abonnement Unibet Coolblue
pi_52618043
Op 8 juni heb ik aan de KPN doorgegeven dat ik per 1 Juli zou gaan verhuizen.
Dit is wat er is gebeurd:

1 Juli:
Nou.. eindelijk zijn we dan een klein beetje gesettled in het nieuwe huisje.. maar.. tót volgend weekend zeker nog geen internet of telefoon. Met dank aan onze grote vrienden bij KPN.

7 Juli:
Nog een weekje langer wachten. Het zat erin. Tot nog toe eigenlijk héél weinig problemen gehad met KPN Internet+bellen. Dus geef ik ze het voordeel van de twijfel. Maar ja... dat betekend dus eventjes niet hyvsen, mp3en, filmpje kijken of fok!en.

E.t.a: 604.800 seconden.

12 Juli:
Geachte hee,

Bij deze bevestigen wij uw afschrijving van uw aansluiting (op ons nieuwe adres). Wij vinden het jammer dat u ons als klant gaat verlaten.

-------------------------------------

Dat bericht kregen wij netjes per brief binnen. Er is misschien iets misgegaan met de verhuizing? Hahaha.... Wij hebben in ieder geval niet opgezegd.

E.t.a. voor internet & telefonie: onbekend.

13 Juli:
Ik heb de status voor u bekeken en het gaat vanaf heden nog 4 tot 6 weken duren. Wij hebben het probleem aangemeld bij de wijkcentrale en er moet op locatie een aanpassing worden gedaan....

E.t.a. Internet: Sint Juttemus (17 augustus).

19:Juli:
De huidige status: Er is geen status. KPN is een beetje de weg kwijt en begrijpt zelf niet meer waarom ik geen internet heb. Na 19 dagen zonder internet heb ik ze een deadline gegeven van 2 dagen (tot het weekend) om met een concreet antwoord te komen op de vraag 'waarom' en 'hoe lang nog'.

Zo niet dan zullen we overstappen naar een nieuwe provider met als gevolg minimaal 2 maanden langer geen internet.

20 Juli:
K: 'Hallo, spreek ik met dhr. xxx?'
B: 'Ja, daar spreekt u mee'
K: 'Met mevrouw X. van KPN'
B: 'Hallo!'
K: 'Ik bel u in verband met uw aansluiting van IKB'
K: 'Wij hebben uitgezocht wat er aan de hand is en ik kan u nu een duidelijk antwoord geven'
B: 'Dat is erg fijn.'
K: 'De vorige bewoners hebben hun ADSL lijn niet op tijd opgezegd waardoor uw order niet heeft kunnen plaatsvinden'
B: 'Oookee..'
K: 'Maar nu is alles geregeld en krijgt u IKB per de 30e'
B: 'Wat is IKB?'
K: 'Internet plus Bellen'
B: 'Ok.. logisch'

Goed.. na nog wat excuses werd er vervolgens opgehangen. Ik besloot er maar verder niet mee te zitten vanwege het saillante detail dat wij een brief ontvingen t.a.v. de vorige bewoners met de mededeling dat hun analoge aansluiting per de 16e zou worden afgesloten.

Ik hou de 30e aan en neem de leugens voor lief.

31 Juli:
Tja... ik wil er eigenlijk geen woorden meer aan vuil maken. Met een beetje geluk komt er vrijdag een monteur langs om 'alles' te regelen. KPN geeft toe 'wat' steekjes te hebben laten vallen.

Ik ben erg benieuwd of ze dit alsnog achteraf zo willen omdraaien alsof het lijkt alsof wij zelf het probleem hebben veroorzaakt door problemen met de bekabeling o.i.d.

6 Augustus:
Met de hulp van een zeer vasthoudende Fries (wat moeten we zonder de Friesen) bij KPN is het uiteindelijk gelukt om internet en telefonie weer aan de praat te krijgen.

Wat een festijn! Weer heerlijk een lekkere zondagochtend door kunnen brengen op hyves, fora en nieuwssites. Niets beters dan op het zolderkamertje lekker surfen onder het genot van een bakkie senseo, zo zit ik nu eenmaal in elkaar.

Maar goed, over die Fries dus.. die belde mij een week of 2 geleden op uit naam van KPN of er problemen waren met de aansluiten. Na lekker mijn hart (en frustraties) gelucht te hebben beloofde hij mij het te gaan oplossen. Vriendelijk liet ik hem weten dat ik dat liedje al eerder had gehoord. Maar, verzekerde hij mij, zo zitten Friesen niet in elkaar. Als een Fries iets beloofd dat doet hij dat. Die uitdaging ging ik met hem aan en vervolgens heeft hij mij maar liefst 5 maal teruggebeld, totdat er ook daadwerkelijk een monteur langskwam (die netjes kon vaststellen dat ik alles goed had aangesloten). Datzelfde moment ging ons 'internet' weer in de lucht. Telefonie volgde niet veel later.

Jammer dat die jongens bij KPN het nodig vonden om de wireless router tot 3 keer toe te resetten naar de fabriek-standaard, wat resulteerde in het compleet vernietigen van alle instellingen die nodig zijn voor een goed beveiligd wireless netwerk, maar dat vergeef ik ze. Het blijven tenslotte amateurs.

Nu nog eventjes een creditering regelen voor de gemiste maand. Ik neem aan dat dat minstens zo snel zal gaan als het aansluiten van onze telefonie en internet.

23 Augustus (na 3 klachtbrieven met vraag over creditering)
KPN: 'Goedendag u spreekt met KPN, waarmee kan ik u helpen?'
BloodRayne: 'Ik.....klacht ingedient... 20x gebeld.....KPN...beloofd.......creditering...geen internet/telefonie voor een maand...blah..zeiden dat ik naar u moest bellen..'
KPN: 'Ik zal even voor u kijken!....Ik zie dat u in Juli gewoon gebruik heeft gemaakt van Internet en telefonie!.. u heeft voor 79 euro kosten gemaakt in die maand. Wat u zegt kan dus niet, u heeft gewoon internet en telefonie gehad!'

Dames en heren bij de KPN. Kust u mijn kont maar en de groeten van mijn advokaat.
Mijn nieuwe Tele2 aansluiting zal per 27 september worden opgeleverd!
Kan zijn dat ik tijdje geen internet heb!

[ Bericht 1% gewijzigd door BloodRayne op 23-08-2007 12:38:35 ]
  donderdag 23 augustus 2007 @ 12:34:23 #2
27699 Ravage
thinking about you
pi_52618142
Wat is IKB?
i'm not living, i'm just killing time
  donderdag 23 augustus 2007 @ 12:35:34 #3
27699 Ravage
thinking about you
pi_52618163
Oh wacht: IKB van KPN is het programmatje 'Internet KostenBeheersing'. Dat hadden wij vroeger ook op de PC
i'm not living, i'm just killing time
pi_52618187
samenvatting?
Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:
11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?
pi_52618228
Friezen
|De nummer 1 van Limburg speelt haar wedstrijden in het Parkstad Limburg Stadion|
pi_52618244
Joh, KPN?

Voordat je ging verhuizen, was het raadzaam geweest om niet alleen de nodige info. op te vragen bij KPN, ook te googlen met de ervaringen van andere gebruikers.

Dan had je kunnen voorstellen dat:
* het financieel niet goed gaat met KPN. Teruglopende jaarcijfers etc.
* organisatorisch een zooitje is. Personeel ontslagen, personeel loopt zelf weg. Niet gemotiveerd
* internet verhuizen wel meer tijd nodig heeft. Dan besef je ook dat een mailtje versturen op VRIJDAG 8 juni niet eerder gelezen of behandeld zou worden per 11 juni.

Suc6 verder met je klucht.
pi_52618252
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 12:36 schreef afcajos het volgende:
samenvatting?
KPN zuigt.
  donderdag 23 augustus 2007 @ 12:39:10 #8
39436 Dreammaster
Dat zei je moeder vannacht ook
pi_52618255
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 12:30 schreef BloodRayne het volgende:

B: 'Wat is IKB?'
K: 'Internet plus Bellen'
B: 'Ok.. logisch'
  donderdag 23 augustus 2007 @ 12:39:51 #9
138448 PeZu
Suspended animation
pi_52618276
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 12:36 schreef afcajos het volgende:
samenvatting?
ts got pwned
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
pi_52618388
Haha, alle jezus, wat een troep daar zeg
It's about being boss, not being the boss...
pi_52618445
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 12:39 schreef PeZu het volgende:

[..]

ts got pwned
Dat kan je wel zeggen... nu blijft het de vraag of er uberhaupt wel een andere provider is waar dit soort zaken niet voorkomen.

Voordeel: Krijg nu wel een gratis laptop van Tele2
  donderdag 23 augustus 2007 @ 12:47:05 #12
138448 PeZu
Suspended animation
pi_52618460
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 12:46 schreef BloodRayne het volgende:

[..]

Dat kan je wel zeggen... nu blijft het de vraag of er uberhaupt wel een andere provider is waar dit soort zaken niet voorkomen.

Voordeel: Krijg nu wel een gratis laptop van Tele2
ik had hetzelfde gezeik met casema
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
pi_52618470
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 12:38 schreef Devlinsect het volgende:
* internet verhuizen wel meer tijd nodig heeft. Dan besef je ook dat een mailtje versturen op VRIJDAG 8 juni niet eerder gelezen of behandeld zou worden per 11 juni.
Heb het telefonisch gedaan...
  donderdag 23 augustus 2007 @ 12:53:39 #14
176873 marcel-o
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_52618641
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 12:30 schreef BloodRayne het volgende:
K: 'Maar nu is alles geregeld en krijgt u IKB per de 30e'
B: 'Wat is IKB?'
K: 'Internet plus Bellen'
B: 'Ok.. logisch'

das echt het mooiste van de hele OP.
hillarisch
quote:
KPN: 'Ik zal even voor u kijken!....Ik zie dat u in Juli gewoon gebruik heeft gemaakt van Internet en telefonie!.. u heeft voor 79 euro kosten gemaakt in die maand. Wat u zegt kan dus niet, u heeft gewoon internet en telefonie gehad!'
dit komt veel voor, niet alleen bij kpn, ook bij T-2, UPC enz..

helaas is dit hele verhaal te veel voorkomend.
| Wordfeud: marcel-o |plug.dj/uptempo |<-- draai zelf je platen
pi_52618722
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 12:47 schreef BloodRayne het volgende:

[..]

Heb het telefonisch gedaan...
en ruim op tijd moet ik zeggen. wat een hoop gedoe. triest zeg.
pi_52618902
Komt me bekend voor. Zit nu tijdelijk op de verbinding van de buren mee te surfen. Mijn verhaal is denk ik nog wat langer. Ga nooit, maar dan ook nooit overstappen als je adsl verbinding redelijk okay of zelfs beter is. NOOIT.

Er zijn geen, ik herhaal, geen grotere prutsers dan KPN werknemers op deze planeet te vinden.
pi_52619148
1. Het is geen IKP, maar IPB (InternetPlusBellen)
2. Je hebt zelf al je verhuizing te laat doorgegeven. Voor een verhuizing van IPB staat 17 werkdagen.
3. ADSL van de vorige bewoner kan wel degelijk blijven zitten, ook als de telefoonaansluiting wel is afgesloten. Dit was dus geen leugen. Daarnaast is dat in dit geval voor kpn een juridisch probleem. Er loopt nog een abonnement van een klant, deze klant heeft geen toestemming gegeven om dit op te zeggen, kpn mag dit niet doen zonder toestemming. Uitkomst: Veel juridisch gerompslomp....

conclusie: KPN is niet volledig met zijn informatie naar jouw toe, en jij vraagt je verhuizing niet op tijd aan en gelooft de medewerkers niet...

Veel succes bij T2. (Ik hoop dat je binnenkort nog eens gaat verhuizen buiten de regio)....
Als je niet weet waar ik dan op doel moet je maar eens even voor de gein gaan informeren wat er dan moet gebeuren bij T2.

Doei kpnbasher!

Edit: Speciaal voor Mr klager de quote verwijderd

[ Bericht 74% gewijzigd door cythers op 23-08-2007 13:17:59 ]
  donderdag 23 augustus 2007 @ 13:15:28 #18
138448 PeZu
Suspended animation
pi_52619227
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 13:12 schreef cythers het volgende:

[..]

1. Het is geen IKP, maar IPB (InternetPlusBellen)
2. Je hebt zelf al je verhuizing te laat doorgegeven. Voor een verhuizing van IPB staat 17 werkdagen.
3. ADSL van de vorige bewoner kan wel degelijk blijven zitten, ook als de telefoonaansluiting wel is afgesloten. Dit was dus geen leugen. Daarnaast is dat in dit geval voor kpn een juridisch probleem. Er loopt nog een abonnement van een klant, deze klant heeft geen toestemming gegeven om dit op te zeggen, kpn mag dit niet doen zonder toestemming. Uitkomst: Veel juridisch gerompslomp....

conclusie: KPN is niet volledig met zijn informatie naar jouw toe, en jij vraagt je verhuizing niet op tijd aan en gelooft de medewerkers niet...

Veel succes bij T2. (Ik hoop dat je binnenkort nog eens gaat verhuizen buiten de regio)....
Als je niet weet waar ik dan op doel moet je maar eens even voor de gein gaan informeren wat er dan moet gebeuren bij T2.

Doei kpnbasher!
ten eerste de OP quoten _!

b) werk je bij kp ofzo

* doe een koprofl
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
pi_52619329
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 13:12 schreef cythers het volgende:

[..]

1. Het is geen IKP, maar IPB (InternetPlusBellen)
2. Je hebt zelf al je verhuizing te laat doorgegeven. Voor een verhuizing van IPB staat 17 werkdagen.
3. ADSL van de vorige bewoner kan wel degelijk blijven zitten, ook als de telefoonaansluiting wel is afgesloten. Dit was dus geen leugen. Daarnaast is dat in dit geval voor kpn een juridisch probleem. Er loopt nog een abonnement van een klant, deze klant heeft geen toestemming gegeven om dit op te zeggen, kpn mag dit niet doen zonder toestemming. Uitkomst: Veel juridisch gerompslomp....

conclusie: KPN is niet volledig met zijn informatie naar jouw toe, en jij vraagt je verhuizing niet op tijd aan en gelooft de medewerkers niet...

Veel succes bij T2. (Ik hoop dat je binnenkort nog eens gaat verhuizen buiten de regio)....
Als je niet weet waar ik dan op doel moet je maar eens even voor de gein gaan informeren wat er dan moet gebeuren bij T2.

Doei kpnbasher!
KPN belooft aan de telefoon/internet op tijd op te kunnen leveren, vorige bewoner had ANALOGE lijn (als je gelezen had...).. KPN zegt nu dat ik altijd al internet aansluiting heb gehad. Vorige bewoner ken ik en heeft eind MEI opgezegd. Nu jij weer, deze discussie ga ik winnen..

Lezen is namelijk ook een vak.
  donderdag 23 augustus 2007 @ 13:21:29 #20
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_52619421
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 13:18 schreef BloodRayne het volgende:
Lezen is namelijk ook een vak.
Wat voor vak dan? En wat kun je er mee verdienen en weet je er vacatures voor te vinden?
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_52619503
Algemene voorwaarden internetplusbellen KPN:
quote:
VERHUIZING
9.1 Indien de Contractant verhuist, dient hij minimaal één (1) maand van tevoren zijn nieuwe
adres aan KPN mede te delen. De Contractant kan zijn Breedbandaansluiting mee laten verhuizen
naar zijn nieuwe adres, tenzij sprake is van een verhuizing naar een gebied waar de Dienst niet
geleverd kan worden, waaronder het buitenland, of sprake is van andere technische
belemmeringen, waardoor een verhuizing niet realiseerbaar is
. In geval van een verhuizing is
Contractant niet gerechtigd het modem te demonteren en mee te nemen naar zijn nieuwe adres.
9.2 Indien KPN instemt met een verzoek van Contractant tot verhuizing van zijn Breedbandaansluiting
naar een nieuw adres, stelt KPN in overleg met Contractant vast wanneer die
verhuizing zal plaatsvinden. Ingeval van installatie door KPN, stelt KPN -indien de nieuwe
Breedbandaansluiting op het vastgestelde tijdstip niet werkend wordt opgeleverd, een nieuw
tijdstip voor verhuizing (van de Breedbandaansluiting) vast, zonder gehouden te zijn tot enige
schadevergoeding aan de Contractant. De Overeenkomst loopt voor, tijdens en na de verhuizing
door. De Contractant blijft gehouden de vergoedingen te betalen als bedoeld in artikel 13, plus de
kosten verbonden aan de verhuizing.

9.3 Het bepaalde in dit artikel is van overeenkomstige toepassing bij verplaatsing van de
Breedbandaansluiting binnen hetzelfde adres.
Algemene voorwaarden zijn toch best duidelijk al geef ik toe dat de kpnmedewerkers dit dan niet duidelijk naar jou hebben gecommuniceerd. Maarja, de algemene voorwaarden zijn er niet voor niets...
pi_52619746
^Die algemene voorwaarden kan KPN best aanhouden. Jammer voor hun alleen dat deze niet rechtsgeldig zijn, vanwege wettelijke bepalingen die de consument beschermen tegen dit soort wanpraktijken en geldklopperij.
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 13:21 schreef Dromer het volgende:

[..]

Wat voor vak dan? En wat kun je er mee verdienen en weet je er vacatures voor te vinden?
http://www.google.com/search?q=vacature+proeflezer&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:nl:official&client=firefox-a

  donderdag 23 augustus 2007 @ 13:33:47 #23
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_52619800
quote:
lol.. maar dan mag je eigenlijk niet klagen over iedereen die geen 'proeflezer' is...
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_52619824
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 13:33 schreef Dromer het volgende:

[..]

lol.. maar dan mag je eigenlijk niet klagen over iedereen die geen 'proeflezer' is...
Heb je gezien in welk forum we posten?

L.E.Z.E.N...
pi_52619861
WAT EEN KLUCHT ZEG!!! NIET ZO KLUCHTEN!!!!!!!!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')