abonnement Unibet Coolblue
pi_52258992
Gisteravond kom ik uit leiden en moest naar Rotterdam is er weer zo'n debiel bij moerwijk voor de trein gesprongen
dus ik vraag aan zo'n man met een ns pakje aan die te druk bezig was met het wegjagen van junkies hoe ik nou in rotterdam kon komen, via gouda! je moet eerst naar den haag centraal als je snel ben haal je het nog hij gaat over 15 seconden, dus staar hem zo aan en de volgende? ja die gaat 00:22, kom ik in den haag centraal, geen trein naar gouda te zien, dus ik loop naar de ticketservice,ow die trein is 1 minuut geleden vertrokken, de eerst volgende gaat om kwart voor 2 dan moet u daar naar gouda daar nog wachten en vanaf daar naar rotterdam.
toen heb ik maar een taxi gepakt voor 50 piek, fijn gisteren gewerkt voor niks.
dit is nou de 2e x dat ik last heb van zo'n klote zelfmoordactie voor een trein de vorig x zat ik in de trein en stonden we 2 uur lang stil.
klacht: aan alle suicidale mensen ik begrijp dat je een nutteloos uitzichloos kutleven hebt en dat iedereen je haat en terecht stelletje klote zwakkelingen, maar knoop jezelf op of neem een overdosis pillen of stop je kop 3 minuten in een volgelopen wasbak maar spring niet voor de trein waarmee je anderen tot last bent maarja das de zielige grap zeker, een soort laaste mini wraak actie naar de grotze boze samenleving die je in die uitzichtloze situatie heeft gestopt, het ligt aan jullie eigen zwakte, als je zo ziek bent dat je serieus zelfmoord wil plegen dus niet die schreeuw om aandacht pogingen dan verdien je het ook om dood te gaan, dus aan alle toekomstige zelfmoordplegers, zadel de rest van de wereld niet met jullie zieligheid op en hou het voor jezelf en sterf in de eenzaamheid die gewend bent
verder aan iedereen, een hele mooie dag vandaag
life
pi_52259056
Ouders opbellen en die 50 euri terugvragen.
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 15:10:01 #3
152953 Sanderrrr
De r bleef hangen
pi_52259087
Ik zou hem natrappen. Zo BAM nog een keer het hoofd tegen de trein aan schoppen.
pi_52259115
mja als je jezelf van kant maakt doe het dan zo dat de ander er geen last van heeft...
The day Microsoft makes something that doesn't suck is the day they make a vacuum cleaner.
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 15:10:54 #5
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_52259123
Kuthippie's die voor de trein springen. WTF hebben wij daar aan
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_52259131
Die dooie een spirituele trap na verkopen.
  PR/Manusje van alles vrijdag 10 augustus 2007 @ 15:12:35 #7
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_52259176
Laat ze dan een overdosis nemen ofzo Paupers
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_52259194
Mensen die voor de trein springen zijn een stel egoistische mongolen. Dat je t niet meer ziet zitten, best, maar spring niet voor de trein. Kut vertragingen enzo!
pi_52259387
Had ie wel goed naar de dienstregeling gekeken, die springer.. Want zo te horen was t de laatste trein of hij kon ook een uurtje wachten
Where facts are few, experts are many.
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 15:21:06 #10
140724 Zyggie
Geweldenaar.
pi_52259439
Absurd inderdaad, die mensen mogen wat mij betreft doodvallen.
Zyggie.
pi_52259484
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 15:07 schreef Cesare-Borgia het volgende:

klacht: aan alle suicidale mensen ik begrijp dat je een nutteloos uitzichloos kutleven hebt en dat iedereen je haat en terecht stelletje klote zwakkelingen, maar knoop jezelf op of neem een overdosis pillen of stop je kop 3 minuten in een volgelopen wasbak maar spring niet voor de trein waarmee je anderen tot last bent maarja das de zielige grap zeker, een soort laaste mini wraak actie naar de grotze boze samenleving die je in die uitzichtloze situatie heeft gestopt, het ligt aan jullie eigen zwakte, als je zo ziek bent dat je serieus zelfmoord wil plegen dus niet die schreeuw om aandacht pogingen dan verdien je het ook om dood te gaan, dus aan alle toekomstige zelfmoordplegers, zadel de rest van de wereld niet met jullie zieligheid op en hou het voor jezelf en sterf in de eenzaamheid die gewend bent
verder aan iedereen, een hele mooie dag vandaag
life
Ik denk eerlijk gezegd dat ze dat niet doen omdat ze de wereld haten, maar omdat ze bij een trein zekerder zijn dat het de eerste keer ook echt goed gegaan is.
Heb jij nou geen greintje medelijden met die man, en hoe rot die zich moet gevoeld hebben de laatste uren daarvoor?
pi_52259488
Inderdaad, op de brandstapel ermee!
pi_52259500
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 15:19 schreef Atreidez het volgende:
Had ie wel goed naar de dienstregeling gekeken, die springer.. Want zo te horen was t de laatste trein of hij kon ook een uurtje wachten
volgens mij was hij voor de intercity richting schiphol en amsterdam gesprongen, je zou maar net een vlucht moeten halen
pi_52259548
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 15:22 schreef zuiderbuur het volgende:

[..]

Ik denk eerlijk gezegd dat ze dat niet doen omdat ze de wereld haten, maar omdat ze bij een trein zekerder zijn dat het de eerste keer ook echt goed gegaan is.
Heb jij nou geen greintje medelijden met die man, en hoe rot die zich moet gevoeld hebben de laatste uren daarvoor?
nee waarom zou ik? hij is zo zwak dat hij zichzelf van kant moet maken, iedereen heeft problemen, thaths life, ups and downs als je dat niet aan kan en een einde aan je leven moet maken dan moet je dat vooral doen vind ik alleen val niet iedereen ermee lastig.
pi_52259564
pfff deed hij het maar in de ochtendspits... dan had je nog een excuus om te laat op je werk te komen
pi_52259579
Leiden - Rotterdam heh... Hmmm, die moet ik onthouden.
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 15:26:25 #17
163627 L.Dir
Boards of Canada
pi_52259584
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 15:25 schreef kyraaa het volgende:
pfff deed hij het maar in de ochtendspits... dan had je nog een excuus om te laat op je werk te komen
ja maar dan moet hij vroeg op staan hij lijkt wel gek
pi_52259852
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 15:26 schreef L.Dir het volgende:
ja maar dan moet hij vroeg op staan hij lijkt wel gek
Dan blijftie maar wakker
Rusten kan hij nu genoeg
pi_52259980
quote:
Op [x] schreef Cesare-Borgia het volgende:
[Solipsistisch geneuzel.]
It puts the lotion in the basket. It puts the lotion in the basket or else it gets the hose again.
Schoenentellend ziekpubliek.
pi_52260171
weer 1 minder
Vooral dat wat hier boven staat.
pi_52260238
De TS wordt in diens volgend leven (mits er reincarnatie bestaat) een struisvogel die klaagt over wezens die over hem/haar struikelen.
Pfff dramaqueen....
---Grtz---------Spacehamster-->
Waarschuwing: Posts van deze user kunnen een hoog gehalte aan cynisme bevatten.
pi_52260260
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 15:22 schreef zuiderbuur het volgende:

[..]

Ik denk eerlijk gezegd dat ze dat niet doen omdat ze de wereld haten, maar omdat ze bij een trein zekerder zijn dat het de eerste keer ook echt goed gegaan is.
Heb jij nou geen greintje medelijden met die man, en hoe rot die zich moet gevoeld hebben de laatste uren daarvoor?
Medeleiden met die man?! De reizigers zijn weer de dupe ervan. Is er een keer GEEN vertraging, doet zoo'n mongool dit soort acties. Geen greintje medelijden, als je zelfmoord wilt plegen hang je jezelf maar op in de badkamer ofzo!
pi_52260444
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 15:49 schreef Spacehamster het volgende:
De TS wordt in diens volgend leven (mits er reincarnatie bestaat) een struisvogel die klaagt over wezens die over hem/haar struikelen.
Pfff dramaqueen....
nee jouw schaapachtige alles normaal vindende reactie voegt veel toe
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 15:55:49 #25
140724 Zyggie
Geweldenaar.
pi_52260445
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 15:40 schreef Petertje81 het volgende:

[..]

It puts the lotion in the basket. It puts the lotion in the basket or else it gets the hose again.
Je beseft dat 90% geen flauw idee heeft wat je bedoelt?
Zyggie.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')