abonnement Unibet Coolblue
pi_52356742
Toen speelden ze toch ook niet in de segunda division
standaarddrinker
pi_52356749
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 13:15 schreef WeebI het volgende:

[..]

Fan sinds 1997
Zo kort nog maar.. Broekie
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_52356803
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 13:16 schreef DrDentz het volgende:
Toen speelden ze toch ook niet in de segunda division
Wat heeft dat er nu weer mee te maken

Successupporters zijn 'fans' die keer op keer 'supporter' zijn van een ploeg die prijzen wint. Spelen ze slecht en zijn ze onsuccesvol dan kiezen ze gewoon voor de rivaal.
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
pi_52356819
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 13:17 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Zo kort nog maar.. Broekie
Toen was ik 9, dus echt veel heb ik er niet van gezien, maar toch
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
pi_52356828
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 13:16 schreef DrDentz het volgende:
Toen speelden ze toch ook niet in de segunda division
In dat seizoen wonnen ze zelfs de CL Toevallig
pi_52356860
Ik zie successupporters meer als gasten die de succesvolle buitenlandse clubs gaan aanhangen, ik ga toch ook niet juichen voor Manchester United
standaarddrinker
pi_52356876
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 13:20 schreef Chivu het volgende:

[..]

In dat seizoen wonnen ze zelfs de CL Toevallig
In 1997 wonnen we de landstitel, hoor

97/98 was inderdaad de CL, maar die win je dus pas in 1998
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
pi_52356915
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 13:20 schreef WeebI het volgende:

[..]

Toen was ik 9, dus echt veel heb ik er niet van gezien, maar toch
Ik word oud.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_52356918
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 13:21 schreef DrDentz het volgende:
Ik zie successupporters meer als gasten die de succesvolle buitenlandse clubs gaan aanhangen, ik ga toch ook niet juichen voor Manchester United
Dat moet je zelf weten.

Ik vind dat als je alles volgt van een club, iedere wedstrijd kijkt en gewoon jezelf als aanhanger ziet dat je dan gewoon een supporter bent.
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
pi_52357608
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 12:59 schreef WeebI het volgende:

[..]

Ongetwijfeld.

Maargoed, successupporters zijn in hun leven net zo vaak fan van Real als van Barça. Waarom bestaan dat soort mensen toch
Ik ben supporter van één club: Ajax. In het buitenland ben ik atlijd voor de clubs waar de Nederlanders zitten.
Ik heb wel een beetje een zwak voor Barca, omdat ze zo beïnvloed zijn door Ajax, maar dit jaar gun ik Real misschien wel meer succes omdat alle Nederlanders daar zitten.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_52357656
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 13:51 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Ik ben supporter van één club: Ajax. In het buitenland ben ik atlijd voor de clubs waar de Nederlanders zitten.
Ik heb wel een beetje een zwak voor Barca, omdat ze zo beïnvloed zijn door Ajax, maar dit jaar gun ik Real misschien wel meer succes omdat alle Nederlanders daar zitten.
Hier precies hetzelfde.
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 15:07:26 #62
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_52359815
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 13:53 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Hier precies hetzelfde.
ja hier ook
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_52361158
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 15:07 schreef Houniet het volgende:

[..]

ja hier ook
Same here.
pi_52361180
Robben tekent deze week nog een contract?
pi_52361259
quote:
Alves krijgt zijn zin en speelt niet

Daniel Alves is niet opgenomen in de selectie van Sevilla voor de ontmoeting tegen AEK Athene in het kader van de Champions League. Hierdoor lijkt het vertrek van de Braziliaan zo goed als zeker.


De verdediger liet na afloop van het duel tegen Real Madrid ontvallen dat hij morgenavond niet tegen de Grieken in actie wilde komen. Dat zou immers betekenen dat hij dit seizoen voor geen enkele ander ploeg meer in Europees verband in actie mag komen.

De toekomst van Alves lijkt in Londen te liggen. Chelsea deed verleden week een bod van 35 miljoen euro, dat echter door voorzitter José María del Nido van de tafel werd geveegd. Volgens Radio Marca heeft de Londense grootmacht dinsdagochtend een bod van bijna veertig miljoen euro uitgebracht.

Ook Real Madrid had interesse in de 24-jarige international, maar wilde niet verder gaan dan twintig miljoen euro plus Cicinho. Del Nido heeft echter geen interesse in de Braziliaan, die hierdoor definitief een dezer dagen naar AS Roma lijkt te verkassen.
Zolang Chelsea Robben niet naar Real laat vertrekken hebben ze in Madrid de beste papieren.

Edit: Ik zie nu dat Chelsea een verbeterd bod heeft gedaan. Dan liggen de zaak nu weer volledig anders. Vraag me af hoe Chelsea dat nu wil gaan betalen, want men zou Alves aantrekken van het geld van Robben meende ik ergens te hebben gelezen. Lekker vaag allemaal...
pi_52366212
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 16:00 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Zolang Chelsea Robben niet naar Real laat vertrekken hebben ze in Madrid de beste papieren.

Edit: Ik zie nu dat Chelsea een verbeterd bod heeft gedaan. Dan liggen de zaak nu weer volledig anders. Vraag me af hoe Chelsea dat nu wil gaan betalen, want men zou Alves aantrekken van het geld van Robben meende ik ergens te hebben gelezen. Lekker vaag allemaal...
Wat denk je? Heeft weinig met voetbal te maken
pi_52366504
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 13:51 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Ik ben supporter van één club: Ajax. In het buitenland ben ik atlijd voor de clubs waar de Nederlanders zitten.
Ik heb wel een beetje een zwak voor Barca, omdat ze zo beïnvloed zijn door Ajax, maar dit jaar gun ik Real misschien wel meer succes omdat alle Nederlanders daar zitten.
Helemaal mee eens. Ik had het zelf kunnen typen.
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 20:36:28 #68
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_52369320
Alves komt niet, denk dat die naar Chelsea gaat en wij Robben krijgen. Cicinho gaat dit seizoen zoiezo niet veel voetballen omdat Schuster Ramos bijna alles op rechts gaat laten spelen.

Ik ga naar de finale van de Copa Carranza deze donderdag. Real speelt morgen de halve finale tegen Betis, die moeten ze gewoon winnen zodat ik eindelijk Real een keer in het echie zie Dat zou zo geweldig zijn, ook met Ruudje erin enzo omdat die minuten moet pakken.

Vamos!

Edit: Owja, Drenthe en Sneijder lijken me zo op het eerste oog wat duur. Sneijder hebben we wel behoorlijk nodig. Denk dat die wel belangrijk kan gaan worden.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_52370261
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 18:51 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Wat denk je? Heeft weinig met voetbal te maken
De verkoop van Robben toch.
pi_52375914
Denk dat Boulahrouz ook wel eens naar Madrid kan gaan, als hij goed presteert bij Sevilla tenminste. Ze hebben nu Metzelder gekocht maar dat wordt niks natuurlijk.
standaarddrinker
  Trouwste user 2022 dinsdag 14 augustus 2007 @ 23:37:36 #71
7889 tong80
Spleenheup
pi_52376594
Robben komt er aan. Wat zijn we toch een groot voetballand.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 23:46:37 #72
140724 Zyggie
Geweldenaar.
pi_52376885
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 23:37 schreef tong80 het volgende:
Robben komt er aan. Wat zijn we toch een groot voetballand.

3 basisspelers in de aanval van de grootste voetbalclub van de wereld is toch weer een huzarenstukje in de geschiedenis van het Nederlands voetbal.
Zyggie.
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 23:46:47 #73
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_52376894
feitelijk wel, alleen gezamelijk komt er maar geen ruk van
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_52377307
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 20:36 schreef jojomen4 het volgende:
Alves komt niet, denk dat die naar Chelsea gaat en wij Robben krijgen. Cicinho gaat dit seizoen zoiezo niet veel voetballen omdat Schuster Ramos bijna alles op rechts gaat laten spelen.

Ik ga naar de finale van de Copa Carranza deze donderdag. Real speelt morgen de halve finale tegen Betis, die moeten ze gewoon winnen zodat ik eindelijk Real een keer in het echie zie Dat zou zo geweldig zijn, ook met Ruudje erin enzo omdat die minuten moet pakken.

Vamos!

Edit: Owja, Drenthe en Sneijder lijken me zo op het eerste oog wat duur. Sneijder hebben we wel behoorlijk nodig. Denk dat die wel belangrijk kan gaan worden.
Cicinho is al naar Roma
pi_52377330
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 21:04 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

De verkoop van Robben toch.
De eerste letter krijg je.

A..........
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')