Pffh, ik heb bijna 2 jaar geleden 18mg 2cb gedropt... en hoewel ik visuals leuk/intressant vond voelde ik me zelf enorm kut. Misschien was de setting niet goed, misschien lag het aan mij en zat ik niet lekker in mn vel. Maar enorme bodyload, enorme misselijkheid en een uurtje ofzo nadat t uitwerkte enorme hoofdpijn.
Toen had ik besloten nooit meer 2cb te gebruiken en zeer waarschijnlijk van alle 2c's afblijven.
Tot 3 weken geleden, ik had nog 1 capsule met 30 mg erin. Die had ik wel al ongeveer 2 jaar liggen. dus ik wist niet meer of het goed was, toen maar mn drugsexpert op dit gebied gevraagd, en die zei dat als het nog poeder was en niet t capsule had aangetast het nog wel goed zou zijn.
Ik om half 7 savonds m genomen, en toen na een half uurtje voelde ik me al behoorlijk raar. Ik zat toen in mn kamer, met muziek van Shpongle op, en ondertussen de visualizer van winamp die draaide fullscreen.
Een half uurt later begon ik soort van stipjes rare kleuren te ontdekken, terwijl het voelde als een xtc pil die langzaam insloeg.
De misselijkheid was in het begin behoorlijk hevig, en verdwijnde toen een tijdje later, toen het wat harder insloeg. Verder nog op msn tegen een vriend die er ook nieuwsgierig was vanalles vertellen.
Anders dan paddo's of lsd kon ik nog redelijk normaal nadenken. Met paddos lukt dit totaal niet, en met lsd wel een beetje, maar met t 2CB kon ik nog redelijk recht nadenken voor mn gevoel..
Na een tijdje begon ik me te vervelen in mn kamer, dus ik naar buiten toe. Naar een parkje niet zo hier heel ver weg vandaan. 5 minuten lopen ofzo, maar het leek toch zover weg.
Eenmaal aangekomen ben ik op een bankje gaan zitten, en begon het visuele pas echt in te slaan. Ik voelde me zo ongelovelijk goed en lekker in mn vel. Ik kon maar niet begrijpen hoe het de vorige keer zo fout is gegaan met minder op dan deze keer.
Na een tijdje weer teruggelopen naar mn studentenkamer.. ik was rookwaar vergeten. Met LSD, als ik dan blow komt het meestal niet erg chill over... de visuals worden iets intenser maar ik krijg dan soms ook behoorlijke paranoia.
Dat was dus niet het geval hier. Het blowen maakte alles zeker een stuk intenser, maar ik kon het allemaal nog goed aan voor mn gevoel.
Heel af en toe kwam er een eng stemmetje die mn hersenen leek te vertellen:'DIT KAN TOCH NIET!' en leek ik heel even in paniek te raken. Maar ik kon het heel makkelijk wegstoppen door de setting iets te veranderen.
Nadat ik weer terug bij mn kamer was weer even tegen die persoon op msn zitten praten. En toen een jointje gedraaid en weer terug naar het park en daar gebleven totdat het voor mn gevoel veelste koud werd. Het was toen helemaal niet koud buiten, maar voor mn gevoel leek dat wel zo...
Toen maar de rest van de avond thuis gezeten met lekkere chille muziek.. en toen het iets uit begon te werken begon ik maar te lullen tegen die persoon op msn. Leek toen niet qua gevoel op xtc, maar hoe ik tegen m ben gaan praten. Nog nooit zo eerlijk geweest. Onwijze empathie...
Uiteindelijk maar gaan slapen omdat ik hoofdpijn kreeg van het voortdurend blowen en kijken naar mn beeldscherm.
De comedown viel echt ongelovelijk mee vergeleken met xtc ofzo, geen crash... Alleen de volgende dag werd ik vroeg wakker met ONGELOVELIJKE hoofdpijn..
Dat was dan wel weer iets minder. Maar sinds mn 2cb trip heb ik me nog nooit zo goed gevoeld. Ik zat een beetje in een depressieve sleur, en sindsdien ben ik zoveel mogelijk buiten, zoveel mogelijk met vrienden en zowiezo een veel betere 'attitude' tegen t leven aan.
Ik heb t gesprek met die msnpersoontje nog, dus in feite heb ik ook nog een live tripreport liggen.. maar daar zitten iets te persoonlijke dingen in vermeld, dus die krijgt niemand.. maar tis hardstikke leuk om m weer door te lezen.
Dit is in ieder geval geen echte tripreport. Die komt nog!
2cb krijgt een nieuwe kans van mij en ben er ook naarstig op zoek naar, maar kheb mn hele leven nog en heb geen haast..
(een week hiervoor ook nog een soortgelijke ervaring met keta gehad... eerste keer vond ik het niks.. jaartje later vond ik t geweldig.)