Niet eens zo'n rare reactie. Als je accu een diepteontlading heeft gehad kan deze wel eens eerder kapot gaan.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 07:04 schreef Lightning_NL het volgende:
......
Nee, accu is redelijk nieuw. Iemand anders een serieuze reactie?
Dit was dus een serieuze reactie. Nergens in je OP word duidelijk dat de accu redelijk nieuw is en zelfs dat zegt niet altijd wat. Zelf wel eens meegemaakt dat een nieuwe accu binnen een jaar al vervangen moest worden (gelukkig onder garantie). Verder vraag je zelf wat er mogenlijk aan de hand is dan kun je dit soort reacties ook verwachten , wil je dat niet? Dan moet je gewoon contact opnemen met een garage.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 07:04 schreef Lightning_NL het volgende:
......
Nee, accu is redelijk nieuw. Iemand anders een serieuze reactie?
Tijdens het rijden vertelt de computer dat ie rond de 13.6V levert.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 08:12 schreef brammus het volgende:
Levert je dynamo wel genoeg voltage (+/- 14.8V?)
Te vaak je accu leeg laten lopen doet hem niet veel goed; check of je voldoende spanning hebt van de dynamo en zo ja, nieuwe accu; zo nee, nieuwe (refurbished) dynamo en evt accu.
Tja, ik vind de motor eigenlijk nog te klein hehe, maar een V8 is inderdaad ontzettend geil. Ik woon nu in de VS en hier kun je dat soort dingen gewoon rijden voor weinig geld Hoewel ie niet eens zo heel veel zuipt, en ik trap vaak de pedal to the metal voor het geluidquote:Op zaterdag 28 juli 2007 09:19 schreef veldmuis het volgende:
Volgens mij doet je accu het gewoon en wil je gewoon de wereld laten weten dat je een 4.9 liter V8 hebt! Ik ben iig jaloers!
Groetjes,
veldmuis
Cadillac Sevillequote:Op zaterdag 28 juli 2007 07:33 schreef ThaNetRunner het volgende:
Wat voor 1 is het?
Toevallig een Chevy Van? Tjeck mijn onderschift dan maar Is wat gerichter op dit probleem
Accu is waarschijnlijk leeg doordat ik 'm 2 weken niet heb gebruikt. In die tijd heeft waarschijnlijk al die tijd m'n handschoenenkastje-verlichting aangestaan doordat m'n handschoenenkastje niet goed meer sluit. Daar komt ook nog eens bij dat ik er later achterkwam dat de kabel naar m'n minpool van de accu te kort is geweest, en dat een van de riemen van m'n motor er in heeft zitten snijden, door de isolatie heen. Daarvoor heb ik 'm naar de garage laten brengen.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 09:44 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Niet eens zo'n rare reactie. Als je accu een diepteontlading heeft gehad kan deze wel eens eerder kapot gaan.
Ik zou 'm gewoon een nachtje op een acculader zetten.
btw, hoe komt de accu eigenlijk leeg?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |