abonnement Unibet Coolblue
pi_52010847
Hierbij het topic over Danny Koevermans. Hij werd door Sparta bij Excelsior '20 weggehaald, waar hij aan de lopende band scoorde. Bij Sparta deed hij dat ook. Het eerste jaar bij AZ werd hij veelal als invaller gebruikt, maar deed het boven verwachting goed. Afgelopen seizoen ging hij ook weer vrolijk door met scoren: maarliefst 22 doelpunten.

Op dit moment wil hij een transfer naar Feyenoord afdwingen, omdat hij vreest voor een jaar op de bank:
quote:
Feyenoord klopt weer aan voor Koevermans

31/7/2007 21:00

EXCLUSIEF - Feyenoord heeft de hoop op de komst van Danny Koevermans nog niet opgegeven. De Rotterdammers wagen nogmaals een poging de spits los te weken bij AZ, dat tot nog toe te veel vroeg naar de mening van Feyenoord.

Feyenoord hoopt alsnog kans te maken nu er in Alkmaar na de Braziliaan Ari nog een spits is gekomen: Graziano Pellè (22). De Italiaan tekende voor vijf jaar.

Coach Bert van Marwijk beschikt met Roy Makaay (32) en Michael Mols (36) over twee centrumspitsen, maar kan een extra kracht goed gebruiken. Schiedammer Koevermans heeft er nooit een geheim van gemaakt graag naar Feyenoord te willen.

De voormalige Spartaan dreigt komend seizoen in Alkmaar hoofdzakelijk te fungeren als reservespits achter Ari, Moussa Dembele en Pellè. Omdat de eenmalig international voorzag dat hij vooral op de reservebank zou vertoeven, gaf Koevermans enige tijd geleden al te kennen dat hij AZ het liefst zo snel mogelijk wilde verlaten.
Bron: vi.nl

  woensdag 1 augustus 2007 @ 09:49:50 #2
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_52010904
Laat het maar weer naar Sparta komen. Als die dan toch zo nodig weer naar Rotterdam wil kan je toch beter in West gaan ballen. Veel mooier, leuker en gezelliger!
  woensdag 1 augustus 2007 @ 10:21:00 #3
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_52011473
Blijf maar lekker in Alkmaar
pi_52011512
Ho ho, we hebben het hier wel over een international he! ( )
Dit, dus.
  woensdag 1 augustus 2007 @ 10:37:20 #5
80966 Ryoga
Mada mada dane
pi_52011798
van gaal moet hem gewoon loslaten damnit
I was here
here I was
was I here?
Yes, I was
  woensdag 1 augustus 2007 @ 11:37:31 #6
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_52013303
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 10:23 schreef Buitendam het volgende:
Ho ho, we hebben het hier wel over een international he! ( )
Ho! Dan eis ik een topic over Dave van de Bergh!
quote:
Zijn optredens bij de Utrechtse club zorgen ervoor dat, als Arjen Robben geblesseerd is, Van den Bergh wordt opgeroepen door bondscoach Marco van Basten voor het Nederlands elftal. Op 18 augustus 2004 maakt hij zijn debuut in de met 2-2 gelijkgespeelde uitwedstrijd in Zweden
pi_52021925
Koevermans, één van de spelers die steeds weer aanpikt bij een hoger niveau, tegen de verwachtingen in. Beetje net als Dirk Kuijt.

Was natuurlijk geweldig in zijn Sparta-tijd, zeker in die voorhoede met Riga Mustapha en Ricky van den Bergh. Maakten met zijn drieën meer dan 70 goals in de competitie. Dan is Danny toch wel het best terecht gekomen al, hoewel Mustapha bij Levante ook zeker niet slecht zit.

Ik hoop dat hij behouden blijft voor Nederland. Feyenoord zou voor hem als jongen uit de regio Rotterdam mooi zijn, al kan ie dat als Spartaan misschien niet maken.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_52022455
De Koef , vorig seizoen natuurlijk veel te weinig minuten gekregen van Louis.
Als hij blijft verwacht ik gewoon dat hij de concurrentie strijd wint .
Money won is twice as sweet as money earned.
pi_52024283
Natuurlijk mag de Koef niet naar Feyenoord, hij is tenslotte al 17 minuten international.

pi_52025149
Waarom verwacht hij eigenlijk op de bank te moeten zitten? Laat hem lekker spelen, geen technisch wonder maar hij legt er wel 20 in.
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_52026922
Fuck it, hij moet een andere zaakwaarnemer nemen. Dat zal voor hem een stuk beter uitpakken denk ik zo.
Hij moet ook niet zeuren over wel of niet spelen, gewoon je best doen en dan kom je er wel.
Een topclub moet nou eenmaal over een brede selectie beschikken.

Je ziet wat er vorig jaar met AZ gebeurde, die moesten niet uit luxe 4-4-2 gaan spelen.
Boukhari kopen als "vulling". Feit is dat ze nu goede spelers hebben gehaald. Erg goede, en Danny zal zeker de concurrentie voelen, maar dat hoort nou eenmaal bij een topclub.

In europa is dat een doodnormale zaak, Kuyt speelt ook niet iedere wedstrijd, en zit er soms 2 achter elkaar op de bank. Die hoor je ook niet zeiken.
Mentaliteit is het sleutelwoord in dit geval tussen AZ en Koevermans.

En als ie gaat, dan zal dit op zijn vroegst tijdens de winterstop zijn.
Mark my words, ik ga er niet vanuit dat Brands en van Gaal dezelfde fout van vorig jaar zichzelf op de nek durven halen!
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_52034376
Ja hallo, even wakker worden nu. Kuyt speelt bij Liverpool, Koevermans bij AZ. Zie je het verschil al?
pi_52034588
Hij ziet het EK naderen, begrijpelijk dat hij klaagt en klaagt. Maar wegkomen lukt niet als AZ niet nog een aanvaller (die ze niet kunnen vinden) / aanvallende middenvelder vastleggen. En Dirk wil absoluut niet Feyenoord versterken.
That's all folks!
pi_52040100
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 01:22 schreef Maravilla het volgende:
Ja hallo, even wakker worden nu. Kuyt speelt bij Liverpool, Koevermans bij AZ. Zie je het verschil al?
Die hebben toch hetzelfde "probleem"
Leg me maar eens uit wat het feitelijke verschil is tussen Liverpool en AZ qua mijn bovengeschreven tekst.
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_52133929
quote:
Fenerbahce volgt Koevermans
Van onze Telesportredactie

ISTANBOEL, maandag
Fenerbahce heeft het oog laten vallen op Danny Koevermans van AZ. Hij staat in de belangstelling omdat de Turken een spits zoeken, die Mateja Kezman kan assisteren in de punt van de aanval. AZ wil zes miljoen incasseren voor Koevermans, die dolgraag weg wil uit Alkmaar. Dat bedrag schijnt voor de Turken geen probleem te zijn. Koevermans is op een zijspoor beland nu AZ twee spitsen heeft gekocht en hem is te verstaan gegeven nog slechts als pinchhitter in actie te komen.
  maandag 6 augustus 2007 @ 10:56:49 #16
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_52134694
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 11:18 schreef fuckbuddy het volgende:

[..]

Die hebben toch hetzelfde "probleem"
Leg me maar eens uit wat het feitelijke verschil is tussen Liverpool en AZ qua mijn bovengeschreven tekst.
Dat liverpool een topclub is en AZ niet.
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 00:04:14 #17
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_52155797
quote:
'Koevermans in voetsporen Drenthe en Suárez'

In navolging van Luis Suárez en Royston Drenthe lijkt nu ook Danny Koevermans toevlucht te zoeken tot een arbitragezaak. Dit meldde de zaakwaarnemer van de AZ-aanvaller maandagavond aan RTV Rijnmond.

De vraagprijs van Alkmaarders bedraagt nog altijd zeven miljoen euro en dit is in de ogen van Koevermans en zijn belangenbehartiger ‘overdreven’. De speculaties van De Telegraaf dat de eenmalig international in de belangstelling van Fenerbahçe zou staan, worden door Van Noortwijk naar het rijk der fabelen verwezen.

Sinds de komst van Ari da Silva en Graziano Pellè acht Koevermans het zelf beter om te verkassen. Feyenoord, 1. FC Nürnberg en Shakhtar Donetsk toonden vorige maand interesse, maar om verscheidene redenen ketste de deal af.

AZ had eerder een streep gezet door het verlangen van Koevermans om zijn heil buiten Alkmaar te zoeken. De Noord-Hollandse club wilde niet meewerken aan een overgang, omdat er geen adequate vervanger was gevonden. Met de komst van Pellè lijkt trainer Louis van Gaal nu echter over genoeg opties in de aanvalslinies te beschikken
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_52524262
quote:
En dan was er nog Danny Koevermans, momenteel letterlijk de vierde spits bij AZ. Zijn naam viel pas na afloop van de wedstrijd, toen Van Gaal de vraag beantwoordde of het niet erg hard is hoe hij met de meest effectieve AZ-speler (29 competitiegoals en assists) uit de vorige jaargang omgaat.

,,Dat is voetbal,’’ sprak Van Gaal, die vindt dat Koevermans zelf slecht omgaat met de veranderde situatie. ,,Koevermans mag blij zijn dat hij vandaag op de bank zat. Hij wil wel, maar traint minder hard en goed dan anderen. Als de transferdeadline van 31 augustus is verstreken, hopen we dat hij een knop kan omzetten. Ik heb nog steeds vertrouwen in hem, anders had ik hem vandaag wel thuis gelaten.’’
pi_52524297
Kreeg even een flink veeg uit de pan van Van Gaal
pi_52524356
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 19:01 schreef Maravilla het volgende:
Natuurlijk mag de Koef niet naar Feyenoord, hij is tenslotte al 17 minuten international.

[afbeelding]
Wat je zeker dat dit Youri Mulder niet is?
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
  maandag 20 augustus 2007 @ 13:46:51 #21
176521 Grulez
rasgroninger
pi_52526893
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 11:59 schreef Urquhart het volgende:
Kreeg even een flink veeg uit de pan van Van Gaal
Maarja waarom laten ze hem dan niet gaan.
  woensdag 22 augustus 2007 @ 09:56:53 #22
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_52582745
quote:
Koef: 'Ik krijg gedonder met wat ik nu zeg'

'Ik vind dat ik te kakken ben gezet', moppert Danny Koevermans in de nieuwe Voetbal International. Hij reageert op de woorden van AZ-coach Louis van Gaal, die zaterdag na de competitie-ouverture tegen VVV-Venlo de spits verbaal er flink van langs gaf: 'Koevermans mag blij zijn dat hij op de bank zit.'
Van Gaal had de 28-jarige aanvaller na afgelopen seizoen verteld dat er voor hem geen toekomst bij AZ is. Maar ook al was er belangstelling van Shakhtar Donetsk, Feyenoord, 1. FC Nürnberg en Blackburn Rovers, Koevermans is nog altijd in Alkmaar omdat AZ 6,9 miljoen euro voor de eenmalig international wil ontvangen en de clubs dat niet willen betalen.

'Het lijkt wel alsof er twee Koevermansen zijn. Als er belangstellng is, ben ik topscorer van Nederland. En binnen de club zelf ben ik maar de vierde spits. Dat klopt toch niet', vraagt Koevermans zich af.

In de nieuwe VI haalt hij flink uit naar ziijn huidige werkgever. 'Dadelijk krijg ik weer gedonder met wat ik nu zeg, zit ik tegen Vitesse op de tribune. Maar het kan niet zo zijn dat club en trainer mij voor de keuze stellen te gaan of te blijven, en me vervolgens niet laten gaan. Daarmee zeg ik niks verkeerd. Toch?'

In de nieuwe Voetbal International lees je het complete interview met Danny Koevermans.

Bron: VI
pi_52675498
quote:
Koevermans zit zoals voorspeld op tribune

25/8/2007 10:57

De voorspelling van Danny Koevermans is uitgekomen. De spits van AZ is door coach Louis van Gaal buiten de selectie gelaten voor het uitduel met Vitesse.

'Dadelijk krijg ik weer gedonder met wat ik nu zeg en zit ik tegen Vitesse op de tribune', aldus Koevermans deze week in Voetbal International. In het bewuste artikel spreekt de aanvaller zijn verbazing uit over zijn situatie bij AZ waar hij van clubtopscorer is gedegradeerd tot vierde spits.

Van Gaal doet in Gelredome helemaal geen beroep op de éénvoudig Oranje-international. De coach gaat er vanuit dat Koevermans nog voor het sluiten van de transfermarkt op 31 augustus uit Alkmaar vertrekt.

'Laat duidelijk zijn: ik hoop dat Danny gewoon bij AZ blijft, maar ik verwacht dat een club uit Engeland of Spanje, pakweg Middlesbrough of Levante, eind volgende week ineens het bedrag op tafel legt dat wij als transferprijs hebben vastgelegd', aldus Van Gaal in het Algemeen Dagblad.

'Als Koevermans komende week nog vertrekt, wordt hij gehaald als een impulsaankoop. Die zijn er elk jaar volop in de laatste week voordat de transfermarkt sluit en alle doordachte transfers al zijn gedaan.'
Bron: VI

Van Gaal heeft persoonlijk iets tegen Koevermans. Moet wel, want de op 1 na topscorer van vorig jaar zet je niet zomaar als 4e spits op de tribune

Ik zou zeggen, Feyenoord, grijp je kans!
  zaterdag 25 augustus 2007 @ 15:15:44 #24
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_52675660
Danny kom nou gewoon naar de Kuip!
pi_52675677
Als Feyenoord 6,9 miljoen schokt komt 'ie wel.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')