abonnement Unibet Coolblue
  zondag 22 juli 2007 @ 02:03:35 #1
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_51709423


Vorige delen:
Go Ahead Eagles
GAE Topic #2: No One Should Go Where Eagles Dare
GAE topic #3 - Rood Geel. De kleuren van juweel.
GAE topic #4 - Rood Geel. De kleuren van juweel.
GAE topic #5 - Biet 'm in de rugge!
GAE Topic #6 - Fly like an Eagle!
GAE Topic #7 - Rood Geel is mooier dan Delfsblauw



Go Ahead in Deventer is een club die in het hele land tot de verbeelding spreekt. Het technisch verzorgde voetbal, het stadion met de authentieke voetbalsfeer en de rijke historie zorgen ervoor dat de club net even iets meer uitstraling heeft dan de gemiddelde club in de Gouden Gids Divisie. De Eagles (Vanaf 1 juli 1971 werd aan Go Ahead de toevoeging \\\"Eagles\\\" gehangen, naar een idee van trainer Barry Hughes) spelen al weer sinds 1996 op het op een na hoogste niveau in Nederland, maar bezetten desondanks de veertiende plaats op de ranglijst aller tijden van de eredivisie. In 1917, 1922, 1930 en 1933 kwam de kampioen van Nederland zelfs uit Deventer! Ook Europese wedstrijden zijn geen onbekend fenomeen voor de Deventer trots, al zal de huidige selectie er weinig van weten. In 1965 werd een tweetal wedstrijden tegen Celtic gespeeld in het toernooi om de Europa Cup II.

Beroemde spelers en trainers als Bert van Marwijk, Dick Schneider, René Eijkelkamp, Michel Boerebach, Marc Overmars, Harry Decheiver, Robert Maaskant, Bary Hughes, Henk ten Cate en Paul Bosvelt zijn het levende bewijs van het bestaansrecht van Go Ahead Eagles.

Go Ahead Eagles 2007/2008





Links
  • http://www.ga-eagles.nl - Officiële website Go Ahead Eagles
  • http://www.jupilerleague.nl - Officiële website Jupiler League.
  • http://www.kowet.nl

    GAE supporters op FOK!
    Kluupkluup
    Erasmusch
    -Vaduz-
    Freshthinking
    Sassie
    Martijn_fijn
    Messenga
    Sjander
    GeneraalUli
    jaspah
    eagle75
    HumbertoT
    Stanley_Climbfall
    Xurk
    Silver_Shark
  •   zondag 22 juli 2007 @ 02:08:00 #2
    125633 Martijn_fijn
    I geni s'incontrano
    pi_51709489
    De gebeurtenissen rond de wedstrijd tegen Ajax kan elders besproken worden

    Oefenduel Go Ahead - Ajax gestaakt na 30 minuten.
      zondag 22 juli 2007 @ 03:22:41 #3
    125633 Martijn_fijn
    I geni s'incontrano
    pi_51710399
    De TT verwijst naar een lied uit de oude doos

    refrain:
    Go ahead is niet te kraken, go ahead krijg je niet klein
    Wie ons ploegje in wil maken moet van goede huize zijn
    Wie ons ploegje in wil maken moet van goede huize zijn

    Al komen ook de ploegen uit het westen
    Met coentjes en met cruyffies, noem maar op
    We geven hier in Deventer de besten de voetbalkous geregeld op de kop
    We staan als 1 man achter rood en geel
    En we schreeuwen 's zondags met een schorre keel

    refrain

    We zullen voor de puntjes blijven knokken
    Al was 't alleen maar om de voetbaleer
    En mochten we een keer de match vergokken
    Het beste paard dat struikelt wel een keer
    Maar 1 maal lees je zeker in de krant
    Go ahead is kampioen van Nederland
      zondag 22 juli 2007 @ 12:17:25 #4
    108558 Messenga
    goeiendag wat een geheel!
    pi_51714063
    Rence van der Wal is een talentje?
    pi_51715791
    Zeker. Doet al geregeld mee met Oranje -19. Verder is het een snelle jongen die graag dribbelt. Heeft nog wel tijd nodig, krijgt hij vast wel van Snoei. Zeker gezien de aankopen zal hij toch wel moeten bewijzen dat hij niet vergeten moet worden.

    Dit topic graag relvrij voor een ieder die dat nog niet weet en daarover wil reageren. Daarover een deur verder graag.
    That's all folks!
      zondag 22 juli 2007 @ 15:32:48 #6
    65940 Xurk
    Burnside Deventer
    pi_51719507
    Ah, daar zijn we weer
    @Martijn_fijn: dat liedje ken ik niet, zal inderdaad wel oud zijn! De meeste liedjes die tussen 1997 en 2001 werden gezongen zou ik nog wel mee kunnen zingen denk ik

    Ik zat naar aanleiding van het oefenduel tegen Ajax [grote naam] te denken aan het oefenduel tegen Real Sociedad - toen nog een ploeg die in de subtop van Spanje meedraaide - die met "maar" 0 - 2 verloren werd, dat was mooi om bij te zijn, ook het applaus na afloop
    Zijn er eigenlijk nog meer memorabele oefenwedstrijden gespeeld de afgelopen jaren?
    pi_51733222
    Terug naar het voetbal en de club hier dan maar.

    Hierbij de rest van het oefenprogramma nog:
    quote:
    24-7 GA Eagles-Excelsior Terwolde 19.00 uur
    28-7 Sallands XI-GA Eagles Heeten 19.00 uur
    01-8 GA Eagles-SC Heerenveen Terwolde 19.00 uur
    04-8 Streekteam Olst/Wijhe-GA Eagles Olst 19.00 uur
    07-8 Streekteam Zutphen-GA Eagles Almen 19.00 uur
    Hopen dat de wedstrijd tegen Heerenveen op een positieve manier memorabel wordt.
    pi_51745128
    quote:
    Op zondag 22 juli 2007 15:32 schreef Xurk het volgende:
    Ah, daar zijn we weer
    @Martijn_fijn: dat liedje ken ik niet, zal inderdaad wel oud zijn! De meeste liedjes die tussen 1997 en 2001 werden gezongen zou ik nog wel mee kunnen zingen denk ik
    Die werd afgelopen seizoen altijd voor aanvang gedraaid. (in een nieuw jasje, nog niet lang geleden opgenomen heb ik het idee)
    That's all folks!
    pi_51799738
    Een nette 2-1 oefenzege op Excelsior. Doelpunten van Schotman en Platvoet (penalty).
    That's all folks!
      dinsdag 24 juli 2007 @ 22:41:14 #10
    46672 DarkShine
    Mijnstreek Oost
    pi_51800531
    quote:
    Op dinsdag 24 juli 2007 22:24 schreef -Vaduz- het volgende:
    Een nette 2-1 oefenzege op Excelsior. Doelpunten van Schotman en Platvoet (penalty).
    Altijd leuk van een Eredivisie club winnen ook al is het op oefencampagne.
    Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
    Planning:
    -
    pi_51801597
    quote:
    Op dinsdag 24 juli 2007 22:41 schreef DarkShine het volgende:

    [..]

    Altijd leuk van een Eredivisie club winnen ook al is het op oefencampagne.


    Ze speelden tegen Excelsior...
    De Graafschap - KV Mechelen - Tranmere Rovers
    pi_51802024
    quote:
    Op dinsdag 24 juli 2007 23:05 schreef vingerplant het volgende:

    [..]



    Ze speelden tegen Excelsior...
    Maar dat is ook dit seizoen wél een eredivisieclub. Zie bijv: http://www.sc-excelsior.nl/
    pi_51802219
    quote:
    Op dinsdag 24 juli 2007 23:17 schreef Sassie het volgende:

    [..]

    Maar dat is ook dit seizoen wél een eredivisieclub. Zie bijv: http://www.sc-excelsior.nl/
    Echt? Betekent dit dat wij niet degradatiekandidaat nummer 1 zijn? Geweldig

    Eagles trouwens ook , kom dit seizoen lekker weer langs.
    De Graafschap - KV Mechelen - Tranmere Rovers
      zondag 29 juli 2007 @ 16:50:06 #14
    82704 Silver_Shark
    Silver_shark
    pi_51936778
    Commissaris Frans Claessen (56) overleden
    Ten gevolge van een noodlottig ongeval is op vrijdag 27 juli Frans Claessen (56) overleden. Frans Claessen, die woonachtig was in Twello en in het dagelijks leven fiscalist was, maakte vanaf 2003 deel uit van de Raad van Commissarissen van Go Ahead Eagles en beheerde de portefeuille financiën.

    In deze functie speelde hij een belangrijke rol in het proces de club weer financieel gezond te maken. Daarnaast maakte Frans Claessen deel uit van de Eagles Galacommissie. Go Ahead Eagles is Frans Claessen veel dank verschuldigd.

    Voor aanvang van de oefenwedstrijd Go Ahead Eagles-SC Heerenveen, die op woensdag 1 augustus in Terwolde wordt gespeeld, zal een minuut stilte in acht worden genomen ter nagedachtenis aan Frans Claessen

    damnn R.I.P
    als ik er lekkere ruk aangeeft. Dan spuit ik zo een volwassen vent van zijn scooter.
    -geen browserverneukende links in je sig graag-
    pi_51950321
    Triest nieuws.

    R.I.P.
    That's all folks!
      woensdag 1 augustus 2007 @ 22:27:35 #16
    113712 Freshthinking
    Het kan áltijd decadenter
    pi_52030135
    Net terug uit Terwolde. Met 2-7 verloren van Heerenveen. Geen sterk slot van de voorbereiding, gelukkig is het een oefenwedstrijd. Overigens is de hier veelgeprezen Sjors Brugge ontevreden en staat open voor een vertrek.
    Let's go fucking Mental.
    pi_52034514
    De door mij veel geprezen Sjors. Ik snap hem wel, Snoei heeft het niet zo op hem helaas, waarschijnlijk vindt hij Sjors verdedigend te zwak. Hij gaat voor Oosthout/Schotman in combinatie met een ander. Of er nog interesse in hem is, geen idee. Terug naar de hoofdklasse is hoop ik nog geen optie.
    That's all folks!
    pi_52049247
    Dat kan nu ook niet meer, de deadline is al verstreken. Dus als hij dat al doet, mag ie pas in januari weer ballen. Lijkt me niet handig dan.
    ASWH, de trots van de regio
    www.thuisuiteten.nl
      donderdag 2 augustus 2007 @ 17:34:27 #19
    113712 Freshthinking
    Het kan áltijd decadenter
    pi_52050211
    quote:
    Op donderdag 2 augustus 2007 01:33 schreef -Vaduz- het volgende:
    De door mij veel geprezen Sjors. Ik snap hem wel, Snoei heeft het niet zo op hem helaas, waarschijnlijk vindt hij Sjors verdedigend te zwak. Hij gaat voor Oosthout/Schotman in combinatie met een ander. Of er nog interesse in hem is, geen idee. Terug naar de hoofdklasse is hoop ik nog geen optie.
    Ik zou het jammer vinden als Sjors weg gaat. Hij is destijds niet voor niets teruggehaald vanuit de amateurs en speelde dat seizoen bijzonder sterk. Klote voor hem dat Snoei het niet in hem ziet zitten. Om eerlijk te zijn vind ik Oosthout echt niet beter dan Sjors..
    Let's go fucking Mental.
    pi_52050328
    Och ja, die deadline. Oosthout ziet er imposanter uit, hij is verdedigend misschien iets sterker. Maar hij heeft niet de diepgang en fijne trap die Sjors wel heeft. Bij Ceriel is het alles een beetje, echte top-eigenschappen heeft hij wat mij betreft niet.
    That's all folks!
    pi_52136277
    tvptje
    pi_52136404
    Vrijdag
    Hoi.
    pi_52226965
    morgen Emmen thuis! ben benieuwd ga wel ff kijken!
    pi_52261128
    Vrije verkoop vanavond, ik ga ook maar eens een kijkje nemen in Deventer
    De Graafschap - KV Mechelen - Tranmere Rovers
    pi_52261698
    Ik pik m'n wedstrijden mee het komend seizoen, ik heb m'n scc niet verlengd. Wordt te moeilijk komend jaar met de vrijdagen.
    That's all folks!
    pi_52269142
    ik dacht dat dit een comp wedstrijd was.. geen oefenpot
    als ik er lekkere ruk aangeeft. Dan spuit ik zo een volwassen vent van zijn scooter.
    -geen browserverneukende links in je sig graag-
      vrijdag 10 augustus 2007 @ 22:39:34 #27
    46672 DarkShine
    Mijnstreek Oost
    pi_52271287
    Lekker om de competitie zo te beginnen!
    Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
    Planning:
    -
      vrijdag 10 augustus 2007 @ 23:07:06 #28
    113712 Freshthinking
    Het kan áltijd decadenter
    pi_52272119
    quote:
    Op maandag 6 augustus 2007 12:07 schreef pekel het volgende:
    Vrijdag
    Inderdaad, 6-0! Ik heb genoten van de Eagles vanavond. Dit spel belooft veel goeds voor het seizoen. Maar, laten we niet te optimistisch zijn en gewoon met beide voeten op de grond blijven staan. Van Dijk is een heerlijk voetballertje, evenals Smeekes, die wel wat wegheeft van een luipaard. Sluw, maar tegelijkertijd ontzettend snel! Go Ahead Eagles
    Let's go fucking Mental.
    pi_52273177
    quote:
    Op vrijdag 10 augustus 2007 22:39 schreef DarkShine het volgende:
    Lekker om de competitie zo te beginnen!
    Inderdaad!
    pi_52273336
    haha mijn gehandicapte broertje heeft een siezoen kaart
    Mijn Snape wat doe je !
    Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
    Asperger and proud !
    pi_52273380
    Fijn potje, leuk sfeertje. Ik heb genoten.
    De Graafschap - KV Mechelen - Tranmere Rovers
      zaterdag 11 augustus 2007 @ 00:19:22 #32
    125633 Martijn_fijn
    I geni s'incontrano
    pi_52273996
    Dit beloofd wat voor de rest van het seizoen.
      zaterdag 11 augustus 2007 @ 01:45:38 #33
    65940 Xurk
    Burnside Deventer
    pi_52275873
    Go Ahead Eagles bovenaan Dat ziet er zo mooi uit!
    Hopelijk lag de uitslag aan het niveau van GAE en niet zozeer aan die van Emmen
    pi_52276074
    Ik ben er niet geweest, was ik toch maar gaan gloryhunten.

    Smeekes begint zoals ik gehoopt had, hopelijk kan hij dit goed vasthouden.
    That's all folks!
    pi_52276320
    quote:
    Op maandag 6 augustus 2007 12:07 schreef pekel het volgende:
    Vrijdag
    pi_52276422
    Leuk aanvallend team. Chapeau.
    pi_52277930
    Lekker begin zo , eens zien of we dit seizoen minder wisselvallig presteren.
    pi_52279610
    hoppa 6-0 leuke wedstrijd!

    wat een kerel die smeekes.. loopt er bij als een gangster haha
    kvond ahahoui ook nog wel redelijk spelen en van dijk natuurlijk goed.. ars was ook sterk
    allemaal wel een voldoende
    pi_52281624
    Leuk voetbal legde GAE gisteren op de mat

    GAE is een gevaarlijke outsider voor de titel, leuk hoor. Liever GAE dan ADO of RKC.
      zaterdag 11 augustus 2007 @ 13:22:14 #40
    46672 DarkShine
    Mijnstreek Oost
    pi_52282281
    quote:
    Op zaterdag 11 augustus 2007 12:48 schreef Urquhart het volgende:
    Leuk voetbal legde GAE gisteren op de mat

    GAE is een gevaarlijke outsider voor de titel, leuk hoor. Liever GAE dan ADO of RKC.
    Als 't kan ADO & GAE.
    Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
    Planning:
    -
    pi_52282323
    quote:
    Op zaterdag 11 augustus 2007 09:08 schreef HumbertoT het volgende:
    Lekker begin zo , eens zien of we dit seizoen minder wisselvallig presteren.
    De winst zal met name in uitwedstrijden gepakt moeten worden, daar is vorig seizoen veel verloren gegaan.
    That's all folks!
    pi_52283088
    Stadion veilger maken? Begin eens met een goede boarding voor de B-side zou ik zeggen.
    pi_52283100
    quote:
    Op zaterdag 11 augustus 2007 14:01 schreef eagle75 het volgende:
    Stadion veilger maken? Begin eens met een goede boarding voor de B-side zou ik zeggen.
    pi_52284228
    Haha, ja die gingen mooi op hun bakkes .
    pi_52288493
    Zijn daar foto's van?
    That's all folks!
    pi_52288569
    zag het wel 3sec in beeld bij samenvattingen gisteravond bij tien
    als ik er lekkere ruk aangeeft. Dan spuit ik zo een volwassen vent van zijn scooter.
    -geen browserverneukende links in je sig graag-
    pi_52308189
    quote:
    Op zaterdag 11 augustus 2007 14:01 schreef eagle75 het volgende:
    Stadion veilger maken? Begin eens met een goede boarding voor de B-side zou ik zeggen.
    LOL ja. Zag het idd vrijdagavond op tv.


    Even weer naar het voetbal zelf: het lijkt me trouwens wel dat de concurrentie en de komende tegenstanders wel gewaarschuwd zullen zijn na de wedstrijd van vrijdag. Ben benieuwd naar hoe zij het gevaar willen gaan beteugelen en wat GAE er dan weer tegenover kan stellen.
    pi_52313419
    Ook al had ik een hekel aan die wannebee profvoetballers uit de jeugd van GAE op de middelbare school, ik zal mij met die 6-0 toch ff moeten melden

    *successupporter
    pi_52346805
    hm voor een tientje met de buscombi naar helmond.. das nog wel te doen..

      dinsdag 14 augustus 2007 @ 09:18:57 #50
    113712 Freshthinking
    Het kan áltijd decadenter
    pi_52351645
    quote:
    Op maandag 13 augustus 2007 23:21 schreef jaspah het volgende:
    hm voor een tientje met de buscombi naar helmond.. das nog wel te doen..

    Zeker, mooi gebaar van De Vroome en Overmars.

    'Helaas' zit ik dan in Thailand
    Let's go fucking Mental.
    pi_52378708
    hier nog een GAE fan (TVP)
    pi_52379173
    Wie, wat, wanneer, waarom?
    That's all folks!
    pi_52396622
    ha! we gaan metzen 8en naar helmond zondag!

    in totaal gaan er 300 man mee met 7 bussen
    pi_52411436
    Said Bakkati naar GA Eagles
    Go Ahead Eagles is woensdagavond laat tot overeenstemming gekomen met Said Bakkati. De 25-jarige rechtsback is afkomstig van ADO Den Haag, waar hij twee seizoenen speelde. Daarvoor was hij actief voor Heerenveen. Als de KNVB donderdag voor 12.00 uur het licht op groen zet, kan Bakkati zondag al debuteren tegen Helmond Sport. Hij tekent een contract voor twee seizoenen.

    opzich zie hem wel als een goeie versterking
    als ik er lekkere ruk aangeeft. Dan spuit ik zo een volwassen vent van zijn scooter.
    -geen browserverneukende links in je sig graag-
    pi_52411783
    niiice
    pi_52411919
    Wow, dat is een klasse aanwinst zeg.

    GAE heeft grootse plannen.
    That's all folks!
    pi_52411960
    Eerst zien dan geloven.
    pi_52411983
    Het staat al op de officiele website, of bedoel je dat niet?

    Waar haalt GAE het geld vandaan vraag je je dan af, FCDB streven ze wel voorbij Robbie.
    That's all folks!
    pi_52411991
    Ook daar geldt, Eerst zien dan geloven.
    pi_52412005
    Zie m'n edit Robbie.
    That's all folks!
    pi_52412100
    Ik bedoelde of het echt een aanwinst zal zijn, heb het nooit een geweldigie speler gevonden... Ik zou eerder denken dat hij op een zijspoor is geraakt. Ado laat hem natuurlijk ook niet zomaar gaan.. Heerenveen > ADO > GAE (steeds minder wedstrijden ook) maar misschien kan hij het bij GAE weer laten zien.

    Maar ze zijn leuk aan het bouwen en als ze zo doorgaan kan het nog wel eens iets worden... Maar om FCDB structureel voorbij te streven zal er nog wel wat moeten veranderen natuurlijk
    pi_52412169
    Ik vind de selectie van FCDB dit jaar veel minder geworden. Ik vind het top dat je er weer enorm achter gaat staan. Wie weet verrast de ploeg als goed collectief.

    Bakkati vind ik voor GG-begrippen een uitstekende speler. Hij kan goed bij een club mee in het rechterrijtje van de eredivisie. Verder heeft hij de aanvallende drang die bij de club past. Waarom ADO hem laat gaan weet ik eigenlijk niet, misschien hebben ze een andere goede optie voor die plek en was hij een dure klant.
    That's all folks!
    pi_52412353
    Dit jaar wel. Maar het gaat natuurlijk over langere termijn. Van FCDB weet je wel een beetje dat ze zomaar binnen een paar jaar kampioenkandidaat kunnen zijn. De afgelopen 10 jaar hebben we bijna altijd bovenkant eerste divisie of onderkant ere divisie gespeeld. GAE moet nog maar laten zien dat ze die lijn door kunnen zetten en continueren. Er komen is 1 maar er blijven is vaak nog moeilijker.
    pi_52414238
    Bakkati was in zijn Heerenveentijd een heerlijke rechtsback en een favoriet van de supporters. Natuurlijk was hij niet de beste, maar wel 100% bikkelen en inderdaad veel mee opkomen naar voren. Hij heeft zich goed ontwikkeld bij ons van jeugdspeler tot basisklant, ik denk dat ADO geen goede stap in zijn ontwikkeling was. Hopen dat hij de draad bij GAE weer kan oppakken.

    Leuk teampie hoor. Ik wil binnenkort eigenlijk eens naar de Adelaarshorst komen, met zoveel (oud)heerenveenspelers...
    pi_52428417
    bakkati kan ingezet worden zondag
    als ik er lekkere ruk aangeeft. Dan spuit ik zo een volwassen vent van zijn scooter.
    -geen browserverneukende links in je sig graag-
    pi_52428647
    Aha, Bakkati naar GAE.
    Leuke aankoop. Ik ken Said goed, vroeger nog mee op het pleintje in onze woonwijk mee lopen voetballen. Hij was een klein kereltje maar al enorm fel. Schopte menig enkel blauw. Met zijn dikke waggelreet.

    Ik hoop dat hij het goed gaat doen bij jullie. Hij zit toch een beetje in een neerwaartse spiraal de laatste tijd. Maar als Said in vorm is kan je hem er goed bij hebben.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_52428703
    Kan iemand mij vertellen of het gemakkelijk is om aan kaarten te komen?
      donderdag 16 augustus 2007 @ 18:08:13 #68
    67174 Dos37
    Come on Twente
    pi_52429076
    quote:
    Op donderdag 16 augustus 2007 17:54 schreef Utca het volgende:
    Kan iemand mij vertellen of het gemakkelijk is om aan kaarten te komen?
    Ja

    Vorig jaar gewoon kaart gekocht voor een wedstrijd bij ticketbox. Wel voor de korte kant achter de goal.

    Bij toppers en derby's weet ik het niet.
    Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
    Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
    [b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
    pi_52429679
    quote:
    Op donderdag 16 augustus 2007 17:54 schreef Utca het volgende:
    Kan iemand mij vertellen of het gemakkelijk is om aan kaarten te komen?
    Als het niet tegen Zwolle is moet het te doen zijn denk ik.
    pi_52429891
    Er zijn meer risicoduels, FCDB, AGOVV en nog wel een aantal meer (ADO lijkt me zo). Bij die wedstrijden is er geen vrije verkoop en kunnen enkel seizoenskaarthouders extra kaarten kopen.
    That's all folks!
    pi_52431447
    Dit seizoen wordt hopelijk een verademing vergeleken met de voorgaande drie jaren. Hopelijk kunnen we eindelijk weer eens meedoen om het kampioenschap (en zwolle eens vernederen).

    Ik zie trouwens dat we dit seizoen slechts met 1 buitenlander voetballen, nl Parnela, is volgens mij ook al in jaren niet meer voorgekomen.
      donderdag 16 augustus 2007 @ 19:43:58 #72
    65940 Xurk
    Burnside Deventer
    pi_52431600
    Nou ja, afgelopen seizoen was niet echt rampzalig toch? Eén van de hoogste eindklasseringen in de laatste jaren geloof ik?
    Maar inderdaad, meedoen helemaal bovenin zou prachtig zijn! En ik heb zo'n voorgevoel dat ze er ook toe in staat zijn
    pi_52431672
    Iedereen wil er weer bij horen.
    pi_52431677
    Klopt, maar vorig seizoen was af en toe ook schandalig slecht.
    pi_52431711
    quote:
    Op donderdag 16 augustus 2007 19:46 schreef TerroRobbie het volgende:
    Iedereen wil er weer bij horen.
    Tja dat zie je bij elke club, hoewel Go Ahead altijd wel een redelijk aantal bezoekers heeft getrokken, ook al stonden ze bijna onderaan.
    pi_52431997
    quote:
    Op donderdag 16 augustus 2007 18:32 schreef Blawh het volgende:

    [..]

    Als het niet tegen Zwolle is moet het te doen zijn denk ik.
    ADO en Zwolle hadden juist mijn interesse
    pi_52432756
    quote:
    Op donderdag 16 augustus 2007 18:41 schreef -Vaduz- het volgende:
    Er zijn meer risicoduels, FCDB, AGOVV en nog wel een aantal meer (ADO lijkt me zo). Bij die wedstrijden is er geen vrije verkoop en kunnen enkel seizoenskaarthouders extra kaarten kopen.
    Info omtrent kaartverkoop staat meestal ook wel van te voren op de site (alleen voor de eerstvolgende wedstrijd).


    Hietbij trouwens het hele programma:
    quote:
    Periode 1
    Vr 10 Aug GA Eagles - FC Emmen 6-0
    Zo 19 Aug Helmond Sport - GA Eagles
    Vr 24 Aug GA Eagles - Stv./Telstar
    Ma 27 Aug BV Veendam - GA Eagles
    Vr 31 Aug GA Eagles - AGOVV
    Vr 07 Sep RBC Roosendaal - GA Eagles

    Periode 2
    Vr 14 Sep FC Volendam - GA Eagles
    Ma 17 Sep GA Eagles - RKC Waalwijk
    Vr 21 Sep ADO Den Haag - GA Eagles
    Zo 30 Sep GA Eagles - FC Zwolle
    Vr 05 Okt GA Eagles - FC Dordrecht
    Vr 12 Okt Cambuur Leeuwarden - GA Eagles

    Periode 3
    Vr 19 Okt GA Eagles - FC Omniworld
    Vr 26 Okt HFC Haarlem - GA Eagles
    Vr 02 Nov GA Eagles - Fortuna Sittard
    Vr 09 Nov MVV - GA Eagles
    Vr 16 Nov FC Eindhoven - GA Eagles
    Vr 23 Nov GA Eagles - TOP Oss

    Periode 4
    Vr 30 Nov GA Eagles - FC Den Bosch
    Vr 07 Dec FC Emmen - GA Eagles
    Vr 14 Dec FC Dordrecht - GA Eagles
    Vr 21 Dec GA Eagles - Cambuur Leeuwarden
    Vr 11 Jan RKC Waalwijk - GA Eagles
    Vr 18 Jan GA Eagles - FC Volendam

    Periode 5
    Vr 25 Jan Fortuna Sittard - GA Eagles
    Vr 01 Feb GA Eagles - MVV
    Zo 10 Feb FC Zwolle - GA Eagles
    Zo 17 Feb GA Eagles - ADO Den Haag
    Vr 22 Feb FC Den Bosch - GA Eagles
    Vr 29 Feb GA Eagles - Helmond Sport

    Periode 6
    Vr 07 Mrt GA Eagles - FC Eindhoven
    Ma 10 Mrt TOP Oss - GA Eagles
    Vr 14 Mrt GA Eagles - RBC Roosendaal
    Zo 23 Mrt AGOVV - GA Eagles
    Zo 30 Mrt Stv./Telstar - GA Eagles
    Vr 04 Apr GA Eagles - BV Veendam

    Buiten strijd periodetitels
    Vr 11 Apr FC Omniworld - GA Eagles
    Vr 18 Apr GA Eagles - HFC Haarlem
    Bron: http://www.ga-eagles.nl/wedstrijd.php
    pi_52474818
    als je de 2e periode pakt word je kampioen
    pi_52474922
    quote:
    Op donderdag 16 augustus 2007 19:46 schreef TerroRobbie het volgende:
    Iedereen wil er weer bij horen.
    En dat is alleen maar mooi. Loon naar werken voor de mensen die veel tijd in de club steken.
    That's all folks!
    pi_52501813
    Beetje jammer dit
    pi_52501924
    Niet te kraken?
    HELMOND SPORT
    Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
    En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
    pi_52506739
    jeezus wat een dramaaatische wedstrijd.. pff superslecht voetbal.. niks geen inzet beleving strijd enz..
      zondag 19 augustus 2007 @ 18:46:09 #83
    46672 DarkShine
    Mijnstreek Oost
    pi_52506841
    En zo gooi je de mooie start geheel weg...
    Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
    Planning:
    -
    pi_52507507
    Weten we gelijk weer waar we staan
      zondag 19 augustus 2007 @ 20:29:31 #85
    125633 Martijn_fijn
    I geni s'incontrano
    pi_52509351
    Helmond uit, altijd lastig.
    pi_52509519
    Helmond staat er beter op dit jaar, dus echt onverwacht vind ik het ook niet. Maar als ik lees dat er geen inzet en beleving was vandaag dan is dat .
    That's all folks!
    pi_52621211
    Typisch verlies van punten
    pi_52625883
    quote:
    Op zondag 19 augustus 2007 20:29 schreef Martijn_fijn het volgende:
    Helmond uit, altijd lastig.
    Altijd toch?
    Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
    En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
    pi_52627176
    Morgen Telstar, dat is een lastige ploeg. Als ze maar niet in de counterval lopen.
    That's all folks!
      donderdag 23 augustus 2007 @ 20:44:13 #91
    65940 Xurk
    Burnside Deventer
    pi_52631424
    Laten we hopen dat ze niet weer zo wisselvallig zijn dit seizoen en dat vorige week een foutje was...
    pi_52635559
    Wie weet ga ik morgen wel naar Deventer, ligt eraan wat de dag gaat brengen aan freelanceklusjes.
    That's all folks!
      vrijdag 24 augustus 2007 @ 17:54:52 #93
    125633 Martijn_fijn
    I geni s'incontrano
    pi_52655823
    Vanavond Parnela weer terug in de basis.
    pi_52655907
    Aan degenen die gaan vanavond, een leuke avond gewenst (hoop ik).
    pi_52656525
    Ik ga niet, het paste niet goed in m'n schema vandaag. Op de winst!
    That's all folks!
    pi_52656644
    Een echte supporter gaat altijd .
    Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
    [b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
    Ray's Statshoekje - 2009/2010.
    pi_52659642
    Dat ben ik dan ook niet he.
    That's all folks!
    pi_52661488
    Ik weet niet of spoilers hier mogen, maar ..
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
    [b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
    Ray's Statshoekje - 2009/2010.
    pi_52665318
    Een goed begin is 't halve werk he .
      zaterdag 25 augustus 2007 @ 01:03:18 #100
    65940 Xurk
    Burnside Deventer
    pi_52667468
    Jammer
    pi_52671505
    quote:
    Op zaterdag 25 augustus 2007 01:03 schreef Xurk het volgende:
    Jammer
    pi_52672714
    Dit is gewoon dramatisch. Waar lag het aan, kunnen mensen die er geweest zijn dat zeggen? Op basis van de samenvatting durf ik dat niet te zeggen.
    That's all folks!
      zaterdag 25 augustus 2007 @ 12:43:37 #103
    176521 Grulez
    rasgroninger
    pi_52672952
    Hoe doet Dominique van Dijk het?
    pi_52673386
    quote:
    Op zondag 12 augustus 2007 21:32 schreef DeVinger het volgende:
    Ook al had ik een hekel aan die wannebee profvoetballers uit de jeugd van GAE op de middelbare school, ik zal mij met die 6-0 toch ff moeten melden

    *successupporter
    En ik bel alweer successupporter af
      zaterdag 25 augustus 2007 @ 13:30:44 #105
    65940 Xurk
    Burnside Deventer
    pi_52673789
    Pfff

    Ik vind het vervelend dat Emmen nu boven GAE staat, terwijl zij toch gedeklasseerd zijn door ons
    pi_52686556
    pff weer vroege kutgoal tegen.. loop je weer 90 min achter de feiten aan tevoetballen.. twas nie echt geweldig voetbal.. moet beter kunnen met deze spelers..
      maandag 27 augustus 2007 @ 22:04:44 #107
    125633 Martijn_fijn
    I geni s'incontrano
    pi_52739162
    Van 9 Veendammers winnen is ook een vak.
      maandag 27 augustus 2007 @ 22:27:06 #108
    65940 Xurk
    Burnside Deventer
    pi_52739675
    Ik begin er een beetje chagrijnig van te worden
      maandag 27 augustus 2007 @ 22:27:58 #109
    176521 Grulez
    rasgroninger
    pi_52739695
    BV Veendam ftw

    Had wel een beter seizoensopening van GAE verwacht.
      maandag 27 augustus 2007 @ 22:36:30 #110
    65940 Xurk
    Burnside Deventer
    pi_52739874
    Ik ook, voordat het seizoen begon had ik er echt een goed gevoel over en na de wedstrijd tegen Emmen al helemaal, maar dit is jammer. Ik had niet verwacht dat ze nu 12 punten zouden hebben, maar wel iets van zeven of acht... hopen dat ze hier niet in blijven hangen.
    pi_52740871
    De Heerenveenspelers moeten in de basis, dan komt alles goed.
    pi_52740929
    Eagles, het begon zo hoopvol....
    pi_52747365
    Lekker Snoei .
    pi_52852791
    Eindelijk weer eens winnen zo te zien.
    pi_52855731
    quote:
    Op dinsdag 28 augustus 2007 10:41 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
    Lekker Snoei .
    pi_52856578
    hèhè 4-0
    pi_52857349
    Maruanaya

    Eindelijk in de basis dus
    pi_52858285
    En je ziet het, gelijk winst en een doelpunt van hem. GAE stormde, in de samenvatting gezien dan, als vanouds.
    That's all folks!
    pi_52862956
    Nu hopen dat Snoei niet zo naief is om in de grotere uitwedstrijden ook met zoveel aanvallende mannen te spelen.
    pi_52862973
    4-0, eindelijk weer een beetje resultaat.
    pi_52864157
    quote:
    Op zaterdag 1 september 2007 10:36 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
    Nu hopen dat Snoei niet zo naief is om in de grotere uitwedstrijden ook met zoveel aanvallende mannen te spelen.
    Hij had z'n opstelling toch al aangepast van 4-2-4 naar 4-3-3? Van wat ik las was het spel trouwens ook niet echt denderend te noemen.
      zaterdag 1 september 2007 @ 12:59:00 #122
    65940 Xurk
    Burnside Deventer
    pi_52865440
    Hèhè

    Jammer dat ze niet echt mee hebben kunnen doen om de eerste periode, maar ze zijn wel [gedeeld] de productiefste ploeg qua doelpunten
    pi_52865498
    Zijn jullie een beetje tevreden over de prestaties van Said Bakkati?
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_52922821
    Hij is er nog maar net he, aanvallend was hij wel aardig bezig afgelopen vrijdag.
    That's all folks!
      vrijdag 7 september 2007 @ 22:17:06 #125
    65940 Xurk
    Burnside Deventer
    pi_53017380
    Goed bezig Eagles! Vooral van Dijk!

    Qua doelpunten staan ze gelijk met de koploper [4-1 verloren], helaas staan ze acht plaatsen lager nog... hopen dat daar verandering in komt
      zaterdag 8 september 2007 @ 02:29:06 #126
    125633 Martijn_fijn
    I geni s'incontrano
    pi_53022876
    Snoei is eindelijk wakker!

    In verhouding met de verloren wedstrijden stonden ze vandaag en tegen AGOVV veel verdedigender opgesteld. En zie: 4-0 en 2-0. Dat het ten koste gaat van spelers als Smeekers, moet dan maar. Zo doorgaan, en de weg naar boven is ingeslagen.
    pi_53191177
    En de weg naar beneden is weer gevonden
    pi_53191838
    pi_53194174
    Ongelofelijk hoe wisselvallig het is, vorig seizoen hadden ze in ieder geval nog 6-7 goede wedstrijden die met mindere wedstrijden werden afgewisseld.
    pi_53194271
    De samenvatting was niet om aan te zien, elke diepe bal en ze stonden voor Moeliker.
    That's all folks!
      zaterdag 15 september 2007 @ 12:51:26 #131
    125633 Martijn_fijn
    I geni s'incontrano
    pi_53194671
    Oei, Snoei. Ik moet de woorden van mijn vorige post weer terugnemen.
    pi_53216998
    quote:
    Op zaterdag 15 september 2007 12:28 schreef HumbertoT het volgende:
    vorig seizoen hadden ze in ieder geval nog 6-7 goede wedstrijden
    Die ene periode bedoel je?
    pi_53253390
    quote:
    Op zondag 16 september 2007 13:30 schreef Erasmusch het volgende:

    [..]

    Die ene periode bedoel je?
    Helaas wel zo'n beetje ja

    Het is te hopen dat, mocht het zo doorgaan, Snoei volgend jaar vertrokken is, een ontslag premie zal er wel niet in zitten.
    pi_53256502
    2-0
    pi_53257761
    Echt geen pijl op te trekken dat Go Ahead dit seizoen
    -je UI was te groot en daarom verwijderd-
    pi_53257816
    Strakke overwinning, zit deze lijn nu eens door GAE.
      maandag 17 september 2007 @ 22:54:55 #137
    65940 Xurk
    Burnside Deventer
    pi_53258408
    Wtf Had trouwens niet eens door dat er vanavond weer gespeeld werd, wat gaat het hard dit seizoen in de eerste divisie... wel een uitslag dat een sterk optreden doet vermoeden, tegen RKC!

    Ik voorspel dat GAE aan het eind van het seizoen 57 winstpunten en 57 verliespunten heeft
    pi_53259320
    Wel bemazzeld, maar mooi meegenomen!
    That's all folks!
      maandag 17 september 2007 @ 23:24:03 #139
    125633 Martijn_fijn
    I geni s'incontrano
    pi_53259339
    Verschil met de top van het klassement is nu nog slechts enkele punten. Een goede serie zou nu erg welkom zijn.
    pi_53259817
    quote:
    Op maandag 17 september 2007 22:35 schreef the_undertaker het volgende:
    Echt geen pijl op te trekken dat Go Ahead dit seizoen
    Behoorlijk wisselvallig inderdaad.
    Niet dat ze deze wedstrijd RKC echt van de mat speelden, maar uiteindelijk wel 2-0 winst inderdaad. Vrijdag was daarentegen een drama.
      dinsdag 18 september 2007 @ 09:22:14 #141
    113712 Freshthinking
    Het kan áltijd decadenter
    pi_53263642
    quote:
    Op maandag 17 september 2007 23:39 schreef Sassie het volgende:

    [..]

    Behoorlijk wisselvallig inderdaad.
    Niet dat ze deze wedstrijd RKC echt van de mat speelden, maar uiteindelijk wel 2-0 winst inderdaad. Vrijdag was daarentegen een drama.
    Komende vrijdag bij ADO hebben we ook wel een kans. Veel onrust daar en de prestaties van ADO zijn ook niet bepaald om over naar huis te schrijven...
    Let's go fucking Mental.
    pi_53367697
    Lijkt er inderdaad op dat de 3 puntjes meegenomen worden naar Deventer.
    pi_53390672
    Mooi
    pi_53391447
    Zeker, Ars is op z'n plek gezet. Snoei probeert wel om de ideale formatie op het veld te krijgen. Erg jammer van Doom, kost hem minstens een maand.
    That's all folks!
      zaterdag 22 september 2007 @ 22:07:05 #145
    176521 Grulez
    rasgroninger
    pi_53391575
    Dominique was goed?
    pi_53394303
    Belangrijke week komt dran
    pi_53394456
    quote:
    Op zaterdag 22 september 2007 23:39 schreef Erasmusch het volgende:
    Belangrijke week komt dran
    op een koopzondag + lapjesmarkt
    als ik er lekkere ruk aangeeft. Dan spuit ik zo een volwassen vent van zijn scooter.
    -geen browserverneukende links in je sig graag-
    pi_53394520
    Geen brocanterie?
      maandag 24 september 2007 @ 09:35:31 #149
    113712 Freshthinking
    Het kan áltijd decadenter
    pi_53424971
    quote:
    Op zaterdag 22 september 2007 23:47 schreef Erasmusch het volgende:
    Geen brocanterie?
    Wel Deventer Modestad spektakel ofzoiets
    Let's go fucking Mental.
    pi_53465338
    Vanavond maar eens zien of we dit keer wel kunnen winnen van Helmond Sport.
    pi_53466178
    Paar bekerrondjes zou wel leuk zijn.
    pi_53467057
    quote:
    Op dinsdag 25 september 2007 18:47 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
    Paar bekerrondjes zou wel leuk zijn.
    Tegen Roda thuis zijn altijd wel lekkere potjes
    pi_53472209
    Hehehehehe
    pi_53472300
    quote:
    Op dinsdag 25 september 2007 22:01 schreef Erasmusch het volgende:
    Hehehehehe
    0-1 in de laatste minuut ofzo?
    Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
    En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
    pi_53472526
    En op naar de derde ronde
    pi_53472527
    Doelpunt in blessuretijd ofzo? Iemand een idee?
    pi_53472600
    89e minuut staat op VI aangegeven.
    pi_53472662
    quote:
    Op dinsdag 25 september 2007 22:10 schreef HumbertoT het volgende:
    En op naar de derde ronde
    Zo'n wedstrijd tegen PSV zou wel weer mooi zijn.
    pi_53472694
    wtf, agovv stond afgelopen op teletekst maar ik zie nu 4-4 en verlenging. Tegen Lisse...
      dinsdag 25 september 2007 @ 22:16:09 #160
    73006 PaRaR
    Geboren en getogen
    pi_53472717
    Laatste minuut een goal zag ik op livescore. Tot zondag, heren!
    pi_53472790
    quote:
    Op dinsdag 25 september 2007 22:15 schreef HumbertoT het volgende:
    wtf, agovv stond afgelopen op teletekst maar ik zie nu 4-4 en verlenging. Tegen Lisse...
    pi_53472832
    quote:
    Op dinsdag 25 september 2007 22:16 schreef PaRaR het volgende:
    Laatste minuut een goal zag ik op livescore. Tot zondag, heren!
    Tot zondag en ik hoop dat jullie eindelijk eens vernederd worden in Deventer, hoewel 1-0 in de 90e minuut ook wel voldoening zal geven.

    Maar goed, die wedstrijden tegen jullie eindigen meestal in
    pi_53472872
    quote:
    Op dinsdag 25 september 2007 22:16 schreef PaRaR het volgende:
    Laatste minuut een goal zag ik op livescore. Tot zondag, heren!
    Gadverdagadver
    Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
    En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
    pi_53472984
    quote:
    Op dinsdag 25 september 2007 22:19 schreef Paaskonijn het volgende:

    [..]

    Gadverdagadver
    Bij gebrek aan een (ook maar iets actief) zwolle topic moet je toch ergens posten he. Maar goed, ik zie het eindelijk wel eens zonnig in met deze selectie.

    Ik gok op 3-0
      dinsdag 25 september 2007 @ 23:31:53 #165
    125633 Martijn_fijn
    I geni s'incontrano
    pi_53475402
    Netjes hoor.

    Wie speelde er nu op de positie van Dominique?
    pi_53532988
    whehe beker ook tegen olle!

    zou mooi zijn als we ze 2 keer pakken
    pi_53534418
    Ik had het al verwacht, dat Zwolle eruit zou rollen toen ze bezig waren met de ballen.

    Turk speelde wat vooruitgeschoven meen ik, Martijn.

    Sjors is trouwens vader geworden van een zoon, genaamd Thijs.
    That's all folks!
    pi_53547149

    Mogen ze bij die bekerronde nog wel een groter stukkie afsluiten rond die bouwput.
    pi_53547188
    Beter lezen Robbie
    pi_53547304
    Want jij weet natuurlijk best dat de hoeren op een ander plekkie zitten.
    Vraag me af hoe ze dat vanavond en morgen voor ogen hebben/willen handhaven...
    pi_53547554
    quote:
    Op vrijdag 28 september 2007 16:20 schreef Erasmusch het volgende:
    [afbeelding]
    Mogen ze bij die bekerronde nog wel een groter stukkie afsluiten rond die bouwput.
    Defineer supporter oom agent.
    Secrets never die. Only people.
      vrijdag 28 september 2007 @ 16:39:17 #174
    46672 DarkShine
    Mijnstreek Oost
    pi_53547651
    Succes in de beker, de reisjes Deventer waren, op 1x de uitslag na, meer dan geslaagd!
    Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
    Planning:
    -
    pi_53547707
    Wordt rustig dit weekend in de Joffer, Murphys, Tobbe, Luxor, Waagschaal etc op die manier
    pi_53590690


    Olle

    welkom in de hel van deventer!

    pi_53590799
    Mooi, beter kan niet natuurlijk.

    Doom weer uitgevallen trouwens?
    That's all folks!
      zondag 30 september 2007 @ 19:39:08 #178
    113712 Freshthinking
    Het kan áltijd decadenter
    pi_53597660
    Haha, olle. Lekker wedstrijdje, ook wat aardigheden op de tribunes
    Let's go fucking Mental.
    pi_53611982
    Lekkere wedstrijd van die Smeekes idd als je op die samenvatting afgaat:
    http://www.rtl.nl/(vm=/sp(...)ternet.wmv_plain.xml
    pi_53620807
    Lekkere wedstrijd, mooi resultaat
      maandag 1 oktober 2007 @ 17:26:46 #181
    125633 Martijn_fijn
    I geni s'incontrano
    pi_53621642
    En alsof dat niet genoeg is, ook nog een mooie gedeelde 2e plaats op de ranglijst.
      maandag 1 oktober 2007 @ 17:34:38 #182
    176521 Grulez
    rasgroninger
    pi_53621827




    Hoe gaat het trouwens met deze held?
    pi_53622882
    Weer een hamstring blessure, dus die al er bij de wedstrijden in de komende 4 weken wel niet bij zijn.
    pi_53623471
    Damn, ik vond het al verbazingwekkend hoe snel hij weer terug was.
    That's all folks!
    pi_53625487



    .
    - link verwijderd. niet terugplaatsen! -
    pi_53627352
    Vrijdag mogen wij weer langskomen Vorig seizoen zouden ze geen bussen kunnen regelen, dit seizoen komen er maar vier bussen omdat er niet meer stewards zouden zijn om ons te begeleiden. Wederom een kutsmoes en ben benieuwd of we nu wel er komen.
    pi_53634542
    Heb je dit keer wel een kaartje kunnen regelen?
    pi_53635665
    Prachtdoek weer zeg.
    That's all folks!
    pi_53636065
    Als Smeekes nog een paar keer zo speelt is hij mischien met de winterstop al weg.
    pi_53636231
    Die gast blijft wisselvallig, houdt hij dit een seizoen vol dan wordt het wellicht anders.
    That's all folks!
    pi_53636377
    quote:
    Op dinsdag 2 oktober 2007 09:53 schreef HumbertoT het volgende:
    Heb je dit keer wel een kaartje kunnen regelen?
    Net als vorig jaar bus 1. Was vorig jaar prima, naast -Vaduz-, maar het uitvak is toch een stukje veiliger voor me denk ik.
    pi_53636520
    Türk was vroeger op school schier onverslaanbaar zodra hij de bal had, hoe doet hij het bij de Eagles?
    pi_53636531
    Ach joh, je bent zo'n lieve jongen.
    That's all folks!
      dinsdag 2 oktober 2007 @ 14:44:22 #194
    65940 Xurk
    Burnside Deventer
    pi_53640955
    quote:
    Op maandag 1 oktober 2007 11:12 schreef Erasmusch het volgende:
    Lekkere wedstrijd van die Smeekes idd als je op die samenvatting afgaat:
    link
    Thanks hiervoor! Ik ging zondag tot vanmiddag naar Engeland, dus heb er niets van meegekregen... een fantastisch resultaat natuurlijk en zo te zien dik verdiend Altijd mooi, overwinningen op Zwolle, jammer dat ik er zo weinig heb meegemaakt!
    pi_53731984
    1-2
    pi_53737242
    quote:
    Op dinsdag 2 oktober 2007 11:32 schreef -Vaduz- het volgende:
    Ach joh, je bent zo'n lieve jongen.


    Heb me vandaag ook niet voorbeeldig gedragen

    Volgend seizoen tegen elkaar in de eredivisie spelen lijkt me mooi. Blijft toch (dat ik het uit m'n bek krijg..........) een mooie club, dat GAE.
    pi_53738366
    Whehe, goed zo DRD, dat laatste. Verder lekker verbaal aan het klooien geweest met de harde Eagleskern?
    That's all folks!
    pi_53779992
    quote:
    Op vrijdag 5 oktober 2007 22:14 schreef Urquhart het volgende:
    1-2
    Tja als je de kansen niet maakt krijg je op een gegeven moment wel het deksel op de neus...

    Volgens De Stentor was 'de pijp leeg' overigens: http://www.destentor.nl/s(...)t/article1975202.ece
    pi_53790471
    Hoe heette die lange blonde laatste man ook weer van een jaa of 8 geleden?
      maandag 8 oktober 2007 @ 18:33:30 #200
    65940 Xurk
    Burnside Deventer
    pi_53795882
    Je bedoelt niet Michel Boerebach?
    pi_53796852
    Ben dr al uit, Mark Wiggers was het
    pi_53911703
    3e plek weer! mooimooi

    volgende periode op papier 10 keer makkelijker dan de vorige.. dus laten we het hopen!
    pi_53929331
    Rence een hele tijd out, geen fijn moment in zijn carriere.

    Knappe overwinning in Leeuwarden, het zag er weer eens solide uit achterin. Gelukkig.
    That's all folks!
    pi_53937463
    Mooi ja, alleen jammer van vorige week wat dat betreft. Maar RKC is wmb ook wel de periodetitel gegund.
    Hopelijk blijft het de komende periode ook lekker lopen in Deventer.
    pi_53937539
    Ten Cate wilde na zijn trainerscarriere wel iets voor GAE gaan doen. Pro deo.
    pi_53945083
    Om zn investering veilig te stellen zeker
    pi_54046637
    hop! weer 3 punten! had wel wat meer verwacht tegen omniworld maarja

    volgende week haarlem pakken en dan op weg naar de periode!
    pi_54049975
    Omniworld is best lastig, fijn om die punten te pakken.
    That's all folks!
      vrijdag 26 oktober 2007 @ 23:37:54 #209
    194261 Boyce
    Smile, tomorrow will be worse
    pi_54193020
    En weer drie punten voor de titelkandidaat.
    pi_54193322
    Ze staan nu in de regio waar ze horen, prachtige reeks.
    pi_54193360
    Ben ik met m'n zus eens.
    That's all folks!
      zaterdag 27 oktober 2007 @ 00:02:44 #212
    194261 Boyce
    Smile, tomorrow will be worse
    pi_54193568
    Wel enigzins geluk dat de keep van Haarlem zo'n domme fout maakt natuurlijk.
    pi_54193757
    Uiteraard, maar mooi meegenomen. Wat een dollemansactie van Ponk.
    That's all folks!
    pi_54194531
    Snoei lijkt het nu ook in de uitwedstrijden goed te hebben staan.
    pi_54197290
    Weer 3 punten inderdaad, mooi meegenomen.
    pi_54198960
    quote:
    Op vrijdag 26 oktober 2007 23:52 schreef -Vaduz- het volgende:
    Ben ik met m'n zus eens.
    Ze begint een echte voetballiefhebster te worden!
    ASWH, de trots van de regio
    www.thuisuiteten.nl
    pi_54199183
    Ja, ik sta er ook van te kijken.
    That's all folks!
      zaterdag 27 oktober 2007 @ 16:07:41 #218
    65940 Xurk
    Burnside Deventer
    pi_54202762
    Wow, de laatste paar weken echt lekker In plaats van om-en-om een overwinning en dan een nederlaag, zoals gedurende de eerste 9 a tien wedstrijden!
    Ik hoop dat ze dit in ieder geval nog de rest van de periode volhouden, om de play-offs alvast zeker te stellen. Maar een eindklassering in de top 5 van het linkerrijtje zou ook zeer welkom zijn, ik kan me bijna niet herinneren hoe lang geleden dat alweer niet is!
    pi_54205646
    Volgens mij hebben ze dat nog niet gehaald sinds de degradatie.
    pi_54206240
    Zo hoog zijn ze zelfs de laatste dertig jaar nog nooit geeindigt in de eerste Divisie:
    http://nl.wikipedia.org/wiki/Afbeelding:GAE_30_jaar.jpg
      zaterdag 27 oktober 2007 @ 19:40:54 #221
    65940 Xurk
    Burnside Deventer
    pi_54206551
    Verrek ja, ik zat heel de tijd met de gedachte in mijn hoofd dat zij in het eerste seizoen eerste divisie na de vorige degradatie vierde of vijfde geworden waren, maar het was dus zesde. Ze draaiden dat seizoen geloof ik wel lang mee in de top 3.
      zondag 28 oktober 2007 @ 22:09:23 #222
    163306 Neerio
    is aan het zijn
    pi_54232535
    eagles zijn goed bezig
    My favorite thing about the Internet is that you get to go into the private world of real creeps without having to smell them.
    pi_54271430
    Vanavond helaas niet
    pi_54271546
    pi_54282714
    Hoor je in de samenvatting dat er flauwtjes wordt gespeeld. Nou, dat hoort gewoon niet bij deze ploeg.
    That's all folks!
    pi_54320735
    Niet gezien dinsdagavond, maar blijkbaar ook niks gemist dus. :s
      vrijdag 2 november 2007 @ 22:04:35 #227
    65940 Xurk
    Burnside Deventer
    pi_54326923
    Whaa, te vet Ik was al helemaal chagrijnig aan het worden hoe dichterbij het einde van de wedstrijd kwam, maar:

    Go Ahead Eagles - Fortuna Sittard 2 -1
    '34 0 - 1 Olondo
    '90+4 1 - 1 Ars
    '90+5 2 - 1 Ax

    pi_54327024
    'Miraculeuze ontsnapping Go Ahead' op TT 801 is niets te veel gezegd inderdaad
    De Sahara is zonder meer erg droog.
    pi_54327063
    quote:
    Op zaterdag 27 oktober 2007 19:40 schreef Xurk het volgende:
    Verrek ja, ik zat heel de tijd met de gedachte in mijn hoofd dat zij in het eerste seizoen eerste divisie na de vorige degradatie vierde of vijfde geworden waren, maar het was dus zesde. Ze draaiden dat seizoen geloof ik wel lang mee in de top 3.
    Wel een geweldige nacompetitie gespeeld toen. Ik ben er alle wedstrijden geweest destijds, inclusief de mogelijk beslissende tegen NEC. Dik 15000 man in de oude Goffert en daar met 37 bussen heen. 5 van de 6 wedstrijden winnen maar toch niet promoveren; is volgens mij ook verder nooit gebeurd. NEC deed precies hetzelfde maar had geluk dat het dik mocht winnen van het al uitgeschakelde VVV en bleef er op doelsaldo in

    Dat van vanavond is natuurlijk ook helemaal geweldig
    De Graafschap - KV Mechelen - Tranmere Rovers
    pi_54327182
    haha lekkere punten hoor

    volgende week winnen en de periode is al bijna binnen!
    pi_54327296
    Dat wordt gezellig jongens volgende week hier in Maastricht
      vrijdag 2 november 2007 @ 23:03:52 #232
    65940 Xurk
    Burnside Deventer
    pi_54328349
    Nu de samenvatting op RTL7 aan het kijken, dit moet ik zien
    quote:
    Op vrijdag 2 november 2007 22:10 schreef vingerplant het volgende:
    Wel een geweldige nacompetitie gespeeld toen. Ik ben er alle wedstrijden geweest destijds, inclusief de mogelijk beslissende tegen NEC. Dik 15000 man in de oude Goffert en daar met 37 bussen heen. 5 van de 6 wedstrijden winnen maar toch niet promoveren; is volgens mij ook verder nooit gebeurd. NEC deed precies hetzelfde maar had geluk dat het dik mocht winnen van het al uitgeschakelde VVV en bleef er op doelsaldo in
    Inderdaad, dat was zó kut toen... ze wonnen de eerste wedstrijd geloof ik met 2-1 van NEC, maar de beslissende wedstrijd verloren ze met 3-0
    pi_54328637
    Loon naar werken!

    Ook klasse van de scheidsrechter, waren er maar meer zo consequent als het om bijtellen van tijd bij tijdrekken gaat.
    That's all folks!
    pi_54328659
    quote:
    Op vrijdag 2 november 2007 23:03 schreef Xurk het volgende:
    Nu de samenvatting op RTL7 aan het kijken, dit moet ik zien
    Ja die was enerverend ja, vooral op het einde natuurlijk.
    En de reacties achteraf natuurlijk, ook altijd vermakelijk (vooral als jij de winnende partij bent )

    Ook mooi die blijdschap na de 2-1: Ax die op Moeliker afrent, de technische staf die elkaar in de armen valt.


    Even nog een paar andere linkjes:
    Petitie tegen wangedrag 'supporters' (mede nav wat er afgelopen week in Zwolle gebeurde)
    Interview met Robbert Maruanaya

    [ Bericht 11% gewijzigd door Sassie op 02-11-2007 23:33:16 ]
    pi_54333928
    Wat een ontknoping Maar wel verdiend.
    pi_54458263
    Zo voor het eerst in dik drie kwart jaar weer eens in de Aderlaarshorst geweest afgelopen vrijdag. Gelijk een memorabele wedstrijd gezien, wat een feest op het eind

    Komende december maar een halve seizoens kaart halen als het dan nog mogelijk is.
    pi_54458820
    Leuk dat de eagles het goed doen Hopen op een (realistische) terugkeer in de Eredivisie. De achterban (en het achterland) is groot genoeg. Tenminste een club met historie
    Bloed, zweet en tranen!
    pi_54470504
    quote:
    Op donderdag 8 november 2007 16:26 schreef HumbertoT het volgende:
    Zo voor het eerst in dik drie kwart jaar weer eens in de Aderlaarshorst geweest afgelopen vrijdag. Gelijk een memorabele wedstrijd gezien, wat een feest op het eind

    Komende december maar een halve seizoens kaart halen als het dan nog mogelijk is.
    Kan nu toch al?
    pi_54474553
    Ik ben nu helaas nog niet in de gelegenheid, dus hopelijk zijn ze in december niet uitverkocht.
    pi_54485430
    Trouwens positief nieuws over de financieën:
    http://www.destentor.nl/d(...)s-voor-GA-Eagles.ece

    4 ton winst geboekt, goed bezig dus.
    pi_54485513
    Vanavond moet het gebeuren.
    pi_54492621
    quote:
    Op vrijdag 9 november 2007 17:06 schreef Urquhart het volgende:
    Vanavond moet het gebeuren.
    En het is gebeurd, 1-0 winst!
    - link verwijderd. niet terugplaatsen! -
    pi_54493175
    lekker hoor 1-0

    ahahouii 11e min

    rkc speelt gelijk dus 2 punt achter op de koploper en bovenaanin de periode!



    volgende wek naar eindhoveuh!
    pi_54493427
    Gunstig dat GAE op periodekoers is. Traditiegetrouw verliest de club die de periode binnenhaalt de eerstvolgende wedstrijd.
      vrijdag 9 november 2007 @ 23:26:24 #246
    46672 DarkShine
    Mijnstreek Oost
    pi_54494878
    Tradities zijn er om gebroken te worden.
    Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
    Planning:
    -
    pi_54495061
    Over 2 weken weten we het zeker:
    quote:
    Vr 16 Nov FC Eindhoven - GA Eagles
    Vr 23 Nov GA Eagles - TOP Oss

    Maar iig een mooie avond met een mooie uitslag.
      zaterdag 10 november 2007 @ 00:13:28 #248
    125633 Martijn_fijn
    I geni s'incontrano
    pi_54496038
    quote:
    Op vrijdag 9 november 2007 23:32 schreef Sassie het volgende:
    Over 2 weken weten we het zeker:
    [..]

    Maar iig een mooie avond met een mooie uitslag.
    Dan moeten gewoon zes punten kunnen zijn met deze vorm, en dan wil ik wel eens zien of RKC kan volgen.

    Go Eagles
      zaterdag 10 november 2007 @ 03:54:53 #249
    65940 Xurk
    Burnside Deventer
    pi_54498957
    Geweldig! Ik had het niet perse verwacht aangezien MVV ook goed op dreef was en GAE af en toe nog wisselvallig presteert, maar dit is gewoon hartstikke mooi En nu ook gewoon pakken die periodetitel en daarna kijken wat er kan gebeuren met het oog op de overall ranglijst
    pi_54500780
    Waren er nou nog supporters mee?
    pi_54502315
    quote:
    Op zaterdag 10 november 2007 10:57 schreef Erasmusch het volgende:
    Waren er nou nog supporters mee?

    Jannie waarschijnlijk?
    - link verwijderd. niet terugplaatsen! -
    pi_54585181
    Oosthout verlengt

    http://www.ga-eagles.nl/news_verhaal.php?show=1299
    Lang rijtje als je dat zo bekijkt...
      dinsdag 13 november 2007 @ 22:11:52 #253
    113712 Freshthinking
    Het kan áltijd decadenter
    pi_54587384
    quote:
    Op dinsdag 13 november 2007 20:52 schreef Erasmusch het volgende:
    Oosthout verlengt

    http://www.ga-eagles.nl/news_verhaal.php?show=1299
    Lang rijtje als je dat zo bekijkt...
    Hehe, ja. Al worden sommige incidenten zwaar overtrokken en kloppen ze niet allemaal. In Den Bosch was er bijvoorbeeld vóór de wedstrijd een confro, en niet achteraf zoals op de site beweerd wordt.
    Let's go fucking Mental.
    pi_54595257
    quote:
    Op dinsdag 13 november 2007 22:11 schreef Freshthinking het volgende:

    [..]

    Hehe, ja. Al worden sommige incidenten zwaar overtrokken en kloppen ze niet allemaal. In Den Bosch was er bijvoorbeeld vóór de wedstrijd een confro, en niet achteraf zoals op de site beweerd wordt.
    Die wedstrijd staat er niet eens bij.
    pi_54595743
    quote:
    Op woensdag 14 november 2007 10:25 schreef TerroRobbie het volgende:

    [..]

    Die wedstrijd staat er niet eens bij.
    02/02/07: GA Eagles-FC Den Bosch: Forse incidenten na afloop van GA Eagles-FC Den Bosch. Politie houdt diverse personen aan.

    Of bedoelde je een andere wedstrijd?
    pi_54596687
    Dat was inderdaad GAE - Den Bosch in Deventer met inderdaad incidenten na afloop van de wedstrijd.

    Bij de wedstrijd in Den Bosch was er inderdaad zoals FreshThinking ook zegt een confrontatie voor de wedstrijd. Maar die wedstrijd staat dus niet eens op het lijstje.
      woensdag 14 november 2007 @ 22:51:06 #257
    113712 Freshthinking
    Het kan áltijd decadenter
    pi_54614385
    quote:
    Op woensdag 14 november 2007 11:35 schreef TerroRobbie het volgende:
    Dat was inderdaad GAE - Den Bosch in Deventer met inderdaad incidenten na afloop van de wedstrijd.

    Bij de wedstrijd in Den Bosch was er inderdaad zoals FreshThinking ook zegt een confrontatie voor de wedstrijd. Maar die wedstrijd staat dus niet eens op het lijstje.
    Ik bedoelde inderdaad die andere wedstrijd. Thuis was amper wat gebeurt na afloop van de wedstrijd..
    Let's go fucking Mental.
      vrijdag 16 november 2007 @ 21:28:27 #258
    65940 Xurk
    Burnside Deventer
    pi_54660688
    Hmm, nog twintig minuten te gaan en 2-0 achter... zou er weer een miraculeuze overwinning inzitten?

    Concurrenten in algemene stand: RKC staat 2-1 en Den Bosch staat 2-1 achter.
    Concurrenten in periodestand: MVV staat 2-1 voor en Zwolle staat 1-1 gelijk.
      vrijdag 16 november 2007 @ 22:08:57 #259
    65940 Xurk
    Burnside Deventer
    pi_54661737
    Volgende wedstrijd is de laatste van deze periode, of niet? Dan moeten ze maar zorgen dat ze sowieso winnen en met drie doelpunten meer dan MVV, als die ook winnen.

    Trouwens wel slecht eigenlijk, van Eindhoven verliezen gezien hun positie op de ranglijst, maar goed...
      vrijdag 16 november 2007 @ 22:34:35 #260
    46672 DarkShine
    Mijnstreek Oost
    pi_54662504
    Leuk he een 'topper' (of was het tobber ?) winnen?
    Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
    Planning:
    -
    pi_54663631
    Hmm ja bah.
    Niet iets om leuk de rest v/h weekend in te gaan.


    Er stond gisteren ook nog een artikel op de AD-website:
    quote:
    Koorts in Deventer
    Door TIJANI GOULLET

    DEVENTER - Je zou zeggen dat de nabije periodetitel niet zou leven bij Go Ahead Eagles, nu de Deventer club de tweede plaats bezet. Niets is minder waar. Rondom de Adelaarshorst heerst de periodekoorts.
    afbeelding vergroten GA-Eagles training duel. FOTO ERIC BRINKHORST
    In voorgaande jaren was er weinig te beleven op de Adelaarshorst bij wedstrijden van Go Ahead Eagles. Vaak stond de thuisclub een nulletje of drie achter. Maar dan klonk er plotseling gejuich op de tribunes. De tussenstanden kwamen voorbij: FC Zwolle op achterstand. Het verlichtte vaak de pijn. Vorig seizoen ging het al stukken beter, maar dit voetbaljaar juichen de supporters weer voor hun eigen ploeg.

    Vanavond is GA Eagles afhankelijk van FC Zwolle. Wanneer de aartsrivaal tegen FC Dordrecht punten laat liggen, zullen de supporters ook op de banken staan.

    ,,Het heeft wel iets leuks om de periodetitel voor de neus van FC Zwolle weg te kapen, zeker voor de supporters,’’ zegt Jesse Schotman, die samen met Ceriel Oosthout het langst bij GA Eagles speelt.

    Stiekem hopen de fans op het kampioenschap. Binnen de club zul je die geluiden niet horen. Trainer Mike Snoei: ,,We zitten nu te lang in de top-3 om defensief te blijven denken, maar over het kampioenschap zul je mij niet horen. ADO Den Haag is met een opmars bezig en RKC blijft het ook goed doen.’’

    De periodetitel wil Snoei wel koste wat kost binnenhalen. ,,De periodekoorts heerst wel degelijk. Iedereen is al aan het rekenen geslagen.’’

    Aan het begin van het seizoen was GA Eagles nog wisselvallig. Zo won de Deventer club met 6-0, om een week later met 3-0 te verliezen en later was er zelfs een 5-1 verlies. De laatste weken gaat het een stuk beter. Verdedigende middenvelder Schotman weet wat het verschil is. ,,Er is meer balans in het elftal gekomen doordat we nu op het middenveld met de punt naar achteren spelen. Ook zijn er veel nieuwe jongens bijgekomen, waardoor we wat tijd nodig hadden om beter op elkaar ingespeeld te raken.’’

    Schotman is een van de spelers die in de belangstelling staat bij eredivisieclubs. Zo wordt FC Twente vaak met de middenvelder in verband gebracht. Zeker omdat het contract van Schotman afloopt. Daarom ziet trainer Snoei de transferperiode met angst en beven tegemoet. ,,Vorig seizoen werd Loïc Loval vlak voor de deadline van 31 januari door FC Utrecht weggehaald. Deze zomer vertrok Tim Gillissen voor een mooi bedrag naar NAC, maar hij was wel ons boegbeeld in de plannen. Nu merk ik dat steeds meer figuren, die ik liever niet op de tribune zie, kaarten bestellen voor onze thuiswedstrijden. Scouts blijven talenten als Rogier Wissink en Jesse Schotman volgen.’’

    In de winterstop zal GA Eagles met twaalf spelers praten over hun aflopend contract. Ook met Snoei wordt gesproken over diens toekomst. ,,Ik heb het hier prima naar mijn zin, maar het belangrijkste is welke stappen de club wil maken,’’ zegt Snoei. ,,Zal Go Ahead Eagles uitspreken dat het binnen een bepaalde termijn naar de eredivisie wil, een platform waar de club historisch gezien thuishoort?’’
    Bron: http://www.ad.nl/sport/article1827594.ece
    pi_54664584
    Een domper zeg. Dit voelt niet goed.
    That's all folks!
      zaterdag 17 november 2007 @ 01:22:32 #263
    113712 Freshthinking
    Het kan áltijd decadenter
    pi_54666790
    Eindhoven uit, altijd lastig

    Let's go fucking Mental.
    pi_54669628
    pi_54670240
    Zou wat zijn als Zwolle er nu mee vandoor gaat
    pi_54670789
    Kut zeg. Volgende wedstrijd maar je stinkende best doen en hopen op het beste.
    pi_54672011
    quote:
    Op zaterdag 17 november 2007 01:22 schreef Freshthinking het volgende:
    Eindhoven uit, altijd lastig

    Daar hebben meerdere ploegen het wel lastig. Ongelofelijk hoe snel de koppen gingen hangen, viel me tegen.
    That's all folks!
    pi_54756772
    Mike Snoei wordt genoemd bij Willem II; al kan ik me niet voorstellen dat die zou gaan.
    pi_54756822
    Als Mike zijn carriere op het spel wil zetten moet hij gaan. Aan Willem II valt geen eer te behalen op dit moment.
    That's all folks!
      woensdag 21 november 2007 @ 11:52:56 #270
    135789 Damzkieee
    Ontzettende natnek
    pi_54757080
    Promoveren voor nog meer derbies
    Succes!
    The Killers Heracles Almelo Real Madrid
    29.10 Novastar HMH
    pi_54757150
    Ga maar lekker naar Willem II lekker onrustig de komende weken bij GAE
      woensdag 21 november 2007 @ 11:56:41 #272
    135789 Damzkieee
    Ontzettende natnek
    pi_54757176
    Op zich zou dat win-win zijn, TR. Willem II komt er met Snoei ook niet bovenop denk ik
    The Killers Heracles Almelo Real Madrid
    29.10 Novastar HMH
      woensdag 21 november 2007 @ 14:28:17 #273
    125633 Martijn_fijn
    I geni s'incontrano
    pi_54760563
    Ik denk dat Foeke Booi hoger op het lijstje van Willem II staat.
    pi_54760897
    Maar die is nog niet zo snel van zijn club af. Hoe dan ook denk ik dat Snoei geen eerste keus zal zijn.
    That's all folks!
    pi_54810780
    Periodekampioen. ,
    - link verwijderd. niet terugplaatsen! -
    pi_54811147
    Gefeliciteerd
    De Graafschap - KV Mechelen - Tranmere Rovers
    pi_54811222
    Feest in Deventer
    That's all folks!
      vrijdag 23 november 2007 @ 22:28:48 #278
    65940 Xurk
    Burnside Deventer
    pi_54811783
    Go Ahead Eagles
    pi_54812057
    Congrats mannen
    Sjakie Wolfs 1931-2008
    Bobby Haarms 1934-2009
    Michael Jackson 1958-2009
      vrijdag 23 november 2007 @ 23:10:32 #280
    125633 Martijn_fijn
    I geni s'incontrano
    pi_54812965
    Feest en vuurwerk
      vrijdag 23 november 2007 @ 23:15:02 #281
    125633 Martijn_fijn
    I geni s'incontrano
    pi_54813104
    En RKC dat thuis niet voorbij Telstar komt

    Edit: nu op RTL de beelden!
    pi_54813347
    Gefeliciteerd
    pi_54814346
    quote:
    Op vrijdag 23 november 2007 21:52 schreef GeneraalUli het volgende:
    Periodekampioen. ,
    Mooi.
    Ik neem er nog een biertje op.

    En op puntenaantal gelijk met de nummer1 (RKC).
    pi_54823248
    Verlegen mannetje die mocro
    pi_54825597
    Mooi hoor.
      zondag 25 november 2007 @ 15:37:00 #286
    67174 Dos37
    Come on Twente
    pi_54825650
    Netjes. De organisatie staat goed in Deventer. Het wordt tijd dat ze weer terugkomen.
    Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
    Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
    [b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
      zondag 25 november 2007 @ 15:41:41 #287
    176521 Grulez
    rasgroninger
    pi_54825743
    quote:
    Op vrijdag 23 november 2007 23:24 schreef Blawh het volgende:
    Gefeliciteerd
      vrijdag 30 november 2007 @ 15:40:30 #288
    65940 Xurk
    Burnside Deventer
    pi_54947833
    Ik ben benieuwd naar vanavond! Een lastige wedstrijd tegen Den Bosch, maar als ze het lukt en RKC laat punten liggen bij Volendam kunnen de Eagles zowaar een machtsgreep doen
      vrijdag 30 november 2007 @ 16:03:45 #289
    125633 Martijn_fijn
    I geni s'incontrano
    pi_54948365
    quote:
    Op vrijdag 30 november 2007 15:40 schreef Xurk het volgende:
    Ik ben benieuwd naar vanavond! Een lastige wedstrijd tegen Den Bosch, maar als ze het lukt en RKC laat punten liggen bij Volendam kunnen de Eagles zowaar een machtsgreep doen
    Dat kan zomaar eens waarheid worden Xurk. RKC zit in een dip, en wij weten zelf hoe lastig het uit bij Volendam is (5-1).

    Volendam is de laatste tijd lekker bezig: zeven wedstrijden op een rij ongeslagen.

    Ben benieuwd!
    pi_54950136
    Eerst zelf maar eens overtuigend zien te winnen, de laatste wedstrijden die werden gewonnen was een beetje hakken over de sloot.
    pi_54950295
    Het wordt heel erg lastig, Den Bosch is wel in staat er een zakelijke pot van te maken. Scherpte is gevraagd!
    That's all folks!
      vrijdag 30 november 2007 @ 21:09:16 #292
    65940 Xurk
    Burnside Deventer
    pi_54955424
    So far, so good!

    GAE - DB 1-0
    Volendam - RKC 1-0

    pi_54955498
    1-1
    - link verwijderd. niet terugplaatsen! -
      vrijdag 30 november 2007 @ 21:28:42 #294
    65940 Xurk
    Burnside Deventer
    pi_54955892
    Hèhè, RKC is nu ook al 1-1
    pi_54956669
    2-3..jezus.
    - link verwijderd. niet terugplaatsen! -
      vrijdag 30 november 2007 @ 21:53:44 #296
    65940 Xurk
    Burnside Deventer
    pi_54956678
    Kutzooi, hoe kan dat nou
      vrijdag 30 november 2007 @ 23:02:37 #297
    43763 DutchGooner
    naar het andere forum!
    pi_54958581
    quote:
    Op vrijdag 30 november 2007 17:33 schreef -Vaduz- het volgende:
    Het wordt heel erg lastig, Den Bosch is wel in staat er een zakelijke pot van te maken. Scherpte is gevraagd!
    Het schijnt zelfs een verdiende zege te zijn

    Relletjes na de wedstrijd?
    NAAR HET ANDERE FORUM!
    pi_54960110
    quote:
    Op vrijdag 30 november 2007 23:02 schreef DutchGooner het volgende:

    Relletjes na de wedstrijd?
    Ah Den Bosch kwam op bezoek, vandaar dat m'n moeder vanmiddag al ME-busjes zag toen ze op de terugweg was van haar werk...

    Wat betreft de wedstrijd/uitslag, da's dan weer een mooi dompertje...
    Volgende week dan maar weer beter hopelijk.
    pi_54961728
    Het zag er in de samenvatting ook wel verdiend uit. Jammer maar helaas.
    That's all folks!
    pi_54968015
    Den Bosch is de baas in Deventer
      zaterdag 1 december 2007 @ 15:32:27 #301
    125633 Martijn_fijn
    I geni s'incontrano
    pi_54968432
    Slotje
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')