abonnement bol.com Unibet Coolblue
  woensdag 8 augustus 2007 @ 22:05:46 #26
82589 S-Two
barba macacu
pi_52211113
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 18:54 schreef Guerra het volgende:
Wat vind men hier van het nieuwe album van Dizzee Rascal? Nummers als Old Skool en Sirens klinken zeer vet.
Ben wel fan van Dizzee. Op het eerste gehoord leek het album me wel tof, maar heb hem eigenlijk nog nooit goed beluisterd.
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_52227280
Dizzee is zeker wel goed, zou er niet snel in huis naar luisteren wel in de auto of als ik aan het sporten ben vind ik het ook lekker. Nieuwe album nog niet gehoord jammer genoeg.
"Nait slecht mien jong"
pi_52233970
Laatste album van dizzee vond ik niet zo , eerste 2 albums vond ik beter.

kennen jullie buck 65 ? is alternatieve hiphop mannetje met veel verschillende stijlen.(nu doet hij geen hiphop meer had ik gelezen)

ik heb 1 album van hem climbing_up_a_mountain_with_a_basket_of_fruit en die klink wel goed
heeft hij nog andere die goed zijn ?
pi_52235283
ik heb er volgensmij 2 of 3 ofzo, ik vind zn stem wel tof maar het aantal echt goede nummers dat op die albums staan is naar mijn mening op een hand te tellen.
pi_52239043
bij mij is het juist andersom , zijn stem vind ik minder maar de beats vond ik erg tof
  donderdag 9 augustus 2007 @ 21:55:19 #31
51679 Mar10Segovia
Interspectacular
pi_52240554
Heel af en toe gooi ik Wicked And Weird in Winamp maar verder vind ik Buck 65 niet veel aan. Toen hij vorig jaar of twee jaar geleden op Lowlands stond ben ik wel eventjes gaan kijken en dat vond ik dan wel weer oké geloof ik.
pi_52241936
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 17:50 schreef le_knightclub_soda het volgende:
Byron Crawford is een complete idioot, maar om de een of andere onverklaarbare reden blijf ik die kutcolumns van 'm nog lezen ook. Beste columnist op XXL is duidelijk Noz. Vooral z'n column over Gnarls Barkley sloeg de spijker op z'n kop:
Crawford is wel cool ja. Heeft alleen weinig verstand van hiphop vind ik. Check die album reviews van hem maar eens.

Maar goed, the dude's funny. No homo.

Laters!!

AA
MANTRONIX???
Positive Energy Activates Constant Elevation
pi_52242213
quote:
Byron Crawford is een complete idioot, maar om de een of andere onverklaarbare reden blijf ik die kutcolumns van 'm nog lezen ook. Beste columnist op XXL is duidelijk Noz. Vooral z'n column over Gnarls Barkley sloeg de spijker op z'n kop:
Amen to that column! Inderdaad de spijker had niet meer op z'n kop geslagen kunnen worden!
MANTRONIX???
pi_52326795
quote:
column over Gnarls Barkley
common's electric circus en mos def's the new danger een beetje belachelijk lopen te maken
full stops and exclamation marks
pi_52326859
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 18:54 schreef Guerra het volgende:
Wat vind men hier van het nieuwe album van Dizzee Rascal? Nummers als Old Skool en Sirens klinken zeer vet.
vind zijn eerste album tof. andere ken ik niet behalve één nummer wat ik niet bijzonder vond.
full stops and exclamation marks
pi_52341841
quote:
C'mon, Get In the Car, Guys. We're Moving To Japan

Look what just came out in Japan only! A full album of lost, never before released tracks from a ton of the best rappers recorded in 1988. What's the deal with this? I'll just let the album's notes speak for themselves:

"Introduction: 17 years ago a small recording studio, TOP SHELF, located in the basement of a brownstone in the East Village section of New York, was looted during the Thompkins Square riots of 1988, displacing the recordings of many soon-to-be Hip Hop stars. The studio had been the meeting place for many rappers, neighborhood kids, and producers that would later be responsible for the greatest period of the Hip Hop age, "The Golden Era." A search commenced soon after the recordings were lost, but nothing was ever found. So sought after were the tapes, they soon acheived Holy Grail status amongst Hip Hop circles. Despite years of searching, and dozens of hopeless crusades, the tapes remained lost. No one was quite sure who took them or where they were... until now.

After an extensive investigation and search that lasted two years, the recordings have finally been recovered by Fab 5 Freddy and myself (Benjy Grinberg). They were found dozenss of miles from the site of TOP SHELF in an abandoned strage faciilty in North Jersey [woot! Jersey represent!]. ...We sought after the lost recordings of TOP SHELF because they were rumored to be among the hottest songs from that era, and we thought it was a tragedy that the world never got to hear them. It turns out that these two-inch tapes are truly a treasure chest--a time capsule of the energy and excitement of 1988 Hip Hop."

And this really is the wet dream it sounds like - everybody comes tight on this. It starts off (well, after a brief mic check intro by Fab Five Freddy) with Black Sheep kicking a short, fast rap track, which is tight... and believe me, I've never been a huge Black Sheep fan. Special Ed's song is just the perfect raps over the perfect beat... it could easily have appeared on his first or second album. Big Daddy Kane kills it, Biz Markie's song is just great fun, and Melle Mel and Grandmaster Caz duet showing impressive skills considering even '88 would generally be considered well past their prime. MC Lyte rocks the same loop her rhyming partner Positive K did on his classic "The Nightshift," only with faster drums for more of a freestyle/battle rhyme-type flow. There's no production credits on this album besides the phrase "Anonymous Top Shelf producers,", which is a shame, because I'd love to know who did what on this. There's a crapload of nice scratching on Chubb Rock's song. The Jungle Brothers' is nice, though their rhyme style gets a little redundant. The only kinda disappointing song is Smooth B's solo venture, "I Want My Money Back" (he needs to give that hook back to Mixmaster Spade, who knew how to use it), and even this number's not bad. But Craig G (here spelt Graig G... heh) Doug E Fresh (using the same "Go Stetsa" vocal sample Groove B. Chill would go on to make a hit out of a couple years later), Grand Puba and Just-Ice all come with dope songs. It all ends with a serious track from Master Ace, "Revolution's 'Bout To Start," which is a great narrative and uses the type of scratched up speeches on the hook like I haven't heard since "Black Is Back" or "Dirty Cop Named Harry."

100% must-have. Manhattan Records, the Japanese label that put this album out, has a site at: store.mmagg.com, and yes, they have a myspace page, too. Go get it.
http://journals.aol.com/w(...)moving-to-japan/1031

Klinkt een beetje als fake verhaal, maar wel dope project zo te zien!
pi_52680154
Inderdaad een bullshit verhaal dus, maar de tracks klinken goed!

http://www.juno.co.uk/products/270887-01.htm
  zaterdag 25 augustus 2007 @ 19:34:26 #38
143940 Cubewoods
Chi-Town's God
pi_52681197
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 20:21 schreef Paramnesia het volgende:
http://www.dailymotion.co(...)stylinglong_business

ik wou hem ook ff hier plaatsen, meesterlijk

I ain't playin' with a full deck
The government won't let me get a full check
I'm taxin' marks, I got more heart than clubs
The black spade, givin' 'em darker love
Make 'em strip, like poker poker mag in his face
You tried to smoke my ace, you know the stakes
It's high like the ace is
Get your squad face down like cards, before they get a facelift
You get robbed, better yet jacked for diamonds
Leave you victimless, like Jack in "Shining"
"so if your message ain't shit, fuck the records you sold, cuz if you go platinum, it's got nothing to do with luck, it just means that a million people are stupid as fuck"
-Revolutionary Immortal Technique
pi_52688895

25 september komt 'ie
  zondag 26 augustus 2007 @ 00:51:21 #40
181362 Paramnesia
f.k.a. Razzberry
pi_52689519
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 00:25 schreef rotskibo het volgende:
[afbeelding]

25 september komt 'ie
gele kikker
Op al deze posts is de no-homo clausule van toepassing.
The beaver is still fucked up, but fucked up with a yellow-black kind of feeling to it.
Omcircel koosnaam naar keuze: Razzy, Razz, Para, Kaizer Soze, Pablo.
pi_52703440
nieuwe album van Army of the Pharaohs, kutkikker.
  zondag 26 augustus 2007 @ 22:25:54 #42
51679 Mar10Segovia
Interspectacular
pi_52711202
Ik kijk juist uit naar de nieuwe van Aesop Rock. Dat kan best eens een tof album worden.
Komende week komt 'ie uit.

Oh, en ik vind Eardrum van meneer Kweli cool. Niet zo goed al Quality overigens want daar zitten duidelijke uitschieters tussen (ik noem een Get By). Dat is hier (nog) niet het geval vind ik, maar het is een zeer degelijk album. Zeker gezien zijn vorige release die gewoon keihard tegenviel.
pi_52715065
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 22:25 schreef Mar10Segovia het volgende:
Oh, en ik vind Eardrum van meneer Kweli cool. Niet zo goed al Quality overigens want daar zitten duidelijke uitschieters tussen (ik noem een Get By). Dat is hier (nog) niet het geval vind ik, maar het is een zeer degelijk album. Zeker gezien zijn vorige release die gewoon keihard tegenviel.
co-sign! vorige album was kut, deze valt me zeker mee, In The Mood is m'n favoriete track.
pi_52718053
quote:
Ik kijk juist uit naar de nieuwe van Aesop Rock. Dat kan best eens een tof album worden.
ken alleen labor days van hem , en wat ik me ervan herriner is dat ik de beats erg tof vond alleen snapte ik niks van zijn teksten
pi_52718881
quote:

Aesop Rock? Man! Ik heb al z'n albums gehad, maar op de een of andere manier pakte zijn shit me nooit. Kan er echt niet naar luisteren. Veel te abstract en in sommige gevallen gewoon herrie. Zijn collabo's met DJ Krush kan ik dan weer wel waarderen. Maar goed, ik zal z'n nieuwe album checken en kijken of ik mijn mening nog kan herzien.

Nieuw album van Army of the Pharoahs is trouwens wel goed nieuws! The Torture Papers was namelijk ook erg dope!

Laters!!

AA
MANTRONIX???
  maandag 27 augustus 2007 @ 08:23:16 #46
51679 Mar10Segovia
Interspectacular
pi_52718956
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 08:10 schreef AboruAsli het volgende:

[..]

Aesop Rock? Man! Ik heb al z'n albums gehad, maar op de een of andere manier pakte zijn shit me nooit. Kan er echt niet naar luisteren. Veel te abstract en in sommige gevallen gewoon herrie. Zijn collabo's met DJ Krush kan ik dan weer wel waarderen. Maar goed, ik zal z'n nieuwe album checken en kijken of ik mijn mening nog kan herzien.
Labor Days is ook eigenlijk zijn enige album die ik erg kan waarderen, met name vanwege de te gekke beats. Naar Bazooka Tooth kan ik ook niet echt luisteren en die Fast Cars, Danger & Knifes EP stelt ook niet veel voor geloof ik. Float ken ik dan weer niet echt.
Previews van None Shall Pass: klik

En Mel, check je PM's eens man!
pi_52719902
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 08:23 schreef Mar10Segovia het volgende:

[..]

En Mel, check je PM's eens man!
Done!
MANTRONIX???
  maandag 27 augustus 2007 @ 14:31:52 #49
181362 Paramnesia
f.k.a. Razzberry
pi_52726583
Op al deze posts is de no-homo clausule van toepassing.
The beaver is still fucked up, but fucked up with a yellow-black kind of feeling to it.
Omcircel koosnaam naar keuze: Razzy, Razz, Para, Kaizer Soze, Pablo.
pi_52726801
'I Can' is echt een baggernummer en een nieuw Jeru album kan onmogelijk slechter zijn dan de vorige 2, maar daar zijn m'n verwachtingen nou ook niet echt hooggespannen voor of hij moet er al heel goede producers bij halen, maar dan nog, zijn carriere is echt al 10 jaar voorbij.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')