Wel een witte boterham he, meneer houdt niet van granen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:21 schreef Rikkert het volgende:
Gewoon brood. Je pakt een boterham, pakt een plak kaas, gooit die erop, boterham dubbel en klaar.
Met halvarine is beter!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:21 schreef Rikkert het volgende:
Gewoon brood. Je pakt een boterham, pakt een plak kaas, gooit die erop, boterham dubbel en klaar.
Mwoah, die tijd is te verwaarlozen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:22 schreef Rikkert het volgende:
[..]
Maar dan gaat het weer langer duren.
Elke dag twee eieren? Damn girl! You must be horny!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:46 schreef Maartel het volgende:
Eerste wat ik eet is een banaan, brood gaat er 't eerste half uur nog niet zo makkelijk in..
Daarna bak ik eigenlijk dagelijks 2 eitjes met wat kaas en pesto, 3 boterhammen erbij, en dan kan ik er wel weer 2 uur tegenaan
Vooral voor een vent.quote:
Herken dit wel ja, maar probeer het wel steeds vaker een boterham te eten , anders eet ik ook een milkbreak in de auto.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:13 schreef Xennia het volgende:
Ik ben een slechte ontbijtster, moet mezelf echt dwingen wat te eten. Dat wordt dan een evergreen in de auto en een fles water.
Waarom in de magnetron??Kan je maaggie niet tegen een beetje kou van de koelkast??quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:49 schreef mymoodfentje het volgende:
quaker h20 havermout, zoetstof, melk
2 minuten in magnetron, eten!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |