abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 22 augustus 2007 @ 22:13:06 #152
11502 nipeng
The last ride is free
  woensdag 22 augustus 2007 @ 22:53:11 #153
63598 bigshadow
Fan van iedereen
pi_52606724
Balen mark, ik ben zelf een aantal jaren ook beroofd in eigen huis, terwijl ik lag te slapen zelfs. Toendertijd woonde ik nog thuis, bleek die klojo alleen spullen van mij mee te hebben genomen. Was toen zeker ook 1000 gulden aan troep kwijt, verzekering vergoedde toen niks.

En het ergste was nog, toen ik die avond ging koken had ie ook mijn halve litertje melk meegenomen! Speciaal gekocht om te gebruiken voor de lasagna! Ik drink het namelijk niet, karnemelk boven alles!

Maar ondanks hetgeen wat is gebeurd heb ik nooit problemen of angsten gekend in huis of het slapen, alleen zorgvuldiger met afsluiten. Ik hoop dat jij dat ook hebt
pi_52608891
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 21:20 schreef Mark het volgende:
En op mijn werk was ik natuurlijk ook vreselijk onthand: de papiermolen in voor een nieuwe laptop, terwijl je ondertussen geen werk kunt verrichten. En ondertussen heeft zoonlief de waterpokken en ligt dus al de hele avond te huilen, wat hij normaal nooit doet. En hij is te jong om er profijt van te hebben, dus dat zit ook al niet mee.
Ik weet niet hoe het zit, maar voor jeukende huid (muggebulten, zonnebrand) is lidocaïne mentholcreme altijd erg aangenaam. Het is een creme met menthol erin die de huid verkoelt en heel lichtjes verdooft zeg maar, waardoor je geen last meer hebt van de irritatie. Je zou eens bij de apotheek moeten vragen of dat ook werkt voor waterpokken, en of het ook voor (jonge) kinderen gebruikt mag worden. Voor zover ik weet is het gewoon een over the counter creme, kan je het zonder recept halen en kan het nooit duur zijn. Mocht dat nou gewoon kunnen voor je zoontje, dan kan ik je verzekeren dat het de irritatie behoorlijk zal verlichten. Vraag er eens naar bij de apotheek, zou ik zo zeggen.
It's my party and I'll cry if I want to.
  donderdag 23 augustus 2007 @ 18:37:11 #155
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_52628364
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 22:53 schreef bigshadow het volgende:
En het ergste was nog, toen ik die avond ging koken had ie ook mijn halve litertje melk meegenomen! Speciaal gekocht om te gebruiken voor de lasagna! Ik drink het namelijk niet, karnemelk boven alles!
Kijk, dat beurt een mens weer op (sorry, maar ik moest lachen )
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 00:02 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ik weet niet hoe het zit, maar voor jeukende huid (muggebulten, zonnebrand) is lidocaïne mentholcreme altijd erg aangenaam. Het is een creme met menthol erin die de huid verkoelt en heel lichtjes verdooft zeg maar, waardoor je geen last meer hebt van de irritatie. Je zou eens bij de apotheek moeten vragen of dat ook werkt voor waterpokken, en of het ook voor (jonge) kinderen gebruikt mag worden. Voor zover ik weet is het gewoon een over the counter creme, kan je het zonder recept halen en kan het nooit duur zijn. Mocht dat nou gewoon kunnen voor je zoontje, dan kan ik je verzekeren dat het de irritatie behoorlijk zal verlichten. Vraag er eens naar bij de apotheek, zou ik zo zeggen.
Thnx, dat houden we in ons achterhoofd. We proberen nu de Calendula van Weleda
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  donderdag 23 augustus 2007 @ 22:56:10 #156
63598 bigshadow
Fan van iedereen
pi_52635690
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 18:37 schreef Mark het volgende:

[..]

Kijk, dat beurt een mens weer op (sorry, maar ik moest lachen )
[..]

Thnx, dat houden we in ons achterhoofd. We proberen nu de Calendula van Weleda
Ja, ik stond ook wel even te lachen toen ik dat ontdekte, en vlak ontdekte ik dat hij ook het keukenklokje hadmeegenomen met een waarde van 0 gulden. Hadden we alleen nog een barometer en een andere ding hangen, tot op de dag van vandaag is dat bij mijn ouders niet veranderd
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 09:58:09 #157
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_52642793
Al met al ben ik wel erg opgelucht dat al mijn CD's er nog waren.....

* Mark knalt Riverdogs er weer in
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 10:21:04 #158
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_52643242
Ik heb een paar jaar geleden een verzamelings-verzekering afgesloten waarmee o.a. mijn CD's en DVD's verzekerd zijn in geval van diefstal, brand en dergelijke. Zelfs mijn collectie bootlegs valt er onder, per verloren gegane CD krijg ik 15 Euro.
Maar ik vraag me af of je ooit weer zo'n collectie bij elkaar krijgt, zeker mijn bootlegs zijn nooit meer opnieuw te krijgen...

Een bijkomstig 'aardigheidje' was dat ik mijn collectie in kaart moest brengen en één keer per 4 maanden een actueel overzicht aan de verzekeringsmaatschappij moet opgeven (ze kunnen langs komen om te controleren, initiëel is dat ook gebeurd). De eerste keer alles inventariseren en opschrijven was een dievenklus, maar ik heb nu wel een mooi database'je met al mijn geluidsdragers.
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 10:23:18 #159
136283 knars
Teethgrinder
pi_52643288
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 10:21 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb een paar jaar geleden een verzamelings-verzekering afgesloten waarmee o.a. mijn CD's en DVD's verzekerd zijn in geval van diefstal, brand en dergelijke. Zelfs mijn collectie bootlegs vallen er onder, per verloren gegane CD krijg ik 15 Euro.
Maar ik vraag me af of je ooit weer zo'n collectie bij elkaar krijgt, zeker mijn bootlegs zijn nooit meer opnieuw te krijgen...
Een bijkomstig 'aardigheidje'was dat ik mijn collectie in kaart moest brengen en één keer per 4 maanden een actueel overzicht aan de verzekeringsmaatschappij moet opgeven (ze kunnen langs komen om te controleren, initiëel is dat ook gebeurd). De eerste keer alles inventariseren en opschrijven was een dievenklus, maar ik heb nu wel een mooi database'je met al mijn geluidsdragers.
Ik heb ook zo'n soort bepaling in mn inboedelverzkering zitten, moet inderdaad weer eens een overzichtje maken...
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 10:45:13 #160
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_52643725
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 10:21 schreef MadMaster het volgende:
Een bijkomstig 'aardigheidje' was dat ik mijn collectie in kaart moest brengen en één keer per 4 maanden een actueel overzicht aan de verzekeringsmaatschappij moet opgeven (ze kunnen langs komen om te controleren, initiëel is dat ook gebeurd). De eerste keer alles inventariseren en opschrijven was een dievenklus, maar ik heb nu wel een mooi database'je met al mijn geluidsdragers.
Ik had een overzicht op mijn LT.... Ik mag dus ook weer aan de slag. Was overigens gewoon een lijst in Word
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 10:50:12 #161
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_52643833
Aangezien ik toch vanaf bijna scratch aan de slag moest heb ik meteen maar Access in de strijd geworpen.
Heb meteen ook alle songtitels, jaartallen, BPM's (voor de dansplaten, die had ik al in Excel staan) en eventuele bijzonderheden ingeklopt.

En... back-ups gemaakt op diverse media...
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 11:18:01 #162
135509 schaap001
Ik bedoel maar te zeggen:
pi_52644465
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 10:50 schreef MadMaster het volgende:
Aangezien ik toch vanaf bijna scratch aan de slag moest heb ik meteen maar Access in de strijd geworpen.
Heb meteen ook alle songtitels, jaartallen, BPM's (voor de dansplaten, die had ik al in Excel staan) en eventuele bijzonderheden ingeklopt.

En... back-ups gemaakt op diverse media...
Zoiets had ik een jaartje of 10 geleden dus ook, ja... TOTDAT mijn relatie van dat moment naar de klote ging, mijn ex de PC bleek te hebben meegenomen (toen ik terug kwam uit het buitenland) en uit pure woede en frustratie al mijn files had gewist....

bitch

Dat was zo'n godvergeten enorme klus (inclusief alle tracklists, bandleden, jaartallen en labels), dat ik gewoon écht geen zin had om dat allemaal opnieuw te doen. En zo is het helaas nog steeds....

bitch
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 11:26:41 #163
63598 bigshadow
Fan van iedereen
pi_52644670
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 11:18 schreef schaap001 het volgende:

[..]

Zoiets had ik een jaartje of 10 geleden dus ook, ja... TOTDAT mijn relatie van dat moment naar de klote ging, mijn ex de PC bleek te hebben meegenomen (toen ik terug kwam uit het buitenland) en uit pure woede en frustratie al mijn files had gewist....

bitch

Dat was zo'n godvergeten enorme klus (inclusief alle tracklists, bandleden, jaartallen en labels), dat ik gewoon écht geen zin had om dat allemaal opnieuw te doen. En zo is het helaas nog steeds....

bitch
Sorry, maar

De bitch
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 11:28:43 #164
135509 schaap001
Ik bedoel maar te zeggen:
pi_52644732
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 11:26 schreef bigshadow het volgende:

[..]

Sorry, maar

De bitch
No offense, hoor...

wat een klotewijf
pi_52645581
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 10:45 schreef Mark het volgende:

[..]

Ik had een overzicht op mijn LT.... Ik mag dus ook weer aan de slag. Was overigens gewoon een lijst in Word
www.rateyourmusic.com, heb je hem altijd online

cafca is al jaren bezig om de lijst te complementeren....
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 11:58:58 #166
73742 fripper
"Call It Anything"
pi_52645657
Wel even af en toe van rateyourmusic een exportje maken
"We shall now tune our Mellotrons and attack culture once again"
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 18:53:23 #167
136283 knars
Teethgrinder
pi_52657173
mja, ben mijn lijstjes in word, excel en een of ander olivetti tekstverwerkingsprogramma uit de jaren 80 verloren bij diverse computercrashes. En vanaf het moment dat ik ook niet meer elke maand met een vriend een strooptocht langs platenzaken hield hoefde het voor mij ook niet meer zo nodig, dat lijstjes bijhouden. Naja, ben er uiteraard wel weer een paar keer heel enthousiast aan begonnen, maar kwam uiteindelijk nooit verder dan de A. Misschien moet ik mijn music inderdaad maar eens gaan raten...
pi_52657790
Ik gebruik orangecd: http://www.firetongue.com/
Lekker makkelijk, gewoon via amazon of cddb cd toevoegen of de cd scannen als ie niet herkend wordt (en met de hand invoeren als het wat obscuurder is...)
Semi0n is dead, long live Stress Techniques. New project: LLB - JG
http://http://llbinc.bandcamp.com/
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 19:30:07 #169
136283 knars
Teethgrinder
pi_52658136
Hey, dat doet me denken aan MAC (Mpeg Audio Collection). Handig, maar volgens mij moet ik dan nog steeds een stuk of 400 lps, 7-, 10- en 12"-es handmatig doorvoeren. Maar het helpt wel als begindocumentje natuurlijk...
pi_52662957
Ik heb vroeger nog ooit een kaartenbaksysteem opgezet voor mijn collectie
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 22:33:50 #171
11502 nipeng
The last ride is free
pi_52663341
Vroegah nog in DBASE (III of daarvoor) geknoeid. Dat vond ik wel een prettig proggie. Access heb ik nooit graag gebruikt.
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 19:17 schreef bartrid het volgende:
Ik gebruik orangecd: http://www.firetongue.com/
Lekker makkelijk, gewoon via amazon of cddb cd toevoegen of de cd scannen als ie niet herkend wordt (en met de hand invoeren als het wat obscuurder is...)
Ik gebruik nu ook zoiets. Tellico onder linux.
pi_52663864
Oja, Paradox, ben ik ook ooit in begonnen.....

het nadeel is dat het zo'n ontzettende bult werk is.....
  Moderator vrijdag 24 augustus 2007 @ 23:41:05 #173
32436 crew  belsen
Young, gifted and black
pi_52665472
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 22:33 schreef nipeng het volgende:
Vroegah nog in DBASE (III of daarvoor) geknoeid. Dat vond ik wel een prettig proggie. Access heb ik nooit graag gebruikt.
[..]

Ik gebruik nu ook zoiets. Tellico onder linux.
Eerst de kaartenbak en daarna Dbase ja...

Toen nog een ander programma en nu gewoon lekker niets meer.
Geef angst en haat een stem
Ranja: "mijn bukgeit begrijpt mj niet. "
pi_52668060
En Mark, hoe is het met de kleine ? Al weer wat verbetering te zien qua bulten ?
It's my party and I'll cry if I want to.
  zaterdag 25 augustus 2007 @ 20:09:42 #175
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_52681949
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 01:32 schreef AudreyHepburn het volgende:
En Mark, hoe is het met de kleine ? Al weer wat verbetering te zien qua bulten ?
Yep, wordt nu rap minder, gelukkig blijft hij er behoorlijk vrolijk onder. Maar hij is nog wel een soort van krentebol/Dalmatier
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')