abonnement Unibet Coolblue
  Moderator woensdag 15 augustus 2007 @ 20:53:39 #51
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_52401593
Vooralsnog niet zoveel, eigenlijk.
Ik werk, heb binnenkort vást wel mijn rijbewijs, en nog 1 jaar tot mijn MBO.
Maar ik heb wel toekomst dingen enzo. Dat eerst.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_52405887
Ok ik wou dit eigenlijk mbv opsommingen doen maar dat vertelde wat moeilijk dus ik vertel 't in een verhaaltje. Vroeger was ik echt een druk kind en kon slecht leren. Iedereen dacht dat ik naar Belgie naar school zou gaan om daar beroepsgerichte school te volgen na groep 8. Me ouders hebben toen alles op alles gezet en zo ben ik naar vmbo-t/havo eerste jaar gegaan met wat inspanning. Vervolgens heb ik dat jaar gehaald en ben naar Havo en sindsdien was ik serieuzer en leergieriger geworden vooral omdat ik wist dat waar ik nu ben vooral aan me ouders te danken had. Ik werd minder druk enzo en heb vervolgens havo netjes afgerond, 1 van de beste. En studeer nu aan de HTS waar ik ook me propedeuse in 1 jaar heb gehaald. Met 36 man begonnen en 6 hebben propedeuse gehaald en ik was er 1 dus van. Zit echter 1 nadeel aan ik ben te serieus geworden soms merk ik 't zelf niet eens maar andere wel zeg maar. Maar des al niet te min ben ik best trost op wat ik heb bereikt.

Zo volgens mij was dit de 1ste serieuze post nu jullie?

[ Bericht 1% gewijzigd door Wouser op 16-08-2007 00:03:06 ]
  woensdag 15 augustus 2007 @ 23:16:39 #53
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_52408120
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 20:36 schreef doppelgänger het volgende:

[..]

No flame intended, maar puur en alleen "een bepaald bedrag per maand verdienen" vind ik een nogal magere ambitie.

Iemand kan de ambitie hebben een goede dokter of monteur of manager of whatever te worden en op die manier uiteindelijk veel geld te verdienen.

Maar zoals je het hier stelt koppel je geld verdienen helemaal los van de manier waarop je dat denk te gaan verdienen. Ik bedoel, een drugsdealer of huurmoordernaar verdient ook "een bepaald bedrag".
Ok, ik moet toegeven, dat het mij niet zozeer boeide hoe ik het zou verdienen. Zolang het niet illegaal was.

Maar het punt is, dat het idee van de topic is; Wat voor doelen heb je jezelf gesteld en welke heb je bereikt. De doelen waren:

1 Een bepaald bedrag per maand verdienen. Check!
2 Werk verrichten wat ik leuk vind. Check!
3 Zover mogelijk aan de top komen in een organisatie . nog lang geen check!

De reden waarom ik in eerste instantie geld los koppelde aan hoe ik het verdiende, was het feit dat ik nooit afhankelijk wilde zijn van andere mensen wat betreft financiën. Ik verdien geen overdreven bedrag, maar ik kan (naar mijn mening) redelijk luxe leven en ik hoef niks te lenen om te kunnen doen wat ik wil. Dat vind ik toch een ambitie om naar te streven. Maar ja, dat is mijn mening.
Horrible Cunt!
pi_52408757
Ik kan vanaf 5 meter de pot raken.
Toverkracht is de reclame van de herhaling!
pi_52408776
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 23:33 schreef Zygje het volgende:
Ik kan vanaf 5 meter de pot raken.
Leuk maar dan valt de druk eraf en dan pis je die 5 meter voor de plee helemaal onder
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_52408809
Ja dan loop je weer terug als de druk afneemt prutser.
Toverkracht is de reclame van de herhaling!
pi_52408899
Naja knappe jongen als je dat zonder een spetter naast de plee kan.
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_52408976
Dankjewel voor het compliment.
Toverkracht is de reclame van de herhaling!
  donderdag 16 augustus 2007 @ 00:11:44 #59
175029 TherAngelina
Cigarettes & Alcohol.
pi_52410054
Wat een rótvraag .

Nou oké, ik ben bijna klaar met het VWO, ik ga binnenkort best wel veel geld verdienen (in vergelijking met wat ik had dan) en ik merk dat ik psychisch een stuk euh... dat het een stuk beter gaat .
Because I'm so clever.
But clever ain't wise.
pi_52410342
Als ik hier iets kan zeggen van 'een sportwagen kaliber Ferrari bezitten' ben ik helemaal happy, tot nu toe heb ik het geschopt tot een inloting op de HBO Journalistiek (waar geluk een grote rol speelt ) en Havo gehaald.

En allemaal persoonlijke overwinningen (eerst 2,5 liter bier, toen 3 liter..)
  donderdag 16 augustus 2007 @ 12:55:34 #61
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_52419985
allerlei diplomas gehaald zonder te blijven zitten, depressie overwonnen, hele leuke baan, mooi salaris, eigen huis
er zijn wel nog n boel dingen die ik zou willen bereiken maar daar gaat t nu niet om
pi_52421715
Pfoei, wat een vraag! effe denken of ik er een beetje mooi iets van kan maken, iig een begrijpelijk iets.

Op mijn 14e het huis uit tot mijn 19e op internaten ed gezeten.
op mijn 19e zelfstandig gaan wonen en op mijn 22e gaan samenwonen
op mijn 23e een huisje gekocht.
Op mijn 27e relatie door haar beindigd

toen gaan zuipen en mijn werk verknallen, tevens terugval ivm mijn jeugd wat dus niet verwerkt was.

Op me 29e gedwongen huis verkocht en 3 maanden terug naar me ouders.

toen een eigen huurhuisje en veel schulden.

op me 31e uit de kast gekomen en full time homo.

Nu ben ik 33, mijn schulden zo goed als verdwenen, nog wel vrijgezel maar ga over een aantal weken beginnen aan een HBO studie Maatschappelijk Werk en Dienstverlening.
Nog steeds op zoek naar EN "passend" werk voor opleiding EN horeca werk.

Maar zo gelukkig als hell. ben nu eindelijk volwassen en mezelf en geniet van alle dingen, ook de minder leuke.
after all, veel meegemaakt maar hee dat ben ik nu, en dat is zo mooi en krachtig, had ik anders nooit bereikt.
Je moet wel ontzettend goed zijn, wil je zoveel fouten kunnen maken :-S
pi_52431217
Ik heb al 6 jaar een vaste baan, een auto, verdien lekker en heb veel vrienden, wat toch ook wel belangrijk is.
Heb veel diploma's gehaald, veel cursussen gedaan via mijn werk en een paar op school en allemaal gehaald.
  donderdag 16 augustus 2007 @ 19:36:19 #64
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_52431363
Ik heb bereikt dat ik inzicht heb gekregen over het feit dat iets bereiken ook maar betrekkelijk is.

Ondanks dat nog ambities maar niet omdat ik van mening ben dat het moet. Het is meer een bijzaak geworden.
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
pi_52432862
Ik heb mijn bachelor gehaald aan de universiteit binnen 4 jaar Er komt een dag dat ik hier iets kan neerzetten waar ik echt trots op ben.
Dus toch .
  donderdag 16 augustus 2007 @ 21:37:01 #66
177699 La_Vita
Coo coo ca-choo
pi_52434646
Ik heb een berg beklommen
My mama didn't raise no fool
pi_52435278
ik heb nog niet heel veel bereikt eigenlijk. Het enige wat een beetje tof is, is dat ik twee bekende Nederlanders geinterviewd heb ( jammer dat het via school geregeld was, maar ach, het was wel gaaf )
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  donderdag 16 augustus 2007 @ 22:05:08 #68
177699 La_Vita
Coo coo ca-choo
pi_52435327
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 22:03 schreef littledrummergirl het volgende:
ik heb nog niet heel veel bereikt eigenlijk. Het enige wat een beetje tof is, is dat ik twee bekende Nederlanders geinterviewd heb ( jammer dat het via school geregeld was, maar ach, het was wel gaaf )
Dan moet je er ook bijzeggen wie het zijn he
My mama didn't raise no fool
pi_52435681
Ik ben lang geleden mod op WFL geweest

Lamaar
-
pi_52435794
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 76% gewijzigd door Sander op 19-05-2011 19:16:52 ]
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_52436141
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 22:05 schreef La_Vita het volgende:

[..]

Dan moet je er ook bijzeggen wie het zijn he
als je er waardde aan hecht een oude cda-man en een tvpresentator
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_52437816
Heb me HAVO en tja dat is het, wil heel graag goed gitaar leren spelen en en daar nu mee bezig
BoF!
pi_52438588
Gymnasium diploma gehaald.
  donderdag 16 augustus 2007 @ 23:55:42 #74
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_52438683
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 22:40 schreef candygirl het volgende:
Er is al eens eerder een topic geweest over wat je wilde bereiken in je leven, maar nu wil ik graag eens weten wat jullie op dit moment WEL al bereikt hebben, dus zeg maar: Welke dromen/ambities zijn voor jou al uitgekomen?
Eigenlijk wil je twee verschillende dingen van ons weten.
Namelijk wat we bereikt hebben én welke dromen/ambities zijn uitgekomen.

Ik heb mijn vwo afgemaakt (heb ik dus bereikt), maar of dat nou ook echt een droom van me was die uit moest komen...
Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
pi_52439882
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 23:00 schreef Pascal86 het volgende:
Een bepaald bedrag verdienen per maand als doelstelling is best wel gaar eigenlijk.
Wat een onzin.
Niet iedereen is tevreden met een huisje-boombje-beestje-standaardloon. Geld is natuurlijk niet alles, maar wel veel in deze wereld. En dan heb je steeds die mensen die anderen "uitlachen" omdat ze meer verdienen. "Kijk! Die verdient meer dan mij, das zeker een KUTNERD, hahaha". Alles jaloezie als je het mij vraagt. Dat anderen slimmer/beter/gelukkiger zijn kan natuurlijk nooit-en-te-nimmer. Veel geld hebben heeft natuurlijk altijd heelveel downsides. Of ook niet.
:-O
pi_52442982
Eigen huisje
Motorrijbewijs
Autorijbewijs
Veel vrienden
En al een aantal jaar een vaste baan. *trots is*
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 09:36:47 #77
97108 J.A.N.A.
JustAnotherNicknameAgain
pi_52443231
Eigen huis met nog weinig hypotheek, check
Vrouw, check
Vriendin, check
Kids, check
Leuke baan, check
Genoeg geld, check
Meer dan genoeg vrije tijd, check
Alles doen wat god verboden heeft, check
Alle continenten bezocht, bijna check

Ik mag bijna dood gaan en zeggen dat ik een goed leven heb gehad
There is no pleasure in having nothing to do; the fun is in having lots to do and not doing it.
pi_52443300
Hier nog heel veel hypotheek
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_52444038
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 09:39 schreef theKiD het volgende:
Hier nog heel veel hypotheek
Da's heul geen schuld, want als je wilt kun je zo je huis verpatsen en dan ben je er vanaf
Mijn UI is:
verFEEst, geZOMbificeerd, verROLluikt en verEKt!
pi_52444739
Ik stel mijn eisen voor korte periodes 10 jaar geleden waren mijn ambities:

- reizen naar amerika (gedaan)
- En mooie snelle amerikaanse auto opknappen (Gelukt)
- Een goed betaalde baan (Wel een baan nu het geld nog)
- Een eigen huis (nog niet)
- Een vaste vriendin / vrouw (nog niet)
Als weinig helpt, help veel meer.
Sparen is voor mensen die niet weten waar ze geld aan uit moeten geven !!!
pi_52444889
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 10:53 schreef boegschroef het volgende:
mooie snelle amerikaanse auto
Welke?
pi_52444979
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 11:01 schreef El_Liberaliste het volgende:

[..]

Welke?
Ik denk die in zijn UI & fotoboek.

[ Bericht 3% gewijzigd door yosander op 17-08-2007 11:15:34 ]
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_52445171
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 11:04 schreef yosander het volgende:

[..]

Ik die in zijn UI & fotoboek.
Ford Mustang (Fastback) dus
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 11:28:29 #84
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_52445556
Ik ben geslaagd, heb een gelukkig leventje met mn wederhelft en mn hond. Nu nog mn rijbewijs
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 13:01:20 #85
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_52448109
eigen sportvereniging opericht en inmiddels gezond groeiende met 26 leden
daarnaast dit jaar 2 prijzen in de wacht gesleepd. 1 voor beste verdedigende speler van het seizoen (emmen lacrosse) en de andere voor grootste verbetering en contributie aan het team (hillcroft, mn team uit engeland).

Ik vind het vrij netjes
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_52450228
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 22:46 schreef destrovel het volgende:
Ik heb mijn VWO diploma
pi_52450769
Rijbewijs A+B, huurhuisje, leasebakje, motortje en nooit schulden gehad.
Nu nog mijn vinden en verhuizen naar een eigen huis, buiten de randstad. Liefst stiekum lekker buiten Nederland.
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 15:09:19 #88
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_52451740
Relatieve gemoedsrust.
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_52451784
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 15:09 schreef Dromer het volgende:
Relatieve gemoedsrust.
Ruilen?
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_52458119
Een gymnasium diploma, veel leuke vrienden; eigenlijk niets bijzonders.

Ik heb wel bereikt dat ik volledig gelukkig ben, dat is wel iets bijzonders.
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 19:31:39 #91
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_52458874
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 15:10 schreef Jolly_Reaper het volgende:

[..]

Ruilen?
neh.. heb al rijbewijs, koophuis, auto, auto, lease-auto en vriendin. (en naast m'n hypotheek geen schulden)
Motor hoef ik niet.
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_52463792
valt me op dat veel mensen slechts materiele doelen voor ogen hebben gehad. Wordt er niet op het gevoel gekeken en op wat men dacht een onmogelijke klus/opgave te zijn, maar toch uiteindelijk 'bereikt' heeft, dan wel vrede mee heeft gevonden?

zoals:
-een studie vinden waar ik eindelijk content mee ben geworden. Eerste twee jaren waren kut en algemeen, maar nu kom ik er gelukkig achter dat ik toch de goede keuze heb gemaakt.
-tot verleden jaar vaak kortzichtig zaken beoordeeld en slecht inlevingsvermogen in anderen gehad. Nu merk ik dat dit aan het bijstellen is naar een openere, vriendelijkere instelling, ook bewondering voor mensen kan hebben in keuzes die ze maken.
-een buitenland stage toch stiekem wel enigszins spannend vinden, daarom gekozen voor een nabij buurland om maar niet te ver van familie en vrienden vandaan te zitten. Nu ik er eenmaal zit toch het gevoel hebben me er goed bij te voelen en enigszins spijt betuigen dat ik niet voor een land verder weg heb gekozen (wat overigens de algemene reactie was bij het verkondigen dat Brussel mijn buitenland stage zou worden).
-vroeger weinig interesse in leren getoond, altijd de verplichting voelen en daarom de rug er naar toe keren. Dit is nu lanzaamaan aan het omslaan naar een wat positievere instelling; je doet het uiteindelijk toch 'allemaal voor jezelf' (een citaat dat ik mijn leraren tot in den treure heb horen opdreunen op de middelbare school. Onmogelijk natuurlijk om een stel pubers wijs te maken dat lessen volgen toch echt een investering in je toekomst is).

Misschien dat de mensen die tot nu toe slechts aan materiele zaken dachten bij het lezen van de OP, nog toevoegingen kunnen doen op eerdere posts. Of niet, dan ben je slechts materieel ingesteld, ook niks mis mee
pi_52468957
Eindelijk een Fok! account aangemaakt
Eindelijk een bijbaantje gevonden (vakkenvuller )
V4 gehaald.

en verder weet ik het eigenlijk niet
pi_52470254
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 01:11 schreef Leoff het volgende:
Eindelijk een Fok! account aangemaakt
Eindelijk een bijbaantje gevonden (vakkenvuller )
V4 gehaald.

en verder weet ik het eigenlijk niet
magertjes....Noem je het hebben van een baantje als vakkenvuller als het bereiek van een doel???
Het cre|ëeren van een Fok-account is nauwelijks een presatie...kom op zeg, je kunt toch wel iets beters verzinnen dan dit??
pi_52472618
Ik moet zeggen dat ik toch wel materialistisch ben ingesteld. Maar je zou het opknappen van mijn auto ook kunnen zien als een gevoel. Ik heb dit bereikt terwijl vele zeiden dat het niet meer te doen was (door mij).

Daarnaast heb ik juist van veel keuzes die ik heb gemaakt spijt. Studie richting, vrouwen enz... daar heb ik dus niet veel bereikt....
Als weinig helpt, help veel meer.
Sparen is voor mensen die niet weten waar ze geld aan uit moeten geven !!!
pi_52472639
Ik heb een leuke vriendin! en ik heb vrienden... meer hoef ik eingelijk niet te bereiken...
Just say hi!
pi_52473230
Na eerst in mijn studententijd alles vakkundig Verkloot te hebben:
Vriendin
Baan
Eigen huis
Studieschuld door de helft

Op de to-do lijst:
Studie oppakken en afmaken
Studieschuld weg
<Polytope> tetris is so unrealistic
http://vahlbara.myminicity.com/
  zaterdag 18 augustus 2007 @ 10:49:20 #98
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_52473338
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 22:30 schreef r3gi3boy het volgende:
valt me op dat veel mensen slechts materiele doelen voor ogen hebben gehad. Wordt er niet op het gevoel gekeken en op wat men dacht een onmogelijke klus/opgave te zijn, maar toch uiteindelijk 'bereikt' heeft, dan wel vrede mee heeft gevonden?

zoals:
-een studie vinden waar ik eindelijk content mee ben geworden. Eerste twee jaren waren kut en algemeen, maar nu kom ik er gelukkig achter dat ik toch de goede keuze heb gemaakt.
-tot verleden jaar vaak kortzichtig zaken beoordeeld en slecht inlevingsvermogen in anderen gehad. Nu merk ik dat dit aan het bijstellen is naar een openere, vriendelijkere instelling, ook bewondering voor mensen kan hebben in keuzes die ze maken.
-een buitenland stage toch stiekem wel enigszins spannend vinden, daarom gekozen voor een nabij buurland om maar niet te ver van familie en vrienden vandaan te zitten. Nu ik er eenmaal zit toch het gevoel hebben me er goed bij te voelen en enigszins spijt betuigen dat ik niet voor een land verder weg heb gekozen (wat overigens de algemene reactie was bij het verkondigen dat Brussel mijn buitenland stage zou worden).
-vroeger weinig interesse in leren getoond, altijd de verplichting voelen en daarom de rug er naar toe keren. Dit is nu lanzaamaan aan het omslaan naar een wat positievere instelling; je doet het uiteindelijk toch 'allemaal voor jezelf' (een citaat dat ik mijn leraren tot in den treure heb horen opdreunen op de middelbare school. Onmogelijk natuurlijk om een stel pubers wijs te maken dat lessen volgen toch echt een investering in je toekomst is).

Misschien dat de mensen die tot nu toe slechts aan materiele zaken dachten bij het lezen van de OP, nog toevoegingen kunnen doen op eerdere posts. Of niet, dan ben je slechts materieel ingesteld, ook niks mis mee
Materiale zaken zijn niet de enige doelen die ik bereikt heb. Maar materiale zaken zijn wel het gevolg van andere dingen die ik bereikt heb.

Verschil is met andere mensen, dat ik doelen bijstel. Ik ben realistisch genoeg om te weten, dat je soms doelen moet bijstellen of compleet moet aanpassen. Ik heb bijvoorbeeld compleet iets anders gestudeerd, dan wat ik nu doe. Maar ik heb me aangepast aan de mogelijkheden die zich presenteren.

En er zijn genoeg immateriele doelen die ik nog niet bereikt heb. alleen gaat deze topic over doelen die je wel bereikt hebt. Dus ga ik die hier niet neerplompen.
Horrible Cunt!
  zaterdag 18 augustus 2007 @ 19:59:25 #99
97108 J.A.N.A.
JustAnotherNicknameAgain
pi_52483842
Is een vrouw of kind materieel te noemen?
There is no pleasure in having nothing to do; the fun is in having lots to do and not doing it.
  Grootste baggeraar 2022 zaterdag 18 augustus 2007 @ 20:21:11 #100
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_52484362
Ik ben succesvol in het vak dat ik wil, heb een eigen huis, woon samen en ben goed bezig met reiki. En ik heb katten
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')