ben ik de enige die waarschijnlijk aan beiden niks aanvindt, maar toch helemaal enthiousiast kan worden van het commentaar?
Ik weet niet welke mannelijke uitvoering van Joan Haanappel zojuist commentaar gaf bij het kunstschaatsen, maar het was magnefiek. Dank.
Wat is eigenlijk het verschil tussen kunstschaatsen en ijsdansen?
quote:Dan vind ik inderdaad kunstschaatsen leuker.
Op dinsdag 12 februari 2002 09:15 schreef Caballero het volgende:
ijsdansen = geen gespring en rare jumps, kunstschaatsen wel
Niet te geloven zoals daar gegooid en gesmeten wordt....
(en dat het meestal goed gaat!)
quote:Een ander verschil is dat je bij het dansen meer lichamelijk contact moet houden (eigenlijk mag je elkaar niet loslaten).
Op dinsdag 12 februari 2002 23:05 schreef Dinosaur_Sr het volgende:[..]
Dan vind ik inderdaad kunstschaatsen leuker.
Niet te geloven zoals daar gegooid en gesmeten wordt....
(en dat het meestal goed gaat!)
quote:trieste mietjes die elkaar in full body armour te lijf gaan en er een status van "stoere jongen" proberen aan te ontlenen terwijl elke echte sporter (waterpolo-ers / rugby-ers bv) ze uitlachen.
Op dinsdag 12 februari 2002 09:35 schreef BobRooney het volgende:IJSHOCKEY!! DAS PAS EEN SPORT!
quote:Loser...met je unreal tournament servertje....waarom ga je niet paintballen
Op woensdag 13 februari 2002 21:19 schreef Guus het volgende:[..]
trieste mietjes die elkaar in full body armour te lijf gaan en er een status van "stoere jongen" proberen aan te ontlenen terwijl elke echte sporter (waterpolo-ers / rugby-ers bv) ze uitlachen.
Ik weet trouwens uit betrouwbare bron dat ijshockyers in Canada schaatsles krijgen van kunstrijders, dit om handiger en wendbaarder te worden o.a.
Ze bijten elkaar dus niet!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |