quote:Op zaterdag 28 maart 2009 19:44 schreef voidmage het volgende:even een vraagje
volgende week wilde ik 2 cb testen. "Voor het eerst

" MAAR dat is de week voor Awake en daar ga ik mdma gebruiken. Nu vroeg ik me af of 2 cb een week voor mdma het effect doet verminderen? ik denk zelf van niet, maar jullie zijn de pro's

op 2cb gebied (hoop ik)
verder vroeg ik me af of mdma en 2 cb een goede combi is? misschien op awake wat nemen als het volgende week bevalt

deze vraag brengt weer een derde vraag in mij naar boven namelijk 2 cb 2 weken achter elkaar is het als paddo's een tijdje niet meer verstandig of net als mdma alleen wat verminderd effect?
ohja, morgen ochtend in de zino ga ik aan de 4 fmp het blijft maar stofjes regenen
In het algemeen kan je het wel wat merken dat je dan een aantal weken op rij stoffen gebruikt die op je serotonine en dopamine werken, alleen 4-FMP werkt stukken meer op je dopamine en is op zich niet zo gek sterk in zijn effect op de hersenen meen ik. 2C-B put je voorraad neurotransmitters nauwelijks uit maar mimickt het vooral en zal daarom met een week ertussen ook niet enorm veel schelen.
Het is niet verstandig te noemen allemaal om er zo weinig tijd tussen te laten, maar ik zou niet rekenen op een aanzienlijke vermindering van werking als je het zo gaat aanpakken.
De combinatie 2C-B en MDMA kan werkelijk magisch zijn, maar dat is niet altijd zo - soms lijken ze weinig met elkaar te doen en is het meer een optelsom op opeenvolging van de afzonderlijke effecten. Exact op hetzelfde moment ingenomen kan je wel een vermindering van effecten krijgen, maar dat is soms niet sterk en vooral theoretisch (natuurlijk ook afhankelijk van hoeveel je van beide stoffen naar binnen gooit). Het is beter om een paar uur ertussen te laten als je het combineert. Er zijn relatief iets meer mensen die zeggen dat je beter eerst MDMA kan nemen en dan later de 2C-B maar mijn aller aller beste ervaring ermee was juist eerst 2C-B (wel wat geblowd en lachgas enzo zitten nemen), na een poosje toen de trip wel wat ten einde liep snoof ik wat pure MDMA kristallen wat resulteerde in een instantaan gevoel van "liefde op het eerste gezicht" maar dan niet op een persoon gericht maar in het algemeen!
Maar ervaringen hiermee wisselen wel sterk, alhoewel het in principe gewoon een supercombo is. Ikzelf heb niet gemerkt dat je kater x2 wordt zelfs praktisch geen verschil met alleen MDMA - maar met katers kan het ook enorm verschillen tussen mensen.
Dus