Wegens aanschaf motor zet ik deze auto alvast te koop.
(Auto is beschikbaar per begin september. Morgen gaan we voor 2 weken op vakantie, maar als je interesse hebt PM je maar

)
Zeer goed onderhouden
Citroën Xantia 1.8i BerlineKM-stand: ca. 250.000
Datum deel 1: 30-06-1994
Datum 1e toelating: 30-06-1994
Datum deel 2: 28-07-2007
Vervaldatum APK: 28-06-2008
Cylinderinhoud: 1761 cm³
Vermogen: 74 kW
Brandstof: Benzine
Verbruik: ca. 1:12/1:13
Massa leeg voertuig: 1.176 kg
Toegestane max. massa voertuig: 1.700 kg
Maximum massa te trekken indien aanhangwagen:
ongeremd: 638 kg
geremd: 1.200 kg
Extra\'s: Trekhaak, Electrisch schuif/kanteldak Webasto, Pioneer radio/cd-speler en speakers (v), Sneeuwkettingen
Onderhoud: Onlangs grote beurt en apk gehad, distributieriem én multiriem vervangen, stuurkogel vervangen, ashoesje voor vervangen, nieuwe remschijven én -blokken vóór, 4 nieuwe veerbollen gemonteerd en 1 bol is bijgevuld, hoogteregelaar gereinigd en gesmeerd. Facturen aanwezig.
Vraagprijs:
¤ 1750,= ¤ 1350,=Voor de nieuwsgierigen die zich afvragen waarom ik de auto alweer zo snel wegdoe: Ik heb deze auto nog niet lang in bezit, omdat ik hem puur voor de vakantie heb aangeschaft. Hiervoor had ik een Citroën AX 1.1, en daarvoor in de plaats wilde ik een ruime en vooral comfortabele auto voor de vakantie hebben. Deze heb ik dus van een kennis van me overgenomen. Voordeel van de Xantia: je kunt de achterbak zo vol stouwen als je wilt, de auto regelt zelf de juiste hoogte dmv de hydraulische vering. Geweldig systeem!
De veerbollen zijn gisteren vervangen, de remschijven en blokken ca 3wkn geleden. Wil gewoon dat de auto in orde is voordat ik ermee op vakantie ga of hem verkoop.
![]()
![]()
![]()
[ Bericht 0% gewijzigd door Fred op 08-11-2007 19:01:12 ]