abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_52009954
registreer om deze reclame te verbergen
Robben zou vandaag volgens de Telegraaf minimaal 35 miljoen moeten kosten, terwijl Drenthe voor 17 miljoen mag vertrekken.
pi_52011997
Ajax heeft belangstelling voor Marcus Berg.
pi_52014734
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 10:47 schreef sjimz het volgende:
Ajax heeft belangstelling voor Marcus Berg.
Om Groningen dwars te liggen?
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_52014784
Misschien, al kan een tweede spits achter Huntelaar geen kwaad.
  woensdag 1 augustus 2007 @ 12:56:40 #55
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_52015321
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 12:33 schreef Urquhart het volgende:
Misschien, al kan een tweede spits achter Huntelaar geen kwaad.
En waar is urzaiz dan voor gehaald?
pi_52015360
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 12:56 schreef Grimm het volgende:

[..]

En waar is urzaiz dan voor gehaald?
Om oorlog te maken indien dat nodig is. Met een spits achter Huntelaar bedoel ik een spits die er staat als Huntelaar geblesseerd is, want daar hebben we nu niemand voor. Bovendien gaat Huntelaar volgend jaar weg, dus een beetje aan de toekomst denken kan geen kwaad.
pi_52015399
Ik denk dat de topscorer van Zweden eigenlijk wel een basisplek wil.
Vraag me af of hij met een plek op de bank genoegen neemt.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_52016071
Belletti --> Benfica
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_52016075
Josue' van San Paulo naar Napoli
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammą, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_52021342
Mark Smith (Sparta Rotterdam) en Theo Brack op stage als keepers bij AGOVV

FC Omniworld wil de Sloveense speler van het jaar Sasa Ranic, een 25-jarige middenvelder aantrekken. Is gescout op het toernooi in Portugal.
ASWH, de trots van de regio
pi_52021462
Fiorentina wil Rosina (Torino) als vervanger van Bojinov (naar Man City)
pi_52022044
Andriy Arshavin van Zenit naar Ajax
pi_52022845
En dat is een?
pi_52022891
Russische aanvaller, maar het is een schimmige Ajax-site die een bericht uit Russische media volledig vrij vertaald heeft, dus niet aan de orde.
pi_52023165
Het zou wel een mooie zijn. Maar hij lijkt me onhaalbaar.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_52027923
- Antonio Cassano van Real Madrid naar Borussia Dortmund
- Greco van Genoa naar Torino (ivm schorsing di Michele)
- Dinelson van Corinthians naar Roma
pi_52031557
Baseggio van Anderlecht naar Napoli?
Somoza van Villarreal naar Real Betis.
Jan Polak van Nurnberg naar Anderlecht.
pi_52034310
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 16:53 schreef DIGGER het volgende:
Fiorentina wil Rosina (Torino) als vervanger van Bojinov (naar Man City)
ik hoop het..leuke speler
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_52036230
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 01:17 schreef Tim86 het volgende:

[..]

ik hoop het..leuke speler
Rosina is wel het troetelkind van Torino, de speler waar de club een heel elftal omheen wil bouwen, dus ik verwacht dat ze een resoluut "Nee" te horen krijgen zonder optie of mogelijkheid dit tot een "ja" te krijgen.
  donderdag 2 augustus 2007 @ 10:19:00 #70
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_52038568
Rosina speelde echt briljant met het EK-21, echt een rasvoetballer.
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
pi_52039544
Adriano van Atalanta naar Monaco
Makalele van Chelsea naar Juve
Placenta van Celte de Vigo naar SCUM (Als Heinze vertrekt naar Liverpool of Juve - en dat laatste geval laat vervolgens Juve Chiellini waarschijnlijk vertrekken naar Man City)
pi_52039943
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 10:19 schreef Elvislives het volgende:
Rosina speelde echt briljant met het EK-21, echt een rasvoetballer.
Vooral dat vlammende rechterbeen van hem...
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_52041514
Newcastle United is momenteel in gesprek met Manchester United over Alan Smith. De aanvaller mag vertrekken bij de landskampioen, en zou zelf ook wel oren hebben naar een nieuw avontuur. Eerder al meldde Middlesbrough zich voor de 26-jarige oud-speler van Leeds United. (SkySports)

Het Franse AS Saint-Etienne en het Spaanse Real Betis zijn in een strijd verwikkeld om Heerenveen-aanvaller Lasse Nilsson. De 25-jarige Zweed liet eerder al weten toe te zijn aan iets nieuws. Zijn club zou ongeveer 3 miljoen euro voor hem verlangen (L’Equipe)

FC Barcelona heeft drie spelers gesommeerd om voor 15 augustus het Camp Nou te verlaten. Santiago Ezquerro, Maxi Lopez en Thiago Motta doen er goed aan om voor die tijd een nieuwe werkgever te hebben. Barēa wil vanaf 15 augustus verder met de definitieve kern waarmee de Catalanen zowel Spanje als Europa onveilig willen maken. (Marca)

Fulham-verdediger Franck Queudrue staat op het punt om de overstap te maken naar Birmingham City. De speler zelf zou zijn zinnen al gezet hebben op een verblijf bij de club waar ook Daniėl de Ridder onder contract staat. (SkySports)

Edwin van der Sar zal pas in januari 2008 besluiten of hij nog een jaar langer doorgaat bij zijn club Manchester United. De aanvoerder van Oranje wil afwachten hoe de keeperstrijd zich ontwikkeld bij de kampioen van Engeland. (BBC)

Kiki Musampa heeft zich bij Ajax aangeboden als alternatief voor Luis Suįrez. De oud-Ajacied staat momenteel onder contract bij het Turkse Trabzonspor, waar hij mag vertrekken. Ajax heeft overigens laten weten dat het geen interesse heeft in de 30-jarige middenvelder. (VI)

Real Madrid-trainer Bernd Schuster heeft in alle toonaarden ontkent dat De Koninklijke geļnteresseerd is in Michael Ballack. De afgelopen week zong het gerucht rond dat Real een poging zou doen om de middenvelder bij Chelsea los te weken, maar dit is door de oefenmeester resoluut naar het rijk der fabelen verwezen. (Duitse media)

Obefemi Martins is met zijn club Newcastle United in onderhandeling over een nieuw contract. De Nigeriaanse aanvaller werd talrijke keren gelinkt met Arsenal, maar hij lijkt vooralsnog gewoon op St. James’ Park te blijven. (BBC)

Real Madrid heeft z’n interesse verlegd naar Porto’s Lucho Gonzįlez. De Argentijn moet de linkerflank van Real gaan versterken, nu de komst van Royston Drenthe definitief van de baan is. Ook het binnenhalen van Arjen Robben lijkt met de dag lastiger te worden, waardoor De Koninklijke alvast op zoek is gegaan naar alternatieven. (Marca)

Roda JC kan binnenkort rekenen op de diensten van Roland Lamah en Cheik Tioté. Het tweetal komt over van Anderlecht, waar de komst van de Tsjech Jan Polak hun kansen op speeltijd lijkt te reduceren. Lamah (19) kan links op het middenveld uit de voeten, terwijl Tioté (21) dienst doet als verdedigende middenvelder. Het tweetal gaat op huurbasis in Kerkrade aan de slag. (Het Nieuwsblad)
pi_52042223
Barzagli van Palermo naar Man City
pi_52043075
Barzagli moet in Italie blijven
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')