abonnement Unibet Coolblue
pi_51905676
Aangezien er in zowat alle topics over de Tour en wielrennen de verhalen over doping niet van de lucht zijn is er dit topic. Voor alle meningen, verbanden, gedachtenkronkelingen die men als feit wil zien, die ziet men in dit topic als feit. Er is geen jury, iedereen is schuldig als de link gelegd kan worden.

Speculeer over welke renner er nu betrapt is en welke renner schuldig is omdat hij zijn veters niet goed gestrikt had, namen niet meer wist, of toch wel verdacht hard fietste. Of de ploegleider die geniaal is, behalve als die je held uit de wedstrijd haalt.

Dit topic dient ervoor zodat iedereen ziet wat voor geniale ingevingen iedereen heeft over wie en hoe een renners niet te vertrouwen is. Niet meer dat gedoe dat je het in alle topics moet plaatsen. Je zou maar zou je scoop aan je neus voorbij zien gaan.
Daarnaast dient het ervoor dat alle dopinggeleuter in andere topics kan stoppen. Kunnen in andere topics het weer gaan over waar het zou moeten gaan. De avondetappe, de renners, het parcours. Wie gaat er winnen en wie niet. Wie zakt door het ijs en wat is je favoriete renner. Iedereen heeft de mond vol van dat de wieelrsport verziekt is. Renners bedonderen het publiek, managers zijn incompetent, artsen onbetrouwbaar, de pers duikt overal bovenop etc. Maar ooit hier gekeken in de dopingtopics? Je bent verdacht als je niet snelgenoeg reageert. Maar die je het te snel, ja dan had je al een plan klaarliggen natuurlijk. Ook niet goed. Namen vergeten is helemaal een doodzonde. Hoe kan je dat nu doen terwijl de hele wereldpers voor je neus staat nadat je te horen hebt gekregen dat je niet meer mag fietsen. Je bent hier haast veroordeeld als je niet je hand naar links uitstak terwijl je wel naar links gaat. Iedereen is schuldig aan de malaise in het wielrennen, behalve het publiek zo lijkt het.

Speculeer hier lekker verder, loop je scoop niet mis. Maar laat de andere topics waarvoor ze zijn, wielrennen.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_51905796
Goed statement , maar toch denk ik dat je topic het niet gaat halen...
Everything will be okay in the end.
If it's not okay, it's not the end...
pi_51905901
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 01:59 schreef Cootz het volgende:
Goed statement , maar toch denk ik dat je topic het niet gaat halen...
iedereen 'slaapt' nu en doet morgen of zijn neus bloed. De ander doet het altijd.
Het zal inderdaad vrij rustig blijven, maar dat geeft zijn noodzaak eigenlijk alleen maar aan. In de andere topics gaat het alleen maar over doping, morgen ook. Dat het hier rustig blijft zegt denk ik meer over diegene die zo lekker speculeren.

Leuk dat je reageert Jij weet ook wel dat ik jouw niet onder die mensen schaar zoals beschreven in de OP
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_51906064
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 02:07 schreef Tup het volgende:

[..]


Ik vind liegen over Mexico/Italië genoeg om iig. Rasmussen te kruisigen
Mee eens als hij echt gelogen heeft.

De rooy had geen getuigen toen rasmussen bekend heeft, nu is het zijn woord tegen die van rasmussen. Ik wacht de feiten liever af die straks boven komen.
Mocht rasmussen gelogen hebben. Dan is het een domme lul en is het ontslag meer dan terecht.
Heeft rasmussen gelijk, dan is de rooy bezweken onder de druk.

Als rasmussen onschuldig is roepen mensen, show je paspoort.

Maar niemand heeft nog gevraagd of iemand de bekentenis aan de rooy kan bevestigen. Dus hoe kan er van bewijs gesproken worden? Dat er meer aan de hand is neemt niet weg dat buitenstaanders die info nodig hebben om een echt oordeel te vellen. Ik kruizig de rooy dus niet en rasmussen nog niet.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_51906554
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 02:13 schreef One_of_the_few het volgende:

[..]

Mee eens als hij echt gelogen heeft.

De rooy had geen getuigen toen rasmussen bekend heeft, nu is het zijn woord tegen die van rasmussen. Ik wacht de feiten liever af die straks boven komen.
Mocht rasmussen gelogen hebben. Dan is het een domme lul en is het ontslag meer dan terecht.
Heeft rasmussen gelijk, dan is de rooy bezweken onder de druk.

Als rasmussen onschuldig is roepen mensen, show je paspoort.

Maar niemand heeft nog gevraagd of iemand de bekentenis aan de rooy kan bevestigen. Dus hoe kan er van bewijs gesproken worden? Dat er meer aan de hand is neemt niet weg dat buitenstaanders die info nodig hebben om een echt oordeel te vellen. Ik kruizig de rooy dus niet en rasmussen nog niet.
Ja met Ramussen is nu gewoon speculeren, waarbij ik De Rooij geloof.
Verder heel makkelijk, want dit is gewoon makkelijk te bewijzen. Vliegtickets, mobiele telefoon gegevens, credit cards etc. En een vliegtuig kom je niet zomaar in onder en andere naam, dus proberen inchecklijsten te krijgen van die periode lijkt me ook een vrij betrouwbaar bewijs.

Als hij aan de hand van al die gegevens niet kan bewijzen dat hij in Mexico was, zou dat zeer verdacht zijn. Als hij dit wel aan kan tonen is hij echt heel zwaar onterecht genaait, want alleen die administratieve fout vind ik niet genoeg hem 4 dagen voor het einde van de tour in de gele trui te ontslaan.
Maar wat ik dus denk is dat blijkt dat hij in Italië was en dan terecht ontslagen is.
pi_51908202
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 02:47 schreef northernlight81 het volgende:

[..]

Ja met Ramussen is nu gewoon speculeren, waarbij ik De Rooij geloof.
Verder heel makkelijk, want dit is gewoon makkelijk te bewijzen. Vliegtickets, mobiele telefoon gegevens, credit cards etc. En een vliegtuig kom je niet zomaar in onder en andere naam, dus proberen inchecklijsten te krijgen van die periode lijkt me ook een vrij betrouwbaar bewijs.

Als hij aan de hand van al die gegevens niet kan bewijzen dat hij in Mexico was, zou dat zeer verdacht zijn. Als hij dit wel aan kan tonen is hij echt heel zwaar onterecht genaait, want alleen die administratieve fout vind ik niet genoeg hem 4 dagen voor het einde van de tour in de gele trui te ontslaan.
Maar wat ik dus denk is dat blijkt dat hij in Italië was en dan terecht ontslagen is.
terecht zou zijn dat hij op non actief zou worden gesteld. Niet aan ontslag, ontslag staat voor doping gebruik en dat doet bij mij denken dat Theo meer weet dan wij weten. Al heeft theo de rooij ook niet alles op een rijtje en is het mooi dat hij opfokt na de tdf!
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_51910550
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 01:52 schreef One_of_the_few het volgende:
Aangezien er in zowat alle topics over de Tour en wielrennen de verhalen over doping niet van de lucht zijn is er dit topic. Voor alle meningen, verbanden, gedachtenkronkelingen die men als feit wil zien, die ziet men in dit topic als feit. Er is geen jury, iedereen is schuldig als de link gelegd kan worden.

Speculeer over welke renner er nu betrapt is en welke renner schuldig is omdat hij zijn veters niet goed gestrikt had, namen niet meer wist, of toch wel verdacht hard fietste. Of de ploegleider die geniaal is, behalve als die je held uit de wedstrijd haalt.

Dit topic dient ervoor zodat iedereen ziet wat voor geniale ingevingen iedereen heeft over wie en hoe een renners niet te vertrouwen is. Niet meer dat gedoe dat je het in alle topics moet plaatsen. Je zou maar zou je scoop aan je neus voorbij zien gaan.
Daarnaast dient het ervoor dat alle dopinggeleuter in andere topics kan stoppen. Kunnen in andere topics het weer gaan over waar het zou moeten gaan. De avondetappe, de renners, het parcours. Wie gaat er winnen en wie niet. Wie zakt door het ijs en wat is je favoriete renner. Iedereen heeft de mond vol van dat de wieelrsport verziekt is. Renners bedonderen het publiek, managers zijn incompetent, artsen onbetrouwbaar, de pers duikt overal bovenop etc. Maar ooit hier gekeken in de dopingtopics? Je bent verdacht als je niet snelgenoeg reageert. Maar die je het te snel, ja dan had je al een plan klaarliggen natuurlijk. Ook niet goed. Namen vergeten is helemaal een doodzonde. Hoe kan je dat nu doen terwijl de hele wereldpers voor je neus staat nadat je te horen hebt gekregen dat je niet meer mag fietsen. Je bent hier haast veroordeeld als je niet je hand naar links uitstak terwijl je wel naar links gaat. Iedereen is schuldig aan de malaise in het wielrennen, behalve het publiek zo lijkt het.

Speculeer hier lekker verder, loop je scoop niet mis. Maar laat de andere topics waarvoor ze zijn, wielrennen.
wat een mottig verdraaiertje van de feiten ben jij zeg

niemand zegt hier dat te snel bewijzen slecht zou zijn.

en het naamincident is gebeurd toen hij nog gezellig fietste hoor , VOOR zijn ontslag . Dus hou je zelf eens aan de feiten, aub.
PETITLAPIN2 is mama van een TWEE schattig dochtertjes: Amélie en Marie
pi_51915250
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 12:29 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

wat een mottig verdraaiertje van de feiten ben jij zeg

niemand zegt hier dat te snel bewijzen slecht zou zijn.

en het naamincident is gebeurd toen hij nog gezellig fietste hoor , VOOR zijn ontslag . Dus hou je zelf eens aan de feiten, aub.
Toch leuk dat je alles op rasmussen betrekt. Het is toch vrij algemeen beschreven.
Blijkbaar voel je je aangevallen, ik heb het niet specifiek over rasmussen en over de timing van wat wanneer op tafel is gekomen.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_51915311
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 16:38 schreef One_of_the_few het volgende:

[..]

Toch leuk dat je alles op rasmussen betrekt. Het is toch vrij algemeen beschreven.
Blijkbaar voel je je aangevallen, ik heb het niet specifiek over rasmussen en over de timing van wat wanneer op tafel is gekomen.
psst .. ze is half frans
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  zaterdag 28 juli 2007 @ 20:27:08 #10
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_51921153
Toch duidelijk dat als je een topic opent waar je vrij kan speculeren er ineens niemand komt opdagen.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
  zaterdag 28 juli 2007 @ 20:30:51 #11
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_51921246
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 20:27 schreef One_of_the_few het volgende:
Toch duidelijk dat als je een topic opent waar je vrij kan speculeren er ineens niemand komt opdagen.
Ik speculeer wel verder over Rasmussen in zijn topic.

Rasmussen, Tourwinner 2007!
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  zaterdag 28 juli 2007 @ 21:03:05 #12
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_51922045
Rasmussen heeft een tof kuurtje meegepikt in Italië, net als de complete Discovery-ploeg .
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_51931734
De ASO zit in een zakelijk complot. Godfather LA mocht gister gele trui drager AC persoonlijk het laatste tray'tje komen overhandigen. Rasmussen, die niet gebruik maakte van het distributienetwerk, ging eerder voor de bijl en Vino, die geweigerd had te betalen, trok in deze Tour aan de noodrem om de ASO publicitair te flikken.
pi_51931811
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 16:41 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

psst .. ze is half frans
No shit!

Vandaar...dat maakt alles duidelijk
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')