niet als ze de woonkamer door wandelenquote:Op maandag 6 augustus 2007 11:53 schreef yvonne het volgende:
Wees nou es blij met mieren potdomme!
Nee, nee, nee,quote:Op maandag 6 augustus 2007 11:53 schreef Klonk het volgende:
Roxasect poeder tegen Kruipend ongedierte:
Toepassing: tegen kruipende insecten zoals mieren, vlooien, kakkerlakken, pissebedden, zilvervisjes en wespen. Werkzame stof: Propoxur 1%
is een wondermiddel, heeft hier al menig mierenplaag verholpen, te koop bij je drogist of supermarkt
quote:Op maandag 6 augustus 2007 11:58 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, nee, nee,
ik zeg het nou echt voor het laatst hoor!
Géén gif gebruiken, neem heel doodgewoon WC-eend, daarin zit iets als mierenzuur, nooit meer "last"van mieren
quote:Op maandag 6 augustus 2007 11:58 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, nee, nee,
ik zeg het nou echt voor het laatst hoor!
Géén gif gebruiken, neem heel doodgewoon WC-eend, daarin zit iets als mierenzuur, nooit meer "last"van mieren
Je geeft die beesten alleen maar meer wapensquote:Mierenzuur komt in veel levende wezens, zowel dieren als planten, voor. Onder andere mieren maken en gebruiken mierenzuur als middel tot aanval en zelfverdediging, vandaar de naam mierenzuur.
Tof geen mieren meer, maar het boompje krijgt dan ook een opdoffer.quote:Géén gif gebruiken, neem heel doodgewoon WC-eend, daarin zit iets als mierenzuur, nooit meer "last"van mieren
quote:Op maandag 6 augustus 2007 12:22 schreef boyv het volgende:
http://www.netonline.be/wonen/detail.asp?id=77
Dat ligt idd in mijn tuin.quote:Wat kan je doen tegen mieren?
Mieren zijn steeds op zoek naar voedsel dus is het een oplossing om etensresten zo vlug mogelijk weg te doen ( zeker op het terras ) Alle vuilnis goed af te sluiten en niet te dicht bij het huis te plaatsen om eventueel afgedwaalde mieren niet binnenshuis te krijgen. Best is ook om rottend hout te verwijderen.
Ik ga morgen toch zo totaal een berg knof kopen om een tuinsmoothie mee te maken!!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:20 schreef Jordy-B het volgende:De boom neemt volgens mij ook een deel van het knoflook op via de wortels, waardoor ook eventuele luizen verjaagd worden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |