abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 22:13:13 #151
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_52085758
now playing: (m-kay live)
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_52086772
Maar een uur gemist
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 23:20:43 #153
134192 DreamAway
beautiful noise
pi_52087659
now playing: Armada House cd 1
| ...After silence, music is the closest to translate the inexpressible... |
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 23:30:10 #154
67464 m-kay
Halloooo!
pi_52087946
Beter gaat jackson zo ff verder mixen! .
I look back and I'm amazed, that my thoughts were so clear and true, that three words went through my mind endlessly, repeating themselves like a broken record... you're so cool, you're so cool, you're so cool...
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 23:37:54 #155
67464 m-kay
Halloooo!
pi_52088145
Ome robert gaat verder op de stream. In de tussentijd even wat andere muziek...tot de techniek meewerkt. .

edit: en afgelopen .

[ Bericht 14% gewijzigd door m-kay op 04-08-2007 09:52:05 ]
I look back and I'm amazed, that my thoughts were so clear and true, that three words went through my mind endlessly, repeating themselves like a broken record... you're so cool, you're so cool, you're so cool...
  zaterdag 4 augustus 2007 @ 01:05:20 #156
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_52090110
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 23:20 schreef DreamAway het volgende:
now playing: Armada House cd 1
Ja, de tracklist maakt me wel blij dacht dat ik hem ook gekocht had maar dat blijkt niet zo te zijn. Ik koop hem dus nu maar even
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
  zaterdag 4 augustus 2007 @ 12:17:21 #157
105311 Xantra
Cinematographer
pi_52095070
ook problemen met bestellen van kaarten, bij mij staat steeds, er si een fout opgetreden..
[b]BRING ME THE OSCARS[/b]
Y. Mulder: 'Ja, we gaan nu Huntelaar met Van Basten vergelijken, zo goed was Van Basten niet!'
pi_52095732
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 12:17 schreef Xantra het volgende:
ook problemen met bestellen van kaarten, bij mij staat steeds, er si een fout opgetreden..
Ik kon ze via ticketservice prima bestellen. (Gaat over ISOS6 kaarten, neem ik aan?)
I look back and I'm amazed, that my thoughts were so clear and true, that three words went through my mind endlessly, repeating themselves like a broken record... you're so cool, you're so cool, you're so cool...
  zaterdag 4 augustus 2007 @ 13:04:48 #159
105311 Xantra
Cinematographer
pi_52095870
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 12:17 schreef Xantra het volgende:
ook problemen met bestellen van kaarten, bij mij staat steeds, er si een fout opgetreden..
het is gelukt
[b]BRING ME THE OSCARS[/b]
Y. Mulder: 'Ja, we gaan nu Huntelaar met Van Basten vergelijken, zo goed was Van Basten niet!'
pi_52116230
Hier ook 2 kaartjes besteld wordt weer gezellig

Gisteren op een heerlijk feestje geweest waar o.a. Eva Maria, Isis en Wouter de Moor stonden te draaien. Verre van trance, maar wat kan laatst-genoemde goeie platen draaien Misschien iets voor een volgende Apart in de Poema?
19 feb. - ? : Australie, Nieuw Zeeland en wie weet waar nog meer...
  maandag 6 augustus 2007 @ 12:15:26 #161
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_52136644
Armada @ the beach ... 10/10

Mijn god wat een heldenfeest was dit zeg, mede door het weer natuurlijk want dat was gewoon fantastisch. In het kort:

Pluspunten:
Blake Jarrel en zijn proghouse/ diepe progtrance sound
Matthew Dekay, doet gewoon zijn eigen ding ook op Armada feesten... blijft tof!
Eerste 1,5uur van Armin waren echt heel erg vet. Tijd geleden dat ik van trance zo genoten heb!
Zon, zon en zon
Toffe mensen ondanks weinig bekende voor mij, maar dat is wel lekker eigenlijk
Lekker de ruimte (tot armin dan)

Minpunten
5 euro voor een corona.... eerlijk is eerlijk, wel ijskoud
5 euro voor een hamburger en dat was het enige fatsoenlijke te eten daar
Armin laatste uur
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
  maandag 6 augustus 2007 @ 14:03:18 #162
67464 m-kay
Halloooo!
pi_52139464
Videoreport van Intuition summer event 2007: http://dancefoundation.nl/specials/ise2007/

Die stem van Galen! .
I look back and I'm amazed, that my thoughts were so clear and true, that three words went through my mind endlessly, repeating themselves like a broken record... you're so cool, you're so cool, you're so cool...
  maandag 6 augustus 2007 @ 14:10:16 #163
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_52139607
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 14:03 schreef m-kay het volgende:

Die stem van Galen! .


Cocky English, maar ook weer niet
  maandag 6 augustus 2007 @ 16:52:52 #164
134192 DreamAway
beautiful noise
pi_52143436
Jaaaa Armada was weer tofjes!

Ondanks dat we om half 2 al vertrokken waren uit Haarlem (wat normaal maar ong 15 minuutjes rijden is naar Bloemendaal) waren we pas 4 uur in zandvoort. ong 20 min lopen van Bloemendaal, want er was nergens een plekje te vinden om de auto te parkeren. En dat terwijl we juist zin hadden om eerst nog een paar uurtjes op het strand te vertoeven (bikini en al hadden we toch al aan!).

Na een lange strandtocht (waarin ik mn witte rokje nog moest wassen omdat de autostoel blijkbaar vies was ) kwamen we aan bij Vroeger. Het strand was ongelooflijk druk, maar Vroeger was nog lekker rustig. Teringbloedje heet en de muziek die naar mijn idee net een tikkeltje te hard stond...maar verder perfect. even de boel verkend, onder gnot van een te dure corona en een geweldige set van Mischa Daniels. Ondanks dat ik wist dat er een hoop bekenden zouden komen heb ik er toch niet zoveel gezien.
Leuk om heer jackson weer eens gezien te hebben en verder waren het de 'bekende' bekenden die om me heen dansten.

Had Blake gevraagd offie misschien zn remix van Breathe wilde draaien, maar hij kon het niet beloofde, eerlijk gezegd pastte het ook niet echt in z'n draaistijltje. zijn set vond ik helaas een beetje te diep en te proggy voor een zomers feestje. Je zag ook goed dat mensen in gingen zakken en ook ikzelf kreeg nu een beetje last van de hitte. Maar langzaamaan werd het beter en ging de boel toch een beetje los.
Matthew nam het al snel over en draaide stukken beter. Hele fijne platen, stuk voor stuk.
Herr van Buuren was inmiddels garriveerd en uiteraard werd het vooraan meteen 10 x zo druk en volgden er talloze fotografen die gezellig op mn blote voetjes gingen staan

Maar Armin begon echt aan een supergoede set. en er zat nog een moment in dat ik nooit van mn leven meer vergeet. Ik had in t request topic op t avb forum gevraagd of ie Paul Oakenfold - Southern Sun (Tiësto remix) wilde draaien, precies op het moment van zonsondergang.
En dat deed ie ook. Ik werd er helemaal stil van, keerde zo'n beetje in m'n eigen wereldje, werd gigantisch emotioneel en bij het laatste stuk van het nummer heb ik gewoon echt staan huilen. Ik weet niet waarom, maar het nummer betekend gewoon enorm veel voor me en het doet me aan heel veel dingen denken. En om het dan op dat moment te horen en die zon onder te zien gaan...het werd gewoon ff teveel. Tussendoor kwam er ook nog eens en helicopter boven Vroeger zweven, die langzaam rondjes draaide en steeds hoger ging vliegen...het was echt een magisch momentje voor me.
Armin draaide erna meteen Oceanic, ook al zo'n gevoelig nummer, dus ik jankte vrolijk nog ff door.

Gelukkig kwam ik daarna tot bedaring en met een heerlijk gratis raketje kon ik weer rustig losgaan.
De rest vd set was ook helemaal goed, een mashup van Sunhump en Touch me, Svd - Riff, From inside the speakers, Big Sky...allemaal goede platen. Ok, het zijn platen die je kan verwachten,maar dat maakt het niet minder mooi.

Toen Armin klaar was, begon Blake (ipv Matthew, blijkbaar hebben ze elkaar later afgewisseld ofzo) binnen aan een setje en klonk1983 uit de speakers. Dus even naar binnen, een paar nummers meegepakt en daarna lekker rustig buiten gaan zitten.

Om 12 uur werden we eruit gestuurd, dus de 20 minuten lange tocht naar de auto gemaakt en zuruck nach Hause. Vanochtend kwam ik er helaas achter dat ik mn portomonnee (met pinpas, rijbewijs en ov kaart) kwijt ben. Had em niet meegenomen naar het feest, maar juist achtin de kofferbak laten liggen in mijn tas, maar blijkbaar issie eruit gevallen toen ik er iets heb uitgepakt. Ik kan het niet anders verklaren, want dat ding is nergens te vinden. Dus na een hoop aangiftes, blokkeringen en bezoekjes aan het postkantoor, kan ik nu eindelijk beginnen met het uploaden van de foto's en filmpjes!
| ...After silence, music is the closest to translate the inexpressible... |
pi_52143825
Leuk om te horen dat het tof was gister! En zelfs jackson die zich vermaakt heeft, beterschap nog

Ik ben zelf net terug uit Noord-Amerika en ik ben wel weer klaar voor een feestje, kom maar op met die FFWD
"Kijk hem daar nu harken op z'n buitenblad met z'n mijnwerkersgezicht"
  maandag 6 augustus 2007 @ 17:10:18 #166
67464 m-kay
Halloooo!
pi_52143903
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 17:06 schreef hp22 het volgende:
Leuk om te horen dat het tof was gister! En zelfs jackson die zich vermaakt heeft, beterschap nog

Ik ben zelf net terug uit Noord-Amerika en ik ben wel weer klaar voor een feestje, kom maar op met die FFWD
Jippie de pippie! Feest a.s. zaterdag! .
I look back and I'm amazed, that my thoughts were so clear and true, that three words went through my mind endlessly, repeating themselves like a broken record... you're so cool, you're so cool, you're so cool...
  maandag 6 augustus 2007 @ 17:21:33 #167
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_52144215
Leuk verslag Daan.

Ik vond de set van Blake de beste van de avond... zo lekker diep en vooraan stonden mensen echt lekker te dansen hoor. Niet het losgaan wat je op een trancefeest ziet maar wel de hippe pasjes die je tegenkomt bij de minimal/tech-house/house feestje. Moddervette set mede doordat ik geen plaat kende.. Wat is er nou mooier dan dat een knaap geen plaat draait die je kent en aan het einde kom je erachter dat het een meester-set was (in mijn geval dus). Neemt niet weg dat "breathe" mij goed had gedaan .

Wat betreft Armin en die drukte heb je gelijk... is ook klote maar je stond zelf ook met je half lange haren bijna op zijn CDJ's dus wat dat betreft niet zeuren . Dat iedereen als een dolle foto's maakt en filmpjes begint te maken zou je ook niet moeten storen aangezien je dat zelf ook al jaren doet.
Bedoel ik niet als aanval maar dan denk ik.... ach, je doet het zelf ook. Heb er persoonlijk ook een ultieme hekel aan maar ik sta dan ook zelf niet zo achterlijk te doen
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_52145176
Lijkt me ook een geweldig moment met Southern Sun, en ja ik heb ook wel is staan janken bij een plaat (Beautiful Things) dus kan het me best voor stellen

En volgens mij begin ik de minimal-sound ook gewoon ontiegelijk releaxed te vinden overigens inclusief hippe pasjes
19 feb. - ? : Australie, Nieuw Zeeland en wie weet waar nog meer...
  maandag 6 augustus 2007 @ 19:06:01 #169
105311 Xantra
Cinematographer
pi_52146707
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 17:21 schreef jackson het volgende:


Wat betreft Armin en die drukte heb je gelijk... is ook klote maar je stond zelf ook met je half lange haren bijna op zijn CDJ's dus wat dat betreft niet zeuren . Dat iedereen als een dolle foto's maakt en filmpjes begint te maken zou je ook niet moeten storen aangezien je dat zelf ook al jaren doet.
Bedoel ik niet als aanval maar dan denk ik.... ach, je doet het zelf ook. Heb er persoonlijk ook een ultieme hekel aan maar ik sta dan ook zelf niet zo achterlijk te doen
heb het gevoel dat dat een aantal jaar geleden een stuk minder was, komt ook door die phones van tegenwoordig natuurlijk...
[b]BRING ME THE OSCARS[/b]
Y. Mulder: 'Ja, we gaan nu Huntelaar met Van Basten vergelijken, zo goed was Van Basten niet!'
  maandag 6 augustus 2007 @ 21:37:48 #170
134192 DreamAway
beautiful noise
  maandag 6 augustus 2007 @ 21:53:39 #171
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_52152208
quote:
Inderdaad, super mooi nummer
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
pi_52154910
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 12:15 schreef jackson het volgende:


Minpunten
5 euro voor een corona.... eerlijk is eerlijk, wel ijskoud
5 euro voor een hamburger en dat was het enige fatsoenlijke te eten daar
Armin laatste uur
Zucht, sinds wanneer zeur jij over geld...

Goeie reviews hier as usual! Ik doe een kleintje over Nature One, het Duitse jaarlijkse meerdaagse festival met dancemuziek voor iedereen:

Ook wij hadden lekker weer in Duitsland! Net iets te warm om je dagelijkse behoeften slaap te vatten in een tentje, maar slaap is sowieso overrated tijdens N1

Als inmiddels vaste Nature One ganger (volgend jaar vier ik m'n lustrum) is het altijd maar weer de vraag of het wederom het hoogtepunt van het jaar wordt! In mijn beleving is Sensation altijd 1 van de mooiste feesten van het jaar, maar Nature One is qua gevoel nog ieder jaar het tofste wat ik mee maak!

Ook dit jaar weer met een leuk stel op pad en qua meegenomen voorzieningen noem ik koelkasten, vriezer, tosti-ijzer, frituurpan, 2,4 kW geluidssysteem, 3 cdj-800's, 20 stoelen, 32m2 partytent, bbq, kilo's/liters vlees, bier, energydrink, soep en melk, en 6 dj's!

Na een ruim 3 uur durende reis zaten we, dankzij prima organisatiewerk, netjes opgebouwd en geinstalleerd donderdag vroeg in de avond aan de eerste pils en schalde de muziek uit de speakers! Aan een vrij drukke weg was het leuk om te zien hoeveel mensen voorbij kwamen dansen of gezellig mee kwamen doen in de tent! Van minimal tot hardcore, alles draaiden we en het werd gewaardeerd! Alhoewel de eerste ruzie natuurlijk al ontstaan was nadat we onze 2 aggregraten al loeiend naast het tentje van de duitse buren hadden geinstalleerd.

Na een superavond van alleen maar eigen muziek draaien, bier drinken en met voorbijgangers voetballen ging ik als laatste (wat een verrassing) ook maar eens wat uurtjes slaap proberen te pakken. Het was inmiddels 10u 's ochtends en twee vrienden van me werden al weer wakker om de draaitafels door de laten draaien. Inmiddels was de toon gezet door 15 uur non-stop het geluid op vol volume gehad te hebben. Gelukkig hadden we 100 liter benzine en diesel bij zeg!

Na 2,5 uur in de tent gelegen te hebben trok ik het echt niet meer. Het geluid went wel, maar de hitte dreef me letterlijk de tent uit. Opstaan dus maar weer en aan het tosti/bier ontbijt! Na een dagje brakken en van de zon genieten skip ik meteen maar door naar de avond. Inmiddels knalden de speakers (met o.a. het foute uurtje met muziek uit soundtracks, jaren 80, hollandstalig, hoorspelen enz.) 29 uur lang zonder een seconde stilte en werd het toch echt tijd om richting festivalterrein te gaan. De boel achterin de bus en omgekleed en wel met z'n duizenden vanaf de camping richting festival!

Aldaar heb ik genoten van o.a. Above & Beyond, Judge Jules, Paul van Dyk, Adam Beyer, Jeff Mills, Karotte, Alex M.O.R.P.H. vs Woody van Eyden, Jacek Sienkiewicz -live-. En hier en daar nog wat dj's gezien waarvan ik de naam niet meer weet! En dat was dus slechts de vrijdag

Bij terugkomst knalde de hardcore al weer snoeihard uit ons net afgekoelde systeem en probeerde ik door de 180bpm weer wat te slapen! Ditmaal iets langer dan de vorige keer omdat ik iets eerder in de tent lag. Rond een uur of 12 ging het eerste pilsje er weer in en werd er lekker gechilled op de camping. Hier en daar complimenten van bezoekers van onze tent werden uiteraard beloond door een pilsje van onze kant. Omdat dit verslag alweer afschrikwekkende vormen aanneemt zal ik jullie verhalen over een ingetikte autoruit, verzonnen one-liners, voetbalkunsten met duitsers, bbq-en op niveau, frikandellen gooien enz. enz. besparen en meteen doorschieten naar de zaterdagavond.

Al vroeg vertrok ik (gehuld in opgerolde spijkerbroek en op slippers) naar het festivalterrein omdat Menno de Jong om 20u voor Gatecrasher zou draaien. De laatste keer in de Poema vond ik z'n set inspiratieloos en vrij matig, maar deze keer vond ik het schitterend. Zeker omdat ik ook bijna niet meer in de trance zit klonk er maar weinig bekends voor me door de tent. Hier en daar wat bekende Intuitiongezichten gezien en de handjes gingen van begin tot eind goed omhoog bij de honderden bezoekers die al vroeg op het festival te vinden waren. Kyau & Albert kwamen tussendoor hun platentassen vast droppen en na Menno's set en 1,5 liter Mixery (helaas nog steeds niet in Nederland verkrijgbaar op feesten) vertrok ik net na ondergaande zon voldaan weer naar de camping om daar nog wat van de bbq mee te pikken en andere kleren aan te trekken.

Om half twaalf begon Sven Vath in Century Circus, dus we gingen vrij snel weer terug naar het festival. Na een fantastische set en het schitterende vuurwerk buiten (neem in je gedachten een vuurwerkshow van een willekeurig nederlands feest en vermenigvuldig dat met 10) vertrok ik naar de open air floor waar Carl Cox net begonnen was! Ook hier weer ontzettend genoten! Na CC was het de tijd voor publiekslieveling Armin van Buuren. Niets mis mee, goeie set! Ben z'n hele set gebleven en voorspelbare afsluiter the anthem maakte 't helemaal af! Hierna nog genoten van o.a. Christian Fischer, Gregor Tresher, Duderstadt, Vince, vaste afsluiter Dag en meer!

Dit jaar een uurtje korter, tot 9u, maar ik wist 't niet vol te houden. Iets na 8-en was ik gesloopt en ben ik richting camping gelopen. Daar waren m'n eerste makkers al op en ben ik in een hangmat gaan liggen waar ik helaas niet echt aan slapen toekwam. Vandaar dus dat de zondagavond en maandag in het teken stonden van revalideren, bijkomen en gezond eten en drinken

Nature One 2007
Pluspunten:
teveel om op te noemen

Minpunt:
spierpijn bij thuiskomst

Sorry voor dit lange verslag! Ik ben zo gelukkig en wilde dit delen met jullie !

Oeh, vergeet ik bijna m'n hoogtepunt van het weekend omdat ik dit tot het laatst wilde bewaren! Pet Duo Mijn god, had ze op Innercity ook al aan het werk gezien, maar dit stel ging op N1 toch weer een potje tekeer ook! Niet te zuinig, wilde er speciaal naartoe dus was er op tijd bij en helemaal vooraan staan knallen tussen meerdere nationaliteiten! Het was fantastisch! Hardtechno mag officieel aan m'n muzieksmaak toegevoegd worden nu! Op m'n hyves staat een kleine impressie van dit geweld! Over en sluiten
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 02:09:01 #173
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_52158083
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 23:27 schreef Tomaz het volgende:

[..]

Zucht, sinds wanneer zeur jij over geld...
Sinds wanneer post je veel te lange revieuws . Maar inderdaad ik heb stug 10 corona's op inderdaad

Nee, dikke shit.. ook mooi je sms dat je weer alleen N1 stond af te sluiten om half 8 smorgens. Iedereen naar de tering en Tom S volgas door... Kleine schande dat je het niet tot 9uur trok .

Het is flauw om te zeggen dat ik er volgend jaar bij ben (voor de niet insiders... dit roep ik al jaren )
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 02:13:41 #174
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_52158120
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 19:06 schreef Xantra het volgende:

[..]

heb het gevoel dat dat een aantal jaar geleden een stuk minder was, komt ook door die phones van tegenwoordig natuurlijk...
Is misschien gek maar ik heb nooit zo veel met die filmpjes. Matig beeld en vaak uberslecht geluid. Viel dit keer mee omdat je in een open ruimte staat.
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 11:04:24 #175
134192 DreamAway
beautiful noise
pi_52162152
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 02:13 schreef jackson het volgende:

[..]

Is misschien gek maar ik heb nooit zo veel met die filmpjes. Matig beeld en vaak uberslecht geluid. Viel dit keer mee omdat je in een open ruimte staat.
mijn camera doet het altijd nog wel goed, vooral qua geluid. Of het nou binnen of buiten is.
Was met die oude wel anders, maar deze sony is echt fantastisch! Kan de kwaliteit van het beeld ook wel hoger zetten, maar dan neemt het zo gigantisch veel ruimte in...

owja, mn portomonnee is weer terecht hij lag op het parkeerterrein, zoals ik al dacht

-edit- tof en laaaaaaaang verslag Tomaz! wie weet, volgend jaar n keertje N1 !

[ Bericht 3% gewijzigd door DreamAway op 07-08-2007 11:10:46 ]
| ...After silence, music is the closest to translate the inexpressible... |
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')