abonnement Unibet Coolblue
pi_51860371
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 17:50 schreef Lann555 het volgende:
Nu is Contador een prima renner, maar hij heeft de trui niet gewonnen en zijn ploeg heeft hem ook nooit moeten verdedigen. Het valt nu een beetje bij toeval in zijn schoot, dus er zal altijd een nare bijsmaak aan zitten ook voor hemzelf.
Het is net als in de echte wereld. Als je collega het zwaar heeft kruipt iedereen in zijn schulp en hoor je niemand meer. Als de wielrenners collegiaal waren hadden ze vandaag echt gestaakt en met zijn allen deze tour niet meer op de fietst gestapt. Nee, het is ieder voor zich in deze wereld. Als het erop aankomt staat iedereen alleen en kunnen de machthebbers/het systeem doen en laten wat ze willen. Zolang dat niet begrepen wordt zullen we altijd een speelbal blijven. Jammer. Weer een gemiste kans.
  donderdag 26 juli 2007 @ 17:55:06 #227
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_51860393
Jaja staken voor een pathologische leugenaar, het moet niet gekker worden. Je bent zeker er ook heilig van overtuigd dat Virenque niet met zijn vinger in de snoeppot heeft gezeten.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  donderdag 26 juli 2007 @ 17:55:07 #228
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_51860395
Waarom zouden ze solidair zijn met een dopingcontrole-ontduikende leugenaar?

Die het zichzelf allemaal zelf heeft aangedaan.

Dat "slachtoffer van het systeem"-gejank is ook erg triest aan het worden.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  donderdag 26 juli 2007 @ 17:56:13 #229
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_51860415
Mensen die nog serieus reageren op Eduard37
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
  donderdag 26 juli 2007 @ 17:56:31 #230
175900 Lann555
Spider Jerusalem
pi_51860424
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 17:54 schreef Eduard37 het volgende:

[..]

Het is net als in de echte wereld. Als je collega het zwaar heeft kruipt iedereen in zijn schulp en hoor je niemand meer. Als de wielrenners collegiaal waren hadden ze vandaag echt gestaakt en met zijn allen deze tour niet meer op de fietst gestapt. Nee, het is ieder voor zich in deze wereld. Als het erop aankomt staat iedereen alleen en kunnen de machthebbers/het systeem doen en laten wat ze willen. Zolang dat niet begrepen wordt zullen we altijd een speelbal blijven. Jammer. Weer een gemiste kans.


Als ik ooit een staatsgreep wil plegen weet ik wie ik als eerste recruteer. Maar je hebt wel gelijk
I hate it here
  donderdag 26 juli 2007 @ 17:57:06 #231
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_51860435
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 17:56 schreef -skippybal- het volgende:
Mensen die nog serieus reageren op Eduard37 [afbeelding]
Het is mijn hobby
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_51860449
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 17:55 schreef SaintOfKillers het volgende:
Waarom zouden ze solidair zijn met een dopingcontrole-ontduikende leugenaar?
Omdat ie voor een Nederlandse ploeg rijdt.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  donderdag 26 juli 2007 @ 17:59:01 #233
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_51860466
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 17:58 schreef methodmich het volgende:

[..]

Omdat ie voor een Nederlandse ploeg rijdt.
Reed.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  donderdag 26 juli 2007 @ 18:00:30 #234
175900 Lann555
Spider Jerusalem
pi_51860491
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 17:58 schreef methodmich het volgende:

[..]

Omdat ie voor een Nederlandse ploeg rijdt.
Omdat de feiten nog steeds niet geheel boven water zijn. Tis een rare situatie en zonder hard bewijs zullen er mensen zijn die Rasmussen het voordeel van de twijfel geven. En dat is hun goed recht
I hate it here
pi_51860524
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 18:00 schreef Lann555 het volgende:

[..]

Omdat de feiten nog steeds niet geheel boven water zijn. Tis een rare situatie en zonder hard bewijs zullen er mensen zijn die Rasmussen het voordeel van de twijfel geven. En dat is hun goed recht
Precies, anderen gaan van een ander scenario uit en vinden mijn mening daarom simpel of whatever. Beetje bekrompen maar ben er wel aan gewend. Degene die zijn kop boven het maaiveld uitsteken hebben het vaak zwaar te verduren.
  donderdag 26 juli 2007 @ 18:32:38 #236
81028 ScudRaket
Fanatiek nachtbaggeraar
pi_51861229
De Duitsers en Fransen zijn al flink aan de stoelpoten van Contador aan het zagen
Daarna Evans, Leipheimer etc. Net zolang totdat 1 van hen wint.
If it has a grass wicket, play cricket! (Nee, dit slaat niet op het spelletje!)
Lullo scrotum ejaculatio est.
Hattrick: Ladderzatsquad (208243)
pi_51861285
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 18:32 schreef ScudRaket het volgende:
De Duitsers en Fransen zijn al flink aan de stoelpoten van Contador aan het zagen
Daarna Evans, Leipheimer etc. Net zolang totdat 1 van hen wint.
Dan hebben ze nog veel te doen komende 3 a 4 dagen, daar de eerste Fransman Stéphane Goubert is die op de 27e plaats staat .
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_51861757
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 18:32 schreef ScudRaket het volgende:
De Duitsers en Fransen zijn al flink aan de stoelpoten van Contador aan het zagen
Daarna Evans, Leipheimer etc. Net zolang totdat 1 van hen wint.
en terrecht.. vind dit jochie ook nogal verdacht eigenlijk.
pi_51862764
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 18:53 schreef edgardavidsisgreat het volgende:

[..]

en terrecht.. vind dit jochie ook nogal verdacht eigenlijk.
Wielrennen is nooit schoon geweest en zal dat ook niet worden...
“ That was pretty fucking trippy... ”
Pulp Fiction
pi_51863324
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 17:46 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Hij was de eerste die ervan verdween, omdat hij kroongetuige werd en daardoor vervolging voorkwam.
Das dus BS als we de Spanjaarden moeten geloven. Fuentes zelf heeft gezegd Contador en Dean niet bij hem klant waren. Ik denk dat we dat verhaal eerder moeten gelvoen dan een stel Dutisers die in elk wissewasje een groot doping verhaal zien .
  donderdag 26 juli 2007 @ 19:41:34 #241
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_51863346
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 17:54 schreef Eduard37 het volgende:

[..]

Het is net als in de echte wereld. Als je collega het zwaar heeft kruipt iedereen in zijn schulp en hoor je niemand meer. Als de wielrenners collegiaal waren hadden ze vandaag echt gestaakt en met zijn allen deze tour niet meer op de fietst gestapt. Nee, het is ieder voor zich in deze wereld. Als het erop aankomt staat iedereen alleen en kunnen de machthebbers/het systeem doen en laten wat ze willen. Zolang dat niet begrepen wordt zullen we altijd een speelbal blijven. Jammer. Weer een gemiste kans.
precies én er mist dus ook een echte leider in het peleton die zoiets opzet. Er is geen solidariteit (behalve dan van Rasmussen z'n eigen teamgenoten).
pi_51863471
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 19:41 schreef Nyrem het volgende:

[..]

precies én er mist dus ook een echte leider in het peleton die zoiets opzet. Er is geen solidariteit (behalve dan van Rasmussen z'n eigen teamgenoten).
Ach kom iedereen vreest voor z'n eigen hachje . En daarbij, Moreni ging gisteren toch ook lekker staken.

Je kan geen grote leider zijn die ook clean is omdat je dan niet groot wordt
pi_51863942
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 19:40 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:

[..]

Das dus BS als we de Spanjaarden moeten geloven.
Maar die Spanjaarden geloof ik juist voor geen meter. Die zaak-Fuentes blijft erg schimmig, misschien omdat Nadal, Alonso en enkele Real Madrid spelers zijn genoemd en de Spaanse justitie zich er niet aan wil branden. Ik heb geen idee, maar totdat er meer duidelijkheid is blijf je deze verhalen krijgen.
pi_51865710
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 20:00 schreef Barnet_Bee het volgende:

[..]

Maar die Spanjaarden geloof ik juist voor geen meter. Die zaak-Fuentes blijft erg schimmig, misschien omdat Nadal, Alonso en enkele Real Madrid spelers zijn genoemd en de Spaanse justitie zich er niet aan wil branden. Ik heb geen idee, maar totdat er meer duidelijkheid is blijf je deze verhalen krijgen.
maar dat is het spaanse gerecht.

in contador zijn geval is het fuentes zelf die dat zei.

En hoe en waarom zou je die mens omkopen. (vrij was hij toch) en als ze hem omgekocht hadden hadden ze het zeker en vast met valv piti gedaan ipv contador die nog geen grote naam was toen.
pi_51886411
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 20:49 schreef flyck het volgende:

[..]

maar dat is het spaanse gerecht.

in contador zijn geval is het fuentes zelf die dat zei.

En hoe en waarom zou je die mens omkopen. (vrij was hij toch) en als ze hem omgekocht hadden hadden ze het zeker en vast met valv piti gedaan ipv contador die nog geen grote naam was toen.
Die Fuentes vertrouw ik voor geen meter (dus zijn woord ook niet), maar Contador zou (qua renner) wel de mooiste winnaar zijn van de Tour. Ik ben een enorme liefhebber van klimmers (Pantani was mijn grootste idool) en had daarom Rasmussen graag zien winnen. Het is lang geleden geweest dat ik zo van de Tour heb genoten als afgelopen weken. Dit is zo'n domper
pi_51893045
Ik hoop dat Contador hem wint puur omdat er eindelijk weer eens een klimmer wint in de tdf.
Voor de rest verdient hij hem eigenlijk niet, maar iig meer dan de nummers 2 en 3. Het is dan geen wieltjesklever zoals evans en leipheimer. Hij heeft een leuke acceleratie. Maar ballen en lef heeft hij totaal niet. Het is absoluut geen dirigent, en ik zie hem dat ook niet worden. En echt verstand heeft hij ook nog niet. Die uitstraling heeft hij absoluut niet. Maar feit is dat hij 1e staat en dus hem meer verdiend dan nummer 2
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_51893995
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 17:35 schreef sitting_elfling het volgende:
Ik hoop dat Contador hem wint puur omdat er eindelijk weer eens een klimmer wint in de tdf.
Voor de rest verdient hij hem eigenlijk niet, maar iig meer dan de nummers 2 en 3. Het is dan geen wieltjesklever zoals evans en leipheimer.
Wat moet Evans als anderen gewoon harder de berg op kunnen rijden? Je kan dan toch niet van hem verwachten dat hij even een demarrage plaatst, dat kan hij gewoon niet. En in zijn eigen specialiteit, het tijdrijden, kan hij zijn kracht niet rechtstreeks tonen ten opzichte van anderen. Ik vind niet dat je hem een wieltjesplakker kan noemen, hij kon gewoon niet harder fietsen in de bergen. Het is juist de zwakte van de klimmers dat ze Evans in hun eigen specialiteit slechts op een overbrugbare afstand kunnen rijden.
pi_51894373
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 17:35 schreef sitting_elfling het volgende:
Ik hoop dat Contador hem wint puur omdat er eindelijk weer eens een klimmer wint in de tdf.
Voor de rest verdient hij hem eigenlijk niet, maar iig meer dan de nummers 2 en 3. Het is dan geen wieltjesklever zoals evans en leipheimer. Hij heeft een leuke acceleratie. Maar ballen en lef heeft hij totaal niet. Het is absoluut geen dirigent, en ik zie hem dat ook niet worden. En echt verstand heeft hij ook nog niet. Die uitstraling heeft hij absoluut niet. Maar feit is dat hij 1e staat en dus hem meer verdiend dan nummer 2
Nou ja, welke van de kandidaat-Tourwinnaars hebben er wel persoonlijkheid en leiderschap?

Vino met zijn eigenzinnigheid misschien, maar die is er gedrogeerd uitgezet. En okay, renners als Simoni en Boogerd hebben ook persoonlijkheid, maar dat zijn geen kandidaat-Tourwinnaars (meer).

Dus ik vind dat je zoiets niet alleen op Contador hoeft te betrekken. Het is misschien een stille Castilliaan, maar hij rijdt ten minste nog leuk.
pi_51894449
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 18:09 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

Wat moet Evans als anderen gewoon harder de berg op kunnen rijden? Je kan dan toch niet van hem verwachten dat hij even een demarrage plaatst, dat kan hij gewoon niet. En in zijn eigen specialiteit, het tijdrijden, kan hij zijn kracht niet rechtstreeks tonen ten opzichte van anderen. Ik vind niet dat je hem een wieltjesplakker kan noemen, hij kon gewoon niet harder fietsen in de bergen. Het is juist de zwakte van de klimmers dat ze Evans in hun eigen specialiteit slechts op een overbrugbare afstand kunnen rijden.
hetzelfde voor leipheimer, maar die word nog altijd meer afgebroken(en die heeft zelfs nog aangevallen).
  zaterdag 28 juli 2007 @ 17:07:57 #250
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_51916032
Hij gaat het redden.
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')