abonnement Unibet Coolblue
  zondag 22 juli 2007 @ 16:01:44 #26
52191 DABAMaster
Powered by /me
pi_51720431
quote:
[b]Op zaterdag 21 juli 2007 12:17 schreef
PS mocht je zus confirm die afspraak nog in de woning komen?
  zondag 22 juli 2007 @ 16:09:34 #27
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_51720676
BTW, als de koper er andere sloten op heeft gezet, dan moet je bij de koper zijn, en niet bij de degene die de sleutel heeft gekopieerd...
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
pi_51720878
quote:
Op zondag 22 juli 2007 15:57 schreef gronk het volgende:

[..]

Ik heb dat eerlijk gezegd nog nooit meegemaakt. Wel dat-ie in eerste instantie even stroef 'pakt', bij het er in steken, maar niet dat-ie gewoon helemaal niet past.
Ik zie zo gauw ook niet dat ze zegt dat die sleutel in zijn geheel niet past. Mijn interpretatie was meer dat de sleutel niet werkte omdat er net één of meerdere pinnetjes niet goed uitlijnen.

Hoe dan ook, het controleren of het werkt blijft bij de eindgebruiker.
  zondag 22 juli 2007 @ 16:18:37 #29
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_51720986
God, wat weten ze 't allemaal goed hier zeg.
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
pi_51721074
Confirm
  zondag 22 juli 2007 @ 16:24:43 #31
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_51721183
Ja, spellingsnazi's kunnen d'r ook nog wel bij
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
pi_51721861
quote:
Op zondag 22 juli 2007 16:18 schreef gronk het volgende:
God, wat weten ze 't allemaal goed hier zeg.
Maar een nieuwe TV vergelijken met een kopie van een sleutel die ook nogeens niet bij de leverancier van de sleutel besteld is maar gewoon bij een lokale sleutelboer is natuurlijk ook complete onzin.
Dan zou je het vergelijk moeten maken dat je een exacte kopie van een goed merk tv wilt, maar kiest voor de goedkopere chinese kopie, dan kun je inderdaad verwachten dat deze niet werkt.

PS de TS had natuurlijk ook naar het huis kunnen rijden en daar bij de lokale sleutelboer een kopie laten maken, dat had sowieso een rit gescheeld.
Ook zit het verhaal van de TS wat warrig in elkaar, sleutel bij laten maken omdat de sleutel opgestuurd moest worden terwijl de nieuwe kopers op vakantie zijn, dan had die ene dag ook niets meer uit gemaakt.
Ook moest het perse op die dag want dat was de dag voor de officiele sleutel overdracht, moest de oplevering dan niet gecontroleerd worden?
En hoe hebben ze het dan nu opgelost,nieuw slot of toch de sleutel laten bijwerken?
  zondag 22 juli 2007 @ 17:27:51 #33
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_51723440
quote:
Op zondag 22 juli 2007 16:45 schreef klipper het volgende:

Maar een nieuwe TV vergelijken met een kopie van een sleutel die ook nogeens niet bij de leverancier van de sleutel besteld is maar gewoon bij een lokale sleutelboer is natuurlijk ook complete onzin.
Dan zou je het vergelijk moeten maken dat je een exacte kopie van een goed merk tv wilt, maar kiest voor de goedkopere chinese kopie, dan kun je inderdaad verwachten dat deze niet werkt.
Volgens mij gaat 't daar helemaal niet om. IANAL en all that, maar waar 't volgens mij om gaat is dat TS een beroep wil doen op 'gevolgschade'. En volgens mij gaat dat niet werken.
quote:

Ook zit het verhaal van de TS wat warrig in elkaar, sleutel bij laten maken omdat de sleutel opgestuurd moest worden terwijl de nieuwe kopers op vakantie zijn, dan had die ene dag ook niets meer uit gemaakt.
Typisch geval van een vrouwenplanning: zo'n planning die alleen goed werkt als alles mee zit.
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
pi_51727178
HAhaha, nou een ding weet ik wel, het eerste wat ik zou doen bij een nieuw huis is de sloten vervangen, omdat er een heleboel mensen zijn met kopieen van de sleutel van het oude huis.
Ik acht de kans dan ook erg groot dat dat is gebeurd Wat een giller
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
  zondag 22 juli 2007 @ 19:51:13 #35
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_51727365
Het antwoord is al 100 keer gegeven, maar het is voor de TS verstandig om voor de volgende keer in het achterhoofd te houden dat gekopieerde sleutels vaak niet werken .

Ik vind het wel vaag trouwens dat je zus na de overdracht nog spullen uit het huis wil halen terwijl de kopers op vakantie zijn. Ik zou het daar niet helemaal mee eens zijn als koper. Maar goed, dat is een geheel andere discussie .
  zondag 22 juli 2007 @ 19:53:21 #36
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_51727429
quote:
Op zondag 22 juli 2007 19:44 schreef Me_Wesley het volgende:
HAhaha, nou een ding weet ik wel, het eerste wat ik zou doen bij een nieuw huis is de sloten vervangen, omdat er een heleboel mensen zijn met kopieen van de sleutel van het oude huis.
Ik acht de kans dan ook erg groot dat dat is gebeurd Wat een giller
Dat is inderdaad zeer waarschijnlijk het geval, als een gekopieerde sleutel het niet doet, past ie er vrijwel altijd in maar krijg je em niet omgedraaid. Als je em der niet eens in krijgt heeft de eigenaar zeer waarschijnlijk nieuwe sloten in de deuren gezet.
  zondag 22 juli 2007 @ 19:57:57 #37
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_51727566
quote:
Op zondag 22 juli 2007 19:53 schreef bleiblei het volgende:

[..]

Dat is inderdaad zeer waarschijnlijk het geval, als een gekopieerde sleutel het niet doet, past ie er vrijwel altijd in maar krijg je em niet omgedraaid. Als je em der niet eens in krijgt heeft de eigenaar zeer waarschijnlijk nieuwe sloten in de deuren gezet.
juistem. Of de sleutelmaker heeft een te dikke sleutel gebruikt. Dat komt ook voor.
You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
  zondag 22 juli 2007 @ 21:11:08 #38
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_51729724
quote:
Op zondag 22 juli 2007 16:00 schreef Aventura het volgende:

[..]

Dus jij had die sleutel laten namaken, en dan die middag vrijgenomen of op de vrijdagavond in de spits op en neer van Den Haag naar Amsterdam en weer terug (dat is dus dik 2 uur) gereden om te testen? En dan de volgende dag weer opnieuw gegaan? Oke. Ja dat zou natuurlijk elk normaal mens doen. Stom van me zeg.
Ja. Als het zou betekenen dat, als de sleutel niet zou passen, en dit een groot probleem zou zijn. Dan zeker wel. En ik zou trouwens ná de spits gaan, maar blijkbaar is dat alweer niet logisch.
I am just a dreamer, but you are just a dream
  zondag 22 juli 2007 @ 21:12:27 #39
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_51729765
quote:
Op zondag 22 juli 2007 19:53 schreef bleiblei het volgende:

[..]

Dat is inderdaad zeer waarschijnlijk het geval, als een gekopieerde sleutel het niet doet, past ie er vrijwel altijd in maar krijg je em niet omgedraaid. Als je em der niet eens in krijgt heeft de eigenaar zeer waarschijnlijk nieuwe sloten in de deuren gezet.
Bij een sleutelovereenkomst mag dat voor zover ik weet niet... Die mensen zijn nog geen eigenaar als het goed is. Er staat ook niet vermeld dat de overdracht al is geweest.
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_51729920
quote:
Op zondag 22 juli 2007 13:31 schreef ElisaB het volgende:
Ik ga er eigenlijk altijd van uit dat ze het niet doen en ben verbaasd als ze wel werken
Me too
pi_51734696
quote:
Dus jij had die sleutel laten namaken, en dan die middag vrijgenomen of op de vrijdagavond in de spits op en neer van Den Haag naar Amsterdam en weer terug (dat is dus dik 2 uur) gereden om te testen? En dan de volgende dag weer opnieuw gegaan? Oke. Ja dat zou natuurlijk elk normaal mens doen. Stom van me zeg.
Nee, ik had in beginsel nagedacht en gezorgd dat ik niet meer in het huis hoefde. Moest ik er toch nog in, dan had ik al weken van tevoren zien aankomen dat ik een nieuwe sleutel nodig had. Als ik in Amsterdam zou wonen zou ik de sleutel laten namaken bij de sleutelboer op de hoek en niet in Den Haag. Kost me 2 minuten. Of nee, ik had al 25 jaar geleden doorgehad dat een sleutel wel eens kwijt zou kunnen raken en zodat ik standaard minstens 3 reservesleutels laat maken.
Zogenaamd "fatsoenlijke" mensen ontmaskerd, de waarheid en verklaringen die iedereen wil weten: Misdefinitie op YouTube.
  Milf maandag 23 juli 2007 @ 08:45:40 #42
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_51739452
quote:
Op zondag 22 juli 2007 19:51 schreef bleiblei het volgende:

Ik vind het wel vaag trouwens dat je zus na de overdracht nog spullen uit het huis wil halen terwijl de kopers op vakantie zijn. Ik zou het daar niet helemaal mee eens zijn als koper. Maar goed, dat is een geheel andere discussie .
Waarschijnlijk zal dit afgesproken zijn. Kan mij niet voorstellen dat haar zus dat zomaar zou doen. ( En ja ik ken ze beiden irl )


En Aventura, je kent de gemiddelde reactie op FOK! toch? .
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  maandag 23 juli 2007 @ 09:25:16 #43
21112 ArnoKlaassen
The Magnificient One
pi_51739912
quote:
Op maandag 23 juli 2007 08:45 schreef nikky het volgende:

[..]

Waarschijnlijk zal dit afgesproken zijn. Kan mij niet voorstellen dat haar zus dat zomaar zou doen. ( En ja ik ken ze beiden irl )


En Aventura, je kent de gemiddelde reactie op FOK! toch? .
Mowah wat dacht je dan? Domme vragen domme antwoorden

Maar teruf nar de vraag: Heeft zij rechten? Antwoord: Nee, je kunt iemand niet verantwoordlijk houden voor vervolgschade als jezelf duidelijk nalatig bent en de persoon niet de kans geeft het op te lossen
  maandag 23 juli 2007 @ 09:28:06 #44
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_51739953
quote:
Op maandag 23 juli 2007 08:45 schreef nikky het volgende:

[..]

Waarschijnlijk zal dit afgesproken zijn. Kan mij niet voorstellen dat haar zus dat zomaar zou doen. ( En ja ik ken ze beiden irl )


En Aventura, je kent de gemiddelde reactie op FOK! toch? .
Er zit natuurlijk wel een kern van waarheid in: sleutels probeer je altijd even, vooral bij zoiets BELANGRIJKS!!!!!!!! als een huis overdracht enzovoorts.

Daarnaast maak je weinig kans.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  maandag 23 juli 2007 @ 09:35:44 #45
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_51740056
Aan de andere kant, je kan redeneren dat je nu gewoon pech hebt gehad. Dan slik je die 100 euro, ga je nooit meer terug naar die sleutelboer en vergeet je de hele zaak.
  maandag 23 juli 2007 @ 10:35:16 #46
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_51741038
quote:
Op maandag 23 juli 2007 09:35 schreef Slarioux het volgende:
Aan de andere kant, je kan redeneren dat je nu gewoon pech hebt gehad. Dan slik je die 100 euro, ga je nooit meer terug naar die sleutelboer en vergeet je de hele zaak.
I would cut my loss idd.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_51754795
dit betekend dat je de originele sleutels hebt opgestuurd
ik zou zelf de kopie hebben gestuurd
it was not a good game
pi_51755030
Is het huis al verkocht. Anders heeft het verdacht veel weg van inbraak
  maandag 23 juli 2007 @ 18:28:26 #49
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_51755417
quote:
Op maandag 23 juli 2007 18:14 schreef _The_General_ het volgende:
Is het huis al verkocht. Anders heeft het verdacht veel weg van inbraak
Een sleutelovereenkomst maak je op vóór de overdracht om de kopende partij de mogelijkheid te geven alvast wat zaken in de woning te doen. Alvast wat muren latexen of andere werkzaamheden uitvoeren.
Je geeft dus de koper alvast toegang tot de woning vóór de (echte) verkoop. Natuurlijk is er wel al eerst een verkoopcontract getekend.
I am just a dreamer, but you are just a dream
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')