abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52440241
Wegens aanschaf motor zet ik deze auto alvast te koop.
(Auto is beschikbaar per begin september. Morgen gaan we voor 2 weken op vakantie, maar als je interesse hebt PM je maar )

Zeer goed onderhouden Citroën Xantia 1.8i Berline

KM-stand: ca. 250.000
Datum deel 1: 30-06-1994
Datum 1e toelating: 30-06-1994
Datum deel 2: 28-07-2007
Vervaldatum APK: 28-06-2008

Cylinderinhoud: 1761 cm³
Vermogen: 74 kW
Brandstof: Benzine
Verbruik: ca. 1:12/1:13

Massa leeg voertuig: 1.176 kg
Toegestane max. massa voertuig: 1.700 kg
Maximum massa te trekken indien aanhangwagen:
ongeremd: 638 kg
geremd: 1.200 kg

Extra\'s: Trekhaak, Electrisch schuif/kanteldak Webasto, Pioneer radio/cd-speler en speakers (v), Sneeuwkettingen
Onderhoud: Onlangs grote beurt en apk gehad, distributieriem én multiriem vervangen, stuurkogel vervangen, ashoesje voor vervangen, nieuwe remschijven én -blokken vóór, 4 nieuwe veerbollen gemonteerd en 1 bol is bijgevuld, hoogteregelaar gereinigd en gesmeerd. Facturen aanwezig.

Vraagprijs: ¤ 1750,= ¤ 1350,=

Voor de nieuwsgierigen die zich afvragen waarom ik de auto alweer zo snel wegdoe: Ik heb deze auto nog niet lang in bezit, omdat ik hem puur voor de vakantie heb aangeschaft. Hiervoor had ik een Citroën AX 1.1, en daarvoor in de plaats wilde ik een ruime en vooral comfortabele auto voor de vakantie hebben. Deze heb ik dus van een kennis van me overgenomen. Voordeel van de Xantia: je kunt de achterbak zo vol stouwen als je wilt, de auto regelt zelf de juiste hoogte dmv de hydraulische vering. Geweldig systeem!

De veerbollen zijn gisteren vervangen, de remschijven en blokken ca 3wkn geleden. Wil gewoon dat de auto in orde is voordat ik ermee op vakantie ga of hem verkoop.

[ Bericht 0% gewijzigd door Fred op 08-11-2007 19:01:12 ]
pi_52708664
Niemand???

Kick!
pi_52709262

Ik ben precies opzoek naar deze auto ! Alleen... wou ik nog even wachten met het aanschaffen er van Dus als je hem over 2/3 maandjes nog hebt Misschien een inruil mogelijk ? Nissan Micra 1.0 1993, donker rood etc
Laat maar.. die KM stand .. de vraagprijs heb je wel hoog liggen en nog uit 94 ook...
pi_52709472
A: het is een vraagprijs....
B: Je kunt er ook een kopen die 500,- goedkoper is en waar je al het onderhoud nog zelf mag gaan doen. Vind er maar eens een in deze technische (100%!!) en uiterlijke staat voor een beetje een leuk bedrag...
pi_52709517
A.Weet ik B.Die KM stand zit me eigenlijk echt dwars.C. Had je evt. belang bij de micra dan ?
pi_52709760
Ligt eraan wat je ervoor terug verwacht.
Heel erg interesse niet namelijk, wil een motor terugkopen. Maar een micra raak je op Fok wel kwijt toch?

Kilometerstand is geen probleem. Zelfs ietsje te optimistisch omdat ik de vakantie naar Italie er maar vast grofweg bijgerekend heb. Dus hij staat nu nog op iets van 244 ofzo.
Verder rijdt hij als een trein.

Mail me maar bij interesse, ik moet er nu vandoor
pi_52819231
Bieden mag hoor!
pi_52868272
Even wat nieuwe foto's van zojuist:

pi_52869181
Sorry, maar dit is veels te veel geld voor deze auto.
pi_52879279
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 16:20 schreef KonnieKipke het volgende:
Sorry, maar dit is veels te veel geld voor deze auto.
Wat denk je.. Laat ik voor de verandering eens een volledig nutteloze post achterlaten? Heb je überhaupt al wel gelezen dat er allang over de hoogte van de vraagprijs gesproken is? Dat er ook al op gereageerd is door mij?

Nogmaals (omdat je het blijkbaar óf niet begrepen, óf zelfs helemaal niet gelezen hebt): als er iemand serieuze interesse heeft staat bieden vrij!!
Maargoed, er zijn natuurlijk altijd paupers die voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten..
pi_52888557
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 23:17 schreef JK1982 het volgende:

[..]

Wat denk je.. Laat ik voor de verandering eens een volledig nutteloze post achterlaten? Heb je überhaupt al wel gelezen dat er allang over de hoogte van de vraagprijs gesproken is? Dat er ook al op gereageerd is door mij?

Nogmaals (omdat je het blijkbaar óf niet begrepen, óf zelfs helemaal niet gelezen hebt): als er iemand serieuze interesse heeft staat bieden vrij!!
Maargoed, er zijn natuurlijk altijd paupers die voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten..
Ach, maak je maar niet al te druk. Deze lozer had een Volvo 850 van 15 jaar oud en bijna 300000km voor 2500 euro te koop staan. Ik vind het zeker een mooie prijs voor deze nette auto. Als er LPG in had gezeten hadden we kunnen praten. Succes met de verkoop.
Als je van mening verschilt, zorg er dan voor dat het geen meningsverschil wordt
pi_52895996
quote:
Op zondag 2 september 2007 13:21 schreef dahei het volgende:

[..]

Ach, maak je maar niet al te druk. Deze lozer had een Volvo 850 van 15 jaar oud en bijna 300000km voor 2500 euro te koop staan. Ik vind het zeker een mooie prijs voor deze nette auto. Als er LPG in had gezeten hadden we kunnen praten. Succes met de verkoop.
Een volvo 850 en een Citroen Xantia... Appels en peren..
pi_52911423
quote:
Op zondag 2 september 2007 13:21 schreef dahei het volgende:

[..]

Hahahaha, thnx!
Alleen wordt soms gewoon ff beetje misselijk van dat soort reacties..

Maargoed, zal hem zsm ook even op meerdere plaatsen te koop zetten.. Game on!

Edit: zie wel dat ik ben vergeten dat de achterklep niet netjes is. De lakt heeft niet goed gepakt, dus ziet er dof uit.
Xantia-kwaaltje.. Zal daar ook even zsm een foto van maken..
pi_53656732
Inruil kleinere/lichtere auto is mogelijk..
pi_53703666
Make me an offer I can't refuse

Heb je even een paar fotootjes voor me via de mail?
pi_53704306
Ik heb je een privé berichtje gestuurd.
pi_53750739
Zet ´m anders eens op citroen-forum.nl; De vraagprijs ligt wel wat aan de hoge kant, maar wie weet zit daar wel een liefhebber met interesse.
Hier had uw reclame kunnen staan.
pi_53751476
Bedankt voor de tip!

Over de prijs kan altijd gesproken worden..
pi_53942276
Bod van 1000 euro.
pi_53968739
¤ 1000,= is wel wat weinig hoor. ¤ 1400,= van maken?
pi_54015433
Blijkbaar niet.. Iemand anders dan?
pi_54163505
¤ 1350!
  donderdag 25 oktober 2007 @ 17:51:51 #23
195247 MaikelS
Living each day!
pi_54163618
haha JK, om de week daal je met prijs, mij maakt het niet uit, maar zet hem voor 6 euro ofzo op marktplaats. Heb je meer kans op een seriues bod... Geef je bodem prijs hier aan van bijv 1250 euro en laat ze, af en toe een kick, maar geen prijs verlagingen meer... seriuese mensen gaan er dan toch wel op in.

Succes met je verkoop!
Zo trots op mijn twee kleine jongens !!!!
pi_54165043
Was ik ook al wel van plan hoor, maar thnx voor de kick

Heb heus wel een bodemprijs in gedachten
pi_54166594
quote:
Op zondag 2 september 2007 18:18 schreef KonnieKipke het volgende:

[..]

Een volvo 850 en een Citroen Xantia... Appels en peren..
Wat een onzin, een xantia is een retebetrouwbare auto en die 2,5e ton aan km's is écht geen probleem voor deze motoren. Mijn vorige xantia is met een vergelijkbare kmstand weggegaan en daar was écht niks mis mee.

Dat gezeur over prijs hier altijd op fok word je soms moe van. TS vraagt er een X bedrag voor, vind je dat te duur dan koop je een xantia op marktplaats van 2 tientjes die al 10 jaar geen onderhoud heeft gehad.

TS, succes met de verkoop
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')