abonnement Unibet Coolblue
  zondag 29 juli 2007 @ 10:15:30 #51
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_51929366
quote:
Op zondag 29 juli 2007 10:13 schreef kawotski het volgende:

[..]

ja, Rabo had ook al een boete gegeven. UCI/Deense Bond had e.e.a. laten uitlekken , dan zou je zeggen dat Rasmussen een carte-blanche moet krijgen, maar nee, sterker nog Rabo word ineens zo politiek correct dat Rasmussen aan het kortste eind trekt, er moeten organisaties gestraft worden en niet alleen Rasmussen
Rabo had de boete gegeven voor het vergrijp 'niet melden waar je zit'. Later bleek, dat rasmussen niet alleen niet gemeld had waar hij zat, maar toen hij het wel gemeld had, erover gelogen had. Nieuwe overtreding dus, dus nieuwe straf. Liegen tegen je baas = de straat op.
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
  zondag 29 juli 2007 @ 10:23:59 #52
132605 kawotski
Il Dottore
pi_51929434
quote:
Op zondag 29 juli 2007 10:15 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Rabo had de boete gegeven voor het vergrijp 'niet melden waar je zit'. Later bleek, dat rasmussen niet alleen niet gemeld had waar hij zat, maar toen hij het wel gemeld had, erover gelogen had. Nieuwe overtreding dus, dus nieuwe straf. Liegen tegen je baas = de straat op.
ja zeg ik, politiek correct terwijl aan de organisaties (laat staan laboratoria - Landis oa) niets gedaan wordt, daar kan men liegen, lekken zoveel als men wil en uiteindelijk is het weer de renner die aan het kortste eind trekt. Ik vind dat men tegenover elke fout van UCI/ASO/Labs de renner vrij moet waren.
Minister Cramer: "Milieuvervuiling mag zolang je maar betaalt."
Minister Cramer: "Mensheid in 2100 grotendeels verdwenen."
Minister Cramer: "In 2050 40% van alle dier- en plantensoorten uitgestorven."
  zondag 29 juli 2007 @ 10:25:03 #53
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_51929440
quote:
Op zondag 29 juli 2007 10:23 schreef kawotski het volgende:

[..]

ja zeg ik, politiek correct terwijl aan de organisaties (laat staan laboratoria - Landis oa) niets gedaan wordt, daar kan men liegen, lekken zoveel als men wil en uiteindelijk is het weer de renner die aan het kortste eind trekt. Ik vind dat men tegenover elke fout van UCI/ASO/Labs de renner vrij moet waren.
Totaal irrelevant en slaat nergens op in antwoord op mijn post. Een interne affaire bij Rabo kun je niet vergelijken met het geklungel van de organisaties.
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
  zondag 29 juli 2007 @ 10:48:28 #54
132605 kawotski
Il Dottore
pi_51929632
quote:
Op zondag 29 juli 2007 10:25 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Totaal irrelevant en slaat nergens op in antwoord op mijn post. Een interne affaire bij Rabo kun je niet vergelijken met het geklungel van de organisaties.
Totaal irrelevant of wil je het niet horen.
Vind ik nogal naief, er is een interne affaire die in verband staat met hetgeen de UCI doet, de UCI houdt zich derhalve niet aan de regels waarom zou de Rabo dat wel moeten?
Minister Cramer: "Milieuvervuiling mag zolang je maar betaalt."
Minister Cramer: "Mensheid in 2100 grotendeels verdwenen."
Minister Cramer: "In 2050 40% van alle dier- en plantensoorten uitgestorven."
  zondag 29 juli 2007 @ 10:55:20 #55
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_51929699
quote:
Op zondag 29 juli 2007 10:48 schreef kawotski het volgende:

[..]

Totaal irrelevant of wil je het niet horen.
Vind ik nogal naief, er is een interne affaire die in verband staat met hetgeen de UCI doet, de UCI houdt zich derhalve niet aan de regels waarom zou de Rabo dat wel moeten?
Ah, denk jij op die manier? 'Hullie doen het ook nie!" Boehoehoe.

Integriteit, misschien?
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
  zondag 29 juli 2007 @ 11:03:52 #56
99433 Tup
Tupperwaar
pi_51929798
quote:
Op zondag 29 juli 2007 10:55 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Ah, denk jij op die manier? 'Hullie doen het ook nie!" Boehoehoe.

Integriteit, misschien?
Dit is inderdaad de reactie van iemand die 160 rijdt op de snelweg en dan als argument aanvoert -als gepakt- iedereen rijdt 160 waarom moeten jullie mij hebben.
Wasserwunderland
pi_51929885
quote:
Op zondag 29 juli 2007 10:15 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Rabo had de boete gegeven voor het vergrijp 'niet melden waar je zit'. Later bleek, dat rasmussen niet alleen niet gemeld had waar hij zat, maar toen hij het wel gemeld had, erover gelogen had. Nieuwe overtreding dus, dus nieuwe straf. Liegen tegen je baas = de straat op.
een nieuwe overtreding over het zelfde vergrijp. Stel rasmussen zal nu bekennen dat hij in italie zat. En dan blijkt ineens dat hij in spanje zat. Dan heeft hij dus 3 keer gelogen over het zelfde vergrijp. Dat is toch niet 3 keer een overtreding waarom hij dus na 3 overtredingen geschorst moet worden? Das hetzelfde als je iemand in zn hart steekt met een mes .. en hij bloed dood, en je doet het nog 2 keer.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_51929963
COGNAC - Patrice Clerc, directeur van Tour-organisator ASO, heeft zaterdag het ontslag geëist van het bestuur van de internationale wielerunie UCI. Clerc vindt dat de hoogwaardigheidsbekleders niet daadkrachtig handelen in de strijd tegen doping.

De UCI-top mist duidelijkheid, transparantie en vooral professionaliteit, aldus Clerc. De ASO en UCI hebben al enige tijd onenigheid over de aanpak van doping. De Tour-organisatie verwijt de wielerunie onder meer getreuzel in het geval van Michael Rasmussen.

De Deen miste de afgelopen achttien maanden vier onaangekondigde dopingtests. De UCI deed daar niets mee omdat ze hem strafrechtelijk niet konden aanpakken. Rabobank haalde Rasmussen uiteindelijk uit de Tour nadat bleek dat hij had gelogen over zijn verblijfplaats tijdens de voorbereiding.

Imago

ASO en Tour-directeur Christian Prudhomme zijn van mening dat de UCI moedwillig het imago van de Tour heeft geschaad. "Er zijn twee mogelijkheden: of ze zijn onbekwaam of ze hebben ons expres willen beschadigen", aldus Prudhomme.

De Fransman voelt zich bovendien verraden omdat de UCI de informatie over de door Rasmussen gemiste testen pas halverwege de Tour bekendmaakte.

bron

Alleen ontslag geeist van het bestuur?
Ik dacht dat ze zouden breken met de UCI
Dit bericht is automatisch gegenereerd. U kunt hierop niet reageren.
  zondag 29 juli 2007 @ 11:27:11 #59
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_51930084
quote:
Op zondag 29 juli 2007 11:18 schreef Mr_Memory het volgende:
Alleen ontslag geeist van het bestuur?
Ik dacht dat ze zouden breken met de UCI
Dat is natuurlijk de volgende stap. De UCI zal wel zo koppig zijn om geen gehoor te geven aan de ASO.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  zondag 29 juli 2007 @ 11:42:09 #60
132605 kawotski
Il Dottore
pi_51930272
quote:
Op zondag 29 juli 2007 10:55 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Ah, denk jij op die manier? 'Hullie doen het ook nie!" Boehoehoe.

Integriteit, misschien?
tsss.. ik zeg toch niet dat ik Rasmussen goed praat. Grow up.
Ze willen dat de sport geloofwaardiger wordt, nee, dan moet je vooral op deze manier te werk gaan. 't enige wat ik zeg is dat je niet alleen de renner verwijten kunt maken, door deze eenzijdige manier van optreden los je het probleem zeker niet op.
Minister Cramer: "Milieuvervuiling mag zolang je maar betaalt."
Minister Cramer: "Mensheid in 2100 grotendeels verdwenen."
Minister Cramer: "In 2050 40% van alle dier- en plantensoorten uitgestorven."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')