abonnement Unibet Coolblue
pi_52265570


vervolg van:
H&M #23 - Met eindelijk een nieuwe collectie!
H&M #22
H&M #21
H&M #20
H&M #19
H&M #18 - H&M loves Kylie
H&M #17
H&M #16
H&M #15
H&M #14
H&M #13: Get ready for \'M by Madonna\'
H&M #12
H&M #11: Spring/Summer Collection 2007
H&M #10
Gift of the Day at H&M #9
H&M #8: Gekkenhuis voor Viktor & Rolf
Viktor & Rolf love H&M: A short love affair #7
H&M, Just can\'t get enough #6
Madonna & crew love H&M #5
De H&M, nu ook shop online #4
De H&M #3
De H&M #2
De H&M


M by Madonna for H&M

andere topics:
Roberto Cavalli voor H&M
H&M lanceert Kylie-collectie in China
COS, nieuwe keten van H&M
Viktor & Rolf for H&M [9 nov. in store, 13 nov. online]
Miuccia Prada doet H&M
H&M Solange Azagury-Partridge
Stella McCartney for H&M
Elio Fiorucci for H&M
H&M by Karl Lagerfeld

h&m site:
hm.com

veelgestelde vragen:

Kun je dingen toevoegen of annuleren aan je bestelling indien die nog niet geleverd is?
Toevoegen: plaatsen in de kassamand, vervolgens het bestelproces doorlopen.
Annuleren: aantal op 0 zetten en uitvoeren waarna de bestelling is geannuleerd

Een vraagje; heb net besteld en kwam er daarna ineens achter dat ik nergens de kortingscode in heb kunnen vullen! Waar staat dat normaal? Erg jammer dat ik nu de 10% misloop....
Er stond bij stap 1 boven dat je dit bij stap 2 aan kon geven maar heb net nog een keer gecheckt; ik kan dat niet vinden!! Grrrrrrr...

Je kunt je bestelling nog annuleren. Wel eerst checken of het nog op voorraad is.
1: mijn pagina
2: nog niet geleverde artikelen
3: aantal op 0 zetten
4: uitvoeren
Vervolgens bestelling opnieuw uitvoeren. Kortingscode voor stap 1 invullen.



Wat betekent 'voorgemelde zending niet aangetroffen:manco...Zwolle'?
Dan is de bestelling nog in Zweden, of onderweg naar Nederland.

Hoe lang duurt het ongeveer vanaf het moment dat het in behandeling is genomen tot de levering?
In behandeling houdt in dat ze bij H&M de spullen zijn aan het verzamelen en inpakken. Pas als er onderweg staat, dan kun je het pakketje volgen met track & trace. Het is niet echt te voorspellen hoe lang het gaat duren. Soms heb je het binnen 3 dagen soms duurt een meer dan een week.

Mijn zending is vandaag gesorteerd in het sorteercentrum in Zwolle. Betekent dat dan dat ik het morgen in huis heb?
Ja.

Nog even een vraagje voor de ervaren bestellers, als een paar dingen later worden geleverd en je wilt de rest al meteen hebben, dan hoef je toch geen 2 keer de verzendkosten te betalen.. of wel?
Nee.

Eerst stond er dat mijn bestelling begin januari zou worden geleverd en nu zie ik ineenkeer bij mijn pagina dat het pas half januari wordt geleverd terwijl alles gewoon wel op voorraad was. Hoe kan dat?
Mogelijk:
- is de betaling van je vorige bestelling nog niet binnen, of
- is je retourzending nog niet aangekomen in Zweden, of
- is het een combinatie van deze 2 dingen.
M.a.w. je zit momenteel boven je limiet.

Bij Mijn pagina zie ik zowel:
Bestelling geannuleerd,
Bij de bestelstatus staat dat de bestelling in behandeling is.
Ik snap er niets van.
En de voorlaatste bestelling staat nog altijd op bestelling onderweg, terwijl die allang is aangekomen (en weer geretourneerd).
hoelang duurt het eigenlijk voor ze up to date zijn, en is dat normaal dat dat allemaal zo lang duurt?

Poging tot uitleg:
Zodra je bestelling in behandeling genomen wordt, verschijnt deze bij verzonden bestellingen. Het balkje om de tekst is dan blauw. Er staat dan een track & trace nummer bij die doorlinkt naar de TNT site. Daar zie je eigenlijk precies waar je bestelling uithangt als H&M die ook echt aan de post heeft overgedragen.
Het balkje om je bestelling word roze als het spul weg is bij H&M en ook echt onderweg is (tenminste 9 van de 10 keer was dit bij mij het geval). Maar in dat balkje blijft tot het einde der tijden staan dat je bestelling onderweg is. Daar verandert H&M niks meer aan. Alleen mbv je track & trace nummer kun je uitvogelen waar het is.
Dat van bestelling geannuleerd kan zijn als er een nalevering van een klein bedrag moest plaatsvinden. Onder 10 euro (dacht ik) word het geannuleerd en zul je het opnieuw moeten bestellen. Het bedrag word door H&M dan te laag gevonden om te versturen.
Retourzendingen werden vroeger binnen ongeveer 2 weken verwerkt, de laatste maanden is dat eerder tussen de 3 a 4 weken. Dat kan dus nog wel een poos duren eer je die retourzending bij je overzicht terugziet.

Kun je ook terugsturen als het niet bevalt en krijg je je geld dan terug?
Je kunt het terugsturen als je het aan huis bezorgt krijgt, maar dan moet je het wel bij het postkantoor afgeven. Je hoeft pas te betalen als je je bestelde artikelen houdt; als je niks houdt hoef je alleen een euro te betalen voor retourkosten; verzendkosten vervallen dan. Als je dingen terugstuurt maar ook dingen zelf houdt, moet je wèl verzendkosten erbij betalen. Staat allemaal op de factuur die je bij je bestelling ontvangt.

Ik heb een deel van mijn bestelling binnen gekregen, maar er zitten wat dingen bij die niet passen. Hebben jullie ervaring met het terugbrengen naar de winkel?
Ik heb mijn spullen teruggebracht in Maastricht, toen was de winkel net voor het eerst geopend, en dat ging prima. Je moet wel je formulier dan meenemen, dan moeten ze invullen. Het stuk met de giro eraan krijg je terug.

Als je spullen retour wilt sturen, kun je die dan afgeven op het postkantoor?
Klopt! En als je een maandfactuur hebt verrekenen ze het daarmee.

Vraagje, ik heb online iets besteld en wil het retourneren. Dit kan bij mijn Kialapunt. Hoe lever je het dan in? Kun je het in een willekeurige zak of envelop doen? Of kan het in de doos waar het in zat?
Gewoon in de doos waar het in zat + de retourneer-sticker erop plakken.

Ik heb mijn bestelling teruggestuurd en wat ik wil ruilen ingevuld op de bon. Weet iemand hoe lang het ongeveer duurt voordat ik het zal ontvangen?
De klantenservice vertelde mij dat het circa 2 weken duurt voordat je retourpakket is verwerkt in Zweden. En dan moeten de nieuwe items dus nog weer worden opgestuurd.


Karl Lagerfeld for H&M

Kortingscode 7764 geeft 25% korting op het duurste artikel.

[ Bericht 6% gewijzigd door Mylene op 22-08-2007 21:04:44 ]
pi_52265641
O hoi . Wat ik trouwens vreemd vind: ik heb 6 juli iets retour gestuurd, was rond de 20e ofzo nog niet binnen, toen mailtje gestuurd. Ik moest toen van de klantenservice nog maar even wachten want het kon 4 weken duren. Nou okay.. laatst weer gemaild, ze gaan er nu achteraan, en dan moet IK ZELF na het weekend weer even mailen hoe de stand van zaken is..
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_52266180
ze zijn een beetje laks bij H&M ofzo
Saartje
pi_52266256
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 19:44 schreef Maneki.Neko het volgende:
ze zijn een beetje laks bij H&M ofzo
Mjah, ik ga dat zeker nog wel even aangeven dat ik dat nogal lui en klantonvriendelijk over vindt komen.. Ik raak dat pakketje niet kwijt!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_52266546
Is dit niet nr 24?
know'm sayin?
×
word? word.
pi_52266614
Nope, 24 is alleen niet toegevoegd als linkje
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_52266902
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 20:00 schreef Debsterr het volgende:
Nope, 24 is alleen niet toegevoegd als linkje
Ohja dat is ook zo
know'm sayin?
×
word? word.
pi_52266916
nieuwe collectie van divided?
zal eens gaan kijken
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 20:19:06 #9
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_52267015
tvp
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 20:23:57 #10
188342 Gaan
als een banaan?
pi_52267153
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 20:15 schreef Miss_S het volgende:
nieuwe collectie van divided?
zal eens gaan kijken
Heb net ook even gekeken. Vond er niet veel bij zitten, behalve die blauwe satijnen slimfit, die is moooi. Alleen zit zo'n broek bij mij nou nooit zo als bij die modellen
pi_52267191
Die nieuwe divided is ook niets voor mij, nou heb ik normaal ook nooit van divided dus dat kan wel kloppen
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 20:43:52 #12
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_52267699
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 20:25 schreef Addict89 het volgende:
Die nieuwe divided is ook niets voor mij, nou heb ik normaal ook nooit van divided dus dat kan wel kloppen
Hier hetzelfde
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 21:25:28 #13
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_52268877
Vandaag mijn allerlaatste bestelling binnen gekregen, ging nog vrij snel. Ik had die kinderjeans besteld in die D maat. Nou ik pas dus in maat D170 En dan nog staat de taille een paar cm open op mn rug. Als die jeans stretch waren geweest had ik m denk ik nog een maatje kleiner kunnen nemen. Maar ze zijn helaas 100% katoen. Hij is wel erg mooi van kleur.

Het gratis setje is te doen omdat het gratis is, maar het hemdje is niet echt een geweldige kwaliteit. En ik vind de knopen op het vest errug groot. Ik ben meer van de kleine knoopjes ipv die mega dingen. Ach ja, het is gratis, niet zeuren.

Ik had er ook nog een blauwgroene legging bij zitten, die vind ik dus helemaal geweldig die kleur. Of ik m ooit draag is een tweede, ben pas net gewend aan het dragen van rokjes/jurkjes/leggings in veilig zwart. Dus dit word een nieuwe stap in mijn poging tot vrouwelijker kleden

Die nieuwe divided vind ik verschrikkelijk. Alleen die handschoenen zonder vingers zijn leuk en fijn. De rest gaat aan mij voorbij.
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 21:28:36 #14
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_52268972
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 21:25 schreef Roeji het volgende:
Vandaag mijn allerlaatste bestelling binnen gekregen, ging nog vrij snel. Ik had die kinderjeans besteld in die D maat. Nou ik pas dus in maat D170 En dan nog staat de taille een paar cm open op mn rug. Als die jeans stretch waren geweest had ik m denk ik nog een maatje kleiner kunnen nemen. Maar ze zijn helaas 100% katoen. Hij is wel erg mooi van kleur.

Het gratis setje is te doen omdat het gratis is, maar het hemdje is niet echt een geweldige kwaliteit. En ik vind de knopen op het vest errug groot. Ik ben meer van de kleine knoopjes ipv die mega dingen. Ach ja, het is gratis, niet zeuren.

Ik had er ook nog een blauwgroene legging bij zitten, die vind ik dus helemaal geweldig die kleur. Of ik m ooit draag is een tweede, ben pas net gewend aan het dragen van rokjes/jurkjes/leggings in veilig zwart. Dus dit word een nieuwe stap in mijn poging tot vrouwelijker kleden

Die nieuwe divided vind ik verschrikkelijk. Alleen die handschoenen zonder vingers zijn leuk en fijn. De rest gaat aan mij voorbij.
Wat voor maat jeans heb je normaal . Want ik ben ook geinteresseerd in de kinderjeans .
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 21:42:36 #15
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_52269423
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 21:28 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Wat voor maat jeans heb je normaal . Want ik ben ook geinteresseerd in de kinderjeans .
Ik had ook een gewone jeans besteld in maat 31/32 model Loyal bootcut (dacht ik). Die is me te ruim aangezien er zeer veel stretch in zit. Normaal past me de 31/32 gewoon goed. Maar ik houd er wel niet van als ik in mn jeans getimmerd zit. Het moet wel draagbaar en comfortabel zitten. Voor iemand anders is dat misschien te los.
Die kinderjeans is overigens een straight van model Original.

Het scheelt dus 20euro als je in de kinderjeans past. Tja, dan is het makkelijk kiezen

Net nog even bij de maattabel gekeken. Met mijn maten zou ik zelfs in de D164 moeten passen. Als ze in de winkel hangen ga ik dat nog wel proberen, maar anders blijft die D170 gewoon. Smaller maken kan ik m altijd nog.
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
pi_52269557
. Dan pas ik waarschijnlijk ook wel in een kinderjeans. Maar eens bestellen.
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 21:48:34 #17
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_52269614
Ik ben veel te lang voor een kinderjeans. Er zijn weinig kindertjes 1:80 denk ik
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 21:56:58 #18
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_52269887
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 21:48 schreef MaLo het volgende:
Ik ben veel te lang voor een kinderjeans. Er zijn weinig kindertjes 1:80 denk ik
Ligt aan de binnenbeenlengte. Ik zou eens in de maattabel kijken, wie weet pas je er net wel in
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
pi_52269913
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 21:48 schreef MaLo het volgende:
Ik ben veel te lang voor een kinderjeans. Er zijn weinig kindertjes 1:80 denk ik
Ja dat dacht ik dus ook altijd. Maar als Roeji normaal 31/32 heeft moet het toch passen? Tenminste, bij mij zit lengtemaat 32 tot ruim op de grond.
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 21:58:18 #20
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_52269926
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 21:42 schreef Roeji het volgende:

[..]

Ik had ook een gewone jeans besteld in maat 31/32 model Loyal bootcut (dacht ik). Die is me te ruim aangezien er zeer veel stretch in zit. Normaal past me de 31/32 gewoon goed. Maar ik houd er wel niet van als ik in mn jeans getimmerd zit. Het moet wel draagbaar en comfortabel zitten. Voor iemand anders is dat misschien te los.
Die kinderjeans is overigens een straight van model Original.

Het scheelt dus 20euro als je in de kinderjeans past. Tja, dan is het makkelijk kiezen

Net nog even bij de maattabel gekeken. Met mijn maten zou ik zelfs in de D164 moeten passen. Als ze in de winkel hangen ga ik dat nog wel proberen, maar anders blijft die D170 gewoon. Smaller maken kan ik m altijd nog.
Okay, fuck, binnenkort dus veel te veel geld uitgeven, want ook al zijn ze goedkoper.. ze hebben wel paarse straight jeans enzeuw .
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 22:01:58 #21
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_52270041
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 21:57 schreef Addict89 het volgende:

[..]

Ja dat dacht ik dus ook altijd. Maar als Roeji normaal 31/32 heeft moet het toch passen? Tenminste, bij mij zit lengtemaat 32 tot ruim op de grond.
Nou, ik moet lengtemaat 34 hebben van broeken dus . 32 is voor mij te kort.

Edit: Roeji, ik heb gekeken in de maattabel. De binnenbeenlengte bij de kindermaat is 80 cm, lengte 34 is 86 cm, dus dat wijkt echt te ver uiteen . Maar wel bedankt voor je tip!
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_52270219
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 22:01 schreef MaLo het volgende:

[..]

Nou, ik moet lengtemaat 34 hebben van broeken dus . 32 is voor mij te kort.

Edit: Roeji, ik heb gekeken in de maattabel. De binnenbeenlengte bij de kindermaat is 80 cm, lengte 34 is 86 cm, dus dat wijkt echt te ver uiteen . Maar wel bedankt voor je tip!
Oh, terwijl ik toch ook 1.80 ben, heb je wel hele lange benen
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_52271850
Nieuwe divided collectie?
Hoe bedoel je?
Voices tell me I'm the shit.
pi_52272037
Terug Vind Pakket
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_52272054
Huh, mijn bestelling voor eind aug is in behandeling genomen. Natuurlijk net nu ik er nog wat bij wou gooien
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')