??? lijkt me sterk dat je dat 'per ongeluk' voor elkaar krijgt...quote:Op maandag 27 augustus 2007 14:53 schreef Repeat het volgende:
Lekkere kras over de hele zijkant van de auto, onderbroken op sommige stukken. Voorportier, achterportier en stuk achterpaneel. Ik hou het maar op tokkies of paupers die niet kunnen uitkijken in de garage van de supermarkt
Ja dat lijkt mij opzich ook, maar het gaat er bij mij niet in dat er iemand zomaar een kras over de zijkant van een auto zet, maar misschien zijn de mensen nog slechter dan ik dachtquote:Op maandag 27 augustus 2007 15:13 schreef bluebit het volgende:
[..]
??? lijkt me sterk dat je dat 'per ongeluk' voor elkaar krijgt...
behoorlijk balen!
zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzquote:Op maandag 27 augustus 2007 14:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
mooi, ik moet weten hoe ik de koppeling van een variomatic afstel, (van mn 340 1.4, '89)
da's waar inderdaad. beetje hetzelfde geval als dat laatst mijn antenne van de auto gedraaid was.....echt totaal nutteloze aktie en irritant....quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:23 schreef Repeat het volgende:
[..]
Ja dat lijkt mij opzich ook, maar het gaat er bij mij niet in dat er iemand zomaar een kras over de zijkant van een auto zet, maar misschien zijn de mensen nog slechter dan ik dacht
Kijk hier eens http://forum.volvo300club.nl/showthread.php?t=722. Is dat niks, even doorzoeken in het forum. Is vast wel eens langsgekomenquote:Op maandag 27 augustus 2007 14:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
mooi, ik moet weten hoe ik de koppeling van een variomatic afstel, (van mn 340 1.4, '89)
Denk niet dat dat mooi wordt, ik ga me er iig niet aan wagenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 08:40 schreef GI het volgende:
Een autobrede kras is eigenlijk niet te claimen bij de verzekering. De enige manier om dat mooi te krijgen (financieel gezien) is als je de dader pakt en bij de WA van hem of de verantwoordelijken voor hem/haar kan claimen. Anders shiet je premie meteen een ontzetten stuk omhoog. Is er zelf niet wat te kleuren met wat verf om het goed te maken ?
Zou je dat plaatje iets groter kunnen geven? Dan kan ik zien hoe de boel in elkaar zit, daar red ik het wel mee.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 14:46 schreef dekilo het volgende:
[afbeelding]
mooi, ik moet weten hoe ik de koppeling van een variomatic afstel, (van mn 340 1.4, '89)!!!!!!
handleidingen van oudere modellen staan niet meer in dat systeem.
Kan ik je niet mee helpen.
Wel kan ik van die oude meuk de eventuele partnummers opvragen voor als er iets vervangen dient te worden.
Wel kun je het chassisnummer eens geven kan ik kijken wat er beken is van die auto.
De T5 is het sportiefstquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:10 schreef invine het volgende:
die c30 he, heb je daar nu ook de sport versie van? zie hier in mijn dorp er 1 rijden met voorspolier en side skirts en at lager op de weg.. kon op internet er niks over vinden dus misschien ook custom gedaan maar lijkt echt op een sport modelletje leuk wagen trouwens ook die c30.
Je kan gewoon skirts kopen, staat hier bij de dealer ook zo'n ding met rondom spoilers, grote velgen etcquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:10 schreef invine het volgende:
die c30 he, heb je daar nu ook de sport versie van? zie hier in mijn dorp er 1 rijden met voorspolier en side skirts en at lager op de weg.. kon op internet er niks over vinden dus misschien ook custom gedaan maar lijkt echt op een sport modelletje leuk wagen trouwens ook die c30.
Ook niet groot genoeg als je erop klikt?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 20:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zou je dat plaatje iets groter kunnen geven? Dan kan ik zien hoe de boel in elkaar zit, daar red ik het wel mee.
Je motor moet juist afslaan in 5. Als ie dat niet doet is je koppeling gaar.quote:Op zaterdag 1 september 2007 14:42 schreef Delnooz het volgende:
He mensen,
Ik ben op zoek naar een auto:
- minimaal 1 jaar betrouwbaar rijden
- max 3500 euro (eigenlijk 3000)
- groot (dus een estate)
- voor zo ver mogelijk representatief
- trekhaak
Volvo stal al snel mijn hart en ik ben dan ook nu in het bijzonder op zoek naar een 850 (of evt een 740). Komende dinsdag ga ik waarschijnlijk een paar auto's bekijken en ik vroeg me af of er nog speciale dingen zijn waar ik op moet letten?
De algemene dingetjes die ik weet zijn:
omheen lopen voor deuken en roest bubbeltjes e.d., profiel op banden en andere dingetjes
Bij de schokdempers induwen en kijken of de auto in 1x mooi terugveert
Interieur checken voor rare dingen
Stukje rijden. Kijken of hij rechtdoor blijft gaan als je stuur loslaat
In z'n 5 (toch?) vanuit stilstand op moeten kunnen trekken
Keer flink stevig remmen om te kijken of dit werkt.
Weten jullie nog meer?
huh?! Ik dacht juist dat hij het moest doen (bij goed voetenwerk) omdat dit laat zien dat de bak netjes pakt en er een goede benzine aanvoer is. Let wel, ik heb er weinig verstand van, dus ik geloof je vrij snelquote:Op zaterdag 1 september 2007 15:42 schreef Repeat het volgende:
[..]
Je motor moet juist afslaan in 5. Als ie dat niet doet is je koppeling gaar.
Op autotrader staan V40's vanaf 2800.quote:Op zaterdag 1 september 2007 14:42 schreef Delnooz het volgende:
He mensen,
Ik ben op zoek naar een auto:
- minimaal 1 jaar betrouwbaar rijden
- max 3500 euro (eigenlijk 3000)
- groot (dus een estate)
- voor zo ver mogelijk representatief
- trekhaak
Volvo stal al snel mijn hart en ik ben dan ook nu in het bijzonder op zoek naar een 850 (of evt een 740). Komende dinsdag ga ik waarschijnlijk een paar auto's bekijken en ik vroeg me af of er nog speciale dingen zijn waar ik op moet letten?
De algemene dingetjes die ik weet zijn:
omheen lopen voor deuken en roest bubbeltjes e.d., profiel op banden en andere dingetjes
Bij de schokdempers induwen en kijken of de auto in 1x mooi terugveert
Interieur checken voor rare dingen
Stukje rijden. Kijken of hij rechtdoor blijft gaan als je stuur loslaat
In z'n 5 (toch?) vanuit stilstand op moeten kunnen trekken
Keer flink stevig remmen om te kijken of dit werkt.
Weten jullie nog meer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |