abonnement Unibet Coolblue
pi_53240855
quote:
Op maandag 17 september 2007 10:27 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Gaat lekker he jongens
Moet je nagaan hoe goed jullie wel niet zijn! 1-8 winnen bij een ploeg die uit zijn overige 3 potjes 7 puntjes haalt
De Graafschap - KV Mechelen - Tranmere Rovers
pi_53240875
Wij weten dat we de beste zijn
pi_53252472
quote:
Op maandag 17 september 2007 12:26 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Wij weten dat we de beste zijn
Zondag staan De Graafschap en Ajax gelijk in punten
pi_53256533
quote:
Op maandag 17 september 2007 20:06 schreef Beschouw het volgende:

[..]

Zondag staan De Graafschap en Ajax gelijk in punten
Als dat even zou kunnen
pi_53263423
Alles kan...

MARADONNY is opgestaan eindelijk heeft hij een vervolg gegeven aan zijn topjaar bij Emmen. Dit jaar wordt het jaar van de Donny hype. Volgend jaar voetbalt hij bij Feyenoord en op het EK maakt hij, en hij alleen, ons europees kampioen!


Of niet natuurlijk
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_53263786
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 09:05 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Alles kan...

MARADONNY is opgestaan eindelijk heeft hij een vervolg gegeven aan zijn topjaar bij Emmen. Dit jaar wordt het jaar van de Donny hype. Volgend jaar voetbalt hij bij Feyenoord en op het EK maakt hij, en hij alleen, ons europees kampioen!


Of niet natuurlijk


Ik vind de hype wel lollig, eindelijk De Graafschap op eredivisieniveau weer positief in het nieuws, daar kan zelfs Hugo Borst niks aan veranderen

Met nog 1 avond te gaan rond de 450 kaarten voor het uitvak verkocht hoorde ik. Valt op zich tegen, maar in de sporthal zitten we altijd overal dus...
De Graafschap - KV Mechelen - Tranmere Rovers
pi_53263798
quote:
Op maandag 17 september 2007 21:56 schreef Opgezwollenlever het volgende:

[..]

Als dat even zou kunnen
In ieder geval over AZ en Vitesse heen, Ajax komt later wel
De Graafschap - KV Mechelen - Tranmere Rovers
pi_53263976
Ik hoor diverse mensen die niet naar het uitvak gaan, en toch naar vitas uit. Ach ja als we maar 3 punten meennemen bij Bunga Melati.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_53264197
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 09:42 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik hoor diverse mensen die niet naar het uitvak gaan, en toch naar vitas uit. Ach ja als we maar 3 punten meennemen bij Bunga Melati.
Dat is wel lang geleden! Ik was erbij de laatste keer; Marchanno Schultz scoorde 5 minuten voor tijd de 0-1 en het propvolle staanvak achter de goal werd helemaal gek. Ik herinner me als de dag van gisteren dat Karel Aalbers voor de wedstrijd langs het uitvak liep richting het Renfront en 'vriendelijk' werd toegezongen. Hij keek even om, schudde met zijn hoofd en liep verder. Die kop vergeet ik nooit meer

Daarna helaas bij teveel mislukte pogingen geweest in Arnhem, het wordt tijd voor weer eens een overwinning!
De Graafschap - KV Mechelen - Tranmere Rovers
pi_53264292
Ik herriner me een keer dat we twee keer voorkwamen en uiteindelijk volgens mij verloren. Toen we de 1-0 hadden gemaakt stonden we nog te juichen en vites had al weer gelijk gemaakt. We zatten toen op zo'n houten nood tribune. Ook toen liep aalbers voro langs en die idioot ging nog handje sgeven ook...
Dwaas.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_53264470
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 09:57 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik herriner me een keer dat we twee keer voorkwamen en uiteindelijk volgens mij verloren. Toen we de 1-0 hadden gemaakt stonden we nog te juichen en vites had al weer gelijk gemaakt. We zatten toen op zo'n houten nood tribune. Ook toen liep aalbers voro langs en die idioot ging nog handje sgeven ook...
Dwaas.
Klopt, dat was een jaar later. Hansje vd Haar scoorde 2x met het hoofd uit een corner en Machlas scoorde de winnende. Wat op z'n minst opmerkelijk was omdat hij dat jaar bijna nooit scoorde. En inderdaad, ook toen liep Karel langs. Na de wedstrijd moesten we een kwartier in het uitvak blijven. Waarom is me een raadsel, want toen we het vak uitmoesten kwamen op die brede straat daarzo ineens honderden wespen uit die zijstraatjes aanrennen. Die rossige gast met lang haar (ben even z'n naam kwijt) werd door 10 man in elkaar geschopt, de helden. Ben toen maar gauw doorgerend dat heuveltje op naar het kapelletje, daar stond de auto (waarin 2 Vitesse-mensen zaten te wachten, we waren gezellig samen gereden )

[ Bericht 2% gewijzigd door vingerplant op 18-09-2007 10:13:00 ]
De Graafschap - KV Mechelen - Tranmere Rovers
pi_53264693
Nee joh, er kwamen toch nog ME-busjes tussen? Ik was met de brommer en bij mij achterop zat een vites supporter. rijden we naar het centrum komen we een grote groep Graafschap supporters tegen. Hij zwaaien met'mijn Graafschap-sjaal, dachten die gasten waarschijnlijk dat we die gejat hadden, bijna van de brommer getrokken en zwaar onder getufd. Leuk hoor voetbal!
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_53265159
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 10:18 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Nee joh, er kwamen toch nog ME-busjes tussen? Ik was met de brommer en bij mij achterop zat een vites supporter. rijden we naar het centrum komen we een grote groep Graafschap supporters tegen. Hij zwaaien met'mijn Graafschap-sjaal, dachten die gasten waarschijnlijk dat we die gejat hadden, bijna van de brommer getrokken en zwaar onder getufd. Leuk hoor voetbal!
Ik heb geen ME-busje gezien toen hoor. Die gast werd helemaal verrot getrapt. Moet wel zeggen dat ik vanwege de wespenovermacht wel flink door heb gerend en al snel in de auto zat, dus of er later busjes zijn gekomen weet ik niet

Ach, en ondergetuft worden door je medesupporters, ik ken het. Ik was ooit eens naar de Eagles geweest en De Graafschap speelde even verderop in Almelo. Eagles ging nog ergens om dus ik ging met wat vrienden daarheen in plaats van een potje om niks voor (toen nog) 1000 man. Stap ik na de wedstrijd in de trein naar Arnhem, zit daar een grote groep Superboeren in. Je kan wel raden wat er toen gebeurde
Even daarvoor ook door zo'n kuthond in m'n been gebeten omdat ik volgens die loser te snel in de trein stapte en DUS op zoek was naar rellen...

Inderdaad, leuk dat voetbal
De Graafschap - KV Mechelen - Tranmere Rovers
pi_53265347
Over die rooie gast gesproken ik kan me nog een uitwedstrijd bij NEC herinneren. Het was -10 ofzo, maar het voelde aan als -30 in dat kutstadion met de wind vol in je bakkes. Gingen ze van NEC over hem zingen: "Het is een wijf zonder tieten" Ging het hele uitvak mee doen, hij op de schouders en die NEC-ers maar dom kijken...
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_53265736
Wat is de mening hier over de megafoon op de Spinnenkop?
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_53265884
tvp
pi_53265934
TVP's mogen niet en NeuzenTVP's al helemaal niet.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_53267350
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 10:47 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Over die rooie gast gesproken ik kan me nog een uitwedstrijd bij NEC herinneren. Het was -10 ofzo, maar het voelde aan als -30 in dat kutstadion met de wind vol in je bakkes. Gingen ze van NEC over hem zingen: "Het is een wijf zonder tieten" Ging het hele uitvak mee doen, hij op de schouders en die NEC-ers maar dom kijken...
Haha ja daar was ik ook bij ja, in die oude Goffert. Uitslag was 1-1 geloof ik maar dat boeide niet echt. Nog nooit zo blij geweest met autoverwarming als toen ik na die pot in de auto stapte. Kan me overigens niet meer herinneren dat hij op de schouders ging. Trieste bedoening destijds daar, alleen die Eastside aan de overkant in de hoek zat vol, de rest van het stadion was leeg.
De Graafschap - KV Mechelen - Tranmere Rovers
pi_53267386
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 11:04 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Wat is de mening hier over de megafoon op de Spinnenkop?
Zo lang hij niet teveel gebruikt wordt vind ik het prima
De Graafschap - KV Mechelen - Tranmere Rovers
pi_53273231
Ik ga verdomme naar ELKE wedstrijd van de Graafschap. Doordat Vites uit Zaterdagavond is moet ik begeleiding hebben, omdat ik een visuele handicap heb en het zicht in 't donker niet optimaal is. Normaal red ik me gewoon hoor. Utrecht en Groningen uit was geen probleem, omdat het overdag gespeeld werd. Meestal ga ik zelfs met het openbaar vervoer, als het geen verplichte combi is, 's morgens vroeg gaan, 's avonds laat terug.. Ik heb zelfs twee seizoenkaarten gekocht. zodat er altijd iemand met me mee kan. Hij staat op naam van m'n vader, maar meestal gaat één van m'n vrienden mee (en dat vindt de Graafschap geen enkel probleem). Nu wilde er voor Zaterdag wel een vriend van mij mee, ik dus bellen naar de Graafschap of dit op één of andere manier mogelijk was omdat hij geen uitkaart heeft en de seizoenkaart op m'n vaders naam staat, alles uitgelegd, etc... Willen ze er dus niet aan meewerken.... Lekker dan, ik mag dus in principe de grootste ADO of Ajax hooligan meenemen naar de thuiswedstrijden, maar een doodnormaal beschaafd iemand mag mij niet begeleiden bij een uitwedstrijd, en als je ziet wat clubs als Ajax en Feyenoord voor gehandicapte supporters doen in (uit)wedstrijden (gratis entree, etc...). Ze bekijken het maar lekker, ik ga voorlopig NIET meer naar de Graafschap. Ik doe zowat alles om maar bij de wedstrijden van de Graafschap te zijn, en ik begrijp best dat ze zich aan regels moeten houden, maar als het bij andere clubs kan, waarom dan niet bij de Graafschap?
De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
pi_53273312
Belachelijk.
Meer kan ik er niet over zeggen. Ik schaam me voor mijn eigen club.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_53273923
Belachelijk ja, zeer slechte zaak en ik hoop dat je nog een oplossing kunt vinden!

Zelf ook een dergelijk verhaal meegemaakt een aantal jaren terug. Ik was op het idee gekomen een kameraad mee te nemen, maar omdat je voor de Spinnekop alleen overdag losse kaarten kon halen bij het stadion en niet via ticketbox kon kopen maar even de club gebeld. Situatie uitgelegd en er bij verteld dat ik niet even naar het stadion kon komen omdat ik woon en werk in Enschede en of ze dan even een kaart apart konden leggen. Dat kon dus niet, wilden ze niet aan beginnen. Daar sta je dan met je mond vol tanden, met al 15 jaar trouw een seizoenkaart
De Graafschap - KV Mechelen - Tranmere Rovers
  dinsdag 18 september 2007 @ 17:06:24 #198
94609 TheVotary
Let's go Apeshit!
pi_53274164
Is gewoon een gevolg van die uitkaart bullshit. Zolang supporters dit blijven pikken zal er niks veranderen. Ik ben er niet bij, weinig behoefte om vanuit Nijmegen eerst naar DTC te moeten met de auto om daar in zo'n kutbus te stappen. Heb ook nog steeds niet zo'n bullshit kaart gehaald.
Vind het wel kut, tot nu toe al die edities in dat knake stadion nog meegemaakt. Elke keer in uitvak tot de laatste keer, toen heb ik met opgezwolle op vitesse tribune gezeten. Maar dat was niet erg gezellig als je binnenkomt lopen bij een 0-1 stand en gelijk als Graafschapper wordt geidentificeerd......

Leuke oldskool verhalen trouwens. Vind het altijd leuk om zulke dingen te lezen. Heb trouwens een vermoeden dat het 'lijdende voorwerp' in jullie verhaal over vitesse uit nu vrij dicht bij mij in de buurt zit op de tribune op de Roodbergen.

Edit:even het pokerverhaal maar in goede topic gedaan.

[ Bericht 21% gewijzigd door TheVotary op 18-09-2007 17:11:57 ]
pi_53283112
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 17:06 schreef TheVotary het volgende:
Is gewoon een gevolg van die uitkaart bullshit. Zolang supporters dit blijven pikken zal er niks veranderen. Ik ben er niet bij, weinig behoefte om vanuit Nijmegen eerst naar DTC te moeten met de auto om daar in zo'n kutbus te stappen. Heb ook nog steeds niet zo'n bullshit kaart gehaald.
Vind het wel kut, tot nu toe al die edities in dat knake stadion nog meegemaakt. Elke keer in uitvak tot de laatste keer, toen heb ik met opgezwolle op vitesse tribune gezeten. Maar dat was niet erg gezellig als je binnenkomt lopen bij een 0-1 stand en gelijk als Graafschapper wordt geidentificeerd......

Leuke oldskool verhalen trouwens. Vind het altijd leuk om zulke dingen te lezen. Heb trouwens een vermoeden dat het 'lijdende voorwerp' in jullie verhaal over vitesse uit nu vrij dicht bij mij in de buurt zit op de tribune op de Roodbergen.

Edit:even het pokerverhaal maar in goede topic gedaan.
Hehe idd mooie verhalen, op het verhaal van Roberto na dan.. Ik denk zelf dat het typerend is voor de Graafschap. Altijd dit soort gezeik. Ook het feit dat je voor die uitkaart niet gewoon een pasfoto kan op sturen maar daar in een rij van 2 uur moet staan. Dikke lul doe ik dus ook echt niet. Het wordt tijd dat de Graafschap eens beseft hoe blij ze mogen zijn met dit soort supporters. Als je dit als "normaal" bedrijf zou doen hou je geen klant meer over.

Voor mij is het geloof ik ook de eerste editie die ik mis in het Gelredome. Moeten we in Tilburg de wedstrijd maar in de gaten houden votary.
pi_53292724
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 17:06 schreef TheVotary het volgende:

Leuke oldskool verhalen trouwens. Vind het altijd leuk om zulke dingen te lezen. Heb trouwens een vermoeden dat het 'lijdende voorwerp' in jullie verhaal over vitesse uit nu vrij dicht bij mij in de buurt zit op de tribune op de Roodbergen.
Die gast kent iedereen toch? Fritz Korbach wordt nog badend in het zweet wakker van hem.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')