index       uitgaan & vrije tijd      space
PI 2C-B - Vragen & Antwoorden deel 3
bekijk topic op één pagina  |  pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Topicgallery™ :
mithrandirrr
dinsdag 9 juni 2009 @ 18:17 (#201) 

Heerlijk spul he!!

"Marijuana is not a drug. I used to suck dick for coke. Now that's an addiction. You ever suck some dick for marijuana?"

GANZENBORD
Wie doet er mee ?
vrijdag 12 juni 2009 @ 11:30 (#202) 

Goed, een bekende van mij heeft dus in een opwelling een zakje 2C-B poeder gekocht voor 40euro.
Alleen is ze vergeten te vragen hoeveel erin zat, het heeft ongeveer 40euro gekost. Probleem nu is dat haar dealer op vakantie is, en niet meer te bereiken is. Een exacte dosis bepalen is dus een no-go (geen bekenden met een weegschaal), hoe zou ze dan nu alsnog een veilige dosis kunnen nemen?
Gewoon beginnen met een sleutelpuntje en zien waar het schip strand, ik las al dat de hoeveelheden behoorlijk nauw liggen....?

Ofn0h

Japzer
(o)||
vrijdag 12 juni 2009 @ 11:33 (#203) 

quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 11:30 schreef GANZENBORD het volgende:
Goed, een bekende van mij heeft dus in een opwelling een zakje 2C-B poeder gekocht voor 40euro.
Alleen is ze vergeten te vragen hoeveel erin zat, het heeft ongeveer 40euro gekost. Probleem nu is dat haar dealer op vakantie is, en niet meer te bereiken is. Een exacte dosis bepalen is dus een no-go (geen bekenden met een weegschaal), [bh]oe zou ze dan nu alsnog een veilige dosis kunnen nemen[/b]?
Gewoon beginnen met een sleutelpuntje en zien waar het schip strand, ik las al dat de hoeveelheden behoorlijk nauw liggen....?
Niet. 2C-B ga je niet lopen eyeballen. De enige manier om het "veilig" te nemen is door het af te wegen met een nauwkeurige weegschaal, of een iets grotere, bekende hoeveelheid ergens in op te lossen en vervolgens een volume af te meten.

Strange women lying in ponds distributing swords is no basis for a system of government. Supreme executive power derives from a mandate from the masses, not from some farcical aquatic ceremony.

eRrrrJeee
RJ to the Bone
vrijdag 12 juni 2009 @ 12:40 (#204) 

Ga de stad in, en zoek ergens een leuk weegschaaltje...

GA NIET zomaar wat nemen.. voor je het weet heb je veelteveel in je mik

House muziek maakt jongeren kapot!!!

Solipsis
Pro trips is
vrijdag 12 juni 2009 @ 12:58 (#205) 

Wat RJ en Japzer zeggen inderdaad... En t kan in de stad wel lastig zijn om een weegschaaltje te vinden, ze moeten namelijk wel nauwkeurig zijn tot ongeveer 0,001 gram! Het kan wel iets minder nauwkeurig maar dan zul je een volumetrische techniek moeten gaan toepassen. Hoe minder nauwkeurig je weegschaal hoe groter de hoeveelheid die je in vloeistof zal moeten oplossen om volumetrisch verder te gaan.

Dus ja je moet OF zeker weten met hoeveel mg stof je precies begint/in totaal hebt OF je moet het zelf kunnen afwegen. Helaas.

The woods are lovely, dark, and deep,
But I have promises to keep,
And miles to go before I sleep...

wuutwuut
vrijdag 12 juni 2009 @ 15:47 (#206) 
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 17:58 schreef frnk het volgende:
Heeft iemand ervaring met deze pilletjes? Blauw met een paddenstoel erop.
Hoeveel mg zou hier in zitten?
[ link | afbeelding ]
ik heb ze laten testen, zit 10mg in:) 3 van droppen en je gaat heerlijk

mithrandirrr
vrijdag 12 juni 2009 @ 17:29 (#207) 

heb ooit gehoord dat je een bepaalde drempel hebt om goed te trippen? 18mg? en dat elke 3 mg meer je trip dubbel zo sterk maakt? in dat geval komen de miligrams heel erg nauw!

"Marijuana is not a drug. I used to suck dick for coke. Now that's an addiction. You ever suck some dick for marijuana?"

Jonkowise
snuifgebak
vrijdag 12 juni 2009 @ 18:12 (#208) 
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 17:29 schreef mithrandirrr het volgende:
heb ooit gehoord dat je een bepaalde drempel hebt om goed te trippen? 18mg? en dat elke 3 mg meer je trip dubbel zo sterk maakt? in dat geval komen de miligrams heel erg nauw!
Wat een onzin.

Syndicate
Pure euphoria!
vrijdag 12 juni 2009 @ 19:00 (#209) 

Dat klopt niet, of anders gezegd dat geldt in ieder geval niet voor 2C-B.

Machine ate my homework

mithrandirrr
vrijdag 12 juni 2009 @ 21:14 (#210) 

ok good to know

Yorrit
uvt mj
vrijdag 12 juni 2009 @ 21:21 (#211) 

klein verschil in dosis kan wel een groot verschil in effect maken, trouwens
alleen volgens mij niet in die mate waarin jij het stelde. in de war met geluid?

Some Man take money, and make big enemy..
While I-Man take love, and make good friend..
Geluid / last.fm
He who makes a machine of Himself, gets rid of the pain of being a man

Neuroscience
- returning videotapes -
vrijdag 12 juni 2009 @ 22:32 (#212) 

quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 21:21 schreef Yorrit het volgende:
klein verschil in dosis kan wel een groot verschil in effect maken, trouwens
alleen volgens mij niet in die mate waarin jij het stelde. in de war met geluid?
dat dacht ik ook meteen.

Evolution is from the Devil
We are connected, you and I. We're on the same curve, just on oposite ends
This Madame, is Versailles

mithrandirrr
zaterdag 13 juni 2009 @ 01:01 (#213) 

Da's 3dB dubbel zo hard geluid idd Daar was ik niet mee in de war nee

Bureaulamp
zaterdag 13 juni 2009 @ 11:59 (#214) 

3D-B, t zou zo drugs kunnen zijn

Party_P
WTF, jezus!!1
zaterdag 13 juni 2009 @ 12:26 (#215) 

quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 11:59 schreef Bureaulamp het volgende:
3D-B, t zou zo drugs kunnen zijn
Waarin je gehoor alles 2x zo hard waarneemt. Niet ideaal met feesten

Drugs are good mkay?

dramatiek
zaterdag 13 juni 2009 @ 12:45 (#216) 

quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 01:01 schreef mithrandirrr het volgende:
Wie weet is het bij 2cb ook een logaritmische schaal maar dat is natuurlijk moeilijk objectief vast te stellen aangezien elk gevoel van heftigheid subjectief is en er teveel basisvariabelen zijn (gegeten, niet gegeten,algehele gezondheid subject etc) Geluid is meetbaar, makkelijker te operationaliseren. Ik geloof iig niet dat er een recht evenredige lijn uit zou komen wanneer je de trip afzet tegen de dosering. Zal best een curve kunnen laten zien,

Financing for Development and the Post-Keynesian Case for a New Global Reserve Currency
http://www.myhealthfulworld.com
The Financial Instability Hypothesis by. Hyman P. Minsky
De PVV maakt meer kapot dan je lief is.

billy-bob
loco in de toko
maandag 15 juni 2009 @ 15:08 (#217) 

Hmmz ik dacht dat Irfie wel zo gevoelig was voor 2C-B dat die beschrijving er wat bij in de buurt komt... maar in principe geldt dat voor iets als 2C-E en valt het bij de meeste mensen echt wel mee bij 2C-B. Ik geloof dat er relatief stukken meer mensen zijn die vrij ONgevoelig zijn voor 2C-B maar daar tegenover staat dat er ook wel eens mensen zijn die zo ongevoelig voor 2C-E zijn. Het kan dus allemaal denk ik wel.

Oeps - zit @ verkeerde account lol

leppeh
internet super hero
maandag 15 juni 2009 @ 15:46 (#218) 

quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 01:01 schreef mithrandirrr het volgende:
Verdubbeling van het aantal geluidsbronnen = 3 dB toename in geluidssterkte. Hier ben je dus ook al mee in de war

You are broken now
But faith can heal you

mithrandirrr
zaterdag 20 juni 2009 @ 13:03 (#219) 

hehe damnit!

kikoooooo
Douchebag Status
donderdag 9 juli 2009 @ 19:44 (#220) 

Iemand ervaring met deze: http://www.pillreports.com/images/fullsize/16118.jpg

?

Edit: ik las niet goed. Vorige pagina stond het antwoord.

[ Bericht 16% gewijzigd door kikoooooo op 09-07-2009 20:14 ]

I feel absolutely clean inside, and there is nothing but pure euphoria. I have never felt so great. All the next day I felt like a 'citizen of the universe' rather than a citizen of the planet.
Een reden om een Mac te nemen :')

Kemperveen
Coke moet gepusht worden
maandag 13 juli 2009 @ 15:02 (#221) 

Zaterdag voor het eerst 2cb gehad, het was master! Had ook die blauw mushrooms. Had er 2 genomen en heb flink getript met 2 vrienden.

Ik ga naar mysteryland 29 augustus is het dan verstandig om 2cb te nemen, want MDMA is niet te vinden

Dit is weer eens die borie shit,
coke wordt verkocht en de money doubled up.

Solipsis
Pro trips is
maandag 13 juli 2009 @ 17:04 (#222) 

quote:
Op maandag 13 juli 2009 15:02 schreef Kemperveen het volgende:
Zaterdag voor het eerst 2cb gehad, het was master! Had ook die blauw mushrooms. Had er 2 genomen en heb flink getript met 2 vrienden.

Ik ga naar mysteryland 29 augustus is het dan verstandig om 2cb te nemen, want MDMA is niet te vinden
Daar is geen eenduidig antwoord op (al vaker beantwoord in 2C-B topics trouwens). Het ligt eraan of je meer ervaring hebt met trippen en je persoonlijke voorkeur. Het is dan wel een gave ervaring, het is zoals je misschien zelf gemerkt hebt niet zonder meer een middel dat zorgt dat je het naar je zin hebt zonder alles ingewikkeld te maken... MDMA doet dat veel meer en is duidelijk geschikter als partydrug.

Toen ik zelf niet bijzonder veel tripervaring had vond ik 2C-B niet leuk bij het uitgaan, veel lichten die voorbij flitsten en desorientatie. Het maakt alles veel intenser en je kunt het nauwelijks meer volgen. Erg avontuurlijk maar niet ongebreideld lol hebben.
Ik heb het ook wel eens met oud en nieuw gedaan bij een heel spacend concert van Nathan Fake, samen met o.a. iemand anders op 2C-B. Dat was ook wisselend, maar toen vond ik het veel vetter omdat ik erop voorbereid was dat het zo vaag zou worden. Het ene moment voelde ik me subliem en verdween ik helemaal in de muziek, heel trippy... dan kwam ik een vrouw tegen waartegen ik begon te lullen maar opeens voelde ik me als een driejarige en snapte ik er niks meer van. Maar dan redelijk zonder het MDMA-gevoel waarbij het je toch niet boeit als er maffe dingen gebeuren. Dus ja, het kost nogal energie om alles bij te benen en dat levert geen simpel genot op.

Ik vind 2C-B en andere 2C's veel geschikter voor wat rustigere situaties waarbij ervaringen heel rijk worden en je van hele kleine triviale dingen erg onder de indruk kan raken - als een soort vergrootglas voor je zintuigen. Bij een feest is het gewoon wat te veel van het goeie. Maar ja met genoeg ervaring lukt het ook om met sterke tripmiddelen naar feesten te gaan dus nogmaals het ligt eraan.

Het is ook een dosis-issue: bij lagere doseringen is het juist veel MDMA-achtiger terwijl het bij hogere doses veel meer trippy wordt. Alleen ga ik oop lage doseringen niet compleet uit mn dak dus is het nog steeds niet ideaal als feestmiddel. Maar als zodanig wel beter dan niets als je wel zin hebt om onder invloed te feesten

Kemperveen
Coke moet gepusht worden
dinsdag 14 juli 2009 @ 10:28 (#223) 

quote:
Op maandag 13 juli 2009 17:04 schreef Solipsis het volgende:

[..]

Daar is geen eenduidig antwoord op (al vaker beantwoord in 2C-B topics trouwens). Het ligt eraan of je meer ervaring hebt met trippen en je persoonlijke voorkeur. Het is dan wel een gave ervaring, het is zoals je misschien zelf gemerkt hebt niet zonder meer een middel dat zorgt dat je het naar je zin hebt zonder alles ingewikkeld te maken... MDMA doet dat veel meer en is duidelijk geschikter als partydrug.

Toen ik zelf niet bijzonder veel tripervaring had vond ik 2C-B niet leuk bij het uitgaan, veel lichten die voorbij flitsten en desorientatie. Het maakt alles veel intenser en je kunt het nauwelijks meer volgen. Erg avontuurlijk maar niet ongebreideld lol hebben.
Ik heb het ook wel eens met oud en nieuw gedaan bij een heel spacend concert van Nathan Fake, samen met o.a. iemand anders op 2C-B. Dat was ook wisselend, maar toen vond ik het veel vetter omdat ik erop voorbereid was dat het zo vaag zou worden. Het ene moment voelde ik me subliem en verdween ik helemaal in de muziek, heel trippy... dan kwam ik een vrouw tegen waartegen ik begon te lullen maar opeens voelde ik me als een driejarige en snapte ik er niks meer van. Maar dan redelijk zonder het MDMA-gevoel waarbij het je toch niet boeit als er maffe dingen gebeuren. Dus ja, het kost nogal energie om alles bij te benen en dat levert geen simpel genot op.

Ik vind 2C-B en andere 2C's veel geschikter voor wat rustigere situaties waarbij ervaringen heel rijk worden en je van hele kleine triviale dingen erg onder de indruk kan raken - als een soort vergrootglas voor je zintuigen. Bij een feest is het gewoon wat te veel van het goeie. Maar ja met genoeg ervaring lukt het ook om met sterke tripmiddelen naar feesten te gaan dus nogmaals het ligt eraan.

Het is ook een dosis-issue: bij lagere doseringen is het juist veel MDMA-achtiger terwijl het bij hogere doses veel meer trippy wordt. Alleen ga ik oop lage doseringen niet compleet uit mn dak dus is het nog steeds niet ideaal als feestmiddel. Maar als zodanig wel beter dan niets als je wel zin hebt om onder invloed te feesten
Dank je voor je antwoord

Zelf zat ik daar ook al aan te denken. Ik ben een beetje bang dat zoveel mensen en zoveel gedoe om me heen me te veel wordt. Maar ik kan natuurlijk ook gewoon opbouwen, rustig beginnen is het niks direct stoppen. Is het dan wel wat neem je zo bij.

Kan ik na 6 uur trippen gewoon weer gaan na weer een inname van bijvoorbeeld 2 pillen?

Solipsis
Pro trips is
dinsdag 14 juli 2009 @ 16:16 (#224) 

quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 10:28 schreef Kemperveen het volgende:

[..]

Dank je voor je antwoord

Zelf zat ik daar ook al aan te denken. Ik ben een beetje bang dat zoveel mensen en zoveel gedoe om me heen me te veel wordt. Maar ik kan natuurlijk ook gewoon opbouwen, rustig beginnen is het niks direct stoppen. Is het dan wel wat neem je zo bij.

Kan ik na 6 uur trippen gewoon weer gaan na weer een inname van bijvoorbeeld 2 pillen?
Ik hoor eigenlijk altijd graag over liefhebbers!!!

Niet echt, hoe langer je wacht hoe minder zin het heeft. Zoals met aardig wat tripmiddelen is tolerantie toch wel echt hinderlijk, je kan wel stug redosen maar het is toch niet echt hetzelfde. Meer bijwerkingen en daarvoor terug krijg je teleurstellend minder dan je wilde.
2C-B leent zich er ook niet zo voor om halverwege de dosis te verhogen omdat het toch wat zwak was, zoals dat bij MDMA kan. Je kan daarom beter niet extreem voorzichtig beginnen en/of niet echt langer dan 1 of anderhalf uur wachten met je dosis bijschroeven naar eigen inzicht. Je wilt natuurlijk ook niet het tegenovergestelde doen en met meer beginnen dan je prettig blijkt te vinden. Dat is tricky en na vaak gebruiken kan ik nog steeds niet zeggen dat ik het makkelijk kan inschatten. Met 2 maal bijnemen kan je ook wel verwachten dat de 2e keer relatief heel weinig zal veranderen.

Ik weet niet wat je 'flink trippen' noemt op 2 van die units, misschien gewoon eentje nemen en tevreden zijn met wat je krijgt? Dan na een uur of anderhalf zou ik proberen aan te voelen of je op het plateau bent aangekomen of de piek (dus dat het effect zich helemaal lijkt te hebben getoond en ongeveer constant blijft), dan proberen in te schatten of je uberhaupt bij neemt of een halve of nog een hele.

Veel plezier alvast!!!

Syndicate
Pure euphoria!
dinsdag 14 juli 2009 @ 18:37 (#225) 

Nou wat betreft tolerantie van 2C-B kan ik je dit vertellen:
Die is er nagenoeg niet, voor mij dan. Een heel weekend Lowlands doorgekomen met het spul, en elke keer werkte het weer net zo mooi en volledig als de eerste keer. Ik verbaasde me hier toen ook al over en dacht dat ik een freak of nature was oid, maar helaas . Meerdere vrienden + vriendin ervaarde exact hetzelfde. En na 3 dagen van 2C-B gebruik ook nog acid gedropt(sterkte ongeveer 175ug) waarvan het effect ook zo volledig mogelijk was als je kan verwachten van 1 vrij sterke zegel.

Wat ik wel heel sterk ervaarde was dat het lastiger werd in te schatten wat het effect van bijdosen zou zijn, als de vorige dosis nog maar een 1 á 2 uurtjes uitgewerkt was. Voorbeeld: Startdosis 25mg, +-6 uur verder bijdosering van 15mg == zelfde niveau van effect als startdosis. 25mg bijdosen na 25mg startdosis betekende een nogal stevige trip. Dit was niet van toepassing wanneer langer werd gewacht met dosen, zoals bijvoorbeeld door een nacht slaap.

Er zitten natuurlijke meerdere kanten aan het verhaal van tolerantie, voor iedereen kan weer iets anders gelden, maar dit is in ieder geval mijn kant. Voorzichtigheid is geboden, pas als je de stof leert kennen weet je wat het met je doet en zelfs dan moet je ten alle tijden verantwoordelijk omgaan met de stof. Dus probeer tot die tijd Solipsis advies op te volgen.

Machine ate my homework

bekijk topic op één pagina  |  pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
index       uitgaan & vrije tijd       space
2C-B - Vragen & Antwoorden deel 3
nieuwe topics | actieve topics | online users | top 500