quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:50 schreef ozzietukker het volgende:
www.vliegtickets.nl, www.worldticketcenter.nl, www.vliegtarieven.nl maken gebruik van de boekingsengine www.travelstreet.com
www.atp.nl, www.vliegticketskopen.nl maken weer gebruik van de boekingsengine van www.atp.nl met vliegticketskopen.nl welke maar 10 euro administratiekosten rekent in plaats van de 15 euro door ATP zelf...
Cheaptickets rekent in totaal 45 euro bovenop de ticketprijs als 'kosten' voor het boeken, goedkoopstevliegtickets maar 10 euro....
Met Travelstreet.com kan je ook vergelijken met Belgische aanbieders, nu hebben deze wel eens grote aantallen tickets ingekocht en kunnen die wel eens goedkoper zijn dan Nederlandse reisburo's. Een voorbeeld hiervan is Connection in België waar ik mjin ticket vanaf Amsterdam voor 100 Euro minder kon kopen dan bij de Nederlandse aanbieders. (En omdat het een vertrek was uit Amsterdam was het niet nationaliteit gebonden).quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:52 schreef Prospera het volgende:
Voor een reisje Zwitserland heb ik alle sites van FO4 gecheckt, vnl. vliegtickets.nl en vliegtarieven.nl bleken aanvankelijk het goedkoopst, maar op het eind bleken ze toch weer 15 euro duurder dan het "inclusieve" bedrag. Boven de 90 euro voor een retourtje, waar eerder werd gegoochelt met 73 euro.
Via Swiss.com bleek de prijs toch lager te zijn; 82 euro
In dit geval is het goedkoper om via de vliegtuigmaatschappij zelf te boeken.
Een verschil met KLM, die is vaak duurder dan de discounters.
Dus het lijstje van TS blijft wel een aanrader
Mijn KLM ticket is helaas geen geldig vervoerbewijs.. was dat maar zo, kon ik nog af en toe wat geld uitsparen.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:31 schreef Stansfield het volgende:
Even een vraagje over met de trein naar schiphol gaan.
Het is/was toch zo dat een klm ticket ook genoeg was als vervoersbewijs?? Is dat ook zo met andere nederlandse vliegtuigmaatschappijen?
Sinds 1995 is dat niet meer zoquote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:31 schreef Stansfield het volgende:
Even een vraagje over met de trein naar schiphol gaan.
Het is/was toch zo dat een klm ticket ook genoeg was als vervoersbewijs?? Is dat ook zo met andere nederlandse vliegtuigmaatschappijen?
Is dat alweer zolang geleden? Meen dat ik er in 1999 een keer gebruik van had gemaakt, maar dat zou een speciale actie geweest kunnen zijn.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 20:01 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Sinds 1995 is dat niet meer zo
Was toch een KLM ticket die gold als treinticket. Werkte perfect. Kan me nog herinneren wat er toendertijd in de brochure stond.... "De treinconducteur zal uw ticket herkennen als KLM ticket" . Nou, dacht ik, die zal er wel voor doorgeleerd hebbenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:35 schreef Fogel het volgende:
[..]
Is dat alweer zolang geleden? Meen dat ik er in 1999 een keer gebruik van had gemaakt, maar dat zou een speciale actie geweest kunnen zijn.
Maar feit is: nu niet meer.
ga je je telefoon opladen in 't vliegtuig?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 17:37 schreef Forcefuzz het volgende:
In het vliegtuig zelf neem ik geen kleren enzo mee. In het vliegtuig zelf neem ik een kleine tas mee waar ik allerlei dingen in doe zoals mijn telefoonoplader enzo. Dan heb ik een koffer met kleren en wat handdoeken, die gaat het ruim in en dan heb ik nog een rugtas waar ik wat t-shirtjes in heb, mijn toiletartikelen en slippers en die gaat ook het ruim in. In het vliegtuig zelf heb ik dus maar 1 klein tasje met wat zooi die niet meer in de koffer of tas paste.
In de handbaggage mag je max 1 liter meenemen (en maximaal 100ml per item). In de ruimbaggage mag je meer dan 1 liter en ook verpakkingen groter dan 100ml...quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 16:47 schreef Forcefuzz het volgende:
Mijn toiletartikelen die heb ik los in die tas gedaan, omdat je in je handbagage maar maximaal 100ml aan vloeistoffen mag meenemen. In de ruimbagage mag je 1 liter meenemen. En met tandpaste, gel, scheergel, aftershave etc. zit je er zo aan. Maar word het dan als 1 stuk gerekend als er een zak omheen zit?
Heeft er denk ik mee te maken dat je ogen vast gewend zijn aan het donker. Wanneer het licht aan zou zijn, en er zou iets gebeuren en het zou uitvallen zou je hulpeloos blind ronddwalen...quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:34 schreef Adothehague het volgende:
Ik snap ook niet dat dat licht altijd uitmoet bij opstijgen en landen. Weet iemand misschien hoe dit zit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |