abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 25 juli 2007 @ 14:50:52 #51
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_51818405
Maarten denkt dat Vino zelfmoord gaat plegen.
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
pi_51825518
Toen Herbert voor de zoveelste keer zei dat ze bovenop de streep zaten, voegde Maarten daar iets in de trant van 'we hebben ook op onze strepen gestaan' aan toe. Was wel mooi.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_51825891
Wat zei hij nou ook alweer over dat Rasmussen de streep nog ging kussen? Of was dat Herbert?
Everything will be okay in the end.
If it's not okay, it's not the end...
pi_51828591
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 18:11 schreef Cootz het volgende:
Wat zei hij nou ook alweer over dat Rasmussen de streep nog ging kussen? Of was dat Herbert?
Het viel me nogal tegen van een renner die bij zijn eerste etappezege in deze Tour.........tromgeroffel........niet overeind kwam uit het zadel en niet eens zijn stuur losliet.

Vandaag was uitbundig voor de maatstaven van deze man. Mocht ook wel natuurlijk..
Thus, what is of supreme importance in war is to attack the enemy's strategy. - SUN TZU
pi_51828734
Bij zijn eerste zege speelde er ook een heel ander belang natuurlijk, nu kon hij makkelijk nog drie tienden verspelen.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_51830139
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 17:59 schreef kevin6188 het volgende:
Toen Herbert voor de zoveelste keer zei dat ze bovenop de streep zaten, voegde Maarten daar iets in de trant van 'we hebben ook op onze strepen gestaan' aan toe. Was wel mooi.
Als een van de weinige omroepen zaten ze daar volgens mij, de belgen zaten heel ergens anders.
Clarkson: Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you.
pi_51830562
tourvindpost
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_51830645
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 20:25 schreef vw_caddy het volgende:

[..]

Als een van de weinige omroepen zaten ze daar volgens mij, de belgen zaten heel ergens anders.
Dat zei hij ook 37 keer inderdaad.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_51830785
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 20:42 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Dat zei hij ook 37 keer inderdaad.
Hehehe
Clarkson: Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you.
pi_51832559
"Hij gaat op de streep liggen om 'm te kussen ofzo.."
Everything will be okay in the end.
If it's not okay, it's not the end...
pi_51834432
Is Maarten super uitgebreid aan het vertellen over Contador en zijn snelheden op bepaalde bergen. En wat een toerist bijvoorbeeld voor snelheden ontwikkelt op zo'n klim. Klonk bijna wetenschappelijk, komt Herbie eraan met:

He Maarten, viel jou ook op dat 80% van alle huizen hier nieuw zijn?
"Ow, en betreffende PP: Iedereen weet toch dat dat een verbitterde piemel is, die alleen maar op anderen kan kankeren? Daarom is hij ook zo leuk. Zonder PP zou het leven maar saai zijn "
  woensdag 25 juli 2007 @ 23:51:02 #62
150897 ebeaydojraes
Gek Zijn Is Gezond (.nl)
pi_51838148
jemig.. net op radio 1
- "Was Ik Maar Een Dichter, Dan Kon Ik Dichter Bij Jou Zijn!"
- 'ye cannae change the laws of physics'
Licentie:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/nl/
  donderdag 26 juli 2007 @ 00:04:02 #63
65997 Oldbie
Proud to be South African!
pi_51847293
Benieuwd hoe ze vandaag weer zullen reageren....
Paan!
pi_51847604
Wat heeft Rasmussen lopen te linkeballen zeg
Clarkson: Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you.
pi_51848316
Toch, als Ducrot het heeft over doping, denk ik atijd rustig jongen jij hebt ook gebruikt.
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
  donderdag 26 juli 2007 @ 11:40:21 #67
65997 Oldbie
Proud to be South African!
pi_51848901
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 11:21 schreef maril het volgende:
Toch, als Ducrot het heeft over doping, denk ik atijd rustig jongen jij hebt ook gebruikt.
Daar gaat het toch niet om?
Als een ex-alcoholist praat over de gevaren van alcohol misbruik zeg je toch ook niet: "Hou je bek, je bent zelf een zuiplap geweest"?
pi_51849285
Het wordt vandaag niet anders dan andere dagen tijdens deze poppenkastvoorstelling. Ze gaan weer lekker zielig doen. Ze vertellen dat ze er geen zin meer in hebben maar uiteindelijk beseffen ze dat ze onder contract staan en eindigen met de zin DE TOUR (POPPENKASTVOORSTELLING) GAAT ALTIJD DOOR..........
  donderdag 26 juli 2007 @ 12:22:25 #69
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_51850158
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 11:40 schreef Oldbie het volgende:

[..]

Daar gaat het toch niet om?
Als een ex-alcoholist praat over de gevaren van alcohol misbruik zeg je toch ook niet: "Hou je bek, je bent zelf een zuiplap geweest"?
Nee maar je vindt het wel vaag als die ex-alcoholist het niet kan geloven dat er meer alcoholisten zijn
pi_51850854
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 12:22 schreef PLAE@ het volgende:

[..]

Nee maar je vindt het wel vaag als die ex-alcoholist het niet kan geloven dat er meer alcoholisten zijn
Dat dus.
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
pi_51850922
PS toevallig wordt dit besproken bij de kro site op teleks 316/318, ik heb altijd bij dat rubriek lekker lachen waar ze over vallen, en nog steeds, zielig.
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
  donderdag 26 juli 2007 @ 13:01:18 #72
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_51851186
Is Maarten al begonnen? Ik ben benieuwd wie er vandaag een standbeeld verdient. Blijven er niet veel meer over.
Wellicht kunnen Maarten en Herbert eens een statement maken, want als verslaggever voel je je denk ik ook aardig in je reet genaaid.
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
pi_51852567
Ik ben heel benieuwd naar wat Maarten vandaag te zeggen heeft. Naast Vino was Rasmussen toch wel zijn nieuwe held in de Tour en het voorbeeld van het nieuwe wielrennen...
Everything will be okay in the end.
If it's not okay, it's not the end...
  donderdag 26 juli 2007 @ 13:50:37 #74
65997 Oldbie
Proud to be South African!
pi_51852724
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 12:22 schreef PLAE@ het volgende:

[..]

Nee maar je vindt het wel vaag als die ex-alcoholist het niet kan geloven dat er meer alcoholisten zijn
Hij weet heel goed dat er meer dopinggebruikers zijn. Dat ontkent hij ook nooit. Hij is alleen verontwaardigd dat de mensen het nog doen.
Een ex-alcoholist kijkt ook niet met een grote glimlach naar andere mensen die hun leven verzuipen.
pi_51855010
"Misschien had 'ie wel een maitresse in Italie, en wilde hij dat niet verklikken"
Hoi.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')