abonnement Unibet Coolblue
pi_52544432
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 19:20 schreef jojomen4 het volgende:

[..]

En alsof Calderon allemaal grote sterren haalt. Hij haalt juist talenten! Dat zo iemand zulke flauwekul durfft te schrijven zeg. Hoop dat zulke "journalisten" nooit een echte baan vinden anders ziet de toekomst er donker uit.
Als een speler 30 miljoen kost is het niet gek dat ze hem een ster noemen.
  maandag 20 augustus 2007 @ 23:08:23 #102
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_52544433
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 23:03 schreef Os__ het volgende:

[..]

Ik ben ook nooit geweest maar voor topmatches (en zo'n derby is dat natuurlijk) is het heel moeilijk om een kaartje te krijgen. Volgens mij krijgen eerst alle socios de mogelijkheid om een kaartje te kopen, velen socios kopen deze dan voor een winst verder. Het zal wel prijzig voor je worden als het lukt maar ik er zijn sites waar je die kaartjes kunt kopen, ik zal is voor je gaan zoeken.
Bedankt voor het aanbod alleen denk ik er meer aan om ter plekke iets te kopen. Zwart kan natuurlijk altijd, maar mss is er nog ergens een los verkooppunt oid. Of mss werkt het verkoopsysteem anders dan in NL.
Vandaar de vraag of er nog goeie tips zijn.
!!! Go 49-ers !!!
pi_52544739
Daar kan ik helaas geen antwoord op geven, ligt er waarschijnlijk puur aan of ze nog kaartjes overhebben en mocht dat het geval zijn denk ik dat ze die gewoon in de open verkoop doen.
"If you want to present to be different from the past, study the past." - Spinoza
  maandag 20 augustus 2007 @ 23:27:43 #104
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_52545123
Ik weet wel hoe het gaat. Eerst krijgen alle seizoen kaart houders de kans hun kaartje op te halen. X aantal dagen later mogen de socios de kaarten kopen als ze willen. Nog een paar dagen later wordt die aangeboden voor de leden met een Real-pas (Carnet Madridista). Daarna gaat die pas in de vrije verkoop voor niet socios. Voor een pot tegen Atletico kan ik je verzekeren dat het onmogelijk is dat je de kaarten nog voor de normale prijs kunt kopen.

Succes iig!

EDIT: Losse verkooppunt is www.servicaixa.com/

Ik zie toevallig op de homepage dat ze Real - Atletico advertentie hebben.

2de Edit: op het moment kunnen alleen nog socios kopen zie ik.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  maandag 20 augustus 2007 @ 23:35:49 #105
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_52545411
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_52552639
quote:
Real nu al in paniek
Door EDWIN WINKELS

BARCELONA - Het debuut van Wesley Sneijder en Royston Drenthe bij Real Madrid ging zondag gepaard met een beschamende nederlaag tegen Sevilla in de strijd om de Spaanse Supercup. Trainer Bernd Schuster moest het ontgelden.

Aan de ene kant mochten ze niet klagen, Wesley Sneijder en Royston Drenthe. Ze kregen een basisplaats in de eerste belangrijke wedstrijd van het seizoen sinds ze nog geen week eerder in Madrid waren geland, werden voorgesteld en aan de eerste training meededen. En Drenthe opende ook nog eens met een prachtige treffer.

Tot zover de vreugde. Want wat de twee Nederlandse nieuwkomers, samen met de van een blessure teruggekeerde Ruud van Nistelrooy, zondagavond ook ontdekten is dat hun nieuwe club nog genoeg problemen heeft, zowel binnen als buiten het veld. De 5-3 nederlaag in de return om de Spaanse Supercup tegen Sevilla, dat thuis al met 1-0 had gewonnen, was beschamend.

De messen werden direct geslepen in de Madrileense sportkranten. Vooral de nieuwe trainer Bernd Schuster kreeg er van langs, omdat hij publiekslieveling en spelmaker Guti na een goed voorseizoen toch op de bank zette. Hij moest plaatsmaken voor Sneijder, omdat je een aankoop van 27 miljoen euro niet zomaar ernaast laat. Bovendien vindt de Duitser dat de oud-Ajacied meer werk verzet zonder bal en ook in verdedigend opzicht meer meewerkt.

Guti vond dat echter niet leuk, liep zaterdag met een boos gezicht van de laatste training en is iemand die, door zijn ervaring, in de kleedkamer een belangrijke rol speelt. Hij was in de voorbereiding bovendien de beste van een Real dat nog geen wedstrijd goed heeft gespeeld. De Koninklijke verloor zes van de tien duels, onder anderen tegen PSV, en na de vernedering van zondag voor eigen publiek wordt de roep om nieuwe versterkingen alleen maar groter. Daarbij valt voortdurend de naam van Arjen Robben, die dit seizoen nog geen minuut met Chelsea heeft meegedaan.

Sneijder en Drenthe bleven gisteren overigens gevrijwaard van de meeste kritiek. Die was er wel voor de duurste aankoop van het seizoen, de centrale verdediger Pepe, die voor zijn 30 miljoen euro weinig overtuigde. Drenthe begon goed, schoot na 23 minuten prachtig raak met links, vanaf zo’n dertig meter, maar viel daarna wat weg. De oud-Feyenoorder begon als linkshalf en viel na rust terug naar de linksachterplaats.

Sneijder startte net achter de spitsen Van Nistelrooy en Raúl, maar kon zijn Oranje-collega niet van bruikbare ballen voorzien. Nadat een onzichtbare Raúl alsnog door Guti was vervangen, schoof Sneijder zelfs door naar voren. Real wist dan wel drie keer te scoren, achterin werd het totaal overrompeld door Sevilla, waar Kanouté drie van de vijf treffers produceerde.

Zaterdag wacht Real een zware start van de Primera División, tegen stadgenoot Atlético. Vijftien spelers van Real zijn deze week op pad met hun nationale selecties. Nog één, hooguit twee trainingen heeft Schuster om zijn ploeg speelklaar te krijgen, maar wat duidelijk lijkt is dat zijn Nederlanders voorlopig een basisplaats hebben.
pi_52554260
quote:
Real nu al in paniek

BARCELONA - blablablat..
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 19:46:01 #108
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_52569086
Ow, we lijken nu een echte 9 te zoeken.

Bernd schijnt niet tevreden te zijn over Saviola en Soldado (deze wil die verhuren).

Milito, Klaas en Zlatan zijn de kandidaten.

Haal godverdomme Robben en Alves en we zijn binnen.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_52569321
Van Klaas Jan blijven jullie lekker af. Haal Zlatan maar naar Madrid. Wat een geweldig spitsenduo zou dat zijn, Zlatan en Ruud
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 20:06:52 #110
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_52569779
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 19:53 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Wat een geweldig spitsenduo zou dat zijn, Zlatan en Ruud
Helemaal mee eens.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_52569804
Zlatan
pi_52570093
Er komt toch geen extra spits

En als er één komt, dat het dan verdomme maar Milito mag zijn
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
pi_52570478
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 20:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zlatan


Real haalt gewoon Obayekie Arouna Bakayoko Koné
pi_52570533
quote:
Diego Milito versterkt aanval Real Madrid

Sinds de ontluisterende 5-3 nederlaag in de terugwedstrijd om de Spaanse Supercup is Real Madrid hard op zoek naar een nieuwe aanvaller. Volgens Radio Marca is de keus gevallen op Diego Milito.

Het Spaanse radiostation meldt dat de 28-jarige aanvaller binnen enkele uren met zijn nieuwe werkgever tot een akkoord zal komen. De Madrilenen moeten Real Zaragoza 25 miljoen euro betalen, de afkoopsom die in het contract van de Argentijns international is opgenomen. In de deal zou Julio Baptista of Roberto Soldado worden opgenomen. Eén van de twee spelers moet het vertrek van de Milito opvangen.

De regerend Spaans landskampioen zocht al langer naar aanvallende versterking. Tijdens de voorbereiding scoorde Real weinig en werd er onder meer verloren van Hannover 96 (3-0), Deportivo la Coruña (2-1) en PSV (2-1). Volgens het geruchtencircuit waren behalve Diego Milito ook Klaas-Jan Huntelaar en Zlatan Imbrahimovic kandidaat.
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 20:32:44 #115
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_52570759
25 Miljoen neerleggen voor een 28 jarige speler
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_52571053
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 20:32 schreef MisterJ.Lo het volgende:
25 Miljoen neerleggen voor een 28 jarige speler
Real blijft met het geld smijten dat terwijl Barca échte klassespelers heeft gehaald voor nóg minder geld
pi_52572797
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 20:32 schreef MisterJ.Lo het volgende:
25 Miljoen neerleggen voor een 28 jarige speler
Die er vorig jaar wel 23 inlegde voor Zaragoza, en daarmee net achter Ruud eindigde. Als ie komt heeft Real dus de twee Liga-topscorers in de ploeg.
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
pi_52576309
Klasse speler hoor maar Ruud en Milito, gaat dat werken? Ik vind het nogal een klap geld maar Real is sowieso nooit echt zuinige club geweest. Jammer dat Soldado ook geen kans krijgt. Ook lijkt mij dat de spitspositie nou niet echt de prioriteit had, eerder een rechtsbuiten.
"If you want to present to be different from the past, study the past." - Spinoza
pi_52576891
Krijg je dus zoiets:

------------------------Diarra----------------------
-------Robinho------Sneijder------Drenthe-----
---------------Milito-----------Ruud---------------

schaduwaanval:

------------------------Gago-----------------------
--------Higuaín--------Raúl----------Guti---------
-----------------Saviola-----Soldado--------------

Natuurlijk zou Raúl of Guti ook de voorkeur boven Sneijder kunnen krijgen, of Robinho in plaats van Drenthe en dan Higuaín op rechts, dat is speculatie. Wellicht dat Schuster een hoop gaat rouleren, iets dat Capello imo iets te weinig deed. Then again, met al die blessures had Capello ook niet al te veel keus.

In ieder geval ben ik blij dat van die drie spitsen in AS vanmorgen (Huntelaar, Zlatan, Milito) het nu lijkt dat het Milito wordt.
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 23:35:52 #120
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_52577065
Ik zou het liefst zien:

-------------------------------- Diarra/Gago-----------------------------
---------------------------Sneijder----------------------------------------
---Higuain-----------Robinho-----------------Robben----------------

--------------------------Ruud----------------------------------------

Robinho moet gewoon lekker vrij rond wandelen, das geen echte lijn speler. Higuain is dat ook niet en die zou ik eigenlijk heel graag in de spits willen zien, maar verder hebben we niemand voor de rechter kant. Als we Alves en Robben halen kunnen die wel beetje op de flanken blijven.

Drenthe linksback, kan lekker meestormen.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 23:38:57 #121
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_52577148
Emerson is naar Milan. Heeft iig een goed aandeel in de titel gehad ondanks z'n zwakke begin.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_52578695
Ik zie idd liever Robinho naast:achter Ruud. Dan kan hij misschien zijn belofte inlossen.

Dan heb je Raul, Saviola, Baptista en Soldado achter de hand. vooral een spits kopen dus
  woensdag 22 augustus 2007 @ 00:38:53 #123
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_52578774
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 00:34 schreef AminBen het volgende:
Ik zie idd liever Robinho naast:achter Ruud. Dan kan hij misschien zijn belofte inlossen.

Dan heb je Raul, Saviola, Baptista en Soldado achter de hand. vooral een spits kopen dus
Idd.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  woensdag 22 augustus 2007 @ 08:20:56 #124
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_52581256
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 23:27 schreef jojomen4 het volgende:
Ik weet wel hoe het gaat. Eerst krijgen alle seizoen kaart houders de kans hun kaartje op te halen. X aantal dagen later mogen de socios de kaarten kopen als ze willen. Nog een paar dagen later wordt die aangeboden voor de leden met een Real-pas (Carnet Madridista). Daarna gaat die pas in de vrije verkoop voor niet socios. Voor een pot tegen Atletico kan ik je verzekeren dat het onmogelijk is dat je de kaarten nog voor de normale prijs kunt kopen.

Succes iig!

EDIT: Losse verkooppunt is www.servicaixa.com/

Ik zie toevallig op de homepage dat ze Real - Atletico advertentie hebben.

2de Edit: op het moment kunnen alleen nog socios kopen zie ik.
Nog gracias voor de info, is erg nuttig! Ik hou het in de gaten, want ik wil erbij zijn!!

Trouwens aan een ieder aan te bevelen om eens een rondleiding in Bernabeu te doen, je mag bijna over bij.
!!! Go 49-ers !!!
  woensdag 22 augustus 2007 @ 08:26:46 #125
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_52581316
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 23:35 schreef jojomen4 het volgende:
Drenthe linksback, kan lekker meestormen.
Eerlijk gezegd lijkt me dat het domste wat ze op dit moment kunnen doen. Als Drenthe al ergens goed in is (op topnivo), is het in het energiek dribbelen naar voren. Qua positiespel en inzicht in de ruimte is hij erg matig, dat zie je ook aan hoe dom ie er soms inkleunt.
Verdedigend is hij buitengewoon zwak, want ja ook verdedigen is een vak.

En naar mijn idee is het grote probleem nu bij Real (zoals eigenlijk altijd al) de verdediging. En wat als Drenthe naar het centrum moet knijpen.
Sorry, maar lijkt me geen goed plan. Real zou echt goede verdedigers moeten kopen, want Canavaro is leuk maar geen organisator in het centrum.
!!! Go 49-ers !!!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')