abonnement Unibet Coolblue
pi_52075962
Hai, ik wou graag een wandtapijt aan een muur hangen maar kom er niet geheel uit hoe ik dit ga doen zonder al te veel schade aan het tapijt te veroorzaken. Ook weet ik niet hoe ik kan voorkomen dat de franjes doorhangen. Het tapijt komt verticaal tegen een muur op met boven en onder franjes.
Duvel lovers are better lovers!
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 15:57:42 #2
157986 FitzChevalric_Ziener
Registrated Trademark
pi_52076253
wandtapijten hebben doorgaans geen franjes aan beide kanten, dat zijn vloertapijten. Wandtapijten herken je aan het feit dat 1 kand een roede bevestiging heeft of lussen. vloertapijten kan je niet als wandtapijt gebruiken
BEAUTY, truth, and rarity,
Grace in all simplicity,
Here enclosed in cinders lie.
pi_52076390
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 15:57 schreef FitzChevalric_Ziener het volgende:
wandtapijten hebben doorgaans geen franjes aan beide kanten, dat zijn vloertapijten. Wandtapijten herken je aan het feit dat 1 kand een roede bevestiging heeft of lussen. vloertapijten kan je niet als wandtapijt gebruiken
klaar. slotje
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_52076428
en toch is het een wandtapijt...Heb ze nog zien ophangen met franjes aan beide kanten.
Duvel lovers are better lovers!
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 16:03:48 #5
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_52076439
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 16:01 schreef simmu het volgende:

[..]

klaar. slotje
Wacht! Ik wil nog even weten wat een kand is .
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 16:05:53 #6
142517 Nico35
"Veritas, Aequitas"
pi_52076497
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 16:03 schreef bleiblei het volgende:

[..]

Wacht! Ik wil nog even weten wat een kand is .
JFGI
In nomine patris, et filii, et spiritus sancti.
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 16:05:56 #7
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_52076499
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 16:03 schreef strikke het volgende:
en toch is het een wandtapijt...Heb ze nog zien ophangen met franjes aan beide kanten.
Heb je dan niet daar even gekeken hoe dat met die franjes zat dan?
Ik kan me daaralleen iets bij voorstellen met heel veel stijfsel of haarlak of zo.
Anders zou ik idd voor die roede gaan waar je hem een slag omheen doet en dan daaraan ophangen.
***
pi_52076518
had ik ook wel graag willen weten haha .
@simmu: ga jij altijd van een de uitleg van een persoon uit aannemende dat dat de enige juiste uitleg is? Ieder zijn manier natuurlijk
Duvel lovers are better lovers!
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 16:13:53 #9
157986 FitzChevalric_Ziener
Registrated Trademark
pi_52076710
Ik bezoek voor mijn hobby heel veel kastelen en burchten. Maar wanttapijen hebben een anders voorstelling vaak. Vloertapijten zijn meestal aan vier kanten symmetrisch terwijl wandtapijten een duidelijke onderzijde heeft en dus wel spiegelend zijn maar niet omkeerbaar.
BEAUTY, truth, and rarity,
Grace in all simplicity,
Here enclosed in cinders lie.
pi_52079689
er is duidelijk een onder- en bovenkant. Het is een tapijt met een levensboom op en absoluut een wandtapijt
Duvel lovers are better lovers!
pi_52084611
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 16:06 schreef strikke het volgende:
had ik ook wel graag willen weten haha .
@simmu: ga jij altijd van een de uitleg van een persoon uit aannemende dat dat de enige juiste uitleg is? Ieder zijn manier natuurlijk
tuurlijk niet
ik heb alleen een pechdag, nee, wacht! maak dat een pechweek
dit is internet weet je, erger nog: een forum!

tis meer dat ik eigenlijk het probleem niet zo zie. ik kan je mijn oplossing geven, mocht ik zoiets willen: dan moet ik wel eerst wat dingen nalopen.

1) vastnieten (met zo'n industrieel nietding).
2) wat anderen al zeiden: zo'n buisgeval (dan moet je er dus wel de 'bovenkant' vernaaien.
3) variatie op 2) : waarom zou je het niet gewoon als schilderij ophangen? dus dan moet je aan de bovenkant 2 'lussen' eraan vast naaien, dan sloop je het ding ook niet (want kan je met heel veel moeite en gepruts lostornen). moet je uiteraard wel genoeg sterk spul gebruiken.

persoonlijk zou ik voor 1) gaan, maar och, ik ben de koningin van tweede(3e,4e, whatever)hands, ijzerdraadjes en tieribs
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')