abonnement Unibet Coolblue
pi_52147707

Welkom bij het enige echte hiphop slowchat topic op Fok!
Wat begon als een voorzichtig probeerseltje is inmiddels uitgegroeid tot een bloeiende reeks waarbij je eindelijk eens wat verder kunt kijken dan de top40 rappers die het de hele dag over geld, geweld en vrouwen hebben.
Alle nieuwtjes over releases, concerten en andere wetenswaardigheden kun je hier kwijt. Van Schoolly D tot Coolio, van Brand Nubian tot Dr. Dre, van Marley Marl tot The Neptunes, het maakt niet uit, als het maar wat met hiphop te maken heeft.

Handige Links

Ohhla , Lyrics Site
Reviews, handig als je nieuwe shit wil checken
Dutch Hip-Hop Lyrics
HipHop startpagina, alles in 1 dus
Hiphop Concerten in Nederland
All Music, veel info over alle artiesten
Spammen Voor Cosmick
Franse HipHop Site
Belgische HipHop Site
Hier zijn heel veel Rap video's te vinden

Oude Deeltjes

Hiphop Central I The Jump Off
Hiphop Central II Ill Communication
HipHop Central III: Planet Rock
HipHop Central IV: Things Come Together
HipHop Central V: Midnight Marauders
HipHop Central VI: Bridging The Gap
HipHop Central VII :At the speed of life
HipHop Central VIII : Step In The Arena
HipHop Central IX: 8th Wonder
Hip Hop Central X : Goin' Off
HipHop Central XI : Memory Lane
Hiphop Central XII: Critical Beatdown
Hiphop Central XIII : Ready to Die
Hiphop Central XV : Things Fall Apart
Hiphop Central XV Part II: Paid In Full
Hiphop Central XVI: Raising Hell
Hiphop Central XVII: Death Certificate
Hiphop Central XVIII: The Foundation
Hiphop Central XIX : Funcrusher +
Hiphop Central XX: Return Of The Boom Bap
Hiphop Central XXI - Cherchez La Ghost
Hiphop Central XXII: Bacdafucup
Hiphop Central XXIII: Quality Control
Hiphop Central XXIV: Enter The Wu-Tang
Hiphop Central XXV: Fear Of A Black Planet
Hiphop Central XXVI: Labcabincalifornia
Hiphop Central XXVII: Home Field Advantage
Hiphop Central XXVIII: Da Dirty 30
Hiphop Central XXIX: L' École du Micro D'Argent
Hiphop Central XXX : Yo! Bum Rush the Show
Hiphop Central XXXI : One for All
Hiphop Central XXXII : Stakes Is High
Hiphop Central XXXIII: Business As Usual
Hiphop Central XXXIV: Word...Life
Hiphop Central XXXV: Muddy Waters
Hiphop Central XXXVI: Black Sunday
Hiphop Central XXXVII: Mecca And The Soul Brother
Hip Hop Central XXXVIII: Lifestylez ov da poor and dangerous
Hip Hop Central XXXVIIII : Southernunderground
Hiphop Central XL: Violent By Design
Hip Hop Central XLI : The Infamous
Hip Hop Central XLII : Wildstyle
Hip Hop Central XLIII : Revolutionary vol.2
Hiphop Central XLIV: Train Of Thought
Hiphop Central XLV: Breaking Atoms
Hiphop Central XLVI: Lets get free
Hiphop Central XLVII: Dangerzone
Hiphop Central XLVIII: Beauty and the Beat
Hiphop Central XLIX: Scars & Memories
Hiphop Central L: Organized Konfusion
Hiphop Central LI : Operation Stackola
Hiphop Central LII : Schoolly D
Hiphop Central LIII : Innercity Griots
Hiphop Central LIV: A Piece of Strange
Hip Hop Central LV :What More Can I Say?
Hip Hop Central LVI: Vaudeville Villain
Hiphop Central LVII: Music To Driveby
Hiphop Central LVIII: The Dynospectrum
Hip Hop Central LIX: Aap-o-Theek
Hip Hop Central LX: Die Laughing
Hip Hop Central LXI: The Best Part
Hip Hop Central LXII : Sleeping With The Enemy
Hiphop Central LXIII: Black Star
Hiphop Central LXIV: Extinction Agenda
Hiphop Central LXV: Pimps Don't Pay Taxes
Hiphop Central LXVI: Goodfellas
Hiphop Central LXVII: Only Built 4 Cuban Linx
Hiphop Central LXVIII: Dare Iz A Darkside

en een album van Fu-Schnickens dit keer:



Sum Dum Monkey
Breakdown

[ Bericht 1% gewijzigd door PaRoDiUzZ op 06-08-2007 23:44:05 ]
  maandag 6 augustus 2007 @ 19:40:33 #2
11502 nipeng
The last ride is free
  maandag 6 augustus 2007 @ 20:07:51 #4
51679 Mar10Segovia
Interspectacular
pi_52148636
Check.

Wat vinden we van Pharoahe Monch's nieuwe album? Geen gastrappers, zelfs geen Prince Po. In plaats daarvan wordt er onverwacht veel gezongen door de gasten, maar het klinkt al met al best tof vind ik.
  maandag 6 augustus 2007 @ 20:21:05 #5
181362 Paramnesia
f.k.a. Razzberry
pi_52149062
http://www.dailymotion.co(...)stylinglong_business

ik wou hem ook ff hier plaatsen, meesterlijk
Op al deze posts is de no-homo clausule van toepassing.
The beaver is still fucked up, but fucked up with a yellow-black kind of feeling to it.
Omcircel koosnaam naar keuze: Razzy, Razz, Para, Kaizer Soze, Pablo.
  maandag 6 augustus 2007 @ 22:30:35 #6
49096 cosmick
Les Yeux Orange
pi_52153203
Mensen bekend met Obscure Disorder ?
pi_52153322
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 20:07 schreef Mar10Segovia het volgende:
Check.

Wat vinden we van Pharoahe Monch's nieuwe album? Geen gastrappers, zelfs geen Prince Po. In plaats daarvan wordt er onverwacht veel gezongen door de gasten, maar het klinkt al met al best tof vind ik.
Paar tracks gehoord die wel dope waren, hele album nog niet gechecked. Ook wel vet dat die Agent Orange er nog op is gezet.

Beetje kut wel dat in die track Desire dezelfde sample gebruikt wordt als in een beat die ik net af had, maarja dat gebeurt wel vaker.
  maandag 6 augustus 2007 @ 22:50:16 #8
51679 Mar10Segovia
Interspectacular
pi_52153815
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 22:34 schreef le_knightclub_soda het volgende:

[..]

Ook wel vet dat die Agent Orange er nog op is gezet.
Ohja? Die heb ik niet op mijn exemplaartje staan, helaas.
pi_52153855
Ja is alleen een bonus track op sommige versies geloof ik. Ik vond de versie op die Sa-Ra mixtape met 50 Cent acapella erover beter klinken trouwens.
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 00:01:47 #10
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_52155737
Ik ben nu trouwens die Boot Camp Click DVD aan het kijken , jammer dat geen van die clips ooit major airplay hebben gehad , maar ik zou wel weer een oude lul zijn
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 08:16:56 #11
49096 cosmick
Les Yeux Orange
pi_52159286
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 22:30 schreef cosmick het volgende:
Mensen bekend met Obscure Disorder ?
Voor het geval dat mijn post eerder onzichtbaar was ofzo .
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 08:35:30 #12
51679 Mar10Segovia
Interspectacular
pi_52159430
Nee Cos, maar het klinkt wel goed.
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 10:33:29 #13
82589 S-Two
barba macacu
pi_52161404
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 19:45 schreef jimjim1983 het volgende:
tvp
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 10:42:55 #14
113173 Quannum
Well FOK! you!
pi_52161644


Check de promovideo van Madlib goes India, voor zijn Beat Konducta 3 & 4:
http://www.youtube.com/watch?v=HZ_MYIljuIs
Jusqu'ici tout va bien
pi_52168992
The hip hop festival tour featuring Rage Against the Machine, Wu-Tang Clan, and Public Enemy will take place during the summer of 2007. Other announced artists on the tour are: Nas*, Cypress Hill, The Roots, Mos Def, Talib Kweli, EPMD, MF Doom*, Pharoahe Monch, Sage Francis, Hieroglyphics*, Immortal Technique, Living Legends, Blackalicious*, The Coup*, MURS, Jedi Mind Tricks, Brother Ali, Cage, Mr. Lif, Grouch & Eligh, Hangar 18, Blueprint, Lucky I AM*, Erykah Badu, Rakim, Boot Camp Click, and just recently added, Slum Village, UGK, David Banner, and M.O.P.

Oh man, daar zou ik best heen willen. ^^
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 17:00:21 #16
82589 S-Two
barba macacu
pi_52172652
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 15:03 schreef Ronalld het volgende:
The hip hop festival tour featuring Rage Against the Machine, Wu-Tang Clan, and Public Enemy will take place during the summer of 2007. Other announced artists on the tour are: Nas*, Cypress Hill, The Roots, Mos Def, Talib Kweli, EPMD, MF Doom*, Pharoahe Monch, Sage Francis, Hieroglyphics*, Immortal Technique, Living Legends, Blackalicious*, The Coup*, MURS, Jedi Mind Tricks, Brother Ali, Cage, Mr. Lif, Grouch & Eligh, Hangar 18, Blueprint, Lucky I AM*, Erykah Badu, Rakim, Boot Camp Click, and just recently added, Slum Village, UGK, David Banner, and M.O.P.

Oh man, daar zou ik best heen willen. ^^
Is in Amerika zeker?
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_52173482
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 15:03 schreef Ronalld het volgende:
The hip hop festival tour featuring Rage Against the Machine, Wu-Tang Clan, and Public Enemy will take place during the summer of 2007. Other announced artists on the tour are: Nas*, Cypress Hill, The Roots, Mos Def, Talib Kweli, EPMD, MF Doom*, Pharoahe Monch, Sage Francis, Hieroglyphics*, Immortal Technique, Living Legends, Blackalicious*, The Coup*, MURS, Jedi Mind Tricks, Brother Ali, Cage, Mr. Lif, Grouch & Eligh, Hangar 18, Blueprint, Lucky I AM*, Erykah Badu, Rakim, Boot Camp Click, and just recently added, Slum Village, UGK, David Banner, and M.O.P.

Oh man, daar zou ik best heen willen. ^^
Wat vet, als zoiets in Nederland zou komen was ik voor de komende jaren meteen klaar met hiphop shows bezoeken.
pi_52173527
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 17:00 schreef S-Two het volgende:

[..]

Is in Amerika zeker?
Yup.. Rock the Bells. Helaas.
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 17:38:30 #19
181362 Paramnesia
f.k.a. Razzberry
pi_52173613
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 17:35 schreef Ronalld het volgende:

[..]

Yup.. Rock the Bells. Helaas.
Byron Crawford had daarover een blog geschreven dat de blanke hiphop-fans meer gaven om hun oldschool artiesten dan de zwarte fans. Dit omdat het publiek 90% blank is. Zijn conclusie: De zwarte fan geeft niet meer zo om zijn oude artiesten. Dit was een interesante observatie.
Op al deze posts is de no-homo clausule van toepassing.
The beaver is still fucked up, but fucked up with a yellow-black kind of feeling to it.
Omcircel koosnaam naar keuze: Razzy, Razz, Para, Kaizer Soze, Pablo.
pi_52173896
Byron Crawford is een complete idioot, maar om de een of andere onverklaarbare reden blijf ik die kutcolumns van 'm nog lezen ook. Beste columnist op XXL is duidelijk Noz. Vooral z'n column over Gnarls Barkley sloeg de spijker op z'n kop:
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 18:05:50 #21
181362 Paramnesia
f.k.a. Razzberry
pi_52174206
ach ja beter dan Billy X. Sunday maar dat is niet zo moeilijk. Tara vond ik altijd wel oke.
Op al deze posts is de no-homo clausule van toepassing.
The beaver is still fucked up, but fucked up with a yellow-black kind of feeling to it.
Omcircel koosnaam naar keuze: Razzy, Razz, Para, Kaizer Soze, Pablo.
pi_52185693
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 00:01 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik ben nu trouwens die Boot Camp Click DVD aan het kijken , jammer dat geen van die clips ooit major airplay hebben gehad , maar ik zou wel weer een oude lul zijn
boot camp clik zou zeker wel aanslaan bij het ''grootte'' publiek , vooral dat 2e album van hun die is zo slecht he
pi_52185839
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 10:42 schreef Quannum het volgende:


Check de promovideo van Madlib goes India, voor zijn Beat Konducta 3 & 4:
http://www.youtube.com/watch?v=HZ_MYIljuIs
klinkt goed
pi_52196275
tvp'tje
"Nait slecht mien jong"
pi_52204829
Wat vind men hier van het nieuwe album van Dizzee Rascal? Nummers als Old Skool en Sirens klinken zeer vet.
  woensdag 8 augustus 2007 @ 22:05:46 #26
82589 S-Two
barba macacu
pi_52211113
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 18:54 schreef Guerra het volgende:
Wat vind men hier van het nieuwe album van Dizzee Rascal? Nummers als Old Skool en Sirens klinken zeer vet.
Ben wel fan van Dizzee. Op het eerste gehoord leek het album me wel tof, maar heb hem eigenlijk nog nooit goed beluisterd.
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_52227280
Dizzee is zeker wel goed, zou er niet snel in huis naar luisteren wel in de auto of als ik aan het sporten ben vind ik het ook lekker. Nieuwe album nog niet gehoord jammer genoeg.
"Nait slecht mien jong"
pi_52233970
Laatste album van dizzee vond ik niet zo , eerste 2 albums vond ik beter.

kennen jullie buck 65 ? is alternatieve hiphop mannetje met veel verschillende stijlen.(nu doet hij geen hiphop meer had ik gelezen)

ik heb 1 album van hem climbing_up_a_mountain_with_a_basket_of_fruit en die klink wel goed
heeft hij nog andere die goed zijn ?
pi_52235283
ik heb er volgensmij 2 of 3 ofzo, ik vind zn stem wel tof maar het aantal echt goede nummers dat op die albums staan is naar mijn mening op een hand te tellen.
pi_52239043
bij mij is het juist andersom , zijn stem vind ik minder maar de beats vond ik erg tof
  donderdag 9 augustus 2007 @ 21:55:19 #31
51679 Mar10Segovia
Interspectacular
pi_52240554
Heel af en toe gooi ik Wicked And Weird in Winamp maar verder vind ik Buck 65 niet veel aan. Toen hij vorig jaar of twee jaar geleden op Lowlands stond ben ik wel eventjes gaan kijken en dat vond ik dan wel weer oké geloof ik.
pi_52241936
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 17:50 schreef le_knightclub_soda het volgende:
Byron Crawford is een complete idioot, maar om de een of andere onverklaarbare reden blijf ik die kutcolumns van 'm nog lezen ook. Beste columnist op XXL is duidelijk Noz. Vooral z'n column over Gnarls Barkley sloeg de spijker op z'n kop:
Crawford is wel cool ja. Heeft alleen weinig verstand van hiphop vind ik. Check die album reviews van hem maar eens.

Maar goed, the dude's funny. No homo.

Laters!!

AA
MANTRONIX???
Positive Energy Activates Constant Elevation
pi_52242213
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 17:50 schreef le_knightclub_soda het volgende:
Byron Crawford is een complete idioot, maar om de een of andere onverklaarbare reden blijf ik die kutcolumns van 'm nog lezen ook. Beste columnist op XXL is duidelijk Noz. Vooral z'n column over Gnarls Barkley sloeg de spijker op z'n kop:
Amen to that column! Inderdaad de spijker had niet meer op z'n kop geslagen kunnen worden!
MANTRONIX???
Positive Energy Activates Constant Elevation
pi_52326795
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 17:50 schreef le_knightclub_soda het volgende:
column over Gnarls Barkley
common's electric circus en mos def's the new danger een beetje belachelijk lopen te maken
full stops and exclamation marks
pi_52326859
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 18:54 schreef Guerra het volgende:
Wat vind men hier van het nieuwe album van Dizzee Rascal? Nummers als Old Skool en Sirens klinken zeer vet.
vind zijn eerste album tof. andere ken ik niet behalve één nummer wat ik niet bijzonder vond.
full stops and exclamation marks
pi_52341841
quote:
C'mon, Get In the Car, Guys. We're Moving To Japan

Look what just came out in Japan only! A full album of lost, never before released tracks from a ton of the best rappers recorded in 1988. What's the deal with this? I'll just let the album's notes speak for themselves:

"Introduction: 17 years ago a small recording studio, TOP SHELF, located in the basement of a brownstone in the East Village section of New York, was looted during the Thompkins Square riots of 1988, displacing the recordings of many soon-to-be Hip Hop stars. The studio had been the meeting place for many rappers, neighborhood kids, and producers that would later be responsible for the greatest period of the Hip Hop age, "The Golden Era." A search commenced soon after the recordings were lost, but nothing was ever found. So sought after were the tapes, they soon acheived Holy Grail status amongst Hip Hop circles. Despite years of searching, and dozens of hopeless crusades, the tapes remained lost. No one was quite sure who took them or where they were... until now.

After an extensive investigation and search that lasted two years, the recordings have finally been recovered by Fab 5 Freddy and myself (Benjy Grinberg). They were found dozenss of miles from the site of TOP SHELF in an abandoned strage faciilty in North Jersey [woot! Jersey represent!]. ...We sought after the lost recordings of TOP SHELF because they were rumored to be among the hottest songs from that era, and we thought it was a tragedy that the world never got to hear them. It turns out that these two-inch tapes are truly a treasure chest--a time capsule of the energy and excitement of 1988 Hip Hop."

And this really is the wet dream it sounds like - everybody comes tight on this. It starts off (well, after a brief mic check intro by Fab Five Freddy) with Black Sheep kicking a short, fast rap track, which is tight... and believe me, I've never been a huge Black Sheep fan. Special Ed's song is just the perfect raps over the perfect beat... it could easily have appeared on his first or second album. Big Daddy Kane kills it, Biz Markie's song is just great fun, and Melle Mel and Grandmaster Caz duet showing impressive skills considering even '88 would generally be considered well past their prime. MC Lyte rocks the same loop her rhyming partner Positive K did on his classic "The Nightshift," only with faster drums for more of a freestyle/battle rhyme-type flow. There's no production credits on this album besides the phrase "Anonymous Top Shelf producers,", which is a shame, because I'd love to know who did what on this. There's a crapload of nice scratching on Chubb Rock's song. The Jungle Brothers' is nice, though their rhyme style gets a little redundant. The only kinda disappointing song is Smooth B's solo venture, "I Want My Money Back" (he needs to give that hook back to Mixmaster Spade, who knew how to use it), and even this number's not bad. But Craig G (here spelt Graig G... heh) Doug E Fresh (using the same "Go Stetsa" vocal sample Groove B. Chill would go on to make a hit out of a couple years later), Grand Puba and Just-Ice all come with dope songs. It all ends with a serious track from Master Ace, "Revolution's 'Bout To Start," which is a great narrative and uses the type of scratched up speeches on the hook like I haven't heard since "Black Is Back" or "Dirty Cop Named Harry."

100% must-have. Manhattan Records, the Japanese label that put this album out, has a site at: store.mmagg.com, and yes, they have a myspace page, too. Go get it.
http://journals.aol.com/w(...)moving-to-japan/1031

Klinkt een beetje als fake verhaal, maar wel dope project zo te zien!
pi_52680154
Inderdaad een bullshit verhaal dus, maar de tracks klinken goed!

http://www.juno.co.uk/products/270887-01.htm
  zaterdag 25 augustus 2007 @ 19:34:26 #38
143940 Cubewoods
Chi-Town's God
pi_52681197
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 20:21 schreef Paramnesia het volgende:
http://www.dailymotion.co(...)stylinglong_business

ik wou hem ook ff hier plaatsen, meesterlijk


I ain't playin' with a full deck
The government won't let me get a full check
I'm taxin' marks, I got more heart than clubs
The black spade, givin' 'em darker love
Make 'em strip, like poker poker mag in his face
You tried to smoke my ace, you know the stakes
It's high like the ace is
Get your squad face down like cards, before they get a facelift
You get robbed, better yet jacked for diamonds
Leave you victimless, like Jack in "Shining"
"so if your message ain't shit, fuck the records you sold, cuz if you go platinum, it's got nothing to do with luck, it just means that a million people are stupid as fuck"
-Revolutionary Immortal Technique
pi_52688895


25 september komt 'ie
  zondag 26 augustus 2007 @ 00:51:21 #40
181362 Paramnesia
f.k.a. Razzberry
pi_52689519
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 00:25 schreef rotskibo het volgende:
[afbeelding]

25 september komt 'ie
gele kikker
Op al deze posts is de no-homo clausule van toepassing.
The beaver is still fucked up, but fucked up with a yellow-black kind of feeling to it.
Omcircel koosnaam naar keuze: Razzy, Razz, Para, Kaizer Soze, Pablo.
pi_52703440
nieuwe album van Army of the Pharaohs, kutkikker.
  zondag 26 augustus 2007 @ 22:25:54 #42
51679 Mar10Segovia
Interspectacular
pi_52711202
Ik kijk juist uit naar de nieuwe van Aesop Rock. Dat kan best eens een tof album worden.
Komende week komt 'ie uit.

Oh, en ik vind Eardrum van meneer Kweli cool. Niet zo goed al Quality overigens want daar zitten duidelijke uitschieters tussen (ik noem een Get By). Dat is hier (nog) niet het geval vind ik, maar het is een zeer degelijk album. Zeker gezien zijn vorige release die gewoon keihard tegenviel.
pi_52715065
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 22:25 schreef Mar10Segovia het volgende:
Oh, en ik vind Eardrum van meneer Kweli cool. Niet zo goed al Quality overigens want daar zitten duidelijke uitschieters tussen (ik noem een Get By). Dat is hier (nog) niet het geval vind ik, maar het is een zeer degelijk album. Zeker gezien zijn vorige release die gewoon keihard tegenviel.
co-sign! vorige album was kut, deze valt me zeker mee, In The Mood is m'n favoriete track.
pi_52718053
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 22:25 schreef Mar10Segovia het volgende:
Ik kijk juist uit naar de nieuwe van Aesop Rock. Dat kan best eens een tof album worden.
Komende week komt 'ie uit.
ken alleen labor days van hem , en wat ik me ervan herriner is dat ik de beats erg tof vond alleen snapte ik niks van zijn teksten
pi_52718881
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 22:25 schreef Mar10Segovia het volgende:
Ik kijk juist uit naar de nieuwe van Aesop Rock. Dat kan best eens een tof album worden.
Komende week komt 'ie uit.

Oh, en ik vind Eardrum van meneer Kweli cool. Niet zo goed al Quality overigens want daar zitten duidelijke uitschieters tussen (ik noem een Get By). Dat is hier (nog) niet het geval vind ik, maar het is een zeer degelijk album. Zeker gezien zijn vorige release die gewoon keihard tegenviel.
Aesop Rock? Man! Ik heb al z'n albums gehad, maar op de een of andere manier pakte zijn shit me nooit. Kan er echt niet naar luisteren. Veel te abstract en in sommige gevallen gewoon herrie. Zijn collabo's met DJ Krush kan ik dan weer wel waarderen. Maar goed, ik zal z'n nieuwe album checken en kijken of ik mijn mening nog kan herzien.

Nieuw album van Army of the Pharoahs is trouwens wel goed nieuws! The Torture Papers was namelijk ook erg dope!

Laters!!

AA
MANTRONIX???
Positive Energy Activates Constant Elevation
  maandag 27 augustus 2007 @ 08:23:16 #46
51679 Mar10Segovia
Interspectacular
pi_52718956
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 08:10 schreef AboruAsli het volgende:

[..]

Aesop Rock? Man! Ik heb al z'n albums gehad, maar op de een of andere manier pakte zijn shit me nooit. Kan er echt niet naar luisteren. Veel te abstract en in sommige gevallen gewoon herrie. Zijn collabo's met DJ Krush kan ik dan weer wel waarderen. Maar goed, ik zal z'n nieuwe album checken en kijken of ik mijn mening nog kan herzien.
Labor Days is ook eigenlijk zijn enige album die ik erg kan waarderen, met name vanwege de te gekke beats. Naar Bazooka Tooth kan ik ook niet echt luisteren en die Fast Cars, Danger & Knifes EP stelt ook niet veel voor geloof ik. Float ken ik dan weer niet echt.
Previews van None Shall Pass: klik

En Mel, check je PM's eens man!
pi_52719902
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 08:23 schreef Mar10Segovia het volgende:

[..]


En Mel, check je PM's eens man!
Done!
MANTRONIX???
Positive Energy Activates Constant Elevation
  maandag 27 augustus 2007 @ 14:31:52 #49
181362 Paramnesia
f.k.a. Razzberry
pi_52726583
Op al deze posts is de no-homo clausule van toepassing.
The beaver is still fucked up, but fucked up with a yellow-black kind of feeling to it.
Omcircel koosnaam naar keuze: Razzy, Razz, Para, Kaizer Soze, Pablo.
pi_52726801
'I Can' is echt een baggernummer en een nieuw Jeru album kan onmogelijk slechter zijn dan de vorige 2, maar daar zijn m'n verwachtingen nou ook niet echt hooggespannen voor of hij moet er al heel goede producers bij halen, maar dan nog, zijn carriere is echt al 10 jaar voorbij.
  maandag 27 augustus 2007 @ 14:45:12 #51
181362 Paramnesia
f.k.a. Razzberry
pi_52726925
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 14:40 schreef le_knightclub_soda het volgende:
'I Can' is echt een baggernummer en een nieuw Jeru album kan onmogelijk slechter zijn dan de vorige 2, maar daar zijn m'n verwachtingen nou ook niet echt hooggespannen voor of hij moet er al heel goede producers bij halen, maar dan nog, zijn carriere is echt al 10 jaar voorbij.
Neuh I Can is geen baggernummer, hij is voor de kids. . Voor mij symoboliseert dat dat HipHop volwassen was geworden. Dat je ook nummer voor de kids hebt met een boodschap. Is het simpel? Ja
Is het belerend? Ja. Was het tijd voor een belerend simpel nummer voor de kids. Hell Yeah.
Op al deze posts is de no-homo clausule van toepassing.
The beaver is still fucked up, but fucked up with a yellow-black kind of feeling to it.
Omcircel koosnaam naar keuze: Razzy, Razz, Para, Kaizer Soze, Pablo.
  maandag 27 augustus 2007 @ 14:59:20 #52
181362 Paramnesia
f.k.a. Razzberry
pi_52727332
Op al deze posts is de no-homo clausule van toepassing.
The beaver is still fucked up, but fucked up with a yellow-black kind of feeling to it.
Omcircel koosnaam naar keuze: Razzy, Razz, Para, Kaizer Soze, Pablo.
  maandag 27 augustus 2007 @ 22:45:23 #53
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_52740041
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 20:07 schreef Mar10Segovia het volgende:
Check.

Wat vinden we van Pharoahe Monch's nieuwe album? Geen gastrappers, zelfs geen Prince Po. In plaats daarvan wordt er onverwacht veel gezongen door de gasten, maar het klinkt al met al best tof vind ik.
Dat zingen is niet zo erg eigenlijk, er iig wel één gast, Erykah, maar die rapt niet echt dan Free is best een leuk nummer, en When The Gun Draws vind ik gaaf, vooral de videoclip

Ik heb trouwens nog wel een site voor de OP, http://www.songmeanings.net, makkelijke site met reacties van users die (het proberen) uitleggen waar een nummer over gaat, soms wel interessant
When all else fails, you always have delusion.
  woensdag 29 augustus 2007 @ 19:02:49 #54
149838 Q-Tip
Diamonds on my Neck
pi_52787554
Wat vinden de mensen hier van:

Da King & I - Comtemporary Jeep Music (1993 als ik het goed heb)

Heb het weer 'herontdekt' en moet zeggen dat ik het zeker een top 25 album alle tijden vind.

Krak Da Weasel & Tears = Heerlijk.

Zelfde geld voor Das EFX - Dead Serious, ook zo'n heerlijke plaat die ik vergeten was..
  woensdag 29 augustus 2007 @ 20:37:13 #55
51679 Mar10Segovia
Interspectacular
pi_52790097
Dead Serious is cool ja, fijne producties van de heren Smith en Sermon Maar ik zal Comtemporary Jeep Music eens opzoeken want die ken ik nog niet. Thanks voor de tip.
pi_52807173
Eindelijk de dag waar ik zo lang op heb gewacht


Graduation is leaked !
"so if your message ain't shit, fuck the records you sold, cuz if you go platinum, it's got nothing to do with luck, it just means that a million people are stupid as fuck"
-Revolutionary Immortal Technique
  donderdag 30 augustus 2007 @ 13:52:27 #57
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_52809693
rot cubewoods
When all else fails, you always have delusion.
pi_52816245
Jammer dat de leak clean is, en een transcode


Dan maar wachten tot ik het album zelf binnen heb
"so if your message ain't shit, fuck the records you sold, cuz if you go platinum, it's got nothing to do with luck, it just means that a million people are stupid as fuck"
-Revolutionary Immortal Technique
pi_52817454
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 17:59 schreef Cubewoods het volgende:
Jammer dat de leak clean is, en een transcode


Dan maar wachten tot ik het album zelf binnen heb
Staat "Classic" er op, die Premo track met Nas, Rakim en KRS?

Dat zijn dan al twee redenen om 'm te kopen wanneer het album uit is.
  donderdag 30 augustus 2007 @ 19:26:18 #60
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_52818818
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 18:40 schreef Mar10Segovia het volgende:

[..]

Staat "Classic" er op, die Premo track met Nas, Rakim en KRS?

Dat zijn dan al twee redenen om 'm te kopen wanneer het album uit is.
Nope. Als ie op een album moet komen dan zou het op eentje van Primo moeten, lijkt me wel zo logisch, maar ik weet van niks
Denk dat het een single blijft.
quote:
Rakim announced that "The Seventh Seal" would be released July 7, 2007. [1], although the album has not been release as of August 2007, but according to hip-hopgalaxy.com it is to be released September 7, 2007.
Zou die misschien hier op komen te staan?
When all else fails, you always have delusion.
pi_52819006
Zal ook wel niet.
24 september staat Rakim trouwens in de Melkweg. Ik denk dat ik er wel heen ga want ik wil de man gewoon live gezien hebben.
pi_52823370
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 19:33 schreef Mar10Segovia het volgende:
Zal ook wel niet.
24 september staat Rakim trouwens in de Melkweg. Ik denk dat ik er wel heen ga want ik wil de man gewoon live gezien hebben.
Het leek zo mooi maar het was toch te mooi om waar te zijn. De show van Rakim in de Melkweg op 24 september gaat niet door. Hij schijnt "paspoortproblemen" te hebben.


In 1998 trad hij voor het laatst in Nederland op. Een Amerikaans paspoort is tien jaar geldig dus het zou kunnen dat Rakim Allah (of William Michael Griffin, zoals de overheid hem kent) is vergeten 'm te verlengen. Maar dan nog: het duurt twee à drie weken om een nieuw paspoort te verkrijgen. Zou Rakim soms toch andere problemen hebben?

Bron: Statemagazine.nl
"so if your message ain't shit, fuck the records you sold, cuz if you go platinum, it's got nothing to do with luck, it just means that a million people are stupid as fuck"
-Revolutionary Immortal Technique
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 10:33:12 #63
120647 BadKeukenTegel
Heer ende Meester
pi_52834404
Wat vinden jullie van Tech N9ne - Misery Loves Kompany?
Al sterven er miljoenen kleine Afrikaantjes van de dorst, ik loop tenminste rond met een puik merk op m'n borst.
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 14:36:20 #64
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_52841921
Damn Graduation is echt vet...geen transcode en dirty .

Vet album..
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_52841953
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 10:33 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Wat vinden jullie van Tech N9ne - Misery Loves Kompany?
sinds ik I'm a playa van hem heb gehoord ontwijk ik alles van hem als de pest
pi_52845941
Zo na 2 keer luisteren gaat Graduation richting College Dropout niveau, gelukkig maar, dat Late Registration was te wack voor woorden. Nu nog ff wachten op de dirty grourip van Curtis
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 18:59:28 #67
143940 Cubewoods
Chi-Town's God
pi_52849421
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 14:36 schreef MMaRsu het volgende:
Damn Graduation is echt vet...geen transcode en dirty .

Vet album..
Idd, nu al stukken beter als Late Registration imo.

Echt alle tracks zijn stuk voor stuk dope, alleen Drunk and Hot Girls, en Barry Bonds zijn wat minder maar nu ik ze een paar keer heb gehoort kom ik er steeds meer in
"so if your message ain't shit, fuck the records you sold, cuz if you go platinum, it's got nothing to do with luck, it just means that a million people are stupid as fuck"
-Revolutionary Immortal Technique
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 19:19:53 #68
181362 Paramnesia
f.k.a. Razzberry
pi_52850008
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 16:54 schreef rotskibo het volgende:
Zo na 2 keer luisteren gaat Graduation richting College Dropout niveau, gelukkig maar, dat Late Registration was te wack voor woorden. Nu nog ff wachten op de dirty grourip van Curtis
6x gedownd, 6x niks
Op al deze posts is de no-homo clausule van toepassing.
The beaver is still fucked up, but fucked up with a yellow-black kind of feeling to it.
Omcircel koosnaam naar keuze: Razzy, Razz, Para, Kaizer Soze, Pablo.
pi_52859772
die laatste (nieuwe) instrumentale van Oh No(Dr No's Oxpiriment) vind ik wel tof eilk.
pi_52866089
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 20:07 schreef Mar10Segovia het volgende:
Check.

Wat vinden we van Pharoahe Monch's nieuwe album? Geen gastrappers, zelfs geen Prince Po. In plaats daarvan wordt er onverwacht veel gezongen door de gasten, maar het klinkt al met al best tof vind ik.
vind ik ook, niet zo goed als internal affairs, maar er staan zeker een aantal toffe tracks tussen.

When The Gun Draws
Body Baby
pi_52868082
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 21:49 schreef Cubewoods het volgende:

[..]

Het leek zo mooi maar het was toch te mooi om waar te zijn. De show van Rakim in de Melkweg op 24 september gaat niet door. Hij schijnt "paspoortproblemen" te hebben.


In 1998 trad hij voor het laatst in Nederland op. Een Amerikaans paspoort is tien jaar geldig dus het zou kunnen dat Rakim Allah (of William Michael Griffin, zoals de overheid hem kent) is vergeten 'm te verlengen. Maar dan nog: het duurt twee à drie weken om een nieuw paspoort te verkrijgen. Zou Rakim soms toch andere problemen hebben?

Bron: Statemagazine.nl
En damn, het was wack. Drum Rhythm Festival, jwt. Of was dat in '97
  zaterdag 1 september 2007 @ 15:32:27 #72
56633 JimmyJames
Unspeakable powers
pi_52868284
-Kan iemand me een goeie koptelefoon aanraden? Comfortabel, rond de 40-50 en om vooral naar hh te luisteren.

-wat is het beste album van Redman?
Please Move The Deer Crossing Sign
pi_52868366
Eerste vraag geen idee, tweede vraag: Whut? Thee album Without a shadow of a doubt.
pi_52869828
Als je redmand tof vind zou ik zijn eerste 3 albums aanraden whut??thee album , there iz a darkside en muddy waters , de laatste is mijn favo.
  zaterdag 1 september 2007 @ 17:50:33 #75
51679 Mar10Segovia
Interspectacular
pi_52870932
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 01:29 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
die laatste (nieuwe) instrumentale van Oh No(Dr No's Oxpiriment) vind ik wel tof eilk.
Die heb ik een weekje geleden gekocht en in tegenstelling tot The Disrupt vind ik deze ook tof. Een beetje hetzelfde idee als die Beat Konducta dingen van zijn grote broer
  zaterdag 1 september 2007 @ 17:51:12 #76
51679 Mar10Segovia
Interspectacular
pi_52870948
En het beste album van Redman vind ik Whut? Thee Album.
pi_52870976
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 17:51 schreef Mar10Segovia het volgende:
En het beste album van Redman vind ik Whut? Thee Album.
pi_52872026
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 17:50 schreef Mar10Segovia het volgende:

[..]

Die heb ik een weekje geleden gekocht en in tegenstelling tot The Disrupt vind ik deze ook tof. Een beetje hetzelfde idee als die Beat Konducta dingen van zijn grote broer
ik vond The Disrupt ook niet zo tof, alhowel zn producties op het album van kazi wel weer goed aan te hoern waren.

en idd Whut Thee album vind ik ook de beste alhoewel de drie albums die daatrna uitgegeven zijn ook behoolijk tof zijn
pi_52872158
http://youtube.com/watch?v=dhtPfMZ6_oQ


Sorry die moest ik even posten! Heerlijk nummer
zakelijk
pi_52872291
Digable Planets die heb ik lang niet gehoord.
ga t eerste album maar weer opzetten
pi_52880519
Whut Thee is het beste Redman album idd, vooral om bij feestjes op te zetten, maar als ik gewoon thuis zit zet ik liever Muddy Waters op, die baslijnen op dat album zijn echt te vet.

Nieuwe Kanye album op het eerste gehoor iets tegenvallend, maar heb alleen snippets gehoord van elke track, dus kan nog niet echt goed oordelen.
pi_52889782
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 18:44 schreef Zuen het volgende:
http://youtube.com/watch?v=dhtPfMZ6_oQ


Sorry die moest ik even posten! Heerlijk nummer
DIGABLE!!!!!

Moddervet album! Zit denk ik zelfs in m'n Top 10 Dopeste Hiphop Albums Ever.

Laters!!

AA
MANTRONIX???
Positive Energy Activates Constant Elevation
  zondag 2 september 2007 @ 14:44:09 #83
51679 Mar10Segovia
Interspectacular
pi_52890490
Digable Planets is zeker tof. Heerlijke muziek om bij een mooi zonnig weertje op te zetten.
Vooral Reachin' vind ik heerlijk
pi_52891679
Ik vind de lyrics bij Digable wel wat cheesy soms, maar de beats zijn zeker wel okay!
  zondag 2 september 2007 @ 16:27:37 #85
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_52893514
gisteren btw relax gezien , wel een toffe live act
  zondag 2 september 2007 @ 23:21:23 #87
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_52904853
quote:
Op zondag 2 september 2007 14:44 schreef Mar10Segovia het volgende:
Digable Planets is zeker tof. Heerlijke muziek om bij een mooi zonnig weertje op te zetten.
Vooral Reachin' vind ik heerlijk
Ja, net gedownload, en ik vind Where I'm From erg leuk, trompetjes
Hele album is ook relaxt, in tegenstelling tot Blowout Combs.

Kent iemand trouwens Saul Williams, hij maakt heel gekke hiphop, maar het is wel tof Grippo en List of Demands zijn tof, en Act III heeft een refrein van Zach de la Rocha.

http://www.youtube.com/watch?v=l1llNYAlYrc
When all else fails, you always have delusion.
  zondag 2 september 2007 @ 23:33:34 #88
35530 klaus_beyer
immer grade waus
pi_52905190
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 15:03 schreef Ronalld het volgende:
The hip hop festival tour featuring Rage Against the Machine, Wu-Tang Clan, and Public Enemy will take place during the summer of 2007. Other announced artists on the tour are: Nas*, Cypress Hill, The Roots, Mos Def, Talib Kweli, EPMD, MF Doom*, Pharoahe Monch, Sage Francis, Hieroglyphics*, Immortal Technique, Living Legends, Blackalicious*, The Coup*, MURS, Jedi Mind Tricks, Brother Ali, Cage, Mr. Lif, Grouch & Eligh, Hangar 18, Blueprint, Lucky I AM*, Erykah Badu, Rakim, Boot Camp Click, and just recently added, Slum Village, UGK, David Banner, and M.O.P.

Oh man, daar zou ik best heen willen. ^^

Was een trippe feestje was het! Heb hem 11 augustus bijgewoond in San Bernadino (los angeles). Kan wel ff wat fotos posten, welke website kan ik dat uploaden? ...heb gewoon mos def, talib kweli en nas gemist omdat we te lui waren om op tijd te komen..was balen, maar gelukking mos def en talib kweil ooit eerder live gezien. Trouwens, iedereen, inclusief cypress, was alle grote oude hits aan het performen, dat was lekker.
Die Glatze Arschlog
  zondag 2 september 2007 @ 23:43:24 #89
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_52905435
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_52909241
quote:
Classic material! Heel dat album (Channel Live: Station Identifaction) is dope overigens. Heb 'm nog ergens in de kast staan.

Laters!!

AA

[ Bericht 1% gewijzigd door AboruAsli op 03-09-2007 20:39:49 ]
MANTRONIX???
Positive Energy Activates Constant Elevation
pi_52921566
Mr. J Medeiros -- Constance

album is ook zeer goed te pruimen
  maandag 3 september 2007 @ 22:17:32 #92
51679 Mar10Segovia
Interspectacular
pi_52926967
Kwam laatst een review tegen over dat album. Ben nu wel erg nieuwsgierig...

En ik weet niet of Below The Heavens van Blue & Exile hier al eens voorbij gekomen is.. maar die is ook zeer prettig.
pi_52931203
quote:
Op zondag 2 september 2007 23:33 schreef klaus_beyer het volgende:

[..]


Was een trippe feestje was het! Heb hem 11 augustus bijgewoond in San Bernadino (los angeles). Kan wel ff wat fotos posten, welke website kan ik dat uploaden? ...heb gewoon mos def, talib kweli en nas gemist omdat we te lui waren om op tijd te komen..was balen, maar gelukking mos def en talib kweil ooit eerder live gezien. Trouwens, iedereen, inclusief cypress, was alle grote oude hits aan het performen, dat was lekker.
70 dollar voor een kaartje...dat is geen geld! Maar het waren inderdaad erg vette optredens. Vooral Cypress en Rage. En die columnist had gelijk: weinig donker volk, vrijwel allemaal blank.
Bigheadz R.I.P.
  dinsdag 4 september 2007 @ 13:12:02 #94
143940 Cubewoods
Chi-Town's God
pi_52936531
quote:
1. Baha'i Healing Prayer
2. Second Chapter
3. Opening Salvo
4. North By Northwest
5. Ordinary Guys
6. Still Got Love
7. Bayani
8. Loyalty
9. Fire For The People
10. Xenophobia
11. The Distance
12. Back Home
13. 50 Thousand Deep
14. Morning Of America
15. Joe Metro

Bayani is the second full-length album by alternative hip hop group Blue Scholars. The album was released on the group's own label, Mass Line Media, on June 12, 2007 nationwide and has available for purchase at their shows since May 11.

The album's title comes from the Tagalog and Persian languages, meaning "heroes of the people" and "the Word," respectively.

The album is thematically similar to the duo's previous works, with some songs focused on sociopolitical issues and others showing devotion for the Seattle area. The song "50 Thousand Deep" in particular brings both themes together and describes the events of the "Battle of Seattle" in November 1999. The song was the inspiration of an interview featured in Seattle paper The Stranger with Geologic and Against Me! frontman Tom Gabel, who also wrote a song about the WTO protests titled "Baby, I'm an Anarchist."

A video for the song "Back Home" was produced by Sabzi's brother Zia and released in June 2007.
Leuk album
"so if your message ain't shit, fuck the records you sold, cuz if you go platinum, it's got nothing to do with luck, it just means that a million people are stupid as fuck"
-Revolutionary Immortal Technique
pi_52985924
Chamillionaire - Ultimate Victory gelekt.

Ik weet dat het jullie geen reet interesseert, maar toch.
Al sterven er miljoenen kleine Afrikaantjes van de dorst, ik loop tenminste rond met een puik merk op m'n borst.
pi_52987143
vindt ultimate victory tot nu toe heel erg flex
pi_52987157
quote:
Op donderdag 6 september 2007 18:16 schreef rotskibo het volgende:
vindt ultimate victory tot nu toe heel erg flex
Of niet.
Al sterven er miljoenen kleine Afrikaantjes van de dorst, ik loop tenminste rond met een puik merk op m'n borst.
pi_52987566
Net ook even geluisterd, klinkt goed.
Maar eerst Mystery Repeats
"so if your message ain't shit, fuck the records you sold, cuz if you go platinum, it's got nothing to do with luck, it just means that a million people are stupid as fuck"
-Revolutionary Immortal Technique
  vrijdag 7 september 2007 @ 21:03:47 #99
49096 cosmick
Les Yeux Orange
pi_53015318
quote:
Op maandag 3 september 2007 18:18 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Mr. J Medeiros -- Constance
album is ook zeer goed te pruimen
Zeker! Aangenaam verrast zelfs. Staan erg leuke tracks op (dat gezang op bijv. "change" trek ik wat minder).

En.. Arkir - legacy, uit 2006 weliswaar, is ook zeker goed te pruimen.
  dinsdag 11 september 2007 @ 16:15:05 #100
85618 No-P
Dosis sola venenum facit
pi_53098589
zijn hier ook immortal technique fans?
heb hem nu 2 keer gezien in de melkweg en nu helaas al een hele tijd aan het wachten op zijn nieuwe album.
Sei wachsam,
Fall nicht auf sie rein! Paß auf, daß du deine Freiheit nutzt,
Die Freiheit nutzt sich ab, wenn du sie nicht nutzt!
  dinsdag 11 september 2007 @ 18:15:36 #101
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_53101295
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 16:15 schreef No-P het volgende:
zijn hier ook immortal technique fans?
heb hem nu 2 keer gezien in de melkweg en nu helaas al een hele tijd aan het wachten op zijn nieuwe album.
ik vind revolution part 1 & 2 wel toffe platen ja, jammergenoeg heb ik hem nooit live gezien.
  dinsdag 11 september 2007 @ 18:46:12 #102
51679 Mar10Segovia
Interspectacular
pi_53102134
Ik vind Immortal Technique een goede rapper, maar het is geen muziek die ik vaak luister. Daarvoor ligt zijn stijl mij niet helemaal. Je moet maar net zin hebben in al dat geschreeuw en gevloek
Overigens heb ik 'm een jaar of 3 geleden eens live gezien in Breda en dat was gewoon gaaf.
  dinsdag 11 september 2007 @ 20:00:47 #103
85618 No-P
Dosis sola venenum facit
pi_53103613
als hij een nieuw album uitbrengt komt hij waarschijnlijk wel weer in de Melkweg.

kijkt naar Mar10Segovia's avatar-----

ATCQ _o_
dat is samen met Cypress Hill mijn favoriete hiphopgroep
Sei wachsam,
Fall nicht auf sie rein! Paß auf, daß du deine Freiheit nutzt,
Die Freiheit nutzt sich ab, wenn du sie nicht nutzt!
pi_53114796
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 16:15 schreef No-P het volgende:
zijn hier ook immortal technique fans?
heb hem nu 2 keer gezien in de melkweg en nu helaas al een hele tijd aan het wachten op zijn nieuwe album.
Zeker!!! Eén van de betere rappers van dit moment. Goede flow, goede boodschap. Jammer dat 'The Middle Passage' zo lang op zich laat wachten...

Laters!!

AA
MANTRONIX???
Positive Energy Activates Constant Elevation
pi_53114931
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 18:46 schreef Mar10Segovia het volgende:
Ik vind Immortal Technique een goede rapper, maar het is geen muziek die ik vaak luister. Daarvoor ligt zijn stijl mij niet helemaal. Je moet maar net zin hebben in al dat geschreeuw en gevloek
Overigens heb ik 'm een jaar of 3 geleden eens live gezien in Breda en dat was gewoon gaaf.
Gevloek? Valt wel mee bij IT juist. Nog maar een keer luisteren Tinus!
MANTRONIX???
Positive Energy Activates Constant Elevation
  woensdag 12 september 2007 @ 17:36:46 #106
51679 Mar10Segovia
Interspectacular
pi_53125982
quote:
Op woensdag 12 september 2007 09:39 schreef AboruAsli het volgende:

[..]

Gevloek? Valt wel mee bij IT juist. Nog maar een keer luisteren Tinus!
Zal ik doen... als ik in de stemming ben voor gevloek en geschreeuw
  woensdag 12 september 2007 @ 17:43:05 #107
51679 Mar10Segovia
Interspectacular
pi_53126121
Ik kwam zojuist deze tegen:
quote:
27 okt SPLASH WINTER EDITION
COMPLETE LINE-UP: Grand Puba, Canibus, Murs, K-Solo, Sean P, Guilty Simpson, Joell Ortiz, Black Milk, Duvelduvel & Butta Verse. host: Biz Markie
AFTERPARTY: Biz Markie, DJ's Edzon, SP, Lil Vic & Shaft.
Melkweg, Amsterdam
Murs en Grand Puba lijken mij tof... maar de rest trekt mij niet zo.

Oh, en kent iemand Curse Ov Dialect?
pi_53139260
Over grand puba heb pas het eerste album van brand nubian ''ontdekt'' heerlijke funky oldskool sound
en de mc zijn allemaal op niveau , en ik luister veel naar biz markie going off

Verder ziet dat slash er interresant uit
pi_53140464
Jedi Mind Tricks
  donderdag 13 september 2007 @ 13:42:20 #110
49096 cosmick
Les Yeux Orange
pi_53145141
quote:
Op donderdag 13 september 2007 09:41 schreef Hellrazor het volgende:
en ik luister veel naar biz markie going off
. Tof hè, toevallig heb ik 'm laatst ook weer eens opgezet. Ik heb alleen nog een andere, veel leukere versie van Cool V's Tribute To Scratching (met zo'n Jackson-5 sample).
pi_53147323
quote:
Op woensdag 12 september 2007 17:43 schreef Mar10Segovia het volgende:
Ik kwam zojuist deze tegen:
[..]

Murs en Grand Puba lijken mij tof... maar de rest trekt mij niet zo.

Oh, en kent iemand Curse Ov Dialect?
Damn Biz Markie wil ik wel zien eigenlijk als ie gaat draaien op die after!
pi_53149529
K-Solo, hmm...eens kijken of ik vervoer kan regelen.
  donderdag 13 september 2007 @ 22:11:00 #113
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_53157769
Nieuwe Pete Philly is gaaf. Empire en Tomb to Womb zijn mijn favo's
When all else fails, you always have delusion.
  zaterdag 15 september 2007 @ 19:00:05 #114
82589 S-Two
barba macacu
pi_53201716
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 14:36 schreef MMaRsu het volgende:
Damn Graduation is echt vet...geen transcode en dirty .

Vet album..
Dat nummer met die dude van Coldplay
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
  zaterdag 15 september 2007 @ 20:18:50 #115
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_53203621
Dit klinkt zeker wel tof.
quote:
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
Cunninlynguists
When all else fails, you always have delusion.
pi_53203969
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 20:18 schreef Mirel het volgende:

[..]

Cunninlynguists
ja alleen is die nieuwe stijl vanaf het 3e album wel minder
  zaterdag 15 september 2007 @ 20:45:58 #117
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_53204278
Nee joh, helemaal niet. The Light feat Club Dub
When all else fails, you always have delusion.
  zaterdag 15 september 2007 @ 22:33:04 #118
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_53207006
Nieuwe single van Dirty Acres!

link: http://blaat

[ Bericht 23% gewijzigd door nipeng op 17-09-2007 22:22:09 (Niet doen aub.) ]
When all else fails, you always have delusion.
pi_53207041
quote:
Op woensdag 12 september 2007 17:43 schreef Mar10Segovia het volgende:
Ik kwam zojuist deze tegen:
[..]

Murs en Grand Puba lijken mij tof... maar de rest trekt mij niet zo.

Oh, en kent iemand Curse Ov Dialect?
vet, K-Solo
alleen zijn er dan op die datum al teveel andere vette feesten
  maandag 17 september 2007 @ 22:26:19 #120
11502 nipeng
The last ride is free
pi_53257487
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 22:33 schreef Mirel het volgende:
Nieuwe single van Dirty Acres!
[afbeelding]
link: http://blaat
Niet dat soort downloads plaatsen aub. Strookt niet met de policy.
pi_53260614
Nieuwe album van Army of the Pharaohs is best wel dope, net ff door heen geskipped. Morgen maar is goed luisteren!
Otherwise we wouldn't do it. After all we're not fucking stupid! At least, we're not that fucking stupid!
pi_53264324
Heeft iemand een linkje voor me naar het eerste deel van de freestyle uit de laatste Yo! MTV raps aflevering (met Rakim en KRS-One)?
  dinsdag 18 september 2007 @ 10:04:27 #123
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_53264420
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 09:59 schreef Chriz2k het volgende:
Heeft iemand een linkje voor me naar het eerste deel van de freestyle uit de laatste Yo! MTV raps aflevering (met Rakim en KRS-One)?
Is verwijderd van youtube zie ik .

had hem als favoriet staan.
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
pi_53264980
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 10:04 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Is verwijderd van youtube zie ik .

had hem als favoriet staan.
Ja, dat probleem had ik ook al .

Deel 2 staat er nog wel op: http://www.youtube.com/watch?v=kzKueAdLUVo
  dinsdag 18 september 2007 @ 18:13:49 #125
149838 Q-Tip
Diamonds on my Neck
pi_53275954
Ik heb het op harde schijf staan.

Als je zoekt, zul je het vinden (Limewhire etc.)
pi_53309976
tvp
"The music business is a cruel and shallow money trench, a long plastic hallway where thieves and pimps run free, and good men die like dogs. There's also a negative side." - Hunter S. Thompson
Last.fm
  vrijdag 21 september 2007 @ 20:06:03 #127
51679 Mar10Segovia
Interspectacular
pi_53364876
Gaan er nog mensen naar Mos Def, begin december in Amsterdam?
  vrijdag 21 september 2007 @ 22:16:28 #128
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_53368428
quote:
Op maandag 17 september 2007 22:26 schreef nipeng het volgende:

[..]

Niet dat soort downloads plaatsen aub. Strookt niet met de policy.
was volledig legaal
When all else fails, you always have delusion.
  zaterdag 22 september 2007 @ 00:33:56 #129
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_53371983
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 20:06 schreef Mar10Segovia het volgende:
Gaan er nog mensen naar Mos Def, begin december in Amsterdam?
Nah, ik vind eigenlijk alleen Blackstar een goed album..
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_53374368
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 20:06 schreef Mar10Segovia het volgende:
Gaan er nog mensen naar Mos Def, begin december in Amsterdam?
misschien, als ik geld heb en zo.

is wel een van mijn favoriete artiesten.
full stops and exclamation marks
  zaterdag 22 september 2007 @ 11:17:10 #131
80382 manny
30 is best veel
pi_53376394
Gisteren today's art geweest in Korso in Den Haag.

Duvel, Kool Keith en nog wat andere activiteiten.

Sfeer was een beetje lafjes, maar wel leuke avond. Supah stond bij Kool Keith op het podium, toen ging het wel even los.

Leuke avond, 14e entree...das ook nog wel te overzien.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
  zaterdag 22 september 2007 @ 11:42:13 #132
85618 No-P
Dosis sola venenum facit
pi_53376903
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 00:33 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Nah, ik vind eigenlijk alleen Blackstar een goed album..
ik denk dat ik ook niet ga, geen groot van van mos def,

misschien dat ik wel naar BTNH ga, maar het laatste album van hen vind ik niet zo sterk...
Sei wachsam,
Fall nicht auf sie rein! Paß auf, daß du deine Freiheit nutzt,
Die Freiheit nutzt sich ab, wenn du sie nicht nutzt!
  zaterdag 22 september 2007 @ 11:45:32 #133
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_53376959
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 11:17 schreef manny het volgende:
Gisteren today's art geweest in Korso in Den Haag.

Duvel, Kool Keith en nog wat andere activiteiten.

Sfeer was een beetje lafjes, maar wel leuke avond. Supah stond bij Kool Keith op het podium, toen ging het wel even los.

Leuke avond, 14e entree...das ook nog wel te overzien.
Dr Octagon
When all else fails, you always have delusion.
  zaterdag 22 september 2007 @ 11:48:48 #134
80382 manny
30 is best veel
pi_53377027
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 11:45 schreef Mirel het volgende:

[..]

Dr Octagon
zeer zeker !
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
  zaterdag 22 september 2007 @ 12:13:43 #135
51679 Mar10Segovia
Interspectacular
pi_53377479
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 00:33 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Nah, ik vind eigenlijk alleen Blackstar een goed album..
Die is inderdaad geweldig. Ik heb onlangs via Ebay de LP gekocht, terwijl ik de CD (reissue) al heb
Maar Black On Both Sides is ook tof hoor.

Ik heb mijn kaartje hoe dan ook al enige tijd binnen.
pi_53388221
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 11:45 schreef Mirel het volgende:

[..]

Dr Octagon
Dr. Octagon is het project van Kool Keith samen met Dan The Automater... dat zal gister waarschijnlijk niet het geval zijn geweest
"The music business is a cruel and shallow money trench, a long plastic hallway where thieves and pimps run free, and good men die like dogs. There's also a negative side." - Hunter S. Thompson
Last.fm
  zaterdag 22 september 2007 @ 20:25:03 #137
143940 Cubewoods
Chi-Town's God
pi_53388653
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 12:13 schreef Mar10Segovia het volgende:

[..]

Die is inderdaad geweldig. Ik heb onlangs via Ebay de LP gekocht, terwijl ik de CD (reissue) al heb
Maar Black On Both Sides is ook tof hoor.

Ik heb mijn kaartje hoe dan ook al enige tijd binnen.
Blackstar 2 komt er ook aan
"so if your message ain't shit, fuck the records you sold, cuz if you go platinum, it's got nothing to do with luck, it just means that a million people are stupid as fuck"
-Revolutionary Immortal Technique
  zondag 23 september 2007 @ 15:46:32 #138
56633 JimmyJames
Unspeakable powers
pi_53407725
Brand Nubien One For All is tof.
Beetje dat atcq gevoel.
Please Move The Deer Crossing Sign
  zondag 23 september 2007 @ 16:20:28 #139
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_53408851
quote:
Op zondag 23 september 2007 15:46 schreef JimmyJames het volgende:
Brand Nubien One For All is tof.
Beetje dat atcq gevoel.


http://www.youtube.com/watch?v=-bVDVc7mH4o
  zondag 23 september 2007 @ 19:43:34 #140
56633 JimmyJames
Unspeakable powers
pi_53413264
Jedi Mind Trick lijkt dat een beetje op co-flow?
Please Move The Deer Crossing Sign
  zondag 23 september 2007 @ 19:47:16 #141
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_53413330
neu JMT ligt meer in het straatje Non-Phixion/Dead Prez, als je co-flo achtige dingen wil kan je beter naar platen van def jux luisteren alhoehel deze de laatste tijd niet bijzonder klinken.
  zondag 23 september 2007 @ 19:54:42 #142
56633 JimmyJames
Unspeakable powers
pi_53413497
Dat triphop album van co flow vind ik nog wel vet, maar die solo platen van ELP mwah. Funcrusher kon ook alleen maar uniek zijn vanwege zijn kwaliteiten (8 steps to perfection ).
Please Move The Deer Crossing Sign
pi_53432112
Yo, ik zocht de muziek uit dit filmpje naar weet het inmiddels al

http://www.youtube.com/watch?v=KCy9nrchqFI

DJ Shadow w/ Mos Def - Six Days The Remix

[ Bericht 34% gewijzigd door ilona-scuderia op 24-09-2007 14:46:12 ]
  maandag 24 september 2007 @ 23:26:08 #144
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_53447735
Ben nu ff naar Shyheim aan het luisteren, lekkere 90's rap.

Wu Tang Shoalin
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_53450181
quote:
Op maandag 24 september 2007 14:28 schreef ilona-scuderia het volgende:
Yo, ik zocht de muziek uit dit filmpje naar weet het inmiddels al

http://www.youtube.com/watch?v=KCy9nrchqFI

DJ Shadow w/ Mos Def - Six Days The Remix
ah is dat dj shadow. nooit bij stilgestaan eigenlijk terwijl ik het wel kende. tof nummer!
full stops and exclamation marks
pi_53450200
quote:
Op maandag 24 september 2007 23:26 schreef MMaRsu het volgende:
Ben nu ff naar Shyheim aan het luisteren, lekkere 90's rap.

Wu Tang Shoalin
die cd heb ik hier ook nog. iemand kopen?

wel een authentiek new yorks exemplaar gekocht op times square!
full stops and exclamation marks
  dinsdag 25 september 2007 @ 01:42:19 #147
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_53450394
Welke cd? Msschien wel interesse
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_53450420
zie ik net nadat ik dat dj shadow ding heb gekeken op youtube bij de related links zo 'fast food freestyle' staan, dus ik denk wat is dat dan? nou, dit dus:

full stops and exclamation marks
  dinsdag 25 september 2007 @ 01:46:53 #149
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_53450441
Maarrem welke cd van Shyheim heb je?
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_53450455
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 01:42 schreef MMaRsu het volgende:
Welke cd? Msschien wel interesse
shyheim - the lost generation

ik dacht dat jij die juist aan het luisteren was haha.

maar ik wil hem ook wel op slsk zetten of zo hoor
full stops and exclamation marks
  dinsdag 25 september 2007 @ 01:55:29 #151
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_53450524
Nee die ben ik ook aan het luisteren, maar wil hem wel van je overkopen
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  dinsdag 25 september 2007 @ 02:11:52 #152
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_53450639
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 01:44 schreef krioro het volgende:
zie ik net nadat ik dat dj shadow ding heb gekeken op youtube bij de related links zo 'fast food freestyle' staan, dus ik denk wat is dat dan? nou, dit dus:

  dinsdag 25 september 2007 @ 18:57:53 #153
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_53466447
Mensen nieuwe album van Army of the Pharaohs al gechecked?

Vind vooral Don't Cry, Murda Murda, Bloody Tears en Swords Drawn vet. Vond het vorige album ook dik maar daar sprongen er écht een paar nummers uit. Hier is ie over het algemeen dope. Vooral Planetary van Outerspace vind ik weer dik, maar dat is denk ik persoonlijk
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
  vrijdag 28 september 2007 @ 17:11:52 #154
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_53548423
ook weer een paar platen gescoord:

Aesop Rock --None Shall Pass
Blue Scholars -- Bayani
Peanut Butter Wolf -- 2k8 B-Ball Zombie War
Percee P -- Perseverance
Pete Philly & Perquisite -- Mystery Repeats
  vrijdag 28 september 2007 @ 17:16:27 #155
51679 Mar10Segovia
Interspectacular
pi_53548530
Dat nieuwe album van Aesop Rock is tof. Een van de betere hiphopalbums van het jaar tot nu toe, vind ik.
Maar laat ons vooral weten wat je van Perseverance vind
  vrijdag 28 september 2007 @ 18:56:11 #156
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_53550761
op het eerste gehoor klinkt hij wel tof , alhoewel ik die van PBW beter vind klinken.
pi_53554050
en die van percee p (geproduceert door madlib) viel mij een beetje tegen na de 1e paar keer

Beatcondocta in india is wel tof
pi_53559715
quote:
Na vier jaar hiphop in de late uurtjes valt het doek voor 3VOOR12XL, het radioprogramma van Kees de Koning, Andrew Makkinga en Melvin “Mr.” Wix op 3FM. Genreliefhebbers lijken tegenwoordig hun muziek en informatie op andere manieren te vinden, zo meldt de VRPO. Door een dalende interesse haalt het programma niet meer het benodigde aantal luisteraars.

Hiernaast is er door de muzikale herprofilering van 3FM geen ruimte meer voor hiphop op de zender. De laatste uitzending van 3VOOR12XL, zal die van de uitreiking van de Gouden Greep zijn op 28 december 2007.
pi_53569811
Beetje commercieel maar wel lekker

Kiddo Cee ft. Amber - Vieze Meid

http://www.youtube.com/watch?v=D_1-OC8rcQ8
  zaterdag 29 september 2007 @ 17:58:14 #160
51679 Mar10Segovia
Interspectacular
pi_53571802
Voor de concertgangers onder ons:
quote:
23 okt Biz Markie
Area 51 Skatepark, Eindhoven

9 nov Pharoahe Monch
Paradiso, Amsterdam (Jim... )

En 2 december natuurlijk Mos Def
Paradiso.
pi_53647040
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 17:58 schreef Mar10Segovia het volgende:
Voor de concertgangers onder ons:
[..]
Pharoahe solo vind ik niks aan het is wel op mn verjaardag

iemand dat album van die 2 proov gasten al gecheckt?
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 18:51:43 #162
51679 Mar10Segovia
Interspectacular
pi_53647300
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 18:41 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

Pharoahe solo vind ik niks aan het is wel op mn verjaardag
En het is nog bij jou in het dorp ook
Maar z'n nieuwe album is goed te doen hoor. Lijkt niet op OK maar toch, lekker album.
pi_53647362
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 18:51 schreef Mar10Segovia het volgende:

[..]

En het is nog bij jou in het dorp ook
Maar z'n nieuwe album is goed te doen hoor. Lijkt niet op OK maar toch, lekker album.
ja vond t wel ok maar niet echt bijzonder.
ik wil organized konfusion
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 21:26:20 #164
80382 manny
30 is best veel
pi_53652117
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 18:41 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

Pharoahe solo vind ik niks aan het is wel op mn verjaardag
edit: hehe... eerst lezen was al reactie..
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 21:49:53 #165
49096 cosmick
Les Yeux Orange
pi_53652948
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 18:56 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
op het eerste gehoor klinkt hij wel tof , alhoewel ik die van PBW beter vind klinken.
Sodeju, die is idd fucking goed zeg. Paar skipmomenten (die met dat nare kind) maar dat mag de pret niet drukken .
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 09:38:27 #166
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_53713513
KRS-One - Brown Skin Woman < Geweldig hoe in de beat de drumstukjes reversed zijn, heb het al die tijd nooit opgemerkt, maar nu heb ik de koptelefoon op.

Nieuwe Cunninlynguists album is trouwens ook top, Valley of Death
When all else fails, you always have delusion.
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 11:21:17 #167
51679 Mar10Segovia
Interspectacular
pi_53715965
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 09:38 schreef Mirel het volgende:
Nieuwe Cunninlynguists album is trouwens ook top, Valley of Death
Hoe is die vergeleken met Pieces Of Strange? Die vond ik namelijk erg tegenvallen t.o.v. Southernunderground en Will Rap For Food.
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 11:23:04 #168
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_53716000
Zal dat nieuwe Cunninglyguists album eens checken ben wel benieuwd.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 11:58:45 #169
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_53716958
Piece of Strange klinkt gewoon veel anders dan de vorige albums, en ik vind het zeker niet slecht. Dirty Acres klinkt wel meer zoals Piece of Strange.
When all else fails, you always have delusion.
pi_53721209
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 18:41 schreef jimjim1983 het volgende:
iemand dat album van die 2 proov gasten al gecheckt?
niemand? was erg Tribe-achtig heb ik gelezen
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 14:49:55 #171
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_53721332
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:45 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

niemand? was erg Tribe-achtig heb ik gelezen
nope ik heb nog steeds dat album van PBW in mn wisselaar zitten , dat ook deels soundtrack is van de nieuwe 2k sports nba game is , echt een toffe plaat.
pi_53726449
quote:
Wu-Tang Clan mag als eerste The Beatles samplen
Uitgegeven: 3 oktober 2007 07:02
Laatst gewijzigd: 3 oktober 2007 09:21

AMSTERDAM - In de hedendaagse popmuziek samplet men er lustig op los. Veel oude artiesten verdienen met de recycling van hun muziek zelfs nog een aardig centje. Nu zijn ook The Beatles overstag gegaan. Na het jarenlang tegenhouden van Beatle-samples, mag de Wu-Tang Clan met hun werk aan de slag.

Op 8 Diagrams, het eind van dit jaar verschijnende album van de New-Yorkse rapgroep, gaat producer RZA aan het werk met het beroemde White Album-nummer While My Guitar Gently Weeps.

Het resultaat heeft de titel Gently Weeps meegekregen en zal gastbijdragen bevatten van George Harrison's zoon Dhani en Chili Pepper John Frusciante. De raps in het nummer zijn afkomstig van Method Man en Ghostface Killah. De geruchten gaan dat ook Erykah Badu in het nummer te horen zal zijn.

Sample

In eerste instantie leek het even alsof de Wu-Tang Clan het nummer zou gaan coveren, maar inmiddels blijkt dat er aan het origineel van The Beatles zodanig is gesleuteld dat we nu van een sample mogen spreken.

Desalniettemin blijft het bijzonder dat beheerders van de rechten van The Beatles en die van Harrison, die het nummer schreef, in het bijzonder, na jarenlange terughoudendheid nu opeens toestemming geven. Een belangrijke rol hierbij zou gespeeld kunnen zijn door Dhani Harrison, die een grote fan is van de rappers.

Om het resultaat te kunnen horen moeten we wachten tot 4 december, wanneer 8 Diagrams uitkomt.
Wu-Tang .
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 19:45:30 #173
181362 Paramnesia
f.k.a. Razzberry
pi_53727996
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 18:41 schreef Chriz2k het volgende:

[..]

Wu-Tang .


Geruchten gaan op SOHH en XXL dat het geen sample is maar nagspeeld. Nog steeds een prestatie dat ze er toestemming voor hebben gekregen, maar er wordt dus wss geen pure sample gebruikt. Maar we kunnen pas beoordelen als het nummer er is.
Op al deze posts is de no-homo clausule van toepassing.
The beaver is still fucked up, but fucked up with a yellow-black kind of feeling to it.
Omcircel koosnaam naar keuze: Razzy, Razz, Para, Kaizer Soze, Pablo.
pi_53734521
The heart gently weeps-dinges staat op spinemagazine.com ergens.
dus goed zoeken, even naar luisteren en dan weer weg gooien.

maar heb nog niet kunnen luisteren.
http://nl.youtube.com/watch?v=OKI8s7NDrhs

Hij klinkt zeer fijn vind ik.
alleen moet er gewoon een beat onder.

[ Bericht 11% gewijzigd door Brownietje op 06-10-2007 01:19:30 ]
  zaterdag 6 oktober 2007 @ 00:25:09 #175
181362 Paramnesia
f.k.a. Razzberry
pi_53735213
Nieuwe NAS gelekt. En omg, wat een baws van een track. Ik hab hem nu op repeat staan.

http://www.zshare.net/audio/40279951e22507/
Op al deze posts is de no-homo clausule van toepassing.
The beaver is still fucked up, but fucked up with a yellow-black kind of feeling to it.
Omcircel koosnaam naar keuze: Razzy, Razz, Para, Kaizer Soze, Pablo.
  zaterdag 6 oktober 2007 @ 00:35:32 #176
49096 cosmick
Les Yeux Orange
pi_53735408
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 23:51 schreef Brownietje het volgende:
The heart gently weeps-dinges staat op spinemagazine.com ergens.
dus goed zoeken, even naar luisteren en dan weer weg gooien.
maar heb nog niet kunnen luisteren.
http://nl.youtube.com/watch?v=OKI8s7NDrhs
Hij klinkt zeer fijn vind ik.

Mijn god wat kut!
pi_53736971
Die Nastrack heeft het zelfde loopje als 10 PM Daydreamin van Syco
  zaterdag 6 oktober 2007 @ 10:08:09 #178
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_53738737
Wu-tang nummer klinkt gewoon gaaf, stelletje zeikerds.
When all else fails, you always have delusion.
  zaterdag 6 oktober 2007 @ 10:33:13 #179
80382 manny
30 is best veel
pi_53738926
Ben echt heel benieuwd naar dat Wu Tang album, stiekeme (vergeefse) hoop dat ze een dikke vette klasieker gaan neerzetten...
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_53738977
quote:
Op zaterdag 6 oktober 2007 00:35 schreef cosmick het volgende:

[..]

Mijn god wat kut!


Second that. Slappe plaat. Ach Cos, zal wel de generatiekloof zijn.

Kan me trouwens herinneren dat ergens in de 90'er jaren de groep Domino Theory (met Rudeboy, All Star Fresh en DJ Knowhow) ook al een Beatles sample hebben gebruikt voor het nummer Up the Par. Vele malen vetter!

Ze sampleden daarin 'Lady Madonna' : http://www.youtube.com/watch?v=9vf26cRtG_w

Laters!!

AA
MANTRONIX???
Positive Energy Activates Constant Elevation
  zaterdag 6 oktober 2007 @ 12:23:52 #181
51679 Mar10Segovia
Interspectacular
pi_53740594
Nou, de generatiekloof zal het niet zijn.. want ik vind het ook hélemaal niets.
pi_53743655
quote:
Op zaterdag 6 oktober 2007 12:23 schreef Mar10Segovia het volgende:
Nou, de generatiekloof zal het niet zijn.. want ik vind het ook hélemaal niets.


Pfew! Gelukkig! Maakte me al zorgen....
MANTRONIX???
Positive Energy Activates Constant Elevation
pi_53747938
Hopelijk 20 naar meet the streets , kan ik de lasoul eindelijk een keer live zien , hopelijk gaan ze veel van de eerste 3 albums doen
  zaterdag 6 oktober 2007 @ 21:48:49 #184
113173 Quannum
Well FOK! you!
pi_53751374
Die nieuwe track van Wu Tang!

Vorige week trouwens naar een optreden van Jawat geweest in een nieuw jeugdhuisje hier in Gent. En het was vet natuurlijk!

Jusqu'ici tout va bien
  maandag 8 oktober 2007 @ 10:32:26 #185
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_53785355
Dump the Clip van AOTP !
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
  maandag 8 oktober 2007 @ 14:45:19 #186
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_53791157
Heeft iemand toevallig een leuk stukje artwork voor Mystery Repeats voor in iTunes? Ik kan niks vinden op google/amazon.

Ik weet nog niet precies wat ik nou van die plaat moet vinden. Er staan een paar hele goede nummers op, maar ik mis een beetje de rauwheid waar ik eigenlijk van houd.

Hoi trouwens
Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
  maandag 8 oktober 2007 @ 17:58:03 #187
51679 Mar10Segovia
Interspectacular
pi_53795095
Ik vind Mystery Repeats een goed album maar ik vind 'm minder dan Mindstate.

Laatst trouwens (tegen beter weten in eigenlijk) dat nieuwe album van Brand Nubian geluisterd. Die kun je gerust laten liggen, was zonde van m'n tijd Toch wel jammer hoor.
  maandag 8 oktober 2007 @ 18:09:15 #188
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_53795352
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 17:58 schreef Mar10Segovia het volgende:
Ik vind Mystery Repeats een goed album maar ik vind 'm minder dan Mindstate.
Dat heb ik dus ook. Op Mindstate staan echt een paar pareltjes.
Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
pi_53804625
Is iemand hier bekend met het eerste album van Blac Monks - Secrets of the hidden temple, en zo ja is er misschien ook iemand die mij met een origineel exemplaar kan uphooken??
  dinsdag 9 oktober 2007 @ 07:58:19 #190
48112 AboruAsli
Do ya like?
pi_53806179
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 00:36 schreef HerrFrietsaus het volgende:
Is iemand hier bekend met het eerste album van Blac Monks - Secrets of the hidden temple, en zo ja is er misschien ook iemand die mij met een origineel exemplaar kan uphooken??
http://www.cduniverse.com(...)he+Hidden+Temple.htm

http://www.freerecordshop.nl/pages/productview.asp?productid=1383245&navid=6661

Ik ken het album overigens niet.

Laters!!

AA
MANTRONIX???
Positive Energy Activates Constant Elevation
pi_53825173
Ik vind mystery repeats weer een hele goede cd van pp&p, het is inderdaad geen mindstate maar dat is onmogelijk te evenaren. Awake, Last love song, balance, empire, mystery repeats en time flies vind ik tot nu de lekkerste nummers
pi_53826871
Kan niet wachten op 4 December.
  dinsdag 9 oktober 2007 @ 23:45:47 #193
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_53827013
wat is er 4 dec dan?
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_53827046
dan is het nog maar 1 nachtje slapen tot sinterklaas
  dinsdag 9 oktober 2007 @ 23:54:31 #195
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_53827238
oh nieuwe wu tang, ja idd.

Nieuwe nummer is ook dope, snap de haat niet.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_53828182
quote:
Ja ik zag hem ook al op bol.com maar ga hem bij de plaatselijke cdboer bestellen. Dacht eigenlijk dat het vrij obscuur was. Blijkt wel mee te vallen dus. Ik vind het wel een vrij dope album.
  woensdag 10 oktober 2007 @ 07:58:08 #197
49096 cosmick
Les Yeux Orange
pi_53830295
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 23:54 schreef MMaRsu het volgende:
Nieuwe nummer is ook dope, snap de haat niet.
Nou ja, de haat. Ik vind het te cheesy voor woorden. De beats.. .dat refrein.. man, dat kan toch niet .
pi_53831146
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 23:47 schreef jimjim1983 het volgende:
dan is het nog maar 1 nachtje slapen tot sinterklaas
Hahaha!!!

Moest ff hard lachen net op mijn werk!

Laters!!

AA
MANTRONIX???
Positive Energy Activates Constant Elevation
pi_53835172
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 07:58 schreef cosmick het volgende:

[..]

Nou ja, de haat. Ik vind het te cheesy voor woorden. De beats.. .dat refrein.. man, dat kan toch niet .
Telkens als ik nieuwe Wu tracks hoor wil ik het echt graag tof vinden, maar na een minuut luisteren ben ik er al flauw van Deze track deed me ook weinig, net als laatste nieuwe tracks die ik van persoonlijke favorieten als Raekwon en Method Man heb gehoord. Alleen Ghostface komt nog met goede shit lijkt 't.
  woensdag 10 oktober 2007 @ 12:09:19 #200
49096 cosmick
Les Yeux Orange
pi_53835439
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 11:57 schreef le_knightclub_soda het volgende:

[..]

Telkens als ik nieuwe Wu tracks hoor wil ik het echt graag tof vinden, maar na een minuut luisteren ben ik er al flauw van Deze track deed me ook weinig, net als laatste nieuwe tracks die ik van persoonlijke favorieten als Raekwon en Method Man heb gehoord. Alleen Ghostface komt nog met goede shit lijkt 't.
Heb je Peanut Butter Wolf ook gecheckt? Vind ik erg goed, zo ook de nieuwe Akir en Aesop Rock ook. Al zij het in iets mindere mate.
pi_53874844
Die nieuwe Wu-Tang is echt saai.

Alleen Method Man is okay, alleen duurt dat maar 10 seconden.
pi_53876951
tvp
I drink a lot of coffee before I go to sleep. It makes me dream faster.
pi_53877033
Wanneer komt die nieuwe pokoe van Rakim uit ?
pi_53878495
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2007 00:25 schreef Chriz2k het volgende:
Wanneer komt die nieuwe pokoe van Rakim uit ?
Ik vond het laatste Rakimalbum tan2 kut. Ik weet niet wie die nieuwe pokoe heeft geproduceerd maar het zal mij benieuwen. Komt er ook nog een album??
pi_53879181
The Seventh seal zou komen op 7/7/07
maar hij kwam niet.
pi_53879853
Ik vind de nieuwe track van Wu Tang wel oke eigenlijk, maar niet echt Wu Tang het komt allemaal niet zo hard meer. Wanneer komt die cd eigenlijk?
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
  vrijdag 12 oktober 2007 @ 18:13:48 #207
51679 Mar10Segovia
Interspectacular
pi_53890712
Ik zit nu halverwege maar die PBW is goedgekeurd ja
  vrijdag 12 oktober 2007 @ 20:44:06 #208
181362 Paramnesia
f.k.a. Razzberry
pi_53894189
Waaraan je merkt dat HipHopMinnend Fok oldscool is en geen fuck geeft om moderne zooi:


  • LL Cool J en Jay-Z lijken beef te hebben, iedereen wacht op de tracks. Fok geeft geen fok.
  • Ballerina P van de Mobb moet voor 3 en een half jaar de cel in. Fok geeft geen fok.
  • Lupe Fiasco fucked up bij de ATCQ-honor night, en zegt vervolgens dat hij meer MC Hammer hoorde in die tijd. Fok geeft geen fok.
  • Ja Rule heeft een van de hotste tracks op dit moment met The Game. Fok geeft geen fok. (Oke ik ook niet)
  • Lange Frans en SugaCane hebben 2 disses gericht tegen elkaar. Fok geeft geen fok.
  • Nas wordt beschuldigd van plagiaat. Fok geeft geen fok.

    En straight up, ben ik nou zo een breezer dat dit me een beetje intereseert of te jong ofzo. Ik weet het niet meer.
  • Op al deze posts is de no-homo clausule van toepassing.
    The beaver is still fucked up, but fucked up with a yellow-black kind of feeling to it.
    Omcircel koosnaam naar keuze: Razzy, Razz, Para, Kaizer Soze, Pablo.
      vrijdag 12 oktober 2007 @ 20:46:13 #209
    181362 Paramnesia
    f.k.a. Razzberry
    pi_53894246
    k weet het al. Ik lees te veel ML75, XXL, SOHH. Slecht voor je HipHopontwikkeling.
    Op al deze posts is de no-homo clausule van toepassing.
    The beaver is still fucked up, but fucked up with a yellow-black kind of feeling to it.
    Omcircel koosnaam naar keuze: Razzy, Razz, Para, Kaizer Soze, Pablo.
      vrijdag 12 oktober 2007 @ 21:04:40 #210
    49096 cosmick
    Les Yeux Orange
    pi_53894664
    quote:
    Op vrijdag 12 oktober 2007 20:44 schreef Paramnesia het volgende:
    Waaraan je merkt dat HipHopMinnend Fok oldscool is en geen fuck geeft om moderne zooi:
    PBW IS moderne zooi.

    En ik geef geen fok om die quotes van je .
    pi_53894776
    echt old school is nog niet eens zo mijn ding hoor. maar ik hou de nieuwe dingen ook niet echt meer bij. omdat de moeite teveel is voor de schrale opbrengst. en er genoeg oudere muziek is die ik nog niet ken. uit allerlei genres overigens.
    full stops and exclamation marks
      vrijdag 12 oktober 2007 @ 21:10:46 #212
    3462 PaRoDiUzZ
    Hiphop Hippie
    pi_53894800
    quote:
    Op vrijdag 12 oktober 2007 20:44 schreef Paramnesia het volgende:
    Waaraan je merkt dat HipHopMinnend Fok oldscool is en geen fuck geeft om moderne zooi:


  • LL Cool J en Jay-Z lijken beef te hebben, iedereen wacht op de tracks. Fok geeft geen fok.
  • Ballerina P van de Mobb moet voor 3 en een half jaar de cel in. Fok geeft geen fok.
  • Lupe Fiasco fucked up bij de ATCQ-honor night, en zegt vervolgens dat hij meer MC Hammer hoorde in die tijd. Fok geeft geen fok.
  • Ja Rule heeft een van de hotste tracks op dit moment met The Game. Fok geeft geen fok. (Oke ik ook niet)
  • Lange Frans en SugaCane hebben 2 disses gericht tegen elkaar. Fok geeft geen fok.
  • Nas wordt beschuldigd van plagiaat. Fok geeft geen fok.

    En straight up, ben ik nou zo een breezer dat dit me een beetje intereseert of te jong ofzo. Ik weet het niet meer.
  • Ik luister hiphop om de muziek, niet om de randverschijnselen , en ik ben ook geen liefhebber van disses en beefs.
      vrijdag 12 oktober 2007 @ 21:15:26 #213
    181362 Paramnesia
    f.k.a. Razzberry
    pi_53894878
    quote:
    Op vrijdag 12 oktober 2007 21:10 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

    [..]

    Ik luister hiphop om de muziek, niet om de randverschijnselen , en ik ben ook geen liefhebber van disses en beefs.
    Tuurlijk, ik hou van oldschool en ik hou van die artiesten. En hell, ik ben producer ik hou nog wel het meest van de muziek. Samen met jazz en soul.

    Maar stiekem is drama toch ook leuk. Ben ik dan echt zo lame dat ik dit toch ook interessant vind.
    Op al deze posts is de no-homo clausule van toepassing.
    The beaver is still fucked up, but fucked up with a yellow-black kind of feeling to it.
    Omcircel koosnaam naar keuze: Razzy, Razz, Para, Kaizer Soze, Pablo.
    pi_53895103
    quote:
    Op vrijdag 12 oktober 2007 20:44 schreef Paramnesia het volgende:
    Waaraan je merkt dat HipHopMinnend Fok oldscool is en geen fuck geeft om moderne zooi:


  • LL Cool J en Jay-Z lijken beef te hebben, iedereen wacht op de tracks. Fok geeft geen fok.
  • Ballerina P van de Mobb moet voor 3 en een half jaar de cel in. Fok geeft geen fok.
  • Lupe Fiasco fucked up bij de ATCQ-honor night, en zegt vervolgens dat hij meer MC Hammer hoorde in die tijd. Fok geeft geen fok.
  • Ja Rule heeft een van de hotste tracks op dit moment met The Game. Fok geeft geen fok. (Oke ik ook niet)
  • Lange Frans en SugaCane hebben 2 disses gericht tegen elkaar. Fok geeft geen fok.
  • Nas wordt beschuldigd van plagiaat. Fok geeft geen fok.

    En straight up, ben ik nou zo een breezer dat dit me een beetje intereseert of te jong ofzo. Ik weet het niet meer.
  • LL Cool J en Jay Z zijn tegenwoordig bagger,
    Mobb Deep is tegenwoordig bagger.
    Lupe Fiasco, tja dat vind ik ook redelijk bagger.
    Ja Rule
    Lange Frans
    en Nas is ook niets meer
    pi_53895134
    quote:
    Op vrijdag 12 oktober 2007 20:44 schreef Paramnesia het volgende:
    Waaraan je merkt dat HipHopMinnend Fok oldscool is en geen fuck geeft om moderne zooi:


  • LL Cool J en Jay-Z lijken beef te hebben, iedereen wacht op de tracks. Fok geeft geen fok.
  • Ballerina P van de Mobb moet voor 3 en een half jaar de cel in. Fok geeft geen fok.
  • Lupe Fiasco fucked up bij de ATCQ-honor night, en zegt vervolgens dat hij meer MC Hammer hoorde in die tijd. Fok geeft geen fok.
  • Ja Rule heeft een van de hotste tracks op dit moment met The Game. Fok geeft geen fok. (Oke ik ook niet)
  • Lange Frans en SugaCane hebben 2 disses gericht tegen elkaar. Fok geeft geen fok.
  • Nas wordt beschuldigd van plagiaat. Fok geeft geen fok.

    En straight up, ben ik nou zo een breezer dat dit me een beetje intereseert of te jong ofzo. Ik weet het niet meer.
  • Wat let je om het hier ter sprake te brengen dan? Daar staat geen verbod op hoor.

    Het klopt wel dat het grootste deel van de bezoekers van HHC niet echt commercial-minded is en meer into old school en undaground is, maar daar is toch niks mis mee? Leven en laten leven.

    Maar als jij over Lange Frans wilt posten, mijn zegen heb je!

    Laters!!

    AA
    MANTRONIX???
    Positive Energy Activates Constant Elevation
    pi_53896041
    tvp
      vrijdag 12 oktober 2007 @ 22:10:13 #217
    87680 Mirel
    Mirel wil een bongophone.
    pi_53896111
    Atmosphere - Cats Van Bags feat Brother Ali
    Beastie Boys - So What'cha Want

    wie weet nou nog meer van die nummers met lekker irritante kutherrie wat een beat voor moet stellen?
    When all else fails, you always have delusion.
      vrijdag 12 oktober 2007 @ 22:14:54 #218
    3462 PaRoDiUzZ
    Hiphop Hippie
    pi_53896216
    quote:
    Op vrijdag 12 oktober 2007 21:15 schreef Paramnesia het volgende:

    [..]

    Tuurlijk, ik hou van oldschool en ik hou van die artiesten. En hell, ik ben producer ik hou nog wel het meest van de muziek. Samen met jazz en soul.

    Maar stiekem is drama toch ook leuk. Ben ik dan echt zo lame dat ik dit toch ook interessant vind.
    Nee, jij bent niet lame, smaken verschillen nou eenmaal , en ik volg de pers wat urban/hiphop gebied is niet echt, ik ben ook niet (meer) into de albums die in het gemiddelde Free Record Shop vak staan, laatstaan dat ik de XXL/Vibe/Source lees.
    pi_53896264
    quote:
    Op vrijdag 12 oktober 2007 22:14 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

    [..]

    Nee, jij bent niet lame, smaken verschillen nou eenmaal , en ik volg de pers wat urban/hiphop gebied is niet echt, ik ben ook niet (meer) into de albums die in het gemiddelde Free Record Shop vak staan, laatstaan dat ik de XXL/Vibe/Source lees.
    Ik download elke maand gewoon een album waar de laatste Urban/R&B/HipHop nummers op staan
      vrijdag 12 oktober 2007 @ 22:18:16 #220
    3462 PaRoDiUzZ
    Hiphop Hippie
    pi_53896285
    quote:
    Op vrijdag 12 oktober 2007 22:17 schreef andre347 het volgende:

    [..]

    Ik download elke maand gewoon een album waar de laatste Urban/R&B/HipHop nummers op staan
    ik koop wat ik leuk vind, ik laat liggen wat ik niet trek.
      vrijdag 12 oktober 2007 @ 22:48:10 #221
    51679 Mar10Segovia
    Interspectacular
    pi_53897001
    quote:
    Op vrijdag 12 oktober 2007 20:44 schreef Paramnesia het volgende:
  • Lupe Fiasco fucked up bij de ATCQ-honor night, en zegt vervolgens dat hij meer MC Hammer hoorde in die tijd. Fok geeft geen fok.
  • Hier had ik toevallig wel over gelezen. Ik geloof dat hij een verse van Electric Relaxation enorm verneukte, omdat hij Midnight Marauders nooit heeft gehoord.

    Verder ga ik niet op je post in want er wordt hier genoeg hiphop van nu besproken.
      zaterdag 13 oktober 2007 @ 01:22:17 #222
    112068 MMaRsu
    I need some paprika
    pi_53900832
    Ja hij had een verse vergeten ofzo? Dat is wel dikke fuckup idd, ze hadden Kanye het beter laten doen.
    welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
    pi_53903916
    quote:
    Op vrijdag 12 oktober 2007 22:48 schreef Mar10Segovia het volgende:

    [..]

    Hier had ik toevallig wel over gelezen. Ik geloof dat hij een verse van Electric Relaxation enorm verneukte, omdat hij Midnight Marauders nooit heeft gehoord.

    Verder ga ik niet op je post in want er wordt hier genoeg hiphop van nu besproken.
    Nah, dan deed Lupe in ieder geval zijn achternaam eer aan.
    MANTRONIX???
    Positive Energy Activates Constant Elevation
      zaterdag 13 oktober 2007 @ 11:50:58 #224
    82589 S-Two
    barba macacu
    pi_53904451
    quote:
    Op zaterdag 13 oktober 2007 11:07 schreef AboruAsli het volgende:

    [..]

    Nah, dan deed Lupe in ieder geval zijn achternaam eer aan.


    In al die tijd dat ik hiphop luister heb ik me eigenlijk nog nooit bezig gehouden met prive-zaken van al die mensen. Boeit me niet zoveel, ik luister de muziek wel als het tof is, en anders niet.
    Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
    Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
    Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
    or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
    pi_53905303
    quote:
    Op vrijdag 12 oktober 2007 20:44 schreef Paramnesia het volgende:
    Waaraan je merkt dat HipHopMinnend Fok oldscool is en geen fuck geeft om moderne zooi:


  • LL Cool J en Jay-Z lijken beef te hebben, iedereen wacht op de tracks. Fok geeft geen fok.
  • Ballerina P van de Mobb moet voor 3 en een half jaar de cel in. Fok geeft geen fok.
  • Lupe Fiasco fucked up bij de ATCQ-honor night, en zegt vervolgens dat hij meer MC Hammer hoorde in die tijd. Fok geeft geen fok.
  • Ja Rule heeft een van de hotste tracks op dit moment met The Game. Fok geeft geen fok. (Oke ik ook niet)
  • Lange Frans en SugaCane hebben 2 disses gericht tegen elkaar. Fok geeft geen fok.
  • Nas wordt beschuldigd van plagiaat. Fok geeft geen fok.

    En straight up, ben ik nou zo een breezer dat dit me een beetje intereseert of te jong ofzo. Ik weet het niet meer.
  • 3voor12XL stopt en Fok geeft geen fok blijkbaar

    Maargoed, zoals AA al zei, niemand houdt je tegen om er over te posten natuurlijk. Voor zulke info bezoek ik dit topic niet meer echt eigenlijk, ik volg vooral de XXL site en State.


    Dat van Lupe Fiasco was aanvankelijk niet zo'n ramp, tot ie er nogal kanslos agressief op reageerde op het Okayplayer forum met idiote claims dat ie vroeger alleen 8Ball & MJG, NWA en Spice 1 luisterde en nooit Midnight Marauders had gehoord. Die laatste claim geloof ik wel, maar dat ie Spice 1 en 8Ball & MJG luisterde geloof ik niks van, volgens mij zat ie in die tijd bands als The Offspring, Radiohead, Smashing Pumpkins etc. te luisteren ipv uberhaupt hiphop.

    Sowieso, gezien zijn geclaimde gangstarap voorkeur uit z'n jeugd vind ik het nogal opvallend dat ie met een stijl komt die zo'n beetje een update is van het oude native tongues geluid. Hij probeert zich waarschijnlijk gewoon een harder imago aan te meten, maar pakt 't compleet verkeerd aan.

    Ohja en dan nog z'n claim dat Q-tip hem had lopen smeken om die tribute te doen, wat achteraf gewoon bullshit bleek Nou had ik al niet echt veel respect voor 'm met z'n raps over meisjes ontmoeten op je skateboard (het lijkt wel of Avril Lavigne z'n ghostwriter is), maar nu staat ie nog lager in 't vaandel wat mij betreft.
    pi_53905380
    quote:
    "I don't know the lyrics to certain songs to Midnight Marauders. And then I'll turn around and ask someone, 'Do you know the first verse to "Lay It Down" on 8ball & MJG's Comin' Out Hard?'" [Editor's note: "Lay It Down" actually appears on the duo's 1994 On the Outside Looking In album.]
    Een echte 8Ball & MJG fan die Lupe
      zaterdag 13 oktober 2007 @ 13:05:27 #227
    33549 Thomasumo
    User 33549 reporting for
    pi_53905575
    Zijn er hier ook beatmakers te vinden die mij goede tips kunnen geven over de samplebanks die ze gebruiken.
    Ik zoek met name nog een echt zware bas en en duistere synths.
    I am SO omniscient that if there were to be two omnisciences, I'd be both!
      zaterdag 13 oktober 2007 @ 14:01:10 #228
    49096 cosmick
    Les Yeux Orange
    pi_53906396
    quote:
    Op zaterdag 13 oktober 2007 13:05 schreef Thomasumo het volgende:
    Zijn er hier ook beatmakers te vinden die mij goede tips kunnen geven over de samplebanks die ze gebruiken.
    Ik zoek met name nog een echt zware bas en en duistere synths.
    De Nexus VSTi is erg goed; zo ook de Vanguard, ook qua bassen en zeker qua duistere synth. Die hele VST-serie van Rob Papen is een MUST. Die "Blue" heeft echt alles in huis. Ik gebruik ze om lekkere vage ambient te maken.

    Maarreh, als je hiphop maakt dan zoek je natuurlijk naar dope loops en toffe breaks hè .
    pi_53966143
    Dat nieuwe album van Jeru the Damaja is wel dikke vette crack op een paar nummers na.
      dinsdag 16 oktober 2007 @ 12:45:50 #230
    51679 Mar10Segovia
    Interspectacular
    pi_53966899
    Dikke vette crack?

    Sorry. Ik ben niet zo hip, is dat positief?
      dinsdag 16 oktober 2007 @ 12:47:52 #231
    49096 cosmick
    Les Yeux Orange
    pi_53966962
    quote:
    Op dinsdag 16 oktober 2007 12:45 schreef Mar10Segovia het volgende:
    Dikke vette crack?
    Sorry. Ik ben niet zo hip, is dat positief?
    . Ik vroeg het me ook al af ja.
      dinsdag 16 oktober 2007 @ 12:51:59 #232
    181362 Paramnesia
    f.k.a. Razzberry
    pi_53967070
    quote:
    Op dinsdag 16 oktober 2007 12:45 schreef Mar10Segovia het volgende:
    Dikke vette crack?

    Sorry. Ik ben niet zo hip, is dat positief?


    Ja man, echt crack. Zeer positief
    Op al deze posts is de no-homo clausule van toepassing.
    The beaver is still fucked up, but fucked up with a yellow-black kind of feeling to it.
    Omcircel koosnaam naar keuze: Razzy, Razz, Para, Kaizer Soze, Pablo.
    pi_53967762
    Tuurlijk is dat positief .
      dinsdag 16 oktober 2007 @ 13:49:23 #234
    181362 Paramnesia
    f.k.a. Razzberry
    pi_53968316
    Nigga Please
    Op al deze posts is de no-homo clausule van toepassing.
    The beaver is still fucked up, but fucked up with a yellow-black kind of feeling to it.
    Omcircel koosnaam naar keuze: Razzy, Razz, Para, Kaizer Soze, Pablo.
    pi_53968358
    Mijn uitspraak, niet de drugs .
      dinsdag 16 oktober 2007 @ 14:19:25 #236
    181362 Paramnesia
    f.k.a. Razzberry
    pi_53968935
    quote:
    Op dinsdag 16 oktober 2007 13:51 schreef Chriz2k het volgende:
    Mijn uitspraak, niet de drugs .
    * Paramnesia geeft de crackpipe door
    Op al deze posts is de no-homo clausule van toepassing.
    The beaver is still fucked up, but fucked up with a yellow-black kind of feeling to it.
    Omcircel koosnaam naar keuze: Razzy, Razz, Para, Kaizer Soze, Pablo.
      dinsdag 16 oktober 2007 @ 18:00:48 #237
    143940 Cubewoods
    Chi-Town's God
    pi_53972546
    Jeru The Damaja - The Crack
    "so if your message ain't shit, fuck the records you sold, cuz if you go platinum, it's got nothing to do with luck, it just means that a million people are stupid as fuck"
    -Revolutionary Immortal Technique
      woensdag 17 oktober 2007 @ 10:31:41 #238
    181362 Paramnesia
    f.k.a. Razzberry
    pi_53984318
    Prodigy - 3,5 jaar
    T.I. - minimaal 10 jaar

    de derde?
    Op al deze posts is de no-homo clausule van toepassing.
    The beaver is still fucked up, but fucked up with a yellow-black kind of feeling to it.
    Omcircel koosnaam naar keuze: Razzy, Razz, Para, Kaizer Soze, Pablo.
    pi_53984916
    Jay-Z voor het smokkelen van drugs in zijn lippen.
    pi_53984937
    ODB....
    Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
    Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
      vrijdag 19 oktober 2007 @ 20:33:38 #241
    37966 TimoBasso
    Vai Vai,we need Bayliss
    pi_54039067
    Urgh.. ik heb weer mijn " The Mouse & The Mask" periode .. 24/7 all day long
    SKB | Michel Fabrizio | Noriyuki Haga
    MotoGP | World Champion 2006 Nicky Hayden | World Champion 2007 Casey Stoner
    Alice Team | Mika Kallio | Niccolò Canepa
    pi_54043091
    Nas

    waarom nou?
      zaterdag 20 oktober 2007 @ 10:54:12 #243
    87680 Mirel
    Mirel wil een bongophone.
    pi_54048673
    quote:
    Deltron Event II

    An as-yet unreleased second album titled Deltron Event II.

    According to Kid Koala's website, from May 2006, he has finished the turntable portions of the second Deltron 3030 installment.

    In the latest Hierocast, Hieroglyphics' official podcast, Del confirmed that not only were the turntable portions done, but the beats as well, and he has yet to record the vocals.

    Dan the Automator stated that the recording of the new album would probably be done by December 2006, and that it would come out some time in 2007.
    wanneer komt ie nou?
    When all else fails, you always have delusion.
      zaterdag 20 oktober 2007 @ 19:52:58 #244
    181362 Paramnesia
    f.k.a. Razzberry
    pi_54056564
    quote:
    Op vrijdag 19 oktober 2007 23:24 schreef Brownietje het volgende:
    Nas

    waarom nou?
    ??

    - Geruchte van Plagiaat?
    - Dat ie zn album Nigger noemt?
    Op al deze posts is de no-homo clausule van toepassing.
    The beaver is still fucked up, but fucked up with a yellow-black kind of feeling to it.
    Omcircel koosnaam naar keuze: Razzy, Razz, Para, Kaizer Soze, Pablo.
      zondag 21 oktober 2007 @ 10:44:47 #245
    87680 Mirel
    Mirel wil een bongophone.
    pi_54067861
    Brother Ali was vrijdag bij Conan
    When all else fails, you always have delusion.
    pi_54115678
    Hoi centrale hiphoppers,

    Ook dit jaar is er weer een FOK! album top 100 allertijden 2007 . En omdat die top 100 elk jaar een ongevarieerd stukje indie-nerdproza is lijkt het me tijd dat eens te gaan veranderen. Dus als jullie even massaal ook wat lijstjes indienen, al is het maar een top 10, dan wordt het misschien nog wel leuk ook dit jaar. En anders niet gaan zeuren straks dat de hiphop ondervertegenwoordigd is natuurlijk

    Einde dienstmededeling
    Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
    Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
    pi_54116426
    quote:
    Op zaterdag 20 oktober 2007 19:52 schreef Paramnesia het volgende:
    - Dat ie zn album Nigger noemt?
      dinsdag 23 oktober 2007 @ 20:16:04 #248
    51679 Mar10Segovia
    Interspectacular
    pi_54117404
    Ik had het topic al gezien Sack_Blabbath. Ik ben intussen al begonnen met een voorzichtige selectie maar die moet nog flink uitgedund worden voordat 'ie neergekwatst kan worden
    pi_54117961
    Z'n album nigger ja, zodat die onvoorwaardelijk aandacht krijgt ook al is z'n album kut als bakstenen of goed zoals illmatic

    en surving the times klint trouwens wel goed

    [ Bericht 36% gewijzigd door Brownietje op 23-10-2007 20:42:06 ]
    pi_54117977
    Ik zal ook eens iets in elkaar prutsen.

    Iemand hier die bekend is met het album Real Ting van Mad Lion toevallig, niet echt pure hiphop maar wel een erg fijne plaat !
      dinsdag 23 oktober 2007 @ 20:42:32 #251
    181362 Paramnesia
    f.k.a. Razzberry
    pi_54118119
    quote:
    Op dinsdag 23 oktober 2007 20:36 schreef Brownietje het volgende:
    Z'n album nigger ja, zodat die onvoorwaardelijk aandacht krijgt ook al is z'n album kut als bakstenen of goed zoals illmatic
    Leert hij het ook eens. En het is een concept album he. Geschreven vanuit het standpunt van racist. Dus zo klopt hij wel.
    Op al deze posts is de no-homo clausule van toepassing.
    The beaver is still fucked up, but fucked up with a yellow-black kind of feeling to it.
    Omcircel koosnaam naar keuze: Razzy, Razz, Para, Kaizer Soze, Pablo.
      dinsdag 23 oktober 2007 @ 22:56:00 #252
    87680 Mirel
    Mirel wil een bongophone.
    pi_54122346
    After working over 10 years with Non Phixion, Ill Bill LCN family and a follow up to his classic "ILL BILL Is The Future" Mix CD series. "Black Metal" features appearances by Bill's new group, La Coka Nostra, OC, Styles P of D-Block, Sick Jacken of Psycho Realm, Jeru The Damaja, Killah Priest and more. His next project is a solo album on Uncle Howie Records entitled "The Hour Of Reprisal", slated for an early 2008 release. The album boasts appearances from Necro, Tech N9ne, Cypress Hill, Everlast, Bad Brains, Soulfly, Madball, Sick Jacken, Jedi Mind Tricks, Killswitch Engage, Immortal Technique, Q-Unique and Raekwon. It also features production by DJ Muggs, Necro, MoSS, Large Professor, T-Ray, DJ Lethal, DJ Premier, and Bill himself. He is also scheduled to release collabo albums with Raekwon, Jeru The Damaja, Sean Price & Crooked I.

    Kijk ik veel meer naar uit
    When all else fails, you always have delusion.
      dinsdag 23 oktober 2007 @ 23:43:48 #253
    3462 PaRoDiUzZ
    Hiphop Hippie
    pi_54123826
    Niet dat ik het niet tof vind klinken , maar hoe kan je zoiets nog een solo album noemen?
    pi_54140429
    gratis pharoah monch

    http://www.kersvers.net/
      donderdag 25 oktober 2007 @ 11:35:30 #255
    51679 Mar10Segovia
    Interspectacular
    pi_54155706
    Ik kwam het laatst ook ergens tegen ja. Ik moet alleen nog even uitzoeken waar die toko precies zit in Eindhoven. Of weet iemand dat al?
    pi_54157843
    Is er hier iemand die weet of er in Arnhem ergens een of meerdere platenzaken zitten met een relaxed hiphopaanbod zonder dat ik door de Lil Wayne's en Jon's heen moet worstelen??
      donderdag 25 oktober 2007 @ 18:16:48 #257
    37966 TimoBasso
    Vai Vai,we need Bayliss
    pi_54164197
    quote:
    Op donderdag 25 oktober 2007 11:35 schreef Mar10Segovia het volgende:
    Ik kwam het laatst ook ergens tegen ja. Ik moet alleen nog even uitzoeken waar die toko precies zit in Eindhoven. Of weet iemand dat al?
    Ik denk bij de TU,de oude "bunker" neem ik aan .. vlak bij het station
    SKB | Michel Fabrizio | Noriyuki Haga
    MotoGP | World Champion 2006 Nicky Hayden | World Champion 2007 Casey Stoner
    Alice Team | Mika Kallio | Niccolò Canepa
    pi_54167140
    quote:
    Op donderdag 25 oktober 2007 18:16 schreef TimoBasso het volgende:

    [..]

    Ik denk bij de TU,de oude "bunker" neem ik aan .. vlak bij het station
    Nee zit op het TU terrein zelf, wel vlakbij het station: kaartje . Is simpel te vinden, vanaf t station 5 minuutjes lopen oid. T is trouwens wel aan te raden op tijd te komen, want fat chance dat t druk wordt! Tot dan!
      vrijdag 26 oktober 2007 @ 16:08:05 #259
    181362 Paramnesia
    f.k.a. Razzberry
    pi_54183888
    American Ganster van Jay-Z driekwart gelekt.

    Kan geen linkje plaatsen vanwege Fok-Policy.

    Beste song: Succes feat. Nas.

    En ow ja:

    - Beat is te relaxed
    - Jay-Z swagger jacked Eminem voor zijn eerste 2 regels van de song
    - Nas zn vers > Jay-Z zn vers
    - Maak er nu dus maar van: "Nas murderd you on your own shit"
    Op al deze posts is de no-homo clausule van toepassing.
    The beaver is still fucked up, but fucked up with a yellow-black kind of feeling to it.
    Omcircel koosnaam naar keuze: Razzy, Razz, Para, Kaizer Soze, Pablo.
    pi_54187559
    Ne-gro please.

    alweer een nieuwe Wu trouwens, altijd dat gelek

    [ Bericht 83% gewijzigd door Brownietje op 26-10-2007 19:31:56 ]
      vrijdag 26 oktober 2007 @ 20:34:46 #261
    181362 Paramnesia
    f.k.a. Razzberry
    pi_54188967
    quote:
    Op vrijdag 26 oktober 2007 19:25 schreef Brownietje het volgende:
    Ne-gro please.

    alweer een nieuwe Wu trouwens, altijd dat gelek
    Lekken is oke.


    No maandverband
    Op al deze posts is de no-homo clausule van toepassing.
    The beaver is still fucked up, but fucked up with a yellow-black kind of feeling to it.
    Omcircel koosnaam naar keuze: Razzy, Razz, Para, Kaizer Soze, Pablo.
      zaterdag 27 oktober 2007 @ 10:32:53 #262
    80382 manny
    30 is best veel
    pi_54197747
    Zit ik mijn oude CD's door te ploegen, kom ik deze tegen.



    Zit al een week vast in mijn autoradio. Geniaal.
    proberen is de eerste stap naar falen
    een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
      zaterdag 27 oktober 2007 @ 23:40:06 #263
    80382 manny
    30 is best veel
    pi_54212300
    En vanavond een herhaling van die VPRO uitzending met de nederlandse hiphop geschiedenis..begint na 12en..
    proberen is de eerste stap naar falen
    een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
    pi_54215642
    quote:
    Op zaterdag 27 oktober 2007 23:40 schreef manny het volgende:
    En vanavond een herhaling van die VPRO uitzending met de nederlandse hiphop geschiedenis..begint na 12en..
    net gezien (had het nog niet eerder gezien). vond het wel leuk, nogal kort en beperkt maar sommige dingen waren echt tof.

    kan me zo effe niet meer herinneren wat ik allemaal tof vond maar hier een poging:

    eigenlijk alles van die documentaire met die belgische gast in de US
    e-life en mis met jazz-muzikanten
    rude boy (met urban dance squad)

    er was vast nog wel wat maar dat weet ik niet meer.

    [ Bericht 1% gewijzigd door krioro op 28-10-2007 02:02:09 ]
    full stops and exclamation marks
    pi_54215759
    quote:
    Op zondag 28 oktober 2007 02:27 schreef krioro het volgende:
    die documentaire met die belgische gast in de US
    weet iemand trouwens hoe die docu heet? vond het echt heel tof om te zien (en zou dus wel alles ervan willen zien). had trouwens nooit verwacht dat die belg zo into hiphop was, of althans genoeg om dit te doen.

    zelfs al zijn sommigen niet eens mijn favoriete artiesten, toch waren die interviews geweldig. last poets gast . dmc doet een stukje my adidas . ll cool j legt even de ll uit .
    full stops and exclamation marks
    pi_54215961
    quote:
    Op zaterdag 27 oktober 2007 23:40 schreef manny het volgende:
    En vanavond een herhaling van die VPRO uitzending met de nederlandse hiphop geschiedenis..begint na 12en..
    Ik heb het net ook gekeken, was leuk om te zien.
    "Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
      zondag 28 oktober 2007 @ 09:29:52 #267
    49096 cosmick
    Les Yeux Orange
    pi_54217670
    Die "Big Fun in a Big Town" docu blijft natuurlijk legendarisch. Had ik toen ook op mijn walkman idd .

    Ook leuk om D.A.M.N. weer eens te zien (beetje stom dat ze de namen verwarde, maar goed), destijds veel mee opgetreden.

    Jammer dat de rapper zo centraal stond. De muziek is toch ook van wezenlijk belang lijkt mij.
      zondag 28 oktober 2007 @ 10:53:13 #268
    48112 AboruAsli
    Do ya like?
    pi_54218485
    quote:
    Op zondag 28 oktober 2007 09:29 schreef cosmick het volgende:
    Die "Big Fun in a Big Town" docu blijft natuurlijk legendarisch. Had ik toen ook op mijn walkman idd .

    Ook leuk om D.A.M.N. weer eens te zien (beetje stom dat ze de namen verwarde, maar goed), destijds veel mee opgetreden.

    Jammer dat de rapper zo centraal stond. De muziek is toch ook van wezenlijk belang lijkt mij.
    Die Van Splunteren docu is echt te gek ja! Doug E Fresh, LL, Grandmaster Flash, alle hiphop grootheden passeren in die docu de revue. I.c.m. Style Wars staat die docu garant voor het ouderwetse hiphop gevoel!

    Laters!!

    AA
    MANTRONIX???
    Positive Energy Activates Constant Elevation
      zondag 28 oktober 2007 @ 10:59:32 #269
    49096 cosmick
    Les Yeux Orange
    pi_54218550
    quote:
    Op zondag 28 oktober 2007 10:53 schreef AboruAsli het volgende:
    [..]
    Die Van Splunteren docu is echt te gek ja! Doug E Fresh, LL, Grandmaster Flash, alle hiphop grootheden passeren in die docu de revue. I.c.m. Style Wars staat die docu garant voor het ouderwetse hiphop gevoel!
    Laters!!
    AA
    Bram rocks idd! Toen al, want hij was echt de enige die zich aan hiphop waagde. Dat stukje met Schoolly D en Code Money is echt zo cool! Jammer dat ze dat niet ff lieten zien.

    Style Wars idd .. vandaag maar weer eens aanzwengelen.
      dinsdag 30 oktober 2007 @ 18:03:00 #270
    143940 Cubewoods
    Chi-Town's God
    pi_54266997
    Eerste episode van Blacksmith TV staat op Youtube. Met aan het einde van deze mini-serie de aankondiging van Blackstar 2
    "so if your message ain't shit, fuck the records you sold, cuz if you go platinum, it's got nothing to do with luck, it just means that a million people are stupid as fuck"
    -Revolutionary Immortal Technique
      dinsdag 6 november 2007 @ 13:11:24 #271
    51679 Mar10Segovia
    Interspectacular
    pi_54403328
    Dinsdag 11 december Madlib in de Amsterdamse Melkweg.
    Stones Throw Presents: Madlib (live) & Supreme Team with J-Rocc of The Beat Junkies

    Wie gaan er nog meer?
      dinsdag 6 november 2007 @ 18:15:19 #272
    3462 PaRoDiUzZ
    Hiphop Hippie
    pi_54409868
    Waarom moeten dat soort dingen nou altijd doordeweeks plaatsvinden...
    pi_54410291
    quote:
    Op dinsdag 6 november 2007 13:11 schreef Mar10Segovia het volgende:
    Dinsdag 11 december Madlib in de Amsterdamse Melkweg.
    Stones Throw Presents: Madlib (live) & Supreme Team with J-Rocc of The Beat Junkies

    Wie gaan er nog meer?
    OOhh, daar ga ik dan ms. wel heen
    "Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
    pi_54410706
    quote:
    Op dinsdag 6 november 2007 18:15 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
    Waarom moeten dat soort dingen nou altijd doordeweeks plaatsvinden...
    en waarom dan niet gewoon hier in Tilburg


    chocolate (off corso) hadden ze ook een paar keer in 013 gedaan, er waren zo ongeveer 10-20 mensen
    full stops and exclamation marks
      dinsdag 6 november 2007 @ 19:29:21 #275
    51679 Mar10Segovia
    Interspectacular
    pi_54411655
    Ik zie het ook liever op een vrijdag of zaterdag, maarja. De volgende dag hoef ik toch alleen maar te werken...
    Overigens begint morgen de voorverkoop. En ik ga morgen dus gelijk een kaartje regelen want de vorige keer stond ik voor een uitverkochte Sugarfactory bij dat 10 year anniversary gedoe van Stones Throw. En toen waren er nog meer interessante figuren
      woensdag 7 november 2007 @ 14:08:04 #276
    37966 TimoBasso
    Vai Vai,we need Bayliss
    pi_54428800
    Morgen nog mensen naar Eindhoven?
    SKB | Michel Fabrizio | Noriyuki Haga
    MotoGP | World Champion 2006 Nicky Hayden | World Champion 2007 Casey Stoner
    Alice Team | Mika Kallio | Niccolò Canepa
    pi_54434632
    ik wil wel gaan maar als een trein retourtje 17 euro kost gaat dat niet door
    wil wel heel graag naar madlib alleen moet ik vinden die mee wil
      donderdag 8 november 2007 @ 12:42:34 #278
    51679 Mar10Segovia
    Interspectacular
    pi_54453187
    Ohja dat is vanavond al. Ik denk niet meer dat ik naar Pharoahe ga dan.
    pi_54481222
    Heeft Nipps (die gekke Jap) nog een beetje degelijk solo werk of neemt hij alleen op met anderen?
    zakelijk
      zondag 11 november 2007 @ 23:34:41 #280
    181362 Paramnesia
    f.k.a. Razzberry
    pi_54539995
    R.I.P. Ms. Donda West

    * Paramnesia zet Hey Mama op
    Op al deze posts is de no-homo clausule van toepassing.
    The beaver is still fucked up, but fucked up with a yellow-black kind of feeling to it.
    Omcircel koosnaam naar keuze: Razzy, Razz, Para, Kaizer Soze, Pablo.
      zondag 11 november 2007 @ 23:38:29 #281
    181362 Paramnesia
    f.k.a. Razzberry
    pi_54540102
    Nieuwe Cormega album sucked trouwens.
    Op al deze posts is de no-homo clausule van toepassing.
    The beaver is still fucked up, but fucked up with a yellow-black kind of feeling to it.
    Omcircel koosnaam naar keuze: Razzy, Razz, Para, Kaizer Soze, Pablo.
      maandag 12 november 2007 @ 00:14:28 #282
    87680 Mirel
    Mirel wil een bongophone.
    pi_54540833
    mama west dood?
    When all else fails, you always have delusion.
      maandag 12 november 2007 @ 12:27:20 #283
    143940 Cubewoods
    Chi-Town's God
    pi_54548129
    Hoop dat hij HmH niet canceled
    "so if your message ain't shit, fuck the records you sold, cuz if you go platinum, it's got nothing to do with luck, it just means that a million people are stupid as fuck"
    -Revolutionary Immortal Technique
    pi_54565215
    quote:
    Op maandag 12 november 2007 12:27 schreef Cubewoods het volgende:
    Hoop dat hij HmH niet canceled
    Als het wel doorgaat, gaat hij hopelijk niet te veel van zijn nieuwe album laten horen.
      dinsdag 13 november 2007 @ 07:51:32 #285
    181362 Paramnesia
    f.k.a. Razzberry
    pi_54567455
    quote:
    Op dinsdag 13 november 2007 00:18 schreef irencus het volgende:

    [..]

    Als het wel doorgaat, gaat hij hopelijk niet te veel van zijn nieuwe album laten horen.
    QFT
    Op al deze posts is de no-homo clausule van toepassing.
    The beaver is still fucked up, but fucked up with a yellow-black kind of feeling to it.
    Omcircel koosnaam naar keuze: Razzy, Razz, Para, Kaizer Soze, Pablo.
      dinsdag 13 november 2007 @ 12:36:33 #286
    143940 Cubewoods
    Chi-Town's God
    pi_54572807
    Oh zelf vind ik Graduation toch beter als Late Registration
    College Dropout blijft natuurlijk wel het beste, maar dat is nou eenmaal een klassieker.
    "so if your message ain't shit, fuck the records you sold, cuz if you go platinum, it's got nothing to do with luck, it just means that a million people are stupid as fuck"
    -Revolutionary Immortal Technique
    pi_54581600
    2 december Mos Def entree 35!!euro
    pi_54584506
    quote:
    Op maandag 12 november 2007 12:27 schreef Cubewoods het volgende:
    Hoop dat hij HmH niet canceled
    Denk 't wel eerlijkgezegd. En Mirel, trieste reactie.
    pi_54586399
    Ja RIP hoor, maarja dat soort dingen gebeuren nou eenmaal hoe kut ook. Om eerlijk te zijn vind ik dan dat je niet je show kan cancellen, hoe klote het ook is je hebt er wel voor gekozen om optredens te doen voor je fans.
    zakelijk
      dinsdag 13 november 2007 @ 22:45:26 #290
    87680 Mirel
    Mirel wil een bongophone.
    pi_54588414
    quote:
    Op dinsdag 13 november 2007 20:27 schreef le_knightclub_soda het volgende:

    [..]

    Denk 't wel eerlijkgezegd. En Mirel, trieste reactie.
    foute smiley code
    When all else fails, you always have delusion.
    pi_54590698
    quote:
    Op dinsdag 13 november 2007 22:45 schreef Mirel het volgende:

    [..]

    foute smiley code
    Okay, nevermind dan, sorry!
    pi_54590728
    quote:
    Op dinsdag 13 november 2007 21:38 schreef Zuen het volgende:
    Ja RIP hoor, maarja dat soort dingen gebeuren nou eenmaal hoe kut ook. Om eerlijk te zijn vind ik dan dat je niet je show kan cancellen, hoe klote het ook is je hebt er wel voor gekozen om optredens te doen voor je fans.
    Hij heeft er toch niet voor gekozen om optredens te doen voor z'n fans de week nadat z'n moeder komt te overlijden? Lijkt me heel menselijk om de show gewoon uit te stellen, als z'n fans echt fans zijn zullen ze daar wel begrip voor hebben.
      woensdag 14 november 2007 @ 00:43:29 #293
    3462 PaRoDiUzZ
    Hiphop Hippie
    pi_54591110
    quote:
    Op woensdag 14 november 2007 00:17 schreef le_knightclub_soda het volgende:

    [..]

    Hij heeft er toch niet voor gekozen om optredens te doen voor z'n fans de week nadat z'n moeder komt te overlijden? Lijkt me heel menselijk om de show gewoon uit te stellen, als z'n fans echt fans zijn zullen ze daar wel begrip voor hebben.
    Ik vind het ook zeker een gegronde reden , zeker als je het vergelijkt met andere bekende acts die hun fans in de kou laten staan met een afzegging of een waardelos optreden omdat ze nog net niet out genoeg zijn om het podium op te komen.
      woensdag 14 november 2007 @ 16:51:55 #294
    143940 Cubewoods
    Chi-Town's God
    pi_54604742
    Als hij het maar niet helemaal afzegt en gewoon de datum verplaatst

    [ Bericht 37% gewijzigd door Cubewoods op 14-11-2007 17:50:17 ]
    "so if your message ain't shit, fuck the records you sold, cuz if you go platinum, it's got nothing to do with luck, it just means that a million people are stupid as fuck"
    -Revolutionary Immortal Technique
    pi_54605190
    Ja dat bedoel ik dus eigenlijk. Ik dacht dat hij het dan meteen zou afzeggen en niet meer zou optreden. Prima als hij het alleen uitstelt natuurlijk, tis rot dat zijn moeder overlijdt.
    zakelijk
    pi_54606783
    http://www.youtube.com/watch?v=xtJeGp0oBTU

    Nieuw nummer van Bone Thugs, alhoewel.. Nieuw? Al tijdje oud, maar nooit uitgebracht en nu wel op het album T.H.U.G.S.

    Nummer: Bone Thugs N Harmony - Young Thugs!
    xD
      woensdag 14 november 2007 @ 19:40:16 #297
    51679 Mar10Segovia
    Interspectacular
    pi_54608664
    quote:
    Op dinsdag 13 november 2007 18:39 schreef Syd het volgende:
    2 december Mos Def entree 35!!euro
    Duur ja. Maar ik ben present!
      woensdag 14 november 2007 @ 20:43:56 #298
    143940 Cubewoods
    Chi-Town's God
    pi_54610447
    quote:
    LOS ANGELES, California (CNN) -- An autopsy on the body of Donda West, mother of hip-hop mogul Kanye West, was inconclusive pending the results of toxicology tests, a spokesman for the Los Angeles County Coroner said Tuesday.


    Donda West, with son Kanye in May 2006, died Saturday after she was found unresponsive in her home.

    more photos » Ed Winter said preliminary reports indicated that West, 58, may have died from complications from cosmetic surgery. Beverly Hills plastic surgeon Jan Adams said he performed cosmetic surgery on her Friday at a surgical center.

    West died Saturday evening after she was found unresponsive and in respiratory distress at her home, Winter said.

    "She was taken to Centinela Freeman Regional Medical Center in Marina del Rey," he said. "Efforts to preserve her life were unsuccessful. She was pronounced dead at 8:28 p.m."

    A funeral for West is scheduled for November 20, a representative for Kanye West said. Watch latest on the death of Donda West »

    Adams told TMZ.com that he performed a tummy tuck and breast reduction on West last week and that her death was unforeseen. But another Beverly Hills cosmetic surgeon said he had recently refused to perform a procedure on West until she had a medical clearance for a condition he feared could lead to a heart attack.

    "The preliminary information we had indicated that she had several minor medical issues," Winter said, "but I can't comment on those." He also said she was taking medications, but could not comment on which ones and in what dosages pending the toxicology reports.

    Don't Miss
    Kanye West's mother a model of support
    Winter also said West was in good condition before the surgery and that investigators are talking with Adams about the surgery. He did not say when the results of the toxicology tests would be available.

    Adams told TMZ.com that West's death could have been caused by a heart attack, pulmonary embolism or massive vomiting. He said he consulted with her for months and she changed her mind several times about going forward with the surgery, TMZ.com said.

    TMZ.com, like CNN, is owned by Time Warner.

    Adams later released a statement through his publicist expressing his "deepest condolences to the West family at a very difficult time" but declined further comment.

    "As a medical doctor practicing in this field, I hold sacred the bond of confidentiality that exists between a patient and doctor," he said. "Out of respect for the West family and in the absence of other verifiable information, any comment from me without first discussing that information with the family would be unprofessional."

    Adams is the television host of Discovery Health's "Plastic Surgery: Before and After." According to his biography on Discovery.com -- which has been removed from the Web site -- Adams is also the author of "Everything Women of Color Should Know About Cosmetic Surgery." He graduated from Harvard University, attended Ohio State University College of Medicine and studied plastic surgery at the University of Michigan.

    On Monday, Beverly Hills cosmetic surgeon Andre Aboolian said through his publicist that Donda West consulted him in June about a procedure. Publicist Jo-Ann Geffen said West contacted Aboolian again two weeks ago to say she was ready to go forward, but Aboolian said he needed a medical clearance before he would perform the surgery.

    "I always insist on a medical clearance for women over 40, and in this instance it was particularly important because of a condition she had that I felt could have led to a heart attack," Aboolian said, according to Geffen's statement.

    Geffen said West was scheduled to see an internist for the appropriate tests, but did not keep the appointment.

    Donda West was a major influence on her son's life, as the music producer-singer-songwriter has often said -- including in lyrics to some of his songs. She regularly attended her son's concerts, and was at his performance at the MTV Video Music Awards in September.

    Earlier this year, she released a book she co-authored called "Raising Kanye: Life Lessons From the Mother of a Hip-Hop Superstar."

    West retired from her post as professor and chair of the English Department at Chicago State University in 2004 to become her son's manager, according to the Kanye West Foundation Web site. She also became CEO of Super Good, the parent company of Kanye West Enterprises.

    In Kanye West's song "Can't Tell Me Nothing," a track from his latest album, "Graduation," he rhymes about her attempt to discourage him from spending money on jewelry. On "Touch the Sky," from his 2005 album, "Late Registration," he recalls how his mother drove him from Chicago to New York in a U-Haul van.

    Donda West was also the inspiration for the song "Hey Mama."


    A statement issued late Monday from "Kanye West, his family and friends" thanked "everyone for the outpouring of support" and asked that in lieu of flowers, donations be made to the Kanye West Foundation, which Donda West co-founded with her son.

    West, who is in Europe preparing for a tour of the continent, will remain overseas until next week, when he will return for the funeral, the representative said. The tour has been postponed.
    "so if your message ain't shit, fuck the records you sold, cuz if you go platinum, it's got nothing to do with luck, it just means that a million people are stupid as fuck"
    -Revolutionary Immortal Technique
    pi_54612364
    quote:
    Op woensdag 14 november 2007 19:40 schreef Mar10Segovia het volgende:

    [..]

    Duur ja. Maar ik ben present!
    35 euro!

    Jemig, abnormaal!
    xD
      woensdag 14 november 2007 @ 21:51:43 #300
    166007 HL_Dog43
    Knowledge is free
    pi_54612520
    Verveelde kom ik dit topic tegen. Damnit zo vind je nog eens wat.
    ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
    pi_54617227
    quote:
    Op zondag 11 november 2007 23:38 schreef Paramnesia het volgende:
    Nieuwe Cormega album sucked trouwens.
    Het is geen Cormega album...het is een soundtrack die hij gratis bij de DVD "Who Am I?" heeft gepleurd...volgende Cormega solo album ziet er trouwens veelbelovend uit
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')