abonnement Unibet Coolblue
pi_51945766
Nu is de samenvatting bezig op Nederland 1, leuk om nog even terug te kijken

Mooiste etappe vond ik(hoe sneu de afloop ook was) de rit naar de Ausbique. Aan het eind de top 4 bij elkaar en de Discovery's die Rasmussen niet aan konden hoevaak ze ook demarreerden . En dat dan op 1 kilometer van de streep duidelijk werd dat Contador helemaal op was, en Rasmussen schijnbaar gemakkelijk weg reed en Contador daar gewoon liet staan
  zondag 29 juli 2007 @ 22:48:39 #2
175900 Lann555
Spider Jerusalem
pi_51945866
quote:
Op zondag 29 juli 2007 22:45 schreef Remzz het volgende:
Nu is de samenvatting bezig op Nederland 1, leuk om nog even terug te kijken

Mooiste etappe vond ik(hoe sneu de afloop ook was) de rit naar de Ausbique. Aan het eind de top 4 bij elkaar en de Discovery's die Rasmussen niet aan konden hoeveel en hoevaak ze ook demarreerden . En dat dan na de 1 kilometer vlag duidelijk werd dat Contador helemaal op was, en Rasmussen schijnbaar gemakkelijk weg reed en Contador gewoon liet staan
Yah, dat was het ook wel voor mij. Gevolgd door het moment dat Evans eindelijk moest passen en Contador en Rasmussen samen wegreden op Platteau-de-Beille.

Verder ook het magistrale werk van Boogerd op die nieuwe berg, ben de naam even kwijt, en Rasmussen die Valverde opraapt in de tijdrit
I hate it here
pi_51945881
Misschien niet de mooiste rit, maar ik vond de etappezege van Hunter wel leuk. Dat heeft ie wel verdiend en bovendien voor het eerst een Afrikaner als etappewinnaar.

Verder de gebruikelijke bergritten en het nummertje van Cancellara.
pi_51945894
quote:
Op zondag 29 juli 2007 22:45 schreef Remzz het volgende:
Nu is de samenvatting bezig op Nederland 1, leuk om nog even terug te kijken

Mooiste etappe vond ik(hoe sneu de afloop ook was) de rit naar de Ausbique. Aan het eind de top 4 bij elkaar en de Discovery's die Rasmussen niet aan konden hoeveel en hoevaak ze ook demarreerden . En dat dan na de 1 kilometer vlag duidelijk werd dat Contador helemaal op was, en Rasmussen schijnbaar gemakkelijk weg reed en Contador gewoon liet staan
dat is voor mij ook de mooiste etappe. Ik was continu bang dat rasmussen zou breken. Maar hij speelde het zooo uitgekookt! En toen hij zag dat contador brak, kreeg chicken vleugels
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_51945916
In de etappe naar de Ausbique ook het ploegenwerk van de Rabobank, wat hadden die ineens de geest gekregen
pi_51945940
De geweldige sprint van McEwen in Canterbury niet te vergeten.
pi_51946172
1.Rasmussen die wegsprint uit het wiel van contador en wint op de aubisque
2.Rasmussen die contador laat fietsen, en ziet dat evans een gaatje moet laten laten glippen en dan zelf naar contador fietst.
3.Rasmussen die bijna breekt.. bijna breekt .. bijna breekt .. bijna breekt tegen contador.
4.Rasmussen die Valverde inhaalt.
5.Moreau die overal de penarie wordt ingefietst
6.Boogerd zn knechtenwerk
7.Millar die tijdrit les krijgt van rasmussen
8.Popovych die lost .. aanvalt .. lost .. aanvalt .. lost .. aanvalt.
9.Maarten en herbert Ducrot ;>
10.Evans, waarvan ik dacht dat hij de hele tijd wou demareren maar dat zijn manier van klimmen bleek te zijn.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_51946267
1. Toen Soler op dat groepje neerstreek op de Galibier en er zo op en over vloog. Gewoon aanvallen!
2. Michael Boogerd in al zijn optredens voor de camera.
3. Borat holt voor het peloton uit.
4. Ze kunnen niks die Fransen, maar de koers in beeld brengen..prachtig. Dat helikoptershot op de kop van de Colombière als Gerdemann alleen vooruit is.
5. Duel Contador - Rasmussen op Plateau de Beille
6. Avondetappe met Rob Harmeling en Bas Haring. Surreëel.
7. Terug in de tijd met... was het Cees Haast? Na meer dan 40 jaar nog steeds kapot van uitvallen uit de Tour.
8. Bram Tankink
Thus, what is of supreme importance in war is to attack the enemy's strategy. - SUN TZU
  zondag 29 juli 2007 @ 23:29:04 #9
179635 Malibu_sprite
Ed de Goey fan
pi_51947180
Ik vond de hele tour gewoon een heel moment, tot dat ik 's avonds hoorde dat Rasmussen er uit werd gehaald... heb nog nooit zo gebaald volgens mij.
Het lijkt alsof het regent als altijd
pi_51947210
quote:
Op zondag 29 juli 2007 22:57 schreef sitting_elfling het volgende:
1.Rasmussen die wegsprint uit het wiel van contador en wint op de aubisque
2.Rasmussen die contador laat fietsen, en ziet dat evans een gaatje moet laten laten glippen en dan zelf naar contador fietst.
3.Rasmussen die bijna breekt.. bijna breekt .. bijna breekt .. bijna breekt tegen contador.
Precies die top 3, in die volgorde!

1. Aubisque
2. Plateau-de-Beille
3. Peyresourde

Op een goede 4e plek: de tweede tijdrit. Ongemeen spannend slot van de Tour.
Everything will be okay in the end.
If it's not okay, it's not the end...
pi_51947301
quote:
Op zondag 29 juli 2007 23:00 schreef UtrechtSlim het volgende:
1. Toen Soler op dat groepje neerstreek op de Galibier en er zo op en over vloog. Gewoon aanvallen!
Oh ja, dat was ook geniaal! En de helishots in de afdaling van de Port de Bales! Kiezen is veel te moeilijk...
Everything will be okay in the end.
If it's not okay, it's not the end...
  zondag 29 juli 2007 @ 23:38:40 #12
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_51947458
Het mooiste vind ik Rasmussen die op het nippertje het wiel houdt van Contador op de Peyresourde. Jammer dat dat geen finish bergop was, maar wat een geweldig stuk.

Verder veekl moois dat al genoemd is, maar ook: Evans die de Aubisque alleen opbeukt. Briljant!

Het was een schitterende Tour, ondanks al het drama. Maar zeg nou zelf, hoort het er nou niet ook een beetje bij? Ik zal deze nooit vergeten. Wat is er een hoop gebeurd. Mooi, en lelijk. Maar such is life.

btw dat interview met Contador na zijn overwinning op Plateau de Beille: "Het woord van Rasmussen is niks waard." Dat staat ook opeens in een andere context.
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
pi_51947528
Die ene, waarbij Rasmussen doping spoot.
Op vrijdag 12 januari 2007 03:39 schreef Xennia het volgende:
Mayo is de dochter die ik nooit had!
  zondag 29 juli 2007 @ 23:46:01 #14
183348 knoets
cy-clis-me
pi_51947655
Voor mij was het de 2e vrijdag in Villeveyrac, mijn 2e bezoek aan de Tour, waar Albasini voor mijn neus probeert te demarreren, ik vond het prachtig!
pi_51947657
quote:
Op zondag 29 juli 2007 23:41 schreef ma_jojo het volgende:
Die ene, waarbij Rasmussen doping spoot.
ga eensch heel snel hier vertrekken
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  zondag 29 juli 2007 @ 23:47:19 #16
40566 Ericr
Livewrong
pi_51947701
De finish.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 29 juli 2007 @ 23:51:18 #17
862 Arcee
Look closer
pi_51947815
Mooiste moment: Cancellara die alle sprinters voorblijft en in z'n gele trui een etappe wint.



Fantastisch.
  zondag 29 juli 2007 @ 23:59:28 #18
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_51948052
Zoveel prachtige momenten deze tour, heb echt genoten. Alhoewel het wegsturen van Rasmussen toch een grote deceptie betekende en alles in een ander daglicht stelde.

* Rasmussen die op de Aubisque laat zien wie werkelijk het sterkste is / slim uitspelen situatie met Evans.

*Contador-Rasmussen op Plateau de Beille

*Het goede werk van de rabo mannen met speciale aandacht voor Boogerd en Dekker die een erg goede eerste tour rijdt.

* Boogerd die fransen slaat en uitscheld...wat een held...man van het volk....!

*Het in beeld brengen van deze tour

*Soler, wat een verademing...niet lullen maar aanvallen!

* De Avondetappe, blijft een prachtig programma met uiteendlopende en veelal interesante gasten die vaak ook nog iets nuttigs te melden hadden.

*Cofidis uit de tour, kutfransen met hun verdachtmakingen

*Tankink was leuk om te zien

*Al die pech voor Stef Clement bracht ook iets moois met zich mee

*Moreau die nu nog naar zijn moraal aan het zoeken is
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
  maandag 30 juli 2007 @ 00:03:23 #19
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_51948145
Ik ga met Arcee mee: Cancellara die in gele trui een etappe wint
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  maandag 30 juli 2007 @ 00:08:38 #20
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_51948277
quote:
Op maandag 30 juli 2007 00:03 schreef Falco het volgende:
Ik ga met Arcee mee: Cancellara die in gele trui een etappe wint
Was een mooie overwinning maar niks kan voor mij opwegen tegen het haast filmische drama wat we elk jaar in de bergen te zien krijgen. Dat is voor mij toch het ware wielrennen.
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
  maandag 30 juli 2007 @ 00:18:37 #21
164106 Bullebak
Omdat bier.
pi_51948536
quote:
Op zondag 29 juli 2007 23:59 schreef Sethje het volgende:
Zoveel prachtige momenten deze tour, heb echt genoten. Alhoewel het wegsturen van Rasmussen toch een grote deceptie betekende en alles in een ander daglicht stelde.

* Rasmussen die op de Aubisque laat zien wie werkelijk het sterkste is / slim uitspelen situatie met Evans.

*Contador-Rasmussen op Plateau de Beille

*Het goede werk van de rabo mannen met speciale aandacht voor Boogerd en Dekker die een erg goede eerste tour rijdt.

* Boogerd die fransen slaat en uitscheld...wat een held...man van het volk....!

*Het in beeld brengen van deze tour

*Soler, wat een verademing...niet lullen maar aanvallen!

* De Avondetappe, blijft een prachtig programma met uiteendlopende en veelal interesante gasten die vaak ook nog iets nuttigs te melden hadden.

*Cofidis uit de tour, kutfransen met hun verdachtmakingen

*Tankink was leuk om te zien

*Al die pech voor Stef Clement bracht ook iets moois met zich mee

*Moreau die nu nog naar zijn moraal aan het zoeken is
Eens!

Prachtige tour, tot het verwijderen van Rasmussen. Echt genoten.
Geef mij maar Amsterdam
pi_51951390
De winst van Vinokourov in de vijftiende etappe (niet de tijdrit dus) vond ik ook een mooi moment. Doping of niet, je moet wel aan durven vallen. Er zijn niet veel renners die dezelfde aanvalsmentaliteit als Vinokourov hebben. En verder de Rasmussen/Contador momenten. En het aanvallen van Cancellara en 5 meter voor iedereen uit blijven rijden.
pi_51951442
Een klein detail wat ik ook mooi vond na de overwinning op de Aubisque was het gebaar van Bruyneel naar Rasmussen. Een kleine schouderklop tijdens het interview als oprechte felicitatie.
Zo van "goed gedaan hoor, chapeau!" Sportiviteit van de concurerende ploeg, voordat enige uren later alles zo zou veranderen.
Huidige trend atmosf. CO2 Mauna Loa: 411 ppm ,10 jaar geleden: 387 ppm , 25 jaar geleden: 358 ppm
  maandag 30 juli 2007 @ 08:17:33 #24
178990 Burghardt
Gent-Wevelgem
pi_51951825
Het beulswerk van Dekker aan kop, renners zien die gelost werden door een knaap van 22.

Het beulswerk van Boogerd aan kop en ook nog even tussendoor doodleuk af laten zakken en drinken gaan halen.

Soler die gelost leek en toch terug kwam op de Aubisque (meen ik).

Doorrijden van Vinokourov na zijn val.

De babbels met Tankink na een etappe. ("Het is gewoon een klootzak." Over Sinkewitz)

Cancellara, als vreemde eend in de bijt bij massasprints.
Yeasayer - Wait for the Summer
  maandag 30 juli 2007 @ 08:40:56 #25
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_51951967
In willekeurige volgorde mijn top 10 momenten van deze Tour:

  • Rasmussen op zijn persconferentie
  • Stament van De Rooij
  • Astana's die naar huis vertrekken
  • Moreni die wordt weggebracht door de politie
  • Franse en Duitse ploegen die gaan zitten
  • Boegeroep op Aubisque
  • Boogerd die een Fransman slaat
  • Cassani die vertelt over Rasmussen
  • Persconferentie van Prudhomme
  • Telefoontjes van McQuaid

    Verder vond ik het, met uitzondering van een Cancellara-stuntje en wat steekwerk bij Contador/Rasmussen op de Peyresourde, een weinig memorabele Tour.
  • The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')