abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 16 augustus 2007 @ 09:18:35 #1
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52414497
Voetbalsupporters raken slaags in Amsterdam
Uitgegeven: 15 augustus 2007 22:48
Laatst gewijzigd: 15 augustus 2007 23:42

AMSTERDAM - Voorafgaand aan de voetbalwedstrijd tussen Ajax en Slavia Praag zijn woensdagavond in Amsterdam groepen supporters van de beide teams met elkaar op de vuist gegaan. Daarbij vielen zeven gewonden.

De politie hield vier Tjechische supporters aan, liet een woordvoerster woensdagavond weten.



De onlusten begonnen in de metro, waarmee de aanhangers van beide voetbalploegen op weg waren naar de Amsterdam Arena. De amokmakers stapten uit bij station Wibautstraat in Amsterdam-Oost, waarna de vechtpartij buiten doorging. De Mobiele Eenheid moest daar optreden.

Toeristen

Onder de gewonden zijn Spaanse toeristen die niets met de ruzie te maken hadden. Zij moesten naar het ziekenhuis, die zij na behandeling weer konden verlaten.

De toeristen belandden in de metro tussen de vechtende partijen. De onlusten deden zich voor rond 20.00 uur.
pi_52414621
Ik had er anders nog nooit wat van gehoord, sowieso nooit van Tjechische clubs.
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
  donderdag 16 augustus 2007 @ 09:55:44 #4
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52415122
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 09:28 schreef Superheld het volgende:
Ik had er anders nog nooit wat van gehoord, sowieso nooit van Tjechische clubs.
http://www.youtube.com/results?search_query=slavia+hooligans
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_52415143
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 09:20 schreef MaxPower het volgende:
Voetbalsupporters raken slaags in Amsterdam
Uitgegeven: 15 augustus 2007 22:48
Laatst gewijzigd: 15 augustus 2007 23:42

AMSTERDAM - Voorafgaand aan de voetbalwedstrijd tussen Ajax en Slavia Praag zijn woensdagavond in Amsterdam groepen supporters van de beide teams met elkaar op de vuist gegaan. Daarbij vielen zeven gewonden.

De politie hield vier Tjechische supporters aan, liet een woordvoerster woensdagavond weten.



De onlusten begonnen in de metro, waarmee de aanhangers van beide voetbalploegen op weg waren naar de Amsterdam Arena. De amokmakers stapten uit bij station Wibautstraat in Amsterdam-Oost, waarna de vechtpartij buiten doorging. De Mobiele Eenheid moest daar optreden.

Toeristen

Onder de gewonden zijn Spaanse toeristen die niets met de ruzie te maken hadden. Zij moesten naar het ziekenhuis, die zij na behandeling weer konden verlaten.

De toeristen belandden in de metro tussen de vechtende partijen. De onlusten deden zich voor rond 20.00 uur.
Kan nog gezellig worden in Praag
pi_52416134
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 09:56 schreef Luni het volgende:

[..]

Kan nog gezellig worden in Praag
Praag is altijd gezellig Amsterdam was gisteren ook gezellig..
  donderdag 16 augustus 2007 @ 12:10:10 #7
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_52418566
Wilde avonturen Denthemen hehe.
Sneu voor die Spanjaard.
pi_52419024
Er wordt altijd gesproken over de matig bezochte Coppa Italia wedstrijden, maar gisteren zaten er in San Paulo meer mensen dan in de Arena, voor een wedstrijd die vele malen belangrijker was.

Best opmerkelijk.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  donderdag 16 augustus 2007 @ 12:26:58 #9
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52419080
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 12:25 schreef DIGGER het volgende:
Er wordt altijd gesproken over de matig bezochte Coppa Italia wedstrijden, maar gisteren zaten er in San Paulo meer mensen dan in de Arena, voor een wedstrijd die vele malen belangrijker was.

Best opmerkelijk.
Napoli is natuurlijk een verhaal apart, vergelijk het met bijvoorbeeld topclub Juventus.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_52420860
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 12:26 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Napoli is natuurlijk een verhaal apart, vergelijk het met bijvoorbeeld topclub Juventus.
Herhaal dit eens tegen een Napoli fan. Kun je een leuke dag beleven.
  donderdag 16 augustus 2007 @ 13:32:26 #11
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52420898
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 13:30 schreef eagle75 het volgende:

[..]

Herhaal dit eens tegen een Napoli fan. Kun je een leuke dag beleven.
DIGGER is best wel een soort van Napoli-fan, daarbij zeg ik toch niets verkeerd?
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_52421017
post dan dit verhaal..

Gékkenhuis, nog nooit zoiets meegemaakt! Wij zitten rustig in de metro, komen aan, weet niet meer precies waar, staat er een groep van Praag te knokken met Ajax, okay, kan, maar rij dan door als Machinist, nee, wat doet die mongool, deuren open, álle Praag hooligans naar binnen, flessen werden stukgeslagen en naar binnen geworpen, alle ramen eruit geslagen, deuren ontwricht, toen ging die weer rijden met alle Praag mensen aan boord natuurlijk, toen werd iedere man die er ook maar een beetje uitzag alsof ze tegenstand konden bieden door 3 á 4 mensen tegelijk in elkaar geslagen.. Onder andere die Spaanse toerist, die werd vlak voor mij in elkaar geslagen.. maar ik wist dat het een soort van 'regel' was om niks tegen gehandicapten te doen, dus ze waren met die spanjaard bezig en het ging echt de verkeerde kant op want hij bewoog al niet meer, dus ik riep tegen zo'n kerel van Praag; Stop, ik krijg last van mijn hart,wat niet zo was, maja, wat kan ik tegen ze beginnen dit was voor hun een algemeen teken om geheel te stoppen en uit de metro te gaan op de wiboutstraat. De man die een minuut ervoor nog iemand voor me in elkaar sloeg helpt mij vervolgens de metro uit.. gekke wereld.. Maar het is nog mild afgelopen want er stonden er een paar héél stijf van de pillen! En moet je nagaan dat bijna alles bij ons in de metro óf vrouw óf kind was...
Nothing to see here, carry on
pi_52421082
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 13:37 schreef RijstNatie het volgende:
post dan dit verhaal..

Gékkenhuis, nog nooit zoiets meegemaakt! Wij zitten rustig in de metro, komen aan, weet niet meer precies waar, staat er een groep van Praag te knokken met Ajax, okay, kan, maar rij dan door als Machinist, nee, wat doet die mongool, deuren open, álle Praag hooligans naar binnen, flessen werden stukgeslagen en naar binnen geworpen, alle ramen eruit geslagen, deuren ontwricht, toen ging die weer rijden met alle Praag mensen aan boord natuurlijk, toen werd iedere man die er ook maar een beetje uitzag alsof ze tegenstand konden bieden door 3 á 4 mensen tegelijk in elkaar geslagen.. Onder andere die Spaanse toerist, die werd vlak voor mij in elkaar geslagen.. maar ik wist dat het een soort van 'regel' was om niks tegen gehandicapten te doen, dus ze waren met die spanjaard bezig en het ging echt de verkeerde kant op want hij bewoog al niet meer, dus ik riep tegen zo'n kerel van Praag; Stop, ik krijg last van mijn hart,wat niet zo was, maja, wat kan ik tegen ze beginnen dit was voor hun een algemeen teken om geheel te stoppen en uit de metro te gaan op de wiboutstraat. De man die een minuut ervoor nog iemand voor me in elkaar sloeg helpt mij vervolgens de metro uit.. gekke wereld.. Maar het is nog mild afgelopen want er stonden er een paar héél stijf van de pillen! En moet je nagaan dat bijna alles bij ons in de metro óf vrouw óf kind was...
Oud nieuws
pi_52421133
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 13:32 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

DIGGER is best wel een soort van Napoli-fan, daarbij zeg ik toch niets verkeerd?
Snap ik ook niet helemaal.

Gister scheen het wel gezellig geweest te zijn. Heb er niet veel van meegekregen aangezien ik niet de stad in ben geweest.
pi_52421324
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 09:20 schreef MaxPower het volgende:
Voetbalsupporters raken slaags in Amsterdam
Uitgegeven: 15 augustus 2007 22:48
Laatst gewijzigd: 15 augustus 2007 23:42

AMSTERDAM - Voorafgaand aan de voetbalwedstrijd tussen Ajax en Slavia Praag zijn woensdagavond in Amsterdam groepen supporters van de beide teams met elkaar op de vuist gegaan. Daarbij vielen zeven gewonden.

De politie hield vier Tjechische supporters aan, liet een woordvoerster woensdagavond weten.



De onlusten begonnen in de metro, waarmee de aanhangers van beide voetbalploegen op weg waren naar de Amsterdam Arena. De amokmakers stapten uit bij station Wibautstraat in Amsterdam-Oost, waarna de vechtpartij buiten doorging. De Mobiele Eenheid moest daar optreden.

Toeristen

Onder de gewonden zijn Spaanse toeristen die niets met de ruzie te maken hadden. Zij moesten naar het ziekenhuis, die zij na behandeling weer konden verlaten.

De toeristen belandden in de metro tussen de vechtende partijen. De onlusten deden zich voor rond 20.00 uur.
Stuk klopt niet helemaal, in de metro is er niet gevochten tussen beide clubs maar hebben die van Praag mensen neergeslagen die er niks mee te maken hadden, waaronder die Spanjaard. Maar Ajax fans hebben ook diverse Praag mensen aangevallen hoorde ik van de politie.

Verder belde de politie vandaag, ik moest me gegevens geven, dat ze vrij veel beelden hadden en dat ik ook wel duidelijk erop te zien was en de rest ook, afwachten dus
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_52423726
edit: Laat maar ook.
  donderdag 16 augustus 2007 @ 15:31:40 #17
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_52424299
precies banaan
  donderdag 16 augustus 2007 @ 15:37:47 #18
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_52424485
De zilveren ster voor Denthemen
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
  donderdag 16 augustus 2007 @ 16:04:24 #19
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52425300
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 13:47 schreef denthemen het volgende:

Verder belde de politie vandaag, ik moest me gegevens geven, dat ze vrij veel beelden hadden en dat ik ook wel duidelijk erop te zien was en de rest ook, afwachten dus
Dat wordt een SV.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_52425381
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 16:04 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Dat wordt een SV.


Worden veel SV's zo met iedereen die de metro uit ging
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_52437213
Gezellig allemaal weer. Ik heb nog staan ouwehoeren met Slavia-fans voor de wedstrijd.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_52437650
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 23:08 schreef Aanvoerder het volgende:
Gezellig allemaal weer. Ik heb nog staan ouwehoeren met Slavia-fans voor de wedstrijd.
Is toch niet normaaaaaaaaal
We're the boys from Rotterdam
pi_52437781
quote:
Paar websites:
http://redwhitepower.com
http://www.slaviaultras.goo.cz
www.gos.ic.cz

Belangrijkste supportersgroepen:
Slavia Hooligans, Red White Supporters, Youngsters, Brigate 97, Zhuligans, Red White Power, Ultras Slavia en Gang of Slavia.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_52445416
Tsja... ik begrijp ook niet dat iedereen in NL (en vooral in ASD) gewoon rustig met z'n porem open en bloot gaat staan rellen.

Je WEET toch dat je aan alle kanten gefilmd wordt?

Heb zelf nog getwijfeld om effe langs te wippen op het verzamelpunt woensdag, kwam er toevallig een paar tegen. Maar het verstand overwon en ik verscheen donderdag fris en fruitig op m'n werk.
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
pi_52458399
Politie voorkomt treffen tussen Utrecht en Feyenoord supporters
Met de aanhouding van twee Utrechters (26 en 28 jaar) en een 29-jarige man uit Capelle aan den IJsel heeft de politie een gewelddadig treffen tussen Feyenoord en Utrecht-hooligans voorkomen.

Volgens de politie kwam eind vorige maand naar aanleiding van de ongeregeldheden voorafgaand aan de vriendschappelijke wedstrijd tussen FC Utrecht en Hammerby (Zweden) informatie binnen over een aantal personen die zich bezighielden met het bewust organiseren van vechtpartijen tussen supportersgroepen.

Een 28-jarige Utrechter maakte regelmatig afspraken met aanhangers van andere clubs. Hierbij werden doelbewust voorbereidingen getroffen voor een gewelddadig treffen. Na zijn aanhouding heeft de politie tijdens een huiszoeking diverse slag- en steekwapens in beslag genomen.

Uit het onderzoek bleek dat de verdachten ook voor de wedstrijd FC Utrecht tegen Feyenoord aanstaande zondag voorbereidingen troffen voor een gewelddadig treffen. Na de gemaakte afspraken met een 29-jarige verdachte uit Capelle aan de IJssel wist de Utrechter een groot aantal hooligans te bereiken en maakte hij afspraken over de gewelddadige confrontatie tussen de Feyenoord- en Utrecht-aanhangers.

De politie hield vrijdagmorgen nog een derde verdachte - een 26-jarige man uit Utrecht - aan. Hij wordt verdacht van betrokkenheid bij het aanzetten van supportersrellen en vechtpartijen. De politie gaat door met het onderzoek en sluit meerdere aanhoudingen niet uit.

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')