abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_52135660
Wij willen in november een weekendje weg met een zooi vrienden. Nu komen we op een groep van ongeveer twintig personen en het leukste zou natuurlijk zijn om alles in één huisje te kunnen proppen.

Wie weet er vakantieparken met zulke grote huisjes? Ik weet er wel eentje op Hof Domburg, van de Roompot, want daar zijn we al wel eens geweest, maar dat was een 16 persoonshuisje, en die hebben ook geen grotere.

Nu zijn er op zich in Belgie in de Ardennen enzo wel van die huisjes te vinden, maar die zien er vaak een beetje, tja, minder luxe uit.

Hier iemand nog een goed idee?
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_52135694
met twee aangrenzende huisjes moet dat toch wel te doen zijn?
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
  maandag 6 augustus 2007 @ 11:43:26 #3
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_52135704
Er bestaan ook luxere huisjes in de Ardennen hoor. Maar daar moet je ook iets dieper voor in de buidel tasten .
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_52135713
Voor 20 personen één huisje.. dan kom je toch op een boerderij o.i.d. uit denk ik en als je dan toch bezig bent, kies een kinderboerderij.. daar zijn ook cavia's.
  maandag 6 augustus 2007 @ 11:52:58 #5
73132 Cappadaan
Drink bier, denk bier.
pi_52135962
Ik ben een paar weekenden geleden met 20 man naar La Roche in de Ardennen geweest. Lekker in een groot huis gezeten, flinke tuin, bbq aanwezig.

Kost geen reet en de huizen zijn redelijk ok hoor. Het aanbod op internet is heel groot.

Ik zou daarvoor gaan.
pi_52135966
Op vrijdag 18 mei 2007 11:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik was allang overtuigd van jouw wijsheid O+
_______________________________________________________
Peter Jennings - Ecstasy Rising
pi_52135983
Je moet even gaan kijken op www.happyhome.nl! Via hun kun je grote huizen reserveren. Je zit dan wel niet op een park.....
pi_52136124
Je vind hele mooie en grote huizen in de Ardennen hoor. En met 20 personen ook goed te betalen.

bijvoorbeeld
pi_52136379
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 11:59 schreef Devlinsect het volgende:
Centerparks!
Dat zijn echt kuthuisjes.
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_52136700
Ja, die met de ballen in de bek.
  maandag 6 augustus 2007 @ 12:44:50 #13
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_52137341
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 11:43 schreef OldJeller het volgende:
Voor 20 personen één huisje.. dan kom je toch op een boerderij o.i.d. uit denk ik en als je dan toch bezig bent, kies een kinderboerderij.. daar zijn ook cavia's.
Je kunt in de Ardennen ook kastelen voor 20/30 personen afhuren hoor .
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_52138692
Vaak heb je in kleinere dorpen boerderijen die ruimtes hebben omgebouwd tot vakantie/weekendshuizen. Wij zijn daar met de familie nog wel eens heengeweest Hoe ze die gevonden hebben weet ik zo niet, maar er zitten er bv een aantal in Bergeijk (link) en wij zijn met schoolkamp ooit naar Hogeloon en Overloon geweest (en daar hadden ze ook gebouwen voor minder mensen). Deze zijn dan in Brabant en degenen die ik zover weet, maar er zijn er vast meerdere. Succes!
pi_52141208
Ik weet niet of het wat is, maar http://www.witterzomer.nl/?id=29 hier hebben ze een 20-persoons huisje.

''Deze huizen hebben een behaaglijke zitkamer met open haard, KTV met kabelontvangst, telefoon en een eetkamer met keukenhoek voorzien van o.a magnetron en vaatwasser. Er zijn maar liefst 7 slaapkamers (van 2- tot 4-persoons, met 1-persoons bedden voorzien van dekbedden) en 3 badkamers, waarvan 1 met ligbad. De huizen hebben een ruime tuin met 2 terrassen.''
pi_52144780
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 15:23 schreef moemoe het volgende:
Ik weet niet of het wat is, maar http://www.witterzomer.nl/?id=29 hier hebben ze een 20-persoons huisje.

''Deze huizen hebben een behaaglijke zitkamer met open haard, KTV met kabelontvangst, telefoon en een eetkamer met keukenhoek voorzien van o.a magnetron en vaatwasser. Er zijn maar liefst 7 slaapkamers (van 2- tot 4-persoons, met 1-persoons bedden voorzien van dekbedden) en 3 badkamers, waarvan 1 met ligbad. De huizen hebben een ruime tuin met 2 terrassen.''
Ziet er ook goed uit!
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_52177190
*schop*
Ja, die met de ballen in de bek.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')