quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 10:53 schreef mvc het volgende:
Alsof TNT ook op Fok zitIk klik op rrefresh en nu staat er dit
Afhaalzending opgehaald en in sorteerproces 02-08-2007 Holten , balie postkantoren bv
Zending gesorteerd in sorteercentrum 02-08-2007 Zwolle , intern transport pakketten
Zending gesorteerd in sorteercentrum 03-08-2007 Zwolle , intern transport pakketten
Zending gesorteerd in sorteercentrum 03-08-2007 Zwolle , intern transport pakketten
Zending gesorteerd in sorteercentrum 04-08-2007 Zwolle , intern transport pakketten
Zending zit in afleverroute 04-08-2007 Velddriel , pakkettendistributie
Chauffeur is onderweg 04-08-2007 Velddriel , pakkettendistributie
Be afraid, be very afraid. Volgens mij zijn ze het dan kwijt of zo. Heb je het pakket verzekerd?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 10:39 schreef wwwer het volgende:
iemand een idee wat Bestelling uitgesteld servicekader inhoud? en wat ik nu het beste kan doen?
ach gut boos worden op tnt omdat ze een paar pakketjes (van de waarschijnlijk 10-duizenden) kwijt raken..)quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 11:20 schreef wwwer het volgende:
nee alleenaangetekend.. dan is het al tot 500 euro verzekerd...
stelletjes #$%^&$%^&*$%^&$%^&
nee het is naar een gewoon huis adres gestuurd...
niet om ze moedwillig kwijt te makenquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 18:53 schreef gronk het volgende:
Ja, en? Is dat een reden om dan maar pakjes kwijt te gaan maken?
quote:Op zondag 5 augustus 2007 07:45 schreef mschol het volgende:
[..]
niet om ze moedwillig kwijt te maken
maar ja shit happens, kan niemand wat aan doen
Nee, volgens mij niet? Bij alleen aangetekend kan je misschien hooguit 45 euro terug krijgen dacht ik.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 11:20 schreef wwwer het volgende:
nee alleenaangetekend.. dan is het al tot 500 euro verzekerd...
stelletjes #$%^&$%^&*$%^&$%^&
nee het is naar een gewoon huis adres gestuurd...
ja hoor, in een grote organisatie kan vanalles mis gaan..quote:Op zondag 5 augustus 2007 07:46 schreef tonks het volgende:
[..]! En dat zeg jij ook als jouw pakketje kwijt is?
TNTquote:Op zondag 5 augustus 2007 07:45 schreef mschol het volgende:
[..]
niet om ze moedwillig kwijt te maken
maar ja shit happens, kan niemand wat aan doen
Dat heeft niet zoveel met efficiëntie te maken. De hoeveelheid middelen die men nodig heeft om een doel te bereiken staan er namelijk los van. Je wilt volgens mij eigenlijk gewoon zeggen dat het aantal fouten tot nul reduceren schier onmogelijk is.quote:Op zondag 5 augustus 2007 21:12 schreef mschol het volgende:
kunnen ze proberen maar 100% efficientie kan je nooit halen (daar heb je het over..)
Ja, maar in de verkeerde wagen als ik een poster hierboven kan geloven. Zal dus opnieuw in de juiste afleverroute gebracht moeten worden.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 08:21 schreef tvvanham2002 het volgende:
Statusinformatie Datum Locatie
Zending gesorteerd in sorteercentrum 22-02-2008 Arnhem , sorteren aangetekenden
Zending zit in afleverroute 23-02-2008 Goirle , pakkettendistributie
Bestelling uitgesteld servicekader 23-02-2008 Goirle , pakkettendistribut
Ehh? Het pakket zit al in de afleverroute of heb ik het nou mis?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |