index       uitgaan & vrije tijd      space
PI 2C-B - Vragen & Antwoorden deel 3
bekijk topic op één pagina  |  pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Topicgallery™ :
billy-bob
loco in de toko
woensdag 29 april 2009 @ 15:33 (#176) 

wait for it

Wat ook een geniale website is: www.fapwinkel.nl

[ Bericht 88% gewijzigd door billy-bob op 29-04-2009 15:40 ]

The woods are lovely, dark, and deep,
But I have promises to keep,
And miles to go before I sleep...

Syndicate
Pure euphoria!
vrijdag 1 mei 2009 @ 15:25 (#177) 

LOL ;D

Machine ate my homework

dramatiek
vrijdag 1 mei 2009 @ 15:55 (#178) 

quote:
Op woensdag 25 maart 2009 15:55 schreef fs180 het volgende:
Nog tips in welke kringen het te verkrijgen is?
in de juiste kringen

Financing for Development and the Post-Keynesian Case for a New Global Reserve Currency
http://www.myhealthfulworld.com
The Financial Instability Hypothesis by. Hyman P. Minsky
De PVV maakt meer kapot dan je lief is.

z0mg
zondag 17 mei 2009 @ 00:04 (#179) 
Zitten hier nu met z'n 5en en hebben allemaal een dik half uur geleden een 2cb-tje genomen Eerste keer voor 4 van ons.

Ghehe, ben benieuwd Voel me atm beetje vaag

z0mg
zondag 17 mei 2009 @ 00:32 (#180) 
Alles danst

zangerbob3
Check mijn nieuwe sing0l !
zondag 17 mei 2009 @ 18:28 (#181) 

Gisteren met zn 4en 's avonds een 20 mg 2c-i weggewerkt... maar het valt het beste te omschrijven als RAAR.....
Hebben t zeker een stuk of 50 a 100 keer gezegd.. Dit is raar.. oh.. wat raar....

dramatiek
zondag 17 mei 2009 @ 20:53 (#182) 

quote:
Op zondag 17 mei 2009 18:28 schreef zangerbob3 het volgende:
Gisteren met zn 4en 's avonds een 20 mg 2c-i weggewerkt... maar het valt het beste te omschrijven als RAAR.....
Hebben t zeker een stuk of 50 a 100 keer gezegd.. Dit is raar.. oh.. wat raar....
Zoiets ?

Financing for Development and the Post-Keynesian Case for a New Global Reserve Currency

BGAPD
maandag 18 mei 2009 @ 11:14 (#183) 
Ik heb bij een dealer hier blauwe pillen met aan de eene kant een breeklijn en aan de anderen kant een paddestoeltje weten te bemachtigen.
Een vriend van me had er twee genomen en vertelde dat die dik hard hallucineerde.
Volgens een report op pillreports zijn dit 2c-b pillen met 10 mg 2c-b erin(het report: http://www.pillreports.com/index.php?page=display_pill&id=16118)
Nou had ik de volgende vraag wat is de aanbevolen dosis voor een eerste keer.
Ik zelf wil graag de eerste keer een beetje milde trip en er gaat ook een meisje mee die nog helemaal geen trip ervaring heeft(op geen enkel middel)
Is 10 mg dan goed of iets meer,de leeftijden van de mensen die het gaan nemen zitten tussen 17 en 22.

leppeh
internet super hero
maandag 18 mei 2009 @ 15:55 (#184) 

Van 10 milligram zal je waarschijnlijk een licht XTC-achtig gevoel merken. Ik zou voor anderhalve pil de man gaan, dus 15 mg, dan zit je waarschijnlijk net op de grens. Beter laat je ze eerst even testen zodat je zeker weet hoeveel erin zit

You are broken now
But faith can heal you

z0mg
maandag 18 mei 2009 @ 16:28 (#185) 
quote:
Op maandag 18 mei 2009 11:14 schreef BGAPD het volgende:
Ik heb bij een dealer hier blauwe pillen met aan de eene kant een breeklijn en aan de anderen kant een paddestoeltje weten te bemachtigen.
Een vriend van me had er twee genomen en vertelde dat die dik hard hallucineerde.
Volgens een report op pillreports zijn dit 2c-b pillen met 10 mg 2c-b erin(het report: http://www.pillreports.com/index.php?page=display_pill&id=16118)
Nou had ik de volgende vraag wat is de aanbevolen dosis voor een eerste keer.
Ik zelf wil graag de eerste keer een beetje milde trip en er gaat ook een meisje mee die nog helemaal geen trip ervaring heeft(op geen enkel middel)
Is 10 mg dan goed of iets meer,de leeftijden van de mensen die het gaan nemen zitten tussen 17 en 22.
Nu hoeven logo enzo niet zoveel te zeggen, maar die hadden wij ook. We begonnen met 1 en na anderhalf uur allemaal nog 1 bijgenomen. Vanaf toen ging 't echt goed

z0mg
maandag 18 mei 2009 @ 16:44 (#186) 
En zoals ik in een eerdere post al meldde was 't voor 4 van ons ook de eerste keer 2cb. Maar echt, vanaf moment 1 is het perfect stuurbaar (gold voor ons allemaal) In 't begin merkte ik overigens ook wel een soort van mdma-like euforie. En gedurende de hele trip had ik momenten waarop ik even wilde dansen op de muziek die we op hadden staan.

BGAPD
dinsdag 19 mei 2009 @ 11:02 (#187) 
Bedankt voor de antwoorden.
Dan had ik nog een vraagje.
Hoe zit het de bodyload,is die er ookal bij lagere doseringen?

billy-bob
loco in de toko
dinsdag 19 mei 2009 @ 12:59 (#188) 

quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 11:02 schreef BGAPD het volgende:
Bedankt voor de antwoorden.
Dan had ik nog een vraagje.
Hoe zit het de bodyload,is die er ookal bij lagere doseringen?
Een beetje misschien. Sommige mensen ervaren sowieso de bodyload als een verzwaard of drukkend gevoel op het lichaam, in extreme mate kan je er zelfs (letterlijk!) door gevloerd worden - middelen als 2C-E en DMT kunnen dit best doen. Maar andere mensen (het merendeel geloof ik) voelt zich van 2C-B erg lekker in zijn vel, alsof je heel bewust in je lichaam zit.
Dus de kans is groot dat je daartussen in het midden uitkomt, en bij een lage dosis valt het al helemaal reuze mee. Je kan die bodyload dan ook nog eens zelf een beetje controleren al kan dat wat lastig zijn en voor een beginner al helemaal.
Ik kan het niet zo heel goed uitleggen, maar als je je diep van binnen op je gemak stelt en het gevoel je maar laat overnemen dan is het net alsof er iets in je lichaam rondstroomt wat dan minder door jou gehinderd wordt. En als het lekker kan vloeien dan is het ook meteen niet zo negatief meer, meestal. Meditatie heeft hier ergens ook wel weer mee te maken, maar feit blijft dat je het positieve aandacht moet geven en ermee moet leren omgaan wil je er verder mee komen. Negatieve aandacht heeft geen zin of werkt averechts, je moet er vriendschap mee sluiten.

Maar maak je niet te druk, 2C-B heeft een zeer overkomelijke bodyload.

Kenneh
flippy bitty
dinsdag 19 mei 2009 @ 15:59 (#189) 
Ik had toch wel een zware bodyload met 40mg 2cb
Constant krampachtig gevoel in schouders, rug en nek. Zweten, dan plots heel koud krijgen, etc.

Tijdje geleden naar the watchmen gaan kijken in de cinema op 2cb, zeker aan te raden.
Meestal word ik rap paranoid als ik op een publieke plaats trip, maar met 2cb is het perfect te controleren.
En ik heb nog nooit zo aandachtig 3 uur lang naar een film gekeken!!! ( vooral die blauwe dude in de film waaah trippen )

"Jah put an angel over me"
Buju Banton

Neuroscience
- returning videotapes -
dinsdag 19 mei 2009 @ 16:48 (#190) 

40 mg is dan ook een flinke dosis.

Evolution is from the Devil
We are connected, you and I. We're on the same curve, just on oposite ends
This Madame, is Versailles

billy-bob
loco in de toko
dinsdag 19 mei 2009 @ 16:52 (#191) 

Ja 40 mg vind je het gek...
Een gebruikelijke dosis ligt eerder rond de helft. 2C-B is een relatief makkelijk psychedelicum dus
voor de meer ervaren tripper zijn zulke hoge doses niet vreemd, zelf heb ik ook wel minstens zulke
doses geprobeerd en nog steeds vond ik het een milde component hebben!
De bodyload was niet zo naar als jij omschrijft maar absoluut niet licht meer nee.
Hoge doses milde stof hoeven nog steeds niet in de buurt te komen bij relatief lagere doses van een
enorm potente stof.

Over de bodyload: er zullen vast en zeker mensen zijn die bij lage dosis 2C-B wel een vrij heavy gevoel ervaren en zeker op een moment dat zij zich fysiek niet optimaal voelen - uitwerkingen verschillen nu eenmaal behoorlijk tussen middelen en mensen.
Maar ik blijf erbij dat je het gemiddeld of in het algemeen zo gaat als ik in de vorige post zei.

Het ligt er ook maar helemaal aan waar je het mee vergelijkt: veel bekende middelen hebben helemaal niet zo'n bodyload om van te spreken, terwijl in de categorie 2C's (2C-x ...) of andere synthetische psychedelica dikwijls veel zwaardere bodyloads voorkomen.

Mijn ervaring is sowieso dat middelen die bekend en populair zijn heel vaak ook de neiging hebben een redelijk voorspelbaar effect te geven, en dat zijn mensen gewend. Kijk maar naar het GHB-topic daar zat laatst een flapdrol - no offence - die meende dat de werking van een middel zich consequent manifesteert.
Psychedelica staan erom bekend set & setting afhankelijk te zijn en een stuk minder betrouwbaar of consequent te zijn, gekke zeldzame synthetische stoffen kunnen echt een wereld van verschil maken tussen 2 ervaringen of 2 mensen.
2C-B valt wat dat betreft echt super mee en wordt daarom nog wel als vrij geschikt beschouwd voor een wat breder of minder ervaren publiek, maar het blijft een apart tripstofje

dramatiek
dinsdag 19 mei 2009 @ 18:15 (#192) 

denk dat ik het vriesvak ook maar eens optrek morgen lekker lang weekendje

Syndicate
Pure euphoria!
dinsdag 19 mei 2009 @ 21:34 (#193) 

De alom bekende en beruchte bodyload. Hehe. Mooi onderwerp.

Persoonlijk heb ik bij 2C-B best last van de bodyload, zeker bij hoge dosissen idd. Maar wat ik hier niet genoemd zie worden, en volgens mij toch voor veel mensen geldt: de bodyload duurt meestal maar een 30-60 minuten. Hierna gaat de load voor mij over in een zeer aangename high, en zit je idd zeker lekker in je vel! Leuke en bijzondere drug 2C-B!

Misschien binnenkort weer eens proberen na een paar maanden tijd

Machine ate my homework

Syndicate
Pure euphoria!
zaterdag 23 mei 2009 @ 21:37 (#194) 

Zo juist weer eens een 2cbtje gedropt! Zin in!

Machine ate my homework

dramatiek
zaterdag 23 mei 2009 @ 22:13 (#195) 

forse bodyload met 10mg poeder, bleh

Syndicate
Pure euphoria!
zaterdag 23 mei 2009 @ 22:19 (#196) 

Das wel veel bodyload voor zo weinig 2cb dan. Daar heb je zelfs niet/minimaal visuals mee.

Machine ate my homework

Solipsis
Pro trips is
zondag 24 mei 2009 @ 00:01 (#197) 

Oeps, bij het maken van oplossingen beetje onstuimig omgegaan met wat poeder. Het spul zat tussen vacuumgesealed plastic, lekker handig... wat via mn handen binnengekregen nu heb ik threshold effecten

frnk
vrijdag 5 juni 2009 @ 17:58 (#198) 
Heeft iemand ervaring met deze pilletjes? Blauw met een paddenstoel erop.
Hoeveel mg zou hier in zitten?

eRrrrJeee
RJ to the Bone
maandag 8 juni 2009 @ 00:56 (#199) 

Ik heb gehoord dat je ze getest hebt, reportje

House muziek maakt jongeren kapot!!!

Ionesco
A Long Way Down.
dinsdag 9 juni 2009 @ 18:00 (#200) 

Pffh, ik heb bijna 2 jaar geleden 18mg 2cb gedropt... en hoewel ik visuals leuk/intressant vond voelde ik me zelf enorm kut. Misschien was de setting niet goed, misschien lag het aan mij en zat ik niet lekker in mn vel. Maar enorme bodyload, enorme misselijkheid en een uurtje ofzo nadat t uitwerkte enorme hoofdpijn.

Toen had ik besloten nooit meer 2cb te gebruiken en zeer waarschijnlijk van alle 2c's afblijven.

Tot 3 weken geleden, ik had nog 1 capsule met 30 mg erin. Die had ik wel al ongeveer 2 jaar liggen. dus ik wist niet meer of het goed was, toen maar mn drugsexpert op dit gebied gevraagd, en die zei dat als het nog poeder was en niet t capsule had aangetast het nog wel goed zou zijn.

Ik om half 7 savonds m genomen, en toen na een half uurtje voelde ik me al behoorlijk raar. Ik zat toen in mn kamer, met muziek van Shpongle op, en ondertussen de visualizer van winamp die draaide fullscreen.

Een half uurt later begon ik soort van stipjes rare kleuren te ontdekken, terwijl het voelde als een xtc pil die langzaam insloeg.

De misselijkheid was in het begin behoorlijk hevig, en verdwijnde toen een tijdje later, toen het wat harder insloeg. Verder nog op msn tegen een vriend die er ook nieuwsgierig was vanalles vertellen.

Anders dan paddo's of lsd kon ik nog redelijk normaal nadenken. Met paddos lukt dit totaal niet, en met lsd wel een beetje, maar met t 2CB kon ik nog redelijk recht nadenken voor mn gevoel..

Na een tijdje begon ik me te vervelen in mn kamer, dus ik naar buiten toe. Naar een parkje niet zo hier heel ver weg vandaan. 5 minuten lopen ofzo, maar het leek toch zover weg.

Eenmaal aangekomen ben ik op een bankje gaan zitten, en begon het visuele pas echt in te slaan. Ik voelde me zo ongelovelijk goed en lekker in mn vel. Ik kon maar niet begrijpen hoe het de vorige keer zo fout is gegaan met minder op dan deze keer.

Na een tijdje weer teruggelopen naar mn studentenkamer.. ik was rookwaar vergeten. Met LSD, als ik dan blow komt het meestal niet erg chill over... de visuals worden iets intenser maar ik krijg dan soms ook behoorlijke paranoia.

Dat was dus niet het geval hier. Het blowen maakte alles zeker een stuk intenser, maar ik kon het allemaal nog goed aan voor mn gevoel.
Heel af en toe kwam er een eng stemmetje die mn hersenen leek te vertellen:'DIT KAN TOCH NIET!' en leek ik heel even in paniek te raken. Maar ik kon het heel makkelijk wegstoppen door de setting iets te veranderen.

Nadat ik weer terug bij mn kamer was weer even tegen die persoon op msn zitten praten. En toen een jointje gedraaid en weer terug naar het park en daar gebleven totdat het voor mn gevoel veelste koud werd. Het was toen helemaal niet koud buiten, maar voor mn gevoel leek dat wel zo...

Toen maar de rest van de avond thuis gezeten met lekkere chille muziek.. en toen het iets uit begon te werken begon ik maar te lullen tegen die persoon op msn. Leek toen niet qua gevoel op xtc, maar hoe ik tegen m ben gaan praten. Nog nooit zo eerlijk geweest. Onwijze empathie...

Uiteindelijk maar gaan slapen omdat ik hoofdpijn kreeg van het voortdurend blowen en kijken naar mn beeldscherm.

De comedown viel echt ongelovelijk mee vergeleken met xtc ofzo, geen crash... Alleen de volgende dag werd ik vroeg wakker met ONGELOVELIJKE hoofdpijn..

Dat was dan wel weer iets minder. Maar sinds mn 2cb trip heb ik me nog nooit zo goed gevoeld. Ik zat een beetje in een depressieve sleur, en sindsdien ben ik zoveel mogelijk buiten, zoveel mogelijk met vrienden en zowiezo een veel betere 'attitude' tegen t leven aan.

Ik heb t gesprek met die msnpersoontje nog, dus in feite heb ik ook nog een live tripreport liggen.. maar daar zitten iets te persoonlijke dingen in vermeld, dus die krijgt niemand.. maar tis hardstikke leuk om m weer door te lezen.
Dit is in ieder geval geen echte tripreport. Die komt nog!

2cb krijgt een nieuwe kans van mij en ben er ook naarstig op zoek naar, maar kheb mn hele leven nog en heb geen haast..

(een week hiervoor ook nog een soortgelijke ervaring met keta gehad... eerste keer vond ik het niks.. jaartje later vond ik t geweldig.)

I hate to advocate drugs, alcohol, violence or insanity to anyone, but they've always worked for me.

bekijk topic op één pagina  |  pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
index       uitgaan & vrije tijd       space
2C-B - Vragen & Antwoorden deel 3
nieuwe topics | actieve topics | online users | top 500