abonnement Unibet Coolblue
pi_52615398
Ik ben info aan het inwinnen, voordat ik een koi karpervijver wil gaan maken. Het zal pas volgend voorjaar zijn dat ik kan beginnen, maar goed informeren is nooit weg bij dit. Wil wel zorgen dat alles perfect is.

Waar moet ik allemaal rekening meehouden en aanschaffen?
Ook gezien de winter, zullen er misschien dingen zijn waar je aan moet denken (bijv diepte van vijver,of materiaal tegen vorst kan etc).
Ik wil sowieso een vijver die gedeeltelijk in de grond en boven de grond staat.Dus zo'n mooie rechthoekige bak boven de grond. (gebruik je hiervoor vijverfolie of wat?)

Wie kan me hiermee verder helpen?
Alle info over filters, waterzuivering, pompen etc zijn welkom.
pi_52620858
Je kan ook even op deze site kijken www.koi.startpagina.nl daar ik ook een prikbord waar je je vraag kan stellen.
Succes
pi_52622995
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 14:10 schreef vronie het volgende:
Je kan ook even op deze site kijken www.koi.startpagina.nl daar ik ook een prikbord waar je je vraag kan stellen.
Succes
Dank je maar die site kan ik al. Veel nuttige zaken
Maar wie weet dat mensen hier nog dingen melden waar je overheen kijkt en misschien vergeet. En ik heb geen zin om als de vijver klaar is weer te gaan hakken of wat dan ook
  donderdag 23 augustus 2007 @ 21:56:19 #4
52493 Prowl
IMAGE GOES HERE
pi_52633621
www.koieagle.nl

Daar kun je je beter registreren en vragen, iedereen geeft daar altijd volop antwoord en genoeg mensen waar je zo even langs kunt om te kijken hoe hun vijver in elkaar zit.

Hier zitten maar weinig koi liefhebbers
Vi är Borg. Motstånd är meningslöst. Ni kommer att bli assimilerade!!
pi_85899496
Wederom spam.

[ Bericht 96% gewijzigd door Greys op 31-08-2010 07:57:18 ]
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 31 augustus 2010 @ 07:58:07 #6
163650 Greys
pi_85899937
Topic kick na drie jaar?
Slotje maar, dit is alleen een opsomming naar andere sites.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')