abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_52956124
quote:
Op woensdag 5 september 2007 01:21 schreef Tiesemans het volgende:
Zo meneer de pyama held had je wat ?! .
Jammer voor je dat ik dus ook graag naar Ricardo Villalobos en Michael Mayer platen luister..
Maakt jou dus ook een nerd en gay platen liefhebber .. Hey "Dexter"
En ga eerst eens wat meer eten joh ...
Want zo'n mager lulletje, als jij bent, omblazen vind ik te makkelijk ...
En gelet op je reactie geloof ik dat je vooral mij woorden toewerpt die geregeld tegen jouw persoontje word gepraat hé meneer de bil ridder(t) ...
nee jij bent breed jezus man.
en michael mayer is ook gay dus hou maar op.
flikker nu maar een eind op want niemand zit hier te wachten op jouw gehuil om het feit dat je al zo lang naar minimal luistert
pi_52956249
geweldig dat het bij mnml altijd om uiterlijk gaat.... denk dat de muziek te minimaal is om iets zinnigs over te zeggen... dus nemen ze uiterlijk maar als kwaliteits meter... want "mooie" mensen luisteren mooie muziek uiteraard..
'Curiouser and curiouser!' cried Alice.
pi_52956426
jonges jonges
pi_52956945
"The music business is a cruel and shallow money trench, a long plastic hallway where thieves and pimps run free, and good men die like dogs. There's also a negative side." - Hunter S. Thompson
Last.fm
pi_52958064
Wat een gezelligheid
pi_52959110
Ik denk dat Tiesemans echt een minderwaardigheidscomplex heeft.
Hij heeft een grote behoefte om zich zelf te bewijzen.

Of het is gewoon een relkoon natuurlijk. .
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_52959139
Hahahah, geweldig dit. Wat een sensatie in dit anders zo beschaafde topic
Fuck you Jane Austen!
pi_52959196
quote:
Op woensdag 5 september 2007 11:29 schreef IrfieJ het volgende:
geweldig dat het bij mnml altijd om uiterlijk gaat.... denk dat de muziek te minimaal is om iets zinnigs over te zeggen... dus nemen ze uiterlijk maar als kwaliteits meter... want "mooie" mensen luisteren mooie muziek uiteraard..
Helaas wel, alleen ligt dat niet aan de muziek zelf maar eerder aan de steden waar de scene grootst is: Utrecht en Amsterdam. Op minimalfeestjes in Nijmegen, Rotterdam of Den Haag vind ik het helemaal niet zo'n uiterlijk vertoon. De creatieve, hippe kunstscene in Amsterdam, Berlijn en Utrecht heeft deze muziek gewoon omarmt en dan krijg je de rest erbij. .
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_52959229
quote:
Op woensdag 5 september 2007 13:50 schreef teknomist het volgende:
Ik denk dat Tiesemans echt een minderwaardigheidscomplex heeft.
Hij heeft een grote behoefte om zich zelf te bewijzen.

Of het is gewoon een relkoon natuurlijk. .
jij begon met je plus8
pi_52959324
quote:
Op woensdag 5 september 2007 13:55 schreef Yorrit het volgende:

[..]

jij begon met je plus8
Ik wilde alleen even het verwijt weerleggen dat ik net kwam kijken. .
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_52960634
quote:
Op woensdag 5 september 2007 13:54 schreef teknomist het volgende:

[..]

Helaas wel, alleen ligt dat niet aan de muziek zelf maar eerder aan de steden waar de scene grootst is: Utrecht en Amsterdam. Op minimalfeestjes in Nijmegen, Rotterdam of Den Haag vind ik het helemaal niet zo'n uiterlijk vertoon. De creatieve, hippe kunstscene in Amsterdam, Berlijn en Utrecht heeft deze muziek gewoon omarmt en dan krijg je de rest erbij. .
mja dat verschilt in amsterdam ook per feest en locatie.
pi_52962776
Die tiesemans krijgt wel een erg harde piemel van zichzelf.
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
pi_52965180
6 oktober Voltt, Paradiso:
Bart Skils
Raresh
Dave Ellesmere
Guido Schneider
pi_52965202
quote:
Op woensdag 5 september 2007 19:25 schreef jimjim1983 het volgende:
6 oktober Voltt, Paradiso:
Bart Skils
Raresh
Dave Ellesmere
Guido Schneider
hehe + in de kelder dubstep met U-Dub vs Heny G
pi_52965257
quote:
Op woensdag 5 september 2007 19:25 schreef Yorrit het volgende:

[..]

hehe + in de kelder dubstep met U-Dub vs Heny G
serieus? dat is wel vet. vind dubstep meestal niet vet voor een hele avond maar zo is 't perfect
pi_52967580
mnml
Wat quote je raar...?
Lets move to Club 11 on the 12th floor...
Kleine hater!
Dev set
pi_52969082
Tiesemans.. wat ben jij zielig!!
Een ware internetheld....

Rot lekker op joh stump.

Je verdient het niet om nog wat woorden aan vuil te maken, dus..

pi_52972983
lol wat de hel.
underground forever baby
  donderdag 6 september 2007 @ 01:27:54 #144
119832 Tiesemans
Realiteit Figurant
pi_52973672
quote:
Op woensdag 5 september 2007 11:06 schreef IrfieJ het volgende:

[..]

geweldig.. had je honger jongentje...
je reageert veel te maximaal,, zit je sjaaltje te strak of is je keta op?

owjah, and me is so mnml.... echt keihard boem klik klik bliep boem... echt veel mnml'r als jij en het interesseert me echt zo erg veel allemaal...

Gast smaak is zo persoonlijk om iets wansmaak te noemen omdat het niet in jouw stoere mnml kop past getuigd echt van een diepere begrip van muziek dan de rest van de wereld... keep it up... misschien wordt je de eerste mnmallerd die van een bord een muur kan maken...
go for it, one klik @ the time..
Volgens mij heb je eens te vaak met je neus boven de poppers gehangen ist niet ?!
De stortvloed aan onsamenhangende "watskebeurt" wartaal is zowat onvertaalbaar en mnml..
Fijn dat jij trouwens mijn (sinds kort) korte koppie waardeert ..
Ga nu maar weer fijn de verfijnde woord puzzelaar uithangen in de richting van anderen.
En gelet op je laatste zinnetje wartaal had je trouwens helemaal niet moeten reageren want ik eis helemaal niet dat mensen mijn "smaak" moeten waarderen.
quote:
Op woensdag 5 september 2007 11:24 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

nee jij bent breed jezus man.
en michael mayer is ook gay dus hou maar op.
flikker nu maar een eind op want niemand zit hier te wachten op jouw gehuil om het feit dat je al zo lang naar minimal luistert
Inderdaad breed genoeg om niet door een deur met zo'n lulletje rosenwater als jij bent te kunnen...
Michael Mayer is gay ? Nou daar was ik niet van op de hoogte jij dus wel maarja dat zijn zaken die jouw ook uitermate bezig houden ist niet ?! ...
En het enige flikker op wat er gaat gebeuren is aan jou !
Kortom fijn dat ik de ene keer een hype meeloper ben om vervolgens als "lang naar minimal luisterend" individu te zijn..
Geeft ook aan wat voor een rukker jij bent !
Baas boven baas hey !
Of moet Teknomist ook opflikkeren omdat ie al op z'n 11de naar plus 8 platen luisterde ?!
quote:
Op woensdag 5 september 2007 13:50 schreef teknomist het volgende:
Ik denk dat Tiesemans echt een minderwaardigheidscomplex heeft.
Hij heeft een grote behoefte om zich zelf te bewijzen.

Of het is gewoon een relkoon natuurlijk. .
Hehehe tuurlijk tuurlijk ...
Ik ga gewoon lekker mee in het opzwepende gejammer en gezever van een overwegend freak clubje ergens in een achteraf hoekje op Fok om vervolgens beschuldigd te worden van een minderwaardigheidscomplex terwijl ik doodleuk nog wat extra jum jum wenst bijdragen...
Echter zijn jullie blijkbaar teveel gewend aan jullie collectieve eigen wereldje op het publieke Fok forum domein dat jullie van outsiders geen spraak dulden.
Mede gelet op de posting geschiedenis zijn het altijd dezelfde die hier posten..
En gelijk komen dus de autistische azijn pis puristen om de hoek kijken met hun neo progressief geblaat.
Je had ook gewoon je vingertjes in bedwang kunnen houden.
Niet te vergeten JimJim die die boze wereld van het overige Fok forum bezocht en in wiet en hasj een verdwaalde (meeloper) posting plaatste..
Kortom minderwaardigheidscomplex dat zou nou juist eerder iets zijn waar jij, analjim en knuffel allochtoon IrfieJ last van hebben.
quote:
Op woensdag 5 september 2007 13:52 schreef Boondock_Saint het volgende:
Hahahah, geweldig dit. Wat een sensatie in dit anders zo beschaafde topic
Inderdaad onze vastgeroeste stamgasten raken helemaal van slag nu ze het door hun zelf geclaimde monopolie kwijt denken te ze zijn aangaande minimal gelul !
Fijn dat ik maar weer bewijs dat elk sub forum op fok z'n eigen contact gestoorde lieden heeft die graag hun eigen kleine wereldje in stand wensen te houden en daarbij buitenstaanders te vuur en te zwaard trachten buiten te sluiten.
Helemaal als deze en gene beschikken over enige kennis van zaken.
Weet ik gelijk weer hoe Here Jezus zich voelde toen hij in Jeruzalem de Farizeeërs en hoog priesters tegen het lijf liep die Hem zowat onmiddellijk persona non grata bestempelde terwijl Hij wist waarover Hij sprak !
quote:
Op woensdag 5 september 2007 17:29 schreef LostFormat het volgende:
Die tiesemans krijgt wel een erg harde piemel van zichzelf.
Aangaande harde piemels ect verwijs ik je per direct door naar Jimjim die lijkt mij bewezen te hebben een echte piemelmans te zijn
quote:
Op woensdag 5 september 2007 22:03 schreef renslohmann het volgende:
Tiesemans.. wat ben jij zielig!!
Een ware internetheld....

Rot lekker op joh stump.

Je verdient het niet om nog wat woorden aan vuil te maken, dus..

Heb je het nou over jezelf of geil je gewoon op je betweterige publieke vingertje wat jij mijn kant opsteekt?!
Is het laatste het geval dan raad ik je vooral aan eens buiten te gaan kijken wanneer de zon schijnt !
Dan gaat er een hele wereld voor je open.
Wanneer het eerste het geval is dan koop een extra grote spiegel en kijk daar dan de hele dag naar in plaats van mijn postings !
Hey Rens(ke)
quote:
Op donderdag 6 september 2007 00:22 schreef Laton het volgende:
lol wat de hel.
Dat is toch al weer aardig lang geleden Laton dat ik met jouw in een topic gezeten heb ...
Alles goed verder ?!
En tja de duivel houd ook van minimal getuige het feit dat ie al een hoop zieltjes á minimal gewonnen heeft die met ondergetekende niets te maken willen hebben.

[ Bericht 19% gewijzigd door Tiesemans op 06-09-2007 02:27:59 ]
pi_52973853
quote:
Op woensdag 5 september 2007 22:03 schreef renslohmann het volgende:
Je verdient het niet om nog wat woorden aan vuil te maken, dus..

pi_52973869
quote:
Op donderdag 6 september 2007 01:27 schreef Tiesemans het volgende:
Weet ik gelijk weer hoe Here Jezus zich voelde toen hij in Jeruzalem de Farizeeërs en hoog priesters tegen het lijf liep die Hem zowat onmiddellijk persona non grata bestempelde terwijl Hij wist waarover Hij sprak !

'nuff said!
  donderdag 6 september 2007 @ 02:19:14 #147
119832 Tiesemans
Realiteit Figurant
pi_52973874
quote:
Op donderdag 6 september 2007 02:15 schreef renslohmann het volgende:

[..]
Wat een minimal(e)"humor" zeg ...
quote:
Op donderdag 6 september 2007 02:17 schreef renslohmann het volgende:

[..]


'nuff said!
In jouw geval zeker ... Bij deze dan hey !
Lekker slaapie doen jij ...
pi_52976421
god heeft echt maar 1 dag nodig gehad om jou te maken... over minimaal gesproken...

[ Bericht 0% gewijzigd door IrfieJ op 06-09-2007 13:24:23 ]
'Curiouser and curiouser!' cried Alice.
pi_52979689
quote:
Op donderdag 6 september 2007 01:27 schreef Tiesemans het volgende:
Weet ik gelijk weer hoe Here Jezus zich voelde toen hij in Jeruzalem de Farizeeërs en hoog priesters tegen het lijf liep die Hem zowat onmiddellijk persona non grata bestempelde terwijl Hij wist waarover Hij sprak !
Deze gast is echt knettergek! En dan niet gek als in: 'prettig gestoord', maar gek als in: 'psychologische stoornis'.

Wel vermakelijk though. Post nog eens wat goede nummers Ties!
Fuck you Jane Austen!
pi_52981106
Ja! Post nog eens wat goede nummers! Want als je jezelf vergelijkt met Jezus, dan moet je ook wel de echte minimale evangelie aan ons kunnen verkondigen met je alwetende minimalkennis!
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')