abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 23:55:32 #1
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_52273455
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 23:51 schreef Swetsenegger het volgende:
*zucht*... vrouwen

http://messages.fok.nl/settings.php
aantal berichten per pagina op 99 ztten ofzo.


*totale ommekeer in het topic*

Held!

Prrfrfffrrrrrt!
***
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 23:57:04 #2
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_52273494
Ah, het is hier te doen
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 23:58:52 #3
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_52273540
Ik kan die 99 dingen niet opslaan, als de pagina ververst staat ie gewoon weer op 15
Morgenochtend eerst mijn haar maar ff verven.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 11 augustus 2007 @ 00:01:22 #4
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_52273603
keertje uitloggen en je history in je browser deleten.
  zaterdag 11 augustus 2007 @ 00:05:38 #5
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_52273705
shit, toen ik nog blauw was kon ik nog gerechtvaardigd TVP'en..

Nu mag dat zeker niet meer he?
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  zaterdag 11 augustus 2007 @ 00:14:44 #6
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_52273891
Vast wel . Noem je derde maar Marijn dan .
Zie kindernamen topic
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  zaterdag 11 augustus 2007 @ 00:23:34 #7
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_52274102
Nog even over kloons nav het desbetreffende topic.
Ik zat laatst ook al in zo'n kloondiscussie, waarbij gezegd werd dat als iemand zich als kloon presenteert, dat gerespecteerd moet worden en dat anderen zich niet eens mogen afvragen of iemand een kloon is.

Ik vind dat allemaal prima, maar hierbij mijn verzoek aan kloons om dan ook een beetje je best te doen om jezelf niet te verraden. Verander je schrijfstijl bijvoorbeeld en vertel geen persoonlijke details waardoor iedereen direct door heeft wie je bent. En als je dat wel doet, doe dan ook niet moeilijk als mensen door hebben wie je bent.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zaterdag 11 augustus 2007 @ 00:26:32 #8
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_52274165
Eens .
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  zaterdag 11 augustus 2007 @ 00:28:02 #9
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_52274202
hell, volgens mij ben ik zeldzaam. Ik heb dus echt geen ene kloon
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  zaterdag 11 augustus 2007 @ 00:37:23 #10
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_52274412
Ik ook niet, dat wordt me te ingewikkeld. Want als ik een kloon zou hebben, zou ik het ook echt goed willen doen.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_52274671
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 00:14 schreef Leah het volgende:
Vast wel . Noem je derde maar Marijn dan .
Zie kindernamen topic
(Saskia,) Tijn en Marijn? Dat kan echt niet vind ik

Wel leuke naam
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_52277801
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 00:05 schreef E.T. het volgende:
shit, toen ik nog blauw was kon ik nog gerechtvaardigd TVP'en..

Nu mag dat zeker niet meer he?
Vast niet!
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 11 augustus 2007 @ 08:49:51 #13
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_52277818
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 00:23 schreef livelink het volgende:
Nog even over kloons nav het desbetreffende topic.
Ik zat laatst ook al in zo'n kloondiscussie, waarbij gezegd werd dat als iemand zich als kloon presenteert, dat gerespecteerd moet worden en dat anderen zich niet eens mogen afvragen of iemand een kloon is.

Ik vind dat allemaal prima, maar hierbij mijn verzoek aan kloons om dan ook een beetje je best te doen om jezelf niet te verraden. Verander je schrijfstijl bijvoorbeeld en vertel geen persoonlijke details waardoor iedereen direct door heeft wie je bent. En als je dat wel doet, doe dan ook niet moeilijk als mensen door hebben wie je bent.
Ik vind sowieso dat het aan de KLOON is om er voor te zorgen dat hij niet ontmaskert wordt. Zou ff lekker worden als ik niet mag speculeren. Kijk als mod met wellicht informatie van achter de schermen is het not done, maar als ik het gewoon door hebt zie ik niet in waarom ik mijn mond zou houden.

of liever gezegd, waarom ik mijn mond zou moeten houden.
  zaterdag 11 augustus 2007 @ 09:01:48 #14
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_52277881
Nou, ik heb er dus ook moeite mee als iedereen geforceerd moeite moet doen om een kloon niet te verraden, terwijl de desbetreffende kloon dus helemaal geen enkele moeite doet om zich niet te verraden.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zaterdag 11 augustus 2007 @ 09:04:37 #15
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_52277902
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 09:01 schreef livelink het volgende:
Nou, ik heb er dus ook moeite mee als iedereen geforceerd moeite moet doen om een kloon niet te verraden, terwijl de desbetreffende kloon dus helemaal geen enkele moeite doet om zich niet te verraden.
Maar wat is geforceerd dan? Iemand bij zijn kloon-naam noemen ipv de naam van de echte nick lijkt mij niet echt een grote moeite toch? Of is dat echt lastig?
Ik denk dat ik weet op welk geval je doelt en ik heb er geen enkele moeite mee om daar de kloonnaam aan te houden. Eigen keuze van iemand, lekker laten gaan dan toch?
Mensen hebben er vaak geen idee van dat ze blijkbaar alsnog superherkenbaar zijn...
***
  zaterdag 11 augustus 2007 @ 09:05:26 #16
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_52277909
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 08:49 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Ik vind sowieso dat het aan de KLOON is om er voor te zorgen dat hij niet ontmaskert wordt. Zou ff lekker worden als ik niet mag speculeren. Kijk als mod met wellicht informatie van achter de schermen is het not done, maar als ik het gewoon door hebt zie ik niet in waarom ik mijn mond zou houden.

of liever gezegd, waarom ik mijn mond zou moeten houden.
Niks moet, maar ik zo'n soort topic kan je wel op je vingers natellen waarom diegene een kloon aanmaakt, je kan ook gewoon in je vuistje grinniken toch, wat is de toegevoegde waarde om het te posten en publique vraag ik me af?

Daarbij is het ook jammer want het is een topic killer terwijl het best vermakelijk was
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  zaterdag 11 augustus 2007 @ 09:07:18 #17
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_52277921
Waaaaaaaar gaat het over?
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  zaterdag 11 augustus 2007 @ 09:08:29 #18
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_52277929
Eerst over een topic in R&P, toen over oud zeer, toen over PM functies en nu over klonen in OUD geloof ik.
***
pi_52277941
Ik heb wel gebruikt gemaakt van kloons maar deed dan altijd geloof ik wel aardig mijn best om niet te veel op te vallen. Ga je je te veel bloot geven dan vind ik ook dat je niet hysterisch moet worden als men je bij je andere nick noemt
Saartje
  zaterdag 11 augustus 2007 @ 09:12:19 #20
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_52277960
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 09:09 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik heb wel gebruikt gemaakt van kloons maar deed dan altijd geloof ik wel aardig mijn best om niet te veel op te vallen. Ga je je te veel bloot geven dan vind ik ook dat je niet hysterisch moet worden als men je bij je andere nick noemt
Maar wat is daar de lol nou van? Behalve dan dat iedereen die het nog niet door had het dan ook weet?
Het lijkt er nl. wel op alsof het leuker is om het bij de een te doen dan bij een ander.

Volgens mij weet half OUD wie Dolly is en waarom en ik heb nou niet het idee dat men het daarbij lastig vindt om het geheim te houden. Waarom bij een ander, die er wat minder expliciet en duidelijk over is, dan wel?
***
  zaterdag 11 augustus 2007 @ 09:13:32 #21
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_52277968
Ik heb er geen moeite mee als iemand aangeeft dat hij/zij een kloon is en vraagt of dat gerespecteerd mag worden. Zonder enige uitleg doe ik daar zonder problemen aan mee. Sowieso respecteer ik het en zal ik niet iemand bij een andere nick noemen als hij/zij zich op dat moment daar niet mee presenteert.

Maar ik heb echt aan iemand heel argeloos gevraagd of die persoon een kloon was omdat wat ze schreef me allemaal zo bekend voorkwam. En ik ben echt naief hoor, ik ga er nooit zomaar van uit dat iemand een kloon is. En dan krijg je een hele preek over dat je dat niet eens mag vragen. En dan denk ik dus dat jij als kloon ook de verantwoordelijkheid hebt om te zorgen dat mensen dat niet eens vragen.

En met geforceerd moeite doen doelde ik op het topic van gisteravond. Dat je dan allemaal reacties krijgt van "als jij bent die ik denk dat jij bent..." .
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_52277981
Ik denk dat het gaat om de manier waarop. Pruk bijvoorbeeld rent hier hard schreeuwend dat ze absolúút geen kloon in de topics in en blaat mee alsof ze hier al 6 jaar komt, terwijl Hello-Dolly zich bescheiden op de achtergrond houdt, er geen geheim van maakt wie ze is als je haar pm`t en vraagt of men dat wil respecteren.
Daar zit voor mij toch wel het verschil.
Saartje
  zaterdag 11 augustus 2007 @ 09:17:44 #23
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_52278000
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 09:13 schreef livelink het volgende:
Ik heb er geen moeite mee als iemand aangeeft dat hij/zij een kloon is en vraagt of dat gerespecteerd mag worden. Zonder enige uitleg doe ik daar zonder problemen aan mee. Sowieso respecteer ik het en zal ik niet iemand bij een andere nick noemen als hij/zij zich op dat moment daar niet mee presenteert.

Maar ik heb echt aan iemand heel argeloos gevraagd of die persoon een kloon was omdat wat ze schreef me allemaal zo bekend voorkwam. En ik ben echt naief hoor, ik ga er nooit zomaar van uit dat iemand een kloon is. En dan krijg je een hele preek over dat je dat niet eens mag vragen. En dan denk ik dus dat jij als kloon ook de verantwoordelijkheid hebt om te zorgen dat mensen dat niet eens vragen.
Hmmm, dat laatste heb ik geen moeite mee hoor. Als men mij via PM of mail vraagt 'denk jij ook dat zus of zo een kloon is' dan geef ik daar meestal wel gewoon antwoord op. Omdat het dan 1 op 1 is. (Overigens afhankelijk van wie of wat en welk geval en hoe ik zelf aan de gegevens kom geef ik meer of minder uitgebreid antwoord. )

Oh, en ik heb er zelf ook vaak geen neus voor hoor, die van gisteren had ik ook niet door ondanks dat ik gewoon meepostte in dat topic.
quote:
En met geforceerd moeite doen doelde ik op het topic van gisteravond. Dat je dan allemaal reacties krijgt van "als jij bent die ik denk dat jij bent..." .
Tsja, dan nog... maar dat is mss persoonlijk.
Als je dan zo graag wil laten weten dat jij weet wie de TS is, hou het dan op een vraag als 'TS, waarom doe je dit niet onder je eigen account, het is namelijk nu ook heel duidelijk wie je bent'. Vind ik heel anders dan gewoon die naam in het topic kwakken.
***
  zaterdag 11 augustus 2007 @ 09:19:54 #24
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_52278018
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 09:15 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik denk dat het gaat om de manier waarop. Pruk bijvoorbeeld rent hier hard schreeuwend dat ze absolúút geen kloon in de topics in en blaat mee alsof ze hier al 6 jaar komt, terwijl Hello-Dolly zich bescheiden op de achtergrond houdt, er geen geheim van maakt wie ze is als je haar pm`t en vraagt of men dat wil respecteren.
Daar zit voor mij toch wel het verschil.
Ben ik helemaal met je eens, het was niet moeilijk om Pruk ervan te verdenken een kloon te zijn. Maar dat is toch nog geen reden om dan maar haar gewone nick te gebruiken?
Ze zal er vast wel zo haar redenen voor hebben, en gezien de reacties toen iemand wel zogenaamd heel 'grappig' per ongeluk expres haar echte nick gebruikte is dat niet eens heel onterecht.
Laat 'r toch lekker.
***
pi_52278048
Ik zal dat, voorzover ik dat nu met mijn nuchtere verstand kan zeggen, ook nooit roepen wie ik vermoed dat iemand is, ik kan me echter wel voorstellen dat er mensen zijn die dat wel doen.
Saartje
  Jubileum moderator zaterdag 11 augustus 2007 @ 09:27:24 #26
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_52278074
Terugvindpotvis
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  zaterdag 11 augustus 2007 @ 09:27:36 #27
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_52278076
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 09:23 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik zal dat, voorzover ik dat nu met mijn nuchtere verstand kan zeggen, ook nooit roepen wie ik vermoed dat iemand is, ik kan me echter wel voorstellen dat er mensen zijn die dat wel doen.
Ja ok, dat ben ik idd met je eens. Het is het risico dat je als kloon loopt, dat er dus altijd mensen zijn die het wel lollig vinden om de boel te verraden. En dus is het wel in het belang van de kloon dat je zoveel mogelijk je best doet om anoniem te blijven.
Maar dan blijft het feit voor mij, hoe verleidelijk ook, dat je dat dus niet doet.

Maar sommige mensen hebben dus ook echt niet door hoe snel je herkenbaar bent...
***
  zaterdag 11 augustus 2007 @ 09:28:05 #28
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_52278079
Heb weer eens wat gemist geloof ik Klonenrel?
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 11 augustus 2007 @ 09:29:30 #29
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_52278090
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 09:05 schreef Vivi het volgende:


Daarbij is het ook jammer want het is een topic killer terwijl het best vermakelijk was
In dit geval was dat ook mijn toegevoegde waarde. Ik vind het een beetje genant dat mensen collectief belachelijk gemaakt worden terwijl zij door een kloontje anoniem denken te zijn.
  Jubileum moderator zaterdag 11 augustus 2007 @ 09:29:43 #30
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_52278092
Volgens mij wordt het hebben van een kloon ook veel meer gerespecteerd als je even uitlegt waarom je dit onder een kloon doet, ipv je in duizend bochten te wringen om het te ontkennen.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 11 augustus 2007 @ 09:30:21 #31
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_52278096
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 09:19 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ben ik helemaal met je eens, het was niet moeilijk om Pruk ervan te verdenken een kloon te zijn. Maar dat is toch nog geen reden om dan maar haar gewone nick te gebruiken?
Ze zal er vast wel zo haar redenen voor hebben, en gezien de reacties toen iemand wel zogenaamd heel 'grappig' per ongeluk expres haar echte nick gebruikte is dat niet eens heel onterecht.
Laat 'r toch lekker.
Wat is dan nog de toegevoegde waarde van die kloon
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 11 augustus 2007 @ 09:32:00 #32
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_52278113
Ik kan me maar 2 redenen voor een kloon voorstellen. Een gimmickkloon, waarbij het sowieso de sport is om te raden wie de eigenaar is. En een kloon om anoniem te blijven. Als in het laatste geval het 'origineel' er ZO dik bovenop ligt, bewijs je die persoon juist een dienst door de kloon te noemen.
  zaterdag 11 augustus 2007 @ 09:32:34 #33
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_52278116
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 09:30 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Wat is dan nog de toegevoegde waarde van die kloon
Ja, dat moet je niet aan mij maar aan haar vragen.

Ik vind het alleen wel frappant dat mensen de kloon normaal behandelen, daarmee bedoel ik dus normaal op haar reageren of niet reageren en dat, zodra de oude nick 1 keer genoemd is, er weer verschillende zeik-opmerkingen gemaakt werden. Blijkbaar heeft die kloon dan wel een functie... Het is dan voor die persoon de mogelijkheid om mee te posten zonder gezeik te krijgen.
***
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 11 augustus 2007 @ 09:35:52 #34
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_52278153
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 09:32 schreef Brighteyes het volgende:

Het is dan voor die persoon de mogelijkheid om mee te posten zonder gezeik te krijgen.
Nogmaals, dan ben je toch DOM als je je originele nick zo dik op je kloon knoopt? Dan moet je niet gaan janken als je kloon ontmaskerd wordt. Als je het vervelend vind dat er zeikopmerkingen gemaakt worden, moet je zorgen dat je kloon niet ontmaskerd wordt door je oude zeikopwekkende gedrag.

disclaimer: dit is een post in het algemeen, niet gelieerd aan enige naam eerder genoemd in dit topic.
  zaterdag 11 augustus 2007 @ 09:38:36 #35
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_52278178
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 09:35 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Nogmaals, dan ben je toch DOM als je je originele nick zo dik op je kloon knoopt?
Eens!
quote:
Dan moet je niet gaan janken als je kloon ontmaskerd wordt. Als je het vervelend vind dat er zeikopmerkingen gemaakt worden, moet je zorgen dat je kloon niet ontmaskerd wordt door je oude zeikopwekkende gedrag.

disclaimer: dit is een post in het algemeen, niet gelieerd aan enige naam eerder genoemd in dit topic.


Maar... in dit geval is het wel bekend en is er tot nu toe maar 1 iemand geweest die het nodig vond de naam te noemen. Voor de rest doet men gewoon normaal, ook terwijl er plenty mensen zijn die het weten.
Lekker laten gaan denk ik dan. Ook al vind je het raar en vreemd.
Ik snap dus in dit geval wel waarom de kloon niet uit de kast komt, zie het eerdere akkefietje.
***
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 11 augustus 2007 @ 09:41:34 #36
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_52278212
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 09:38 schreef Brighteyes het volgende:


Ik snap dus in dit geval wel waarom de kloon niet uit de kast komt, zie het eerdere akkefietje.
En ik snap in dit geval niet waarom de kloon zich niet anoniemer gedraagt, ook wegens het eerdere akkefietje, want ik kan je nu al beloven dat het niet bij dat akkefietje blijft.

Maar goed, we hebben het nu over de psychologie van de kloon. Ik vind dat de het de verantwoording van de kloon is om anoniem te zijn en blijven. En ik kan duizend en een redenen verzinnen om de originele nick te noemen als ik die weet. Zowel nobele als minder nobele redenen.
  zaterdag 11 augustus 2007 @ 09:43:57 #37
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_52278241
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 09:41 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

En ik snap in dit geval niet waarom de kloon zich niet anoniemer gedraagt, ook wegens het eerdere akkefietje, want ik kan je nu al beloven dat het niet bij dat akkefietje blijft.

Maar goed, we hebben het nu over de psychologie van de kloon. Ik vind dat de het de verantwoording van de kloon is om anoniem te zijn en blijven. En ik kan duizend en een redenen verzinnen om de originele nick te noemen als ik die weet. Zowel nobele als minder nobele redenen.
Zowel op je eerste als op je 2e paragraaf is mijn enige reactie dat het hoe dan ook ge-edit zal worden omdat het (bij mijn weten) nog steeds not-done is op FOK! om klonen te verraden, zelfs al ligt het er nog driedubbel dik op...
***
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 11 augustus 2007 @ 09:44:54 #38
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_52278255
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 09:43 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Zowel op je eerste als op je 2e paragraaf is mijn enige reactie dat het hoe dan ook ge-edit zal worden omdat het (bij mijn weten) nog steeds not-done is op FOK! om klonen te verraden, zelfs al ligt het er nog driedubbel dik op...
Maar DAT houdt me niet tegen Zeker bij de mindere nobele reden zal ik de kloon dan consequent met de originele nick aanspreken.

En wat mij betreft mag die discussie nog wel een keer gevoerd worden. Immers als ik met mijn (overigens gebande kloon) Swets ga posten zou ook niemand me aan mijn fok verleden mogen herinneren. Het is immers een kloon
  zaterdag 11 augustus 2007 @ 09:46:59 #39
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_52278281
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 09:44 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Maar DAT houdt me niet tegen Zeker bij de mindere nobele reden zal ik de kloon dan consequent met de originele nick aanspreken.

En wat mij betreft mag die discussie nog wel een keer gevoerd worden.
Tsja, leef je uit zou ik zeggen, als dat is waar jij het warm van krijgt...

Ik heb iig achter de schermen nog even gevraagd of ik goed zit met de edits dan, niet om mijn gelijk te krijgen, maar gewoon om even te weten waar we (FOK!) staat in dit soort gevallen.
***
  zaterdag 11 augustus 2007 @ 09:48:17 #40
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_52278289
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 09:44 schreef Swetsenegger het volgende:
Immers als ik met mijn (overigens gebande kloon) Swets ga posten zou ook niemand me aan mijn fok verleden mogen herinneren. Het is immers een kloon
Dat laatste is gelul, want jij hebt die kloon nooit aangemaakt om anoniem mee te posten.
Dat zin dus 2 verschillende dingen in mijn ogen.

Dat de een er nou eenmaal behendiger in is om het geheim te houden en de ander wat naiever is tov de intelligentie van anderen is in mijn ogen geen reden om die kloon dan dus maar te gaan verraden.
***
  zaterdag 11 augustus 2007 @ 09:50:14 #41
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_52278306
Is het misschien een idee om dit soort rellen incl. verwijzing naar waar het begon óók op te nemen in het update-topic? Snap er nu namelijk geen ene jota van en mijn nieuwsgierigheid is killing me!!!!!

* Ireth gaat op onderzoek uit met een thermosfles koffie.
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
  zaterdag 11 augustus 2007 @ 09:51:47 #42
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_52278326
He ja, en dan graag inclusief de ge-editte posts zeker.
Moesten we maar niet doen he.
***
pi_52278348
Ik begrijp best dat mensen een kloon aanmaken. Ik ben er zelf één. Aangemaakt vanwege gewenste anonimiteit. Inmiddels is dit de enige account waarmee ik post dus, kan je niet echt spreken van een kloon (of anonimiteit).

Maar als je vanwege anonimiteit een kloon aanmaakt, leg het er dan idd niet zo dik bovenop. Ik vind best dat mensen daarop gewezen mogen worden als het wel zo is.
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
  zaterdag 11 augustus 2007 @ 09:55:06 #44
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_52278366
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 09:51 schreef Brighteyes het volgende:
He ja, en dan graag inclusief de ge-editte posts zeker.
Moesten we maar niet doen he.
Flauw
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
  zaterdag 11 augustus 2007 @ 09:55:15 #45
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_52278368
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 09:53 schreef Igraine het volgende:
Ik begrijp best dat mensen een kloon aanmaken. Ik ben er zelf één. Aangemaakt vanwege gewenste anonimiteit. Inmiddels is dit de enige account waarmee ik post dus, kan je niet echt spreken van een kloon (of anonimiteit).

Maar als je vanwege anonimiteit een kloon aanmaakt, leg het er dan idd niet zo dik bovenop. Ik vind best dat mensen daarop gewezen mogen worden als het wel zo is.
Door het noemen van de nick?
Of door het zeggen (en dan in mijn ogen het liefst via mail of PM) 'Oi, ik weet wie je bent, het is een publiek geheim vanwege de dingen die je post en de manier waarop, waarom post je niet gewoon onder je eigen nick'.
***
  zaterdag 11 augustus 2007 @ 09:56:54 #46
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_52278388
Nou. Mijn mening is wel duidelijk nu.

* Brighteyes gaat zich maar eens aankleden en naar R'dam voor een dagje honkbal...
***
pi_52278426
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 09:55 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Door het noemen van de nick?
Of door het zeggen (en dan in mijn ogen het liefst via mail of PM) 'Oi, ik weet wie je bent, het is een publiek geheim vanwege de dingen die je post en de manier waarop, waarom post je niet gewoon onder je eigen nick'.
Niet het eerste.
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
  zaterdag 11 augustus 2007 @ 11:08:06 #48
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_52279313
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 09:29 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

In dit geval was dat ook mijn toegevoegde waarde. Ik vind het een beetje genant dat mensen collectief belachelijk gemaakt worden terwijl zij door een kloontje anoniem denken te zijn.
Nou, ik en de anderen die PM-den over zijn "ware identiteit" (klinkt wel James Bond-achtig zo he) maakten hem toch helemaal niet belachelijk, de reacties zijn alleen maar constructief toch
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  zaterdag 11 augustus 2007 @ 11:10:06 #49
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_52279345
* Ireth is op de hoogte
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
pi_52280165
Ik vraag me af waarom het opeens zo moeilijk is om de naam in te typen die je ziet staan (dus van de kloon). Het is gewoon belachelijk om moedwillig een andere naam te gaan typen want dat doe je niet zomaar en het neigt in mijn ogen zelfs naar het uitlokken van problemen en pesterijen. En daar mag volgens mij vanuit de mods/admins iets aan gedaan worden.
pi_52280176
* texelonia is de enige die nog niet weet wie die kloons zijn geloof ik
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_52280379
Ik weet het ook helemaal niet Texelonia Dat maakt het ook makkelijker om er vanop een afstand naar te kijken denk ik.

En in mijn ogen maakt het ook niet uit om wie het gaat. Al gaat het om iemand die een kloon gebruikt omdat familie meeleest, of om iemand die niet geapprecieerd wordt door bepaalde mensen. Een kloon verraden doe je in mijn ogen niet.
pi_52280812
Ik weet het ook niet hoor Ik ben wel benieuwd of ik op BE's lijstje stond
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_52280949
Nee hoor Tex, die andere klonen waar over gesproken wordt heb ik ook geen idee van. Alleen die van het topic van gisteravond.

Ik voel me al vlaardingse in hart wel aangetrokken tot de topictitel trouwens
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
  zaterdag 11 augustus 2007 @ 12:25:32 #55
262 Re
Kiss & Swallow
pi_52281084
wat een leuk forum blijft dit toch he ,
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  zaterdag 11 augustus 2007 @ 12:29:35 #56
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_52281164
Ziet hier weer dat ze niet zo blond is

Heb nl geen idee wie welke kloon is
pi_52281844
Oh die van gisteravond weet ik ook. Had het topic van het begin af aan al gezien.
Ik bedoelde de OUD-kloontjes.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 11 augustus 2007 @ 13:03:39 #58
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_52281935
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 09:48 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Dat laatste is gelul, want jij hebt die kloon nooit aangemaakt om anoniem mee te posten.
Dat zin dus 2 verschillende dingen in mijn ogen.
Misschien heb ik die kloon wel aangemaakt om een trendbreuk te maken met een bepaald gedrag.

Ik zie geen verschil met een kloon die direkt bekend is, of het er ZO dik bovenop leggen dat het na 3 posts bekend is.
quote:
Dat de een er nou eenmaal behendiger in is om het geheim te houden en de ander wat naiever is tov de intelligentie van anderen is in mijn ogen geen reden om die kloon dan dus maar te gaan verraden.
Ach kom nou zeg. Er zijn kloons waarbij je je werkelijk kan afvragen wat de hidden agenda is.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 11 augustus 2007 @ 13:06:23 #59
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_52281993
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 11:08 schreef Vivi het volgende:

[..]

Nou, ik en de anderen die PM-den over zijn "ware identiteit" (klinkt wel James Bond-achtig zo he) maakten hem toch helemaal niet belachelijk, de reacties zijn alleen maar constructief toch
Schei nou toch uit, er werd gesmuld van het topic. Aan de ene kant zeggen dat het not done is om de ware identiteit, die bij iedereen die dat topic las bekend was, te onthullen, maar aan de andere kant zeggen dat je er na 1 structurele post lekker mag rellen en roepen dat het zo'n vermakelijk topic is vind ik dan weer hypocriet.

Nee hoor, hij werd niet belachelijk gemaakt.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 11 augustus 2007 @ 13:07:44 #60
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_52282022
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 11:57 schreef leonieke het volgende:
Ik weet het ook helemaal niet Texelonia Dat maakt het ook makkelijker om er vanop een afstand naar te kijken denk ik.

En in mijn ogen maakt het ook niet uit om wie het gaat. Al gaat het om iemand die een kloon gebruikt omdat familie meeleest, of om iemand die niet geapprecieerd wordt door bepaalde mensen. Een kloon verraden doe je in mijn ogen niet.
Besmuikt lachen om de zeer genante prive informatie van deze kloon die iedereen achter de schermen weet te koppelen aan de bekende avatar en in veel gevallen de irl persoonlijkheden is daarentegen wel ok.

Ik heb die mensen een dienst bewezen.
pi_52282749
ik weet 2 klonen, maar meer niet..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_52282952
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 11:57 schreef leonieke het volgende:
Ik weet het ook helemaal niet Texelonia Dat maakt het ook makkelijker om er vanop een afstand naar te kijken denk ik.

En in mijn ogen maakt het ook niet uit om wie het gaat. Al gaat het om iemand die een kloon gebruikt omdat familie meeleest, of om iemand die niet geapprecieerd wordt door bepaalde mensen. Een kloon verraden doe je in mijn ogen niet.
Het maakt mij ook niet uit wie het zijn, ik ben gewoon nieuwsgierig

Die van het R&P topic was ik ook al achter, het ging mij ook om de OUD kloons.
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_52288765
Jemig ik ga een fies inpakken en een huis versieren en mis verdorie een hele rel en bekendmakingen van klonen en ik ben al zo verdomd nieuwsgierig van aard
pi_52290149
Ow en even voor de duidelijkheid. Een van de redenen dat ik onder deze naam post is onder andere dat in mijn hele omgeving mijn andere nick bekend is en ik ongestoord mee wilde kunnen posten zonder dat ik wellicht moet denken, goh, zou het mogelijk kunnen zijn dat iemand dit leest waarvan ik niet wil dat ze het per se weten. Mijn voornemen was om zodra ik meer zekerheid had over mijn zwangerschap uit de kast te komen. Dat ik dat nog niet gedaan heb, heeft met verschillende dingen te maken.

Er zijn zat mensen geweest die mij aangesproken hebben om na te gaan wie ik was en waarom ik een kloon gebruik. En ja, in eerste instantie heb ik inderdaad glashard ontkent een kloon te zijn. Waarom? Omdat ik wist dat men toch wel zou PM-en. Daarnaast lijkt het hier wel een sport te zijn om kloons zo snel mogelijk te ontmaskeren. Ik had heel lang de schijn op kunnen houden, maar in sommige gevallen gaat dat niet zo heel makkelijk, zeker niet op het moment dat je bepaalde complicaties hebt waaruit gewoon rechtstreeks af te lezen is wie je echte account is. Ik heb er zelf voor gekozen om daarover te praten en daarmee eventueel duidelijkheid te geven over de persoon achter deze naam, mede omdat men blijkbaar puur op de nickname van iemand pikt en niet op de persoon die erachter zit.

Ik heb er serieus over zitten denken om onder mijn eigen naam weer te gaan posten, maar dat zit er door persoonlijke omstandigheden helaas niet in, iets wat ik in principe heel jammer vind. Maar ik vind het eigenlijk nog meer jammer dat hier daadwerkelijk een discussie over gevoerd wordt.
pi_52290283
Dit is Fok, er wordt geluld, dus een kloon is zo bekend. Het is wel zo, dat dat soort kennis over het algemeen niet openbaar op een forum gegooid wordt.

Daarnaast herken je sommigen wel heel erg goed....dus wat dat betreft doen ze het dus zelf...
A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?
pi_52290377
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 20:06 schreef Five_Horizons het volgende:
Dit is Fok, er wordt geluld, dus een kloon is zo bekend. Het is wel zo, dat dat soort kennis over het algemeen niet openbaar op een forum gegooid wordt.

Daarnaast herken je sommigen wel heel erg goed....dus wat dat betreft doen ze het dus zelf...
Ja, maar is dat laatste erg? Op dit moment gaat het mij erom dat niet mijn hele omgeving precies hoeft te weten hoe mijn zwangerschap verloopt. Nou weet ik niet of die mensen uberhaupt op internet echt zullen zoeken, maar als ze dat doen, dan zoeken ze op 1 naam en niet op tig andere namen. Uiteraard had ik mezelf Jan-Doedel kunnen noemen en kunnen posten alsof ik een compleet ander mens ben, maar in hoeverre was/is dat nodig?
Ik ben gewoon van mening dat als je denkt dat iemand een kloon is, dat je die er persoonlijk op aanspreekt en niet in het openbaar. Maarja, dat zal wel weer aan mij liggen

Oja, en ik vind het echt niet erg dat er mensen zijn die weten wie ik ben, maar ik vind het diep en dieptriest dat mensen het nodig achten om opmerkingen te maken a la "je icoon lijkt sprekend op wie je in het echt bent" op het moment dat ze weten wie er post.
pi_52290455
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 20:10 schreef Pruk het volgende:

[..]

Ja, maar is dat laatste erg?
Neuh, dat boeit mij niet, alleen vind ik het onzin om dan te vallen over het feit dat mensen er dan achter komen en toch bepaalde dingen posten die de TS weleens zouden kunnen ontmaskeren.

In het geval van het lijdend voorwerp van deze discussie had TS het geheel aan zichzelf te wijten. (eerlijk gezegd vielen mij de reacties in het topic nog mee, want constructief posten verdiende 'ie niet, wat mij betreft)
A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 11 augustus 2007 @ 20:16:59 #68
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_52290508
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 20:14 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Neuh, dat boeit mij niet, alleen vind ik het onzin om dan te vallen over het feit dat mensen er dan achter komen en toch bepaalde dingen posten die de TS weleens zouden kunnen ontmaskeren.

In het geval van het lijdend voorwerp van deze discussie had TS het geheel aan zichzelf te wijten. (eerlijk gezegd vielen mij de reacties in het topic nog mee, want constructief posten verdiende 'ie niet, wat mij betreft)
Exact. Daar komt nog eens bij dat in dit geval TS zeer genante informatie postte terwijl hij dacht anoniem te zijn. Dat terwijl iedereen zich achter de schermen aan het verkneukelen was.

daarom deze crosspost maar:
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 13:10 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik vind het genant dat de lacherige pmetjes over en weer vlogen en men het over rellen heeft in dat topic en lekker suggestief zit te posten, maar als Swets gewoon de nick post (en daarmee direct het topic omzeept helpt) is het opeens 'not done'.

Stelletje hypocriete moralisten. Lekker verkneukelen bij het laatste stukje prive informatie van dit gezin, maar wel met het vingertje gaan wijzen als het o zo geheime kloontje ontmaskert wordt.
  zaterdag 11 augustus 2007 @ 21:36:53 #69
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_52292284
Ik begin te twijfelen of ik wel of niet een kloon aan zal maken of gewoon weg zal blijven. Ik wilde dat doen om mijn anonimiteit te waarborgen maar als men toch gaat raden en nicks in topics gaat gooien wat heeft het dan nog voor zin?
Iedere golf van de zee,
Die wild op het strand wordt gesmeten,
Brengt wel iets moois voor je mee.
Wat heb jij van de zee gekregen?
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 11 augustus 2007 @ 21:49:35 #70
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_52292659
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 21:36 schreef Neuk het volgende:
Ik begin te twijfelen of ik wel of niet een kloon aan zal maken of gewoon weg zal blijven. Ik wilde dat doen om mijn anonimiteit te waarborgen maar als men toch gaat raden en nicks in topics gaat gooien wat heeft het dan nog voor zin?
Welkom in de echte wereld. Je bent niet anoniem op internet.
pi_52294578
Tiswat..het begint met een kloon in R&P en een OUDkloon voelt zich uitleg verschuldigd
Saartje
  zondag 12 augustus 2007 @ 02:38:34 #72
262 Re
Kiss & Swallow
pi_52298710
mensen moeten eens door gaan hebben dat het surogaat leven op fok een virtuele bom kan zijn en niet de werkelijke situatie enig goed doet...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_52299950
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 23:01 schreef Maneki.Neko het volgende:
Tiswat..het begint met een kloon in R&P en een OUDkloon voelt zich uitleg verschuldigd
Tja, mijn naam word dan ook meerdere malen genoemd he?
pi_52333327
ik heb het kindernamen topic vol gemaakt, zou iemand een nieuw topic willen openen? Sorry
  maandag 13 augustus 2007 @ 17:00:49 #75
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_52334382
Ik ben zo vrij geweest: Kindernamen deel 30

Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
  maandag 13 augustus 2007 @ 22:41:14 #76
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_52345308
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 22:40 schreef Brighteyes het volgende:
Nou, dat dacht lijkt me dus niet, en al helemaal niet met deze idiote OP.

Lijkt mij veel wijzer om morgenochtend nog eens te bekijken of dit wel een 2e topic waard is. Voorlopig niet dus.
Kmoest de OP nog aanpassen hoor, was druk zoekende in het eerste topic enzo...

* Ireth druipt af richting bedstee...
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
  maandag 13 augustus 2007 @ 22:42:51 #77
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_52345387
Ja nou ja, sorry, maar als een topic al op die manier begint, of je nou wel of niet nog een OP erin ging plakken dan lijkt het mij nauwelijks de moeite waard, want dan gaat het toch de verkeerde kant op.

Je had ook 1 minuutje meer tijd kunnen nemen en een OP erin kunnen plakken, of iets anders er neer kunnen zetten als 'de discussie was nog niet klaar' of wat dan ook, maar dit is dus helaas niet de manier.

Maar sowieso lijkt het me, gezien de laatste 20-30 posts beter om eerst morgen eens te kijken of het nog potentie heeft, het ging nu toch al nergens meer over.
***
  maandag 13 augustus 2007 @ 22:43:52 #78
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_52345423
lama...

(alsof er door anderen nooit een (semi-lollige) nood-OP gemaakt wordt, erg lastig om een OP aan te passen als er al een slot op gegooid wordt terwijl je amper de tijd hebt om een OP te maken nav het eerste topic.. )
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
  maandag 13 augustus 2007 @ 22:45:19 #79
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_52345489
Zie mijn aanvulling:
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 22:42 schreef Brighteyes het volgende:
Maar sowieso lijkt het me, gezien de laatste 20-30 posts beter om eerst morgen eens te kijken of het nog potentie heeft, het ging nu toch al nergens meer over.
Dus ook met een betere OP had ik er wrsch een slotje op gezet. Het is een hele interessante discussie, maar dat waar het nu over ging had niets meer met de oorsponkelijke OP of TT te maken. En de kans dat het in een nieuw topic beter zou zijn is niet zo groot op dit moment.
***
  maandag 13 augustus 2007 @ 22:47:03 #80
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_52345559
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 22:43 schreef Ireth het volgende:
lama...

(alsof er door anderen nooit een (semi-lollige) nood-OP gemaakt wordt, erg lastig om een OP aan te passen als er al een slot op gegooid wordt terwijl je amper de tijd hebt om een OP te maken nav het eerste topic.. )
Het slot zat erop vanwege moddergegooi en toen ik die posts ge-delete heb bleeft dat slotje staan.
Dat was voor mij de reden om te denken dat een deel 2 ook even niet nodig was. En toen ik je OP zag vond ik dat nog een extra reden.

Ja, er worden vaker lollige OPs gemaakt, maar niet op deze manier en niet als een serieus topic om zeep geholpen wordt door mensen voor rotte vis en ander moois uit te maken.

Samenloop van omstandigheden, geen man overboord toch?
Of wilde je echt serieus nog door posten over of het raar is dat je geen kinderen wil? Dat kan prima, maar morgen is beter.
***
  maandag 13 augustus 2007 @ 22:50:31 #81
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_52345699
Amoebe, BE, Amoebe.

Trouwens, dat soort onderwerpen nodigen toch extra uit tot rellen, omdat er weinig grijs gebied blijkt te zijn. Dan zou je dit soort onderwerpen net zo goed vantevoren kunnen dichtgooien omdat je toch al weet waar het op uitdraait .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  maandag 13 augustus 2007 @ 22:54:19 #82
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_52345855
Hoezo? Het topic heeft toch de eerste 200 posts zeker normaal gelopen?
Pas op het laatst onstond er gescheld over en weer en de ervaring op FOK! leert dat 9 van de 10 keer als je nu een deel 2 van hetzelfde topic opent dat het dan door gaat waar het gebleven was en niet weer terug on-topic gaat.

Ik heb toch ook niet gezegd dat het helemaal niet 'mag', alleen dat het nu even niet gebeurt. Morgen verder is toch ook goed? Het is nou niet dat de mensen die er op het laatst in aan het posten waren echt van zins waren om over het oorspronkelijke onderwerp te praten en midden in de discussie afgekapt werden, toch?
***
  maandag 13 augustus 2007 @ 22:57:24 #83
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_52345968
Al gaat topic deel 2 nooit meer open, kan mij het rotten . De laatste tijd heb ik nogal de neiging hardop te denken. Als ik het hardop had gezegd en je had gevraagd het te herhalen had ik waarschijnlijk "onee, laat maar zitten" gezegd . Een constatering, geen tegenspraak oid.
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  maandag 13 augustus 2007 @ 22:59:42 #84
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_52346065
'de laatste tijd'
Heerlijk die onverwachte kanten van jezelf die je tegenkomt he?
***
pi_52363568
Is catootje nou eindelijk al weer eens boven water, eigenlijk?
Saartje
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 19:17:30 #86
166294 KD-fotografie
mama van Demi & Nika!!
pi_52366984
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 11:48 schreef texelonia het volgende:
* texelonia is de enige die nog niet weet wie die kloons zijn geloof ik
Ik weet niet eens waar het over gaat.
pi_52367442
ik weet ook van niks hoor ....

* Spekkiemonster speuren gaat
Zoals ma kamper piet zegt:
~~ * * eeN DaG NieT LEVEN ~~ IS DaG NieT LacHT TOCHT ? * * ~~
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 19:52:50 #88
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_52367985
Ik weet lekker wie kloon_van_icicle_is
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_52368075
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 19:52 schreef PM-girl het volgende:
Ik weet lekker wie kloon_van_icicle_is
daar kon ik nou idd ook wel opkomen
Zoals ma kamper piet zegt:
~~ * * eeN DaG NieT LEVEN ~~ IS DaG NieT LacHT TOCHT ? * * ~~
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 20:05:21 #90
166294 KD-fotografie
mama van Demi & Nika!!
pi_52368302
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 19:52 schreef PM-girl het volgende:
Ik weet lekker wie kloon_van_icicle_is
joh, jij bent echt slim.
  † In Memoriam † woensdag 15 augustus 2007 @ 09:59:53 #91
7074 moussy
kuttekop
pi_52381980
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 19:52 schreef PM-girl het volgende:
Ik weet lekker wie kloon_van_icicle_is
ik twijfel nog
Je zou er haast een boek over schrijven!
  woensdag 15 augustus 2007 @ 20:38:31 #92
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_52401012
PM me eens? Ik wil het ook zo graag weten!!!
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_52401239
flauw dat pm-en ....

noem het beesje gewoon bij zijn naampje ...?
Zoals ma kamper piet zegt:
~~ * * eeN DaG NieT LEVEN ~~ IS DaG NieT LacHT TOCHT ? * * ~~
  woensdag 15 augustus 2007 @ 20:55:23 #94
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_52401669
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 20:44 schreef Spekkiemonster het volgende:
flauw dat pm-en ....

noem het beesje gewoon bij zijn naampje ...?
Ja duh, dat mag dus juist niet hè
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_52402013
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 20:55 schreef m@x het volgende:

[..]

Ja duh, dat mag dus juist niet hè
Nou dan wil ik ook wel flauw zijn ....
wie pm't me???
Zoals ma kamper piet zegt:
~~ * * eeN DaG NieT LEVEN ~~ IS DaG NieT LacHT TOCHT ? * * ~~
  woensdag 15 augustus 2007 @ 21:06:03 #96
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_52402067
PM de personen in kwestie zelf zou ik zeggen. Daar is niks flauws aan
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_52402473
PM gerust, ik bijt niet.
  donderdag 16 augustus 2007 @ 14:22:19 #98
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_52422314
KLOON?
Zijn er klonen in OUD dan?
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
pi_52432813
Nou, laat ik het dan maar eerlijk zeggen:
.... ik kan er geen één bedenken.
Maarja, ben er ook niet mee bezig. Ik lees ook niet alles in OUD, hoor. Dus dan zal me minder opvallen. Mja, het boeit me gewoon niet als iemand een kloon is/heeft.
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  donderdag 16 augustus 2007 @ 23:34:53 #100
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_52438059
Ik kan het leuke linkjes topic niet vinden, en ik heb leuke linkjes
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  donderdag 16 augustus 2007 @ 23:40:32 #101
37478 Luchtbel
Memories in progress
  donderdag 16 augustus 2007 @ 23:46:08 #102
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_52438418
quote:
Dank je Luchtbel, maar het zijn meer crea-bea ideetjes zeg maar....om met je kids samen te doen!
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  donderdag 16 augustus 2007 @ 23:46:48 #103
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_52438435
Ik kijk morgen wel, ga nu maar es intunen
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  donderdag 16 augustus 2007 @ 23:49:10 #104
37478 Luchtbel
Memories in progress
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 10:55:16 #105
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_52444781
quote:
Oh ja

Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_52452047
Is er ergens een topic waarin je lijstjes kan vinden van de dingen die je in huis moet hebben VOOR de bevalling. In het boekje van de verloskundige staat bijv dat als je thuis wilt bevallen (twijfel nog al) dat je een zeiltje ( a la bouwmarkt??) in huis moet hebben voor over evt vloer of meubels. En 6 katoenen handdoeken (waarvoor??)

Plus ik wordt doodzenuwachtig van me zelf met al die lijstjes die je vindt op internet over bijv het aantal hydrofiel luiers (heb er 6 en nog een paar oude) spuugdoekjes etc. Blijf die lades en kasten checken of ik niet nog wat bij moet halen.
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 15:46:36 #107
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_52452897
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 15:48:59 #108
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_52452964
Er is nog niet zo'n topic, dat werd laatst wel geopperd, maar ook niemand hier heeft natuurlijk een standaard lijst. Post ik degene van mijn kraamzorg dan komt morgen marietje langs en die van haar is wel heel anders. Dus of dat nou echt zoveel geruststellender werkt dan een google search...

Maar be our guest en open er een topic over, wie weet wat daar nog uit komt?
Die handdoeken staan ook bij mij op de lijst, grote badlakens geloof ik en er was wel iemand die daar iets zinnigs over te zeggen was, hoewel het eindigde met 'heb ze nooit gebruikt'.
***
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 16:28:49 #109
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_52454137
Het is misschien wel een goede idee om dan de lijsten te vergelijken en achteraf kijken wat er daadwerkelijk nodig was van de lijst. Dan heeft het topic nog een beetje een doel.
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 17:06:50 #110
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_52455167
Ja precies, dat bedacht ik ook.
Het is natuurlijk altijd zo dat wat voor de 1 nuttig was, voor de ander totaal niet nuttig kan zijn, maar als daar redeneringen bij zitten kan je er allicht wat voor jezelf uit halen.
Lijkt me dus op zich best ok hoor.

Iets als 'wat moet je allemaal hebben voor na de bevalling' of zo?
***
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 17:12:19 #111
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_52455323
Ah, hij is er al, maar dan met een iets uitgebreidere titel.
***
pi_52467481
Die badlakens waren om als sluitlaken te gebruiken geloof ik, maar tegenwoordig zijn er losse sluitlakens te koop ofzo.

Staat me iets van bij tenminste.
  zondag 19 augustus 2007 @ 13:58:56 #113
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_52499055
Is er eigenlijk een topic over kindveilige huizen en artikelen? Want ik zit nu van alles te vragen in het dreumestopic.... Misschien handig: een centraal topic over traphekjes, deurstrippen, fornuisrekjes etc....
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  zondag 19 augustus 2007 @ 14:33:59 #114
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_52500178
Klinkt als een goed plan!
***
  zondag 19 augustus 2007 @ 16:56:48 #115
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_52504257
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 14:33 schreef Brighteyes het volgende:
Klinkt als een goed plan!
Done
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  zondag 19 augustus 2007 @ 21:54:45 #116
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_52512131
Als ik smileys aanklik, is mijn bericht weg . Was da??? Of ligt dat aan mijn pc?
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
pi_52512167
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 21:54 schreef Leah het volgende:
Als ik smileys aanklik, is mijn bericht weg . Was da??? Of ligt dat aan mijn pc?
test

hier niet

Hier had uw advertentie kunnen staan :P
  zondag 19 augustus 2007 @ 22:09:43 #118
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_52512680
Hier wel dus... Op het moment dat ik een smiley aanklik (zelfs Rudolph verdorie!) blijft mijn smiley staan, maar is de tekst weg.
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  zondag 19 augustus 2007 @ 22:10:47 #119
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_52512728
Maar hee, ik begrijp de boodschap . Ik heb een smiley ban
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  zondag 19 augustus 2007 @ 22:18:28 #120
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_52513026
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 22:10 schreef Leah het volgende:
Maar hee, ik begrijp de boodschap . Ik heb een smiley ban
Nee, je hebt een tekstban! Die smileys bleven toch staan?
  zondag 19 augustus 2007 @ 22:24:33 #121
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_52513261
Die heb ik eerst aan geklikt. En toen mijn tekst erin gezet. Dat dit lullig leest komt dus door het smileygebrek.

Maar hey, wel cool eigenlijk. Posten zonder smileys. Ga ik een nieuwe trend van maken.
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
pi_52513767
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 22:24 schreef Leah het volgende:

Maar hey, wel cool eigenlijk. Posten zonder smileys. Ga ik een nieuwe trend van maken.
neneneneneeeh
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
  zondag 19 augustus 2007 @ 23:07:27 #123
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_52514834
Ja. wrijf het er maar in. Ik was al niet genuanceerd, maar zonder smileys wordt het er niet beter op.
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  zondag 19 augustus 2007 @ 23:30:34 #124
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_52515540
Gek idee, maar druk je pijltje naar links en naar boven (en de 4 en de 8 op je nummeriek) eens een paar keer in?

Het lijkt er namelijk op dat hij je tekst vervangt door een smile, wat zou betekenen dat je tekst geselecteerd zou moeten staan op het moment dat jij die smile aanklikt...

Misschien zitten die toetsen wel half vast/klem?
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
  zondag 19 augustus 2007 @ 23:33:20 #125
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_52515612
Nee. Niet dus.
Ik typ een tekst, wil dan een smiley aanklikken, en de tekst is weg. Als ik een smiley gewoon tik, zoals deze , gaat het wel goed.
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  zondag 19 augustus 2007 @ 23:34:14 #126
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_52515638
En deze kan ik ook , en deze ;')
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
pi_52516133
alle smilies uit je hoofd leren dan maar Leah! succes ermee he!
  zondag 19 augustus 2007 @ 23:58:46 #128
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_52516303
Dank je, jullie steun is weer ontroerend . Niet zeiken dus als ik kort door de bocht typ hè?
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
pi_52520424
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 23:34 schreef Leah het volgende:
En deze kan ik ook , en deze ;')
Hé, is dat een nieuwe?



Hier had uw advertentie kunnen staan :P
  maandag 20 augustus 2007 @ 08:56:29 #130
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_52520592
Helpt uit- en dan weer inloggen misschien?
pi_52524123
Ik denk dat het topic contact verbroken met ouders thuis hoort in R&P, toch?
pi_52524145
Lijkt mij wel ja
  maandag 20 augustus 2007 @ 12:29:09 #133
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_52525011
Komt vanzelf wel een modje langs...

toch...?

[ Bericht 11% gewijzigd door Paradijsvogeltje op 20-08-2007 14:37:42 ]
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  maandag 20 augustus 2007 @ 19:12:13 #134
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_52536290
Er was een relkloontje in het Dreumestopic...
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  Jubileum moderator maandag 20 augustus 2007 @ 20:25:08 #135
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_52538749
De opmerkingen zijn weg (en ook de reacties erop).
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_52539516
Kan die vervelia uit het Buikentopic even een rotschop krijgen?
pi_52539584
Das dezelfde...
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_52539690
Leah, ik heb dat ook af en toe, dat gemekker met die smilies, dat de tekst dan weg is!
Als ik dan op CTR-Z druk, dan staat de tekst er weer, en als ik dan nog een keer het smiley aanklik dan blijft hij dan altijd wel staan ineens
  Jubileum moderator maandag 20 augustus 2007 @ 20:59:21 #139
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_52539883
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 20:47 schreef Smoezie het volgende:
Kan die vervelia uit het Buikentopic even een rotschop krijgen?
Genote, gemeld, posts verwijderd.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_52540244
Turbo, Lois!
  maandag 20 augustus 2007 @ 21:19:00 #141
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_52540525
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 20:59 schreef Lois het volgende:

[..]

Genote, gemeld, posts verwijderd.
Hulde
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
pi_52635055
Ik vind deze post nogal rot en weinig constructief. Maar misschien ligt dat aan m'n hormonen?
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 23 augustus 2007 @ 22:39:29 #143
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_52635125
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 22:37 schreef piglet het volgende:
Ik vind deze post nogal rot en weinig constructief. Maar misschien ligt dat aan m'n hormonen?
Neuh, die moet je gewoon voor lul zetten.
pi_52635230
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 22:39 schreef Swetsenegger het volgende:
Neuh, die moet je gewoon voor lul zetten.
Dat kun jij echt veel beter dan ik
Thanx
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 08:49:38 #145
11682 Moonah
Jolie femme
pi_52641608
Is de (terug?)komst van Hassan een vrijbrief voor flamewars die allerlei topics verkloten?
Bijzonder irritant en jammer dat modjes het blijkbaar oogluikend goedkeuren (Nikky, Lois...).
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 10:32:46 #146
144006 chacama
Ondernemend!
pi_52643458
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 08:49 schreef Moonah het volgende:
Is de (terug?)komst van Hassan een vrijbrief voor flamewars die allerlei topics verkloten?
Bijzonder irritant en jammer dat modjes het blijkbaar oogluikend goedkeuren (Nikky, Lois...).
Heb ik me gisteravond ook al af zitten vragen. En ben toen hard op zoek gegaan naar een Mod die nog online was. Heb Danny toen dus een PM gestuurd. Hopelijk dat er alsnog wat aan gedaan wordt. Want ik vind dit niet leuk zo.
pi_52643567
Sorry chacama, Danny was ms niet de meest handige keuze. Er zijn er weinig die zo bot en ontactisch kunnen zijn als hij.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 10:47:13 #148
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_52643770
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 08:49 schreef Moonah het volgende:
Is de (terug?)komst van Hassan een vrijbrief voor flamewars die allerlei topics verkloten?
Bijzonder irritant en jammer dat modjes het blijkbaar oogluikend goedkeuren (Nikky, Lois...).
Je hebt helemaal gelijk. Ik zal het niet meer doen.
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 10:49:19 #149
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_52643814
Zeg help deze reldel eens op weg met linkjes? Die zoekfunctie is in staking hiero geloof ik Postgeschiedenis van Leah bracht me waar ik wezen moest

[ Bericht 24% gewijzigd door Ireth op 24-08-2007 12:19:41 ]
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 10:56:22 #150
144006 chacama
Ondernemend!
pi_52643956
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 10:37 schreef YPPY het volgende:
Sorry chacama, Danny was ms niet de meest handige keuze. Er zijn er weinig die zo bot en ontactisch kunnen zijn als hij.
Dat had ik me op dat moment eigenlijk ook wel een beetje bedacht had al drie keer alle lijsten waar mods in staan gecheckt, maar het was wel de enige MOD die online was en ik vond dat er toch iets gedaan moest worden. Maar het blijkt dat er toch nog (gelukkig) enige zelfregulatie aanwezig is. Want op dit moment zijn de topics weer redelijk normaal.
pi_52644016
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 10:56 schreef chacama het volgende:
Want op dit moment zijn de topics weer redelijk normaal.
Ja tot Hassan weer verschijnt, het bloed onder ieders nagels vandaan haalt met zijn gebadineer, zijn zuigerij, zijn getroll.

Van mij mag Hassan meteen weer zijn jas an trekken.
Variety is the spice of life
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 11:33:12 #152
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_52644865
Helaas schijnt zuigen en trollen niet genoeg te zijn voor een ban. (is al eeuwen zo)

Iemand moet echt iets heel ergs doen wil je tegenwoordig een ban krijgen.. verkloten van topics, maar door blijven gaan etc is blijkbaar niet erg genoeg. In geval van rode lap <-> stieren moet op fok de stieren zich aanpassen
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 11:55:55 #153
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_52645553
Nou ja, dat is dan ook precies waar ik moeite mee heb. Het zit niet zo in mijn aard om dan maar de wijste te zijn.

Je kunt het ook zo zien, als men mij aanraadt om er maar overheen te lezen, zou dat natuurlijk ook kunnen gelden voor de mensen die zich ergeren aan het geflame.
Ik kan niet garanderen dat ik er niet op reageer iig.
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 12:10:15 #154
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_52645969
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 11:33 schreef E.T. het volgende:
Helaas schijnt zuigen en trollen niet genoeg te zijn voor een ban. (is al eeuwen zo)

Iemand moet echt iets heel ergs doen wil je tegenwoordig een ban krijgen.. verkloten van topics, maar door blijven gaan etc is blijkbaar niet erg genoeg. In geval van rode lap <-> stieren moet op fok de stieren zich aanpassen
Net als die Faraow-figuur van laatst. Die post nog steeds overal...
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 24 augustus 2007 @ 12:12:04 #155
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_52646017
Ja, dat 'dan lees je er maar overheen' is zo dooddoener. Lees JIJ dan maar over mijn reacties heen denk ik dan
pi_52646506
Aandacht is toch precies waar het zulke figuren om gaat? Geef die dan niet..
Ik weet het, makkelijker gezegd dan gedaan als iemands uitspraken je raken.
♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 12:33:26 #157
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_52646585
Ik begrijp dan niet helemaal waarom zo'n figuur niet een deelban krijgt. Onzin is er voor dat soort lol, OUD (en andere subfora toch niet). Een geintje moet kunnen, maar dat is wat anders imo.

Je kunt je proberen er niets van aan te trekken en het te negeren, maar wanneer zulke users topics verkloten of vervuilen, mag er toch ingegrepen worden?
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_52646729
Vind ik ook PM-girl! Er worden hier vaak posts om minder verwijderd of ge-edit. En ik heb in het verleden ook om veel minder wel eens een algehele ban gekregen
♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
  Jubileum moderator vrijdag 24 augustus 2007 @ 20:05:56 #159
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_52659121
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 08:49 schreef Moonah het volgende:
Is de (terug?)komst van Hassan een vrijbrief voor flamewars die allerlei topics verkloten?
Bijzonder irritant en jammer dat modjes het blijkbaar oogluikend goedkeuren (Nikky, Lois...).
Ik wil graag nog even reageren hierop.

Gisteren zat hassan in een topic, waarop al snel een waarschuwing van Nikky volgde. Op dat moment moest ik ook weer offline, en toen ik gisteravond weer online kwam was het topic dicht. Vol.
Ik zag toen het nut van alsnog ingrijpen niet meer in, discussie was duidelijk al stukgeflamed.
Gisteravond ben ik vrij vroeg naar bed gegaan, en gelijk daarna begon Hassan weer, samen met andere mensen.
Als ik online was geweest had ik het al eerder weggehaald, maar helaas, ik ben er nu pas weer.
Topic is inmiddels opgeschoond, en hoewel dat rijkelijk laat is, wil ik wel benadrukken dat ik dit niet oogluikend heb toegestaan, ik was er simpelweg niet.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 22:32:59 #160
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_52663316
Maar hoeveel waarschuwingen krijgt iemand? Want ik zie dat toch een keertje uit de hand lopen. Users die steeds gaan zieken en 'lalalalala spam spam spam lalalalala' door de subfora heen huppelen. En ondertussen krijgen ze twintig verschillende waarschuwingen van verschillende mods. Hoe werkt dat? Want op deze manier komen dat soort figuren er nog mee weg ook!
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 23:05:41 #161
11682 Moonah
Jolie femme
pi_52664345
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 20:05 schreef Lois het volgende:
Topic is inmiddels opgeschoond, en hoewel dat rijkelijk laat is, wil ik wel benadrukken dat ik dit niet oogluikend heb toegestaan, ik was er simpelweg niet.
Ik vond het al niets voor jou Lois.
Maar omdat jullie beiden (Nikky en jij) in dat topic nogal (in mijn beleving en herinnering, ben te lui om het na te zoeken) laconiek reageerden interpreteerde ik dat als oogluikend toestaan. Gelukkig dus een misinterpretatie!

PV, er worden 'notes' bijgehouden over users. Daarin kan elke mod zetten hoe en waar een user zich heeft misdragen. op basis van een repertoire kan een ban worden gegeven.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_52671907
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 23:05 schreef Moonah het volgende:

[..]

Ik vond het al niets voor jou Lois.
Maar omdat jullie beiden (Nikky en jij) in dat topic nogal (in mijn beleving en herinnering, ben te lui om het na te zoeken) laconiek reageerden interpreteerde ik dat als oogluikend toestaan. Gelukkig dus een misinterpretatie!

PV, er worden 'notes' bijgehouden over users. Daarin kan elke mod zetten hoe en waar een user zich heeft misdragen. op basis van een repertoire kan een ban worden gegeven.
Aha. Ik snap
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  zondag 26 augustus 2007 @ 00:11:12 #163
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_52688576
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 12:12 schreef Swetsenegger het volgende:
Ja, dat 'dan lees je er maar overheen' is zo dooddoener. Lees JIJ dan maar over mijn reacties heen denk ik dan
Dit dus.
Al ben ik niet in dit forum om te flamen of te rellen. Figuren zoals hassanjassan, zijn alleen maar uit om te trollen teneinde mensen te raken en ongelukkig te laten voelen. Daar pas ik voor.
I'm getting too old for this....
  maandag 27 augustus 2007 @ 10:01:49 #164
103793 kozakken
Living the life
pi_52720272
Zou de titel van 't meettopic Holten mogen worden aangepast in aftermeetnakletstopic?
dank!!
  maandag 27 augustus 2007 @ 10:25:21 #165
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_52720669
On my way!
***
pi_52721154
ik kan vraag en aanbod topic ff niet vinden...
pi_52721269
na een bakkie koffie..gevonden
  maandag 27 augustus 2007 @ 13:52:32 #168
103793 kozakken
Living the life
pi_52725462
Dank je BE!
pi_52737351
Er was toch ook een potjes/kook topic? Ik kan het niet vinden.
  maandag 27 augustus 2007 @ 21:09:59 #170
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_52737948
Dankje!
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 17:34:05 #172
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_52757770
Swets, ik kan je nog steeds wel zoenen!
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 23:51 schreef Swetsenegger het volgende:
*zucht*... vrouwen

http://messages.fok.nl/settings.php
aantal berichten per pagina op 99 ztten ofzo.
Net even mijn zooi geleegd en het is nu 3 klikjes ipv een flinke exercitie!
Thanks!
***
  woensdag 29 augustus 2007 @ 18:26:04 #173
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_52786684
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 18:21 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Dat wegvallen snap ik niet zo goed. Aan dat excuus kan ik me ook zo irriteren in het tweede streepjestopic. Welliswaar een iets andere context (dat topic is eigenlijk voor leuke posts, ondanks dat een paar rotte appels het topic steeds negatiever maken door de negatieve dingen meer te benadrukken waardoor er niemand meer zo uitbundig post als in het begin) maar je kan toch net zo goed op een gegeven moment weer wat leuks neerzetten zonder dat iemand daar aanstoot aan neemt? En er zijn heus wel weer mensen die daarop reageren. Ik zou mij niet bezwaard voelen om iets leuks te posten na een minder leuke post. En andersom zou ik mij ook niet bezwaard voelen om iets naars te posten na een leuke post.

In dit topic gaat het over leuke en niet leuke dingen, en mensen reageren toch wel op de mensen waar ze wat mee hebben, of er nou iets leuks of iets niet leuks boven staat, toch? Of denk ik te simpel? Of moet dit eigenlijk in feedback ofzo .
Ik ben eigenlijk vooral benieuwd naar het dikgedrukte gedeelte omdat ik dat zelf eigenlijk helemaal niet zo ervaar.
Welk begin bedoel je trouwens? En wat voor rotte appels met negatieve dingen? Toch niet de mensen die daar posten over hoe het is als het niet zo vlot wil lukken? Of interpreteer ik het verkeerd?

[ Bericht 30% gewijzigd door BE op 29-08-2007 21:10:28 ]
***
  woensdag 29 augustus 2007 @ 20:35:06 #174
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_52790028
Ik ben er iig wel!
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
  woensdag 29 augustus 2007 @ 20:36:14 #175
166294 KD-fotografie
mama van Demi & Nika!!
pi_52790070
ik ook.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 29 augustus 2007 @ 20:37:43 #176
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_52790115
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 17:34 schreef Brighteyes het volgende:
Swets, ik kan je nog steeds wel zoenen!
[..]

Net even mijn zooi geleegd en het is nu 3 klikjes ipv een flinke exercitie!
Thanks!
*zucht*... vrouwen.
  woensdag 29 augustus 2007 @ 20:38:41 #177
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_52790135
Hier even in het kort mijn reactie;

Mijn conclusie is, dat het er nu een beetje op lijkt alsof je in bepaalde topics juist negatief moet zijn, terwijl je in andere topics juist alleen positief moet zijn. Ik denk dat je in alle topics ruimte moet hebben voor zowel positieve als negatieve reacties. En een opmerking dat mensen ondersneeuwen lijkt mij dit juist nog verder in de hand te werken, omdat mensen naar mijn idee echt niet over je heen lezen, wat voor narigheid er ook omheen staat.

En over je vraag; ik ga niet naar mensen wijzen. Maar ik vind het toch jammer dat het topic zoals het oorspronkelijk bestond nu een "ojee wat jammer dat je weer ongesteld bent" topic is geworden.

Ik heb een tijdje terug vreselijk moeten lachen om die twee nieuwe meisjes die net met de pil gestopt waren en zo door het dolle waren dat ze het topic volposten. Leuk toch? Toen ik net met de pil gestopt was dacht ik dat ik al zwanger kon worden als mijn wederhelft alleen al naar me keek .

Maar wat voor reacties komen daar dan? Dat ze het topic niet vol moeten posten, omdat er iemand (waar ook gewoon op gereageerd was) een ik ben ongesteld verhaal had gepost . Ik kan me nog heel goed herinneren dat slaapmeisje en catootje vroeger in dat topic schreven. Ik heb ze heel lang gevolgd en met ze meegeleefd omdat ze altijd zo leuk schreven, ook over minder leuke dingen. Dat is toch wel een heel schril contrast met mensen die nu afgebekt worden omdat ze een topic vol maken (met mijns inziens eindelijk eens een keer wat anders) en nu verder weinig meer posten dan wanneer ze ongesteld moeten worden en dát ze ongesteld zijn geworden .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  woensdag 29 augustus 2007 @ 20:39:07 #178
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_52790152
Oh, ik zie net dat mijn reactie helemaal niet kort is .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  woensdag 29 augustus 2007 @ 20:42:16 #179
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_52790267
* Ireth duikt maar weer eens de zoekfunctie in...
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
  Jubileum moderator woensdag 29 augustus 2007 @ 20:45:22 #180
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_52790392
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 20:39 schreef k_i_m het volgende:
Oh, ik zie net dat mijn reactie helemaal niet kort is .
Nee maar wel heel zinnig vind ik
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  Jubileum moderator woensdag 29 augustus 2007 @ 20:49:56 #181
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_52790536
Ik zal even in het kort reageren hoe ik het zie Kim:

Het topic was eerst inderdaad heel "gezellig" , er werden inderdaad ook nare dingen gepost maar vooral werd er veel gelachen met elkaar. Ik kan me ook nog een naaldenexperiment herinneren bijv.
Daarna werd het een 2e slowchattopic, waar het over zo'n beetje van alles ging en niet meer over het zwanger willen worden. Dat hebben we toen proberen terug te draaien, en misschien is dat tever doorgeschoten.
Nu vind ik dat je wel gelijk hebt dat het een " jammer dat je ongesteld bent" reactie topic is geworden, en ik hoop ook dat dat nog veranderd. Het is een beetje aan de gebruikers van het topic om het enigzins om te bouwen naar iets leukers dan alleen reacties, maar ik zal eens wat meer gaan meekijken en evt. meeposten.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_52790574
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 20:42 schreef Ireth het volgende:
* Ireth duikt maar weer eens de zoekfunctie in...
Deed ik ook, deze Wachten op een tweede streepje - deel 93 ging nogal snel:
Ik vond het ook wel een leuke conversatie
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 29 augustus 2007 @ 20:51:45 #183
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_52790614
Misschien moet het concept van allerlei centrale topics eens losgelaten worden.
  woensdag 29 augustus 2007 @ 20:59:43 #184
103793 kozakken
Living the life
pi_52790942
Ha Swets! Jij dacht: laat ik gezellig mijn stokpaardje maar weer eens van stal halen?

Het blijft nu eenmaal een balans tussen te veel of te weinig. De gulden middenweg is lastig te vinden. En de reactie van Kim is, denk ik, wel een heel terechte. Maar het blijft wel een lastige balans. Wat schrijf ik waar en waarom.
En ook: hoe zit dat met het ondersneeuwen. Maar ook irl loop ik daar wel eens tegen aan. Want kun je goed nieuws brengen terwijl je net daarvoor met een vriendin/kennsi over iets heel ernstigs hebt gesproken. Dat bijf ik ook lastig vinden.
Mij ontgaat trouwens inderdaad wel het een en ander. Ik lees niet alle topics en reageer beperkt. (soms )
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 29 augustus 2007 @ 21:01:36 #185
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_52791018
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 20:59 schreef kozakken het volgende:
Ha Swets! Jij dacht: laat ik gezellig mijn stokpaardje maar weer eens van stal halen?
Ik heb diverse stokpaardjes bereden Is dit er 1 van?
  woensdag 29 augustus 2007 @ 21:02:31 #186
103793 kozakken
Living the life
pi_52791058
ja
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 29 augustus 2007 @ 21:04:35 #187
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_52791180
Gezien het feit dat ik er nu op terug kom meende ik deze echt en niet for the sake of argument...
pi_52791321
Ik stoor me totaal niet aan het feit of een bericht in het Z&G topic positief al dan negatief is. Een zwangerschap gaat nu eenmaal niet altijd over rozen. Dat is gewoon de realiteit en daar mag wat mij betreft ook over gesproken worden.

Laatst kwam ik terug van een echo en had de foto al klaar staan. Op dat moment had iemand een niet zo'n vrolijk bericht geplaatst waar de aandacht naar uit ging. Dan wacht ik toch gewoon even met het plaatsen van mijn bericht? Diegene heeft ook behoefte aan reacties/aandacht, anders plaats je geen berichten op een forum. Kleine moeite om de aandacht ook te geven en te gunnen en te wachten met je eigen 'aandacht trekker'

'Ondersneeuwen' zie ik dan ook als iets heel anders. Er wordt soms heel selectief gelezen. Berichten van users die je graag volgt/mag lees je dan eerder dan berichten van een relatief onbekende, waardoor daar ook minder snel een reactie op komt.
♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
  woensdag 29 augustus 2007 @ 21:09:01 #189
103793 kozakken
Living the life
pi_52791346
Nee, dat begrijp ik ook wel. Ik ben het alleen niet met je eens.
Plus dat ik niet zo'n zin heb ik een discussie die dan veel meer vertroebeld waar het wat mij betreft heel zinnig om gaat. In hoeverre werkt "peer pressure" (of groepsdruk) ook in dit soort fora.
Absoluut werkt dat ook hier.
Maar daarnaast blijft het ook lastig vanwege het andere element: zelfregulerendheid. Want een mod is ten dele verantwoordelijk voor het niet-ontsporen. Maar even zo vaak wordt er gewoon zelfregulerend opgetreden. Soms ten goede, soms niet. Tja... that's also life.
  woensdag 29 augustus 2007 @ 21:14:11 #190
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_52791536
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 20:38 schreef k_i_m het volgende:
En over je vraag; ik ga niet naar mensen wijzen. Maar ik vind het toch jammer dat het topic zoals het oorspronkelijk bestond nu een "ojee wat jammer dat je weer ongesteld bent" topic is geworden.
Maar dat is wel waar het topic toen voor opgezet is. Juist voor diegenen die niet in een vloek en een zucht zwanger raakten, maar voor degenen die echt letterlijk aan het wachten waren.
quote:
Ik heb een tijdje terug vreselijk moeten lachen om die twee nieuwe meisjes die net met de pil gestopt waren en zo door het dolle waren dat ze het topic volposten. Leuk toch? Toen ik net met de pil gestopt was dacht ik dat ik al zwanger kon worden als mijn wederhelft alleen al naar me keek .

Maar wat voor reacties komen daar dan? Dat ze het topic niet vol moeten posten, omdat er iemand (waar ook gewoon op gereageerd was) een ik ben ongesteld verhaal had gepost . Ik kan me nog heel goed herinneren dat slaapmeisje en catootje vroeger in dat topic schreven. Ik heb ze heel lang gevolgd en met ze meegeleefd omdat ze altijd zo leuk schreven, ook over minder leuke dingen. Dat is toch wel een heel schril contrast met mensen die nu afgebekt worden omdat ze een topic vol maken (met mijns inziens eindelijk eens een keer wat anders) en nu verder weinig meer posten dan wanneer ze ongesteld moeten worden en dát ze ongesteld zijn geworden .
Dat topic gonst bij vlagen van de drukte en op andere momenten is het rustig. Dat die 2 meiden toen een beetje geremd werden had wellicht te maken met een ongelukkig moment voor een van de vaste posters daar. Dat moet toch ook kunnen? Dat er gevraagd wordt of er rekening mee gehouden kan worden?

Ik heb het voorbeeld al eens vaker gebruikt maar als er nou een sportteam is, met meiden die al jaren met elkaar om gaan en er komt een nieuweling bij. Dan is iedereen uiteraard enthousiast en geinteresseerd, maar een verdrietig verhaal van een van de oudgedienden krijgt gewoon wat meer aandacht. En niet geheel onterecht in mijn ogen.

Maar dat is hoe ik er tegenaan kijk.
***
  woensdag 29 augustus 2007 @ 21:15:43 #191
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_52791605
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 21:08 schreef lcicle het volgende:

'Ondersneeuwen' zie ik dan ook als iets heel anders. Er wordt soms heel selectief gelezen. Berichten van users die je graag volgt/mag lees je dan eerder dan berichten van een relatief onbekende, waardoor daar ook minder snel een reactie op komt.
Maar iedereen leest selectief toch? En sommige mensen trek je goed, en daar kan je leuk mee kletsen. En sommige mensen trek je minder goed, of daar heb je niks mee. Jammerdebammer toch? Misschien moet je aan ze wennen en ga je ze later wel waarderen? Of misschien wordt het wel nooit wat . Het is toch ook een beetje aan de andere persoon die hier post om zich een beetje in de kijker te spelen?
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  woensdag 29 augustus 2007 @ 21:16:14 #192
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_52791626
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 20:51 schreef Swetsenegger het volgende:
Misschien moet het concept van allerlei centrale topics eens losgelaten worden.
Denk je echt dat het er gezelliger op wordt als iedereen een eigen 'ik wil zwanger worden' topic opent?
Ik denk namelijk dat je dan vreselijk veel verstrooiing krijgt en dat er dan nog veel minder dan nu gereageerd gaat worden op nieuwelingen...
***
pi_52791744
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 21:15 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Maar iedereen leest selectief toch? En sommige mensen trek je goed, en daar kan je leuk mee kletsen. En sommige mensen trek je minder goed, of daar heb je niks mee. Jammerdebammer toch? Misschien moet je aan ze wennen en ga je ze later wel waarderen? Of misschien wordt het wel nooit wat . Het is toch ook een beetje aan de andere persoon die hier post om zich een beetje in de kijker te spelen?
Zeker!! Dat is dan ook wat ik bedoel
Wanneer een 'onbekende' user iets post waar nauwelijks op gereageerd wordt, noemt de 1 het ondersneeuwen en ik noem het, uhm, anders dus.
♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
  woensdag 29 augustus 2007 @ 21:19:06 #194
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_52791759
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 21:08 schreef lcicle het volgende:
Ik stoor me totaal niet aan het feit of een bericht in het Z&G topic positief al dan negatief is. Een zwangerschap gaat nu eenmaal niet altijd over rozen. Dat is gewoon de realiteit en daar mag wat mij betreft ook over gesproken worden.

Laatst kwam ik terug van een echo en had de foto al klaar staan. Op dat moment had iemand een niet zo'n vrolijk bericht geplaatst waar de aandacht naar uit ging. Dan wacht ik toch gewoon even met het plaatsen van mijn bericht? Diegene heeft ook behoefte aan reacties/aandacht, anders plaats je geen berichten op een forum. Kleine moeite om de aandacht ook te geven en te gunnen en te wachten met je eigen 'aandacht trekker'
Zo zou ik het idd ook doen. Ik heb mijn bekentenis toen ook bewust niet gedaan net nadat een ander dat deed. Ieder zijn eigen momentje zeg maar. Dat kan je gewoon zelf een beetje inschatten.
quote:
'Ondersneeuwen' zie ik dan ook als iets heel anders. Er wordt soms heel selectief gelezen. Berichten van users die je graag volgt/mag lees je dan eerder dan berichten van een relatief onbekende, waardoor daar ook minder snel een reactie op komt.
Dat hou je altijd, zeker in zo'n grote groep als OUD inmiddels is.

Overigens zat ik vanmiddag nog terug te denken aan hoe het was toen Tan hier (jaren geleden) in het begin mee kwam posten. Op de een of andere manier botste het zo hier en daar en wilde het in eerste instantie niet zo lekker. Later is dat helemaal bijgetrokken. Daar moesst ik dus vanmiddag nog aan denken toen ik iedereen zo lief zag reageren richting haar. Hoe gek het dus kan lopen blijkbaar in OUD.

[ Bericht 11% gewijzigd door BE op 29-08-2007 21:25:37 ]
***
  woensdag 29 augustus 2007 @ 21:19:53 #195
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_52791806
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 21:14 schreef Brighteyes het volgende:


Ik heb het voorbeeld al eens vaker gebruikt maar als er nou een sportteam is, met meiden die al jaren met elkaar om gaan en er komt een nieuweling bij. Dan is iedereen uiteraard enthousiast en geinteresseerd, maar een verdrietig verhaal van een van de oudgedienden krijgt gewoon wat meer aandacht. En niet geheel onterecht in mijn ogen.

Maar dat is hoe ik er tegenaan kijk.
Dit zal me wel helemaal niet in dank afgenomen worden hoor, maar als je dan dat sportteam hebt, dan schuiven de oudgedienden toch ook een keer door naar het seniorenteam? Daar is dat moeilijk zwanger worden topic toch voor gemaakt, als we dan toch alles moeten categoriseren?
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  woensdag 29 augustus 2007 @ 21:22:08 #196
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_52791890
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 21:18 schreef lcicle het volgende:

[..]

Zeker!! Dat is dan ook wat ik bedoel
Wanneer een 'onbekende' user iets post waar nauwelijks op gereageerd wordt, noemt de 1 het ondersneeuwen en ik noem het, uhm, anders dus.
Oh, dan snap ik het zelf niet meer .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  woensdag 29 augustus 2007 @ 21:22:10 #197
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_52791893
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 20:38 schreef k_i_m het volgende:
Hier even in het kort mijn reactie;

Even kort door de bocht: vroeger was alles beter
Ook "vroeger" werd je met de nek aangekeken als je iets anders postte dan de algemene tendens hoor k_i_m! Ik kan me nog herinneren dat ik in een "zwanger"topic schreef dat ik in verwachting was, maar daar (op dat moment!) niet blij mee was. Nou, daar werd ook wat eh, apart, op gereageerd. Zo vroeg Catootje me waar ik het lef vandaan haalde om zoiets te posten.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  woensdag 29 augustus 2007 @ 21:22:17 #198
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_52791900
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 21:19 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Dit zal me wel helemaal niet in dank afgenomen worden hoor, maar als je dan dat sportteam hebt, dan schuiven de oudgedienden toch ook een keer door naar het seniorenteam? Daar is dat moeilijk zwanger worden topic toch voor gemaakt, als we dan toch alles moeten categoriseren?
Ehm nee... dat zie je fout denk ik. (Mijn mening dus. )
Ten eerste is het een keuze. In 'Als zwanger worden...' gaat het om de medische weg en er zijn in 'wachten op' nou eenmaal ook mensen die niet voor die weg kiezen.

En daarnaast, vergeet niet dat het meestal niet de 'senioren' zijn die kritiek hebben maar juist anderen die denken voor die senioren te moeten praten...

En daarnaast kan je in de plaats van sportteam ook collega's of vriendenclub plaatsen, het gaat dus niet per definitie om dat doorschuiven, vind ik.
***
  woensdag 29 augustus 2007 @ 21:26:20 #199
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_52792064
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 21:22 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ook "vroeger" werd je met de nek aangekeken als je iets anders postte dan de algemene tendens hoor k_i_m! Ik kan me nog herinneren dat ik in een "zwanger"topic schreef dat ik in verwachting was, maar daar (op dat moment!) niet blij mee was. Nou, daar werd ook wat eh, apart, op gereageerd. Zo vroeg Catootje me waar ik het lef vandaan haalde om zoiets te posten.
Jawel, dat snap ik ook wel, maar dan heb je tenminste nog een discussie die verder komt dan alleen "ik ben ongesteld" "ik moet ongesteld worden". Maar de algehele tendens in het topic was niet negatief, had ik het idee.
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  woensdag 29 augustus 2007 @ 21:30:27 #200
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_52792253
Ik zou bijna willen opperen om er nog een 3e topic bij te maken.
Maar ik heb geen idee hoe Lois daartegenaan kijkt.
Een soort van 'Whiiiiiii, we gaan ervoor!!!!!' topic, dan daarna het 'wachten' voor als het ietsje langer duurt, en dan 'als zwanger worden'.
Dan kan iedereen kiezen waar hij/zij zich het prettigst voelt.

Decentralisatie lijkt mij nog steeds echt geen goed idee, ik vrees echt dat de nieuwelingen dan nauwelijks aandacht krijgen omdat de helft van de topics toch al niet bijgehouden worden, zie de populariteit van het Update Topic.
***
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 29 augustus 2007 @ 21:33:15 #201
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_52792358
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 21:30 schreef Brighteyes het volgende:
Decentralisatie lijkt mij nog steeds echt geen goed idee, ik vrees echt dat de nieuwelingen dan nauwelijks aandacht krijgen omdat de helft van de topics toch al niet bijgehouden worden, zie de populariteit van het Update Topic.
Dus treed er vanzelf verzadiging op.
pi_52792377
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 21:22 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Oh, dan snap ik het zelf niet meer .
whehe Ik omschrijf het ook een beetje vaag.. Probeer het nog een keer.

De 1 noemt het ondersneeuwen. Dat een bericht wordt ondergesneeuwd door reacties op een ander bericht.

Ik zie het niet zo. Ik denk dat men selectief leest en reageert. Wanneer dat 'ondergesneeuwde' bericht door een andere, wellicht voor de lezer bekendere/geliefdere user was geplaatst, was het niet onder gesneeuwd.

Of een bericht wordt onder gesneeuwd is in mijn ogen niet afhankelijk van de situatie (veel reacties op ander bericht) maar afhankelijk van postende user en lezer

Zo, nu heb ik echt m'n best gedaan hoor
♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
  woensdag 29 augustus 2007 @ 21:35:42 #203
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_52792457
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 21:30 schreef Brighteyes het volgende:
Ik zou bijna willen opperen om er nog een 3e topic bij te maken.
Maar ik heb geen idee hoe Lois daartegenaan kijkt.
Een soort van 'Whiiiiiii, we gaan ervoor!!!!!' topic, dan daarna het 'wachten' voor als het ietsje langer duurt, en dan 'als zwanger worden'.
Dan kan iedereen kiezen waar hij/zij zich het prettigst voelt.

Decentralisatie lijkt mij nog steeds echt geen goed idee, ik vrees echt dat de nieuwelingen dan nauwelijks aandacht krijgen omdat de helft van de topics toch al niet bijgehouden worden, zie de populariteit van het Update Topic.
Nog even, want ik snap het weer niet. Nieuwe users die nieuw zijn in de andere fora, die worden toch ook niet aan het handje gehouden? Die krijgen het toch ook voor elkaar om mee te doen in discussies?

[ Bericht 69% gewijzigd door k_i_m op 29-08-2007 21:37:04 (quote erbij) ]
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  woensdag 29 augustus 2007 @ 21:38:36 #204
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_52792583
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 21:33 schreef lcicle het volgende:

[..]

whehe Ik omschrijf het ook een beetje vaag.. Probeer het nog een keer.

De 1 noemt het ondersneeuwen. Dat een bericht wordt ondergesneeuwd door reacties op een ander bericht.

Ik zie het niet zo. Ik denk dat men selectief leest en reageert. Wanneer dat 'ondergesneeuwde' bericht door een andere, wellicht voor de lezer bekendere/geliefdere user was geplaatst, was het niet onder gesneeuwd.

Of een bericht wordt onder gesneeuwd is in mijn ogen niet afhankelijk van de situatie (veel reacties op ander bericht) maar afhankelijk van postende user en lezer

Zo, nu heb ik echt m'n best gedaan hoor
Ja, okee. Dan snapte ik het wel, maar ik was nog bezig met de definitie van "ondersneeuwen" . Ik vroeg me af wat voor woord je er dan voor had .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  woensdag 29 augustus 2007 @ 21:39:40 #205
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_52792625
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 21:35 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Nog even, want ik snap het weer niet. Nieuwe users die nieuw zijn in de andere fora, die worden toch ook niet aan het handje gehouden? Die krijgen het toch ook voor elkaar om mee te doen in discussies?
Ik ben bang dat OUD toch niet helemaal te vergelijken is met andere fora. Voor mijn gevoel is de groep actieve posters hier kleiner én heb je te maken met hormonen, grote vreugde en diepe teleurstellingen en een onderwerp dat mensen tot in hun diepste wezen kan raken.
De reacties op elkaar kunnen daarom wat sterker zijn dan bij een ander willekeurig onderwerp, om maar niet te spreken over de emoties die daarbij opgeroepen kunnen worden.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  woensdag 29 augustus 2007 @ 21:39:41 #206
11682 Moonah
Jolie femme
pi_52792626
Ben het wel eens met Icicle.

Kim, ik noemde in Z&G de term 'wegvallen' omdat ik merkte dat ik het na het trieste bericht van Tan waarbij ik écht zat te huilen, moeite had om Mirage en Oversight te feliciteren. Die omschakeling. Het was in dit geval dus eigenlijk meer mijn eigen gevoel dat een beeje lastig was. Maar dat komt dus omdat ik Tan erg graag mag en Oversight en Mirage niet echt ken (alleen van naam).

Maar ik vind zeer zeker dat ook slecht nieuws in Z&G gepost mag worden. Denk alleen maar aan de tijd dat PM zo in spanning zat door de verdikte nekplooi van Simon. Dat was een rottijd, maar we werden wel heel hecht in Z&G.

Oh, en dat topic van het tweede streepje waarop werd gedoeld vond ik juist erg grappig om te lezen! Moet kunnen toch? er was één iemand die commentaar had, de rest leefde allemaal mee!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  woensdag 29 augustus 2007 @ 21:42:50 #207
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_52792745
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 21:35 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Nog even, want ik snap het weer niet. Nieuwe users die nieuw zijn in de andere fora, die worden toch ook niet aan het handje gehouden? Die krijgen het toch ook voor elkaar om mee te doen in discussies?
Vind jij werkelijk dat OUD hetzelfde is als alle andere subfora op FOK!?
Volgens mij is OUD echt een van de weinige fora waar mensen al jaren lang, week in week uit elkaars verhalen volgen. Dat zie je niet in R&P waar af en toe eens een topic van iemand verschijnt, dat zie je niet in LIF waar af en toe eens een topic van iemand verschijnt etc. etc.

Het feit dat mensen hier al jarenlang lief en leed met elkaar delen maakt dat het minder makkelijk is om ertussen te komen. Niet onmogelijk, maar minder makkelijk. Als er iets heel heftigs gebeurd, zoals bijv. vandaag, dan zal er heel gemakkelijk over een newbiepost heen gekeken worden omdat dat simpelweg in het niet valt bij een heftige gebeurtenis van iemand die de groep heel goed kent.
Zo werkt het IRL, zo werkt het in OUD.

Zoals jij zelf zei, je moet hier wat meer je best doen om jezelf wat in de kijker te spelen... Er lopen hier jarenlange rode draden, die kan je niet zomaar omzeilen.

En de een lukt het in no time (zoals jij bijv.) en een ander doet er langer over. En waar dat aan ligt is niet te zeggen, daar verbaas ik me ook al jaren over.
***
  woensdag 29 augustus 2007 @ 21:43:41 #208
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_52792778
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 21:39 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ik ben bang dat OUD toch niet helemaal te vergelijken is met andere fora. Voor mijn gevoel is de groep actieve posters hier kleiner én heb je te maken met hormonen, grote vreugde en diepe teleurstellingen en een onderwerp dat mensen tot in hun diepste wezen kan raken.
De reacties op elkaar kunnen daarom wat sterker zijn dan bij een ander willekeurig onderwerp, om maar niet te spreken over de emoties die daarbij opgeroepen kunnen worden.
Nouja, dan heb je vaker ruzie, soit . Maar er komen toch genoeg nieuwe users bij die gewoon opgenomen worden in de groep zonder dat er wat aan de hand is? Of dit wel of niet lukt ligt ook mede aan de nieuwe user zelf?
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_52792786
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 21:30 schreef Brighteyes het volgende:
Ik zou bijna willen opperen om er nog een 3e topic bij te maken.
Maar ik heb geen idee hoe Lois daartegenaan kijkt.
Een soort van 'Whiiiiiii, we gaan ervoor!!!!!' topic, dan daarna het 'wachten' voor als het ietsje langer duurt, en dan 'als zwanger worden'.
Dan kan iedereen kiezen waar hij/zij zich het prettigst voelt.
Persoonlijk heb ik de 2 topics altijd gezien als "we gaan ervoor en wachten maar op het 2e streepje" en "de medische malle molen". Ik weet niet of dat van oorsprong de bedoeling was, maar zo heb ik er altijd tegenaan gekeken
♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
  woensdag 29 augustus 2007 @ 21:45:18 #210
11682 Moonah
Jolie femme
pi_52792858
Ja maar BE, het is toch aan de nieuwe user zelf om zich te profileren.
Bij de een gaat dat nou eenmaal wat sneller en smoother dan bij de ander.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  woensdag 29 augustus 2007 @ 21:46:32 #211
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_52792911
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 21:43 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Nouja, dan heb je vaker ruzie, soit . Maar er komen toch genoeg nieuwe users bij die gewoon opgenomen worden in de groep zonder dat er wat aan de hand is? Of dit wel of niet lukt ligt ook mede aan de nieuwe user zelf?
Nou, dat dus!
Maar doordat OUD zo'n rare hechte groep is heb je dus ook het fenomeen dat anderen denken voor mensen op te moeten komen, rechten te moeten verdedigen etc. etc. Daardoor kan er wel eens een uitschieter zijn. Shit happens... Zeker met een groep vrouwen bij elkaar.

Zie het als de OUD manier om newbies door een bushokje te tiefen.
***
  woensdag 29 augustus 2007 @ 21:51:08 #212
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_52793100
Klopt Moonah!
Alleen... zo af en toe mogen de gelederen ook wel eens iets losser.
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 21:43 schreef lcicle het volgende:

[..]

Persoonlijk heb ik de 2 topics altijd gezien als "we gaan ervoor en wachten maar op het 2e streepje" en "de medische malle molen". Ik weet niet of dat van oorsprong de bedoeling was, maar zo heb ik er altijd tegenaan gekeken
Ik was niet de oorspronkelijke topicstarter maar ik weet wel dat oa. Slaapmeisje wel eens heeft verzucht dat het wel het 'wachten op' topic was en bijv. niet het 'hallo, ik kom uit het niets en ik heb een 2e streepje' topic.

En ja, het Whiiiii we gaan ervoor hoort er ook zeker in thuis, maar in het geval waar Kim op doelde kwam het gehyper van 2 nieuwe meiden wel een beetje heel rot uit in combinatie met het bericht van Bright dat het voor hen wellicht toch gewoon helemaal over zou zijn. (Als mijn demente hoofd me niet in de steek laat.)
En ik kan me ook wel voorstellen dat mensen daar dan vragen of het even iets minder kan. Ondanks dat het de keuze is van Bright om daar te blijven posten en dus de kans te lopen geconfronteerd te worden met de blije prille verhalen.
***
  woensdag 29 augustus 2007 @ 21:52:35 #213
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_52793173
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 21:39 schreef Moonah het volgende:
Ben het wel eens met Icicle.

Kim, ik noemde in Z&G de term 'wegvallen' omdat ik merkte dat ik het na het trieste bericht van Tan waarbij ik écht zat te huilen, moeite had om Mirage en Oversight te feliciteren. Die omschakeling. Het was in dit geval dus eigenlijk meer mijn eigen gevoel dat een beeje lastig was. Maar dat komt dus omdat ik Tan erg graag mag en Oversight en Mirage niet echt ken (alleen van naam).

Maar ik vind zeer zeker dat ook slecht nieuws in Z&G gepost mag worden. Denk alleen maar aan de tijd dat PM zo in spanning zat door de verdikte nekplooi van Simon. Dat was een rottijd, maar we werden wel heel hecht in Z&G.

Oh, en dat topic van het tweede streepje waarop werd gedoeld vond ik juist erg grappig om te lezen! Moet kunnen toch? er was één iemand die commentaar had, de rest leefde allemaal mee!
Ik zou geen post met 100 eronder zetten nee. Maar met een felicitatie zou ik geen moeite hebben. En ik moest ook een paar keer slikken toen ik de post van Tan las. Ik denk dat iedereen wel weet wat hij/zij wel of niet neer kan zetten na zo'n post, maar ik vind het sneu als mensen niet meer durven posten.
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  woensdag 29 augustus 2007 @ 21:53:19 #214
82727 klein_spookje
Mama van het liefste meisje
pi_52793206
Ligt het er ook niet aan hoevaak je langs komt zeilen en hoe vaak je reageert.

Ik ben er vrij weinig lees veel post met vlagen, Krijg af en toe reactie niet super veel. Maar dat maakt mij niet uit, klets zodra ik tijd en zin heb mee met jullie en als dat ff niet gaat dan komt het een paar dagen later weer.

ALs je vaker meeschrijft en je zelf daardoor ook in de kijker zet word je denk ik sneller geaccepteerd en reageert men meer
Maar dat ligt denk ik ook aan de nieuwe postster
  woensdag 29 augustus 2007 @ 21:54:14 #215
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_52793241


Ik deel mijn menign wat dat betreft met Moonah, van Tan ken je veel meer, dan van mirage en oversight, dus reageer je daar eerder op.
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_52793412
Die 2 meiden herinner ik me ook nog Brighteyes
Op een gegeven moment dacht ik ook: heej, er is ook zoiets als msn. Niet omdat andere berichten werden 'onder gesneeuwd', maar omdat het totaal niet interessant was om te lezen voor lurkers
♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
  woensdag 29 augustus 2007 @ 22:02:26 #217
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_52793644
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 21:58 schreef lcicle het volgende:
Die 2 meiden herinner ik me ook nog Brighteyes
Op een gegeven moment dacht ik ook: heej, er is ook zoiets als msn. Niet omdat andere berichten werden 'onder gesneeuwd', maar omdat het totaal niet interessant was om te lezen voor lurkers
Eh ja... dat ook ja.
Newbies, oldbies, modjes... iedereen, ongeacht user-categorie, had die vraag wel gekregen denk ik hoor.
'Get a room'.
***
  woensdag 29 augustus 2007 @ 22:13:10 #218
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_52794164
In dit geval vond ik juist het berichtje van Oversight een beetje ongepast
Mirage had haar zwangerschap al aangekondigd, alleen Oversight wilde daar als papa ook nog even bij genoemd worden. Persoonlijk zou ik dat na Tan's bericht op een iets minder vrolijke manier, of een dag later, hebben gedaan ofzow.

Tan's verhaal hoort juist ook wel in het zwangerschap topic vind ik. Als zij daar liever niet meer post is dat ook goed natuurlijk, ze moet doen wat zij goed vindt voelen. Maar ze zou het niet moeten hoeven laten puur en alleen vanwege de negatieve toon in het topic. Hoe treurig ook, dit soort dingen horen soms helaas ook bij een zwangerschap.

En daarna Davinia's geboorte aankondiging, vond ik dus weer níet ongepast. Zij post ook al al die tijd daar, en natuurlijk wil je dan vertellen dat je bent bevallen. En daar werden toch ook gewoon enthousiaste en gemeende reactie's op geplaatst. Dus mijn inziens kan dat best, vrolijke en droevige verhalen in één topic. En denk dat de meeste users idd zelf wel kunnen inschatten wat je wel en niet 'kan' posten.
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  woensdag 29 augustus 2007 @ 22:18:56 #219
11682 Moonah
Jolie femme
pi_52794567
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 22:13 schreef texelonia het volgende:
In dit geval vond ik juist het berichtje van Oversight een beetje ongepast
Mirage had haar zwangerschap al aangekondigd, alleen Oversight wilde daar als papa ook nog even bij genoemd worden. Persoonlijk zou ik dat na Tan's bericht op een iets minder vrolijke manier, of een dag later, hebben gedaan ofzow.
Nou, dát is het dus! Je legt precies je vinger op hetgeen ik lastig vond.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  woensdag 29 augustus 2007 @ 22:22:04 #220
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_52794738
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 22:18 schreef Moonah het volgende:

[..]

Nou, dát is het dus! Je legt precies je vinger op hetgeen ik lastig vond.
Okay, zoals jij het zei kwam het op mij over alsof je bedoelde dat je snapte waarom Tan niet meer daar wilde posten, omdat het anders lullig zou zijn voor berichtjes als van Oversight waar dan geen/weinig reacties op komen Precies het omgekeerde dus juist.
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  woensdag 29 augustus 2007 @ 22:22:44 #221
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_52794781
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 22:18 schreef Moonah het volgende:

[..]

Nou, dát is het dus! Je legt precies je vinger op hetgeen ik lastig vond.
Nou, zeg dát dan! .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  woensdag 29 augustus 2007 @ 22:29:32 #222
11682 Moonah
Jolie femme
pi_52795097
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 22:22 schreef texelonia het volgende:

[..]

Okay, zoals jij het zei kwam het op mij over alsof je bedoelde dat je snapte waarom Tan niet meer daar wilde posten, omdat het anders lullig zou zijn voor berichtjes als van Oversight waar dan geen/weinig reacties op komen Precies het omgekeerde dus juist.
Ja, dat is precies het omgekeerde idd. Dat komt ook omdat Tan dat al een paar keer eerder in het topic had aangegeven, dat ze zich bezwaard voelde.
Maar eigenlijk vind ik dus ook dat de post van O nogal ongepast out of the blue kwam.
Het liep allemaal een beetje door elkaar dus.

Plús dat ik soms te voorzichtig ben. Ik feliciteerde wel, maar het klopte op dat moment niet met mijn gevoel.
Nou, bedtijd geloof ik!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_52796933
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 21:14 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Maar dat is wel waar het topic toen voor opgezet is. Juist voor diegenen die niet in een vloek en een zucht zwanger raakten, maar voor degenen die echt letterlijk aan het wachten waren.
Zo heb ik het nooit begrepen (en helaas kan ik het eerste topic niet boven water halen, maar ik meen dat het daarin wel staat), in het begin was het volgens mij gewoon een topic voor iedereen die (bijna) gestart was met het ervoor gaan. En of je nou in 1 maand of 1 jaar zwanger werd, dat maakte niet uit. Ik vond het zelfs het leukst als we lekker snel resultaat zagen

En nee, het was niet leuk als iemand alleen even plompverloren een foto van een positieve test kwam posten terwijl zij nog niet eerder had meegepraat. En daar is inderdaad wel eens (in mijn ogen terecht) commentaar op gekomen. Verder heb ik in het begin heel veel gepost samen met anderen die ook best snel zwanger waren hoor. Dat voelt uiteraard niet zo als je er midden in zit, elke maand is er dan 1 te veel

Wat ik persoonlijk jammer vind van de huidige tendens, is dat als er een nieuwkomer mee komt posten de neiging bestaat om elk sprankje hoop de grond in te boren met (uiteraard goedbedoelde) opmerkingen over dat het allemaal niks zegt/of dat iemand anders dat ook regelmatig gehad heeft maar nooit omdat ze zwanger was, etc. Ik vond het vroeger juist zo leuk dat we wel eens compleet doorsloegen in het gejompel
pi_52797254
ben 't met je eens piglet.

en dat berighie van oversighie vond ik ook wat erg lomp op die plek. bovendien is ie gewoonweg niet zwanger.
  donderdag 30 augustus 2007 @ 00:03:54 #225
166294 KD-fotografie
mama van Demi & Nika!!
pi_52798762
Ik merk wel duidelijk verschil tussen de eerste keer dat we voor een zwangerschap gingen en ik het melde in desbetrefend topic en nu voor de 2de keer. overigens niet naar mij toe, weer net zo'n leuke reacties als toen.

Alleen het is wel rustiger en soms wat negatiever idd wat piglet al schreef.
Maar wie weet veranderd dat ook wel weer.
pi_52802266
Kunnen de modjes het hier Als zwanger worden/blijven niet zo gemakkelijk gaat (#34) even in de gaten houden dat het niet uitmondt in een of andere discussie waar we daar geen behoefte aan hebben? Ik heb geprobeerd er een nette post tegenaan te gooien, maar iemand na mij gaat er toch weer hard tegenin, en straks komen er nog meer. Er mag van mij over gediscussieerd worden zoveel men wil, maar zie liever niet dat het in dat topic weer in zoiets verzandt.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Jubileum moderator donderdag 30 augustus 2007 @ 08:55:48 #227
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_52802807
We houden het even in de gaten en mocht het verzanden in een enorme discussie dan gaan we verwijderen, oke?
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 30 augustus 2007 @ 08:58:23 #228
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_52802832
Het is een troll, vraag een ban aan.
  Admin donderdag 30 augustus 2007 @ 09:04:51 #229
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_52802910
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 08:55 schreef Lois het volgende:
We houden het even in de gaten en mocht het verzanden in een enorme discussie dan gaan we verwijderen, oke?
En notes graag
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Jubileum moderator donderdag 30 augustus 2007 @ 09:06:28 #230
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_52802925
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 09:04 schreef yvonne het volgende:

[..]

En notes graag
Tuurlijk!
Swets ik waarschuw graag eerst 1 keer, luisteren ze dan nog niet....
Of als het heel bruut is vraag ik natuurlijk wel gelijk hulp van `achteren`
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  donderdag 30 augustus 2007 @ 09:07:43 #231
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_52802938
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 23:12 schreef piglet het volgende:
Wat ik persoonlijk jammer vind van de huidige tendens, is dat als er een nieuwkomer mee komt posten de neiging bestaat om elk sprankje hoop de grond in te boren met (uiteraard goedbedoelde) opmerkingen over dat het allemaal niks zegt/of dat iemand anders dat ook regelmatig gehad heeft maar nooit omdat ze zwanger was, etc. Ik vond het vroeger juist zo leuk dat we wel eens compleet doorsloegen in het gejompel
*steekt hand in eigen boezem...
Ik vind het heel leuk als mensen melden dat ze er voor gaan, maar (en mss wel door jarenlang dat topic meelezen) ik heb idd al wel heel snel zoiets van 'nounou... loop niet zo hard van stapel, wacht nou maar even af...'
Mss ligt het aan mij, maar ik heb wel het idee dat mensen 'tegenwoordig' sneller naar temperaturen en weetikveel grijpen om maar zo snel mogelijk inzicht te krijgen in. Die pil is nog niet koud de deur uit of de cyclus moet al regelmatig zijn en zo niet dan worden gelijk de tests al uit de kast getrokken.

Maar bedankt dat je het zegt, ik zal me in het vervolg onthouden van dat soort opmerkingen, is idd niet leuk voor degenen die er middenin zitten.
***
pi_52803200
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 08:55 schreef Lois het volgende:
We houden het even in de gaten en mocht het verzanden in een enorme discussie dan gaan we verwijderen, oke?
Thanks
Dit hoeft van mij niet verwijderd hoor, ene oor in, andere uit. Maar meer hoeft er niet te komen, wat mij betreft
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  donderdag 30 augustus 2007 @ 09:26:05 #233
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_52803238
* Noli. ff snel hier vraagt omdat de search het niet doet.*

Er was toch een topic over rompers voor een goed doel?
Was dat ook voor wat grotere maten of alleen de kleine maatjes, ik ben de kasten hier aan het uitruimen en heb zo nog wat rompers gevonden.
Heeft iemand dat topic nog in z'n lijstje staan?
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
pi_52803254
BE, ik doelde meer op de hoopvolle tekenen die de grond ingeboord worden. Als iemand heel voorzichtig durft te zeggen dat ze zich anders dan anders voelt en wie weet.., dan komt daar over het algemeen geen op. Maar eerder een waarschuwing dat het allemaal niks zegt (wat vaak ook zo is, maar echt niet leuk om te horen als je er mee bezig bent en een beetje hoop hebt). Daarin verschilt het wel echt met de tijd dat ik daar begon te posten.

Dat sommigen al best snel naar temperaturen en ovulatietesten grijpen, vind ik aan de ene kant wel begrijpelijk (men wil graag en de tijdsgeest is niet echt meer 'het komt zoals het komt') maar aan de andere kant voor mezelf ook niet echt nodig. En ik vind het dan ook niet storend als dat een beetje gerelativeerd wordt met een opmerking dat dat echt nog niet hoeft als je pas 2 maanden bezig bent
  Jubileum moderator donderdag 30 augustus 2007 @ 09:31:05 #235
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_52803325
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  donderdag 30 augustus 2007 @ 09:33:10 #236
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_52803356
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 09:26 schreef piglet het volgende:
BE, ik doelde meer op de hoopvolle tekenen die de grond ingeboord worden. Als iemand heel voorzichtig durft te zeggen dat ze zich anders dan anders voelt en wie weet.., dan komt daar over het algemeen geen op. Maar eerder een waarschuwing dat het allemaal niks zegt (wat vaak ook zo is, maar echt niet leuk om te horen als je er mee bezig bent en een beetje hoop hebt). Daarin verschilt het wel echt met de tijd dat ik daar begon te posten.
Ja, ik ook.
Ik merk gewoon dat ik sceptischer geworden ben. Er zijn al zoooooooooveeeeeeel dames geweest met blauwe plekken tieten, konijne tieten etc. etc.
Daarnaast... en daar had ik bijvoorbeeld de laatste keer bij Bright last van, ik vind het eig. een soort van sneu om mensen helemaal hyper te helpen door met z'n allen mee te gaan in alle tekenen enzo dat ik me liever wat in hou.
Ik ben zo bang dat ze zo teleurgesteld worden. Vandaar mijn neiging tot temperen.
quote:
Dat sommigen al best snel naar temperaturen en ovulatietesten grijpen, vind ik aan de ene kant wel begrijpelijk (men wil graag en de tijdsgeest is niet echt meer 'het komt zoals het komt') maar aan de andere kant voor mezelf ook niet echt nodig. En ik vind het dan ook niet storend als dat een beetje gerelativeerd wordt met een opmerking dat dat echt nog niet hoeft als je pas 2 maanden bezig bent
Ja, het is idd ook wel de tijdgeest denk ik.
***
pi_52803669
Heel algemene reactie:
De één denkt er nu eenmaal anders over dan de ander.....

Persoonlijke reactie:
En ik heb meestal ook niet zoveel moeite met omschakelen. Ik vind het juist fijn om ook even iets leuks te lezen. Niet dat ik de persoon die het moeilijk heeft zijn/haar steun en knuffels niet gun, hoor!
Vraag maar aan belsen, ik leef met iedereen hier mee!
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  donderdag 30 augustus 2007 @ 09:57:18 #238
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_52803821
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 09:31 schreef Lois het volgende:
Noli : Rompertjes over?
Die ja!
Thank you
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
  donderdag 30 augustus 2007 @ 11:38:28 #239
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_52806053
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 21:42 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Zoals jij zelf zei, je moet hier wat meer je best doen om jezelf wat in de kijker te spelen... Er lopen hier jarenlange rode draden, die kan je niet zomaar omzeilen.
Geloof me, zelfs voor mensen die hier al wat langer rondhangen is het zelfs al niet te volgen al die rode draden. Je moet hier bijna 24/7 achter je scherm zitten wil je alles bijhouden. Dat is gewoon niet te doen. Dus dat maakt de drempel voor een newbie denk ik wel hoger. Wil je je mengen in het geheel dan heb je nogal wat naslagwerk nodig.
Als je niet lacht, ben je dood.
  donderdag 30 augustus 2007 @ 11:40:08 #240
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_52806109
Maar dat is ook wel weer de kern van waarom dit zo'n mooi plekje is... Denk ik, juist omdat mensen veel van elkaar weten...

Ja, ik zit in een 24/7 periode nu. Echt geen moer te doen op mijn werk.
***
  donderdag 30 augustus 2007 @ 11:48:55 #241
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_52806356
Nou, er gaat veel langs me heen hoor! Als ik dan iemand weer eens 'echt' spreek zit ik soms te klapperen met mijn oren. Klonen, achtergrondverhalen noem maar op. Ik weet de helft niet van wat hier speelt. Da's maar goed ook. In het dagelijkse leven heb ik het al zwaar genoeg met alles te onderhouden van iedereen.
ik moet echt alles in mijn agenda zetten incl. analen om maar niets te vergeten en dan ook nog eens in mijn telefoon als reminder. ploetermoeder
Dus als ik dat als oldbie al heb, hoe weet je dan als newbie dan de juiste toon te raken?
Ik vond het wel verfrissend dat types als bijv. Moonah en Vivi er destijds bij kwamen. Andere kijk op de wereld dan de meesten en daar hou ik wel van. Ook zij zijn gewoon 'opgenomen in de groep'.

moet je dan geen baby-uitzet online uitbreiden dan?
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_52806422
Spuit 11... ik zou een 'We gaan ervoor' topic wel heel leuk vinden eigenlijk, voor de nog huppelige springerige ladies die nog graag met elkaar elk gevoel en verschilletje met elkaar bespreken, omdat het nog allemaal zo nieuw is
Hoewel dan het verschil tussen de 3 topics wel goed duidelijk moet zijn:

- We gaan er voor --> voor de net met de pil gestopte meiden die lekker willen beppen over welk wissewasje dat er mee te maken heeft uiteraard
- Wachten op het tweede streepje --> voor als het iets langer duurt, of als je geen zin hebt in de enthousiastelingen die elk pijntje in de borsten met elkaar bespreken (niets negatiefs aan trouwens, wat mij betreft, ik vind het juist spannend om zo mee te kunnen lezen en leven en mee te hopen)
- Als zwanger worden... -> voor de mensen die helaas in de MMM zitten om zwanger te worden

Ik vond het eerlijk gezegd ook een klein beetje sneu toen die twee hyperenthousiaste meiden toch wel getemperd werden in hun enthousiasme, terwijl het misschien wel de belangrijkste en leukste beslissing van hun leven is, om met de pil te stoppen. En ook een beetje eigenbelang misschien, want zodra we er hier voor gaan (duurt nog wel ff) dan ben ik ook zo'n hypere vogel die het liefst alles bespreekt, elk twijfeltje en gevoel. Dus voor mij zou zo'n topic dan ook fijn zijn

Just my 2 cents. Als het gewoon zo blijft zoals het is vind ik het ook helemaal prima, want ik vind op zich wel dat er best lief gereageerd wordt op nieuwkomers, mits die de moeite nemen zich een beetje voor te stellen enzo
Het zou alleen w.m.b. dus leuk zijn als er voor de hypere troela's, die het misschien allemaal voor het eerst gaan meemaken, zo'n apart topic kwam.

Oh enneh... het is idd zo dat als je niet de hele dag op internet kunt kijken, dat je dan soms niet echt alles kunt volgen en bijhouden hier ja
  donderdag 30 augustus 2007 @ 11:58:29 #243
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_52806631
Maar ook als er een hyper-troela topic komt zal daar geremd worden op de dingen die gewoon echt wel via msn kunnen/horen.
Fok blijft een forum en slow-chat moet ook af en toe kunnen, maar die opmerkingen toen waren voornamelijk omdat het echt een msn gesprekje was. Zelfs op het speeltuinbankje is dat wel eens gevraagd, of het niet een heel klein beetje minder kan.

Oh en Dutch, over die achtergrondverhalen en klonen en weetikveel, je kan volgens mij ook prima mee-kleppen hier zonder dat je je daar mee bezig houdt.
Ik bedoelde alleen te zeggen dat we juist zo'n heel hecht clubje zijn omdat we hier al jaren lang van alles met elkaar delen. Dat is dus aan de ene kant de kracht, het ons-ken-ons-veilige plekje, maar dus aan de andere kant een zwakte want het is gewoon wat lastiger om ertussen te komen.

Maar zoals gisteren gezegd, het ligt ook een beetje aan de persoon. De een stapt er fluitend tussen zonder problemen, de ander heeft wat meer moeite.

Zo, en nu ben ik weer klaar. Heb altijd zo de neiging om OUD te verdedigen.
***
pi_52807420
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 11:40 schreef Brighteyes het volgende:
Maar dat is ook wel weer de kern van waarom dit zo'n mooi plekje is... Denk ik, juist omdat mensen veel van elkaar weten...

Ja, ik zit in een 24/7 periode nu. Echt geen moer te doen op mijn werk.
Ze ontlasten je expres op het werk. Hey! je bent zwanger, hoor
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  Jubileum moderator donderdag 30 augustus 2007 @ 12:27:09 #245
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_52807465
Maar... als er zo´n topic komt voor meiden die net beginnen, wat ik best een leuk idee vind hoor, wordt dan `wachten op´ niet juist een `jammer dat je ongesteld bent´ topic? Ik denk zelf dat als we het enthousiasme wat minder temperen met opmerkingen die hierboven al beschreven zijn, het weer een beetje gezelliger wordt in het 2e streepje.
Juist die beginners kunnen het topic weer wat luchtiger maken.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  donderdag 30 augustus 2007 @ 12:28:37 #246
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_52807493
Nee, de rest zit ook uit zijn/haar neus te eten.
Dit is heel normaal de eerste week na de conferentie. Kreeg ik de weken ervoor met gemak 60-80 mailtjes op een dag, nu heb ik er welgeteld 5 gehad sinds dinsdag!

Vanmiddag dus gewoon lekker wat eerder weg en thuis met de pootjes omhoog een filmpje kijken. Volgende week weer wat actiever aan de slag.
***
  donderdag 30 augustus 2007 @ 12:31:00 #247
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_52807563
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 12:27 schreef Lois het volgende:
Maar... als er zo´n topic komt voor meiden die net beginnen, wat ik best een leuk idee vind hoor, wordt dan `wachten op´ niet juist een `jammer dat je ongesteld bent´ topic? Ik denk zelf dat als we het enthousiasme wat minder temperen met opmerkingen die hierboven al beschreven zijn, het weer een beetje gezelliger wordt in het 2e streepje.
Juist die beginners kunnen het topic weer wat luchtiger maken.
Good thinking!
Als je die 2 uit elkaar trekt wordt de scheiding wel heel erg groot.

Ik moet heel eerlijk zeggen, en ja... zo rationeel denk ik dus na over mijn reacties daar , dat ik dus wel degelijk even stil sta bij het 'goh wat jammer' wat ik plaats. Is het maand 1-2-3 dan probeer ik dat wel wat luchtiger te houden dan voor de mensen die toch al weer richting het jaar gaan zeg maar. Om de balans wel een beetje recht te houden zeg maar in die zin.
***
pi_52810059
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 12:27 schreef Lois het volgende:
Maar... als er zo´n topic komt voor meiden die net beginnen, wat ik best een leuk idee vind hoor, wordt dan `wachten op´ niet juist een `jammer dat je ongesteld bent´ topic? Ik denk zelf dat als we het enthousiasme wat minder temperen met opmerkingen die hierboven al beschreven zijn, het weer een beetje gezelliger wordt in het 2e streepje.
Juist die beginners kunnen het topic weer wat luchtiger maken.
Dit zou op zich ook gewoon de allerbeste manier zijn, volgens mij! Ik kon me alleen wel voorstellen dat de 'ervaren dames' af en toe wel een beetje zitten te zuchten bij het ge-hyper van de nieuwelingen, terwijl hun enthousiasme om alle kleine dingetjes en twijfeltjes te willen delen die erbij horen, ook zo logisch is. Als je inderdaad maar geen 'mens, stel je niet zo aan'-reacties krijgt, dan is het inderdaad het leukst om alles gewoon in het Wachten Op... topic te houden
  donderdag 30 augustus 2007 @ 15:15:10 #249
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_52811782
Als 'ervaren dame' wil ik hierop wel even reageren. Persoonlijk vind ik het juist leuk om ook het gehyper mee te maken van de 'nieuwelingen". Daarom blijf ik ook 'meeposten' (vind ik een heel groot woord, want ik heb niet altijd wat te melden, of zin om actief mee te schrijven) in het tweede streepjes topic. Terwijl ik ook in het 'als zwanger worden niet zo makkelijk gaat' topic hoor, ivm de mmm (maar daar staan we nog voor in de wacht).
Kort samengevat: 1 topic is m.i. wel voldoende!
18-11-2008 Maarten Alexander
  Jubileum moderator donderdag 30 augustus 2007 @ 15:53:43 #250
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_52812890
Kijk dat is leuk om te horen Marie, van een oudgediende
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  donderdag 30 augustus 2007 @ 17:30:51 #251
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_52815667
Marie, ik ben blij met je berichtje!

Ik moet eerlijk toegeven dat ik het als heel naar ervaren hebt hoe er soms in het twee streepjes topic gereageerd word.
Ik snap dat het misschien niet zo bedoeld word maar soms lijkt het alsof wij "nieuwelingen" niet echt een plekje binnen de "Fok gemeenschap"gegund word, en dat is jammer want ik lurk hier al jaren en vind het daarom vind ik het des te leuker dat ik eindelijk mee kan posten...
Maar door de minder hartelijke reakties post ik minder tussendoor en alleen als er echt iets te melden valt!
En nee ik zeg niet dat het altijd zo is he dames, het is er vaak ook erg gezellig!

Maar het is ooit voor de meeste van jullie nieuw geweest en dat is het nu voor ons....en wij jubelen graag !

Mss beetje een nuttelose post maar ik wilde het even kwijt!
  Jubileum moderator donderdag 30 augustus 2007 @ 19:22:48 #252
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_52818715
Nee niet nutteloos Fruppel, ik ben juist heel blij met dit soort openhartige reacties! Dank je wel.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  donderdag 30 augustus 2007 @ 21:04:18 #253
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_52821677
Geen dank! Ben blij dat het positief gezien word!
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 14:35:36 #254
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_52841896
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 11:58 schreef Brighteyes het volgende:
Zo, en nu ben ik weer klaar. Heb altijd zo de neiging om OUD te verdedigen.
Nog heel even hier op terugkomen. Het was van mij ook zeker geen aanval, hoop ook niet dat je het zo gelezen hebt. Meer een observering en dat ik me wel kan voorstellen hoe het voor een nieuweling is.
en toch vind ik het wel weer lief dat je OUD wil verdedigen
Als je niet lacht, ben je dood.
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 14:46:54 #255
11682 Moonah
Jolie femme
pi_52842271
Mag ik ook nog even terugkomen op de discussie?
Wat Fruppel zegt, dat er 'negatief'' wordt gereageerd op nieuwkomers met alle nieuwe pijntjes en dingetjes, is denk ik niet alleen in het tweede streepjetopic zo. Ik denk dat dat in meerdere topics gebeurt. Wrs niet bewust en al helemaal niet vervelend bedoeld lijkt me. Maar als je in een 'verdere fase van het ouderschap' zit, zijn bepaalde zaken nu eenmaal oude koek, terwijl die voor een 'beginneling' natuurlijk hardstikke spannend zijn! Zo weet ik nog dat toen ik zwanger was helemaal vertederd kwam melden dat mijn kind de hele nacht de hik had gehad. Ik vond dat zo cute. Prompt kreeg ik te horen dat ik dat later heus niet meer zo schattig zou vinden. Was voor mij echt een domper.
Wellicht moeten we af en toe met zijn allen wat meer bij stilstaan bij het feit dat we allemaal dingen voor het eerst hebben ervaren, ipv te benadrukken dat we dat stadium inmiddels ontgroeid zijn..
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_52844761
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 14:46 schreef Moonah het volgende:
Wellicht moeten we af en toe met zijn allen wat meer bij stilstaan bij het feit dat we allemaal dingen voor het eerst hebben ervaren, ipv te benadrukken dat we dat stadium inmiddels ontgroeid zijn..
Hear hear!
Inlevingsvermogen is oké!
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 18:17:05 #257
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_52848306
Goede opmerking Moonah
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 19:23:47 #258
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_52850106
Moonah,je slaat koppen met spijkers ...dit is inderdaad wat ik bedoelde!

Even een stom noob vraagje maar hoe krijg ik de link naar mijn banner en naar mijn weblog goed in mijn sig...?
pi_52850678
Frup! De url naar je weblog in je sig gaat zo (bij Profiel Aanpassen, maar dat weet je, he, of niet?)

[ url ] hier-de-url-van-je-website [ /url ] En dan zonder spaties. Of was dat niet wat je bedoelde?

Banner weet ik niet eerlijk gezegd, zal ook wel zo ongeveer gaan, maar dan de url van je banner
Maar misschien kan iemand daar nog iets zinnigers over zeggen
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 19:58:08 #260
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_52851020
1[url=http://hier-de-url.nl]naampje dat je er bij wilt hebben, bijv. weblog[/url] 


op bovenstaande manier kun je onder een titel een hele url verstoppen :)
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 20:04:43 #261
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_52851256
31 augustus, de dag dat OUD offtopic ging
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 20:46:29 #262
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_52852433
Die moet je even uitleggen, PM-girl.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 20:56:33 #263
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_52852688
anarchie
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 20:57:47 #264
166294 KD-fotografie
mama van Demi & Nika!!
pi_52852716
Was eigenlijk wel benieuwd waar het over ging.
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 20:59:07 #265
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_52852743
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 20:46 schreef livelink het volgende:
Die moet je even uitleggen, PM-girl.
Ik ben dus niet de enige die er niets van snap
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 21:00:10 #266
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_52852775
Over toetsenborden, alllergiën, maikuuul-kleding, pedofielen en meer van dat soort ongein.
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_52854262
In twee streepjes heb ik ook wel eens dat ik denk "gut meid, dat geduld van jou zal nog op de proef gesteld worden", of "stel je niet zo aan, die dingen zeggen allemaal niets". Maar ik herinner me nog zo goed hoe ik was toen we het net gingen proberen, volledig geobsedeerd, ik wou in elk symptoom iets zien, en op elke test zag ik wel een streepje als ik mijn best deed. Ik weet vooral nog hoe enorm spannend die tijd was en hoe ik in de wolken was, dat gevoel gun ik een ander eigenlijk ook best. Als je later met de voetjes op aarde moet komen omdat het toch langer duurt voordat het lukt, ach da's toch vroeg genoeg?
mooi he, alles
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 22:59:50 #268
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_52856038
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 19:58 schreef E.T. het volgende:

[ code verwijderd ]

op bovenstaande manier kun je onder een titel een hele url verstoppen
Dank je wel!!
En Smoes natuurlijk ook! Bedoelde inderdaad degene waar ik een titel aan kon geven!
pi_52861952
In het 'Single-parent' topic staan een aantal beledigende opmerkingen, die de discussie verzieken. Misschien kunnen die weggehaald worden?
  Jubileum moderator zaterdag 1 september 2007 @ 08:05:16 #270
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_52862025
Opmerkingen zijn verwijderd, User is gemeld `achter` .
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  zaterdag 1 september 2007 @ 10:06:25 #271
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_52862658
M@x, jij snapt hem! Voor mijn gevoel werd er gisteren in een flink aantal topics van het padje afgepraat (waar ik ook schuldig aan ben, overigens), het viel me op dat het meer dan anders was.
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  zaterdag 1 september 2007 @ 10:12:42 #272
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_52862711
Heel erg foei!
... ♥ ik mis je ♥
  zaterdag 1 september 2007 @ 22:50:32 #273
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_52878565
Wil één van de moderators Storm misschien ook in het verjaardagstopic zetten? Dankjewel.
(Storm: 2 september 2006)
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  zaterdag 1 september 2007 @ 22:53:56 #274
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_52878666
Done!
***
pi_52887853
Was er niet ooit een topic over de oudercommissie van een kdv? Ik geloof dat ET het heeft geopend, of er heeft gepost. Kan het niet vinden.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  zondag 2 september 2007 @ 13:17:14 #276
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_52888478
weet wel dat er diverse keren over gepraat is w.o. op het bankje, maar een apart topic kan ik me zo niet voor de geest halen..
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_52888992
Dat kan het ook geweest zijn, wist alleen nog dat ik het voorbij had zien komen.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  zondag 2 september 2007 @ 18:13:25 #278
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_52895848
Volgens mij heb ik er ooit een topic over geopend. Moet ik even nakijken.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  maandag 3 september 2007 @ 10:15:55 #279
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_52911345
Oh, nog even terugkomend op het topic van Razor21 en de bovenstaande opmerkingen met betrekking tot verse aankomende ouders en belegen ouders.
Ik vind dat het weer niet moet doorslaan in dat je alleen maar mag meejuichen en helemaal geen vragen meer kan stellen. Ik was oprecht benieuwd waarom ze bij Razor21 al gesproken hadden over inleiding en ik vind dat we dat nog wel moeten mogen vragen. Anders wordt elk topic alleen maar een 'veel-succes en 'oef-spannend'-topic.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  maandag 3 september 2007 @ 10:19:39 #280
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_52911420
Heb je ook gelijk in hoor!
Het moet niet geforceerd blij en happy gaan worden nu. Maar kan geen kwaad hier af en toe bij stil te staan.
***
pi_52912805
Kan iemand Het dreumestopic [1-2 jaar] deel 14 openen? Op de 1 of andere manier lukt het me niet op een nieuw topic aan te maken.
  maandag 3 september 2007 @ 11:42:48 #282
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_52912906
Done, ben alleen het linkje weer even kwijt.
Hij staat iig in de index.

Het dreumestopic [1-2 jaar] deel 14
***
pi_52912942
quote:
Op maandag 3 september 2007 11:42 schreef Brighteyes het volgende:
Done, ben alleen het linkje weer even kwijt.
Hij staat iig in de index.
Dank je!
  maandag 3 september 2007 @ 13:57:52 #284
103793 kozakken
Living the life
pi_52915770
Livelink, ik wilde het ook perse niet op die manier brengen. Vandaar in een linkje.
Ik vond echt niet dat het al aan het doorschieten was hoor, maar het was iets wat me gewoon door het hoofd schoot. Meer bij alle opmerkingen achter elkaar. Want kritiek of vragen zijn natuurlijk meer dan gewoon. (en ik was zelf ook wel benieuwd)
Wilde ook eigenlijk geen moraalpolitie spelen. (En deed het dan toch weer wel )

Het is meer dat ik het zo jammer zou vinden als Razor alleen maar de kritische vragen voor zijn neus kreeg ipv ook een aantal jompels
  maandag 3 september 2007 @ 14:16:42 #285
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_52916375
Ja, je moet inderdaad wel oppassen dat het niet snel een veroordelend toontje krijgt. Daar was ik me ook wel bewust van toen ik mijn vraag stelde, dat het misschien over zou komen als kritiek of dat het zo'n toontje had van "ik weet het beter en ik geloof het niet". Het blijft een beetje balanceren.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  woensdag 5 september 2007 @ 10:51:00 #286
166294 KD-fotografie
mama van Demi & Nika!!
pi_52955360
Ik ben op zoek naar mijn bevallingsverhaal, die had ik opgeslagen op mijn pc maar ben hem helaas kwijtgeraakt.
Ik weet dat ik hem hier heb geplaatst (nog onder de naam snakelady) maar de zoekfunctie doet het niet en kan zo snel geen centraal topic vinden van de bevallingsverhalen vreemd genoeg.

Wie kan me helpen?
  woensdag 5 september 2007 @ 10:54:10 #287
108648 cattie
lieve moeder
pi_52955422
Bevallingsverhalen deel 6

Vanuit deze zou je terug kunnen zoeken.
  woensdag 5 september 2007 @ 10:54:35 #288
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_52955427
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  woensdag 5 september 2007 @ 10:56:10 #289
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_52955468
quote:
Op woensdag 5 september 2007 10:54 schreef Sugar het volgende:
Snakelady's verhaal
Alstu.
Khad hem ook net gevonden
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
  woensdag 5 september 2007 @ 11:14:58 #290
166294 KD-fotografie
mama van Demi & Nika!!
pi_52955897
jullie zijn geweldig.

Dank jullie wel!!!
pi_52957601
Het is mij niet helemaal duidelijk...
een post over Kendahl's gedrag dat mij onzeker maakt, maar waar ik wel tips en adviezen over wil hebben. hoort dat thuis in het dreumestopic of in het moedertopic?
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  woensdag 5 september 2007 @ 12:36:10 #292
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_52957767
Aan jou de keuze... Het kan in allebei denk ik, zoals je zelf al aangeeft.
Evt. mss zelfs in een apart topic?
***
pi_52957806
quote:
Op woensdag 5 september 2007 12:36 schreef Brighteyes het volgende:
Aan jou de keuze... Het kan in allebei denk ik, zoals je zelf al aangeeft.
Evt. mss zelfs in een apart topic?
Misschien moet ik maar een giltopic. o.i.d., openen dan... kunnen andere mensen er ook hun ervaringen in kwijt...
edit: Nee, ik doe het wel in het moedertopic... lijkt me toch beter.

[ Bericht 4% gewijzigd door Paradijsvogeltje op 05-09-2007 12:45:49 ]
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  woensdag 5 september 2007 @ 13:29:34 #294
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_52958636
Beide was idd ook nog een optie.
***
pi_52969584
BE: heb jij een PM van mij gekregen? Twee keer verstuurd, maar hij is twee keer verdwenen en niet te vinden in de 'verstuurde berichten'
A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?
  woensdag 5 september 2007 @ 22:21:55 #296
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_52969663
Ooohh, ik zit ál mijn posts van mijn zwangerschap in Z&G nu te "bundelen"..heb al 24 topics doorgespit..Memorieeieieieiies!!!

Al die dingen die je al weer vergeten was...echt zó speciaal om terug te lezen

Maar anyway, we hadden hier toch ook een topic met rare uitspraken van de mannen? Kan iemand die nog vinden?
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  donderdag 6 september 2007 @ 00:50:36 #297
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_52973369
Oh, volgens mij was dat een topic van mij...
Deze? Gedachten/uitspraken van de mannen tijdens je zwangerschap
I'm so glamourous I piss glitter!
  donderdag 6 september 2007 @ 09:11:34 #298
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_52975142
quote:
Op woensdag 5 september 2007 22:19 schreef Five_Horizons het volgende:
BE: heb jij een PM van mij gekregen? Twee keer verstuurd, maar hij is twee keer verdwenen en niet te vinden in de 'verstuurde berichten'
Nope!
Doe nog eens versturen! Je maakt me heeeeeeeeeeel nieuwsgierig.
Mailen mag ook op het bekende @fok adres!
***
  donderdag 6 september 2007 @ 09:12:32 #299
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_52975157
quote:
Op woensdag 5 september 2007 22:21 schreef Vivi het volgende:
Ooohh, ik zit ál mijn posts van mijn zwangerschap in Z&G nu te "bundelen"..heb al 24 topics doorgespit..Memorieeieieieiies!!!

Al die dingen die je al weer vergeten was...echt zó speciaal om terug te lezen

Maar anyway, we hadden hier toch ook een topic met rare uitspraken van de mannen? Kan iemand die nog vinden?
Dat heb ik op de planning staan voor mijn verlof. Had het er met een vriendinnetje over dat ik niet zo dagboekerig ben maar wel mooi mijn posts hier kan gebruiken als documentje van hoe ik het ervaren heb.
***
  donderdag 6 september 2007 @ 09:13:06 #300
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_52975167
quote:
Op donderdag 6 september 2007 00:50 schreef RockabeIIa het volgende:
Oh, volgens mij was dat een topic van mij...
Deze? Gedachten/uitspraken van de mannen tijdens je zwangerschap
Oh thanks Die bedoel ik ja

Leuke(re) nieuwe nick btw
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  donderdag 6 september 2007 @ 09:15:27 #301
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_52975203
quote:
Op donderdag 6 september 2007 09:12 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Dat heb ik op de planning staan voor mijn verlof. Had het er met een vriendinnetje over dat ik niet zo dagboekerig ben maar wel mooi mijn posts hier kan gebruiken als documentje van hoe ik het ervaren heb.
Ja het is écht zo leuk om dat allemaal weer te lezen, elke keer "Oh ja! " bij dingen die je vergeten was

De bevallingen van Belana en Sugar ("Wolfje"die maar niet kwam ) en Neuk en Appelsap, hoe ze het op school ging vertellen, Fons waarvan iedereen dacht dat het een werktitel was , en ook verdrietige dingen natuurlijk...en Moonah d'r zus die postte voor haar, en en en....het lijkt zo kort maar ook weer zo lang geleden
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  donderdag 6 september 2007 @ 09:18:10 #302
4089 BE
Gewoon gelukkig!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')