25-07-2007
Ik had bij de MediaMarkt oordopjes van Sony gekocht.
01-08-2007
Er kwam er opeens amper geluid meer uit het linker dopje.
02-08-2007
Langs de MediaMarkt met de kapotte oordopjes en de aankoopbon, maar ze nemen geen oordopjes, electrische tandenborstels en frituurpannen in volgens hun policy... (wegens hygiëne)
Daarna een mailtje naar Sony gestuurd met de mededeling dat ik niet bij de winkel terecht kan voor service.
06-08-2007
Standaard mailtje van Sony terug. Ik citeer:
Tevens kunt u het apparaat ook, goed verpakt en voorzien van de eerder genoemde gegevens per post opsturen naar *insert adres*Zo gezegd zo gedaan. De oordopjes samen met een kopie van de aankoopbon en uitgeprinte ontvangen email in een bubbeltjesenvelop gestopt, gefrankeerd en opgestuurd.
21-08-2007 (vandaag)
Een envelop van Sony op de mat, met daarin de onherstelde/onvervangde oordopjes, mijn opgestuurde printsels en kopieen (ongelezen?) en een standaardbrief van Sony:
Sony Nederland heeft per ingang van 1 juli 2006 een nieuwe procedure in werking gezet waarin uw dealer een belangrijke rol in de structuur speelt voor de aanlevering van bepaalde defecte Sony producten.
Ons verzoek aan u is uw product via uw dealer aan te leveren.Zojuist ff Sony gebeld en het hele verhaal voorgedragen, maar het enige wat de telefonische medewerker mij kon vertellen dat er iets fout is gegaan waarvoor hij excuses aanbood. Ik heb niks aan excuses.
De betreffende oordopjes liggen inmiddels in de prullenbak, voor mij geen Sony meer.