abonnement Unibet Coolblue
pi_52128323
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 21:20 schreef D.W het volgende:

[..]

+ Mooie foto, erg scherp.
- Onderkant misschien wat te donker

[afbeelding]
+ leuk moment en redelijk zo op ooghoogte
- iets meer ruimte aan de voorkant van het gezicht zou leuker zijn denk ik



De DOF op zich vond ik wel grappig hoewel de achtergrond minder is maar bij gebrek aan beter Had niet veel tijd voor een paar foto's. Achteraf had ik 'm ook liever wat uit het midden gehaald.
Carry on my wayward son
There'll be peace when you are done
Lay your weary head to rest
Don't you cry no more.
pi_52129100
+fantastic colours & contrast
+ very sharp
- too many flowers = a bit confusing.

pi_52131692
@ digitalfrog:
+Mooi actieschot. Lekker scherp en goede belichting.
-Drukke/onrusitge achtergrond.

De mijne, vanavond gemaakt tussen Ede en Lunteren in:

  maandag 6 augustus 2007 @ 00:31:41 #29
181312 kvdv
<=50mm Baby!
pi_52132284
@martijn877:
+ Compositie, de manier waarop de weg loopt (richting horizon) geeft diepte aan het beeld. De lucht is overigens ook mooi, maar....
- een beetje onrealistisch (de lucht)... echter hoeft dat niet perce een minpunt te zijn in mijn ogen.

Mijne, loop van een machinegeweer bovenop een Sherman tank. Deze tank staat in het centrum van Leopoldsburg (BE):



[ Bericht 2% gewijzigd door kvdv op 06-08-2007 00:38:40 ]
Crack open the cranium, and let awareness begin...
&gt; Zoekt kamer in Utrecht!
pi_52133238
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 00:31 schreef kvdv het volgende:
@martijn877:
+ Compositie, de manier waarop de weg loopt (richting horizon) geeft diepte aan het beeld. De lucht is overigens ook mooi, maar....
- een beetje onrealistisch (de lucht)... echter hoeft dat niet perce een minpunt te zijn in mijn ogen.

Mijne, loop van een machinegeweer bovenop een Sherman tank. Deze tank staat in het centrum van Leopoldsburg (BE):

[afbeelding]
+ DOF, de loop komt mooi naar voren.
- drukke achtergrond.

Mijne, duif met een attitude. Liet zich echt van heel dichtbij fotograferen.

Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  maandag 6 augustus 2007 @ 10:46:24 #31
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_52134489
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 22:36 schreef digitalfrog het volgende:
+fantastic colours & contrast
+ very sharp
- too many flowers = a bit confusing.

[afbeelding]
Great shot!
Damn, missed that part alltogether!--when I was around they just goofed around
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
  maandag 6 augustus 2007 @ 12:28:57 #32
97111 ukga
Siewosie baas
pi_52137000
@ superharregarre

+ Mooie sherpe duif
- jammer dat het een beetje genept is http://imatt.us/mt/archives/orly.JPG




Hier de mijne, gister midder genomen op zandvoort. Verder zeg ik erbij dat ik geen fotogeniek ben, gewoon veel foto's maken en kijken wat er leuk uit ziet.
  maandag 6 augustus 2007 @ 12:54:17 #33
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_52137607
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 12:28 schreef ukga het volgende:
@ superharregarre

+ Mooie sherpe duif
- jammer dat het een beetje genept is http://imatt.us/mt/archives/orly.JPG

[afbeelding]


Hier de mijne, gister midder genomen op zandvoort. Verder zeg ik erbij dat ik geen fotogeniek ben, gewoon veel foto's maken en kijken wat er leuk uit ziet.
+ lekker blauw (lukt mij nooit als ik de zon erop gooi )
- leeg?

hier mijne:
geschoten met m'n telefoon, vond de kleuren er wel mooi uitgekomen

Signature.
pi_52138090
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 12:28 schreef ukga het volgende:
@ superharregarre

+ Mooie sherpe duif
[b]- jammer dat het een beetje genept is
Dat was juist de grap.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  maandag 6 augustus 2007 @ 13:36:44 #35
97111 ukga
Siewosie baas
pi_52138793
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 13:12 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Dat was juist de grap.
ja, ik vond die duif zo vet kijken, ik wist eigenlijk geen ander min punt.

maare over mijn foto: ik probeerde in te zoomen op die heli, maar ik zag geen reet op me schermpje omdat ik tegen de zon in aan het kijken was
pi_52141146
@eer-ik
+ kleuren zijn idd lekker
+ compositie / standpunt
- Ruizig, maar dat komt door je telefoon camera
- jammer dat de auto her niet voledig op staat
- de 3 grassprieten voor het paaltje


  maandag 6 augustus 2007 @ 16:34:10 #37
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_52142926
+ compostie, kleuren, origineel onderwerp. De armen die zo wazig eindigen. Prachtplaat!
- Ik kan met de beste wil van de wereld geen minpunten bedenken. Ik word er jaloers van

Mijn paradepaardje van vandaag.
►►►https://www.twitch.tv/tonjatekenshow ◄◄◄◄
pi_52144796
@ Tonja: Leuke foto, ik zag niet meteen wat het is, of hoe groot of klein het is. Technisch weinig op aan te merken (scherptediepte, toonschaal, contrast OK) maar om dat vervreemdende effect te versterken zou je de foto nog strakker kunnen maken door de lucht verder uit te bleken, m.n. de blauwzweem linksboven, en de compositie symmetrischer te maken. Anderzijds zul je zien dat de foto daar ook saaier van zou worden, dus misschien is hij nu wel precies goed. Tot slot toch nog één technisch dingetje: op de overgangen van de zwarte armen naar de lucht zie je een beetje blauwe kleurschifting die het beeld wat onrustig maakt (chromatische abberatie - komt door de lens). Er schijnen filters voor photoshop te zijn waarmee je dat desgewenst kunt verminderen, maar ik heb daar zelf nog geen ervaring mee.

Ik vond die van Kamermans (plantje in handen) ook interessant, erg mooi beeld waar duidelijk werk in zit. Mijn suggesties daarbij om het beeld nog wat te versterken: als je het kluitje aarde wat meer doortekening kunt meegeven, is het geen zwart gat meer. De houding van de handen is een beetje ambivalent; ik interpreteer het als dat ze het plantje aan de kijker willen tonen, maar als je wilde uitdrukken dat ze het plantje beschermen, of het aan de kijker aanbieden, zou dat misschien duidelijker uitgedrukt kunnen worden door hun houding. Het groen van het plantje, en hoe dat afsteekt zonder onnatuurlijk te worden, is perfect, maar de huid is wel een beetje gelig geworden.

Ik gooi zelf een clichee-onderwerpje uit het Noordhollandse landschap in de groep In het groot doet 'ie het beter.

  maandag 6 augustus 2007 @ 18:50:00 #39
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_52146313
dvr
+ ik vind het een praaaaaachtplaat, hoe cliche dan ook!
+ De kleuren! Hoe de zon op de wieken van de achterste molen reflecteert!!
+ Het serene uitzicht
+ de sfeer!!
- Het is net of er, waar de bocht in de rivier naar links gaat, bij die groene struik, een grijze X in het water zit. Is dat een vuiltje op je lens ofzo?? En een miniminpuntje is de witte vlek naast de achterste mol;en (auto???) Dat had ik net effe weggekloond denk ik, maar dat valt alleen op in de grote versie

Mijne. Ook gewoon maar een cliche dingetje

Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_52146444
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 18:50 schreef ElizabethR het volgende:
dvr
+ ik vind het een praaaaaachtplaat, hoe cliche dan ook!
+ De kleuren! Hoe de zon op de wieken van de achterste molen reflecteert!!
+ Het serene uitzicht
+ de sfeer!!
- Het is net of er, waar de bocht in de rivier naar links gaat, bij die groene struik, een grijze X in het water zit. Is dat een vuiltje op je lens ofzo?? En een miniminpuntje is de witte vlek naast de achterste mol;en (auto???) Dat had ik net effe weggekloond denk ik, maar dat valt alleen op in de grote versie

Mijne. Ook gewoon maar een cliche dingetje

[afbeelding]
+ je hebt al een boel van dit soort plaatjes laten zien. Vind ook deze weer erg mooi. Schitterende wolken, mooie compositie met het bootje. De foto straalt een fris windje uit!
- Bovenste helft van de foto is erg fel, en onderin vrij donker. Moeilijke belichting denk ik.

pi_52147479
+ leuke foto, belichting goed
- misschien mooier als alleen de stenen scherp zijn.

pi_52148410
E.R.: Dank voor je complimenten en opmerkzaamheid! Ik heb het origineel nog eens bekeken. Dat x-je is een waterplantje dat gespiegeld wordt in het water, en die witte vlek is een parasol. Die laatste detoneert inderdaad, ik zal eens kijken of ik hem kan wegpoetsen.

Complimenten terug overigens, een prachtig beeld. Er zit een leuk detail in je foto: in het kleine dingetje achterin de boot komt het hemelsblauw van de (magnifieke) lucht terug. Het puntje op de i.
pi_52150737
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 19:31 schreef D.W het volgende:
+ leuke foto, belichting goed
- misschien mooier als alleen de stenen scherp zijn.

[afbeelding]
Ja het zou idd mooier zijn als alleen de steen scherp is. Zou dat met photoshop nog goed na te bewerken zijn? Nog nooit zoiets geprobeerd.
pi_52156296
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 21:10 schreef NoXxa het volgende:

[..]

Ja het zou idd mooier zijn als alleen de steen scherp is. Zou dat met photoshop nog goed na te bewerken zijn? Nog nooit zoiets geprobeerd.
Ik zou zeggen; heel secuur de stenen uitknippen en dan het overige even een blurfilter eroverheen gooien. Weet niet in hoeverre dat er goed uit gaat zien, maar het is te proberen.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_52159005
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 00:27 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Ik zou zeggen; heel secuur de stenen uitknippen en dan het overige even een blurfilter eroverheen gooien. Weet niet in hoeverre dat er goed uit gaat zien, maar het is te proberen.
MJa of met blur tool, maar moet ik ff mee pielen van de week.
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 09:10:54 #46
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_52159860
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 20:01 schreef dvr het volgende:
E.R.: Dank voor je complimenten en opmerkzaamheid! Ik heb het origineel nog eens bekeken. Dat x-je is een waterplantje dat gespiegeld wordt in het water, en die witte vlek is een parasol. Die laatste detoneert inderdaad, ik zal eens kijken of ik hem kan wegpoetsen.

Complimenten terug overigens, een prachtig beeld. Er zit een leuk detail in je foto: in het kleine dingetje achterin de boot komt het hemelsblauw van de (magnifieke) lucht terug. Het puntje op de i.
Dankjewel
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 09:50:50 #47
56864 Marty26
#Dislectisch Baggeren _O_
pi_52160525
@D.W
+erg scherp
+ Mooi details in de druppels
- Onderwerp..... Niet echt een orginele hoek zegmaar...


Hier is niks aan geshopt.... gewoon rechtstreeks uit de cam.Martine in action in club NL
Paxlie says: nu ben ik zo vervuld van geluk omdat jij via de digitale snelweg weer bij me bent O+
pi_52161592
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 18:50 schreef ElizabethR het volgende:
dvr
+ ik vind het een praaaaaachtplaat, hoe cliche dan ook!
+ De kleuren! Hoe de zon op de wieken van de achterste molen reflecteert!!
+ Het serene uitzicht
+ de sfeer!!
- Het is net of er, waar de bocht in de rivier naar links gaat, bij die groene struik, een grijze X in het water zit. Is dat een vuiltje op je lens ofzo?? En een miniminpuntje is de witte vlek naast de achterste mol;en (auto???) Dat had ik net effe weggekloond denk ik, maar dat valt alleen op in de grote versie

Mijne. Ook gewoon maar een cliche dingetje

[afbeelding]
Wow, wat een lucht Prachtige foto weer...!
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
Sieraden en meer, Gingerfantasies.
pi_52162976
Marty
+ Erg vette effecten zo op de plaat
- de uitdrukking van haar gezicht straalt nou niet echt blijheid uit


Afgelopen zondag gemaakt.
ietsjes gecropped en qua kleur bijgewerkt want de mju770 maakte hem veel te licht, waarschijnlijk door alle stof.
Vind het altijd knap als ze hem toch weer recht op de baan krijgen. Kom zelf maar een half tot soms een metertje hoog en heb al moeite genoeg om hem dan goed op de baan te krijgen. Deze gasten gooien hem dwars en krijgen het nog voor elkaar
  Licht Ontvlambaar dinsdag 7 augustus 2007 @ 14:41:36 #50
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_52168363
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 11:37 schreef harley het volgende:
Marty
+ Erg vette effecten zo op de plaat
- de uitdrukking van haar gezicht straalt nou niet echt blijheid uit

[afbeelding]
Afgelopen zondag gemaakt.
ietsjes gecropped en qua kleur bijgewerkt want de mju770 maakte hem veel te licht, waarschijnlijk door alle stof.
Vind het altijd knap als ze hem toch weer recht op de baan krijgen. Kom zelf maar een half tot soms een metertje hoog en heb al moeite genoeg om hem dan goed op de baan te krijgen. Deze gasten gooien hem dwars en krijgen het nog voor elkaar
+ De actie is juist door het stof mooi in beeld gebracht vind ik..
- Het achterwiel valt een beetje weg tegen de bomen, jammer dat de motor er niet iets meer uitspringt.



Mijn dochter in de stoomtrein afgelopen zondag...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')