abonnement Unibet Coolblue
pi_51901704
en weer verder
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_51901758
Trouwens netjes van Erik Dekker die Rasmussen woensdag avond met de auto ophaalde en wegbracht uit het hotel!!

"Ik heb hem woensdagavond zelf weggebracht. Ik zag hem huilen, hij was volledig ontredderd. Dan vind ik het logisch, ik ben althans blij dat ik zelf zo reageer, dat je compassie voelt met zo iemand. Hij was echt een zielig hoopje mens. Op zo'n moment veroordeel je iemand niet. Je hoopt dat het een nachtmerrie is, maar dat was het niet.”"
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  vrijdag 27 juli 2007 @ 23:13:24 #3
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_51901768
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 23:08 schreef Eduard37 het volgende:

[..]

Ok, dat wist ik dus allemaal weer niet. Nu ik dit weet kan ik de bron ook niet serieus nemen.....
Je moet maar eens de boeken van Festina-verzorger Willy Voet lezen, daarin staat hoe Verbruggen positieve plasjes gewoon in de doofpot liet steken (bv die toen Festina renner Brochard wereldkampioen werd) om schandalen te voorkomen. Maar soms als een team tegensputterde tegen de UCI (zoals Festina een paar keer om n paar dingen) in de bus kwam dreigen dat als ze niet toegaven er 'renners positief zouden testen' ...
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
  vrijdag 27 juli 2007 @ 23:14:12 #4
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_51901793
Even terugkomend op wat halverwege de vorige pagina (vorig topic) werd gezegd.. Waarom zou je als Rasmussen zijnde trouwens een 'puur juridisch' standpunt in nemen als je zeker weet dat je in Mexico bent geweest?? Als je niks te verbergen hebt en 100% zeker van je zaak bent, waarom dan jezelf met dat soort vaagheden bedekken??
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_51901809
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 23:13 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]

Je moet maar eens de boeken van Festina-verzorger Willy Voet lezen, daarin staat hoe Verbruggen positieve plasjes gewoon in de doofpot liet steken (bv die toen Festina renner Brochard wereldkampioen werd) om schandalen te voorkomen. Maar soms als een team tegensputterde tegen de UCI (zoals Festina een paar keer om n paar dingen) in de bus kwam dreigen dat als ze niet toegaven er 'renners positief zouden testen' ...
Ok, heb de tip genoteerd. Zal er eens naar kijken. Hou wel van lezen.
pi_51901836
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 23:14 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Even terugkomend op wat halverwege de vorige pagina (vorig topic) werd gezegd.. Waarom zou je als Rasmussen zijnde trouwens een 'puur juridisch' standpunt in nemen als je zeker weet dat je in Mexico bent geweest?? Als je niks te verbergen hebt en 100% zeker van je zaak bent, waarom dan jezelf met dat soort vaagheden bedekken??
Je neemt toch altijd een advocaat in de hand als je in de problemen zit. Alleen kun je dat nooit oplossen in deze grote wereld.
  vrijdag 27 juli 2007 @ 23:16:06 #7
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_51901852
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 23:14 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Even terugkomend op wat halverwege de vorige pagina (vorig topic) werd gezegd.. Waarom zou je als Rasmussen zijnde trouwens een 'puur juridisch' standpunt in nemen als je zeker weet dat je in Mexico bent geweest?? Als je niks te verbergen hebt en 100% zeker van je zaak bent, waarom dan jezelf met dat soort vaagheden bedekken??
De vraag stellen is ze beantwoorden , denk ik
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_51901853
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 23:13 schreef sitting_elfling het volgende:
Trouwens netjes van Erik Dekker die Rasmussen woensdag avond met de auto ophaalde en wegbracht uit het hotel!!

"Ik heb hem woensdagavond zelf weggebracht. Ik zag hem huilen, hij was volledig ontredderd. Dan vind ik het logisch, ik ben althans blij dat ik zelf zo reageer, dat je compassie voelt met zo iemand. Hij was echt een zielig hoopje mens. Op zo'n moment veroordeel je iemand niet. Je hoopt dat het een nachtmerrie is, maar dat was het niet.”"
Dekker.............
pi_51901933
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 22:56 schreef One_of_the_few het volgende:

[..]

dat is een puur juridisch standpunt van rasmussen, zoals hij nu doet.
dat snap ik, maar dat heeft natuurlijk een bepaalde reden.
Tot een paar dagen geleden beweerde hij nog stellig dat hij in Mexico zat, omdat het allemaal vrijblijvend was en iedereen hem leek te geloven
Uiteindelijk gaat dit hele verhaal natuurlijk over tot een rechtzaak en zal na worden getrokken op welke dagen Rasmussen heeft gevlogen van en naar Mexico.

Want daar draait de hele casus-Rasmussen om, niet over doping maar puur over de verblijfplaats van Rasmussen gedurende de maand juni
  vrijdag 27 juli 2007 @ 23:19:35 #10
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_51901942
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 23:14 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Even terugkomend op wat halverwege de vorige pagina (vorig topic) werd gezegd.. Waarom zou je als Rasmussen zijnde trouwens een 'puur juridisch' standpunt in nemen als je zeker weet dat je in Mexico bent geweest?? Als je niks te verbergen hebt en 100% zeker van je zaak bent, waarom dan jezelf met dat soort vaagheden bedekken??
In elke zaak wordt er op zo moment niks meer gezegd dan tot het moment dat de strategie is bepaald met de advocaat. Logisch in dat wereldje. Zo zaak gaat het nu worden. Niks vreemds aan.

maar ja, hier wordt het gezien als dat je iets te verbergen hebt. Men begript blijkbaar niet dat ook al heeft rasmussen gelijk, je gelijk halen nu in de pers je juridisch zwakker kan maken. En dat is nu net iets dat hij niet kan gebruiken.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_51901955
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 23:14 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Even terugkomend op wat halverwege de vorige pagina (vorig topic) werd gezegd.. Waarom zou je als Rasmussen zijnde trouwens een 'puur juridisch' standpunt in nemen als je zeker weet dat je in Mexico bent geweest?? Als je niks te verbergen hebt en 100% zeker van je zaak bent, waarom dan jezelf met dat soort vaagheden bedekken??
inderdaad, nu heb ik nog nooit iemand een advocaat onder de hand weten nemen als je gewoon simpelweg door een stempeltje te tonen jezelf kan vrijpleiten...

stel je voor dat de politie aan je deur belt om te zeggen dat je de avond ervoor te veel lawaai hebt gemaakt. Dan toon je bijvoorbeeld gewoon je bioscoopticketje van de dag ervoor, je zegt dat je dus niet thuis was, de politie zegt sorry, je doet de deur dicht, je ploft in je zetel en je kijkt door naar de avondetappe
PETITLAPIN2 is mama van een TWEE schattig dochtertjes: Amélie en Marie
  vrijdag 27 juli 2007 @ 23:20:17 #12
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_51901964
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 23:15 schreef Eduard37 het volgende:

[..]

Je neemt toch altijd een advocaat in de hand als je in de problemen zit. Alleen kun je dat nooit oplossen in deze grote wereld.
Ik heb er ook niks op tegen dat 'ie een advocaat in de arm neemt.. In zijn geval zou ik dat ook doen. Maar als jij zeker weet in Mexico te zijn geweest en iemand anders roept dat je daar niet was, waarom zou jij dan opeens 'in bedekter termen' gaan spreken?? Kennelijk ben je dan toch niet echt overtuigd van je eigen standpunt..
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
  vrijdag 27 juli 2007 @ 23:20:24 #13
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_51901968
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 23:19 schreef Venga het volgende:

[..]

dat snap ik, maar dat heeft natuurlijk een bepaalde reden.
Tot een paar dagen geleden beweerde hij nog stellig dat hij in Mexico zat, omdat het allemaal vrijblijvend was en iedereen hem leek te geloven
Uiteindelijk gaat dit hele verhaal natuurlijk over tot een rechtzaak en zal na worden getrokken op welke dagen Rasmussen heeft gevlogen van en naar Mexico.

Want daar draait de hele casus-Rasmussen om, niet over doping maar puur over de verblijfplaats van Rasmussen gedurende de maand juni
zie mijn post hieronder.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
  vrijdag 27 juli 2007 @ 23:20:50 #14
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_51901984
foutje

[ Bericht 97% gewijzigd door Joost-mag-het-weten op 27-07-2007 23:21:12 (foutje) ]
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
  vrijdag 27 juli 2007 @ 23:21:39 #15
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_51902013
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 23:19 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

inderdaad, nu heb ik nog nooit iemand een advocaat onder de hand weten nemen als je gewoon simpelweg door een stempeltje te tonen jezelf kan vrijpleiten...

stel je voor dat de politie aan je deur belt om te zeggen dat je de avond ervoor te veel lawaai hebt gemaakt. Dan toon je bijvoorbeeld gewoon je bioscoopticketje van de dag ervoor, je zegt dat je dus niet thuis was, de politie zegt sorry, je doet de deur dicht, je ploft in je zetel en je kijkt door naar de avondetappe
Dit is wel wat anders he.
Dit gaat om tonnen en zijn leven. Rabo nam tijdnes de persconferentie ook een advocaat mee. Dat is zo normaal.

Als dat zelfs al verdacht is dan is een bananenrepubliek achtige vergelijking nog een compliment.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_51902069
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 23:21 schreef One_of_the_few het volgende:

Dit is wel wat anders he.
Dit gaat om tonnen en zijn leven. Rabo nam tijdnes de persconferentie ook een advocaat mee. Dat is zo normaal.

Als dat zelfs al verdacht is dan is een bananenrepubliek achtige vergelijking nog een compliment.
tssssssss... UITERAARD begrijp ik dat hij een advocaat onder de hand heeft genomen, maar hij had gerust wel die stempeltjes mogen tonen hoor, meer zelfs, zou ik zijn advocaat zijn zou ik ZO SNEL mogelijk met bewijzen komen, de details en strategie komen wel later.
PETITLAPIN2 is mama van een TWEE schattig dochtertjes: Amélie en Marie
pi_51902084
het zou dom zijn van rasmussen om te denken dat hij alles alleen kan oplossen. De stap naar de advocaten is de juiste. Zoals ook al gemeld is rabo nam een advocaat mee naar de persconferentie. Domweg omdat deze jongens weten wat je wel en niet kunt zeggen ;> en wanneer iemand een fout maakt waar je hem aan de schandpaal kunt nagelen.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  vrijdag 27 juli 2007 @ 23:25:43 #18
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_51902131
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 23:23 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

tssssssss... UITERAARD begrijp ik dat hij een advocaat onder de hand heeft genomen, maar hij had gerust wel die stempeltjes mogen tonen hoor, meer zelfs, zou ik zijn advocaat zijn zou ik ZO SNEL mogelijk met bewijzen komen, de details en strategie komen wel later.
Je moet alles wel juist en goed doen. overhaaste acties zouden ook weer argwaan opwekken.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_51902141
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 23:20 schreef Proud2beDiepfries het volgende:

[..]

Ik heb er ook niks op tegen dat 'ie een advocaat in de arm neemt.. In zijn geval zou ik dat ook doen. Maar als jij zeker weet in Mexico te zijn geweest en iemand anders roept dat je daar niet was, waarom zou jij dan opeens 'in bedekter termen' gaan spreken?? Kennelijk ben je dan toch niet echt overtuigd van je eigen standpunt..
Ok, maar omdat die nu feitelijk is ontslagen en in die situatie zit is het verstandiger om nu ook maar via een advocaat te werken. Hoe wil je in godsnaam jouw bewijs tonen aan al die mensen die dat willen zien? Kun je beter in één keer doen zodat iedereen op deze wereld het resultaat van zijn stappen weet.
  vrijdag 27 juli 2007 @ 23:29:09 #20
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_51902228
Helemaal mee eens, via een advocaat heb je vaak net even iets meer middelen om je gelijk te halen, dan in je 'uppie'.. Echter, hoe kan de waarheid vertellen zonder in details te treden je nu juridisch zwakker maken?? Dat moeten jullie me dan toch echt even gaan uitleggen...

Ik kan me goed voorstellen dat zijn advocaat hem 'een spreekverbod' heeft opgelegd. Zeker wat het betreft details waarop je later kunt worden afgerekend. Maar het gaat hier om de simpele vraag, was je in juni in Mexico, ja of nee?? Als je als advocaat je cliënt zelfs die essentiële vraag niet wilt laten beantwoorden, dan roep je alle verdenkingen ook gewoon over je af. En dat kun je als advocaat in een dusdanig gecompliceerde en gevoelige zaak toch niet willen??
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
  vrijdag 27 juli 2007 @ 23:30:59 #21
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_51902285
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 23:29 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Helemaal mee eens, via een advocaat heb je vaak net even iets meer middelen om je gelijk te halen, dan in je 'uppie'.. Echter, hoe kan de waarheid vertellen zonder in details te treden je nu juridisch zwakker maken?? Dat moeten jullie me dan toch echt even gaan uitleggen...

Ik kan me goed voorstellen dat zijn advocaat hem 'een spreekverbod' heeft opgelegd. Zeker wat het betreft details waarop je later kunt worden afgerekend. Maar het gaat hier om de simpele vraag, was je in juni in Mexico, ja of nee?? Als je als advocaat je cliënt zelfs die essentiële vraag niet wilt laten beantwoorden, dan roep je alle verdenkingen ook gewoon over je af..
het nu niks zeggen is het juridische spel.

Je krijgt op de ene vraag zo weer de andere. En allemaal lijken ze onschuldig. Maar al je antwoorden samen kan je zwakker maken. Je hebt immers ooit dit en dit gezegd bla bla.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_51902377
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 23:29 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Helemaal mee eens, via een advocaat heb je vaak net even iets meer middelen om je gelijk te halen, dan in je 'uppie'.. Echter, hoe kan de waarheid vertellen zonder in details te treden je nu juridisch zwakker maken?? Dat moeten jullie me dan toch echt even gaan uitleggen...

Ik kan me goed voorstellen dat zijn advocaat hem 'een spreekverbod' heeft opgelegd. Zeker wat het betreft details waarop je later kunt worden afgerekend. Maar het gaat hier om de simpele vraag, was je in juni in Mexico, ja of nee?? Als je als advocaat je cliënt zelfs die essentiële vraag niet wilt laten beantwoorden, dan roep je alle verdenkingen ook gewoon over je af. En dat kun je als advocaat in een dusdanig gecompliceerde en gevoelige zaak toch niet willen??
Misschien gaat het wel om meer vragen dan alleen de vraag was je in Mexico? Misschien zijn er wel meer belangen die verdedigd moeten worden hij is tenslotte ontslagen. Misschien gaat wel een geldbedrag die hij eventueel zou kunnen krijgen. Misschien gaat het over het zuiveren van zijn naam zodat die toch nog een paar jaar kan wielrennen. Juridische zaken die je alleen kunt overzien als je een advocaat aan het werk zet.
pi_51902382
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 23:29 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Helemaal mee eens, via een advocaat heb je vaak net even iets meer middelen om je gelijk te halen, dan in je 'uppie'.. Echter, hoe kan de waarheid vertellen zonder in details te treden je nu juridisch zwakker maken?? Dat moeten jullie me dan toch echt even gaan uitleggen...

Ik kan me goed voorstellen dat zijn advocaat hem 'een spreekverbod' heeft opgelegd. Zeker wat het betreft details waarop je later kunt worden afgerekend. Maar het gaat hier om de simpele vraag, was je in juni in Mexico, ja of nee?? Als je als advocaat je cliënt zelfs die essentiële vraag niet wilt laten beantwoorden, dan roep je alle verdenkingen ook gewoon over je af. En dat kun je als advocaat in een dusdanig gecompliceerde en gevoelige zaak toch niet willen??
inderdaad, ik moet hierin echt je mening volgen. Het is een doodsimpele ja/nee vraag.

dat een strategie moet bedacht worden om rabo aan te pakken en leeg te zuigen kan ik perfect begrijpen, en zwijgen is goud, maar de simpele vraag over de verblijfplaats niet beantwoorden, stempeltjes niet tonen, ik zou godverdomme naar elke journalist lopen en naar alle kranten faxen om die stempels te tonen, djeezes zeg
PETITLAPIN2 is mama van een TWEE schattig dochtertjes: Amélie en Marie
pi_51902836
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 23:33 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

inderdaad, ik moet hierin echt je mening volgen. Het is een doodsimpele ja/nee vraag.

dat een strategie moet bedacht worden om rabo aan te pakken en leeg te zuigen kan ik perfect begrijpen, en zwijgen is goud, maar de simpele vraag over de verblijfplaats niet beantwoorden, stempeltjes niet tonen, ik zou godverdomme naar elke journalist lopen en naar alle kranten faxen om die stempels te tonen, djeezes zeg
dit is wel heel kort door de bocht. Ookal zou hij bewijzen dat hij op dat moment in mexico zat maar wat nu als theo de rooij vast blijft houden dat rasmussen tegen hem heeft gezegd dat hij in italie was?
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_51902960
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 23:49 schreef sitting_elfling het volgende:

dit is wel heel kort door de bocht. Ookal zou hij bewijzen dat hij op dat moment in mexico zat maar wat nu als theo de rooij vast blijft houden dat rasmussen tegen hem heeft gezegd dat hij in italie was?
ok, dan is het toch duidelijk dat de rooij een beetje zwanst nee ? WAAROM zou rasmussen tegen de rooij zeggen dat hij in italie zat als gewoon feitelijk vast staat dat hij in mexico zat

dan gaat het voordeel van de twijfel duidelijk naar rasmussen, of het feit dat rasmussen een pathologische leugenaar is, wordt weer sterker bewezen , dan begint hij zelfs al te liegen in zijn nadeel
PETITLAPIN2 is mama van een TWEE schattig dochtertjes: Amélie en Marie
pi_51903053
ach ik ga hier geen uitspraak meer over doen tot ze de uiteindelijke pers conferentie geven of iets dergelijks met hoe alles nu werkelijk gegaan is.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_51903074
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 23:52 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

ok, dan is het toch duidelijk dat de rooij een beetje zwanst nee ? WAAROM zou rasmussen tegen de rooij zeggen dat hij in italie zat als gewoon feitelijk vast staat dat hij in mexico zat

dan gaat het voordeel van de twijfel duidelijk naar rasmussen, of het feit dat rasmussen een pathologische leugenaar is, wordt weer sterker bewezen , dan begint hij zelfs al te liegen in zijn nadeel
Hij kan toch in Italie en Mexico geweest zijn in die maand. Gaat erom welke vraag die heeft moeten beantwoorden voordat de TDF begon? De Rooij zou gevraagt kunnen hebben was je in Mexico in juni?
  vrijdag 27 juli 2007 @ 23:58:04 #28
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_51903124
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 23:52 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

ok, dan is het toch duidelijk dat de rooij een beetje zwanst nee ? WAAROM zou rasmussen tegen de rooij zeggen dat hij in italie zat als gewoon feitelijk vast staat dat hij in mexico zat

dan gaat het voordeel van de twijfel duidelijk naar rasmussen, of het feit dat rasmussen een pathologische leugenaar is, wordt weer sterker bewezen , dan begint hij zelfs al te liegen in zijn nadeel
Rasmussen lijkt een pathologische leugenaar. Zo beweerde hij vorige week in een interview dat hij begin 2006 , toen zich ook al zo'n geval als nu voordeed, gesproken had met iemand van de UCI daarover (die vrouw, 'r naam ontsnapt mij nu) maar die blijkt pas in dienst te zijn bij de UCI sinds einde 2006 ...
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_51903157
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 23:58 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]

Rasmussen lijkt een pathologische leugenaar. Zo beweerde hij vorige week in een interview dat hij begin 2006 , toen zich ook al zo'n geval als nu voordeed, gesproken had met iemand van de UCI daarover (die vrouw, 'r naam ontsnapt mij nu) maar die blijkt pas in dienst te zijn bij de UCI sinds einde 2006 ...
Ach ja dat zijn ook geruchten die jij gelooft.
pi_51903180
grr, hij stond vanavond de pers te woord vanuit zijn huis in italie! Door de deur op een kiertje te houden en met de pers te praten..
Ik kan alleen nog nergens terugvinden wat hij daar zei ><
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  zaterdag 28 juli 2007 @ 00:00:48 #31
40566 Ericr
Livewrong
pi_51903193
Laat ze hem in ieder geval met rust laten, wat ik zag bij Smeets was weer eens het beeld van opgejaagd wild. Onnodig en het leidt alleen maar tot meer ellende. Die gast zit aan de grond, wat heeft het voor nut om nog verder de grond in te trappen?
pi_51903230
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 23:56 schreef Eduard37 het volgende:

Hij kan toch in Italie en Mexico geweest zijn in die maand. Gaat erom welke vraag die heeft moeten beantwoorden voordat de TDF begon? De Rooij zou gevraagt kunnen hebben was je in Mexico in juni?
ja, ok, hij heeft altijd gezegd dat hij in mexico zat, en niet in italie is geweest. Dat is heel duidelijk, wat ook gevraagd wordt.

zat je in mexico ? ja
zat je in in mexico en italie? nee
zat je in italie? nee

hoe de vraagstelling ook was, de feiten zijn de feiten. Als rasmussen kan bewijzen dat hij heel die maand in mexico heeft gezeten, kan ik de rooij niet meer geloven als die zegt dat rasmussen tegen hem heeft gezegd dat hij in juni in italie heeft gezeten.

of, zoals ik al zei, weet die jongen het echt niet meer, en heeft hij zijn topadvocaat de opdracht gegeven om uit te zoeken waar hij zat
PETITLAPIN2 is mama van een TWEE schattig dochtertjes: Amélie en Marie
pi_51903244
wat voor zin heeft het uberhaupt nog om te bekvechten wie nu aan het langste eind gaat trekken.. rasmussen of rabobank? Het maakt geen fuck uit in wezen.. rasmussen is er al uitgehaald, en ontslagen. Dat kun je niet meer terughalen. Of dat nu fout of niet fout was achteraf maakt niet uit eigenlijk. Het is meer of jezelf er mee tevreden kunt stellen of iemand met een goede reden uit de tour wordt gehaald. Gezien alle commotie kun je daar toch wel aan twijfelen.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_51903252
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 00:00 schreef sitting_elfling het volgende:
grr, hij stond vanavond de pers te woord vanuit zijn huis in italie! Door de deur op een kiertje te houden en met de pers te praten..
Ik kan alleen nog nergens terugvinden wat hij daar zei ><
Heb het ook niet meegekregen................
pi_51903259
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 00:00 schreef Ericr het volgende:
Laat ze hem in ieder geval met rust laten, wat ik zag bij Smeets was weer eens het beeld van opgejaagd wild. Onnodig en het leidt alleen maar tot meer ellende. Die gast zit aan de grond, wat heeft het voor nut om nog verder de grond in te trappen?
Precies.
pi_51903263
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 23:59 schreef Eduard37 het volgende:

Ach ja dat zijn ook geruchten die jij gelooft.


rasmussen heeft op de persconferentie verklaart dat hij met een bepaalde dame van UCI heeft gesproken, die dame heeft verklaard dat ze daar toen niet werkte ... dat is geen gerucht...
PETITLAPIN2 is mama van een TWEE schattig dochtertjes: Amélie en Marie
pi_51903293
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 00:00 schreef Ericr het volgende:
Laat ze hem in ieder geval met rust laten, wat ik zag bij Smeets was weer eens het beeld van opgejaagd wild. Onnodig en het leidt alleen maar tot meer ellende. Die gast zit aan de grond, wat heeft het voor nut om nog verder de grond in te trappen?
inderdaad, die beelden waren echt triest...je zou bijna medelijden met hem krijgen
PETITLAPIN2 is mama van een TWEE schattig dochtertjes: Amélie en Marie
pi_51903297
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 00:03 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]



rasmussen heeft op de persconferentie verklaart dat hij met een bepaalde dame van UCI heeft gesproken, die dame heeft verklaard dat ze daar toen niet werkte ... dat is geen gerucht...
En wat dan nog? Net of hij al die namen zou onthouden?

http://www.telesport.nl/w(...)j_woning_Italie.html
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_51903307
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 00:03 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]



rasmussen heeft op de persconferentie verklaart dat hij met een bepaalde dame van UCI heeft gesproken, die dame heeft verklaard dat ze daar toen niet werkte ... dat is geen gerucht...
Kon hij die dame uit Januari 2006 precies bij naam noemen dan? Wel knap.
pi_51903337
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 00:04 schreef sitting_elfling het volgende:

En wat dan nog? Net of hij al die namen zou onthouden?

http://www.telesport.nl/w(...)j_woning_Italie.html
als je het niet meer zeker weet, moet je het zeker niet met stelligheid aan de pers verklaren
PETITLAPIN2 is mama van een TWEE schattig dochtertjes: Amélie en Marie
pi_51903355
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 00:05 schreef Eduard37 het volgende:

Kon hij die dame uit Januari 2006 precies bij naam noemen dan? Wel knap.
ja, anne .... iets met een i in de achternaam
PETITLAPIN2 is mama van een TWEE schattig dochtertjes: Amélie en Marie
pi_51903374
anne gripper dus
PETITLAPIN2 is mama van een TWEE schattig dochtertjes: Amélie en Marie
pi_51903377
kappen nou met dat welles nietes gedoe, we zien vanzelf wel wie gelijk heeft en wachten wel op verder nieuws ..prft
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_51903385
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 00:04 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

En wat dan nog? Net of hij al die namen zou onthouden?

http://www.telesport.nl/w(...)j_woning_Italie.html
Thanks. Hij mag trouwens nu wel weer een beetje aankomen. pffffff
pi_51903415
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 00:06 schreef petitlapin2 het volgende:
anne gripper dus
Ok, maar zou het niet zo kunnen zijn dat hij de datum verkeerd heeft gezegt. Misschien bedoelde hij wel eind 2006.
pi_51903433
Waarom zou die iemand uit januari 2006 moeten herkennen terwijl het om de TDF van 2007 gaat?
pi_51903448
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 23:59 schreef Eduard37 het volgende:

[..]

Ach ja dat zijn ook geruchten die jij gelooft.
het gaat er gewoon om dat Rasmussen gelogen heeft over z'n verblijfplaats ...En waarom doe je zoiets ? Omdat je iets te verbergen hebt me dunkt. Rabobank zal heus zijn gele trui niet wegsturen vier dagen voor het einde als ze geen duidelijke aanwijzingen hebben dat ie hen voorgelogen heeft. Dan mocht Rasmussen volgens de reglementen dus nooit ad Tour gestart zijn.
pi_51903449
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 00:06 schreef sitting_elfling het volgende:
kappen nou met dat welles nietes gedoe, we zien vanzelf wel wie gelijk heeft en wachten wel op verder nieuws ..prft
ja sorry, maar dit zijn echt wel feiten hoor, en die anne gripper is directeur van het anti-dopingbureau, dus niet zomaar een secretaresse of een werknemertje wiens naam je wel vergeet. Hij zei dat hij met toen met directrice anne gripper had gesproken, ze werkte er toen nog niet...
PETITLAPIN2 is mama van een TWEE schattig dochtertjes: Amélie en Marie
pi_51903489
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 00:08 schreef Eduard37 het volgende:
Waarom zou die iemand uit januari 2006 moeten herkennen terwijl het om de TDF van 2007 gaat?
toen had hij ook al een waarschuwing gehad, het ging over de context, hij was aan het vertellen, hij begon, ja maar, ik heb toen ( met datum) naar anne gripper gebeld ... blabla...

dat was niet mogelijk...
PETITLAPIN2 is mama van een TWEE schattig dochtertjes: Amélie en Marie
pi_51903495
En Anne Gripper zegt dat zij Rasmussen nooit heeft gesproken?
pi_51903511
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 00:11 schreef Eduard37 het volgende:
En Anne Gripper zegt dat zij Rasmussen nooit heeft gesproken?
jups

en ik heb de neiging haar te geloven, ze werkte er toen namelijk nog niet...
PETITLAPIN2 is mama van een TWEE schattig dochtertjes: Amélie en Marie
pi_51903520
we zien vanzelf ook wel wat er gebeurt. Ik ga pitten, deze discussie houdt pas op als rasmoes en rabo elkaar treffen in de hokjes van het gerechtsgebouw.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_51903574
Ja, dat is inderdaad raar..................

Denk ook niet dat De Rooij zonder bewijzen iemand op staande voet ontslaat. Er zit wel een luchtje aan. Voor mij is ook belangrijk dat deze zaak sowieso niet tijdens de TDF uitgevochten had hoefen te worden omdat hij nu eenmaal gestart is. Dit had ook intern opgelost kunnen worden zonder ontslag. Ok, de druk was te hoog geworden en dan kan ik ook wel begrijpen dat De Rooij niet anders kon. Hoop dat Rasmussen goede argumenten heeft maar dat het moeilijk wordt is wel duidelijk.
pi_51903591
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 00:12 schreef sitting_elfling het volgende:
we zien vanzelf ook wel wat er gebeurt. Ik ga pitten, deze discussie houdt pas op als rasmoes en rabo elkaar treffen in de hokjes van het gerechtsgebouw.
We zijn eruit...........

Truste.
  zaterdag 28 juli 2007 @ 00:36:38 #55
99433 Tup
Tupperwaar
pi_51904090
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 23:29 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Helemaal mee eens, via een advocaat heb je vaak net even iets meer middelen om je gelijk te halen, dan in je 'uppie'.. Echter, hoe kan de waarheid vertellen zonder in details te treden je nu juridisch zwakker maken?? Dat moeten jullie me dan toch echt even gaan uitleggen...

Ik kan me goed voorstellen dat zijn advocaat hem 'een spreekverbod' heeft opgelegd. Zeker wat het betreft details waarop je later kunt worden afgerekend. Maar het gaat hier om de simpele vraag, was je in juni in Mexico, ja of nee?? Als je als advocaat je cliënt zelfs die essentiële vraag niet wilt laten beantwoorden, dan roep je alle verdenkingen ook gewoon over je af. En dat kun je als advocaat in een dusdanig gecompliceerde en gevoelige zaak toch niet willen??
Hij moet gewoonweg samen met zijn advocaat nog een plausibel verhaal in elkaar timmeren. De waarheid zou niet plausibel genoeg zijn om hem vrij te pleiten.
Wasserwunderland
  zaterdag 28 juli 2007 @ 00:36:44 #56
142782 Joncho
PopMartian
pi_51904097
Echt waar ik schiet nog steeds vol als ik aan die arme Michael Rasmussen denk, wat hij nu ondergaat is mens onwaardig. Hij ziet er echt aangeslagen uit, en dat is dan ook vrij logisch, zijn droom is vier etappes voor het einde uit een gespat.

Maar goed, ik val in herhaling bij de rest...

Ik ga nog geen schuldige aanwijzen in deze hele soap, daar zijn er gewoon te weinig feiten van boven water, maar ik ga er van uit dat de pers, en met name de Franse, een grote vinger in de pap heeft gehad bij het ontslag van Rasmussen. Ook poets ik de ASO niet uit, die zullen ook wel een grote druk hebben uitgeoefend op de ploeg. Corrupte Franse bende.

Ik blijf het diep triest vinden van deze overhaaste beslissing.

Ik voel me gedesillusioneerd, mijn held van dit jaar is uit de tour gezet en is rijp om opgenomen te worden.

Ik hoop dat de waarheid ooit nog wel aan het licht komt, zodat ik een standpunt kan innemen, nu leef ik enorm veel met beide partijen (De Raboploeg en Rasmussen) mee.
pi_51904404
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 00:36 schreef Joncho het volgende:
Ik ga nog geen schuldige aanwijzen in deze hele soap, daar zijn er gewoon te weinig feiten van boven water, maar ik ga er van uit dat de pers, en met name de Franse, een grote vinger in de pap heeft gehad bij het ontslag van Rasmussen. Ook poets ik de ASO niet uit, die zullen ook wel een grote druk hebben uitgeoefend op de ploeg. Corrupte Franse bende.
Ik zou niet weten hoe de Franse pers een vinger in de pap zou moeten hebben. Zij kwamen er ook, gelijk met de hele wereld, pas achter toen de Rooij daadwerkelijk Rasmussen heeft ontslagen.

Verder heb ik ook wel een beetje een brok in de keel toen ik vandaag die beelden zag bij zijn huis. Die vent gaat echt kapot nu. Ik begrijp echt opeens wat Boogerd bedoelde met dat hij zo met hem meeleefde. Iedereen vatte het op alsof hij de kant van Rasmussen koos in Rasmussen vs. De Rooij, maar dat was niet zo. Hij bekeek het gewoon menselijk.
Everything will be okay in the end.
If it's not okay, it's not the end...
  zaterdag 28 juli 2007 @ 00:50:32 #58
99433 Tup
Tupperwaar
pi_51904428
Inderdaad, hij had Rasmussen nooit moeten laten starten, maar zoals al gezegd wordt: 2 waarschuwingen mag, 3 is te veel. Gedurende de tour blijkt dat er een 3e overtreding is, nl. liegen. De UCI kan niets doen TIJDENS de tour, maar er is grote kans dat de UCI Rasmussen een derde waarschuwing geeft vanwege het liegen. En dan zit je als ploeg met een tourwinnaar waarvan weliswaar niet bewezen is dat deze doping heeft genomen, maar wel reglementair is vastgesteld dat er drie overtredingen waren, hetgeen in deze dope-gevoelige tijden bij de UCI geheel terecht gelijk staat aan dope nemen. Rabo ploeg beschaamd, wielrennen beschaamd, Nederlandse wielrennen beschaamd en dat door de grillen van een Rasmussen. Er was een simpele manier om het allemaal te ontkrachten, nl. de Mexicaanse stempel in het paspoort laten zien. Dit niet willen omdat dit "privacy-gevoelig" is "(zie Deense politiken krant) is zwak. Nu krijgt de Rooij de wind van voren, en ik kan me heel goed voorstellen dat dit gezeik -van mensen die emotie niet van feiten kunnen scheiden- hem te veel wordt.

En ja, menselijk is het een drama, eigen schuld dikke bult.
Wasserwunderland
  zaterdag 28 juli 2007 @ 00:53:12 #59
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_51904485
Dit topic over die pathologische leugenaar mag onderhand wel naar TRU verkassen.
&lt;a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow"&gt;Afleidingsmanoeuvre&lt;/a&gt;
  zaterdag 28 juli 2007 @ 00:58:32 #60
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_51904604
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 23:13 schreef sitting_elfling het volgende:
Trouwens netjes van Erik Dekker die Rasmussen woensdag avond met de auto ophaalde en wegbracht uit het hotel!!

"Ik heb hem woensdagavond zelf weggebracht. Ik zag hem huilen, hij was volledig ontredderd. Dan vind ik het logisch, ik ben althans blij dat ik zelf zo reageer, dat je compassie voelt met zo iemand. Hij was echt een zielig hoopje mens. Op zo'n moment veroordeel je iemand niet. Je hoopt dat het een nachtmerrie is, maar dat was het niet.”"


Dekker
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  zaterdag 28 juli 2007 @ 00:59:56 #61
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_51904625
Mooi dat de Rooy ook oprot!!!
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  zaterdag 28 juli 2007 @ 01:01:49 #62
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_51904680
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 00:36 schreef Joncho het volgende:
Echt waar ik schiet nog steeds vol als ik aan die arme Michael Rasmussen denk, wat hij nu ondergaat is mens onwaardig. Hij ziet er echt aangeslagen uit, en dat is dan ook vrij logisch, zijn droom is vier etappes voor het einde uit een gespat.

[...]

Ik blijf het diep triest vinden van deze overhaaste beslissing.

Ik voel me gedesillusioneerd, mijn held van dit jaar is uit de tour gezet en is rijp om opgenomen te worden.

[...]
Same here.

Nu misschien ook nog Soler, die ik tijdens de Tour als 2de Favoriet van mij ben gaan yien
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  zaterdag 28 juli 2007 @ 01:01:53 #63
99433 Tup
Tupperwaar
pi_51904683
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 00:59 schreef DarkShine het volgende:
Mooi dat de Rooy ook oprot!!!
Ik vind het jammer, iedereen die leugenaars aanpakt krijgt van mij een lintje.

De meeste negatievelingen tav. de Rooij zijn van die lui die met 160 over de snelweg gaan en daarna gaan klagen als ze een boete krijgen.

[ Bericht 11% gewijzigd door Tup op 28-07-2007 01:13:23 ]
Wasserwunderland
pi_51904750
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 00:53 schreef Falco het volgende:
Dit topic over die pathologische leugenaar mag onderhand wel naar TRU verkassen.
ach, wat is waarheid?
  Heeft over alles een mening 2022 zaterdag 28 juli 2007 @ 01:22:57 #65
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_51905132
http://www.nu.nl/news/1173397/45/Tour_breekt_met_UCI.html

nou dit weer, voor wat het waard is.

eigen straatje schoonvegen, meer niet
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_51905239
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 01:22 schreef Dr_Flash het volgende:
http://www.nu.nl/news/1173397/45/Tour_breekt_met_UCI.html

nou dit weer, voor wat het waard is.

eigen straatje schoonvegen, meer niet
Er is zelfs al een topic over

Tour breekt met UCI
Everything will be okay in the end.
If it's not okay, it's not the end...
  zaterdag 28 juli 2007 @ 01:29:43 #67
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_51905265
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 00:00 schreef Ericr het volgende:
Laat ze hem in ieder geval met rust laten, wat ik zag bij Smeets was weer eens het beeld van opgejaagd wild. Onnodig en het leidt alleen maar tot meer ellende. Die gast zit aan de grond, wat heeft het voor nut om nog verder de grond in te trappen?
Het levert ze eer en roem op. Zoalng mensen als Joost de roddels als zoete koek naar binnen werken gaat het nog wel even door.
Krijg je weer van die krokedillen tranen als bij Pantani.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
  zaterdag 28 juli 2007 @ 01:30:51 #68
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_51905280
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 00:05 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

als je het niet meer zeker weet, moet je het zeker niet met stelligheid aan de pers verklaren
Dan komen anderen weer die het verdacht vinden dat hij zich niet stellig verdedigd.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_51905283
je bent een rund als je met doping stunt

rasmoes is best een goeie renner
maar ik ben er van overtuigt dat de hele top van de tdf doping gebruikt

contador staat ook bij dr flugel op de lijst
en dat zal niet zijn voor zweet voetjes
http://wielrennen.blog.nl(...)lijst-dokter-fuentes

rasmussen is meer dan een leugenaar
rabo doet echt hun top rijder niet zomaar weg
er komt nog veel meer boven water
  zaterdag 28 juli 2007 @ 01:35:42 #70
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_51905348
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 00:09 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

ja sorry, maar dit zijn echt wel feiten hoor, en die anne gripper is directeur van het anti-dopingbureau, dus niet zomaar een secretaresse of een werknemertje wiens naam je wel vergeet. Hij zei dat hij met toen met directrice anne gripper had gesproken, ze werkte er toen nog niet...
Het feit is ook dat ik me dooderger aan al die insinuaties hier. In dit topic tegen rasmussen, in anderen topics over soler, weer anderen over contador. En in weer andere topics alle renners. Maar bewijzen ho maar.

Een feit is dat je niet weet wat er precies is gebeurt. En daarnaast zegt het niet meer precies weten van een naam iets over vermeend doping gebruik of vermeend liegen meer dan een jaar later?

Merendeel van de mensne heeft niet eens door als de mensne die hem helpen in een winkel ineens anderen zijn. En iemand op een eventuele gebeurtenis van meer dan een jaar geleden aan het kruis nagelen. Nou wat een helden weer hoor.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
  zaterdag 28 juli 2007 @ 01:37:28 #71
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_51905377
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 00:53 schreef Falco het volgende:
Dit topic over die pathologische leugenaar mag onderhand wel naar TRU verkassen.
Het was Bush, want die vergeet ook wel eens wat. En dat terwijl hij president is. Nu moet hij wel alle renners van doping voorzien en de regenoverlast in Engeland hebben veroorzaakt.

Ik zeg, 2 jaar schorsen die George.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
  zaterdag 28 juli 2007 @ 02:07:35 #72
99433 Tup
Tupperwaar
pi_51905951
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 01:35 schreef One_of_the_few het volgende:
Het feit is ook dat ik me dooderger aan al die insinuaties hier. In dit topic tegen rasmussen, in anderen topics over soler, weer anderen over contador. En in weer andere topics alle renners. Maar bewijzen ho maar.

Een feit is dat je niet weet wat er precies is gebeurt. En daarnaast zegt het niet meer precies weten van een naam iets over vermeend doping gebruik of vermeend liegen meer dan een jaar later?

Merendeel van de mensne heeft niet eens door als de mensne die hem helpen in een winkel ineens anderen zijn. En iemand op een eventuele gebeurtenis van meer dan een jaar geleden aan het kruis nagelen. Nou wat een helden weer hoor.

Ik vind liegen over Mexico/Italië genoeg om iig. Rasmussen te kruisigen
Wasserwunderland
  zaterdag 28 juli 2007 @ 02:14:08 #73
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_51906075
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 02:07 schreef Tup het volgende:

[..]


Ik vind liegen over Mexico/Italië genoeg om iig. Rasmussen te kruisigen
Het Grote Politburo topic
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_51906106
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 02:07 schreef Tup het volgende:

[..]


Ik vind liegen over Mexico/Italië genoeg om iig. Rasmussen te kruisigen
Als hij dat daadwerkelijk heeft gedaan dan kon De Rooij inderdaad wat mij betreft niets anders dan hem uit de Tour zetten. Over ontslag of non-actief valt dan nog te discussieren.

Maar wij weten nu niet of hij daadwerkelijk gelogen heeft. Sterker nog, zelfs mensen die er zo dicht bij zaten als zijn voormalig ploegmaten weten niet hoe het daadwerkelijk zit. Het is het woord van Rasmussen tegen het woord van Cassani/De Rooij.

Je mag nu best één van beide partijen het voordeel van de twijfel geven, ieder zijn mening... Maar keihard Rasmusesn veroordelen óf keihard de Rooij veroordelen, wat hier nogal veel gebeurt, is wat mij betreft niet op zijn plek.
Everything will be okay in the end.
If it's not okay, it's not the end...
  User die je het meest gemist hebt 2022 zaterdag 28 juli 2007 @ 04:12:49 #75
78918 SeLang
Black swans matter
pi_51907287
Toch wel triest voor die Rasmussen.

Die heeft een geheim neukertje zitten in Italie waar die even langs ging en waar zijn vrouw natuurlijk niets van mag weten. Heeft verder niks met wielrennen te maken en is geheim en prive, daarom heeft hij dit bezoekje niet gemeld. Vervolgens wordt hij door iemand in Italie herkend en toen zat ie in de val. Moet ie nu aan de wereld gaan uitleggen dat hij daar alleen 1 dagje was om die chick te bonen?

Bovenstaande is fictie maar het zou zomaar kunnen. Ondertussen hebben we die gozer al gekruisigd.

Is het dom? Ja. Is het tegen de regels? Ja. Maar op dit moment weet niemand wat er nu precies is gebeurd. Het kan dus alles zijn van dom/nalatig tot pure berekening/kwade opzet. De consequentie voor R is wel enorm.
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_51908151
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 04:12 schreef SeLang het volgende:
Toch wel triest voor die Rasmussen.

Die heeft een geheim neukertje zitten in Italie waar die even langs ging en waar zijn vrouw natuurlijk niets van mag weten.
Daar speculeerde mijn moeder ook al over.
pi_51908169
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 04:12 schreef SeLang het volgende:
Toch wel triest voor die Rasmussen.

Die heeft een geheim neukertje zitten in Italie waar die even langs ging en waar zijn vrouw natuurlijk niets van mag weten. Heeft verder niks met wielrennen te maken en is geheim en prive, daarom heeft hij dit bezoekje niet gemeld. Vervolgens wordt hij door iemand in Italie herkend en toen zat ie in de val. Moet ie nu aan de wereld gaan uitleggen dat hij daar alleen 1 dagje was om die chick te bonen?

Bovenstaande is fictie maar het zou zomaar kunnen. Ondertussen hebben we die gozer al gekruisigd.

Is het dom? Ja. Is het tegen de regels? Ja. Maar op dit moment weet niemand wat er nu precies is gebeurd. Het kan dus alles zijn van dom/nalatig tot pure berekening/kwade opzet. De consequentie voor R is wel enorm.
hij is dan ook als example gebruikt van hoe het niet moet blijkbaar en krijgt nu de volle lading stront over zich heen!

Trouwens wel mooi hoe michael boogerd zich verwoorde in zijn column vandaag!
ANGOULEME - Ik beschouw het vertrek van Michael Rasmussen uit de Tour de France als de zwartste bladzijde van mijn carrière. Zo'n drama heb ik nog nooit van dichtbij meegemaakt. Het was heel bizar. Nog steeds heb ik het gevoel dat ik in een nachtmerrie leef. Al ben ik uiteindelijk wel blij dat we de Tour niet hebben verlaten.

Ik begrijp de uitsluiting van Rasmussen nog steeds niet. Dit vanwege het feit dat wij renners nog altijd niet de uitleg hebben gekregen wat nu de daadwerkelijke beweegredenen van Theo de Rooij zijn geweest om hem naar huis te sturen.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  zaterdag 28 juli 2007 @ 09:44:03 #78
40566 Ericr
Livewrong
pi_51908172
Controlfreaks kunnen in hun hoofd de grootste chaoten zijn, het mag zo langzamerhand wel duidelijk zijn dat Rasmussen echt in zijn eigen wereldje leeft. Je kan niet verwachten dat in een zieke sport er alleen maar geestelijk gezonde atleten rondlopen. Volgens mij wordt je vanzelf een soort van Jeckyll and Hyde in het schemerwereldje waarin doping de norm is/was maar je naar buiten toe de schone schijn moet spelen.

De grootste spuiters en slikkers zijn nu de grootste hypocrieten, voorvechters van een schone sport. Een sport die ze zelf eerder over de rand van de afgrond hebben gebracht.
  zaterdag 28 juli 2007 @ 09:45:04 #79
40566 Ericr
Livewrong
pi_51908180
Renners die niet eens duidelijk wordt gemaakt over het hoe en waarom, die de Rooij spoort inderdaad niet.
pi_51908210
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 09:45 schreef Ericr het volgende:
Renners die niet eens duidelijk wordt gemaakt over het hoe en waarom, die de Rooij spoort inderdaad niet.
bingo
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  zaterdag 28 juli 2007 @ 09:58:53 #81
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_51908292
voor de start van de tour antwoordde rasmussen op een vraag van telegraaf journalist of hij weer aan de overzijde van d eoceaan heeft getraind met een 'nee'.
wat moet ik hier nu neerzetten?
pi_51908363
Clarkson: Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you.
pi_51908368
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 09:58 schreef evert het volgende:
voor de start van de tour antwoordde rasmussen op een vraag van telegraaf journalist of hij weer aan de overzijde van d eoceaan heeft getraind met een 'nee'.
het is al eerder vermeld dat die zelfde journalist een sensatie journalist is. Raymond kerckhoffs ofzo.
Niet te vertrouwen/nor to believe. De meeste dingen wantrouw ik een beetje rond rasmussen. Maar dat van die telegraaf kerel geloof ik geen snars van.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  zaterdag 28 juli 2007 @ 11:12:22 #84
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_51909250
Dat is ook weer lekker goedkoop/kort door de bocht.. Waarom is Raymond Kerckhoffs een sensatie-/roddeljournalist?? Omdat 'iemand' dat zegt?? Ik zou dat toch graag beargumenteerd zien worden??

Ik ben géén Telegraaf-lezer (vind het niet bepaald een kwaliteitsblad) en in die zin volg ik de columns/artikelen van Raymond Kerckhoffs niet bepaald.. Wat ik wel van hem weet is dat 'ie al in 1990, op 18-jarige leeftijd, voor het eerst als verslaggever bij de Tour aanwezig was en ook in de uitzending bij Mart kwam hij op mij over als iemand die toch wel de nodige wieler-kennis in huis heeft.. Zijn Column van vorige week zaterdag mag dan wel veel bekritiseerd zijn geweest, het lijkt er (achteraf) toch sterk op dat hij wel gelijk had.. En hoewel hij afsluit met de vraag/open deur of Rasmussen misschien toch iets te verbergen heeft, kan ik hem daarin wel goed volgen. Ondanks dat ik zou wensen dat hij het bij het verkeerde eind heeft.

Let wel: Rasmussen is onschuldig tot het tegendeel bewezen is, ook in de wielersport. De wielersport hanteert echter een aantal strikte regels omtrent controles en (daarmee samenhangend) 'where abouts'. Als je daarmee zo slordig/vaag/onzorgvuldig om gaat als Rasmussen heeft gedaan en er mogelijk zelfs over liegt, dan roep je de verdenking, hoewel die misschien ook wel onterecht is, toch grotendeels over je zelf af.
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
  zaterdag 28 juli 2007 @ 11:20:07 #85
99433 Tup
Tupperwaar
pi_51909389
Wat me vooral stoort is dat veel users nu een holierthanthou "wara is het bewijs ben je onschuldig" standpunt innemen maar vervolgens de eerste de beste uitkeringstrekker met een LCD scherm de grond in trappen...Wat ik nog steeds wil weten: waarom laat Rasmussen zijn paspoort niet zien?
Wasserwunderland
  zaterdag 28 juli 2007 @ 11:27:11 #86
2618 Beezz
Criticaster
pi_51909517
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 11:20 schreef Tup het volgende:
Wat ik nog steeds wil weten: waarom laat Rasmussen zijn paspoort niet zien?
Ja, waarom laat de Rooy zijn bewijs niet zien?
pi_51909545
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 11:27 schreef Beezz het volgende:

[..]

Ja, waarom laat de Rooy zijn bewijs niet zien?
en daarom wachten we maar mooi af wat er komen gaat ^_^, dat zal heus niet weken lang duren.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  zaterdag 28 juli 2007 @ 11:29:01 #88
13706 Danzig
Dirty Black Summer
pi_51909546
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 10:08 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

het is al eerder vermeld dat die zelfde journalist een sensatie journalist is. Raymond kerckhoffs ofzo.
Niet te vertrouwen/nor to believe. De meeste dingen wantrouw ik een beetje rond rasmussen. Maar dat van die telegraaf kerel geloof ik geen snars van.
En waarom is Raymond Kerckhoffs niet te vertrouwen? Lees regelmatig zijn colums en artikelen en daar komt eerder naar voren dat hij goed geïnformeerd is, daarnaast is hij als journalist al bijna 20 jaar actief in de Tour de France.
schorriemorie
  zaterdag 28 juli 2007 @ 11:30:30 #89
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_51909576


Kwam ik toevallig tegen: 16e etappe van de Giro 2002

(en rechts Popo!)
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
pi_51909629
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 11:30 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[afbeelding]

Kwam ik toevallig tegen: 16e etappe van de Giro 2002

(en rechts Popo!)
is die linker rasmussen ?
Die benen.. die handen .. damn, die heeft echt een identiteits crisis moeten doorgaan om helemaal door te slaan in het perfectionistische. Die kerel weegt daar minstens 10 kg meer dan wat hij nu weegt.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_51909701
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 11:12 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Column van vorige week zaterdag mag dan wel veel bekritiseerd zijn geweest
hehe, misschien heb je ook wel gelijk, maar hij komt wel 'over' als een sensatie beluste journalist. En veel bekritiseerd die column? Heel erg bekritiseerd en dat is niet de enige van hem die zo bekritiseerd wordt
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  zaterdag 28 juli 2007 @ 11:38:07 #92
99433 Tup
Tupperwaar
pi_51909707
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 11:27 schreef Beezz het volgende:
Ja, waarom laat de Rooy zijn bewijs niet zien?
Omdat de Rooij ZIJN paspoort niet heeft. Met ID-plicht is jezelf niet willen/kunnen identificeren een strafbaar feit. Als Rasmussen zegt dat het "privacy-gevoelig" is om zijn paspoort te laten zien, dan is het gevolg dat hij verdacht is.
Wasserwunderland
pi_51909888
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 11:38 schreef Tup het volgende:

[..]

Omdat de Rooij ZIJN paspoort niet heeft. Met ID-plicht is jezelf niet willen/kunnen identificeren een strafbaar feit. Als Rasmussen zegt dat het "privacy-gevoelig" is om zijn paspoort te laten zien, dan is het gevolg dat hij verdacht is.
Nee, de vraag van Beezz is waarom laat De Rooij het bewijs dat hij tegen Rasmussen heeft niet zien. De letterlijke woorden van de Rooij bij de aankondiging van het ontslag waren: "ja, daar is bewijs voor". De Rooij heeft inderdaad Rasmussen's paspoort inderdaad niet, maar hij had wel ander bewijs... zei hij tenminste.

En wat je nu bazelt over ID-plicht is echt dikke onzin natuurlijk. De Rooij of welke journalist dan ook kan hoog of laag springen, maar Rasmussen is natuurlijk nooit verplicht om zijn paspoort aan een gewone burger te laten zien.

[ Bericht 0% gewijzigd door Cootz op 28-07-2007 12:04:02 ]
Everything will be okay in the end.
If it's not okay, it's not the end...
pi_51910069
Degenen die niet willen inzien dat Rasmussen zeker 'iets' gedaan heeft wat niet mag, zijn zo blind als een mol. Je wordt niet zomaar weggestuurd door je ploeg. En met alle respect, waarom lieg je over je verblijfplaats ? Omdat je iets te verbergen hebt, toch ?
pi_51910220
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 11:59 schreef BramKVO het volgende:
waarom lieg je over je verblijfplaats ? Omdat je iets te verbergen hebt, toch ?
Zijn geheime affaire met een italiaanse
Let him soothe your soul, just take his hand
  zaterdag 28 juli 2007 @ 12:10:59 #96
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_51910245
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 11:48 schreef Cootz het volgende:

[..]

Nee, de vraag is waarom laat De Rooij het bewijs dat hij tegen Rasmussen heeft niet zien. De letterlijke woorden van de Rooij bij de aankondiging van het ontslag waren: "ja, daar is bewijs voor". De Rooij heeft inderdaad Rasmussen's paspoort inderdaad niet, maar hij had wel ander bewijs... zei hij tenminste.
Ik zou ook graag van De Rooij willen weten waar dat andere bewijs uit bestaat.. Het draait nu uit op een wellen/nietes spelletje (heeft Rasmussen bekend t.o. De Rooij of niet), en daar zal op deze manier geen einde aan komen. Rabobank/De Rooij zou veel kou uit de lucht halen wanneer ze wat dat betreft wat meer 'bewijzen' op tafel leggen. Aan de andere kant kan ik me heel goed voorstellen dat zij liever niet tijdens deze Tour de beerput helemaal open gooien, wat daar ook in moge zitten.. Het ontslaan van Rasmussen heeft al een enorme impact op alle partijen, laat staan wat er gebeurd wanneer er nóg allerlei zaken boven tafel komen.. Bovendien denk ik ook niet dat Rabobank/De Rooij uit is geweest op het ten gronde brengen van de persoon Rasmussen.

Dat hij, mits gelogen over zijn verblijfplaats, niet langer houdbaar was binnen de ploeg/het peloton, dat moge duidelijk zijn. Misschien dat De Rooij, nadat hij het onder de immense druk zo lang/veel/moedig voor Rasmussen op heeft genomen, geconfronteerd met diens 'onbetrouwbaarheid' wel te emotioneel heeft gereageerd (niet goed nagedacht over de impact van een ontslag op staande voet). Dat een op 'non-actief' stellen gaande het onderzoek (achteraf) beter was geweest. Het blijft allemaal speculatie.

Vooralsnog neig ik er naar te geloven dat Rasmussen niet eerlijk is geweest tegenover ploegleiding/UCI en heeft gelogen omtrent z'n whereabouts/verblijf. In dat licht bezien kan ik niet anders dan het 100% eens zijn met de beslissing om Rasmussen uit de Tour en uit het geel te halen
quote:
En wat je nu bazelt over ID-plicht is echt dikke onzin natuurlijk. De Rooij of welke journalist dan ook kan hoog of laag springen, maar Rasmussen is natuurlijk nooit verplicht om zijn paspoort aan een gewone burger te laten zien.
Verplicht niet, dat ben ik helemaal met je eens. Het zou zijn zaak echter wel goed doen (mits daar datgene in staat wat zijn verhaal bevestigd)
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_51910580
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 01:30 schreef One_of_the_few het volgende:

Dan komen anderen weer die het verdacht vinden dat hij zich niet stellig verdedigd.
hij moet zich stellig verdedigen ja, maar liefst met de waarheid, en niet met leugens, waarvan deze heel makkelijk traceerbaar was
PETITLAPIN2 is mama van een TWEE schattig dochtertjes: Amélie en Marie
pi_51912337
Ben ook geen Telegraaf fan, maar dit geloof ik wel.
quote:
Rasmussen houdt contact met Rabo's
COGNAC - Hij mag dan ontslagen zijn door Rabobank, Michael Rasmussen houdt deze dagen telefonisch contact met de renners en ploegleiders van het Nederlandse team in de Ronde van Frankrijk. Rasmussen is uitgeweken naar zijn huis in Italië, van waaruit hij dagelijks belt met de Rabo's in de Tour.

„Hij voelt zich ontzettend rot ten opzichte van zijn ploegmaten”, zei ploegleider Erik Breukink, die zaterdagochtend nog belde met de Deen die anderhalve week in het geel reed. „Erik Dekker heeft hem gisteren gesproken en hij belt ook nog renners. We praten dan eigenlijk niet zozeer over wat er allemaal gebeurd is, maar meer over hoe het met hem en ons gaat.”

Het besef van wat er woensdagavond is gebeurd, is er bij beide partijen nog steeds niet echt. „Het emotionele speelt nog steeds een grote rol”, aldus Breukink. „Hij heeft hetzelfde gevoel van ongeloof, hij kan het bijna niet bevatten.” De ploegleider noemt het logisch dat er nog contacten bestaan. „Als je zo lang met elkaar bent opgetrokken, zou het bijna onmenselijk zijn om geen contact op te nemen.”

Met Rasmussen gaat het niet goed, dat is duidelijk. „Hij heeft het zwaar. Hij is samen met zijn vrouw en kind, ik hoop dat zij hem er doorheen zullen slepen. Michael heeft een sterk karakter.” Hoe het contact over een tijdje zal zijn, daarvan heeft Breukink geen idee. „Het zal straks allemaal wel een stuk zakelijker worden, met advocaten enzovoorts. Voor ons speelt het menselijke momenteel nog heel erg.”
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_51912487
Mooi, een beetje menselijkheid tussen al deze heisa...
Everything will be okay in the end.
If it's not okay, it's not the end...
pi_51912657
Rasmussen
pi_51912691
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 11:48 schreef Cootz het volgende:

[..]


En wat je nu bazelt over ID-plicht is echt dikke onzin natuurlijk. De Rooij of welke journalist dan ook kan hoog of laag springen, maar Rasmussen is natuurlijk nooit verplicht om zijn paspoort aan een gewone burger te laten zien.
Maar het zou wel in 1 seconde alle duidelijkheid van de wereld geven.
pi_51912804
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 14:25 schreef Cootz het volgende:
Mooi, een beetje menselijkheid tussen al deze heisa...
het is ook wel heel opvallend dat alleen De Rooij en Rasmussen op voet van oorlog leven, en de ploegleiders en de renners er verder 'ogenschijnlijk' weinig problemen met Rasmussen hebben.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_51912981
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 14:45 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

het is ook wel heel opvallend dat alleen De Rooij en Rasmussen op voet van oorlog leven, en de ploegleiders en de renners er verder 'ogenschijnlijk' weinig problemen met Rasmussen hebben.
De reden die Boogerd daar gister nog voor gaf is dat hij net zo goed niet weet wat hij nu wel en niet moet geloven. Waarschijnlijk weten de renners ook niet veel meer dan wij. Hij kiest geen partij en heeft dus vooral oog voor het menselijk drama.
Everything will be okay in the end.
If it's not okay, it's not the end...
  zaterdag 28 juli 2007 @ 14:58:16 #104
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_51912998
En ondertussen is de Belgische pers een 'onbeduidend' nieuwsberichtje in de aanloop van de Tour van vorig jaar terug opgevallen. Toen verklaarden enkele Lotto-renners dat ze tijdens hun trainingskamp in Gap Michael Rasmussen hadden zien wegvluchten. Toen de Lotto ploeg, in teamkleuren en met de ploegauto daar aan hun hotel verscheen zagen ze een renner in anonieme teamkledij: Michael Rasmussen. Toen hij hen opmerkte negeerde hij hen totaal en tegen de avond bleek hij al onverwacht terug uit het hotel verdwenen. Op de kamerlijst van het hotel bleek bij zijn kamer een valse naam te staan.
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
  zaterdag 28 juli 2007 @ 15:02:16 #105
175900 Lann555
Spider Jerusalem
pi_51913074
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 14:58 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
En ondertussen is de Belgische pers een 'onbeduidend' nieuwsberichtje in de aanloop van de Tour van vorig jaar terug opgevallen. Toen verklaarden enkele Lotto-renners dat ze tijdens hun trainingskamp in Gap Michael Rasmussen hadden zien wegvluchten. Toen de Lotto ploeg, in teamkleuren en met de ploegauto daar aan hun hotel verscheen zagen ze een renner in anonieme teamkledij: Michael Rasmussen. Toen hij hen opmerkte negeerde hij hen totaal en tegen de avond bleek hij al onverwacht terug uit het hotel verdwenen. Op de kamerlijst van het hotel bleek bij zijn kamer een valse naam te staan.
Dat hij grenzend aan mensenschuw is is al langer bekend. Als mijn collegas naast me zouden komen staan op de camping ben ik ook snel weg.

Ik ben zelf ook praktisch een kluizenaar en ik geef ook valse namen op bij AH-bonuskaarten, kappers, goede doelen en alles waar ik mee wegkom.
I hate it here
  zaterdag 28 juli 2007 @ 15:04:16 #106
6941 APK
Factual, I think.
pi_51913109
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 14:58 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
En ondertussen is de Belgische pers een 'onbeduidend' nieuwsberichtje in de aanloop van de Tour van vorig jaar terug opgevallen. Toen verklaarden enkele Lotto-renners dat ze tijdens hun trainingskamp in Gap Michael Rasmussen hadden zien wegvluchten. Toen de Lotto ploeg, in teamkleuren en met de ploegauto daar aan hun hotel verscheen zagen ze een renner in anonieme teamkledij: Michael Rasmussen. Toen hij hen opmerkte negeerde hij hen totaal en tegen de avond bleek hij al onverwacht terug uit het hotel verdwenen. Op de kamerlijst van het hotel bleek bij zijn kamer een valse naam te staan.
Stond gisteren ook in de volkskrant.
Daar stond nog bij dat ze op hem afstapten om een praatje te maken en dat hij wegvluchtte.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_51913142
Mysterieuze man. Maakt t intressant.
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_51913335
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 15:05 schreef Longmen het volgende:
Mysterieuze man. Maakt t intressant.
cker cker Een mensenschuw iemand die dit allemaal moet meemaken. Pfoeij ;o
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_51913727
Ik heb gehoord dat Rasmussen op FOK! post
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

They gettin' grief
  zaterdag 28 juli 2007 @ 15:39:24 #110
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_51913784
Ach, iemand anders valt en kan daarna nooit meer fietsen, Claveyrolat rijdt 2 mensen dood met zijn auto en schiet zichzelf door zijn hoofd daarna, kan altijd erger

Rasmussen heeft hoog spel gespeeld en is tegen de lamp gelopen en heeft een paar mooie jaren gehad, net zoals Riis het ook met zijn herinneringen moet doen en er geen waardering van niemand voor krijgt.

Game Over voor Rasmussen, maar ik vind het niet zielig voor hem, hij heeft zijn hand overspeeld, net als Landis en co.
  zaterdag 28 juli 2007 @ 15:44:40 #111
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_51913896
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 15:39 schreef Perico het volgende:
Ach, iemand anders valt en kan daarna nooit meer fietsen, Claveyrolat rijdt 2 mensen dood met zijn auto en schiet zichzelf door zijn hoofd daarna, kan altijd erger

Rasmussen heeft hoog spel gespeeld en is tegen de lamp gelopen en heeft een paar mooie jaren gehad, net zoals Riis het ook met zijn herinneringen moet doen en er geen waardering van niemand voor krijgt.

Game Over voor Rasmussen, maar ik vind het niet zielig voor hem, hij heeft zijn hand overspeeld, net als Landis en co.
Wat een appels met peren vergelijking maak je zeg
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  zaterdag 28 juli 2007 @ 15:51:03 #112
175900 Lann555
Spider Jerusalem
pi_51914075
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 15:44 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]

Wat een appels met peren vergelijking maak je zeg
Ach, de meeste mensen hebben helaas Rasmussen afgeschreven als dopingzondaar. Oordelen is altijd makkelijk
I hate it here
  zaterdag 28 juli 2007 @ 15:54:19 #113
175900 Lann555
Spider Jerusalem
pi_51914189
Overigens is dat wegvluchten voor mensen veel logischer te verklaren vanuit zijn afkeer van mensen en belangstelling. Tis niet zo dat je aan iemand kan zien dat die bezig is aan een EPO-kuurtje. Je hebt ook aan de doping geen reden om weg te rennen van mensen, tenzij je een soort panische afkeer hebt van je soortgenoten (wat heel begrijpelijk is).
I hate it here
pi_51914192
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 15:51 schreef Lann555 het volgende:

[..]

Ach, de meeste mensen hebben helaas Rasmussen afgeschreven als dopingzondaar. Oordelen is altijd makkelijk
Nou ja...............
Hij heeft gewoon even aan de plantjes in mexico geroken, meer niet
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

They gettin' grief
  zaterdag 28 juli 2007 @ 15:57:05 #115
175900 Lann555
Spider Jerusalem
pi_51914258
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 15:54 schreef kleinzusje het volgende:

[..]

Nou ja...............
Hij heeft gewoon even aan de plantjes in mexico geroken, meer niet
Ik heb ook gelogen tegen mijn baas om vrij te krijgen, papierwerk onjuist ingevuld om sneller klaar te zijn en mijn werk niet naar behoren gedaan omdat ik geen zin had. Echter, niemand die me hierom afbrand of afschilderd als een smerige rat. En laten we eerlijk zijn, niemand is onschuldig

I hate it here
pi_51914292
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 15:57 schreef Lann555 het volgende:

[..]

Ik heb ook gelogen tegen mijn baas om vrij te krijgen, papierwerk onjuist ingevuld om sneller klaar te zijn en mijn werk niet naar behoren gedaan omdat ik geen zin had. Echter, niemand die me hierom afbrand of afschilderd als een smerige rat. En laten we eerlijk zijn, niemand is onschuldig

Waardeloze werkgever dan.
***** Kraak.....
pi_51914340
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 15:57 schreef Lann555 het volgende:

[..]

Ik heb ook gelogen tegen mijn baas om vrij te krijgen, papierwerk onjuist ingevuld om sneller klaar te zijn en mijn werk niet naar behoren gedaan omdat ik geen zin had. Echter, niemand die me hierom afbrand of afschilderd als een smerige rat. En laten we eerlijk zijn, niemand is onschuldig

Had je iets tot je genomen ???
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

They gettin' grief
pi_51914372
ps. waarom spin Jerusalem ???
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

They gettin' grief
  zaterdag 28 juli 2007 @ 16:07:40 #119
175900 Lann555
Spider Jerusalem
pi_51914500
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 16:00 schreef kleinzusje het volgende:

[..]

Had je iets tot je genomen ???
Als je bedoeld of ik onder de invloed van geestverruimende middelen heb gewerkt? Yah, vast wel eens.

Tis niet alsof mijn werk leven-of-dood inhoud voor iemand. Hetzelfde geld voor wielrenners. Ze rijden er om ons te vermaken. We sturen 180 idioten tegen een berg op zodat wij ze kunnen zien lijden. Ik kom al geparkeerd te staan op een viaduct als er tegenwind is, dus ik ga niet de moraalridder spelen. Worden ze gepakt, dan straf je ze. Net zoals ik ontslagen word als ik betrapt word. Maar wat ik niet snap is de haat en de afkeer. Topsporters bevinden zich allemaal in dat grijze gebied van wat nog kan en niet kan en als er eens 1 over de scheef gaat branden we ze compleet af. Alsof we zelf allemaal zo fucking perfect zijn. Tis makkelijk te oordelen als je in je luie stoel zit met een zak chips.
I hate it here
pi_51914606
Even over de radarbeelden op Meteox ( http://www.meteox.nl/hist.aspx )

Hieronder kun je zien tot hoever die radar rijkt, en dan zie je ook dat de Dolomieten niet gedekt zijn, dus dat het niet raar is dat Meteox aangaf dat het niet regende op dat moment.

  zaterdag 28 juli 2007 @ 16:14:28 #121
175900 Lann555
Spider Jerusalem
pi_51914672
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 16:12 schreef Nolius het volgende:
Even over de radarbeelden op Meteox ( http://www.meteox.nl/hist.aspx )

Hieronder kun je zien tot hoever die radar rijkt, en dan zie je ook dat de Dolomieten niet gedekt zijn, dus dat het niet raar is dat Meteox aangaf dat het niet regende op dat moment.

[afbeelding]
Ik twijfel er niet aan of het regende in de Dolomieten toen. Rasmussen zal er ook vast wel hebben gezeten. Volgens mij gaf hij bewust foute informatie op zodat niemand hem kon vinden. Niet om te dopen, maar gewoon om rust aan zijn hoofd te hebben. Helaas kwam de leugen uit en nu stort alles in elkaar.
I hate it here
pi_51914708
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 16:12 schreef Nolius het volgende:
Even over de radarbeelden op Meteox ( http://www.meteox.nl/hist.aspx )

Hieronder kun je zien tot hoever die radar rijkt, en dan zie je ook dat de Dolomieten niet gedekt zijn, dus dat het niet raar is dat Meteox aangaf dat het niet regende op dat moment.

[afbeelding]
hee das wel chill inderdaad, hiermee kun je inderdaad zien dat het 12/13/14 juni in de dolomieten niet geregend heeft + al helemaal niet bij rasmussen zijn woonplek. Sinds de dolomieten nogal verspreid zijn
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_51914798
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 16:15 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

hee das wel chill inderdaad, hiermee kun je inderdaad zien dat het 12/13/14 juni in de dolomieten niet geregend heeft + al helemaal niet bij rasmussen zijn woonplek. Sinds de dolomieten nogal verspreid zijn
Jawel hoor

http://www.girovaghi.it/METEO/radar.htm

Het regende zeker. En hard ook.
pi_51914822
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 16:14 schreef Lann555 het volgende:

[..]

Ik twijfel er niet aan of het regende in de Dolomieten toen. Rasmussen zal er ook vast wel hebben gezeten. Volgens mij gaf hij bewust foute informatie op zodat niemand hem kon vinden. Niet om te dopen, maar gewoon om rust aan zijn hoofd te hebben. Helaas kwam de leugen uit en nu stort alles in elkaar.
Dat zou best kunnen. Maar dan nog stom dat hij zelfs tijdens die persconferentie heeft lopen liegen. Dan is je geloofwaardigheid weg.
pi_51914942
Stel nu eens overigens dat het Contador, Evans, Leipheimer of Asterloza was geweest. Had men hier dan dezelfde reactie gegeven? Of hadden we het dan wel terecht gevonden?
pi_51914984
Ach gut die Rasmussen heeft nu een TOP advocaat aangetrokken.
Net zoals misdadigers altijd Spong of Moskowitz willen

Zo schuldig als wat wat mij betreft, nooit meer laten rijden..
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
pi_51915008
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 16:07 schreef Lann555 het volgende:

[..]

Als je bedoeld of ik onder de invloed van geestverruimende middelen heb gewerkt? Yah, vast wel eens.

Tis niet alsof mijn werk leven-of-dood inhoud voor iemand. Hetzelfde geld voor wielrenners. Ze rijden er om ons te vermaken. We sturen 180 idioten tegen een berg op zodat wij ze kunnen zien lijden. Ik kom al geparkeerd te staan op een viaduct als er tegenwind is, dus ik ga niet de moraalridder spelen. Worden ze gepakt, dan straf je ze. Net zoals ik ontslagen word als ik betrapt word. Maar wat ik niet snap is de haat en de afkeer. Topsporters bevinden zich allemaal in dat grijze gebied van wat nog kan en niet kan en als er eens 1 over de scheef gaat branden we ze compleet af. Alsof we zelf allemaal zo fucking perfect zijn. Tis makkelijk te oordelen als je in je luie stoel zit met een zak chips.
Nee, zijn we niet
Maar we zijn ( ok ik niet) allemaal topsporters
En bij WD ben ik meer thuis. Daar weet ik dat de realiteit qua krachtmeting verneukt wordt door de middelen. Of iedereen, of niemand, snep ke ?

Ps. Ben je ambtenaar ?
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

They gettin' grief
pi_51915039
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 16:27 schreef qonmann het volgende:
Ach gut die Rasmussen heeft nu een TOP advocaat aangetrokken.
Net zoals misdadigers altijd Spong of Moskowitz willen

Zo schuldig als wat wat mij betreft, nooit meer laten rijden..
Slim toch ?
Is zn vak niet, dus mooie beslissing
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

They gettin' grief
  zaterdag 28 juli 2007 @ 16:32:43 #129
175900 Lann555
Spider Jerusalem
pi_51915097
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 16:20 schreef Nolius het volgende:

[..]

Dat zou best kunnen. Maar dan nog stom dat hij zelfs tijdens die persconferentie heeft lopen liegen. Dan is je geloofwaardigheid weg.
Dat is waar. Maar het is een obsessief fietsertje. Omgaan met de pers en administratie is vermoedelijk niet waar hij voor is gemaakt. Iemand die zo in zijn eigen wereldje leeft raakt wel eens de weg kwijt volgens mij
I hate it here
  zaterdag 28 juli 2007 @ 16:37:31 #130
175900 Lann555
Spider Jerusalem
pi_51915220
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 16:28 schreef kleinzusje het volgende:

[..]

Nee, zijn we niet
Maar we zijn ( ok ik niet) allemaal topsporters
En bij WD ben ik meer thuis. Daar weet ik dat de realiteit qua krachtmeting verneukt wordt door de middelen. Of iedereen, of niemand, snep ke ?

Ps. Ben je ambtenaar ?
Wat bedoel je met WD? En nee, ik ben geen ambtenaar, maar mijn werk is maatschappelijk net zo nutteloos.

En alle sport word in principe verneukt door middelen, dat is altijd al zo geweest. We verwachten bovenmenselijke dingen van mensen, dan vraag je daar wel een beetje om. En ik vind het ook niet zo'n ramp. Sport is niet iets heiligs, iets dat puur moet zijn of zo. Ik kijk het uit vermaak en op dit moment doet de doping-hetze meer af aan dat vermaak dan de doping zelf.
I hate it here
pi_51915260
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 16:32 schreef Lann555 het volgende:

[..]

Dat is waar. Maar het is een obsessief fietsertje. Omgaan met de pers en administratie is vermoedelijk niet waar hij voor is gemaakt. Iemand die zo in zijn eigen wereldje leeft raakt wel eens de weg kwijt volgens mij
+ schopt het ver
( mits geen sanctie )
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

They gettin' grief
  zaterdag 28 juli 2007 @ 16:42:37 #132
175900 Lann555
Spider Jerusalem
pi_51915347
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 16:38 schreef kleinzusje het volgende:

[..]

+ schopt het ver
( mits geen sanctie )
Ik vind het een leuk mannetje. Beetje gek in de kop en daarom rolt die kop nu. Die man leeft zo voor het fietsen, dat de rest allemaal bijzaak word. Dat leid tot problemen, maar wil niet gelijk zeggen dat je doped.

Ik zal hem iig wel missen. Dat soort rare karakters maken de sport. Plus ik snap hem wel. Gewoon lekker met rust gelaten worden
I hate it here
pi_51915359
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 16:26 schreef Nolius het volgende:
Stel nu eens overigens dat het Contador, Evans, Leipheimer of Asterloza was geweest. Had men hier dan dezelfde reactie gegeven? Of hadden we het dan wel terecht gevonden?

Als het Contador was geweest weet ik niet wat mijn mening zou zijn geweest, immers het dubieuze leugen gedrag + fuentes waar hij dan wel vrijgesproken van mag zijn. Dat maakt de fransen geen hol uit.

Voor de rest had het niet uitgemaakt of het evans/leipheimer of asterloza of rasmussen was.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_51915378
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 16:42 schreef Lann555 het volgende:

[..]

Ik vind het een leuk mannetje. Beetje gek in de kop en daarom rolt die kop nu. Die man leeft zo voor het fietsen, dat de rest allemaal bijzaak word. Dat leid tot problemen, maar wil niet gelijk zeggen dat je doped.

Ik zal hem iig wel missen. Dat soort rare karakters maken de sport. Plus ik snap hem wel. Gewoon lekker met rust gelaten worden
Hij is bijna net zo'n fanaat (iets minder getalenteerd om een ronde te winnen) als Armstrong. Dat maakt hem zeker onmisbaar voor de tour.
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_51915402
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 16:43 schreef Longmen het volgende:

[..]

Hij is bijna net zo'n fanaat (iets minder getalenteerd om een ronde te winnen) als Armstrong. Dat maakt hem zeker onmisbaar voor de tour.
ik zie hem nog wel terugkomen op de fiets hoor
Zoals hij al zei zijn carriere is nog niet over.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_51915419
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 16:45 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

ik zie hem nog wel terugkomen op de fiets hoor
Zoals hij al zei zijn carriere is nog niet over.
Bij Rabo dan.
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_51915520
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 16:45 schreef Longmen het volgende:

[..]

Bij Rabo dan.
Zolang de rooij bij rabo zit komt Rasmussen daar niet terug. En sinds De Rooij nog niks heeft gezegd over vertrek. Alleen maar geruchten waren dat

Maar zonder rasmussen en boogerd heeft Rabobank echt flink ingeboet voor komend jaar! Eigenlijk hoop ik dat dekker ook nog pleite gaat bij rabo want dan hebben ze echt nouwelijks iets meer ^_^ (op freire/flecha na ) Ik hoop dat rasmussen naar discovery of caisse depargne ofzo gaat. De tour winnen kan hij shaken maar hij kan komend jaar echt nog wel een berg etappe winnen in de tour.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_51915546
Thx
Heb kaarten voor de eindzege
VIP, met bijbehorende ketting
Drank, contact met spelers en VIP extraatjes
Beter dan de 11 stedentocht


ps, was ook met doping, berenburg en koek

geniet en tot later
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

They gettin' grief
pi_51915564
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 16:49 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Zolang de rooij bij rabo zit komt Rasmussen daar niet terug. En sinds De Rooij nog niks heeft gezegd over vertrek. Alleen maar geruchten waren dat

Maar zonder rasmussen en boogerd heeft Rabobank echt flink ingeboet voor komend jaar! Eigenlijk hoop ik dat dekker ook nog pleite gaat bij rabo want dan hebben ze echt nouwelijks iets meer ^_^ (op freire/flecha na ) Ik hoop dat rasmussen naar discovery of caisse depargne ofzo gaat. De tour winnen kan hij shaken maar hij kan komend jaar echt nog wel een berg etappe winnen in de tour.
Menchov is denk ook afgeschreven. Er zal een nieuwe topper moeten komen. En denk dat Rasmussen en Rabo ook niet meer samen gaan...
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
  zaterdag 28 juli 2007 @ 16:53:36 #140
175900 Lann555
Spider Jerusalem
pi_51915632
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 16:50 schreef kleinzusje het volgende:
Thx
Heb kaarten voor de eindzege
VIP, met bijbehorende ketting
Drank, contact met spelers en VIP extraatjes
Beter dan de 11 stedentocht


ps, was ook met doping, berenburg en koek

geniet en tot later
huh?
I hate it here
pi_51915730
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 16:53 schreef Lann555 het volgende:

[..]

huh?
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

They gettin' grief
  zaterdag 28 juli 2007 @ 16:59:44 #142
164106 Bullebak
Omdat bier.
pi_51915801
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 16:50 schreef kleinzusje het volgende:
Thx
Heb kaarten voor de eindzege
VIP, met bijbehorende ketting
Drank, contact met spelers en VIP extraatjes
Beter dan de 11 stedentocht


ps, was ook met doping, berenburg en koek

geniet en tot later
Geef mij maar Amsterdam
pi_51915849
Doeiiiiiiiiiiiiiiiiiii tot later
Ben even bezig met inlezen
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

They gettin' grief
  zaterdag 28 juli 2007 @ 17:03:33 #144
175900 Lann555
Spider Jerusalem
pi_51915910
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 17:01 schreef kleinzusje het volgende:
Doeiiiiiiiiiiiiiiiiiii tot later
Ben even bezig met inlezen
Verwarring alom
I hate it here
  zaterdag 28 juli 2007 @ 17:10:20 #145
99433 Tup
Tupperwaar
pi_51916092
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 15:54 schreef Lann555 het volgende:
Overigens is dat wegvluchten voor mensen veel logischer te verklaren vanuit zijn afkeer van mensen en belangstelling. Tis niet zo dat je aan iemand kan zien dat die bezig is aan een EPO-kuurtje. Je hebt ook aan de doping geen reden om weg te rennen van mensen, tenzij je een soort panische afkeer hebt van je soortgenoten (wat heel begrijpelijk is).
Het wegvluchten is ook logisch als je niet in Italië hoort te zijn.
Wasserwunderland
  zaterdag 28 juli 2007 @ 17:11:13 #146
99433 Tup
Tupperwaar
pi_51916110
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 15:57 schreef Lann555 het volgende:

[..]

Ik heb ook gelogen tegen mijn baas om vrij te krijgen, papierwerk onjuist ingevuld om sneller klaar te zijn en mijn werk niet naar behoren gedaan omdat ik geen zin had. Echter, niemand die me hierom afbrand of afschilderd als een smerige rat. En laten we eerlijk zijn, niemand is onschuldig

In jouw beroep zijn denk ik geen anti doping regels.
Wasserwunderland
  zaterdag 28 juli 2007 @ 17:13:37 #147
99433 Tup
Tupperwaar
pi_51916172
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 12:09 schreef drxfeelgood76 het volgende:
Zijn geheime affaire met een italiaanse
Het doet er niet toe, van de anti doping regels mag je niet liegen over je verblijfplaats. Punt uit.
Wasserwunderland
  zaterdag 28 juli 2007 @ 17:15:01 #148
99433 Tup
Tupperwaar
pi_51916218
Het blijft simpel: Rasmussen heeft gewoon bekend tegenover de Rooij maar hoorde van zijn advocaat -zoals je ook bij letselschade altijd moet doen- dat je ALTIJD moet ontkennen.
Wasserwunderland
pi_51916948
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 17:15 schreef Tup het volgende:
Het blijft simpel: Rasmussen heeft gewoon bekend tegenover de Rooij maar hoorde van zijn advocaat -zoals je ook bij letselschade altijd moet doen- dat je ALTIJD moet ontkennen.
Hij heeft gewoon bekend. Aha, we hebben een insider gevonden!
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  zaterdag 28 juli 2007 @ 17:52:17 #150
164106 Bullebak
Omdat bier.
pi_51917302
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 17:01 schreef kleinzusje het volgende:
Doeiiiiiiiiiiiiiiiiiii tot later
Ben even bezig met inlezen
Neem nog een snuif
Geef mij maar Amsterdam
  zaterdag 28 juli 2007 @ 18:01:37 #151
99433 Tup
Tupperwaar
pi_51917515
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 17:38 schreef sitting_elfling het volgende:
Hij heeft gewoon bekend. Aha, we hebben een insider gevonden!
Heb je de twintowers zelf in levende lijve gezien? Je snapt toch zelf wel dat je claim dat je insider moet zijn om "bewijs" betrouwbaar te vinden onhoudbaar is? Laat alle criminelen maar vrij, zou ik zeggen. Reasonable doubt.

[ Bericht 1% gewijzigd door Tup op 28-07-2007 19:15:41 ]
Wasserwunderland
pi_51917569
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 16:14 schreef Lann555 het volgende:

[..]

Ik twijfel er niet aan of het regende in de Dolomieten toen. Rasmussen zal er ook vast wel hebben gezeten. Volgens mij gaf hij bewust foute informatie op zodat niemand hem kon vinden. Niet om te dopen, maar gewoon om rust aan zijn hoofd te hebben. Helaas kwam de leugen uit en nu stort alles in elkaar.


Ja, hij zal vast bang zijn geweest voor wielergroupies die zijn ingevulde en te laat verstuurde whereabouts-lijstje uit de post zouden onderscheppen, hem achterna zouden reizen en hem lastigvallen
  zaterdag 28 juli 2007 @ 18:19:32 #153
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_51917913
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 18:04 schreef wimderon het volgende:

[..]



Ja, hij zal vast bang zijn geweest voor wielergroupies die zijn ingevulde en te laat verstuurde whereabouts-lijstje uit de post zouden onderscheppen, hem achterna zouden reizen en hem lastigvallen
Ja inderdaad, om te ontsnappen aan de wielergroupies en rust te krijgen ga je een verblijf in een van de meest anti-wielrennende landen ter wereld inwisselen voor een stage in een van dé meest wielergekke landen van Europa ...
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
  zaterdag 28 juli 2007 @ 18:22:37 #154
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_51917978
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 15:57 schreef Lann555 het volgende:

[..]

Ik heb ook gelogen tegen mijn baas om vrij te krijgen, papierwerk onjuist ingevuld om sneller klaar te zijn en mijn werk niet naar behoren gedaan omdat ik geen zin had. Echter, niemand die me hierom afbrand of afschilderd als een smerige rat. En laten we eerlijk zijn, niemand is onschuldig

Wacht tot je baas dat ontdekt en je je C4 in de bus krijgt daarvoor ...
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_51918012
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 18:19 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]

Ja inderdaad, om te ontsnappen aan de wielergroupies en rust te krijgen ga je een verblijf in een van de meest anti-wielrennende landen ter wereld inwisselen voor een stage in een van dé meest wielergekke landen van Europa ...
opzich had rasmoessen het wel goed gekozen hoor. Het regende en waaide behoorlijk wat waarschijnlijk betekende dat hij goed alleen kon trainen in italie.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  zaterdag 28 juli 2007 @ 18:26:35 #156
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_51918067
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 18:23 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

opzich had rasmoessen het wel goed gekozen hoor. Het regende en waaide behoorlijk wat waarschijnlijk betekende dat hij goed alleen kon trainen in italie.
Nu hebben we de oplossing. Hij is gewoon door een windhoos in Mexico meegevoerd tot in Italië ...
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
  zaterdag 28 juli 2007 @ 18:30:33 #157
6941 APK
Factual, I think.
pi_51918154
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 18:26 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

Nu hebben we de oplossing. Hij is gewoon door een windhoos in Mexico meegevoerd tot in Italië ...
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_51918842
quote:
Rasmussen is ook ongewenst in eigen land
za 28/07/07 - Michael Rasmussen heeft geen ploeg meer en wordt ook niet langer op handen gedragen in zijn vaderland. Intussen schiet de ASO weer met scherp naar de UCI.
Een nieuw klapje voor Michael Rasmussen: de gevallen klimmer, die woensdag door zijn team uit de Tour werd gezet en ontslagen, mag maandag niet deelnemen aan een Deens na-Tour-criterium. (Belga) De Decoplant Grand Prix is een wegwedstrijd in Hadsten die sinds 1993 heel wat mooi volk aan de start heeft gekregen.

Onder anderen de voormalige Tour-winnaars Lance Armstrong en Floyd Landis en drievoudig groenetruiwinnaar Robbie McEwen reden er al in het verleden.

Rasmussen zou maandag ook aan die wedstrijd deelnemen, maar "wij willen ons engagement voor een zuivere sport bevestigen en vinden dat de deelname van Rasmussen een handicap voor de competitie zou vormen", zegt de organisator.
dit gaat wel wat ver
PETITLAPIN2 is mama van een TWEE schattig dochtertjes: Amélie en Marie
pi_51918923
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 18:58 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

dit gaat wel wat ver
Hij heeft geen ploeg dus moet zelf zijn band plakken als ie lek rijdt daar.
***** Kraak.....
  zaterdag 28 juli 2007 @ 19:04:12 #160
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_51918978
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 19:01 schreef kraaksandaal het volgende:

[..]

Hij heeft geen ploeg dus moet zelf zijn band plakken als ie lek rijdt daar.
Hij had in elk geval wel al de anonieme koerskledij klaar in de lade liggen
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_51919090
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 19:04 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]

Hij had in elk geval wel al de anonieme koerskledij klaar in de lade liggen
Een fiets heeft ie ook nog wel in de schuur staan maar zonder ploeg begin je niet veel.
***** Kraak.....
pi_51919134
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 19:09 schreef kraaksandaal het volgende:

[..]

Een fiets heeft ie ook nog wel in de schuur staan maar zonder ploeg begin je niet veel.
Met licentie kun je toch gewoon rijden?
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
  zaterdag 28 juli 2007 @ 19:12:47 #163
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_51919173
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 19:11 schreef Longmen het volgende:

[..]

Met licentie kun je toch gewoon rijden?
In de kermiskoersen en criteriums enzo ja. En bij de Elite Z/C natuurlijk
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_51919215
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 19:01 schreef kraaksandaal het volgende:

Hij heeft geen ploeg dus moet zelf zijn band plakken als ie lek rijdt daar.
hij kan toch gewoon rijden. Criteriums zijn een gigantische bron van inkomsten voor renners.
PETITLAPIN2 is mama van een TWEE schattig dochtertjes: Amélie en Marie
  zaterdag 28 juli 2007 @ 19:15:16 #165
175900 Lann555
Spider Jerusalem
pi_51919232
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 18:22 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]

Wacht tot je baas dat ontdekt en je je C4 in de bus krijgt daarvoor ...
Als mijn baas dat ontdekt zal ik ontslagen worden. Dat is ook niet waar het hier om gaat. Het gaat om de manier waarop Rasmussen word afgeschilderd en de walging tegenover zijn persoon opeens. Ook al heeft hij iets fout gedaan (of dat zo is laat ik in het midden) het is ook maar een mens. Tis makkelijk om iemand te veroordelen en voor van alles en nog wat uit te maken vanuit je luie stoel. Het is ook niet zo dat het gebruik van doping de sport opeens makkelijk maakt of dat je niet meer keihard hoeft te trainen. Een beetje respect blijft op zijn plaats.

En dan zijn er nog de mensen die gewoon lijken te genieten van het menselijke treinwrak Rasmussen. Ervan genieten dat iemands droom in elkaar stort (samen met de rest van zijn leven) is gewoon ziek. Ramptoeristen
I hate it here
pi_51919236
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 19:12 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]

In de kermiskoersen en criteriums enzo ja. En bij de Elite Z/C natuurlijk
Dat is dit volgens mij ook...
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_51919271
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 19:15 schreef Longmen het volgende:

[..]

Dat is dit volgens mij ook...
De organisator moet je ook nog willen.
***** Kraak.....
pi_51919325
In Heerlen is hij in ieder geval niet welkom terwijl hij won in 2005:p
De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.
  zaterdag 28 juli 2007 @ 19:19:00 #169
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_51919355
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 19:15 schreef Lann555 het volgende:

[..]

Als mijn baas dat ontdekt zal ik ontslagen worden. Dat is ook niet waar het hier om gaat. Het gaat om de manier waarop Rasmussen word afgeschilderd en de walging tegenover zijn persoon opeens. Ook al heeft hij iets fout gedaan (of dat zo is laat ik in het midden) het is ook maar een mens. Tis makkelijk om iemand te veroordelen en voor van alles en nog wat uit te maken vanuit je luie stoel. Het is ook niet zo dat het gebruik van doping de sport opeens makkelijk maakt of dat je niet meer keihard hoeft te trainen. Een beetje respect blijft op zijn plaats.

En dan zijn er nog de mensen die gewoon lijken te genieten van het menselijke treinwrak Rasmussen. Ervan genieten dat iemands droom in elkaar stort (samen met de rest van zijn leven) is gewoon ziek. Ramptoeristen
Iemand die zelf de boel belazerd en dan keihard met de realiteit geconfronteerd wordt en een wrak is , daar kan ik van genieten ja.

Wie zijn voeten brandt moet op de blaren lopen hé ...
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
  zaterdag 28 juli 2007 @ 19:21:00 #170
175900 Lann555
Spider Jerusalem
pi_51919413
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 19:19 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]

Iemand die zelf de boel belazerd en dan keihard met de realiteit geconfronteerd wordt en een wrak is , daar kan ik van genieten ja.

Wie zijn voeten brandt moet op de blaren lopen hé ...
Kijk, dan vind ik jou bij deze een naar mannetje
I hate it here
pi_51919419
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 19:19 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

Iemand die zelf de boel belazerd en dan keihard met de realiteit geconfronteerd wordt en een wrak is , daar kan ik van genieten ja.

Wie zijn voeten brandt moet op de blaren lopen hé ...
ergens krijgt hij zijn verdiende loon, langs de andere kant heb ik echt wel medelijden met de persoon rasmussen
PETITLAPIN2 is mama van een TWEE schattig dochtertjes: Amélie en Marie
  zaterdag 28 juli 2007 @ 19:23:28 #172
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_51919478
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 19:21 schreef Lann555 het volgende:

[..]

Kijk, dan vind ik jou bij deze een naar mannetje
Waarom ? Heb jij wél medelijden met Dutroux die een kind verkracht en gepakt wordt ? Of met een bankovervaller die gepakt wordt ? Of met een moordenaar die gepakt wordt? Ik krijg zelfs een grijns als iemand die te snel reed een boete ervoor in de bus krijgt hoor ...

Puur moreel gezien is dat eigenlijk allemaal krak hetzelfde ... Iedereen mag van mij de boel proberen te belazeren. Of dat nu in de sport is, of zelfs iemand die de belastingen ontduikt , je doet maar. Maar als je dan gepakt wordt , dan moet je maar de gevolgen ervan dragen hoor ...
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_51919547
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 19:23 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

Waarom ? Heb jij wél medelijden met Dutroux die een kind verkracht en gepakt wordt ? Of met een bankovervaller die gepakt wordt ? Of met een moordenaar die gepakt wordt? Ik krijg zelfs een grijns als iemand die te snel reed een boete ervoor in de bus krijgt hoor ...

Puur moreel gezien is dat eigenlijk allemaal krak hetzelfde ...
mmm.... ik vind het toch anders, kijk .... volgens mij zijn meer dan de helft van al die renners foefelaars. Ik krijg er dus wel altijd een wrang gevoel bij als iemand gepakt wordt en met alle zonden van israël wordt overladen.

het is russische roulette, niet echt eerlijk.... had ik ook bij landis, de grootste crimineel van de vorige tour, LAAT ME NIET LACHEN, het is om de muren van op te lopen als je weet dat alle renners rondom jou ook niet clean zijn.
PETITLAPIN2 is mama van een TWEE schattig dochtertjes: Amélie en Marie
pi_51919683
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 19:23 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]

Waarom ? Heb jij wél medelijden met Dutroux die een kind verkracht en gepakt wordt ? Of met een bankovervaller die gepakt wordt ? Of met een moordenaar die gepakt wordt? Ik krijg zelfs een grijns als iemand die te snel reed een boete ervoor in de bus krijgt hoor ...

Puur moreel gezien is dat eigenlijk allemaal krak hetzelfde ... Iedereen mag van mij de boel proberen te belazeren. Of dat nu in de sport is, of zelfs iemand die de belastingen ontduikt , je doet maar. Maar als je dan gepakt wordt , dan moet je maar de gevolgen ervan dragen hoor ...
oeij, ik wist niet dat jij zow'n moraalriddertje was
Het enige verschil qua feiten waarjij over hebt is dat alles berust op concrete dingen. Te hard rijden -> boete .. verkrachten -> gevangenis .. een leugen is daarentegen toch wel iets anders.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_51919772
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 19:32 schreef sitting_elfling het volgende:

oeij, ik wist niet dat jij zow'n moraalriddertje was
Het enige verschil qua feiten waarjij over hebt is dat alles berust op concrete dingen. Te hard rijden -> boete .. verkrachten -> gevangenis .. een leugen is daarentegen toch wel iets anders.
het is veel minster ernstig uiteraard... maar dit is niet zomaar een leugen hé, dat moet je ook kunnen begrijpen , het gaat over het niet nakomen van afspraken, je werkgever beliegen en in diskrediet brengen, de organisatie die je moet controleren om de tuin leiden...

maar goed, ik beschouw rasmussen ook niet als een crimineel hoor, ik hoop zelfs van harte dat hij een nieuwe ploeg vindt . Toch blijf ik erbij dat rabo de enige juiste beslissing heeft genomen.
PETITLAPIN2 is mama van een TWEE schattig dochtertjes: Amélie en Marie
pi_51919811
Even wat anders eigenlijk, waarom vinden al die Franse hoge pieten in de Tour en de UCI dat Rasmussen een bedrieger is? Ze vinden het terecht dat hij er uit wordt geschopt, hoopten dat hij niet zou winnen en zeggen dat ze in hun stoutste dromen Rasmussen niet zouden hebben zien winnen en dat het duidelijk een bedrieger is... Maar de reden, het hoe, wat en waarom heb ik nooit van ze gehoord. Waarom zijn ze zo bevooroordeeld? De vorige twee jaren ook al de bolletjestrui en goed in het klassement (tot de laatste tijdrit), vanwaar deze haat opeens?
pi_51919879
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 19:37 schreef Unhuman het volgende:
Even wat anders eigenlijk, waarom vinden al die Franse hoge pieten in de Tour en de UCI dat Rasmussen een bedrieger is? Ze vinden het terecht dat hij er uit wordt geschopt, hoopten dat hij niet zou winnen en zeggen dat ze in hun stoutste dromen Rasmussen niet zouden hebben zien winnen en dat het duidelijk een bedrieger is... Maar de reden, het hoe, wat en waarom heb ik nooit van ze gehoord. Waarom zijn ze zo bevooroordeeld? De vorige twee jaren ook al de bolletjestrui en goed in het klassement (tot de laatste tijdrit), vanwaar deze haat opeens?
het is gebleken dat volgens de regels van de UCI rasmussen niet aan de start had mogen staan, als je een controle mist binnen de 45 dagen voor de tour mag je niet starten of zoiets.... daar zaten ze nogal mee verveeld.

daarmee dat de directie van de tour nu ook zo pissed is op de UCI, veel ellende had vermeden kunnen worden.
PETITLAPIN2 is mama van een TWEE schattig dochtertjes: Amélie en Marie
pi_51919957
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 19:40 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

het is gebleken dat volgens de regels van de UCI rasmussen niet aan de start had mogen staan, als je een controle mist binnen de 45 dagen voor de tour mag je niet starten of zoiets.... daar zaten ze nogal mee verveeld.

daarmee dat de directie van de tour nu ook zo pissed is op de UCI, veel ellende had vermeden kunnen worden.
maar de UCI bestreed dat weer toch? Volgens hun had rasmussen wel mogen starten
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_51920039
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 19:42 schreef sitting_elfling het volgende:

maar de UCI bestreed dat weer toch? Volgens hun had rasmussen wel mogen starten
dat zou goed kunnen, ik ken al die details niet ... iig, misschien zijn er onduidelijkheden of tegenstrijdheden in het reglement van de UCI ... in een ingescand artikel uit de reglementen van de UCI leek iig duidelijk dat hij niet had mogen starten.

maar rechtsregels zijn altijd ter interpretatie vatbaar hé, waar moeten advocaten anders van leven moest alles duidelijk zijn
PETITLAPIN2 is mama van een TWEE schattig dochtertjes: Amélie en Marie
pi_51920904
oud tour directeur:" ik kon me in mijn ergste nachtmerrie niet voorstellen dat rassmussen zou winnen"
pi_51920940
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 20:16 schreef bakardie het volgende:
oud tour directeur:" ik kon me in mijn ergste nachtmerrie niet voorstellen dat rassmussen zou winnen"


nu heb ik het ook niet voor rasmussen, maar dit is wel heel erg
PETITLAPIN2 is mama van een TWEE schattig dochtertjes: Amélie en Marie
  zaterdag 28 juli 2007 @ 20:18:27 #182
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_51920942
hij mocht wel starten van de UCI omdat hij wel bij andere out of competition tests was getest.
  zaterdag 28 juli 2007 @ 20:20:53 #183
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_51920993
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 19:19 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]

Iemand die zelf de boel belazerd en dan keihard met de realiteit geconfronteerd wordt en een wrak is , daar kan ik van genieten ja.

Wie zijn voeten brandt moet op de blaren lopen hé ...
Goed dat jij de media zo hard achterna loopt. Concrete bewijzen zijn er immers ook nog niet. Als de Rooij echt weg gaat komt dat niet echt over alsof zijn beslissing 100% correct was.

Wat heeft Rasmussen jou misdaan eigenlijk? Want je komt met je dagenlange gezeik nu wel als een enorm klein kind over.
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_51921015
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 20:18 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]



nu heb ik het ook niet voor rasmussen, maar dit is wel heel erg
Zwaar overdreven idd. En die zelfde lobbyhoek zal wel zwaar op de Rooij hebben ingepraat...
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_51921090
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 20:20 schreef DarkShine het volgende:

Goed dat jij de media zo hard achterna loopt. Concrete bewijzen zijn er immers ook nog niet. Als de Rooij echt weg gaat komt dat niet echt over alsof zijn beslissing 100% correct was.

Wat heeft Rasmussen jou misdaan eigenlijk? Want je komt met je dagenlange gezeik nu wel als een enorm klein kind over.
er zijn ook geen bewijzen dat de rooij een verkeerde beslissing heeft genomen, maar blijkbaar mag het bestuur van rabo hier wel de grond in gestampt worden
PETITLAPIN2 is mama van een TWEE schattig dochtertjes: Amélie en Marie
  zaterdag 28 juli 2007 @ 20:27:04 #186
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_51921150
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 20:24 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

er zijn ook geen bewijzen dat de rooij een verkeerde beslissing heeft genomen, maar blijkbaar mag het bestuur van rabo hier wel de grond in gestampt worden
Contador en Soler zijn ook verdacht in de Franse media. Zijn jullie 2 daar nu ook zo enorm op tegen? En ik denk idd dat de beslissing van Rabobank veels te snel genomen is.

Het komt van Joost zijn kant uit langzaam erg zielig over, en dat was merendeel mijn punt.
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_51921155
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 20:20 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Goed dat jij de media zo hard achterna loopt. Concrete bewijzen zijn er immers ook nog niet. Als de Rooij echt weg gaat komt dat niet echt over alsof zijn beslissing 100% correct was.

Wat heeft Rasmussen jou misdaan eigenlijk? Want je komt met je dagenlange gezeik nu wel als een enorm klein kind over.
Joost mag het weten
De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.
  zaterdag 28 juli 2007 @ 20:28:18 #188
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_51921183
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 20:20 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Goed dat jij de media zo hard achterna loopt. Concrete bewijzen zijn er immers ook nog niet. Als de Rooij echt weg gaat komt dat niet echt over alsof zijn beslissing 100% correct was.

Wat heeft Rasmussen jou misdaan eigenlijk? Want je komt met je dagenlange gezeik nu wel als een enorm klein kind over.
Het Grote Politburo topic
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_51921270
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 20:27 schreef DarkShine het volgende:

Contador en Soler zijn ook verdacht in de Franse media. Zijn jullie 2 daar nu ook zo enorm op tegen? En ik denk idd dat de beslissing van Rabobank veels te snel genomen is.

Het komt van Joost zijn kant uit langzaam erg zielig over, en dat was merendeel mijn punt.
1. rasmussen is niet bepaald mijn favoriete renner, maar goed, dat is een kwestie van smaak

2. bovendien denk ik dat joost niet echt iets heeft tegen rasmussen, maar wel tegen de manier hoe rasmussen hier ongelofelijk wordt beschermd en in vertrouwen wordt genomen, terwijl alles en iedereen behalve rasmussen wél wordt beschuldigd

allez, dat denk ik toch, zo denk ik er in ieder geval over
PETITLAPIN2 is mama van een TWEE schattig dochtertjes: Amélie en Marie
  zaterdag 28 juli 2007 @ 20:34:10 #190
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_51921319
Als er harde bewijzen zijn (zoals Sinkewitt & Vino) dan word je idd beschuldigd. Maar er zijn geen harde bewijzen in Rasmussen zijn geval, dus ben je ook onschuldig (tot het tegendeel bewezen is!).
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  zaterdag 28 juli 2007 @ 20:35:01 #191
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_51921333
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 20:20 schreef DarkShine het volgende:
Wat heeft Rasmussen jou misdaan eigenlijk? Want je komt met je dagenlange gezeik nu wel als een enorm klein kind over.
De verdediging van ons aller Chicken door sommigen neemt af en toe ook vrij pathetische vormen aan, hoor. Die weerberichten .
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_51921409
Hij was meer dan 20 dagen onvindbaar voor de UCI.
Als je dan nog mag starten weet ik het ook niet meer.
Daarnaast geloof ik graag dat ie flink gelogen heeft wielrenners doen niet anders.
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
  zaterdag 28 juli 2007 @ 20:38:43 #193
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_51921433
quote:
Rasmussen voelt zich 'ontzettend rot'
Hij mag dan ontslagen zijn door Rabobank, Michael Rasmussen houdt deze dagen telefonisch contact met de renners en ploegleiders van het Nederlandse team in de Ronde van Frankrijk.

Rot
Rasmussen is uitgeweken naar zijn huis in Italië, van waaruit hij dagelijks belt met de Rabo's in de Tour. "Hij voelt zich ontzettend rot ten opzichte van zijn ploegmaten", zei ploegleider Erik Breukink, die vanochtend nog belde met de Deen die anderhalve week in het geel reed. "Erik Dekker heeft hem gisteren gesproken en hij belt ook nog renners. We praten dan eigenlijk niet zozeer over wat er allemaal gebeurd is, maar meer over hoe het met hem en ons gaat."

Geen besef
Het besef van wat er woensdagavond is gebeurd, is er bij beide partijen nog steeds niet echt. "Het emotionele speelt nog steeds een grote rol", aldus Breukink. "Hij heeft hetzelfde gevoel van ongeloof, hij kan het bijna niet bevatten." De ploegleider noemt het logisch dat er nog contacten bestaan. "Als je zo lang met elkaar bent opgetrokken, zou het bijna onmenselijk zijn om geen contact op te nemen."

Niet goed
Met Rasmussen gaat het niet goed, dat is duidelijk. "Hij heeft het zwaar. Hij is samen met zijn vrouw en kind, ik hoop dat zij hem er doorheen zullen slepen. Michael heeft een sterk karakter." Hoe het contact over een tijdje zal zijn, daarvan heeft Breukink geen idee. "Het zal straks allemaal wel een stuk zakelijker worden, met advocaten enzovoorts. Voor ons speelt het menselijke momenteel nog heel erg."

Bron: RTL Nieuws
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  zaterdag 28 juli 2007 @ 20:39:59 #194
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_51921457
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 20:37 schreef qonmann het volgende:
Hij was meer dan 20 dagen onvindbaar voor de UCI.
Als je dan nog mag starten weet ik het ook niet meer.
Daarnaast geloof ik graag dat ie flink gelogen heeft wielrenners doen niet anders.
Zijn 1ste kwartaal was in orde, zijn waarschuwing voor het 2de kwartaal (wat niet in orde was!) kreeg hij al in het 1ste kwartaal...
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  zaterdag 28 juli 2007 @ 20:41:00 #195
40566 Ericr
Livewrong
pi_51921489
Breukink en Dekker hebben het hart op de juiste plek. Breukink was ook duidelijk aangeslagen in zijn gesprek met Smeets. Vraag me af hoe zij tegen de Rooy aankijken op dit moment.
pi_51921497
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 20:34 schreef DarkShine het volgende:
Als er harde bewijzen zijn (zoals Sinkewitt & Vino) dan word je idd beschuldigd. Maar er zijn geen harde bewijzen in Rasmussen zijn geval, dus ben je ook onschuldig (tot het tegendeel bewezen is!).
rabobank en theo de rooij mogen wel worden beschuldigd? de uci en de aso die druk zouden uitgeoefend hebben, mogen wel worden beschuldigd???

en trouwens, we zitten hier niet in een rechtbank, hier mogen we lekker lullen en alles en iedereen er eens goed van langs geven, laten we dat zo houden en ons gewoon niets aantrekken van de anderen ok
PETITLAPIN2 is mama van een TWEE schattig dochtertjes: Amélie en Marie
pi_51921613
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 20:35 schreef SaintOfKillers het volgende:

De verdediging van ons aller Chicken door sommigen neemt af en toe ook vrij pathetische vormen aan, hoor. Die weerberichten .
inderdaad, iedereen denkt dat je iets tegen rasmussen hebt als je hem maar zou in twijfel trekken. Het is inderdaad, zoals ik al zei, de pathetische verdediging van de man en de selectieve blindheid die zo op de zenuwen werkt
PETITLAPIN2 is mama van een TWEE schattig dochtertjes: Amélie en Marie
  zaterdag 28 juli 2007 @ 20:45:22 #198
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_51921614
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 20:41 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

rabobank en theo de rooij mogen wel worden beschuldigd? de uci en de aso die druk zouden uitgeoefend hebben, mogen wel worden beschuldigd???
Zoals de bewijzen er nu liggen is Rasmussen er onterecht uitgezet. Er zijn geen bewijzen dat de media en de Rooij gelijk hebben, maar ook geen die Rasmussen volledig vrij pleiten (wat niet nodig is aangezien je onschuldig bent tot het tegendeel bewezen is).
quote:
en trouwens, we zitten hier niet in een rechtbank, hier mogen we lekker lullen en alles en iedereen er eens goed van langs geven, laten we dat zo houden en ons gewoon niets aantrekken van de anderen ok
Had ik het al gehad over overkomen als een klein kind?

Maar vul de media waarmogelijk idd zo goed mogelijk aan in de lastercampagne's. Vergeet dat ook niet bij Contador en Soler trouwens.
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_51921647
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 20:24 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

er zijn ook geen bewijzen dat de rooij een verkeerde beslissing heeft genomen, maar blijkbaar mag het bestuur van rabo hier wel de grond in gestampt worden
Dat is logisch, we gaan af op de informatie die we nu hebben, en die informatie duidt toch niet echt op vergrijpen die een dergelijk overspannen reactie rechtvaardigen...
  zaterdag 28 juli 2007 @ 20:46:45 #200
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_51921648
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 20:45 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

inderdaad, iedereen denkt dat je iets tegen rasmussen hebt als je hem maar zou in twijfel trekken. Het is inderdaad, zoals ik al zei, de pathetische verdediging van de man en de selectieve blindheid die zo op de zenuwen werkt
Nee hoor, het is de manier waarop Joost over Rasmussen oordeelt. Ook in de live etappe topics toen Rasmussen nog in deze Tour meedeed.
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  zaterdag 28 juli 2007 @ 20:47:30 #201
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_51921663
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 20:46 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Dat is logisch, we gaan af op de informatie die we nu hebben, en die informatie duidt toch niet echt op vergrijpen die een dergelijk overspannen reactie rechtvaardigen...
Eindelijk iemand die het snapt!
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_51921714
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 20:45 schreef DarkShine het volgende:

Zoals de bewijzen er nu liggen is Rasmussen er onterecht uitgezet. Er zijn geen bewijzen dat de media en de Rooij gelijk hebben, maar ook geen die Rasmussen volledig vrij pleiten (wat niet nodig is aangezien je onschuldig bent tot het tegendeel bewezen is).
onschuldig ben je als er geen bewijzen zijn, maar je bent wel VERDACHT als er aanwijzingen zijn.

er zijn voldoende aanwijzingen om rasmussen zeer verdacht te vinden
PETITLAPIN2 is mama van een TWEE schattig dochtertjes: Amélie en Marie
  zaterdag 28 juli 2007 @ 20:49:52 #203
99433 Tup
Tupperwaar
pi_51921735
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 20:20 schreef DarkShine het volgende:
Goed dat jij de media zo hard achterna loopt. Concrete bewijzen zijn er immers ook nog niet. Als de Rooij echt weg gaat komt dat niet echt over alsof zijn beslissing 100% correct was.
Ik denk dat de Rooij weg wil omdat hij het gezeik met doping, dopinregels en labiele figuren die Rasmussen verdedigen (dader wordt slachtoffer) zat is.
Wasserwunderland
pi_51921794
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 20:46 schreef Diederik_Duck het volgende:

Dat is logisch, we gaan af op de informatie die we nu hebben, en die informatie duidt toch niet echt op vergrijpen die een dergelijk overspannen reactie rechtvaardigen...
daarin verschillen we dan van mening . Ik kan de rooij goed begrijpen.
PETITLAPIN2 is mama van een TWEE schattig dochtertjes: Amélie en Marie
  zaterdag 28 juli 2007 @ 20:54:53 #205
99433 Tup
Tupperwaar
pi_51921855
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 20:45 schreef DarkShine het volgende:
Zoals de bewijzen er nu liggen is Rasmussen er onterecht uitgezet. Er zijn geen bewijzen dat de media en de Rooij gelijk hebben, maar ook geen die Rasmussen volledig vrij pleiten (wat niet nodig is aangezien je onschuldig bent tot het tegendeel bewezen is).
Hierbij ga je er van uit dat het bewijs richting jouw persoon geleverd moet worden. Zo werkt het natuurlijk niet. In de relatie werkgever/werknemer mag de werkgever stellen -de aanwijzingen zijn vrij goed, dat Rasmussen op 13/14 juni wel degelijk in Italië, over die beoordeling ga jij alleen niet maar de werkgever. Is de werknemer het oneens met het besluit dan kan hij in beroep gaan.

Ik vind het nogal egocentrisch om te denken dat de Rooij of Rasmussen JOU iets moeten bewijzen.
Wasserwunderland
pi_51921908
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 20:49 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

onschuldig ben je als er geen bewijzen zijn, maar je bent wel VERDACHT als er aanwijzingen zijn.

er zijn voldoende aanwijzingen om rasmussen zeer verdacht te vinden
Maar het verdacht zijn rechtvaardigt nog niet direct een veroordeling (ik noem maar een Schiedammer Parkmoord), daarvoor is wel iets meer nodig...
pi_51921920
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 20:45 schreef petitlapin2 het volgende:
inderdaad, iedereen denkt dat je iets tegen rasmussen hebt als je hem maar zou in twijfel trekken. Het is inderdaad, zoals ik al zei, de pathetische verdediging van de man en de selectieve blindheid die zo op de zenuwen werkt
Het is geen pathetische verdediging, het is ongeloof over de zwaarte van een beslissing. En dan heb je een aantal users, zoals jij en Joost, die dat met smileys elke post belachelijk gaan maken, maar goed, dat is je goed recht.

Laten we wel wezen, klaarblijkelijk laat Rabobank Rasmussen volledig vrij in zijn training voorafgaand aan de Tour. Kan je aan twijfelen of dat nu zo slim is, maar dat is hun werkwijze. Als mijn werkgever tegen mij zegt dat ik me moet voorbereiden op een taak over een maand, en ik zeg dat ik dat in Amerika ga doen, maar ik blijk dat later in Mozambique te hebben gedaan, dan zal dat hem echt aan zijn reet roesten, zolang ik die taak maar goed uitvoer. Maar hier wordt er gedaan alsof Rasmussen, als pathalogische leugenaar zijn werkgever doelbewust (welk doel wordt verzwegen) en consequent zijn werkgever heeft voorgelogen, wat nergens op slaat en, formeel, nog niet eens is bewezen.

Over het hoe-en-wat van het liegen over de locatie voor wat betreft de UCI en het deelnemen aan de tour is al genoeg gezegd en geschreven. Dat had ofwel voor de Tour, ofwel niet meer een zwaarwegende factor moeten zijn.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
pi_51921921
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 20:54 schreef Tup het volgende:

[..]

Hierbij ga je er van uit dat het bewijs richting jouw persoon geleverd moet worden. Zo werkt het natuurlijk niet. In de relatie werkgever/werknemer mag de werkgever stellen -de aanwijzingen zijn vrij goed, dat Rasmussen op 13/14 juni wel degelijk in Italië, over die beoordeling ga jij alleen niet maar de werkgever. Is de werknemer het oneens met het besluit dan kan hij in beroep gaan.
Haha ja, Rasmussen gaat nu in beroep en wordt in het gelijk gesteld. Wat dan?
pi_51921948
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 20:52 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

daarin verschillen we dan van mening . Ik kan de rooij goed begrijpen.
Als ik me in hem verplaats kan ik hem ook begrijpen, het is alleen een beslissing die ik zelf nooit genomen zou hebben ogv deze informatie, en ik denk dat het feit dat hij deze beslissing heeft genomen vooral met karakterzwakte te maken heeft (alhoewel dat natuurlijk ook speculatie is).
pi_51921949
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 20:49 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

onschuldig ben je als er geen bewijzen zijn, maar je bent wel VERDACHT als er aanwijzingen zijn.

er zijn voldoende aanwijzingen om rasmussen zeer verdacht te vinden
Hij is onschuldig tot het tegendeel bewezen is. Verdacht is hij inderdaad wel.
  zaterdag 28 juli 2007 @ 21:00:49 #211
40566 Ericr
Livewrong
pi_51921985
Als Rasmussen gelijk krijgt en hij bewijzen heeft dat hij wel degelijk in Mexico was dan Rabo een zeer groot probleem. Maar voorlopig lijkt het er op dat Rasmussen er zelf een potje van heeft gemaakt, echter het is zelfs voor de renners van Rabo vrij vaag hoe het nu precies zit.
pi_51921992
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 20:57 schreef Diederik_Duck het volgende:

Maar het verdacht zijn rechtvaardigt nog niet direct een veroordeling (ik noem maar een Schiedammer Parkmoord), daarvoor is wel iets meer nodig...
lieve schat, de shit die rabobank, de UCI, de fransen, de ASO, en theo de rooij hier al over hun kop hebben gekregen, gingen ook verder dan verdachtmakingen hoor, maar dan kraait geen haan omdat het in het straatje van de meerderheid van de posters valt.

bovendien, nogmaals, staan we hier niet in de rechtbank, de rechtbank zal het enige oordeel vellen dat telt, dat wil niet zeggen dat ik als vrouw van het plebs ook niet mijn oordeel mag vellen
PETITLAPIN2 is mama van een TWEE schattig dochtertjes: Amélie en Marie
pi_51922096
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 20:49 schreef Tup het volgende:

[..]

Ik denk dat de Rooij weg wil omdat hij het gezeik met doping, dopinregels en labiele figuren die Rasmussen verdedigen (dader wordt slachtoffer) zat is.
Ik denk zelf dat De Rooij wel door heeft dat hij niet de geschikte persoon is voor dit werk. ( iets wat hij al eerder had moeten zien ) Het is een enorm wielerliefhebber, maar wel op de verkeerde plek. Of rasmussen nou terecht of niet ontslagen is, Theo heeft er een flink potje van gemaakt en zich flink geblameerd naar buiten toe.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  zaterdag 28 juli 2007 @ 21:05:32 #214
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_51922097
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 20:20 schreef DarkShine het volgende:
Wat heeft Rasmussen jou misdaan eigenlijk? Want je komt met je dagenlange gezeik nu wel als een enorm klein kind over.
Rasmussen als persoon ? Niks , Rasmussen als renner ? Hij heeft mij als wielerfan bedrogen. Overigens ben ik even hard voor elke renner die gepakt/in opspraak gebracht wordt. Dat zou je toch moeten weten als je de wielertopics op FOK! wat zou volgen.

Van mijn part mogen ze mensen als Rasmussen ophangen. Naast Floyd Landis en Ivan Basso ...
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_51922106
1. Er is tegen de interne regels gezondigt die Rasmussen ook heeft ondertekent. Wat staat er in die interne regels? Weet niemand.
2. De Rooij zei in zijn persbericht dat hij bewijzen heeft dat Rasmussen in Italie zat.
pi_51922115
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 21:05 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]

Rasmussen als persoon ? Niks , Rasmussen als renner ? Hij heeft mij als wielerfan bedrogen. Overigens ben ik even hard voor elke renner die gepakt/in opspraak gebracht wordt. Dat zou je toch moeten weten als je de wielertopics op FOK! wat zou volgen.

Van mijn part mogen ze mensen als Rasmussen ophangen. Naast Floyd Landis en Ivan Basso ...
Rasmussen hefet nooit gebruikt(ofja niet bewezen), begin dan maar met Museeuw en Merckx
De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.
pi_51922148
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 21:05 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

Rasmussen als persoon ? Niks , Rasmussen als renner ? Hij heeft mij als wielerfan bedrogen. Overigens ben ik even hard voor elke renner die gepakt/in opspraak gebracht wordt. Dat zou je toch moeten weten als je de wielertopics op FOK! wat zou volgen.

Van mijn part mogen ze mensen als Rasmussen ophangen. Naast Floyd Landis en Ivan Basso ...
komaan zeg, is dat niet wat overdreven.

die mannen staan onder zo'n immense druk, volgens mij is het niet altijd hun eigen keuze, je bent zo opgeslokt in een systeem ... ik kan ze nog wel begrijpen, waar ik wel niet tegenkan is het gejank als ze betrapt worden... wees dan als een filip meirhaeghe of een moreni, gewoon direct toegeven.
PETITLAPIN2 is mama van een TWEE schattig dochtertjes: Amélie en Marie
pi_51922156
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 21:05 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]

Rasmussen als persoon ? Niks , Rasmussen als renner ? Hij heeft mij als wielerfan bedrogen. Overigens ben ik even hard voor elke renner die gepakt/in opspraak gebracht wordt. Dat zou je toch moeten weten als je de wielertopics op FOK! wat zou volgen.

Van mijn part mogen ze mensen als Rasmussen ophangen. Naast Floyd Landis en Ivan Basso ...
ja vooral doen! Voorstander voor! het lijkt hier verdomme amerika wel
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_51922160
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 21:01 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

lieve schat, de shit die rabobank, de UCI, de fransen, de ASO, en theo de rooij hier al over hun kop hebben gekregen, gingen ook verder dan verdachtmakingen hoor, maar dan kraait geen haan omdat het in het straatje van de meerderheid van de posters valt.
Ik ga niet voor andere posters spreken, maar de Rabobank heeft m.i. zeer onprofessioneel en veel te snel gehandeld in een zaak waar voorzichtig handelen meer op zijn plaats was. Dát verwijt ik De Rooij en co, en op grond van de beschikbare informatie is dat m.i. zeer terecht. Op Prud'homme ga ik niet eens in, zijn uitspraak omtrent Rasmussen is ronduit walgelijk en volstrekt misplaatst.
quote:
bovendien, nogmaals, staan we hier niet in de rechtbank, de rechtbank zal het enige oordeel vellen dat telt, dat wil niet zeggen dat ik als vrouw van het plebs ook niet mijn oordeel mag vellen
Dat mag natuurlijk.
  zaterdag 28 juli 2007 @ 21:09:17 #220
99433 Tup
Tupperwaar
pi_51922162
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 20:57 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Haha ja, Rasmussen gaat nu in beroep en wordt in het gelijk gesteld. Wat dan?
Zien we dan wel weer. Genoeg aanleiding voor de Rooij om hem uikt de race te halen.

http://www.velonews.com/tour2007/news/articles/12969.0.html
Wasserwunderland
pi_51922193
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 21:06 schreef MichelWuyts het volgende:

[..]

Rasmussen hefet nooit gebruikt(ofja niet bewezen), begin dan maar met Museeuw en Merckx
  zaterdag 28 juli 2007 @ 21:11:12 #222
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_51922204
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 21:08 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

ja vooral doen! Voorstander voor! het lijkt hier verdomme amerika wel
van 'een overdrijving bij wijze van spreken' heb je ook nog nooit gehoord blijkbaar. Natuurlijk moeten ze ze niet letterlijk gaan ophangen, maar men snapt wel wat ik bedoel ... De sportieve 'ophanging' is hier op zijn plaats. Dat ze nooit of te nimmer nog maar iets mogen betekenen in de sportwereld , zelfs niet de kleren van de renners gaan wassen ...
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_51922211
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 21:09 schreef Diederik_Duck het volgende:

Ik ga niet voor andere posters spreken, maar de Rabobank heeft m.i. zeer onprofessioneel en veel te snel gehandeld in een zaak waar voorzichtig handelen meer op zijn plaats was. Dát verwijt ik De Rooij en co, en op grond van de beschikbare informatie is dat m.i. zeer terecht. Op Prud'homme ga ik niet eens in, zijn uitspraak omtrent Rasmussen is ronduit walgelijk en volstrekt misplaatst.
wel voor mij is rasmussen een ware deense pinokkio, volgens mij staat dat ook wel al als een paal boven water, en dat verwijt ik hem ook!

de uitspraken van prud'homme zijn inderdaad walgelijk
PETITLAPIN2 is mama van een TWEE schattig dochtertjes: Amélie en Marie
  zaterdag 28 juli 2007 @ 21:14:10 #224
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_51922263
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 21:06 schreef MichelWuyts het volgende:

[..]

Rasmussen hefet nooit gebruikt(ofja niet bewezen), begin dan maar met Museeuw en Merckx
Heeft Museeuw dan ooit positief geplast ? Of is Museeuw ooit zelfs maar veroordeeld door het gerecht ? Nee hé. Zelfs Eddy Merckx is voor die ene positieve plas in de Giro vrijgesproken (ja, de wielerbond oordeelde toen dat er iemand wat in z'n drinkbus had gedaan terwijl hij in de kerk zat de bidden )

Zelfs de grote VDB is in wezen nooit betrapt geweest.

En toch zie jij die blijkbaar als dopingzondaars (ik ook hoor , daar niet van) , maar waarom zou ik dat dan van Rasmussen niet mogen vinden ?
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_51922292
Rasmussen is terecht uit de Tour gezet. Hij had nooit mogen starten. Aangezien Rasmussen in de maand Juni zijn administratie niet op orde had en twee waarschuwingen heeft gekregen kun je terecht afvragen waarom die dat doet. Nu is boven water gekomen dat die heeft gelogen en zijn whereabouts niet goed heeft ingevuld. Een normaal denkend mens kan dan constateren dat er iets niet pluis is. Je doet dit allemaal niet voor niets. Als je niets te verbergen hebt hoef je niet te liegen en zorg je dat de administratie wel op orde is.

Je kunt daarom zeggen dat hij doping heeft gebruikt. Bewijzen lukt nooit meer maar dat is natuurlijk de reden waarom die dit spelletje heeft gespeeld.
pi_51922311
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 21:14 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

Heeft Museeuw dan ooit positief geplast ? Of is Museeuw ooit zelfs maar veroordeeld door het gerecht ? Nee hé. Zelfs Eddy Merckx is voor die ene positieve plas in de Giro vrijgesproken (ja, de wielerbond oordeelde toen dat er iemand wat in z'n drinkbus had gedaan terwijl hij in de kerk zat de bidden )

Zelfs de grote VDB is in wezen nooit betrapt geweest.

En toch zie jij die blijkbaar als dopingzondaars (ik ook hoor , daar niet van) , maar waarom zou ik dat dan van Rasmussen niet mogen vinden ?
hier heb je een punt, als je pietje precies wil spelen ( en dat doen ze hier wel), mag je deze mensen geen dopingzondaars noemen
PETITLAPIN2 is mama van een TWEE schattig dochtertjes: Amélie en Marie
  zaterdag 28 juli 2007 @ 21:16:53 #227
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_51922314
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 21:15 schreef Eduard37 het volgende:
Rasmussen is terecht uit de Tour gezet. Hij had nooit mogen starten. Aangezien Rasmussen in de maand Juni zijn administratie niet op orde had en twee waarschuwingen heeft gekregen kun je terecht afvragen waarom die dat doet. Nu is boven water gekomen dat die heeft gelogen en zijn whereabouts niet goed heeft ingevuld. Een normaal denkend mens kan dan constateren dat er iets niet pluis is. Je doet dit allemaal niet voor niets. Als je niets te verbergen hebt hoef je niet te liegen en zorg je dat de administratie wel op orde is.

Je kunt daarom zeggen dat hij doping heeft gebruikt. Bewijzen lukt nooit meer maar dat is natuurlijk de reden waarom die dit spelletje heeft gespeeld.
Laat ik het zo zeggen: stel dat hij dat allemaal deed zonder doping te gebruiken , dan is hij nog dommer dan ik nu al denk dat ie is ...
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_51922358
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 21:11 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

wel voor mij is rasmussen een ware deense pinokkio, volgens mij staat dat ook wel al als een paal boven water, en dat verwijt ik hem ook!
Zijn verklaringen lijken niet allemaal consistent (wat natuurlijk niets zegt over dopinggebruik, waar het uiteindelijk allemaal om draait), maar een deel daarvan komt dan ook uit niet onverdachte hoek (Rabo...). Vooralsnog wacht ik af met een finaal oordeel, maar ik geef Rasmussen zo lang het voordeel van de twijfel.
quote:
de uitspraken van prud'homme zijn inderdaad walgelijk
Zijn we het toch een beetje eens
pi_51922377
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 21:19 schreef Diederik_Duck het volgende:

Zijn we het toch een beetje eens


wie had dat ooit gedacht
PETITLAPIN2 is mama van een TWEE schattig dochtertjes: Amélie en Marie
pi_51922389
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 21:15 schreef Eduard37 het volgende:
Rasmussen is terecht uit de Tour gezet. Hij had nooit mogen starten. Aangezien Rasmussen in de maand Juni zijn administratie niet op orde had en twee waarschuwingen heeft gekregen kun je terecht afvragen waarom die dat doet. Nu is boven water gekomen dat die heeft gelogen en zijn whereabouts niet goed heeft ingevuld. Een normaal denkend mens kan dan constateren dat er iets niet pluis is. Je doet dit allemaal niet voor niets. Als je niets te verbergen hebt hoef je niet te liegen en zorg je dat de administratie wel op orde is.

Je kunt daarom zeggen dat hij doping heeft gebruikt. Bewijzen lukt nooit meer maar dat is natuurlijk de reden waarom die dit spelletje heeft gespeeld.
Bullshit. Administratief kan je een kneus zijn en voor hetzelfde geld heeft hij een sletje in Italië waar verder zijn familie/vrouw niets van mag weten. Dopinggebruik is nooit bewezen en zo lang dat niet bewezen wordt, is hij voor mij onschuldig.
pi_51922392
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 21:16 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]

Laat ik het zo zeggen: stel dat hij dat allemaal deed zonder doping te gebruiken , dan is hij nog dommer dan ik nu al denk dat ie is ...
Precies, stond ook eerst pal achter Rasmussen maar als je de feiten gewoon goed op een rijtje zet en normaal kunt denken zonder complottheorieën en zo en zonder dat je een hekel aan mensen hebt dan kun je niets anders dan constateren dat die terecht uit de Tour is gezet en gewoon de boel heeft zitten beduvelen om goed te presteren tijdens te Tour. Het feit dat die het zo heeft aangepakt is al vrij naief natuurlijk en zegt ook iets over zijn manier van denken.
pi_51922401
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 21:16 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

Laat ik het zo zeggen: stel dat hij dat allemaal deed zonder doping te gebruiken , dan is hij nog dommer dan ik nu al denk dat ie is ...
couldn't agree more...
PETITLAPIN2 is mama van een TWEE schattig dochtertjes: Amélie en Marie
  zaterdag 28 juli 2007 @ 21:22:04 #233
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_51922419
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 21:20 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Bullshit. Administratief kan je een kneus zijn [b]en voor hetzelfde geld heeft hij een sletje in Italië waar verder zijn familie/vrouw niets van mag weten.[/b] Dopinggebruik is nooit bewezen en zo lang dat niet bewezen wordt, is hij voor mij onschuldig.
Dus als je een sletje hebt waar je vrouw/familie niks van mag weten ga je iedereen vertellen dat je in de periode waar je bij dat sletje was bij je schoonfamilie in Mexico verbleef ? Nee , daar komt je vrouw en familie dus nooit achter
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_51922428
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 21:20 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Bullshit. Administratief kan je een kneus zijn en voor hetzelfde geld heeft hij een sletje in Italië waar verder zijn familie/vrouw niets van mag weten. Dopinggebruik is nooit bewezen en zo lang dat niet bewezen wordt, is hij voor mij onschuldig.
Prima, dan ben je net zo naief als Rasmussen zelf.
pi_51922434
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 21:15 schreef Eduard37 het volgende:
Rasmussen is terecht uit de Tour gezet. Hij had nooit mogen starten. Aangezien Rasmussen in de maand Juni zijn administratie niet op orde had en twee waarschuwingen heeft gekregen kun je terecht afvragen waarom die dat doet. Nu is boven water gekomen dat die heeft gelogen en zijn whereabouts niet goed heeft ingevuld. Een normaal denkend mens kan dan constateren dat er iets niet pluis is. Je doet dit allemaal niet voor niets. Als je niets te verbergen hebt hoef je niet te liegen en zorg je dat de administratie wel op orde is.

Je kunt daarom zeggen dat hij doping heeft gebruikt. Bewijzen lukt nooit meer maar dat is natuurlijk de reden waarom die dit spelletje heeft gespeeld.
Het meest onbegrijpelijke is dat de UCI hem inderdaad heeft laten starten.
Je wil een schone tour en dan start zo'n figuur..
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
pi_51922453
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 21:22 schreef Eduard37 het volgende:

[..]

Prima, dan ben je net zo naief als Rasmussen zelf.
Je kunt het naïef noemen, maar ik ga Rasmussen geen dopinggebruiker noemen terwijl hij nooit positief getest is.
pi_51922492
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 21:16 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

hier heb je een punt, als je pietje precies wil spelen ( en dat doen ze hier wel), mag je deze mensen geen dopingzondaars noemen
Heeft Museeuw niet een keer toegegeven doping te hebben gebruikt om terug te komen na dat zware ongeluk van hem? Staat me iets van bij.

N.B. Een bekentenis is natuurlijk ook niets waard zonder steunbewijs, dit ten overvloede
  zaterdag 28 juli 2007 @ 21:26:09 #238
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_51922501
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 21:23 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Je kunt het naïef noemen, maar ik ga Rasmussen geen dopinggebruiker noemen terwijl hij nooit positief getest is.
Dus een renner die vanaf nu pakweg een rit wint en daarna straal de dopingcontrole negeert en niet gaat plassen is voor jouw een cleane renner ?

Want in wezen is dat hetzelfde wat Rasmussen deed 'buiten competitie' hé. Controles mislopen. Bekende renners als Sinkewitz en Kessler liepen dit seizoen al tegen de lamp in zo'n controle buiten competitie maar nooit in competitie zelf. Zijn dat dan dommerikken die trainen op de aangewezen plaats? In jouw logica blijkbaar wel.
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_51922519
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 21:23 schreef HeinekenAFCA het volgende:

Je kunt het naïef noemen, maar ik ga Rasmussen geen dopinggebruiker noemen terwijl hij nooit positief getest is.
dat hoeft niet, ik ben ook niet zeker, laat ons zeggen dat ik zo'n 99,9 % zeker ben
PETITLAPIN2 is mama van een TWEE schattig dochtertjes: Amélie en Marie
  zaterdag 28 juli 2007 @ 21:27:23 #240
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_51922533
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 21:25 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Heeft Museeuw niet een keer toegegeven doping te hebben gebruikt om terug te komen na dat zware ongeluk van hem? Staat me iets van bij.

N.B. Een bekentenis is natuurlijk ook niets waard zonder steunbewijs, dit ten overvloede
Museeuw bekende in z'n laatste seizoen doping gebruikt te hebben ja. Maar goed, zoals ik dus aanhaal, hij is nooit ergens positief getest.
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_51922534
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 21:20 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]



wie had dat ooit gedacht
De wonderen zijn de wereld nog niet uit!
  zaterdag 28 juli 2007 @ 21:28:10 #242
99433 Tup
Tupperwaar
pi_51922548
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 21:23 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Je kunt het naïef noemen, maar ik ga Rasmussen geen dopinggebruiker noemen terwijl hij nooit positief getest is.
De antidope regels zijn zo dat drie keer missen/liegen enz.. GELIJK STAAT aan een doping-overtreding.
Wasserwunderland
pi_51922552
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 21:16 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]

Laat ik het zo zeggen: stel dat hij dat allemaal deed zonder doping te gebruiken , dan is hij nog dommer dan ik nu al denk dat ie is ...
Jij komt met ophangen? Kan me niet indenken dta jij niet voor bv Museeuw hebt supporter net als Vdb, maar wil je echt dat ze die ophangen? Museeuw heeft bekent dta hij gebruikte, museeuw is betrapt met epospullen(die voor zijn hond zouden zijn ), maar dat relativeer jij nu ook.
Rasmussen is niet eens betrapt en toch is hij door jou al veroordeelt
De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.
pi_51922560
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 21:25 schreef Diederik_Duck het volgende:

Heeft Museeuw niet een keer toegegeven doping te hebben gebruikt om terug te komen na dat zware ongeluk van hem? Staat me iets van bij.

N.B. Een bekentenis is natuurlijk ook niets waard zonder steunbewijs, dit ten overvloede
ja, uiteraard, hij heeft bekend, maar wat als hij morgen een rasmusje doet en zijn bekentenis weer intrekt ...
PETITLAPIN2 is mama van een TWEE schattig dochtertjes: Amélie en Marie
pi_51922583
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 21:28 schreef Tup het volgende:

[..]

De antidope regels zijn zo dat drie keer missen/liegen enz.. GELIJK STAAT aan een doping-overtreding.
En hij zit nu op twee keer.
pi_51922599
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 21:28 schreef MichelWuyts het volgende:

Jij komt met ophangen? Kan me niet indenken dta jij niet voor bv Museeuw hebt supporter net als Vdb, maar wil je echt dat ze die ophangen? Museeuw heeft bekent dta hij gebruikte, museeuw is betrapt met epospullen(die voor zijn hond zouden zijn ), maar dat relativeer jij nu ook.
Rasmussen is niet eens betrapt en toch is hij door jou al veroordeelt
nu, misschien had die hond wel een probleem met zijn rode bloedcellen en had die epo nodig

I know, dit is even belachelijk dan zeggen dat rasmussen in italie zat voor één of ander sletje
PETITLAPIN2 is mama van een TWEE schattig dochtertjes: Amélie en Marie
pi_51922605
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 21:27 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]

Museeuw bekende in z'n laatste seizoen doping gebruikt te hebben ja. Maar goed, zoals ik dus aanhaal, hij is nooit ergens positief getest.
Een echte professional wordt niet positief getest.
***** Kraak.....
pi_51922627
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 21:29 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

En hij zit nu op twee keer.
Het Italie verhaal is nr 3.
***** Kraak.....
  zaterdag 28 juli 2007 @ 21:32:12 #249
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_51922631
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 21:28 schreef MichelWuyts het volgende:

[..]

Jij komt met ophangen? Kan me niet indenken dta jij niet voor bv Museeuw hebt supporter net als Vdb, maar wil je echt dat ze die ophangen? Museeuw heeft bekent dta hij gebruikte, museeuw is betrapt met epospullen(die voor zijn hond zouden zijn ), maar dat relativeer jij nu ook.
Rasmussen is niet eens betrapt en toch is hij door jou al veroordeelt
Museeuw is nog niet veroordeeld in die zaak, en wat er gevonden is bij hem thuis dat zijn nog altijd enkel maar geruchten wegens 'niet bevestigd' door het gerecht. Zelfs bij VDB is dat het geval hé. Volgens de pers is er EPO gevonden bij hem thuis, ongeopende ampulles die al twee jaar vervallen waren ten tijde van de vondst weliswaar en een product dat trouwens effectief voor z'n hond bleek te zijn , maar zelfs VDB is nog niet veroordeeld. Die rechtzaak loopt nog altijd en ze zijn er nog altijd niet in geslaagd de bewijslast rond te krijgen om hem effectief definitief te kunnen veroordelen.

Natuurlijk hebben Museeuw en VDB aan het verboden potje gezeten , maar de bewijslast tegen hen is op dit moment eigenlijk niet eens meer dan tegen zo'n Rasmussen ...

Trouwens, wie niet snapt dat 'ophangen' bij wijze van spreken is, die mag zich naast Rasmussen zelf gaan zetten bij de IQ test ...
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_51922648
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 21:29 schreef HeinekenAFCA het volgende:

En hij zit nu op twee keer.
en ik dacht dat liegen over de whereabouts onmiddellijke schorsing was
PETITLAPIN2 is mama van een TWEE schattig dochtertjes: Amélie en Marie
pi_51922651
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 21:31 schreef kraaksandaal het volgende:

[..]

Het Italie verhaal is nr 3.
Ik ben er nog niet van overtuigd dat hij gelogen heeft. Maar goed, ik als Rasmussen fan ga pas geloven dat hij fout is, als er keiharde bewijzen zijn of als hij het zelf toe geeft.
pi_51922669
Ach, iedereen hier heeft Rasmussen al veroordeeld zo lijkt het. Tja...
pi_51922680
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 21:22 schreef qonmann het volgende:

[..]

Het meest onbegrijpelijke is dat de UCI hem inderdaad heeft laten starten.
Je wil een schone tour en dan start zo'n figuur..
UCI heeft daar inderdaad een grote fout gemaakt maar voor het UCI was het met een waarschuwing afgehandeld. Zo staat het in de regels van het UCI. Tijdens de Tour is dit naar buiten gekomen maar op dat moment kon eigenlijk niemand meer iets doen. Had de TDF (die weer andere regels heeft) dit geweten dan hadden ze Rasmussen niet laten starten. Puur omdat ze niet weten of Rasmussen echt nalatig is geweest (vergissen is menselijk) of dat Rasmussen met andere dingen is beziggeweest. Om dit soort discussie tijdens de TDF te mijden worden dat soort renners gewijgerd zodat de TDF geloofwaardig blijft. Omdat tijdens de TDF de feiten die het UCI had pas naar buiten zijn gekomen werd de TDF eigenlijk opgedrongen met iets dat ze juist wouden vermijden. Rasmussen dacht dat na de waarschuwingen en de boete van zijn werkgever deze zaak afgehandeld was. Totdat het nieuws naar buiten kwam dat iemand hem in Italie had gezien was er eigenlijk ook niets aan de hand en kon niemand hem uit de TDF zetten omdat deze reeds begonnen was. Het feit dat hij heeft gelogen is tegen de intere regels van de Rabobank. Dat heeft hem zijn kop gekost. Hij natuurlijk nooit stilgestaan bij het feit dat iemand hem gezien heeft. Hij heeft het zelfs ontkent in een intervieuw toen die nog niet de gele trui had.
pi_51922696
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 21:33 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Ik ben er nog niet van overtuigd dat hij gelogen heeft. Maar goed, ik als Rasmussen fan ga pas geloven dat hij fout is, als er keiharde bewijzen zijn of als hij het zelf toe geeft.
Hij heeft minimaal 1 getuige tegenover zich.
***** Kraak.....
pi_51922758
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 21:35 schreef kraaksandaal het volgende:

[..]

Hij heeft minimaal 1 getuige tegenover zich.
Italianen zijn niet te vertrouwen
pi_51922792
Waar het gewoon simpelweg overgaat is:

Waarom lieg je tegen je werkgever over je whereabouts terwijl je niets te verbergen had? De zaak was al afgehandeld bij het UCI. Je had al een boete gekregen waarom dan alsnog liegen? Waarom op dat moment dan ook gewoon niet zeggen waar je was. De controles had je toch al misgelopen door nalatigheid. Dat is gewoon raar.
pi_51922803
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 21:38 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Italianen zijn niet te vertrouwen
Als die omgekocht is dan komt de echte beerput pas boven.
***** Kraak.....
  zaterdag 28 juli 2007 @ 21:40:52 #258
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_51922807
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 21:38 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Italianen zijn niet te vertrouwen
En Fransen ook al niet, Belgen zijn hypocriet, alle Spanjaarden zijn klant van Fuentes , de Duitsers zijn corrupt ...

Nog een geluk dat Nederlanders nooit wat met doping te maken hebben hé zeg ...
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_51922820
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 21:38 schreef HeinekenAFCA het volgende:

Italianen zijn niet te vertrouwen
dat vind ik dan wel weer straf, je hecht geen geloof aan een man, zonder belang, die zelfs niet wist dat rasmussen al had gezegd dat hij in mexico zat, maar je gelooft wel rasmussen, reeds betrapt op eerdere leugens ...
PETITLAPIN2 is mama van een TWEE schattig dochtertjes: Amélie en Marie
pi_51922838
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 21:40 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:



Nog een geluk dat Nederlanders nooit wat met doping te maken hebben hé zeg ...
Jawel Joop. of toch niet?.... ik weet 't niet meer.
***** Kraak.....
  zaterdag 28 juli 2007 @ 21:42:59 #261
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_51922853
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 21:34 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ach, iedereen hier heeft Rasmussen al veroordeeld zo lijkt het. Tja...
En terecht, mocht Rasmussen een kans willen maken om geloofwaardig te zijn, dan had hij gewoon vliegtickets en Mexicaanse paspoortstempels naar alle kranten moeten faxen. Nu blijkt gewoon dat hij een groot leugenaar is, waar al zoveel diverse harde bewijzen voor zijn: Lotto-renners die hem zagen, Cassani, Deense toeristen en een bekentenis aan Theo de Rooij.
&lt;a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow"&gt;Afleidingsmanoeuvre&lt;/a&gt;
pi_51922914
Precies en Theo de Rooij heeft ook gezegt bewijzen te hebben. Denk niet dat als die geen bewijzen heeft dat die dat zegt. Bovendien heeft de Rabobank hem een hand boven het hoofd gehouden want ook de rabobank is nalatig geweest en de TDF directie niet ingelicht over zijn waarschuwingen en de boete die hij heeft gekregen. Als je er dan achterkomt dat hij ook nog eens gelogen heeft. Tja,.............
  zaterdag 28 juli 2007 @ 21:46:31 #263
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_51922932
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 21:42 schreef kraaksandaal het volgende:

[..]

Jawel Joop. of toch niet?.... ik weet 't niet meer.
dat laatste bedoel ik dus. Joop is meerdere keren betrapt. Breukink en de hele Nederlandse PDM ploeg moesten uit de Tour stappen door de Intrapelid affaire , Theunisse werd betrapt , de Nederlandse TVM ploeg met 'Jerommeke' Blijlevens verdween door EPO in de koffer van de ploegdoktersauto uit de Tour '98, ...
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
  † In Memoriam † zaterdag 28 juli 2007 @ 21:47:12 #264
135486 Manu82
How you doin'?
pi_51922947
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 21:38 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Italianen zijn niet te vertrouwen
Die Italiaan bedoelde het niet slecht, hij baalt er zelf ook van aangezien hij nogal een bewonderaar is van Rasmussen en daarom ook nog een tijd met hem heeft staan praten....
Some memories are best forgotten
Room 23
pi_51922952
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 21:46 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]

dat laatste bedoel ik dus. Joop is meerdere keren betrapt. Breukink en de hele Nederlandse PDM ploeg moesten uit de Tour stappen door de Intrapelid affaire , Theunisse werd betrapt , de Nederlandse TVM ploeg met 'Jerommeke' Blijlevens verdween door EPO in de koffer van de ploegdoktersauto uit de Tour '98, ...
Dat waren nog eens jaren............
pi_51922982
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 21:47 schreef Manu82 het volgende:

[..]

Die Italiaan bedoelde het niet slecht, hij baalt er zelf ook van aangezien hij nogal een bewonderaar is van Rasmussen en daarom ook nog een tijd met hem heeft staan praten....
Hij wist toch niet wat Rasmussen had vertelt en niet had vertelt. Je gaat ervan uit dat de rabobank op de hoogte is dat die in Italie is geweest.
  zaterdag 28 juli 2007 @ 21:49:17 #267
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_51922986
Wat te denken van Maarten Ducrot, Marc Lotz en Jans Koerts. De lijst van Nederlandse dopingzondaars is ook vrij omvangrijk .
&lt;a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow"&gt;Afleidingsmanoeuvre&lt;/a&gt;
pi_51923031
waar zitten al die rasmussen-verdedigers nu eigenlijk? opeens is heel de mening in dit topic gekeerd

al is dit toe te juichen, uiteraard
PETITLAPIN2 is mama van een TWEE schattig dochtertjes: Amélie en Marie
  † In Memoriam † zaterdag 28 juli 2007 @ 21:52:32 #269
135486 Manu82
How you doin'?
pi_51923057
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 21:51 schreef petitlapin2 het volgende:
waar zitten al die rasmussen-verdedigers nu eigenlijk? opeens is heel de mening in dit topic gekeerd

al is dit toe te juichen, uiteraard
tv te kijken
Some memories are best forgotten
Room 23
  zaterdag 28 juli 2007 @ 21:53:47 #270
40566 Ericr
Livewrong
pi_51923074
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 21:51 schreef petitlapin2 het volgende:
waar zitten al die rasmussen-verdedigers nu eigenlijk? opeens is heel de mening in dit topic gekeerd

al is dit toe te juichen, uiteraard
Het is geen voetbal kerel, waarom denk je zo in kampen eigenlijk? De manier waarop met Rasmussen is omgegaan verdient geen schoonheidsprijs maar hoe Rasmussen zelf omgaat met controles verdient eveneens geen schoonheidsprijs. Dit voorval kent alleen maar verliezers.
pi_51923082
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 21:51 schreef petitlapin2 het volgende:
waar zitten al die rasmussen-verdedigers nu eigenlijk? opeens is heel de mening in dit topic gekeerd

al is dit toe te juichen, uiteraard
Het interesseert me eigenlijk niet of ze doping gebruiken, de rit van Landis vorig jaar vind ik nog steeds geweldig.
***** Kraak.....
pi_51923098
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 21:53 schreef Ericr het volgende:

[..]

Het is geen voetbal kerel, waarom denk je zo in kampen eigenlijk? De manier waarop met Rasmussen is omgegaan verdient geen schoonheidsprijs maar hoe Rasmussen zelf omgaat met controles verdient eveneens geen schoonheidsprijs. Dit voorval kent alleen maar verliezers.
Er wordt juist heel netjes met hem omgegaan. Hoorde dat elke renner gewoon zijn geld krijgt uitgekeerd alsof ze de gele trui hebben binnengehaald. Het is echt sneu voor hem maar wie met vuur speelt.....tja
pi_51923111
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 21:51 schreef petitlapin2 het volgende:
waar zitten al die rasmussen-verdedigers nu eigenlijk? opeens is heel de mening in dit topic gekeerd

al is dit toe te juichen, uiteraard
Men is over de teleurstelling heen en begint helderder naar de zaak te kijken, wellicht.
  † In Memoriam † zaterdag 28 juli 2007 @ 21:56:26 #274
135486 Manu82
How you doin'?
pi_51923118
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 21:54 schreef kraaksandaal het volgende:

[..]

Het interesseert me eigenlijk niet of ze doping gebruiken, de rit van Landis vorig jaar vind ik nog steeds geweldig.
En de ritten van Pantani zijn ook nog steeds legendarisch
Some memories are best forgotten
Room 23
pi_51923119
Het hele doping verhaal en alles erom maakt 't nog spannender. Wie wordt er dit jaar gepakt?
***** Kraak.....
pi_51923122
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 21:49 schreef Falco het volgende:
Wat te denken van Maarten Ducrot, Marc Lotz en Jans Koerts. De lijst van Nederlandse dopingzondaars is ook vrij omvangrijk .
Hebben die bekend doping te hebben gebruikt?
Dit bericht is automatisch gegenereerd. U kunt hierop niet reageren.
pi_51923131
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 21:56 schreef Manu82 het volgende:

[..]

En de ritten van Pantani zijn ook nog steeds legendarisch
Ja een held.
***** Kraak.....
pi_51923177
Ben wel heel benieuwd hoe de zaak gaat aflopen tot die tijd geef ik de Rabobank en de TDF het voordeel van de twijfel. Echter het is zo duidelijk allemaal dat ik op dit moment niet anders kan dan hopen voor Rasmussen.
pi_51923183
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 21:56 schreef Manu82 het volgende:

[..]

En de ritten van Pantani zijn ook nog steeds legendarisch
Was die ook niet licht, klein, kaal en een beetje wereldvreemd?
***** Kraak.....
  zaterdag 28 juli 2007 @ 22:01:34 #280
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_51923210
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 21:56 schreef Mr_Memory het volgende:

[..]

Hebben die bekend doping te hebben gebruikt?
Ja.
&lt;a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow"&gt;Afleidingsmanoeuvre&lt;/a&gt;
  † In Memoriam † zaterdag 28 juli 2007 @ 22:03:16 #281
135486 Manu82
How you doin'?
pi_51923237
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 21:59 schreef kraaksandaal het volgende:

[..]

Was die ook niet licht, klein, kaal en een beetje wereldvreemd?
Some memories are best forgotten
Room 23
  zaterdag 28 juli 2007 @ 22:03:27 #282
40566 Ericr
Livewrong
pi_51923241
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 21:55 schreef Eduard37 het volgende:

[..]

Er wordt juist heel netjes met hem omgegaan. Hoorde dat elke renner gewoon zijn geld krijgt uitgekeerd alsof ze de gele trui hebben binnengehaald. Het is echt sneu voor hem maar wie met vuur speelt.....tja
Hij was al geslacht voordat er enig bewijs was gevonden. Achteraf gezien hadden sommigen het misschien goed maar dan nog is het op deze manier omgaan met sporters gewoon een fout signaal. Instanties zoals ASO en UCI behoren niet direct partij te kiezen terwijl ze nog geen duidelijke indicatie hebben dat ze het ook bij het rechte eind hebben.
pi_51923246
wat voor zin hebben deze discussies uberhaupt? wacht een week na de tour en er zal vast al wel wat uitsluitsel zijn van hoe en wat. Vooral de eerste interviews na de tour met de ploegleiding en de renners van rabo zal heus wel wat over rasmussen in staan.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_51923251
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 22:01 schreef Falco het volgende:

[..]

Ja.
Heb je een bron waar Maarten Ducrot dit bekend?
Ik weet dat alleen Steven Rooks bekend heeft doping te hebben gebruikt.
Dit bericht is automatisch gegenereerd. U kunt hierop niet reageren.
  zaterdag 28 juli 2007 @ 22:03:47 #285
175900 Lann555
Spider Jerusalem
pi_51923252
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 21:51 schreef petitlapin2 het volgende:
waar zitten al die rasmussen-verdedigers nu eigenlijk? opeens is heel de mening in dit topic gekeerd

al is dit toe te juichen, uiteraard
Discussie voeren heeft weinig zin als mensen hem toch al veroordeeld hebben.
I hate it here
  zaterdag 28 juli 2007 @ 22:05:11 #286
175900 Lann555
Spider Jerusalem
pi_51923282
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 21:56 schreef Manu82 het volgende:

[..]

En de ritten van Pantani zijn ook nog steeds legendarisch
Precies. Als ze een beetje doping nodig zijn om zo te koersen zal het me echt een zorg wezen. Pantani in 98 in de stromende regen die Ullrich op 9 minuten zet. Beste wielren-moment dat ik heb meegemaakt, samen met Boogerd op La Plagne
I hate it here
  zaterdag 28 juli 2007 @ 22:06:05 #287
40566 Ericr
Livewrong
pi_51923301
Off-topic, Tristan Hoffman heeft ook bekend doping te hebben gebruikt. Was te lezen in een interview in de Revu. Amper belicht, maar de bekentenis is er dus wel geweest.
  zaterdag 28 juli 2007 @ 22:06:40 #288
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_51923312
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 21:51 schreef petitlapin2 het volgende:
waar zitten al die rasmussen-verdedigers nu eigenlijk? opeens is heel de mening in dit topic gekeerd

al is dit toe te juichen, uiteraard
Misschien moet je niet zo simpel in kampen denken. Welke user zegt dat rasmussen geen fout heeft gemaakt dan?

Er zijn er vele die kotsziek worden van mensen als jij die, dat betekent niet dat ze het zomaar opnemen voor rasmussen. Nuance is wat anders dan partij kiezen.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_51923316
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 22:03 schreef Ericr het volgende:

[..]

Hij was al geslacht voordat er enig bewijs was gevonden. Achteraf gezien hadden sommigen het misschien goed maar dan nog is het op deze manier omgaan met sporters gewoon een fout signaal. Instanties zoals ASO en UCI behoren niet direct partij te kiezen terwijl ze nog geen duidelijke indicatie hebben dat ze het ook bij het rechte eind hebben.
Dat heb ik net allemaal uitgelegt waarom dat zo is gegaan. Eigenlijk logisch.
  zaterdag 28 juli 2007 @ 22:07:43 #290
40566 Ericr
Livewrong
pi_51923332
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 22:05 schreef Lann555 het volgende:

[..]

Precies. Als ze een beetje doping nodig zijn om zo te koersen zal het me echt een zorg wezen. Pantani in 98 in de stromende regen die Ullrich op 9 minuten zet. Beste wielren-moment dat ik heb meegemaakt, samen met Boogerd op La Plagne
Pantani deed niet anders dan wat zijn concurrenten deden, in dat jaar zat 90-100% aan de dope. In dat licht bezien is Pantani gewoon een held en zijn aanvallen bergop zijn inderdaad legendarisch.
pi_51923333
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 22:05 schreef Lann555 het volgende:

[..]

Precies. Als ze een beetje doping nodig zijn om zo te koersen zal het me echt een zorg wezen. Pantani in 98 in de stromende regen die Ullrich op 9 minuten zet. Beste wielren-moment dat ik heb meegemaakt, samen met Boogerd op La Plagne
Iedereen zonder doping levert saaie koersen op.
***** Kraak.....
pi_51923336
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 22:06 schreef One_of_the_few het volgende:

[..]

Misschien moet je niet zo simpel in kampen denken. Welke user zegt dat rasmussen geen fout heeft gemaakt dan?

Er zijn er vele die kotsziek worden van mensen als jij die, dat betekent niet dat ze het zomaar opnemen voor rasmussen. Nuance is wat anders dan partij kiezen.
Precies, je bent één van de weinige users die het snapt hoe je discussieert.
  zaterdag 28 juli 2007 @ 22:09:22 #293
40566 Ericr
Livewrong
pi_51923356
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 22:06 schreef Eduard37 het volgende:

[..]

Dat heb ik net allemaal uitgelegt waarom dat zo is gegaan. Eigenlijk logisch.
Ah je weet meer dan de renners van Rabo zelf dus? De Rooy heeft vrij eigengereid gehandeld en zoveel lijkt er niet te zijn aan bewijs buiten een verklaring van Cassani. Een brief in een Deense krant kan ik verder niet als bewijs zien, dan is voortaan alle roddel en achterklap bewijs.
pi_51923368
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 22:08 schreef Eduard37 het volgende:

[..]

Precies, je bent één van de weinige users die het snapt hoe je discussieert.
Ik discuseer niet, ik zie de humor wel in van 't hele verhaal.
***** Kraak.....
  † In Memoriam † zaterdag 28 juli 2007 @ 22:10:13 #295
135486 Manu82
How you doin'?
pi_51923380
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 22:07 schreef kraaksandaal het volgende:

[..]

Iedereen zonder doping levert saaie koersen op.
Komt het wel op neer, maar iedereen wil de illusie hebben dat de sport schoon is
Some memories are best forgotten
Room 23
pi_51923382
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 22:06 schreef One_of_the_few het volgende:

Misschien moet je niet zo simpel in kampen denken. Welke user zegt dat rasmussen geen fout heeft gemaakt dan?

Er zijn er vele die kotsziek worden van mensen als jij die, dat betekent niet dat ze het zomaar opnemen voor rasmussen. Nuance is wat anders dan partij kiezen.
te veel om op te noemen

en wees maar gerust dat ik ook kotsmisselijk wordt van mensen die alles verdraaien in hun voordeel en zo retarded zijn als jij
PETITLAPIN2 is mama van een TWEE schattig dochtertjes: Amélie en Marie
  zaterdag 28 juli 2007 @ 22:10:52 #297
175900 Lann555
Spider Jerusalem
pi_51923392
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 22:07 schreef Ericr het volgende:

[..]

Pantani deed niet anders dan wat zijn concurrenten deden, in dat jaar zat 90-100% aan de dope. In dat licht bezien is Pantani gewoon een held en zijn aanvallen bergop zijn inderdaad legendarisch.
Ik moet echt ergens die etappe op tape zien te krijgen. Pantani's aanvalslust is toch waarom ik wielrennen ging kijken. Had natuurlijk nog nooit van EPO gehoord, wist ik veel. Maar het maakte de pret niet minder. Heeft Pantani overigens ooit bekent?
I hate it here
  † In Memoriam † zaterdag 28 juli 2007 @ 22:11:30 #298
135486 Manu82
How you doin'?
pi_51923402
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 22:10 schreef Lann555 het volgende:

[..]

Ik moet echt ergens die etappe op tape zien te krijgen. Pantani's aanvalslust is toch waarom ik wielrennen ging kijken. Had natuurlijk nog nooit van EPO gehoord, wist ik veel. Maar het maakte de pret niet minder. Heeft Pantani overigens ooit bekend?
Ja betrapt toen hij op weg was naar z'n 2e Giro zege 99 denk ik
Some memories are best forgotten
Room 23
pi_51923426
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 22:03 schreef Lann555 het volgende:

Discussie voeren heeft weinig zin als mensen hem toch al veroordeeld hebben.
serieus ? op het werk kunnen wij zelfs dagen discussiëren over het oordeel van de rechtbank, laat staan over het oordeel van het plebs
PETITLAPIN2 is mama van een TWEE schattig dochtertjes: Amélie en Marie
  zaterdag 28 juli 2007 @ 22:13:47 #300
40566 Ericr
Livewrong
pi_51923454
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 22:10 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

te veel om op te noemen

en wees maar gerust dat ik ook kotsmisselijk wordt van mensen die alles verdraaien in hun voordeel en zo retarded zijn als jij
Je bent echt een aanwinst voor deze sectie Je lijkt wel zo'n POL user die alleen maar in links en rechts kan denken.

Shades of grey ken je volgens mij niet, alles is zwart of wit. Misschien dat je gelijk in R&P terecht kan als borderliner.
pi_51923458
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 22:10 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

te veel om op te noemen

en wees maar gerust dat ik ook kotsmisselijk wordt van mensen die alles verdraaien in hun voordeel en zo retarded zijn als jij
petitlapin2 kan jij met 100% zekerheid zeggen dat Rasmussen doping heeft gebruikt?
100% he...
Dit bericht is automatisch gegenereerd. U kunt hierop niet reageren.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')