dinsdag 21 augustus 2007 @ 15:02:17 #1
110933 F4T4L_3RR0R
R.I.P. webicon ;(
pi_52560770
25-07-2007
Ik had bij de MediaMarkt oordopjes van Sony gekocht.

01-08-2007
Er kwam er opeens amper geluid meer uit het linker dopje.

02-08-2007
Langs de MediaMarkt met de kapotte oordopjes en de aankoopbon, maar ze nemen geen oordopjes, electrische tandenborstels en frituurpannen in volgens hun policy... (wegens hygine)

Daarna een mailtje naar Sony gestuurd met de mededeling dat ik niet bij de winkel terecht kan voor service.

06-08-2007
Standaard mailtje van Sony terug. Ik citeer:
Tevens kunt u het apparaat ook, goed verpakt en voorzien van de eerder genoemde gegevens per post opsturen naar *insert adres*
Zo gezegd zo gedaan. De oordopjes samen met een kopie van de aankoopbon en uitgeprinte ontvangen email in een bubbeltjesenvelop gestopt, gefrankeerd en opgestuurd.

21-08-2007 (vandaag)
Een envelop van Sony op de mat, met daarin de onherstelde/onvervangde oordopjes, mijn opgestuurde printsels en kopieen (ongelezen?) en een standaardbrief van Sony:
Sony Nederland heeft per ingang van 1 juli 2006 een nieuwe procedure in werking gezet waarin uw dealer een belangrijke rol in de structuur speelt voor de aanlevering van bepaalde defecte Sony producten.
Ons verzoek aan u is uw product via uw dealer aan te leveren.

Zojuist ff Sony gebeld en het hele verhaal voorgedragen, maar het enige wat de telefonische medewerker mij kon vertellen dat er iets fout is gegaan waarvoor hij excuses aanbood. Ik heb niks aan excuses.

De betreffende oordopjes liggen inmiddels in de prullenbak, voor mij geen Sony meer.
Een ballonvaarder die door de mand valt is nooit grappig...
pi_52560853
Het is vandaag 21-08-2007

En ik snap je klacht mbt Mediamarkt niet.
Hoezo heb je mijn geretweete tweet niet geretweet? #Pannenkoek
http://www.midwestsportsf(...)1/06/mj-laughing.gif
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 15:04:53 #3
147416 voskat
Half Vos, Half Kat
pi_52560860
Mediamarkt is sowieso crap, waarom ben je daar naartoe gegaan?
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 15:07:13 #4
110933 F4T4L_3RR0R
R.I.P. webicon ;(
pi_52560923
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 15:04 schreef Rekkie het volgende:
Het is vandaag 21-08-2007

En ik snap je klacht mbt Mediamarkt niet.
Aangepast, bedankt.

Nou, mijn inziens moet MediaMarkt gewoon mijn oordopjes innemen, maar doen ze niet.

Stel je koopt een frituurpan, electrische tandenborstel of oordopjes van 150 euro wat bij thuiskomst verrot blijkt te zijn, maar ze nemen het niet retour... Zal jij dan blij zijn en niks te klagen hebben?

Mijn oordopjes waren dan wel geen 150 euro, maar het gaan om het principe.
pi_52560944
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 15:04 schreef voskat het volgende:
Wat is dat nu voor onzin... waarom zou Mediamarkt crap zijn?

Ik kan het daar vaak goedkoop vinden en voor de garantie ga ik wel naar de producent.
Nooit problemen mee.... overigens ook weinig gebruik hoeven te maken van de garantie,
pi_52560986
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 15:07 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:

[..]

Aangepast, bedankt.

Nou, mijn inziens moet MediaMarkt gewoon mijn oordopjes innemen, maar doen ze niet.

Stel je koopt een frituurpan, electrische tandenborstel of oordopjes van 150 euro wat bij thuiskomst verrot blijkt te zijn, maar ze nemen het niet retour... Zal jij dan blij zijn en niks te klagen hebben?
Zie hier boven.... ik weet van te voren of ik terecht kan bij de winkel of dat ik naar de producent moet.
Kwestie van vragen, lezen en indien niet duidelijk nogmaals vragen
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 15:10:42 #7
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_52561035
MediaMarkt
We are shaping the future.
pi_52561061
Ga naar een Sony service punt, daar doen ze niet zo moeilijk.
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 15:11:47 #9
110933 F4T4L_3RR0R
R.I.P. webicon ;(
pi_52561072
quote:
Dichtbij, veel keus, soms leuke aanbiedingen en (blijkt nu) op een paar productengroepen na een makkelijk omruilservice, althans:

Overigens had ik toen ik de oordopjes kocht ook een Logitech G11 keyboard gekocht, waarvan bij thuiskomst bleek dat er knopjes bleven steken. Teruggebracht, kreeg ik een tegoedbon... Nou dan sta je daar met een tegoedbon terwijl ze geen leuke alternatieven voor dat toetsenbord hebben. Normaal kreeg ik altijd gewoon mijn geld terug zonder gezeur.

Heb daar tot ergernis van iedereen een half uur op door staan hameren dat ik gewoon mijn geld terug wil, waarna ze me voor een klachtenformulier doorverwees naar de informatiebalie.

Met de tegoedbon in mijn hand naar de informatiebalie gegaan en niet meteen om een klachtenformulier gevraagd, maar het verhaal uitgelegd. Na een belletje tussen de info en servicebalie kon ik opeens toch mijn geld terug krijgen...
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 15:18:18 #10
26374 made
..made by made..
pi_52561292
Hmm volgens mij is mediamarkt VERPLICHT iets te doen, jij hebt een deal met mediamarkt afgesloten en niet met sony !
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 15:21:11 #11
117283 Kreupelhout
C'est Jaques Plafond!
pi_52561380
quote:
Pff pank ess...
Mediamarkt is normaal heel makkelijk in het terugnemen van producten of korting geven. Prima tent...

Maar: Sony
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 15:22:14 #12
138258 LasTeR
I command you to grow!
pi_52561418
Je brengt het toch niet terug? Je wil het gefixt hebben, die policy heeft op jou verhaal geen betrekking.
In the U.S. Marine Corps my nickname was Virgin. Because I don't fuck around.
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 15:34:13 #13
41684 wadgem
Vvvbwleargh.
pi_52561777
Je hebt je laten overbluffen door de Mediamarkt.
Als jouw product binnen een week kapotgaat hebben zij je gewoon een nieuwe te geven, klaar.

Als zo'n kassasnol zegt van niet vragen om de manager, die heeft namelijk wl een curus consumentenrecht gehad.
Anatidaephobia
The fear that somewhere, somehow, a duck is watching you.
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 15:43:52 #14
158344 RoodWitBlauw
rasechte hollander
pi_52562096
Mediamarkt heeft een "servicepunt" dit is iig in Utrecht, naast de mediamrkt een aparte ruimte.

sjonge jonge, wat kan je daar lang wachten zeg!!

Perfectdrft van philips was kapot, dus wij terug , 5 mensne voor mij, gewoon meerdan half uur moeten wachten
“YOU’RE FUCKING OUT, I’M FUCKING IN”
pi_52562330
Gewoon garantiegevalletje. Mediamarkt had er gewoon iets mee moeten doen. Of laten repareren of nieuwe geven of indien niet meer op voorraad een vergelijkbaar artikel...
Ehm... ok
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 15:54:11 #16
138448 PeZu
Gonna rise up
pi_52562412
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 15:18 schreef made het volgende:
Hmm volgens mij is mediamarkt VERPLICHT iets te doen, jij hebt een deal met mediamarkt afgesloten en niet met sony !
dit klopt helemaal
Burning black holes in dark memories
Gonna rise up
Turning mistakes into gold
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 15:54:25 #17
110933 F4T4L_3RR0R
R.I.P. webicon ;(
pi_52562419
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 15:43 schreef RoodWitBlauw het volgende:
Mediamarkt heeft een "servicepunt" dit is iig in Utrecht, naast de mediamrkt een aparte ruimte.

sjonge jonge, wat kan je daar lang wachten zeg!!

Perfectdrft van philips was kapot, dus wij terug , 5 mensne voor mij, gewoon meerdan half uur moeten wachten
Dat valt nog mee, mijn record daar is anderhalf uur wachten.

Tip als het druk is:
Trek een volgnummer, ga op je gemak ergens eten of winkelen en kom drie kwartier later terug.
pi_52563431
mediamarkt dan vraag je er sowieso al om, duurste kutwinkel van nederland met hun gierige service center op 2e verdieping, wachtrij gemiddeld een uur (heb het over Arena).

Sony kan opzich wel goed zijn, maar mij zijn ze inmiddels kwijtgeraakt.

Kortom: success!
Flexibele werktijden afgestemd op het bioritme van de individuele werknemer leiden tot een hogere productiviteit.
pi_52564012
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 16:28 schreef Nemesish3d het volgende:
mediamarkt dan vraag je er sowieso al om, duurste kutwinkel van nederland met hun gierige service center op 2e verdieping, wachtrij gemiddeld een uur (heb het over Arena).

Sony kan opzich wel goed zijn, maar mij zijn ze inmiddels kwijtgeraakt.

Kortom: success!
MM duur

Dan heb je gewoon geen goede prijsvergelijking gedaan maat
pi_52564131
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 16:45 schreef Rekkie het volgende:

[..]

MM duur

Dan heb je gewoon geen goede prijsvergelijking gedaan maat
Kom op zeg, je betaald je scheel daar, dat is algemeen bekend. Ze gooien enkele producten echt gigantisch in de aanbieding, maar die moeten gecompenseerd worden. ls je goedkoop wil shoppen in de MM moet je toch echt alleen voor de aanbiedingen gaan. Zeker CD's en DVD's zijn onbetaalbaar daar.

Klacht: slijmballen die je maat willen worden
Flexibele werktijden afgestemd op het bioritme van de individuele werknemer leiden tot een hogere productiviteit.
pi_52564201
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 16:49 schreef Nemesish3d het volgende:

[..]

Kom op zeg, je betaald je scheel daar, dat is algemeen bekend. Ze gooien enkele producten echt gigantisch in de aanbieding, maar die moeten gecompenseerd worden. ls je goedkoop wil shoppen in de MM moet je toch echt alleen voor de aanbiedingen gaan. Zeker CD's en DVD's zijn onbetaalbaar daar.

Klacht: slijmballen die je maat willen worden
Algemeen bekend?

Nou niet in Grunn en Zwolle hoor.... ik kom bij MM veelal veel goedkoper uit dan een willekeurige goedkope internetzaak

Al mijn Xbox 360 games haal ik daar weg, simpelweg omdat het aanbod goed is en de prijs laag.
pi_52564451
vriend van me heeft gesolliciteerd bij de MM, waar ze hem uiteindelijk wilden opleiden tot bedrijfsleider. Hij heeft daar een rondleiding gehad, ze hebben van alles verteld over hun strategie, en wat ik dus zojuist zei over die aanbiedingen, komt rechtstreeks uit de mond van de huidige bedrijfsleider van de MM in Amsterdam...
pi_52564478
Geef je de schuld aan Sony terwijl de verkoper een degelijk product moet verkopen en zich daaraan moet houden.

Je had het moeten verhalen op de verkoper = Mediamarkt.
pi_52564786
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 16:58 schreef Nemesish3d het volgende:
vriend van me heeft gesolliciteerd bij de MM, waar ze hem uiteindelijk wilden opleiden tot bedrijfsleider. Hij heeft daar een rondleiding gehad, ze hebben van alles verteld over hun strategie, en wat ik dus zojuist zei over die aanbiedingen, komt rechtstreeks uit de mond van de huidige bedrijfsleider van de MM in Amsterdam...
Amsterdam

Nuff said
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 18:44:41 #25
108228 RedemptioN
genieten & genieten
pi_52567204
als je oordopjes het slecht doen heeft he tniets te maken met de "niet terug name" policy van de MM, aangezien het niets met terugbrengen te maken heeft maar met een niet deugelijk product, dat is dus iets heel anders dan een product dat je terugbrengt.

dat sony hier je niet goed mee helpt is dan wel weer jammer, vaak zijn de producenten beter in de service dan de gemiddelde winkel
PSN: diTani

Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')