11 gaat duren) om mijn kleintje straks meer te kunnen bieden, en omdat ik in dit huis simpelweg geen ruimte heb voor een 2e en ik wil eerst ook een tuin

Daarbij ben ik fysiek nog niet helemaal hersteld en is de teerbeminde amper van de verassing van monstertje bekomen..dus over een jaartje of 3 lijkt me verstandiger op alle fronten. Hoe jammer ook...maar it's for the best


Het is ook puur een emotioneel iets, want praktisch gezien lijkt het me ongelooflijk zwaar om 2 van die hele kleine ukjes te hebben..als monstertje 1 ietsjes zelfstandiger is lijkt me een stuk beter te behapstukken buiten alle andere "bezwaren".
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  dinsdag 18 september 2007 @ 22:26:01 #104
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_53285427
Bij jouw naam in dit topic dat ik even 'Vivi zal me toch niet na gaan doen??'
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_53285950
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 21:49 schreef Vivi het volgende:
praktisch gezien lijkt het me ongelooflijk zwaar om 2 van die hele kleine ukjes te hebben..als monstertje 1 ietsjes zelfstandiger is lijkt me een stuk beter te behapstukken buiten alle andere "bezwaren".
mijn ervaring is dat dat ook echt zo is inderdaad. geniet maar lekker van het feit dat je nu relatief veel tijd en energie met/aan Dean kunt besteden. dat zou anders echt een heleboel minder worden. ook voor je tweede heb je dan bijna voortdurend veel minder tijd dan wanneer Dean iets ouder zou zijn. kan behoorlijk frustrerend zijn!
maar wel leuk dat je zo duidelijk voelt dat je graag een tweede zou willen.
  dinsdag 18 september 2007 @ 22:38:39 #106
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_53285975
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 22:26 schreef E.T. het volgende:
Bij jouw naam in dit topic dat ik even 'Vivi zal me toch niet na gaan doen??'
Nee, ik leef wel gewoon met jou mee voorlopig
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  dinsdag 18 september 2007 @ 22:39:47 #107
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_53286029
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 22:38 schreef bixister het volgende:

[..]

mijn ervaring is dat dat ook echt zo is inderdaad. geniet maar lekker van het feit dat je nu relatief veel tijd en energie met/aan Dean kunt besteden. dat zou anders echt een heleboel minder worden. ook voor je tweede heb je dan bijna voortdurend veel minder tijd dan wanneer Dean iets ouder zou zijn. kan behoorlijk frustrerend zijn!
maar wel leuk dat je zo duidelijk voelt dat je graag een tweede zou willen.
Precies, bedankt voor het bevestigen van mijn bezwaren
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_53286608
graag gedaan.
  woensdag 19 september 2007 @ 11:28:40 #109
108648 cattie
lieve moeder
pi_53295348
Vivi, hier precies hetzelfde. (Behalve dan de studie en het huis, wij gaan juist zaterdag naar een groter huis verhuizen.) Goede vrienden van ons verwachten hun eerste kind nu, dus als ik heel snel zwanger wordt, kunnen we nog 2/3 van de zwangerschap samen zwanger zijn en dan kindjes van dezelfde leeftijd hebben. Ik heb er heel even serieus over nagedacht, maar toch maar niet. Toch maar wachten totdat Ive wat ouder is.
Sterkte met het rammelen!
pi_53312054
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 21:49 schreef Vivi het volgende:

[..]

Mischien je eisprong?
Nuh, die heb ik al eerder gevoeld, iets meer dan een week geleden. Ik denk dat het gewoon mijn darmen zijn geweest die dwars lagen (letterlijk). Nu gewoon maar weer afwachten.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_53326066
Ik kom ook meerammelen hier.

Ik rammel al een paar jaar, maar nu mag ik in het voorjaar stoppen met pil!! Vriendje heeft al 2 kindjes uit vorig huwelijk, die wonen ook bij hem, maar hij wil heel graag nog een kindje met mij
  Hoofdredactie Fotografie donderdag 20 september 2007 @ 15:44:50 #112
95752 crew  Chell
Kluns
pi_53329428
Mijn collega heeft zijn drie weken jonge zoontje meegenomen Dit is NIET goed voor me!!! Wauwie, zooo lief!!!

En BE, ik moest aan jou denken. Dat je straks ook zo'n ukkepukkie in je armen hebt
  donderdag 20 september 2007 @ 19:02:37 #113
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53334998
Welkom taxibabe!

Yoni!
Het is dat ik hem af en toe flink voel bewegen anders zou ik het soms nog niet geloven hoor. Ik rammel wat dat betreft nog net zo hard, dat is vast pas over op het moment dat hij er is.
***
pi_53336930
Dankje BE!

Ik ben ook helemaal blij! Mijn vorige vriend bleek helemaal geen kinderen met mij te willen, terwijl ik al 2-3 jaar aan het rammelen was..

Maar met mijn huidige vriend ging het eigenlijk heel snel, hij zei al heel snel dat ie met mij ook nog heel graag een kindje wou. En vorige week zei hij ineens dat ik komend voorjaar maar eens moet gaan stoppen met de pil
pi_53337027
Ik rammel ook weer vrolijk door... vooral nadat ik zondag Ruud en Milo heb gezien
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_53338420
Ik rammel voorlopig ook nog even door Ik heb weliswaar een contract Maar dat is maar voor 6 maanden, dus dat is vragen om geen verlenging en dan zit ik zonder geld tijdens m'n verlof en dat is geen optie. Als het een contract voor een jaar was geweest had ik het risico wel genomen, dan kreeg ik nog lang genoeg doorbetaald.

En dan wil ik de uitgerekende datum ook nog 'plannen' buiten de periode dat Noah jarig is, dus dat wordt laaaaang wachten nog Het is gewoon het verstandigste, maar ja normaal ben ik niet zo heel verstandig, dus ik heb er toch wel moeite mee
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_53363787
BE, dank voor de duidelijke uitleg!

Gisteren was het vier weken geleden dat de eerste ongesteldheidsdag van net na de pil was. Maar nog niets hier. Zal ook nog wel even kunnen duren, toch? Vooral in het begin na het stoppen?
Mefke, ik merk niet zo heel veel van het stoppen, maar dat minder knorrig enzo herken ik ook wel
Ik heb geloof ik nog nooit zo gehoopt dat ik ongesteld zou worden, stom he? Normaal vond ik het een ellende en nu kan ik niet wachten tot het netjes om de paar weken komt

Vorige week ben ik voor het eerst tante geworden
Meneer Smoezie zn broer is vader geworden. Maar we konden er niet even uitgebreid mee gaan kroelen, want hij had een heel slechte start. Nu gaat het gelukkig goed en mag hij binnenkort naar huis

[ Bericht 2% gewijzigd door Smoezie op 21-09-2007 21:10:13 ]
  vrijdag 21 september 2007 @ 19:30:24 #118
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53363879
Wat sneu dat hij niet zo'n goede start had. Maar snel een keertje goed maken dat kroelen.

Hopelijk ben je snel een beetje regelmatig. Is toch wel heel prettig hoor.
***
pi_53363978
quote:
Op donderdag 20 september 2007 20:52 schreef texelonia het volgende:
Ik rammel voorlopig ook nog even door Ik heb weliswaar een contract Maar dat is maar voor 6 maanden, dus dat is vragen om geen verlenging en dan zit ik zonder geld tijdens m'n verlof en dat is geen optie. Als het een contract voor een jaar was geweest had ik het risico wel genomen, dan kreeg ik nog lang genoeg doorbetaald.

En dan wil ik de uitgerekende datum ook nog 'plannen' buiten de periode dat Noah jarig is, dus dat wordt laaaaang wachten nog Het is gewoon het verstandigste, maar ja normaal ben ik niet zo heel verstandig, dus ik heb er toch wel moeite mee
Jij was ''mijn'' Hello_Dolly!
Hmm nou moet ik weer verder gaan denken!
Gependeld
3 kinderen/1 kind, meisje/3 kinderen totaal, meisje, meisje, jongen/
april 2009 en het word een jongen
  vrijdag 21 september 2007 @ 19:58:36 #120
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_53364642
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 19:26 schreef Smoezie het volgende:
BE, dank voor de duidelijke uitleg!

Gisteren was het vier weken geleden dat de eerste ongesteldheidsdag van net na de pil was. Maar nog niets hier. Zal ook nog wel even kunnen duren, toch? Vooral in het begin na het stoppen?
Mefke, ik merk niet zo heel veel van het stoppen, maar dat minder knorrig enzo herken ik ook wel
Ik heb geloof ik nog nooit zo gehoopt dat ik ongesteld zou worden, stom he? Normaal vond ik het een ellende en nu kan ik niet wachten tot het netjes om de paar weken komt

Vorige week ben ik voor het eerst tante geworden
Meneer Smoezie zn broer is vader geworden. Maar we konden er niet even uitgebreid mee gaan kroelen, want hij had een heel slechte start. Nu gaat het gelukkig goed en mag hij binnenkort naar huis
Je bedoelt Meneer Smoezie zijn broer

[ Bericht 4% gewijzigd door Vivi op 21-09-2007 20:43:44 ]
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_53365516
Ja, die bedoel ik! (Handig dat je hem gequote hebt, kan ik het niet meer wijzigen!)
  vrijdag 21 september 2007 @ 20:44:10 #122
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_53365978
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 20:27 schreef Smoezie het volgende:
Ja, die bedoel ik! (Handig dat je hem gequote hebt, kan ik het niet meer wijzigen!)
gewijzigd
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_53366717
Je bent lief Het is mijn eigen schuld hoor, moet ik maar opletten. Ik blijf er slecht in
Dankjewel!

Mijn gloedjenieuwe neefje is thuis hoorde ik net! Hij was vorige week donderdag/vrijdagnacht geboren, was 14 dagen na de uitgerekende datum, maar mijn schoonzus kreeg na 16 uur puffen alsnog een keizersnee omdat zij en het kindje heel hoge koorts kregen ineens. Hij heeft daarna een dag of 5 op de high care afdeling geleden, allerlei testen gedaan, ze dachten aan hersenvliesontsteking. Heel zielig, hij had een antibiotica-dingetje, slangetje, in zijn hoofdje geprikt gekregen, omdat hij er dan het minste last van zou hebben. Maar nu is hij thuis en de hersenscan gister heeft geen enge dingen laten zien!

En ik rammel alleen maar meer, dat zal je begrijpen!
  vrijdag 21 september 2007 @ 21:59:30 #124
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_53367919
Oh wat zielig zeg! Schrikken ook voor de papa en mama
Gelukkig dat ie nu thuis is, klein mannetje..hoe heet ie?
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_53370432
Thomas
  zaterdag 22 september 2007 @ 09:21:39 #126
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53375161
Wat fijn dat hij thuis is Smoez!
***
pi_53375303
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 19:34 schreef MevrouwKoRn het volgende:

[..]

Jij was ''mijn'' Hello_Dolly!
Hmm nou moet ik weer verder gaan denken!

Nee dat ben ik idd niet
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_53401102
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 23:30 schreef Smoezie het volgende:
Thomas
Wat een mooie naam

(is één van mijn favoriete jongensnamen, maar phille vindt het maar niets )

Weet iemand trouwens waar die UIT-knop zit om het rammelen wat stop te zetten? Als één van de weinige vrouwen op het werk (tot morgen eigenlijk de enige die momenteel in aanmerking komt om zwanger te worden) heb ik het weer hard te verduren gekregen Een paar mannelijke collega's die aan het zwanzen waren over het feit dat ik helemaal geen afspraken moet maken met mijn man over het stoppen met de pil, maar wel met mijn baas En dat ik toch best nog een paar jaar zou wachten... Ah, wat moet ik me dan inhouden

Gisteren nog eens met over gehad. Gemeld dat ik nu echt ga zorgen dat in de loop van de maand oktober mijn hospitalisatieverzekering in orde komt (vernomen op het werk dat we gewoon heel goedkoop een verzekering kunnen nemen). In die verzekering zit een wachttijd van 1 jaar voor zwangerschappen, dus dan zou dat willen zeggen dat het vanaf november 2008 echt wel mag Met dit in mijn achterhoofd zei ik tegen dat we volgend jaar dus eigenlijk maar twee kansen gingen hebben om nog te bevallen (november en december dus). had er niet zo bij nagedacht en zei onmiddellijk: ah als je stopt in januari heb je toch direct 3 kansen

Tot daar dus heel erg

Alleen heel erg vervelend dat de bouw _nog steeds_ niet is begonnen en dat ik met het komend weer geen flauw idee meer heb wanneer ze nu eens gaan starten (bij goed weer volgend week zouden ze op 1 oktober beginnen, maar volgende week geven ze heel de week regen op). Maar ik heb wel aangegeven dat ik tegen het groot verlof van volgend jaar (juli 2008) wil verhuizen. Alleen weet ik niet of het nog lang realistisch zal zijn.
pi_53403903
Leonieke, zwanger worden valt niet echt te plannen
Ook al heb je er medische hulp bij nodig misschien, dan nog kan je toch nog niet weten wanneer het raak zal zijn?
Gependeld
3 kinderen/1 kind, meisje/3 kinderen totaal, meisje, meisje, jongen/
april 2009 en het word een jongen
pi_53404842
Bwa, er valt wel te plannen wanneer je de pil aan de kant gooit he. Dat is het enige plan dat ik wil maken. En dat van de collega's was gewoon heel veel gezwans want zij weten niet dat we er over aan het nadenken zijn

Of bedoel je het ivm hospitalisatieverzekering? Dat is maar kwestie van de pil aan de kant te gooien als ik nog 9 maand moet wachten op het begin van de verzekering
pi_53416151
maar scheelt die verzekering je dan zoveel in premie-kosten dat je daar zo veel extra wachten voor over hebt? ik kan me gewoon slecht voorstellen dat je je bij zo'n grote beslissing als zwanger proberen te worden zo sterk laat leiden door zoiets externs. dat je rekening wil houden met je werk en carriere vind ik wel begrijpelijk hoor (al heb ik 't zelf niet gedaan overigens). en als je in verband daarmee toch al nog een tijdje 'moet' wachten en 't zal dan maar 1 maandje langer zijn voor die verzekering, snap ik 't ook nog wel. maar om het wachten (wat je toch al best lang doet als ik me niet vergis) nog zoveel langer te maken, ik denk niet dat ik dat op zou kunnen brengen.
pi_53416409
Ik zou het niet op willen brengen.
pi_53416442
Bixister verwoord beter wat ik bedoel!
Ik zou het overigens ook mooi echt niet willen
Gependeld
3 kinderen/1 kind, meisje/3 kinderen totaal, meisje, meisje, jongen/
april 2009 en het word een jongen
pi_53439705
Sombie en MevrouwKoRn helemaal mee eens, maar ik geloof dat Leonieke meteen aan de medicijnen moet enzo, dus dan kan dat wel heeeel veeeel in de kosten schelen. Denk ik. Want ik ken de Belgische verzekeringswereld ook niet.
Hier zit de eerste cyclus na het stoppen met de pil er op. Vandaag ongesteld geworden (au!) en dat was maar goed ook, want ik was de buikpijn die ervoor kwam goed beu. Donderdag contractbespreking!
Verder alles oke met iedereen?
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_53445331
Ah, ik heb me misschien verkeerd uitgedruk. Mijn excuses daarvoor

Maar we wonen nu nog steeds bij mijn schoonouders (en dat zal nog duren tot juli 2008) en om hier hoogzwanger rond te lopen, dat lijkt me geen zo'n goed idee. En aangezien ik ook direct extra hormonen moet nemen (en ik daar meestal niet goed op reageer) lijkt het me ook gewoon beter van niet te vroeg hier te beginnen. De laatste maanden wil ik het wel al proberen Voor mij is januari/februari het ideale moment...

En het zou ook gewoon leuk zijn om toch een paar maand alleen in ons huisje te kunnen wonen, zonder dat er na een maand al een kind geboren wordt terwijl het huis nog helemaal niet in orde is. Voor mijn man is het ook wel belangrijk dat we eens onder ons tweetjes zullen zijn. Het hoeft niet lang te duren, maar toch gewoon even op het gemak, op ons plooi komen.

Daarom leek het ons ideaal om rond januari/februari met de hormonen te beginnen, dan is het ten vroegste pas november en dan wonen we toch minstens 5 maand alleen (dat zou wel leuk zijn na 4 jaar bij schoonouders wonen op voorwaarde dat we natuurlijk in juli verhuizen, want dat is ook nog verre van zeker) en dan mag het zeker en vast heel vlug komen
En dan toevallig een maand extra wachten omdat bevallen in een ziekenhuis (ja, ik moet eerlijk bekennen, ik wil ook een eenpersoonskamer en daar betaal je in België toch veel geld voor ) toch wel duur uitvalt hier in België. Moest ik nu natuurlijk onverwacht zwanger zijn, zou ik me er niet druk om maken, maar ik denk dat ik het eerder als een geruststelling zie: stel dat er iets misloopt met de bevalling en ik moet in het ziekenhuis blijven of er is iets met het kind aan de hand, dan zit dat ook in de hospitalisatieverzekering.

Ik hoop dat het nu wat duidelijker is en dat het niet gewoon voor die hospitalisatieverzekering is (anders had ik ze al lang geregeld Nu is het gewoon ideale timing rekening houdend met die 12 maand wachttijd en het feit dat we er de eerste 3 maand sowieso niet gingen aan beginnen).

Een carrière zoek ik niet echt. Een carrièrevrouw zal ik nooit worden vrees ik. Mijn baas zal er gewoon hopelijk geen problemen mee hebben als ik met dat nieuws toekom. Maar ik denk dat hij het wel al een beetje verwacht. Mijn man en ik werken samen, dus ze weten perfect dat we al meer dan een jaar getrouwd zijn, gaan bouwen en ze weten ook wel hoe we tgo kinderen staan. Ik hoop gewoon dat hij het me niet kwalijk neemt, maar als je een 25 jarige kinderloze vrouw aanneemt, moet je er als baas eigenlijk van uit gaan dat er kinderen gaan komen. Nu maar hopoen dat hij er rekening mee gehouden heeft
pi_53447270
ah, nu is 't me duidelijker leonieke. en nog lekker een tijdje met z'n tweeën in jullie nieuwe huis lijkt me ook wel erg belangrijk ja!
pi_53451616
quote:
Op maandag 24 september 2007 23:09 schreef bixister het volgende:
ah, nu is 't me duidelijker leonieke. en nog lekker een tijdje met z'n tweeën in jullie nieuwe huis lijkt me ook wel erg belangrijk ja!
Ik denk gewoon dat we dat als koppel ook nodig hebben. Mijn trouwens ook Niet dat het slecht gaat tussen ons ofzo, gewoon... we wonen al te lang bij een ander koppel in om halsoverkop met drie in ons huis te zitten en niet eventjes in een vast ritme te kunnen komen.
pi_53451626
Maar mijn realistische ik kan mijn gerammel jammergenoeg niet temperen
  dinsdag 25 september 2007 @ 08:24:56 #139
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_53451794
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 08:07 schreef leonieke het volgende:
Maar mijn realistische ik kan mijn gerammel jammergenoeg niet temperen
Ja dat ken ik. Het is echt veeeel slimmer om nog even te wachten met een tweede tot ik een vast contract krijg, dan het risico te lopen dat ik straks zonder geld zit. Dan is Noah wel al 4, wat ik al best oud vind, maar dan gaat ie dus naar school waardoor ik meer tijd heb met de baby straks. Daarbij heb ik nu dan nog ruim de tijd om alsnog "even" 10 kilo af te vallen

Maar goed, het liefste zou ik gewoon NU zwanger willen worden. Als ik dat contract niet had gekregen waren we er deze maand voor gegaan Dus het is even een omschakeling....
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_53453100
Ik vond het in ieder geval heerlijk Texelonia, lekker veel tijd voor de baby terwijl de oudste naar school was.
Ook is hij dan al wat "zelfstandiger" zodat je je handen meer vrij hebt voor de baby.

Ik heb ook een tijdje gedacht dat jij Hello Dolly was (ik weet het nu trouwens nog niet....)
  dinsdag 25 september 2007 @ 10:46:24 #141
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_53454005
Huh? Waarom denkt iedereen dat?

En ja die tijd voor de baby terwijl Noah op school zit lijkt me ook wel fijn. Maar het duurt nog zo laaaaang! Nou ja, zo heeft alles zijn voor- en nadelen he
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_53454049
Mij lijkt het ook wel leuk tegen de tijd dat Fons naar school gaat een tweede.
Hier gaan ze wel al met 2,5 jaar.
pi_53472685
Mefke, hoe lang duurde het sinds de eerste dag van je nep-ongesteldheid na het stoppen met de pil, tot je nu ongesteld bent geworden? Ik ben overmorgen 5 weken geleden even ongesteld geworden na het stoppen (de nep-ongesteld dus, zeg maar), maar daarna nog niet. Ik zit er echt op te wachten, zeg maar, dat was vroegah nooit zo
pi_53500617
Smoezie, precies 29 dagen duurde het bij mij. En het viel me erg mee. Wel veel buikpijn, maar het is allemaal wat korter en heviger. En ik heb bepaalde dingen wel terug die ik eerst niet had (ik was vergeten dat ik niet overeind moet komen snachts met buikpijn omdat ik dan vanzelf weer ga liggen), maar er zijn ook dingen weg. Dus geen pijnlijke borsten meer, geen huilbuien, geen vreetaanvallen. Morgen contractbesprekingen en daarna staat hopelijk ons niets meer in de weg...
Ik heb geluk gehad, want ik hoor overal dat het meestal langer duurt om weer ongesteld te worden.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_53525674
Ik ben vandaag in feeststemming
Ik heb zomaar een VAST contract gekregen! Heel uitzonderlijk, doen ze eigenlijk niet aan bij ons, maar ze willen me kennelijk heel graag houden. Joehoe.
Alleen, muts die ik ben, voel ik me nu al schuldig dat ik toch gewoon door wil gaan mijn plannen om zwanger te worden. Volgens moet ik niet miepen. Ze weten dat ze het risico lopen als ze een jonge vrouw zonder kinderen aannemen....maar toch he...het knaagt een beetje...
Smoezie al gesignaleerd?
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  donderdag 27 september 2007 @ 20:23:02 #146
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53525887
Gefeliciteerd Mefke!
Kan me voorstellen dat het wel een beetje knaagt hoor. Zou ik geloof ik ook hebben. Lastig wel dat soort dingen.
***
pi_53526020
Gefeliciteerd mefke
En je niet schuldig voelen hoor....al snap ik t wel een beetje, maar dat gevoel gaat vast wel snel weer over
pi_53527187
uit lurk status komt

Afgelopen zaterdag uitje van het werk van m'n vriend gehad...
wat een leuke kindjes

rammel...rammel..rammel..
pluizig en blauw...
pi_53535426
Wat leuk mefke Gefeliciteerd

En zoals BE zegt, dat knagen zou ik hier ook wel hebben
pi_53536385
ach ja, knagen zal het ook nog wel even blijven doen. En wie weet duurt het nog maanden voordat ik zwanger ben. Ik ga in ieder geval nu niet weer met de pil beginnen, vind het veel te fijn zonder. We zien wel hoe het loopt (zei de controlfreak, dus hoe lang ik dat ga volhouden...)
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_53536729
Ik zou ook niet meer opnieuw beginnen, hoor mefke

En zoals je zelf zegt, misschien duurt het nog een paar maand eer je zwanger bent en als je dan alles optelt, zit je daar sowieso nog een jaar te werken eer je gaat bevallen
pi_53546071
Onwijs gefeliciteerd Mefke!!!
Enneh, je werkt om te leven, je leeft niet om te werken

Hier nog steeds geen helaas
  vrijdag 28 september 2007 @ 21:40:59 #153
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_53555308
Ik krijg ook een vast contract.

Volgend jaar gooi ik mijn pil aan de kant. Mag mijn vriend voor de anticonceptie gaan zorgen.
En dan zien we wel weer verder...
pi_53555362
omg hiernet een heerlijke opmerking gekregen: wie kinderen heeft, is gelukkig, maar wie geen heeft, is nog veel gelukkiger



Uiteraard een uitspraak van iemand die zelf 4 kinderen heeft en ondertussen al 4 kleinkinderen heeft Ik haat zo'n mensen...
  vrijdag 28 september 2007 @ 21:44:27 #155
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53555396
Gaat goed met de banen hier!
***
pi_53555443
Ik moest normaalgezien deze maand mijn evaluatie gekregen hebben zodat ze de procedure kunnen opstarten om mijn contract niet te verlengen. Blijkbaar kan dat niet maar na 30 september en geen evaluatiegesprek gekregen

Wel gisteren gehoord dat ik een nieuwe kleurenlaserprinter krijg
Nog wat goed banennieuws dus waarschijnlijk
pi_53556120
Nog even een opstekertje voor de rammelaars-ivm-werk: ik heb vorige week een verlenging van m'n contract gekregen, ondanks dat ik 4 van de 12 maanden van het originele contract met verlof ben
Er zijn dus wel degelijk werkgevers waar je niet meteen afgeschreven wordt als je tijdens een tijdelijk contract (bewust) zwanger raakt

Sterkte weer voor alle rammelaars
pi_53557467
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 21:43 schreef leonieke het volgende:
omg hiernet een heerlijke opmerking gekregen: wie kinderen heeft, is gelukkig, maar wie geen heeft, is nog veel gelukkiger



Uiteraard een uitspraak van iemand die zelf 4 kinderen heeft en ondertussen al 4 kleinkinderen heeft Ik haat zo'n mensen...
Ik zou het dan niet kunnen laten om te vragen waarom ze/hij dan uberhaupt kinderen heeft

Wat een goed banennieuws bij meerderen hier

Ik rammeldebammelklapperrrr echt ZO enorm.. net maar weeeeer eens in mn ''kindjeskratje'' kleertjes gekeken en opgevouwen, eigenlijk best triest
Gependeld
3 kinderen/1 kind, meisje/3 kinderen totaal, meisje, meisje, jongen/
april 2009 en het word een jongen
pi_53562376
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 23:09 schreef MevrouwKoRn het volgende:

[..]

Ik zou het dan niet kunnen laten om te vragen waarom ze/hij dan uberhaupt kinderen heeft

Wat een goed banennieuws bij meerderen hier

Ik rammeldebammelklapperrrr echt ZO enorm.. net maar weeeeer eens in mn ''kindjeskratje'' kleertjes gekeken en opgevouwen, eigenlijk best triest
Ik heb gezegd dat mensen met kinderen gemakkelijk spreken hebben Alleen beetje ambetant dat het tegen de tante van mijn man was en die waarschijnlijk aan mijn toon al hoorde dat het me niet aanstond.

En je moet iets doen om het rammelen wat tegen te gaan he, alleen denk ik dat jouw kindjeskratje niet veel zal helpen. Maar je kan het maar proberen
pi_53562417
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 22:12 schreef piglet het volgende:
Nog even een opstekertje voor de rammelaars-ivm-werk: ik heb vorige week een verlenging van m'n contract gekregen, ondanks dat ik 4 van de 12 maanden van het originele contract met verlof ben
Er zijn dus wel degelijk werkgevers waar je niet meteen afgeschreven wordt als je tijdens een tijdelijk contract (bewust) zwanger raakt

Sterkte weer voor alle rammelaars
Dat is leuk Nog een geluk dat je zo'n werkgevers hebt En ze zouden natuurlijk gewoon moeten weten waar ze aan beginnen als ze een vrouw aannemen (wat onmiddellijk de reden is waarom er bij ons zo weinig werken, denk ik, gezien de opmerkingen die ik daar al heb horen vallen )
  zaterdag 29 september 2007 @ 12:35:56 #161
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_53565087
Ik was ook niet echt bang dat ik geen vast contract zou krijgen, maar het is toch fijn als het bevestigd wordt.

Gisteren nog even geknuffeld met een 7 maanden oud kindje. Heb ik weer even kunnen oefenen.

Ik heb 'gelukkig' geen kleertjeskratje anders zou mijn vriend helemaal gek van mij worden (en ik misschien ook wel van mezelf). Ik ben in elk geval blij dat ik niet de enige ben die (bij tijd en wijlen) zo 'obsessief' met een kinderwens bezig kan zijn.
pi_53603158
Kan iemand mij even gerust stellen en zeggen dat het wel vaker zo is dat je na 6 weken nog niet ongesteld bent na het stoppen met de pil? Dat wil toch niet persé iets zeggen dat er iets niet meer werkt ofzo he?
  zondag 30 september 2007 @ 22:41:00 #163
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_53603207
quote:
Op zondag 30 september 2007 22:38 schreef Smoezie het volgende:
Kan iemand mij even gerust stellen en zeggen dat het wel vaker zo is dat je na 6 weken nog niet ongesteld bent na het stoppen met de pil? Dat wil toch niet persé iets zeggen dat er iets niet meer werkt ofzo he?
Nee joh, je bent gewoon een beetje ontregeld

Stoppen met de pil

Mag je meteen nadat je met de pil bent gestopt zwanger worden? Of anders gezegd: kun je doorgaan met de pil totdat het moment van zwanger worden daar is? Ja, in principe kan dat. Het is niet schadelijk voor de gezondheid van de baby of van de moeder.

Maar als je de tijd hebt, is het verstandig om een of twee menstruaties af te wachten. Dan kun je beter bepalen hoever je zwanger bent. En vrouwen die meteen na de pilstop zwanger worden, hebben een anderhalf keer zo hoge kans op een twee-eiige tweeling als gemiddeld, vooral als ze lang de pil hebben gebruikt.

Bij de meeste vrouwen is de natuurlijke cyclus binnen zes tot tien weken weer op gang. Bij anderen duurt het langer. Vrouwen tussen de 30 en de 34 die nog geen kind hebben gekregen en lang de pil hebben gebruikt, doen er gemiddeld langer over om zwanger te worden dan vrouwen die een spiraaltje of een ander voorbehoedsmiddel gebruikten.

Pilgebruik leidt niet tot onvruchtbaarheid, soms tot vertraging. Meestal is na een aantaal maanden het pileffect weer verdwenen. Een enkele keer duurt het langer.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  zondag 30 september 2007 @ 22:42:57 #164
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_53603288
En google
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_53603313
Je bent lief! En ik had zelf ook even kunnen Googlen natuurlijk
Maar hier zitten de deskundigen
  zondag 30 september 2007 @ 22:45:54 #166
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_53603384
quote:
Op zondag 30 september 2007 22:43 schreef Smoezie het volgende:
Je bent lief! En ik had zelf ook even kunnen Googlen natuurlijk
Maar hier zitten de deskundigen
Laat maar
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  zondag 30 september 2007 @ 22:54:35 #167
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_53603642
Ik zag het net staan vivi en van zulke opmerkingen zou ik ook de kriebels krijgen hoor!

Smoezie rustig aan hoor, straks verrast het je ineens op het moment dat je er niet op rekent. Als ik me maar een héééél klein beetje druk maak is het zo weer 'te laat', best lastig want je blijft slepen met spullen.
Ik rammel nog gezellig mee hoor, maar hier niet zo heel actief. Wat een goed banennieuws las ik hier
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_53603874
quote:
Op zondag 30 september 2007 22:54 schreef Saffier het volgende:
Ik zag het net staan vivi en van zulke opmerkingen zou ik ook de kriebels krijgen hoor!

Smoezie rustig aan hoor, straks verrast het je ineens op het moment dat je er niet op rekent. Als ik me maar een héééél klein beetje druk maak is het zo weer 'te laat', best lastig want je blijft slepen met spullen.
Ik rammel nog gezellig mee hoor, maar hier niet zo heel actief. Wat een goed banennieuws las ik hier
Van welke opmerking zou je de kriebels krijgen?
Toch niet dat ik zeg 'deskundigen' he, want daar had ik niet voor niets een knipoog achter staan he

Ik heb even op de linkjes van Vivi gekeken en sommigen zijn echt na 6 of 8 maanden nog niet ongesteld. En van de huisarts moet je dan maar geduld hebben. Weet niet of ik dat geduld zou kunnen opbrengen!
  zondag 30 september 2007 @ 23:28:53 #169
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_53604533
Dat was tegen Vivi, Smoez, jij hebt niets raars gezegd hoor!
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_53609345
Ik breng deze maand mijn hospitalisatieverzekering in orde Afgelopen weekend een vergelijkende studie gemaakt tussen een aantal verzekeringen en behalve IVF e.d. zit alles er in voor 110 euro per jaar. Ik denk dat ik hier niets verkeerd kan mee doen.
  maandag 1 oktober 2007 @ 11:21:51 #171
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53612201
Smoez... werp af en toe ook eens een blik in het 'wachten op-topic', dan zal je zien dat je idd niet de enige bent met dit soort rare dingen.
Wel heel lastig, dat wachten tot de boel weer op gang is. Hopelijk komt het snel!
***
pi_53612321
Ik rammelde helemaal niet. Maar nu Kevin en ik uit elkaar zijn en hier dus nog lang geen tweede komt wil ik zooo graag
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
  maandag 1 oktober 2007 @ 11:32:37 #173
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_53612441
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 11:26 schreef MeNicole het volgende:
Ik rammelde helemaal niet. Maar nu Kevin en ik uit elkaar zijn en hier dus nog lang geen tweede komt wil ik zooo graag
lastig he allemaal
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_53612743
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 11:32 schreef _Bar_ het volgende:

[..]

lastig he allemaal
Ja raar is dat eigenlijk he. Toen ik er de kans voor had wilde ik helemaal niet. En nu kan het niet meer en wil ik. Ik wil het, ik wil het, ik wil het
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
  Licht Ontvlambaar maandag 1 oktober 2007 @ 11:47:37 #175
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_53612862
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 11:43 schreef MeNicole het volgende:

[..]

Ja raar is dat eigenlijk he. Toen ik er de kans voor had wilde ik helemaal niet. En nu kan het niet meer en wil ik. Ik wil het, ik wil het, ik wil het
Is niet zo heel raar hoor meis... Je realiseert je nu ineens dat het niet iets is wat je zelf in de hand hebt. Althans op dit moment dan... Ik weet niet of we hier ooit een tweede willen, maar de wetenschap dat als we het willen, dat we dan kunnen gaan proberen dat is prima. Als je ineens geconfronteerd wordt met het feit dat je die beslissing dus niet zelf in de hand hebt, kan ik me voorstellen dat dat best even wat tijd kost om te verwerken
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  maandag 1 oktober 2007 @ 20:01:23 #176
100412 mefke79
komt goed!
pi_53625201
Smoezie, maak je er vooral niet te druk om...voor je het weet denk je "waarom wilde ik ook alweer zo graag buikpijn hebben?". Helemaal ontpilt ben ik geloof ik ook nog niet. Ik kreeg altijd hoofdpijn de dag voor ik weer zou gaan slikken. Fijn, die heb hoofdpijn heb ik nu dus het hele weekend gehad. En 'vroeger' kon ik altijd goed voorspellen wanneer ik echt ongesteld werd, maar nu 'liep' het ineens. Fijn, maar niet heus.
MeNicole wat lijkt me dat vervelend..zo graag willen en zeker weten dat het er niet inzit...Succes ermee!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  maandag 1 oktober 2007 @ 20:18:15 #177
108648 cattie
lieve moeder
pi_53625626
MeNicole, ik kan me je gevoel erg goed voorstellen. Het is ook lastig allemaal.

Smoezie, ontpillen kan helaas lang duren als ik de verhalen zo hoor. Hopelijk loopt het bij jou snel weer oke. (Mijn menstruatie is nu ook heel anders dan voordat ik ooit anticonceptie gebruikte en tijdens de pil. Mijn lichaam is blijkbaar veranderd op dat punt.)

Vandaag hadden we de overdracht van ons oude huis en onze makelaar is nu zwanger van de tweede. Ik wordt opeens omringd door zwangeren. Een stemmetje in mijn hoofd riep direct: ik wil ook! Maar een ander stemmetje wilde het nog niet. Zucht, mijn hormonen slaan geloof ik af en toe weer op hol. Ben benieuwd hoelang mijn ratio ze nog kan bedwingen.
pi_53677562
Misschien wel heel erg offtopic maar vandaag mijn evaluatie op papier gekregen Heel veel lof en als laatste zin: "een uitmuntend personeelslid"

Ik ga er maar eventjes van uit dat mijn contract zal verlengd worden

Cattie, dat van die hormonen, dat hebben de meeste hier hoor Nog een geluk dat het verstand soms nog wat de bovenhand neemt (toch alleszins bij ons ). En dat van die zwangeren zien? Het is alsof ze hier uit de grond kruipen als ik ergens passeer
  woensdag 3 oktober 2007 @ 22:09:49 #179
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_53679352
Bah, ik ben snipverkouden. En als ik dan lees dat als ouder alle ziekten(op de ziekten waar je permanent immuun voor ben na) nog eens een keertje extra doormaakt heb ik eventjes mijn twijfels...
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_53679398
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 22:09 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Bah, ik ben snipverkouden. En als ik dan lees dat als ouder alle ziekten(op de ziekten waar je permanent immuun voor ben na) nog eens een keertje extra doormaakt heb ik eventjes mijn twijfels...
Is dat waar?

Ik moet me dringend gaan inlezen in welke ziektes me nog eens gaan overkomen

Maar dat snipverkouden: daar heb ik ook last van. Ik moet mijn daar trouwens nog eens voor bedanken
  donderdag 4 oktober 2007 @ 10:26:03 #181
108648 cattie
lieve moeder
pi_53687254
Kindjes worden best vaak ziek (griepjes, verkoudheid en dergelijke) en dan doet vervolgens het hele gezin gezellig mee. Gelukkig is Ive niet vaak ziek.

Wat fijn dat je zo'n goede beoordeling hebt gehad Leonieke!
pi_53752913
Thx cattie

Vandaag naar een bouwbeurs geweest. Zoveel zwangere vrouwen die er rondliepen Of kleine baby's En buiten op de parking niets anders dan dat aangezien er ook een Baby-beurs was

Ik hoop stiekem volgend jaar ook terug te mogen gaan naar Gent, maar dan naar de baby-beurs ipv de bouwbeurs Mijn vond dat ik weer te ver vooruit aan het denken was
  maandag 8 oktober 2007 @ 20:51:12 #183
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_53799080
Even een rammelpost.
Heb vorige week een andere auto gekocht. Toen ik van de week naar mijn moeder reed, realiseerde ik me opeens: dit is de auto waar de autostoeltjes inkomen!!
Werd er een beetje mooshy van...
Gelukkig kon mijn vriend er om lachen.

Oja, waarschijnlijk wordt mijn contract met nog wat uren uitgebreid.
  maandag 8 oktober 2007 @ 22:54:46 #184
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53802109
Hihi Asyniur, zo zie je maar hoe je gedachten al helemaal mijlen-ver kunnen dwalen. Net als bij Leonieke.

Smoez, hoe is het nu? Is er al iets gekomen of is het nog steeds afwachten?
***
pi_53806468
Ik word gek van me gerammel... Dat bedje van BE maakt het nog erger En dan komt zondag ook mijn vriendin met haar zoontje van 4 mnd...
En het duurt nog ff voordat we aan een 2e gaan beginnen.. arrrgghh
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 9 oktober 2007 @ 11:55:00 #186
96539 Wennie
Mama van Robin & Martijn
pi_53810279
Moest je dat nou zeggen van dat bedje Vicky Ik zoeken, zo nieuwsgierig als ik ben, en jahoor *rammel*
Verliefd, verloofd.. een prachtige knul, getrouwd en nog een mooi ventje erbij! *O*
Mijn afvalstrijd!
pi_53850152
Nu kan ik echt hélemaal beginnen rammelen: de put is gegraven

En dat wiegje is trouwens té cute om te bestaan
  donderdag 11 oktober 2007 @ 10:48:45 #188
96539 Wennie
Mama van Robin & Martijn
pi_53858285
Ja hoor, de twee collega's met wie ik vorige keer zwanger was, zijn nu allebei weer zwanger: de één is in december uitgerekend en de ander eind februari...
Verliefd, verloofd.. een prachtige knul, getrouwd en nog een mooi ventje erbij! *O*
Mijn afvalstrijd!
  woensdag 17 oktober 2007 @ 08:13:33 #189
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_53982245
Dat bedje... ik vind het ook geweldig. Alleen toen ik het mijn lief liet zien moest ie keihard lachen, dus wij zullen niet zo'n wiegje krijgen

Leonieke wat lees ik? Gat gegraven, IJzer zit er al in? Jippie, de bouw is begonnen. Komt er eindelijk eens schot in.

We zijn een weekendje weggeweest met de schoonouders (1x en daarna nooit meer!!) waarbij mijn schoonouders ons verbaasden en aangaven wel 1 dag in de week te willen oppassen (ik weet niet eens meer hoe we op het onderwerp kwamen!). Dus ik grapte tegen lief 's avonds in bed of het geen leuk Sinterklaaskadootje zou zijn voor zijn ouders waarop hij antwoord: als het Sinterklaas volgend jaar is...

Maandag waren we eten bij vrienden (die van 3 miskramen en curettages), dus we hebben de halve avond over kindertjes gepraat. Waarbij de mannen dus gek werden gemaakt. Opmerkingen als: het zou toch gezellig zijn als we samen ongeveer dezelfde tijd kindertjes zouden hebben etc.

Ik heb soms echt het idee dat mijn eierstokken eruit rammelen.

Oja, ik ga sowieso begin volgend jaar stoppen met de pil omdat ik vind dat ik die rommel dan lang genoeg heb geslikt. Ik zie er alleen een beetje tegenop omdat ik dan niks meer kan regelen (qua menstruatie). Hoe ervaren de andere pilloze dames dat?
pi_53982554
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 08:13 schreef Asyniur het volgende:
Leonieke wat lees ik? Gat gegraven, IJzer zit er al in? Jippie, de bouw is begonnen. Komt er eindelijk eens schot in.
Inderdaad. De funderingen liggen er trouwens ook al in en het beton is al gepolierd Eindelijk een beetje vooruitgang.
* leonieke loves it
quote:
We zijn een weekendje weggeweest met de schoonouders (1x en daarna nooit meer!!)
Ik zeg dat ook altijd: 1 keer bij mijn schoonouders gaan wonen, daarna nooit meer (alleen duurt het al meer dan drie jaar )
quote:
waarbij mijn schoonouders ons verbaasden en aangaven wel 1 dag in de week te willen oppassen (ik weet niet eens meer hoe we op het onderwerp kwamen!). Dus ik grapte tegen lief 's avonds in bed of het geen leuk Sinterklaaskadootje zou zijn voor zijn ouders waarop hij antwoord: als het Sinterklaas volgend jaar is...
Het weekendje weg heeft dan ook nog iets goeds opgebracht. Eén dag per week oppassen
quote:
Maandag waren we eten bij vrienden (die van 3 miskramen en curettages), dus we hebben de halve avond over kindertjes gepraat. Waarbij de mannen dus gek werden gemaakt. Opmerkingen als: het zou toch gezellig zijn als we samen ongeveer dezelfde tijd kindertjes zouden hebben etc.

Ik heb soms echt het idee dat mijn eierstokken eruit rammelen.
DAT gevoel ken ik
quote:
Oja, ik ga sowieso begin volgend jaar stoppen met de pil omdat ik vind dat ik die rommel dan lang genoeg heb geslikt. Ik zie er alleen een beetje tegenop omdat ik dan niks meer kan regelen (qua menstruatie). Hoe ervaren de andere pilloze dames dat?
Het stoppen met de pil is hier volgens mij uitgesteld naar april. Op 31 oktober heb ik een afspraak met de gyn (jaarlijks uitstrijkje en informatie vragen over stoppen met de pil) Ik zal zien of ik veel wijzer zal worden
pi_53983406
Ik kom ook nog maar eens even langs hier...
Lees de werk-verhalen en die zijn zo herkenbaar!
Zelf ben ik nu bijna 6 maanden op mijn werk, nog geen officieel vast contract, maar ook geen geluiden dat dat niet zo zou zijn......maar toch vind ik het moeilijk. Bedenk me ook dat ik in 2008 al 30 wordt.....tijd tikt door.
pi_53985193
Dumdidum, gluur weer ffies om het hoekje. God wat rammel ik, aan alle kanten! Het is deels ook wel dat ik gewoon zo graag wil meemaken zonder postnatale depressie, zonder gedoe en alles, hoewel je dat natuurlijk nooit in de hand hebt. Gisteravond meldde manlief dat hij ook enigzins rammelt, nu zit ik er alweer de hele dag mee in m'n hoofd
Voorlopig komt hier echt nog geen tweede, te druk met school, werk, therapie enzovoorts, maar oh oh, wat rammel ik!
Ben dus wel gestopt met de pil inmiddels, ben dat ding spuugzat, en zo komt mijn gewone cyclus in ieder geval wel helemaal op gang.
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_53986609
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 08:13 schreef Asyniur het volgende:

Oja, ik ga sowieso begin volgend jaar stoppen met de pil omdat ik vind dat ik die rommel dan lang genoeg heb geslikt. Ik zie er alleen een beetje tegenop omdat ik dan niks meer kan regelen (qua menstruatie). Hoe ervaren de andere pilloze dames dat?
Ik vind het zelf ook wel lastig dat ik idd nix meer kan regelen, eerder slikte ik de pil meestal wel een half jaar door. Maar ja, het is ook harstikke fijn om gewoon lekker geen pil te hoeven slikken en niet al die hormonen in mn lijf te hebben, het voelt wel beter.
Ik was heel bang dat ik ongesteld zou worden en het te laat door zou hebben zeg maar, maar ik voelde het gelukkig ruim op tijd aankomen. Was echt super emotioneel (zo van dat je bij een merci-reclame al moet huilen) en kreeg buikpijn enzo. Dus nix aan de hand. Ik heb trouwens wel 1 maand 'overgeslagen' zeg maar, maar wat ik uit verhalen van anderen begrijp valt dat heel erg mee, want soms duurt het wel een half jaar voordat het allemaal weer op gang komt.
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  woensdag 17 oktober 2007 @ 12:19:14 #194
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53986726
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 11:12 schreef Fuente het volgende:
Dumdidum, gluur weer ffies om het hoekje. God wat rammel ik, aan alle kanten! Het is deels ook wel dat ik gewoon zo graag wil meemaken zonder postnatale depressie, zonder gedoe en alles, hoewel je dat natuurlijk nooit in de hand hebt. Gisteravond meldde manlief dat hij ook enigzins rammelt, nu zit ik er alweer de hele dag mee in m'n hoofd
Voorlopig komt hier echt nog geen tweede, te druk met school, werk, therapie enzovoorts, maar oh oh, wat rammel ik!
Ben dus wel gestopt met de pil inmiddels, ben dat ding spuugzat, en zo komt mijn gewone cyclus in ieder geval wel helemaal op gang.
Saartje blijft een van mijn favorietjes. Dus als ik jou hier zie posten ga ik zelfs rammelen.
***
pi_53987324
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 12:19 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Saartje blijft een van mijn favorietjes. Dus als ik jou hier zie posten ga ik zelfs rammelen.

En ik ga rammelen van jouw kamertje! We waren gister al aan het bedenken hoe dat nou moet, we hebben 3 slaapkamers, 1 voor Sara, 1 voor ons, 1 = kantoortje. Nou is onze slaapkamer vrij groot, dus kunnen de bureau's wel bij ons op de slaapkamer, en wordt het kantoortje babykamer
Erg he het gaat echt nog wel een tijdje duren, maar ik ben gewoon blij dat manlief ook rammelt
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_53997626
ik rammel nog heel zachtjes
heb genoeg aan mn hoofd om niet aan babietjes te denken!
en ik weet ook, dat we het nu al net redden met de financiën en dat het er ooit wel weer van komt!
ben nog jong
En ons derde wonder Lucas!!
Onze zoon Kevin!
Sarah is al zo oud!!!
  woensdag 17 oktober 2007 @ 21:56:03 #197
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_53998208
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 12:14 schreef tessie het volgende:

[..]

Ik vind het zelf ook wel lastig dat ik idd nix meer kan regelen, eerder slikte ik de pil meestal wel een half jaar door. Maar ja, het is ook harstikke fijn om gewoon lekker geen pil te hoeven slikken en niet al die hormonen in mn lijf te hebben, het voelt wel beter.
Ik was heel bang dat ik ongesteld zou worden en het te laat door zou hebben zeg maar, maar ik voelde het gelukkig ruim op tijd aankomen. Was echt super emotioneel (zo van dat je bij een merci-reclame al moet huilen) en kreeg buikpijn enzo. Dus nix aan de hand. Ik heb trouwens wel 1 maand 'overgeslagen' zeg maar, maar wat ik uit verhalen van anderen begrijp valt dat heel erg mee, want soms duurt het wel een half jaar voordat het allemaal weer op gang komt.
Ik heb dat dus helemaal niet he Ik zweer bij de pil... ik voel me niet anders met of zonder pil.. maar mijn menstruatie zonder pil lig ik letterlijk dubbel van de pijn en met pil heb ik nergens last van.. zonder pil vliegen de kilos eraan.. (tot ruim 30 kilo ) Dus lief ook wegging bij me zat ik een week later alweer aan de pil... heeeeerlijk...alweer 22 kilo kwijt in ongeveer een half jaar..

Verder rammel ik nog steeds heel erg En nog niet eens zo bij baby's.. maar meer bij me dochter(4) van me beste vriendin... zo een wil ik dr ook!!!
pi_54026333
Rammelen...
Man ik word gek van mezelf...
Voorlopig is het nog niet zover hoor. Over een half jaar eerst weer terugkomen bij de gyn.
Maar het komt weer dichterbij.
pi_54026615
Ik ben zo blij dat we eindelijk met de bouw zijn begonnen Niet alleen omdat ik weet dat we dus binnen x-aantal maand gewoon in ons eigen huis gaan zitten, maar ook omdat ik me momenteel gewoon ernstig op de bouw aan het concentreren ben. Ik voel me bijna schuldig dat ik niet meer elke dag uit mijn lijf rammel maar ik weet zo hard dat als ik dit weekend mijn neefje ga zien ik weer helemaal ga smelten en zal weten dat ik die onvoorwaardelijke liefde ook o zo graag wil

Op 31 oktober een afspraak bij de gyn om al een aantal zaken te bespreken over het hele 'proces' en dan zien we wel weer verder. We zijn er al uit dat het niet januari zal worden dus er zal nog een doos van de pil bijgekocht worden Wel jammer natuurlijk, maar we moeten ook realistisch zijn natuurlijk
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 09:36:43 #200
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54026864
Niet schuldig voelen hoor, gewoon even genieten van het feit dat je nu iets anders hebt om je gedachten volledig te beheersen. En als het dan straksjes af is, is het ook precies de juiste tijd om je wel weer helemaal op kindjes te storten. Mooier kan niet toch?
***
pi_54027147
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 09:36 schreef Brighteyes het volgende:
Niet schuldig voelen hoor, gewoon even genieten van het feit dat je nu iets anders hebt om je gedachten volledig te beheersen. En als het dan straksjes af is, is het ook precies de juiste tijd om je wel weer helemaal op kindjes te storten. Mooier kan niet toch?
Dat klopt wel Alleen weet ik niet of ik het 10 maand ofzo ga kunnen volhouden maar elke dag is één gewonnen, he
Ik wéét gewoon dat ik nog steeds héél graag kinderen wil nu worden mijn gedachten gewoon eventjes door andere zaken opgeslorpt
pi_54029338
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 11:12 schreef Fuente het volgende:
Het is deels ook wel dat ik gewoon zo graag wil meemaken zonder postnatale depressie, zonder gedoe en alles, hoewel je dat natuurlijk nooit in de hand hebt.
Dit is erg herkenbaar. Het me zo mooi om het echt mee te maken. Echt je eigen kleine baby'tje in handen te hebben. Echt die allereerste momenten beleven.
Van de andere kant de angst het nog een keer mee te moeten maken. En dan met een peuter/kleuter erbij...
Het is maar goed dat we klein wonen.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  zondag 21 oktober 2007 @ 16:40:13 #203
77879 MevrouwKoRn
Uberrammelaar
pi_54072394
Erg "leuk'' en interessant vind ik het dat hier ook mensen meeposten die rammelen voor een tweede,derde enz. kindje!

Bij mij is het verlangen naar een kindje heel groot, maar wat ook meespeelt is dat ik ontzettend nieuwsgierig ben naar hoe het is om moeder van iemand te zijn, lijkt me echt heel gek, dan ben je ''ineens'' moeder van een mensje!

Wij gaan trouwens volgend jaar zomer nog een verre reis maken en ergens daarvoor die reis zullen wij er voor gaan
Gependeld
3 kinderen/1 kind, meisje/3 kinderen totaal, meisje, meisje, jongen/
april 2009 en het word een jongen
  zondag 21 oktober 2007 @ 16:54:35 #204
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_54072595
MevrouwKorn..wat leuk!! Klinkt erg goed hoor!!

Hier is het rammelen ff wat minder..Zit momenteel erg in een dip..verdriet om ex,eenzaamheid en je echt remi voelen voert momenteel hier de boventoon..dus niet erg met rammelen bezig

Ik heb gelukkig 2 kindjes van me vriendin die ik als eigen beschouw en dinsdag ga ik lekker met de oudste(4) een dagje op stap..(bios) Ook wil ze dolgraag bij mij in bad... is ze dol op en me vriendin heeft geen bad en ik een hele grote..dus ik mag lekker voor 1 dagje moeder spelen Heb er nu al zin in
  zondag 21 oktober 2007 @ 16:57:13 #205
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54072633
Mevrouw Korn, wat leuk!
Maar... bekijk dan van te voren wel even goed wat je allemaal nodig hebt aan inentingen en gedoe voor die reis. Het schijnt nl. zo te zijn dat na het slikken van malaria-pillen, dat je dan een half jaar moet wachten voor je zwanger kunt raken. Is mss wel handig om mee te nemen bij het kiezen van de bestemming.
***
  zondag 21 oktober 2007 @ 17:04:04 #206
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_54072717
Wat leuk en spannend allemaal MevrouwKoRn!

[ Bericht 40% gewijzigd door texelonia op 22-10-2007 09:27:13 ]
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  zondag 21 oktober 2007 @ 17:51:05 #207
77879 MevrouwKoRn
Uberrammelaar
pi_54073432
quote:
Op zondag 21 oktober 2007 16:57 schreef Brighteyes het volgende:
Mevrouw Korn, wat leuk!
Maar... bekijk dan van te voren wel even goed wat je allemaal nodig hebt aan inentingen en gedoe voor die reis. Het schijnt nl. zo te zijn dat na het slikken van malaria-pillen, dat je dan een half jaar moet wachten voor je zwanger kunt raken. Is mss wel handig om mee te nemen bij het kiezen van de bestemming.
Goed dat je het zegt!
Ik ga meteen even rond googlen om te zien wat je waar nodig hebt aan inentingen, bedankt!
Gependeld
3 kinderen/1 kind, meisje/3 kinderen totaal, meisje, meisje, jongen/
april 2009 en het word een jongen
pi_54078707
Hoi lieve dames!
Ik rammel nog steeds met jullie mee hoor. Maar ik probeer mezelf een beetje van het onderwerp af te halen qua denken eraan enzo. Ben twee maanden geleden met de pil gestopt maar ben nog steeds niet ongesteld geworden daarna. Ik ben nogal een zenuwpees wat dat betreft, dat ik snel denk dat er iets mis is, dus ik heb mezelf even gerust laten stellen hier in het topic en heb gelezen op Google dat het inderdaad vaker voorkomt. Maar ik rammel uiteraard nog steeds

Meneer Smoezie is nog steeds niet helemaal 'om', dus dat is ook nog steeds een project. Heb wel even heel subtiel op Uitzending Gemist dat stukje laten zien dat je vruchtbaarheid tot echt afneemt na je dertigste (ik ben nu dus 34) en dat hij er niet nog 5 jaar over moet gaan zitten nadenken. Subtiel he

Mijn nieuwe neefje gaat na de superslechte start heel erg goed!
  maandag 22 oktober 2007 @ 01:32:17 #209
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_54082062
Fuente zou wel leuk zijn om weer saampjes te zwangeren hoor
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_54083316
quote:
Op zondag 21 oktober 2007 22:34 schreef Smoezie het volgende:
Hoi lieve dames!
Ik rammel nog steeds met jullie mee hoor. Maar ik probeer mezelf een beetje van het onderwerp af te halen qua denken eraan enzo. Ben twee maanden geleden met de pil gestopt maar ben nog steeds niet ongesteld geworden daarna. Ik ben nogal een zenuwpees wat dat betreft, dat ik snel denk dat er iets mis is, dus ik heb mezelf even gerust laten stellen hier in het topic en heb gelezen op Google dat het inderdaad vaker voorkomt. Maar ik rammel uiteraard nog steeds

Meneer Smoezie is nog steeds niet helemaal 'om', dus dat is ook nog steeds een project. Heb wel even heel subtiel op Uitzending Gemist dat stukje laten zien dat je vruchtbaarheid tot echt afneemt na je dertigste (ik ben nu dus 34) en dat hij er niet nog 5 jaar over moet gaan zitten nadenken. Subtiel he

Mijn nieuwe neefje gaat na de superslechte start heel erg goed!
Is het niet 6 maand tot een jaar dat je moet rekenen tot je weer een normale cyclus hebt? Niet te veel zorgen maken he
Héél subtiel trouwens. Is ook mijn stijl dus ik vind het perfect (ik mag alleen heel dankbaar zijn dat mijn man ook liever jong papa wil zijn).

Wat fijn van je neefje

Ik dacht trouwens dat ik minder aan het rammelen was hé.. Ik ben vanochtend op een nat kussen wakker geworden Ik droomde dat ik moest bevallen en dat de bevalling helemaal misliep Ah wat voelde ik me zo slecht vanmorgen *koude rilling*

Voor de rest héél weinig nieuws hier. Het staat zo goed als vast dat we januari niet gaan halen om te stoppen Ik vind het wel jammer, maar weet ook wel dat het beter is Maar ik wil zo graag zwanger zijn op de avondmarkt volgend jaar (15 aug) Afgelopen avondmarkt liep het vol met zwangere mensen (is altijd zo, hoor, maar er liepen zoveel zwangeren van rond mijn leeftijd rond dat ik vanaf toen echt aan het hopen ben dat ik er volgend jaar ook zo mag rondlopen. Stom natuurlijk )
  maandag 22 oktober 2007 @ 08:12:01 #211
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54083319
Smoez... balen dat de boel nog niet op gang gekomen is weer... Kan me voorstellen dat je daar dan idd niet helemaal gerust over bent.
Hopelijk komt het snel en... hopelijk draait Mr. Greys ook een beetje snel bij.
***
pi_54083352
MevrouwKoRn, wat een goed nieuws zeg...
Dat is echt al heel snel.

Smoezie, vervelend is dat he als het niet op gang komt.
pi_54083437
quote:
Op zondag 21 oktober 2007 16:40 schreef MevrouwKoRn het volgende:
Erg "leuk'' en interessant vind ik het dat hier ook mensen meeposten die rammelen voor een tweede,derde enz. kindje!

Bij mij is het verlangen naar een kindje heel groot, maar wat ook meespeelt is dat ik ontzettend nieuwsgierig ben naar hoe het is om moeder van iemand te zijn, lijkt me echt heel gek, dan ben je ''ineens'' moeder van een mensje!

Wij gaan trouwens volgend jaar zomer nog een verre reis maken en ergens daarvoor die reis zullen wij er voor gaan
Wauw! Volgende zomer al Alé, VOOR de zomer er al helemaal voor gaan Dat kan gewoon al binnen drie maand ofzo Misschien gaan jullie op die manier wel al met z'n drietjes op reis
  maandag 22 oktober 2007 @ 09:24:01 #214
77879 MevrouwKoRn
Uberrammelaar
pi_54084007
Smoezie, wat heerlijk dat het zo goed gaat met je neefje!!
Wat balen zeg dat je ongesteldheid niet op gang komt.. maar ook van je man die twijfels heeft.

Leonieke ik herken echt veel in wat je typt over babydingen, ik heb dat dus ook bij bepaalde gelegenheden dat ik dan zwanger hoop te zijn, zoals volgend jaar oktober op mn verjaardag of volgend jaar oud en nieuw hoop ik zwanger rond te lopen, het slaat natuurlijk helemaal nergens op eigenlijk
Maar het zou wel geweldig zijn als het bij ons allebei lukt volgend jaar al en dat we samen in zwangerschap en geboorte kunnen posten
Gependeld
3 kinderen/1 kind, meisje/3 kinderen totaal, meisje, meisje, jongen/
april 2009 en het word een jongen
pi_54084077
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 09:24 schreef MevrouwKoRn het volgende:
Smoezie, wat heerlijk dat het zo goed gaat met je neefje!!
Wat balen zeg dat je ongesteldheid niet op gang komt.. maar ook van je man die twijfels heeft.

Leonieke ik herken echt veel in wat je typt over babydingen, ik heb dat dus ook bij bepaalde gelegenheden dat ik dan zwanger hoop te zijn, zoals volgend jaar oktober op mn verjaardag of volgend jaar oud en nieuw hoop ik zwanger rond te lopen, het slaat natuurlijk helemaal nergens op eigenlijk
Maar het zou wel geweldig zijn als het bij ons allebei lukt volgend jaar al en dat we samen in zwangerschap en geboorte kunnen posten
Dat zou wel eens heel goed kunnen dan Voor mij is het volgend jaar 15 augustus en voor jou in oktober. Dan moeten we gewoon samen kunnen posten in Z&G
En nee het slaat helemaal nergens op Maar zo gezellig om soms eens weg te mijmeren over die eventuele zwangerschap op dat tijdstip
pi_54084148
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 01:32 schreef _evenstar_ het volgende:
Fuente zou wel leuk zijn om weer saampjes te zwangeren hoor
Oeh oeh heb jij ook weer de rammels?
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_54084546
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 09:28 schreef leonieke het volgende:

[..]

Dat zou wel eens heel goed kunnen dan Voor mij is het volgend jaar 15 augustus en voor jou in oktober. Dan moeten we gewoon samen kunnen posten in Z&G
En nee het slaat helemaal nergens op Maar zo gezellig om soms eens weg te mijmeren over die eventuele zwangerschap op dat tijdstip
Ik heb dat ook.
Ik zou graag volgend jaar met mijn 30e verjaardag in ieder geval zwanger willen zijn!!! Dat is in augustus.
Maar ben nog niet gestopt met de pil ofzo....
pi_54084749
Ow dat klinkt leuk zwanger met de sinterklaas en wetend dat je dat later ook gaat vieren...ja, klinkt leuk...
pi_54088191
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 09:56 schreef Koningin het volgende:

[..]

Ik heb dat ook.
Ik zou graag volgend jaar met mijn 30e verjaardag in ieder geval zwanger willen zijn!!! Dat is in augustus.
Maar ben nog niet gestopt met de pil ofzo....
Ah dan zitten we toch gewoon in hetzelfde schuitje Ik neem nog steeds de pil en dat zal nog een tijdje duren en wil ook zo in augustus
  maandag 22 oktober 2007 @ 14:29:05 #220
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_54089346
Leuk, een rammelaarstopic . Nou, ik kom gewoon even gezellig meerammelen... al sinds ik een klein meisje was, wilde ik graag moeder worden. Tot op het niveau waarop ik zei alleen maar te gaan studeren 'om de tijd te doden tot ik een man tegen kom die de vader van mijn kinderen kan worden'.
Nu is dat iets anders gelopen maar het verlangen is er nog altijd.
Mijn vriend en ik zijn nog niet zo heel lang bij elkaar (vier maanden nu) en ookal weet ik zeker dat ik met hem ooit kinderen wil, het blijft nog even bij een 'ooit'. We willen eerst wat meer zekerheid van elkaar, van de relatie, van het leven... maarja, maak dat je biologische klok maar eens wijs .
KuikenGuppy
  maandag 22 oktober 2007 @ 18:11:53 #221
102174 Diesz
Stuiterbal
pi_54093270
Na een tijdje mee te hebben gelurkt kom ik me hier ook 'melden'.

Ik ben bijna 33 jaar, mama van 2 prachtmannetjes van 11 en 9 jaar oud en ik heb 3 heerlijke cadeaukids bij mijn vriend. 2 meiden van 8 en 6 en een knul van 5. Samen willen we ook graag nog een ukkie en dat staat op de planning voor volgend jaar. We hebben samen een huis gekocht, waarvan we in februari de sleutel krijgen. Zodra we daar klaar zijn willen we er voor gaan.

Alleen is er ondertussen wel iets gebeurd. Dinsdag 9 oktober hebben we ongepland en dus onverwacht postief getest. Op dat moment was ik 5 dagen overtijd. Gemengde gevoelens waren heel heftig. Op zich was het kindje heel erg welkom, maar...... ik weet sinds juli dit jaar dat ik suikerziekte heb en was nog niet goed ingesteld op mijn tabletten. We zijn dus meteen gaan lezen en naar de huisarts gegaan en waar we al bang voor waren was waar. Een verhoogde kans op behoorlijk heftige aangeboren afwijkingen. Er werd meteen een afspraak gemaakt bij de gyneacoloog en de internist en daar kon ik de 15e en de 16e terecht. Ik zou volledig onder controle komen en zsm op de insuline gezet worden. De 12e sprak ik de diabetesverpleegkundige en ik moest meteen naar het ziekenhuis komen, ze wilden me 4 dagen opnemen om me een spoedcursus insuline spuiten te geven. We zijn uiteindelijk tot het begin van de avond op de spoedeisende hulp geweest. Al mijn controles waren goed en ook mijn suikerwaardes waren gedaald. We mochten dus naar huis en dan zou ik dinsdag insuline krijgen.

Toch wist ik dat het zo ver niet zou komen. Al vanaf het begin had ik het gevoel dat het niet goed zou gaan. Door terug te rekenen wist ik dat mijn waardes rond de bevruchting en tijdens de eerste weken erg hoog waren en ik wist ook welke gevolgen dat kon hebben. Bij die waardes zo'n kans van 1 op 5 op een zware handicap.

Mijn gevoel werd bevestigd. Zondagavond, de 14e, verloor ik wat roze afscheiding en dat was ook maandagochtend nog zo. Toch naar de gyn en op de echo zag het er ook niet goed uit. Dezelfde middag begon het vloeien en toen ik later de uitslag van mijn HCG waardes kreeg was het duidelijk. Die waren bijna 1000 gezakt, ipv gestegen. Mijn vriend zat flink van slag op zijn werk en ook ik heb het even niet droog gehouden. Je hoopt hoe dan ook toch dat het wél goed gaat!

We kunnen er gelukkig goed over praten en ook de mensen om ons heen waren zeer betrokken, dat scheelt een hoop, je kan alles goed op een rijtje krijgen. Voor het kindje was dit het beste, het had niet de juiste kansen gekregen.

Afgelopen donderdag ben ik toch begonnen met het spuiten van insuline, zodat mijn suiker straks stabiel is en ik ons ukkie de start kan geven waar het recht op heeft!

Voorlopig blijf ik dus rammelen!!!
Creativity is inventing, experimenting, growing, taking risks, breaking rules, making mistakes, and having fun
Druifje!!
  maandag 22 oktober 2007 @ 21:41:17 #222
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54097014
Jeetje Diesz, wat een verhaal joh.
Nog los van het feit dat het niet goed gegaan is was het dus sowieso al een hele enerverende tijd.

Hopelijk krijg je de boel vwb je suiker snel geregeld zodat jullie er volgend jaar volop voor kunnen gaan.

Sterkte de komende tijd iig!
***
  Moderator maandag 22 oktober 2007 @ 21:42:58 #223
5428 crew  miss_sly
pi_54097045
Diesz, wat heftig in zo korte tijd! Ook hier nog een keer sterkte
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  maandag 22 oktober 2007 @ 21:43:35 #224
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_54097056
Zouden wij het nieuwe 'kliekje' van Z&G zijn over een jaar???
  maandag 22 oktober 2007 @ 22:12:45 #225
102174 Diesz
Stuiterbal
pi_54097779
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 21:41 schreef Brighteyes het volgende:
Jeetje Diesz, wat een verhaal joh.
Nog los van het feit dat het niet goed gegaan is was het dus sowieso al een hele enerverende tijd.

Hopelijk krijg je de boel vwb je suiker snel geregeld zodat jullie er volgend jaar volop voor kunnen gaan.

Sterkte de komende tijd iig!
Het zijn inderdaad enerverende maanden geweest. 20 juni een borstverkleining gehad, op 17 juli bleek ik suiker te hebben, vandaar dat mijn wonden niet goed genazen. Op zich heeft zo'n mededeling al een behoorlijke impact en nu, net nu het begon te wennen, kwam deze zwangerschap. Het heeft wel een positieve wending gegeven, ik spuit nu al insuline en mijn nuchtere waarde is nu al goed gezakt. Het instellen lijkt heel snel te gaan!

Maar.... ook al gaat dat nu goed, we wachten echt nog even en houden het bij oefenen nu. Eerst naar het nieuwe huis en zodra we daar zitten..........

Thnx
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 21:42 schreef miss_sly het volgende:
Diesz, wat heftig in zo korte tijd! Ook hier nog een keer sterkte
Thnx meis, jij ook, je weet me te vinden
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 21:43 schreef Asyniur het volgende:
Zouden wij het nieuwe 'kliekje' van Z&G zijn over een jaar???
Daar gaan we gewoon van uit
Creativity is inventing, experimenting, growing, taking risks, breaking rules, making mistakes, and having fun
Druifje!!
  maandag 22 oktober 2007 @ 22:25:14 #226
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_54098148
Diesz.. Ik heb ook suiker en een zwangerschapswens.. en er inmiddels ook al 2x voor gegaan (dus groen licht van het ziekenhuis)Helaas heeft het door andere omstandigheden nog niet zo mogen zijn..

Maar als je vragen hebt of dr ff over wil praten... feel free to ask..
pi_54103727
Diesz, wat een verhaal heel veel sterkte.
pi_54103737
Hoi Burdie

praat het maar gewoon van je af. Doen we allemaal.
pi_54103751
Diesz, wat een schrik! Veel sterkte...
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  dinsdag 23 oktober 2007 @ 09:51:54 #230
77879 MevrouwKoRn
Uberrammelaar
pi_54105024
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 21:43 schreef Asyniur het volgende:
Zouden wij het nieuwe 'kliekje' van Z&G zijn over een jaar???
Ooh dat zou echt helemaal geweldig zijn!!!
Iedereen van nu dan weg uit dit topic!

Diesz, wat een verdrietig verhaal
Gependeld
3 kinderen/1 kind, meisje/3 kinderen totaal, meisje, meisje, jongen/
april 2009 en het word een jongen
pi_54115967
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 21:43 schreef Asyniur het volgende:
Zouden wij het nieuwe 'kliekje' van Z&G zijn over een jaar???
Ik wil hier écht voor tekenen Dat is ook hetgeen wat het zo lastig maakt nu, die onzekerheid. Ik zou best nog een jaar 'willen' wachten als ik zeker zou zijn dat ik bv volgend jaar september positief test.
Het is de onzekerheid die het nu zo zwaar maakt en het rammelen alleen maar aansterkt.

En het lijkt me gewoon super om met jullie allemaal samen te zwangeren
pi_54116547
Nou dat lijkt mij ook erg gezellig Misschien dat wij er tegen die tijd ook weer echt klaar voor zijn..
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  dinsdag 23 oktober 2007 @ 21:20:59 #233
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_54119227
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 21:43 schreef Asyniur het volgende:
Zouden wij het nieuwe 'kliekje' van Z&G zijn over een jaar???
Over een jaar is hier vast nog te snel, maar wie weet .
KuikenGuppy
pi_54127453
Burdie het kan allemaal ineens heel snel gaan hoor.
Man ik ga van het positieve uit..en ik verwacht gewoon groen licht in april of mei van de gyn.
Dan mag ik ook weer meedoen.
  woensdag 24 oktober 2007 @ 12:42:12 #235
102174 Diesz
Stuiterbal
pi_54132487
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 22:25 schreef Suzziieee het volgende:
Diesz.. Ik heb ook suiker en een zwangerschapswens.. en er inmiddels ook al 2x voor gegaan (dus groen licht van het ziekenhuis)Helaas heeft het door andere omstandigheden nog niet zo mogen zijn..

Maar als je vragen hebt of dr ff over wil praten... feel free to ask..
Tnx!!! Spoken best wel wat vragen rond, het is ook allemaal nog zo nieuw voor me!! Soms zelfs twijfels of ik nog wel 'mag' omdat ik er zelf al 2 gezond op de wereld heb gezet.

Jij hebt al 2 keer groen licht gekregen, wat waren je waardes op dat moment??
Creativity is inventing, experimenting, growing, taking risks, breaking rules, making mistakes, and having fun
Druifje!!
  woensdag 24 oktober 2007 @ 22:17:37 #236
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_54145789
Niet helemaal perfect laag in de7.. 7.1 -7.3 zo...daar was mijn internist voor mijn doen erg tevreden over..Denk dat het een beetje per behandelaar/persoon verschilt.Ideaal is natuurlijk zo ver mogelijk onder de 7.

Qua spuiten ed kan ik je niet heel veel advies/ervaringen geven,want ik gebruik al,omdat ik het dus met spuiten niet goed genoeg kreeg,al 7 jaar een insuline pomp (dus de wens is er al ff )Met de pomp had ik na 3 maanden groen licht,terwijl ik met spuiten al anderhalf jaar aan het klooien was.

Als je nog meer vragen heb hoor ik het wel,denk dat we dan beter alleen via PM of mail kunnen doen

En vooral niet twijfelen,laat je niet teveel afschrikken door de complicaties die suiker kunnen brengen bij je zwangerschap.Het gaat heeeeel vaak wel heeeeel goed!! Goed voorbereiden is wel belangrijk,je lichaam door en door kennen...
  donderdag 25 oktober 2007 @ 08:04:31 #237
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_54152711
Instellen op medicatie kan soms gewoon lastig zijn, maar uiteindelijk zal je niet eerste en ook niet de laatste zijn die een kindje krijgt... Succes in elk geval voor al degene waarbij het nu even niet lekker loopt

Nou, ik heb besloten na veel wikken en wegen dat ik in januari de pil de vuilnisbak in gooi. MIjn vriend is nog een beetje in shock geloof ik, maar hij heeft nog ruim 2 maanden om aan het idee te wennen.
Zijn eerste opmerking toen ik het zei: ga jij dan de condooms halen? Hij gaf aan dat ie daar toch wellicht moeite mee had
Ik heb natuurlijk ja gezegd maar ik kan ze natuurlijk ook eens vergeten

Ik hoop dat het echt verschil maakt voor mezelf als ik het ding de deur uit doe. Ik begreep van mijn moeder (waar ik veel op lijk en veel kwaaltjes van overgenomen heb) dat toen zij stopte met de pil alles anders was. En na haar eerste kindje (ikke!!) was ze er qua cyclus nog veel beter aan toe. Daar hoop ik dus ook maar op....
pi_54153748
Ik lurk al een jaar of wat mee, nu toch maar eens een berichtje. Mijn gerammel is er met pieken en dalen sinds een jaar of twee. Maar zoals bij de meesten hier is het niet 'de tijd' want lief is zijn studie aan het afronden en we wonen in een huis dat niet geschikt is voor een kleine. Oh ja, en ik heb geen vast contract... Met andere woorden: onze tijd moet nog komen. De laatste tijd loop ik wat rond met het idee de pil even te laten voor wat hij is, voornamelijk door de kleine klachtjes die ik heb, ik voel me er niet lekker bij. Maar voorlopig blijft het dus bij rammelen, wel leuk om hier de verhalen van anderen te lezen.
  donderdag 25 oktober 2007 @ 09:43:53 #239
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_54153790
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 08:04 schreef Asyniur het volgende:
Instellen op medicatie kan soms gewoon lastig zijn, maar uiteindelijk zal je niet eerste en ook niet de laatste zijn die een kindje krijgt... Succes in elk geval voor al degene waarbij het nu even niet lekker loopt

Nou, ik heb besloten na veel wikken en wegen dat ik in januari de pil de vuilnisbak in gooi. MIjn vriend is nog een beetje in shock geloof ik, maar hij heeft nog ruim 2 maanden om aan het idee te wennen.
Zijn eerste opmerking toen ik het zei: ga jij dan de condooms halen? Hij gaf aan dat ie daar toch wellicht moeite mee had
Ik heb natuurlijk ja gezegd maar ik kan ze natuurlijk ook eens vergeten

Ik hoop dat het echt verschil maakt voor mezelf als ik het ding de deur uit doe. Ik begreep van mijn moeder (waar ik veel op lijk en veel kwaaltjes van overgenomen heb) dat toen zij stopte met de pil alles anders was. En na haar eerste kindje (ikke!!) was ze er qua cyclus nog veel beter aan toe. Daar hoop ik dus ook maar op....
Je had beter kunnen zeggen: ik heb (insert aantal jaar) voor de anticonceptie gezorgd. Nu is het jouw beurt.
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
  donderdag 25 oktober 2007 @ 10:00:37 #240
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54154052
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 08:04 schreef Asyniur het volgende:
Instellen op medicatie kan soms gewoon lastig zijn, maar uiteindelijk zal je niet eerste en ook niet de laatste zijn die een kindje krijgt... Succes in elk geval voor al degene waarbij het nu even niet lekker loopt

Nou, ik heb besloten na veel wikken en wegen dat ik in januari de pil de vuilnisbak in gooi. MIjn vriend is nog een beetje in shock geloof ik, maar hij heeft nog ruim 2 maanden om aan het idee te wennen.
Zijn eerste opmerking toen ik het zei: ga jij dan de condooms halen? Hij gaf aan dat ie daar toch wellicht moeite mee had
Ik heb natuurlijk ja gezegd maar ik kan ze natuurlijk ook eens vergeten

Ik hoop dat het echt verschil maakt voor mezelf als ik het ding de deur uit doe. Ik begreep van mijn moeder (waar ik veel op lijk en veel kwaaltjes van overgenomen heb) dat toen zij stopte met de pil alles anders was. En na haar eerste kindje (ikke!!) was ze er qua cyclus nog veel beter aan toe. Daar hoop ik dus ook maar op....
Weet je zeker dat hij ook echt wil dan?
Niet om nu een discussie te starten, maar het klinkt me stiekem toch een beetje in de oren alsof jij voor jullie samen besloten hebt.

Dat je met de pil wil stoppen is 1 ding, dat kan ik me voorstellen, maar of je er dan voor gaat lijkt me toch een gezamelijk besluit...

En in dat licht vind ik
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 09:43 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Je had beter kunnen zeggen: ik heb (insert aantal jaar) voor de anticonceptie gezorgd. Nu is het jouw beurt.
ook best een rare opmerking. Althans... hij is zo makkelijk gemaakt, maar je wil toch eigenlijk gewoon dat hij het er net zo mee eens is als jij, dat je ervoor gaat? Niet dat het een gevalletje is 'hij had geen zin om condooms te halen'?
***
pi_54154069
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 09:43 schreef GreatWhiteSilence het volgende:

[..]

Je had beter kunnen zeggen: ik heb (insert aantal jaar) voor de anticonceptie gezorgd. Nu is het jouw beurt.
Volgens mij kun je beter uitleggen met goede argumenten waarom je iig met de pil wilt stoppen. Op zich zijn de argumenten mbt lichamelijk en geestelijk welzijn namelijk goed genoeg. En daarnaast lijkt het me niet onbelangrijk om je vriend duidelijk te maken dat er natuurlijk nog steeds condooms gebruikt kunnen worden zolang hij dat nodig vindt.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_54154200
Ik ben het eens met Miss_sly en Brighteyes. Maar misschien bedoel je het anders dan dat het overkomt.

Toen ik zei dat ik in januari misschien wilde stoppen met de pil zei mijn man "kan het niet al in december??"
pi_54154352
prinseszondererwt welkom

Koningin dat klinkt heel leuk..doe je het nu ook? Stoppen in december....
  donderdag 25 oktober 2007 @ 10:22:41 #244
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54154377
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 10:11 schreef Koningin het volgende:
Ik ben het eens met Miss_sly en Brighteyes. Maar misschien bedoel je het anders dan dat het overkomt.
Ja, dat bedacht ik me dus ook net, mss lees ik het wel verkeerd.
quote:
Toen ik zei dat ik in januari misschien wilde stoppen met de pil zei mijn man "kan het niet al in december??"
Wat leuk! En wat een leuke reactie van je man ook!
***
pi_54154409
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 10:11 schreef Koningin het volgende:
Ik ben het eens met Miss_sly en Brighteyes. Maar misschien bedoel je het anders dan dat het overkomt.

Toen ik zei dat ik in januari misschien wilde stoppen met de pil zei mijn man "kan het niet al in december??"
Dus jullie stoppen nou in november al
pi_54154648
Nee, ik houd vast aan januari. Krijg pas per 1 mei een vast contract vandaar. alhoewel mijn functioneringsgesprek prima verliep En ik wil nog 1 carnaval samen doen!
Mijn man had liever gister al kinderen gehad, dan vandaag. Wat dat betreft heb ik het goed getroffen.
  donderdag 25 oktober 2007 @ 10:49:25 #247
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54154814
Jij loopt ook al zo lang rond hier af en toe, echt leuk dat jullie er strakjes voor gaan.
Enneh... weet je hoe snel Januari al is.
***
  donderdag 25 oktober 2007 @ 10:53:02 #248
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_54154868
Ik bedoelde te zeggen dat zij kennelijk ook nog eens verantwoordelijk wordt gesteld voor het halen van condooms. Ik zou zeggen : 'Ik heb al enkele jaren de pil geslikt omdat we nog geen kinderen willen, nu wordt het eens tijd dat jij die taak overneemt door middel van condooms te halen en te gebruiken.'

Als je er bij stil staat is het best wel raar dat de vrouw verantwoordelijk word gesteld voor het blokkeren van haar droom(d.m.v. de pil), omdat de man er nog niet aan toe is. Als hij er nog niet aan toe is, zorgt hij zelf maar voor de anticonceptie...

Dat heb ik hier ook gezegd, en daar was hij het gelukkig mee eens.
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
  donderdag 25 oktober 2007 @ 11:03:16 #249
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54155036
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 10:53 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Ik bedoelde te zeggen dat zij kennelijk ook nog eens verantwoordelijk wordt gesteld voor het halen van condooms. Ik zou zeggen : 'Ik heb al enkele jaren de pil geslikt omdat we nog geen kinderen willen, nu wordt het eens tijd dat jij die taak overneemt door middel van condooms te halen en te gebruiken.'

Als je er bij stil staat is het best wel raar dat de vrouw verantwoordelijk word gesteld voor het blokkeren van haar droom(d.m.v. de pil), omdat de man er nog niet aan toe is. Als hij er nog niet aan toe is, zorgt hij zelf maar voor de anticonceptie...

Dat heb ik hier ook gezegd, en daar was hij het gelukkig mee eens.
Tsja, ik blijf het hoe dan ook een gezamelijk besluit vinden en dus ook een gezamelijke verantwoordelijkheid.
De man kan nou eenmaal niet de pil halen voor zijn vriendin, dus dat zal zij moeten doen.
Als zij die pil niet wil slikken dan moet er iets anders verzonnen worden, en ik ben het er wel mee eens dat het halen van die dingen ook gezamelijke verantwoordelijkheid is, maar ik vind het wel heel gek om te zeggen 'haal ze zelf maar, jij wil toch niet'.

Hoewel ik altijd stiekem op een klein ongelukje gehoopt heb was ik ook wel steeds blij dat dat niet gebeurde en dat het uiteindelijk gewoon een bewust besluit geweest is om ervoor te gaan.

Iig kan ik me voorstellen dat zo'n houding er zelfs ook nog voor zou kunnen zorgen dat hij zijn hakken nog wat dieper in het zand zet.
Hoe naar ook maar 'het niet willen' is toch net zo belangrijk als 'het wel willen'.
***
pi_54155066
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 10:53 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Ik bedoelde te zeggen dat zij kennelijk ook nog eens verantwoordelijk wordt gesteld voor het halen van condooms. Ik zou zeggen : 'Ik heb al enkele jaren de pil geslikt omdat we nog geen kinderen willen, nu wordt het eens tijd dat jij die taak overneemt door middel van condooms te halen en te gebruiken.'

Als je er bij stil staat is het best wel raar dat de vrouw verantwoordelijk word gesteld voor het blokkeren van haar droom(d.m.v. de pil), omdat de man er nog niet aan toe is. Als hij er nog niet aan toe is, zorgt hij zelf maar voor de anticonceptie...

Dat heb ik hier ook gezegd, en daar was hij het gelukkig mee eens.
Zoals ik het lees (en dat kan best verkeerd zijn, hoor ) lees ik eigenlijk meer een niet zo duidelijke communicatie.
Zij zegt: ik heb besloten in januari met de pil te stoppen
Zij bedoelt: ik wil iig die hormonen zooi niet meer, maar eigenlijk ben ik ook toe aan kinderen.
Hij zegt: ga jij dan condooms halen?
Hij bedoelt: allemaal leuk en aardig, maar ik ben nog niet toe aan kinderen.

Vandaar mijn reactie
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  donderdag 25 oktober 2007 @ 11:21:30 #251
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_54155386
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 11:03 schreef Brighteyes het volgende:

[..]/

Tsja, ik blijf het hoe dan ook een gezamelijk besluit vinden en dus ook een gezamelijke verantwoordelijkheid.
De man kan nou eenmaal niet de pil halen voor zijn vriendin, dus dat zal zij moeten doen.
Als zij die pil niet wil slikken dan moet er iets anders verzonnen worden, en ik ben het er wel mee eens dat het halen van die dingen ook gezamelijke verantwoordelijkheid is, maar ik vind het wel heel gek om te zeggen 'haal ze zelf maar, jij wil toch niet'.

Hoewel ik altijd stiekem op een klein ongelukje gehoopt heb was ik ook wel steeds blij dat dat niet gebeurde en dat het uiteindelijk gewoon een bewust besluit geweest is om ervoor te gaan.

Iig kan ik me voorstellen dat zo'n houding er zelfs ook nog voor zou kunnen zorgen dat hij zijn hakken nog wat dieper in het zand zet.
Hoe naar ook maar 'het niet willen' is toch net zo belangrijk als 'het wel willen'.
Mijn man heeft vaak genoeg voor mij de pil gehaald, zolang ik ze maar bestelde en vertelde dat ze afgehaald zouden worden? Of bedoel je dat niet?

Bovendien: als de vrouw al jaren wel wil en de man al jaren niet, dan is het (in mijn ogen) geen keuze van de vrouw meer. Tuurlijk is het een gezamenlijke beslissing, maar ergens ligt (wederom in mijn ogen) een grens. Als die grens bereikt is, moet hij er maar voor zorgen dat zij de pil niet meer hoeft te slikken, aangezien het in de meeste gevallen gewoon troep is wat je naar binnen slikt. Ook hij mag er wel wat moeite voor doen dat zijn wens (het NIET krijgen van kinderen) vervult wordt. Anders komt die verantwoordlijkheid geheel op de schouders van de vrouw te liggen en dat vind ik niet juist. Zeker niet als het al jaren haar wens is wel kinderen te krijgen.
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
  donderdag 25 oktober 2007 @ 11:25:32 #252
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54155490
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 11:21 schreef GreatWhiteSilence het volgende:

[..]

Mijn man heeft vaak genoeg voor mij de pil gehaald, zolang ik ze maar bestelde en vertelde dat ze afgehaald zouden worden? Of bedoel je dat niet?
Dat bedoelde ik wel. Ik wist niet dat dat zo simpel kon. Nooit bij stil gestaan eigenlijk.
quote:
Bovendien: als de vrouw al jaren wel wil en de man al jaren niet, dan is het (in mijn ogen) geen keuze van de vrouw meer. Tuurlijk is het een gezamenlijke beslissing, maar ergens ligt (wederom in mijn ogen) een grens. Als die grens bereikt is, moet hij er maar voor zorgen dat zij de pil niet meer hoeft te slikken, aangezien het in de meeste gevallen gewoon troep is wat je naar binnen slikt. Ook hij mag er wel wat moeite voor doen dat zijn wens (het NIET krijgen van kinderen) vervult wordt. Anders komt die verantwoordlijkheid geheel op de schouders van de vrouw te liggen en dat vind ik niet juist. Zeker niet als het al jaren haar wens is wel kinderen te krijgen.
Tuurlijk, dat ben ik ook wel met je eens, maar dan nog vind ik het heel wat om te zeggen 'jij wil niet, dus jij regelt het maar'.
Als ik die kerel was zou ik wrsch iets zeggen als 'nou, dan toch gewoon helemaal geen seks meer' of zo.

Ik bedoel het verder niet rot, maar ik vind het zo klinken alsof er echt stelling genomen wordt tegen de ander. Het lijkt me dat dat de communicatie en vooral de besluitvorming niet echt ten goede komt.

Maar goed, mss ben ik wel iets mellower geworden omdat ik niet meer in dat schuitje zit, maar iig heb ik het halen van de condooms nooit als 'dat doe jij maar' gezien. Maar goed, ik was dan ook al niet aan de pil toen ik stinkie leerde kennen.
***
pi_54155584
quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 22:17 schreef Suzziieee het volgende:
Niet helemaal perfect laag in de7.. 7.1 -7.3 zo...daar was mijn internist voor mijn doen erg tevreden over..Denk dat het een beetje per behandelaar/persoon verschilt.Ideaal is natuurlijk zo ver mogelijk onder de 7.

Qua spuiten ed kan ik je niet heel veel advies/ervaringen geven,want ik gebruik al,omdat ik het dus met spuiten niet goed genoeg kreeg,al 7 jaar een insuline pomp (dus de wens is er al ff )Met de pomp had ik na 3 maanden groen licht,terwijl ik met spuiten al anderhalf jaar aan het klooien was.

Als je nog meer vragen heb hoor ik het wel,denk dat we dan beter alleen via PM of mail kunnen doen

En vooral niet twijfelen,laat je niet teveel afschrikken door de complicaties die suiker kunnen brengen bij je zwangerschap.Het gaat heeeeel vaak wel heeeeel goed!! Goed voorbereiden is wel belangrijk,je lichaam door en door kennen...
Ze willen mij nuchter onder de 5,5 en niet nuchter inderdaad onder de 7 hebben.

Hoe lang heb jij al suiker dan? Spoot je al, of zat je op tabletten en ben je begonnen met spuiten om zwanger te mogen worden? Een pomp lijkt me best heftig......

Mijn waardes van gisteren:
Nuchter 5,7 2 eenheden gespoten
1,5u na ontbijt 6,4
Voor lunch 5,4 2 eenheden gespoten
1,5u na lunch 7,2
Voor avondeten 5,4 2 eenheden gespoten
1,5u na avondeten 5,8
Voor het slapen (en na snoepen ) 9,5 6 eenheden gespoten

Werd wakker met 6,3

Ik zal je ff een pb sturen, is wat makkelijker denk ik ja
Creativity is inventing, experimenting, growing, taking risks, breaking rules, making mistakes, and having fun
Druifje!!
  donderdag 25 oktober 2007 @ 12:22:10 #254
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_54156740
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 11:25 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Dat bedoelde ik wel. Ik wist niet dat dat zo simpel kon. Nooit bij stil gestaan eigenlijk.
De pil hálen is nog het minste, het jaren moeten slikken, en alle nadelige dingen die er vaak bij komen kijken, is een ander verhaal. Dat kan een man (helaas) niet overnemen.
quote:
Tuurlijk, dat ben ik ook wel met je eens, maar dan nog vind ik het heel wat om te zeggen 'jij wil niet, dus jij regelt het maar'.
Als ik die kerel was zou ik wrsch iets zeggen als 'nou, dan toch gewoon helemaal geen seks meer' of zo.
Hoe lang houdt de gemiddelde man dat vol denk je?
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  donderdag 25 oktober 2007 @ 12:33:14 #255
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_54156973
Diesz, wat een gefrummel met die waardes, zeg... hoop dat het toch wel kan .
KuikenGuppy
  donderdag 25 oktober 2007 @ 12:34:04 #256
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_54156997
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 12:22 schreef texelonia het volgende:
Hoe lang houdt de gemiddelde man dat vol denk je?
Onderschat ons vrouwen niet hoor, ik kan ook niet lang zonder.
KuikenGuppy
  donderdag 25 oktober 2007 @ 12:44:24 #257
155016 Pien85
Manipulatief kutwijf
pi_54157296
Ik kom ook even mee rammelen, ondanks dat ik al een jaar of 3 rammel, kom ik nu maar even rammelen in letters op een scherm
Zal voorlopig waarschijnlijk ook alleen nog bij rammelen blijven...
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
pi_54157493
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 11:21 schreef GreatWhiteSilence het volgende:

[..]

Mijn man heeft vaak genoeg voor mij de pil gehaald, zolang ik ze maar bestelde en vertelde dat ze afgehaald zouden worden? Of bedoel je dat niet?

Bovendien: als de vrouw al jaren wel wil en de man al jaren niet, dan is het (in mijn ogen) geen keuze van de vrouw meer. Tuurlijk is het een gezamenlijke beslissing, maar ergens ligt (wederom in mijn ogen) een grens. Als die grens bereikt is, moet hij er maar voor zorgen dat zij de pil niet meer hoeft te slikken, aangezien het in de meeste gevallen gewoon troep is wat je naar binnen slikt. Ook hij mag er wel wat moeite voor doen dat zijn wens (het NIET krijgen van kinderen) vervult wordt. Anders komt die verantwoordlijkheid geheel op de schouders van de vrouw te liggen en dat vind ik niet juist. Zeker niet als het al jaren haar wens is wel kinderen te krijgen.
Het is een keuze SAMEN.
En ik denk als jullie wensen wat kinderen betreft zo ver uit elkaar ligt, dat een goed gesprek niet verkeerd zal zijn.
Nu ga je het op de voorbehoedsmiddelen gooien, vind ik niet de juiste weg, maar dat is mijn mening. Ik heb het nooit vervelend gevonden om de pil te slikken (ondanks dat het troep is).
  donderdag 25 oktober 2007 @ 13:00:02 #259
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_54157637
Een keuze SAMEN, maar de voorbehoedsmiddelen liggen wel geheel op de schouders van de vrouw. Dat kan toch niet ontkent worden neem ik aan? De vrouw moet het slikken als de man nog niet wil, letterlijk EN figuurlijk...
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_54157706
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 13:00 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Een keuze SAMEN, maar de voorbehoedsmiddelen liggen wel geheel op de schouders van de vrouw. Dat kan toch niet ontkent worden neem ik aan? De vrouw moet het slikken als de man nog niet wil, letterlijk EN figuurlijk...
Dat ben ik niet met je eens.
Er zijn denk ik genoeg koppels die al jaren met condooms werken, die door de man gehaald worden. Als voorbeeld noemende.
In mijn eigen situatie heb ik daar met mijn man over gesproken, ik voel het niet als dat ik dat alleen moet dragen.
  donderdag 25 oktober 2007 @ 13:07:13 #261
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_54157785
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 12:44 schreef Pien85 het volgende:
Ik kom ook even mee rammelen, ondanks dat ik al een jaar of 3 rammel, kom ik nu maar even rammelen in letters op een scherm
Zal voorlopig waarschijnlijk ook alleen nog bij rammelen blijven...
Gezellig Pien .
KuikenGuppy
  donderdag 25 oktober 2007 @ 13:13:15 #262
155016 Pien85
Manipulatief kutwijf
pi_54157898
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 13:07 schreef Burdie het volgende:

[..]

Gezellig Pien .
Dat vond ik ook al Zal straks even het hele rammel-verhaal posten, eerst even een was in de machine gooien en me maar eens aankleden
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
pi_54157950
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 13:02 schreef Koningin het volgende:

[..]

Dat ben ik niet met je eens.
Er zijn denk ik genoeg koppels die al jaren met condooms werken, die door de man gehaald worden. Als voorbeeld noemende.
In mijn eigen situatie heb ik daar met mijn man over gesproken, ik voel het niet als dat ik dat alleen moet dragen.
Het lijkt me niet meer als normaal dat je als koppel samen zorgt voor voorbehoedsmiddelen....
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_54158247
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 13:00 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Een keuze SAMEN, maar de voorbehoedsmiddelen liggen wel geheel op de schouders van de vrouw. Dat kan toch niet ontkent worden neem ik aan? De vrouw moet het slikken als de man nog niet wil, letterlijk EN figuurlijk...
Als het binnen een relatie zo is dat de voorbehoedsmiddelen geheel op de schouders van de vrouw liggen, dan zou ik de relatie in zijn geheel eens nader gaan bekijken.
Kinderen moet je samen willen. als een van beiden daar nog niet aan toe is, gebruik je voorbehoedsmiddelen. Binnen een goede relatie bespreek je dan samen welke voorbehoedsmiddelen je gebruikt en hoe je daaraan komt.
Toen ik mijn vriend leerde kennen, slikte ik al geen pil, maar buiten dat begin je neem ik aan toch met condooms. Daar hebben wij beiden voor gezorgd, soms de een, soms de ander, net als de overige boodschappen.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  donderdag 25 oktober 2007 @ 13:33:26 #265
155016 Pien85
Manipulatief kutwijf
pi_54158346
Zo de was zit er in, ik ben gekleed, het verhaal:
Eind januari 2005 was ik ruim een week over tijd, dus ben ik gaan testen, en ik was zwanger, ondanks dat ik aan de pil was, en die pil al een heeeeele tijd niet meer was vergeten oid. Het kindje was niet gepland, maar wél heel erg gewenst, ik was ontzettend blij. 11 februari 2005 begon ik wat te vloeien, en had ik pijn... ik naar de huisarts met mijn moeder, huisarts stuurde me door naar ziekenhuis... Miskraam....
Ik was heel erg verdrietig, ik roep al sinds ik klein ben dat ik jong moeder wil worden...
Nu zijn we bijna 3 jaar verder, nog steeds geen kindjes, mijn vriend is er nog niet aan toe, wil nog zeker 5 jaar wachten, maar dat is mij eigenlijk te lang... Dus blijf ik lekker rammelen, en hopen dat ik hem nog een klein beetje kan ompraten, want 5 jaar is wel heeeeeeeel erg lang!!
Dus nu zit ik lekker te rammelen
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
  donderdag 25 oktober 2007 @ 13:36:05 #266
155016 Pien85
Manipulatief kutwijf
pi_54158406
Vind het inderdaad wel gewoon zo horen dat je er samen voor zorgt, wij zorgde, in het begin van onze relatie, gewoon samen voor condooms, mijn spiraaltje heeft hij niets mee te maken, maar mochten we ooit weer over stappen op condooms dan zullen we daar samen voor zorgen, voorbehoedsmiddelen lijkt me een taak voor beide. Lijkt me ook niet prettig als mijn vriend zou vinden dat IK de gene ben die er voor moet zorgen dat WE nog geen kindje krijgen.
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
  donderdag 25 oktober 2007 @ 14:00:09 #267
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54158908
Welkom Pien...
***
pi_54159530
Ik had toen ok op een gegeven moment gezegd ik stop met de pil dus wat gaan we doen. Hij wist dat ik graag kinderen wilde en hij wist het nog niet zeker. Heb de keus bij hem gelaten. Als hij nog niet wilde dan mocht ie condooms halen en anders was het ook prima. Gelukkig koos ie voor het laatste.
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_54160182
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 10:00 schreef Brighteyes het volgende:

[..]
Ik ben het helemaal met jou eens Maar ik dacht: laat ik nu maar mijn mond houden en geen discussie uitlokken. Zoals ik al een aantal keer heb gezegd in sommige topics vind ik het echt niet kunnen dat je zo'n beslissing even op je eentje neemt, onder het motto: ik heb er al zoveel jaar voor gezorgd, nu is het jouw beurt. Je gaat nog altijd samen voor kinderen (daar ga ik toch van uit) en dan neem je de beslissing over stoppen met de pil ook samen. Hoe moeilijk dat soms ook moet zijn
Mijn wil niet alleen gaan wonen en een maand later een kind in huis hebben. Hoe ik dat soms ook vind, respecteer ik wel zijn mening en wordt het stoppen met de pil sowieso nog een aantal maand uitgesteld om geen risico te lopen. En ja, het kan idd laaaaang duren eer ik zwanger ga zijn (Clomid enzo), maar stel je maar eens voor dat het binnen de maand lukt... Nee, ik zou het niet willen gedroomd hebben dat mijn man opeens het gevoel krijgt dat hij nu direct met een kind 'opgescheept' zit (hoe graag hij het ook zou zien )
pi_54160259
Hoi lieve allemaal!

Welkom nieuwe Rammelaarsters!

Diesz, veel sterkte, wat een verhaal! En Miss_Sly natuurlijk!

Ik heb hier uit mezelf de condooms gehaald Ik wilde met de pil stoppen, ik weet dat hij nog niet toe is aan 'voor het echie' dus dat was een logische keuze.
pi_54160260
Bij ons ging het ook niet vanuit mij, zeg maar.
Maar er werd meer gezegd "zullen we eens langzaam aan kinderen denken (of nog niet)?"
Eerst de beslissing nemen en dan pas met de voorbehoedsmiddelen stoppen, niet andersom.

Maar goed, dit kan een lange discussie worden. Iedereen denkt daar anders over, ik kan alleen vanuit mijn eigen situatie oordelen.
pi_54160431
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 10:11 schreef Koningin het volgende:


Toen ik zei dat ik in januari misschien wilde stoppen met de pil zei mijn man "kan het niet al in december??"
Wat leuk!!! Bijna gedaan met rammelen voor jou Maar, gingen wij niet samen zwangeren?
pi_54160770
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 15:00 schreef leonieke het volgende:

[..]

Je gaat nog altijd samen voor kinderen (daar ga ik toch van uit) en dan neem je de beslissing over stoppen met de pil ook samen. Hoe moeilijk dat soms ook moet zijn
Eens... ik zou het ook niet anders willen. Toch hoor je regelmatig andere verhalen. Zelf zou ik het niet kunnen hoor, mijn lief mededelen dat we een kindje verwachten omdat ik het de hoogste tijd vond worden...
pi_54160829
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 15:12 schreef leonieke het volgende:

[..]

Wat leuk!!! Bijna gedaan met rammelen voor jou Maar, gingen wij niet samen zwangeren?
Wanneer wil jij dan stoppen met de pil?
  donderdag 25 oktober 2007 @ 15:41:45 #275
155016 Pien85
Manipulatief kutwijf
pi_54161027
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 15:31 schreef prinseszondererwt het volgende:

[..]

Eens... ik zou het ook niet anders willen. Toch hoor je regelmatig andere verhalen. Zelf zou ik het niet kunnen hoor, mijn lief mededelen dat we een kindje verwachten omdat ik het de hoogste tijd vond worden...
Hoorde laatst iemand (getrouwd enzo) zeggen: "Ik ben gestopt met de pil, en ik ben zwanger, dus binnenkort krijg ik een kindje, leuk! Mijn man gaat het huis verbouwen, zodat mijn kindje ook een kamertje heeft"
En dan vraag ik me toch af waar die man is in het hele verhaal behalve dat hij het huis 'mag' verbouwen.
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
pi_54162926
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 15:41 schreef Pien85 het volgende:

[..]

Hoorde laatst iemand (getrouwd enzo) zeggen: "Ik ben gestopt met de pil, en ik ben zwanger, dus binnenkort krijg ik een kindje, leuk! Mijn man gaat het huis verbouwen, zodat mijn kindje ook een kamertje heeft"
En dan vraag ik me toch af waar die man is in het hele verhaal behalve dat hij het huis 'mag' verbouwen.
Tot en met de 2e ik kan ik er nog wel in mee gaan.

Tenslotte, wij willen een kind, maar ik ben straks hopelijk zwanger. Mijn man heeft ook nooit gezegd "wij zijn zwanger" maar altijd "mijn vriendin/vrouw is zwanger."
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
  donderdag 25 oktober 2007 @ 18:12:21 #277
155016 Pien85
Manipulatief kutwijf
pi_54164071
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 17:20 schreef Igraine het volgende:

[..]

Tot en met de 2e ik kan ik er nog wel in mee gaan.

Tenslotte, wij willen een kind, maar ik ben straks hopelijk zwanger. Mijn man heeft ook nooit gezegd "wij zijn zwanger" maar altijd "mijn vriendin/vrouw is zwanger."
Ja, het ging mij vooral om het hele plaatje van ik ik ik, en oh ja mijn man is er ook nog, die mag verbouwen
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
pi_54164240
Koninging, wat leuk zeg! Het is al zo snel januari, spannend hoor
Pien, welkom!

Even over anticonceptie: Zo'n beslissing neem je naar mijn mening samen. Ik ben nu zelf net gestopt met de pil, omdat de hormonen nogal een negatief effect hebben op m'n gemoed, en omdat we over een jaartje wel graag wel weer aan de slag willen voor een tweede. Dit heb ik echter wel in overleg met m'n man gedaan. Dus komend jaar gebruiken we condooms, zodat mijn cyclus ook weer een beetje op regel kan komen.
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_54164803
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 15:34 schreef Koningin het volgende:

[..]

Wanneer wil jij dan stoppen met de pil?
Gisteren

Nee, eventjes serieus Het eerste plan was januari 2008, daarna voor de hospitalisatieverzekering februari 2008, maar dat halen we niet meer door de bouw. Ik hoop stilletjes op april 2008 (één extra doos dus). Maar ik ga woensdag wel informeren bij de gyn welke stappen we moeten ondernemen en dan kunnen de onderzoeken misschien al beginnen (als er nog moeten gebeuren natuurlijk)
  donderdag 25 oktober 2007 @ 22:07:07 #280
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_54169660
Ik vind dat iedereen wel wat overtrokken reageert op het condoom gebeuren
Bijna alle voorbehoedsmiddelen worden door de vrouw gebruikt, hebben dmv hormonen invloed op de vrouw, etc. De man kan dara natuurlijk ook niks aan doen, dat is nu eenmaal zo. Maar als een vrouw alvast wil stoppen met de pil om de cyclus weer op gang te krijgen en de hormonen zooi uit het lichaam te krijgen, hoeft een man wat mijn betreft ook niet aan te komen met "maar ik durf geen condooms te halen" Alsjeblieft zeg, het zijn toch geen kleuters?
En tuurlijk, dan ligt het misschien aan de manier waarop je het brengt, dat wel.

En bovendien, je kunt condooms ook makkelijk via internet bestellen. Dus het niet durven kopen is sowieso geen excuus meer.
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  donderdag 25 oktober 2007 @ 22:11:37 #281
155016 Pien85
Manipulatief kutwijf
pi_54169763
Is ook wel een heel flauw excuus hoor, ik durf geen condooms te halen, kom zeg Ben blij dat mijn vriend wat dat betreft niet zo moeilijk is
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
  donderdag 25 oktober 2007 @ 23:29:40 #282
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54171983
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 22:07 schreef texelonia het volgende:
Ik vind dat iedereen wel wat overtrokken reageert op het condoom gebeuren
Bijna alle voorbehoedsmiddelen worden door de vrouw gebruikt, hebben dmv hormonen invloed op de vrouw, etc. De man kan dara natuurlijk ook niks aan doen, dat is nu eenmaal zo. Maar als een vrouw alvast wil stoppen met de pil om de cyclus weer op gang te krijgen en de hormonen zooi uit het lichaam te krijgen, hoeft een man wat mijn betreft ook niet aan te komen met "maar ik durf geen condooms te halen" Alsjeblieft zeg, het zijn toch geen kleuters?
En tuurlijk, dan ligt het misschien aan de manier waarop je het brengt, dat wel.

En bovendien, je kunt condooms ook makkelijk via internet bestellen. Dus het niet durven kopen is sowieso geen excuus meer.
Tuurlijk, daar heb je ook wel helemaal gelijk in.
Maar ik vind het ook te gemakkelijk gezegd om te zeggen dat het vanaf nu zijn pakkie-an is 'omdat hij toch zo nodig degene is die niet wil, dan moet hij ook maar zorgen dat er geen zwangerschap komt'.

Daarom dus samen. En als mijn vent echt zo kinderachtig was geweest dat hij ze niet durfde te halen, dan had hij wmb wel pech gehad. Ik zou ze 1, mss 2 keer gaan halen, maar daarna zou ik het toch echt een keertje aan hem overlaten. Dan is het kiezen of delen, seks of geen seks.
Maar puur uit het 'samen' principe, niet het 'jij wil ze niet, dus je regelt het maar'-idee.
***
  vrijdag 26 oktober 2007 @ 01:18:07 #283
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_54174145
Condooms zijn toch al niet meer een taboe onderwerp/voorwerp
Dus iemand moet met mij ook niet met zulke smoesjes aankomen zetten, daar durf ik niet om te gaan hoor
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_54175595
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 18:18 schreef Fuente het volgende:
Koninging, wat leuk zeg! Het is al zo snel januari, spannend hoor
Dat weet ik...
We gaan eerst zondag nog eens weekje op vakantie, misschien dat dat het proces wat versnelt
  vrijdag 26 oktober 2007 @ 08:34:52 #285
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_54175738
Wat een discussie is er hier losgebarsten rondom mijn opmerking

Ik weet niet wie of wat ik het best kan quoten dus ik zal het even algemeen houden.
Ik heb dit niet zomaar opeens plompverloren gezegd. Ik wil gewoon na 15 jaar eens van die rommel af. Daar hebben mijn vriend en ik pas geleden al eens over gehad en hoewel hij niet blij is met het gebruik van condooms, kon hij zich wel voorstellen dat ik geen hormonen meer wilde slikken. Hij heeft de keuze bij mij gelaten. Ik twijfelde namelijk nogal omdat je dan ook je menstruatie niet meer regelen (zie eerdere post).
Van de week heb ik dus mijn beslissing kenbaar gemaakt door te zeggen dat ik stop met de pil in januari.
Ik weet dat hij nog geen kinderen wil en ik ga hem er ook niet 'inluizen'. Dan was ik gewoon stiekem gestopt en had ik het afgedaan als een 'ongelukje', maar daar hou ik dus echt helemaal niet van.

Tuurlijk heb ik net als BE wel eens gehoopt dat ik per ongeluk zwanger zou worden. Maar ik heb dus 1x gedacht dat ik zwanger was en een test gedaan en die paar minuten waren heel erg lang. Een beetje in paniek testen omdat je weet dat je vriend niet wil. Er gaan zoveel gedachten door je heen... De test was dus (gelukkig) negatief. Ergens was ik verdrietig, maar de vreugde dat er niks aan de hand was, had op dat moment de overhand.

Stoppen met de pil vind ik nog altijd (voor het grootste deel) mijn beslissing want ik moet die rommel slikken. Maar niet achter de rug van mijn partner om en samen zorgen voor een nieuwe anticonceptie.

Ow en dat vergeten van de condoom met een was een grapje

Pff, lang verhaal maar ik hoop dat het nu duidelijk is. Als iemand nog ergens vraagtekens bij heeft dan hoorlees ik het wel
pi_54175797
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 08:34 schreef Asyniur het volgende:
Wat een discussie is er hier losgebarsten rondom mijn opmerking
-knip-

Pff, lang verhaal maar ik hoop dat het nu duidelijk is. Als iemand nog ergens vraagtekens bij heeft dan hoorlees ik het wel
Kijk dat dachten we al.
Duidelijk
  vrijdag 26 oktober 2007 @ 09:44:20 #287
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_54176609
Ik rammel ook alweer een tijdje. Maar voorlopig kan het echt niet, ivm de pabostudie. Pas in het vierde jaar wil ik overwegen de mirena te laten weghalen. Tegen die tijd gaat Kendahl ook naar school, dat maakt het thuis wat minder chaotisch. En ja... als het per ongeluk eerder gebeurt, wat heeeel zeldzaam is, dan zou ik het laten gebeuren.
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
pi_54176872
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 08:40 schreef Koningin het volgende:

[..]

Kijk dat dachten we al.
Duidelijk
Glashelder, gelukkig.
  vrijdag 26 oktober 2007 @ 10:50:15 #289
102174 Diesz
Stuiterbal
pi_54177724
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 10:43 schreef Diesz het volgende:
Even een kort berichtje. Moest gisterenmiddag HCG weer laten prikken en moest meteen blijven. Kon door naar de OK. Inmiddels ben ik dus geopereerd en heb ik nog maar 1 eileider. Ik bleek een buitenbaarmoederlijke zwangerschap te hebben.

Ben net thuis, weinig geslapen en duik nu samen met mijn lief die de hele nacht bij me is gebleven mijn mandje in.
Creativity is inventing, experimenting, growing, taking risks, breaking rules, making mistakes, and having fun
Druifje!!
pi_54179169
Jeetje Diesz, wat heftig. Heel veel sterkte!
  vrijdag 26 oktober 2007 @ 13:38:38 #291
155016 Pien85
Manipulatief kutwijf
pi_54181261
He bah Diesz wat naar!
Sterkte
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
  vrijdag 26 oktober 2007 @ 14:06:38 #292
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_54181752
Jemig Diesz, sterkte meid!
  vrijdag 26 oktober 2007 @ 14:53:42 #293
102174 Diesz
Stuiterbal
pi_54182502
Thnx! Hebben even geslapen. Zit nu wat te eten en kruip zo lekker onder een dekbed op de bank ofzo.
Creativity is inventing, experimenting, growing, taking risks, breaking rules, making mistakes, and having fun
Druifje!!
  vrijdag 26 oktober 2007 @ 18:13:34 #294
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54186178
Asyniur, duidelijk hoor.
Maar sowieso wel een interessant discussiepunt blijkt wel.
***
pi_54186667
_Bar_, het is al lang geen taboe meer, maar toch stond ik met een rooie kop in de drogist om die condooms te gaan halen hoor En ze stonden niet meer lekker in het zicht op de balie, maar lagen er achter. Dus toen moest ik haar ook nog gaan vragen (die dame achter de kassa) wat ook alweer de verschillen waren enzo En bij het afrekenen zei ik 'Het blijft toch genant om die dingen te kopen' waarop zij zei dat ik al heel stoer was, omdat bijna ALLE mannen wachten tot de winkel helemaal leeg is totdat ze ze durven te kopen. De helden!
  zaterdag 27 oktober 2007 @ 11:15:11 #296
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_54198282
Diesz, wat erg...
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  zaterdag 27 oktober 2007 @ 11:20:42 #297
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_54198365
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 18:39 schreef Smoezie het volgende:
_Bar_, het is al lang geen taboe meer, maar toch stond ik met een rooie kop in de drogist om die condooms te gaan halen hoor En ze stonden niet meer lekker in het zicht op de balie, maar lagen er achter. Dus toen moest ik haar ook nog gaan vragen (die dame achter de kassa) wat ook alweer de verschillen waren enzo En bij het afrekenen zei ik 'Het blijft toch genant om die dingen te kopen' waarop zij zei dat ik al heel stoer was, omdat bijna ALLE mannen wachten tot de winkel helemaal leeg is totdat ze ze durven te kopen. De helden!
Zo heb ik eens aan een mannelijke verkoper uitleg gevraagd over allerlij condooms, welke beter waren, waarom die ribbels hebben en of die echt zoveel extra genot gaven, welke de grootste waren, waar je op moet letten enz enz
Die man had het niet meer, en werd zo rood als een tomaat, terwijl ik voor mijn idee hele normale vragen stelde
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  Moderator zaterdag 27 oktober 2007 @ 11:21:30 #298
5428 crew  miss_sly
pi_54198376
Asyniur, ik snap het
Ik heb ook maar een post gelezen van je, weet niets van de voorgeschiedenis (gesprek met je partner bijv) of dat je daar iets over gepost hebt. Misschien niet zo slim van me om daar dan op te reageren, zonder meer info
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator zaterdag 27 oktober 2007 @ 11:24:16 #299
5428 crew  miss_sly
pi_54198411
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2007 11:20 schreef _Bar_ het volgende:

[..]

Zo heb ik eens aan een mannelijke verkoper uitleg gevraagd over allerlij condooms, welke beter waren, waarom die ribbels hebben en of die echt zoveel extra genot gaven, welke de grootste waren, waar je op moet letten enz enz
Die man had het niet meer, en werd zo rood als een tomaat, terwijl ik voor mijn idee hele normale vragen stelde

Dat was dan vast bij een gewone winkel ofzo. Eigenlijk zou je dan als je zulke vragen hebt, je condooms bij een sexshop moeten gaan halen, dan krijg je vast zonder rode hoofden goede uitleg maar ja, voor veel mensen is een sexshop binnenstappen nog veel lastiger dan condooms vragen bij een drogist...lastig
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zaterdag 27 oktober 2007 @ 17:50:09 #300
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_54204526
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2007 11:21 schreef miss_sly het volgende:
Asyniur, ik snap het
Ik heb ook maar een post gelezen van je, weet niets van de voorgeschiedenis (gesprek met je partner bijv) of dat je daar iets over gepost hebt. Misschien niet zo slim van me om daar dan op te reageren, zonder meer info
Geeft niks hoor
Allereerst heb/had je wel iets anders aan je hoofd.
En ten tweede heb ik het volgens mij ook niet helemaal goed opgeschreven in mijn post. Het lijkt inderdaad erop alsof ik het even had besloten, maar daar is wel overleg aan vooraf gegaan.
pi_54298279
Het lijkt wel alsof er hier niet meer gerammeld wordt

Ik ga vanmiddag weer naar mijn neefje/metekind. Hij is zo schattig En wat had ik afgelopen zondag zin om hem gewoon bij mij in de auto te steken en heel vlug weg te rijden Vanavond rammelen de eierstokken dus weer gewoon uit mijn lijf
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')