abonnement Unibet Coolblue
pi_52308618
Damn heftig man
pi_52324079
Schaaf is weer aanvoerder na een praatje met de Mos.
Het vertrouwen is niet echt groot als ik zo de interviews lees .
  maandag 13 augustus 2007 @ 11:21:32 #78
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_52324686
Hebben we al een spits?
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
pi_52330432
Nou, niet veel gebeurd in de twee weken dat ik weg was.
Don't think twice, it's all right.
pi_52340588
Wtf, volg je vitesse niet eens in het buitenland?
pi_52340805
Niet iedereen is zo zielig datie zelfs op Lowlands gaat bellen wie er allemaal hebben gescoort voor z'n managerspelletjes .
pi_52340883
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 20:39 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Niet iedereen is zo zielig datie zelfs op Lowlands gaat bellen wie er allemaal heeft gescoort voor z'n managerspelletjes .
Wat was het ook alweer: "Jij bent echt zielig..."

en ondertussen wel meekijken jij
pi_52340939
Ik zit komend weekend ook op Lowlands. Jullie geven me dus wel even door hoe Vitesse het tegen Sparta heeft gedaan?
Don't think twice, it's all right.
pi_52341007
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 20:43 schreef JH87 het volgende:
Ik zit komend weekend ook op Lowlands. Jullie geven me dus wel even door hoe Vitesse het tegen Sparta heeft gedaan?
Dan hoor je vast wel een 'Arnhem 1!!' bij een dronken groepje jongelui .
  maandag 13 augustus 2007 @ 20:49:04 #85
147028 LosMillonarios
Marco Di Marchi_0_
pi_52341160
115 jaar Vitesse





tvp
Bridge over troubled water
pi_52341546
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 20:43 schreef JH87 het volgende:
Ik zit komend weekend ook op Lowlands. Jullie geven me dus wel even door hoe Vitesse het tegen Sparta heeft gedaan?
Jij was ook bij the kooks toch?

FOK! meeting
pi_52342866
ben bang voor een slechte oogst dit jaar
pi_52346606
Zit vanaf donderdag in Venetië en een week later in Malgrat en Callela, werkreisjes noemen ze dat. Ga het ook van een afstandje volgen.
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 00:22:25 #89
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_52348411
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 20:44 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:

[..]

Dan hoor je vast wel een 'Arnhem 1!!' bij een dronken groepje jongelui .
Ik ben meer bang voor een Sparta 3, Arnhem 1...

Jammer dat ik LL moet missen dit jaar, volgend jaar PP beter!
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
pi_52352102
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 21:01 schreef DeVinger het volgende:

[..]

Jij was ook bij the kooks toch?
Jup.

*Ziet dat het .org forum weer online is.
Don't think twice, it's all right.
pi_52354270
quote:
Leiding Vitesse woest na nieuw wangedrag

14/8/2007 11:01

'Kennelijk heeft niet iedereen onze boodschap aan het begin van het seizoen begrepen.' De leiding van Vitesse is zéér ontstemd over het gedrag van spelers en technische staf tijdens het gestaakte oefenduel met Athletic de Bilbao (0-1) van afgelopen zaterdag in het Gelredome.
Scheidsrechter Kevin Blom besloot een kwartier voor het einde de partij te staken nadat spelers en begeleiders van beide ploegen niet in toom te houden waren. Aanleiding voor de massale vechtpartij was een vermeende elleboogstoot van Gill Swerts in de richting van Andoni Iraola, waarna Bilbao-coach Joaquin Caparrós het veld opstormde en de Belg bij de keel greep.

De actie van Caparrós leidde tot een langdurige ruzie, waarbij spelers en begeleiders flink wat duwden en sloegen. Namens Vitesse vielen assistent-coach Pieter Huistra en de geblesseerde Sébastien Sansoni op. De Franse verdediger zat geblesseerd op de tribune, maar spoedde zich naar het veld en mengde zich in het strijdgewoel.

Toen scheidsrechter Blom merkte dat hij de Arnhemmers en de Basken niet meer tot bedaren kon brengen, besloot hij het duel te staken. Omdat de arbiter een rapport heeft doorgezonden naar de KNVB, moet Vitesse vrezen voor schorsingen.

De clubleiding van Vitesse is sowieso van plan enkele boosdoeners te bestraffen. Zeker omdat algemeen directeur Paul van der Kraan drie weken terug nog had geëist dat de mannen van coach Aad de Mos zich netter en beschaafder zouden gedragen dan afgelopen seizoen, waarin zij volgens hem qua kaartenlast van Champions League-niveau waren.

'We zijn diep teleurgesteld', reageert manager beleid en communicatie Esther Bal in de nieuwe Voetbal International. 'Kennelijk heeft niet iedereen onze boodschap aan het begin van het seizoen begrepen. Wij zullen sancties treffen tegen de betrokkenen, maar wát die precies zijn, houden we intern.'
Jahoor, daar gaan we weer. Yakubu, Sansoni, hoeveel wedstrijden zal ons blok aan de kant staan?
pi_52354427


En hoeveel wedstrijden was Sansoni vorig seizoen al geschorst? 8 ofzo?
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 11:43:01 #93
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_52354461
uhm...4 voor spugen (gaan nu pas in), 5 voor bijten en dan was er nog iets toch?

Maar ik vind het een van de tofste Vitesse-spelers van de afgelopen jaren
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
pi_52354523
Ach, Gabri kreeg ook alleen een schorsing voor oefenpotjes dus owee als Vitesse zich laat naaien .
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 11:48:14 #95
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_52354595
Ja zelfde strekking, hij elbowde, dit was ook gewoon matten. Dit was groter vermaak ook, want Gabri deed het sneaky, dus geen toeschouwer die het zag
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
pi_52354656
Trouwens. Sansoni was geblesseerd tijdens die wedstrijd, dus eigenlijk gewoon toeschouwer. Het lijkt me sterk dat de KNVB hem dan kan straffen toch?
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_52354819
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 11:50 schreef koningdavid het volgende:
Trouwens. Sansoni was geblesseerd tijdens die wedstrijd, dus eigenlijk gewoon toeschouwer. Het lijkt me sterk dat de KNVB hem dan kan straffen toch?
Lijkt mij ook sterk , al weet je het bij die gasten nooit.

En daarbij hij is de 1ste 4 comp. wedstrijden al geschorst.
pi_52355087
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 11:50 schreef koningdavid het volgende:
Trouwens. Sansoni was geblesseerd tijdens die wedstrijd, dus eigenlijk gewoon toeschouwer. Het lijkt me sterk dat de KNVB hem dan kan straffen toch?
Lijkt me dan juist vrij logisch om hem te schorsen. Hij had niets op het veld te zoeken.
pi_52355171
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 12:05 schreef Nywuob het volgende:

[..]

Lijkt me dan juist vrij logisch om hem te schorsen. Hij had niets op het veld te zoeken.
Stadionverbod!

ik ben ook tijdelijk die-hard sansoni fan
pi_52358679
quote:
Vitesse onder druk door wanbeleid

door Gerard Borgman

Dinsdag, 14 augustus - ARNHEM - De competitie moet nog beginnen, maar bij Vitesse is het al hommeles. De club zit in de problemen door sportief wanbeleid.

Het is alarmfase één bij FC Hollywood. De wanvertoningen in de oefencampagne hebben duidelijk gemaakt dat het elftal aan alle kanten rammelt. Afgelopen weekeinde was technisch manager Jan Streuer, samen met scout Bosco Bursac, opnieuw in het buitenland (Servië) aan het speuren naar versterking. Vitesse zoekt een spits, een speler op wie in Arnhem de rol van De Verlosser wacht.
Het is schrijnend dat de Arnhemse club halverwege augustus nog moet scouten. In december was reeds bekend dat Danko Lazovic aan zijn eerste en laatste seizoen bezig was bij Vitesse. En dat Streuer dus op zoek moest naar een nieuwe doelpuntenmachine.
De technisch manager verklaarde onlangs dat die zoektocht moeilijk is voor het armlastige Vitesse, omdat de transfermarkt op hol is geslagen. Die opmerking zegt meer over Streuer dan over de moeilijkheid van de speurtocht. De technisch manager speldt zichzelf een brevet van onvermogen op.
Vitesse zat in een riante positie, doordat het liefst zeven maanden de tijd had een spits te zoeken en te strikken. Dat de carrousel op de spelersmarkt in alle hevigheid is losgebarsten is ook een voordeel. Daardoor worden namelijk overal spelers overbodig en beschikbaar. Financiële ruimte was eenvoudig te vinden geweest, als Vitesse tijdig afscheid had genomen van de overbodige spelers die nu nog steeds mogen vertrekken.
Op een drukke transfermarkt is daadkracht en slagvaardigheid vereist. En daaraan schort het bij Vitesse. Dat heeft trainer Aad de Mos ook gemerkt. De ervaren toptrainer flirtte met Laurent Delorge (van ADO Den Haag naar Ajax) en Tim Gilissen (van Go Ahead Eagles naar NAC), vond in het buitenland enkele geschikte aanvallers, maar zag tot zijn ongenoegen dat Vitesse de deals niet rond maakte en de spelers voor andere clubs kozen.
Terwijl beoogde concurrenten als FC Groningen (Marcus Berg) en FC Utrecht (Kevin Vandenbergh) snel toesloegen in de spitsenjacht op de transfermarkt, blijft Vitesse de wereld overvliegen om te scouten. Kijken, maar niet kopen.
Weliswaar heeft Vitesse de aanvallers Santi Kolk en Harrie Gommans gestrikt. Maar zij moeten zich nog bewijzen op het niveau dat Vitesse nastreeft en van hen mag je niet zomaar verwachten dat ze Vitesse wel even Europa in zullen schieten.
De selectie van Vitesse loopt op beide benen mank, zo bleek in de oefencampagne. De hoop is gevestigd op een snelle terugkeer van Theo Janssen, Gill Swerts en Sébastien Sansoni. Zonder hen wacht de duidelijk verzwakte selectie een seizoen vol problemen.
Met de huidige spelersgroep kan ook De Mos geen wonderen verrichten. De trainer loopt over van ambities, maar die lijken steeds minder aan te sluiten bij de mogelijkheden van de club.

Bron: de Gelderlander
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')