index       uitgaan & vrije tijd      space
PI 2C-B - Vragen & Antwoorden deel 3
bekijk topic op één pagina  |  pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Topicgallery™ :
BGAPD
maandag 23 maart 2009 @ 13:18 (#151) 
quote:
Op maandag 23 maart 2009 13:03 schreef Japzer het volgende:
Ja, ik denk dat 15mg wel goed is voor een lichte trip. Je zou de pech kunnen hebben dat je er niks van merkt, maar uit je tekst begrijp ik dat je liever iets te voorzichtig bent, dus dat risico zou ik dan maar nemen.
Kun je niet later bijnemen als je na een bepaalde tijd niks voelt?

Japzer
(o)||
maandag 23 maart 2009 @ 13:27 (#152) 

Jawel, dat kan wel, maar de effecten zijn dan al snel onvoorspelbaar, je zou er wel eens meer van kunnen merken dan de bedoeling was. Altijd leuk.
Zo nam ik eens een lichte dosis 2C-E nadat ik eerder die nacht al op 2C-B getript had, met de gedachten "ooh, er treedt vast kruistolerantie op, dus het zal wel meevallen". Gevolg: de meest diepgaande trip van mijn leven. Een bijzonder mooie ervaring, maar niet wat ik had verwacht. Maar da's altijd zo, zulke dingen komen als je het het minst verwacht.

In jouw geval, zou het dan verstandiger zijn om je verlies te nemen en het op een later tijdstip te proberen met een iets hogere dosis.

Strange women lying in ponds distributing swords is no basis for a system of government. Supreme executive power derives from a mandate from the masses, not from some farcical aquatic ceremony.

fs180
hi lo-fi
woensdag 25 maart 2009 @ 15:55 (#153) 

Nog tips in welke kringen het te verkrijgen is?

http://www.vrijbit.nl
"..this could lead to dangerous behavior, like speaking your mind, using freedom of speech, fighting for your rights, all of which are bound to ultimately lead to the communist world revolution"

Ontopic
Odi et Amo
woensdag 25 maart 2009 @ 15:58 (#154) 
Is moeilijk aan te komen inderdaad.
Jammer dat ze het niet meer gewoon in de smartshop verkopen

ikvalopdikkewijven
woensdag 25 maart 2009 @ 17:00 (#155) 

Hoeveel betaal je voor een goed pilletje 2c-b?

-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-

S.
woensdag 25 maart 2009 @ 19:57 (#156) 

-edit

[ Bericht 100% gewijzigd door S. op 25-03-2009 20:08 ]

leppeh
internet super hero
woensdag 25 maart 2009 @ 22:25 (#157) 

quote:
Op woensdag 25 maart 2009 17:00 schreef ikvalopdikkewijven het volgende:
Hoeveel betaal je voor een goed pilletje 2c-b?
Voor een goed pilletje waar ongeveer 33 mg in zit 10 euro, heb ik me laten vertellen.

You are broken now
But faith can heal you

Houniet
ik ruik vet lekker
[ Moderator ] woensdag 25 maart 2009 @ 23:47 (#158) 

quote:
Op woensdag 25 maart 2009 15:55 schreef fs180 het volgende:
.

Brunettes O+

Syndicate
Pure euphoria!
woensdag 25 maart 2009 @ 23:59 (#159) 

quote:
Op woensdag 25 maart 2009 15:55 schreef fs180 het volgende:
De juiste kringen..

Machine ate my homework

voidmage
ad maiora natus sumus
zaterdag 28 maart 2009 @ 19:44 (#160) 

even een vraagje

volgende week wilde ik 2 cb testen. "Voor het eerst " MAAR dat is de week voor Awake en daar ga ik mdma gebruiken. Nu vroeg ik me af of 2 cb een week voor mdma het effect doet verminderen? ik denk zelf van niet, maar jullie zijn de pro's op 2cb gebied (hoop ik)

verder vroeg ik me af of mdma en 2 cb een goede combi is? misschien op awake wat nemen als het volgende week bevalt

deze vraag brengt weer een derde vraag in mij naar boven namelijk 2 cb 2 weken achter elkaar is het als paddo's een tijdje niet meer verstandig of net als mdma alleen wat verminderd effect?

ohja, morgen ochtend in de zino ga ik aan de 4 fmp het blijft maar stofjes regenen

Carpe Diem!

fs180
hi lo-fi
zaterdag 28 maart 2009 @ 19:57 (#161) 

quote:
Op woensdag 25 maart 2009 23:47 schreef Houniet het volgende:

[..]

.
kringen geen adressen, ik ben op de hoogte van de policy

http://www.vrijbit.nl
"..this could lead to dangerous behavior, like speaking your mind, using freedom of speech, fighting for your rights, all of which are bound to ultimately lead to the communist world revolution"

billy-bob
loco in de toko
woensdag 1 april 2009 @ 11:57 (#162) 

quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 19:44 schreef voidmage het volgende:
even een vraagje

volgende week wilde ik 2 cb testen. "Voor het eerst " MAAR dat is de week voor Awake en daar ga ik mdma gebruiken. Nu vroeg ik me af of 2 cb een week voor mdma het effect doet verminderen? ik denk zelf van niet, maar jullie zijn de pro's op 2cb gebied (hoop ik)

verder vroeg ik me af of mdma en 2 cb een goede combi is? misschien op awake wat nemen als het volgende week bevalt

deze vraag brengt weer een derde vraag in mij naar boven namelijk 2 cb 2 weken achter elkaar is het als paddo's een tijdje niet meer verstandig of net als mdma alleen wat verminderd effect?

ohja, morgen ochtend in de zino ga ik aan de 4 fmp het blijft maar stofjes regenen
In het algemeen kan je het wel wat merken dat je dan een aantal weken op rij stoffen gebruikt die op je serotonine en dopamine werken, alleen 4-FMP werkt stukken meer op je dopamine en is op zich niet zo gek sterk in zijn effect op de hersenen meen ik. 2C-B put je voorraad neurotransmitters nauwelijks uit maar mimickt het vooral en zal daarom met een week ertussen ook niet enorm veel schelen.

Het is niet verstandig te noemen allemaal om er zo weinig tijd tussen te laten, maar ik zou niet rekenen op een aanzienlijke vermindering van werking als je het zo gaat aanpakken.
De combinatie 2C-B en MDMA kan werkelijk magisch zijn, maar dat is niet altijd zo - soms lijken ze weinig met elkaar te doen en is het meer een optelsom op opeenvolging van de afzonderlijke effecten. Exact op hetzelfde moment ingenomen kan je wel een vermindering van effecten krijgen, maar dat is soms niet sterk en vooral theoretisch (natuurlijk ook afhankelijk van hoeveel je van beide stoffen naar binnen gooit). Het is beter om een paar uur ertussen te laten als je het combineert. Er zijn relatief iets meer mensen die zeggen dat je beter eerst MDMA kan nemen en dan later de 2C-B maar mijn aller aller beste ervaring ermee was juist eerst 2C-B (wel wat geblowd en lachgas enzo zitten nemen), na een poosje toen de trip wel wat ten einde liep snoof ik wat pure MDMA kristallen wat resulteerde in een instantaan gevoel van "liefde op het eerste gezicht" maar dan niet op een persoon gericht maar in het algemeen!

Maar ervaringen hiermee wisselen wel sterk, alhoewel het in principe gewoon een supercombo is. Ikzelf heb niet gemerkt dat je kater x2 wordt zelfs praktisch geen verschil met alleen MDMA - maar met katers kan het ook enorm verschillen tussen mensen.

Dus

The woods are lovely, dark, and deep,
But I have promises to keep,
And miles to go before I sleep...

Sharkbite2004
donderdag 2 april 2009 @ 15:36 (#163) 

Is 2cb eigenlijk aan te raden voor een feest? Dan heb ik het niet over hardstyle of hardcore maar beetje club/house. Gaat over Crazyland trouwens. Feest waar het er eigenlijk altijd wel heel relaxt aan toe gaat. Of is dit ten zeerste af te raden? Kan me in ieder geval wel voorstellen dat bij een een hardstyle/hardcore feest het misschien beter is om het niet te doen omdat je dan misschien al wat sneller aan de haal gaat met je eigen gedachten...

Music was my first love, and it will be my last

Japzer
(o)||
donderdag 2 april 2009 @ 20:16 (#164) 

Voor mij hooguit op een festival ofzo, waar je lekker de ruimte hebt, ik heb het wel eens op een progressive/techhouse/minimal feestje gedaan, maar dat was niet zo fijn. Teveel input.

Strange women lying in ponds distributing swords is no basis for a system of government. Supreme executive power derives from a mandate from the masses, not from some farcical aquatic ceremony.

Sharkbite2004
donderdag 2 april 2009 @ 22:47 (#165) 

Hmmm zie het wel, wil het op een dosis houden van 10-15mg, aardig laag dus, dus moet dan kunnen denk ik zo. Ben beniewd. Ben totaal niet bang dat het mis gaat, daar ben ik te nuchter voor. Kan mijn gevoel ook altijd redelijk sturen, dus hierin zal het ook echt wel goed komen denk ik Des noods van tevoren eerst een keer thuis proberen.

Music was my first love, and it will be my last

Bijsluiter
Kut nick he? :(
donderdag 23 april 2009 @ 23:24 (#166) 

net 2 capsules gemaakt met elk 10 mg 2C-B en 100 mg methylone, welke ik as woensdag zal gaan nuttigen op Electric Deluxe.. Ben benieuwd!

Yorrit
uvt mj
donderdag 23 april 2009 @ 23:26 (#167) 

quote:
Op donderdag 2 april 2009 22:47 schreef Sharkbite2004 het volgende:
Hmmm zie het wel, wil het op een dosis houden van 10-15mg, aardig laag dus, dus moet dan kunnen denk ik zo. Ben beniewd. Ben totaal niet bang dat het mis gaat, daar ben ik te nuchter voor. Kan mijn gevoel ook altijd redelijk sturen, dus hierin zal het ook echt wel goed komen denk ik Des noods van tevoren eerst een keer thuis proberen.
zou wel iets hoger zitten qua dosis, weet niet of je het vaker gedaan heb?
eerste keer had ik ong 18 mg, op een feestje was vet

Some Man take money, and make big enemy..
While I-Man take love, and make good friend..
Geluid / last.fm
He who makes a machine of Himself, gets rid of the pain of being a man

Neuroscience
- returning videotapes -
vrijdag 24 april 2009 @ 12:04 (#168) 

quote:
Op donderdag 23 april 2009 23:26 schreef Yorrit het volgende:

[..]

zou wel iets hoger zitten qua dosis, weet niet of je het vaker gedaan heb?
eerste keer had ik ong 18 mg, op een feestje was vet
Noem dat maar vet. Het was hel in het begin.

Evolution is from the Devil
We are connected, you and I. We're on the same curve, just on oposite ends
This Madame, is Versailles

Party_P
WTF, jezus!!1
zondag 26 april 2009 @ 23:54 (#169) 

Binnenkort voor mij 2cb (2ci ook nog mogelijkheid) alleen wil ik dat met aantal vrienden gaan doen en dan gewoon bij iemand thuis. Muziekie op e.d.

Aanrader op die manier?

Drugs are good mkay?

leppeh
internet super hero
maandag 27 april 2009 @ 08:13 (#170) 

Ja, prima toch Niet te voorzichtig met de dosis en gaan!

You are broken now
But faith can heal you

Yorrit
uvt mj
maandag 27 april 2009 @ 13:25 (#171) 

quote:
Op zondag 26 april 2009 23:54 schreef Party_P het volgende:
Binnenkort voor mij 2cb (2ci ook nog mogelijkheid) alleen wil ik dat met aantal vrienden gaan doen en dan gewoon bij iemand thuis. Muziekie op e.d.

Aanrader op die manier?
zeker.. beter dan ergens anders.
lachgas moet er dan bij zijn

Geluid / last.fm

Party_P
WTF, jezus!!1
maandag 27 april 2009 @ 21:58 (#172) 

quote:
Op maandag 27 april 2009 13:25 schreef Yorrit het volgende:

[..]

zeker.. beter dan ergens anders.
lachgas moet er dan bij zijn
Haha lachgas erbij. Dat wou ik ook nog keer doen icm paddo's. Lachgas alleen vind ik niet leuk genoeg.

Drugs are good mkay?

Stupide
Stompzinnig
maandag 27 april 2009 @ 23:18 (#173) 

I.c.m. psychedelica is het een raket naar outer space.

Check mijn muziek!

billy-bob
loco in de toko
dinsdag 28 april 2009 @ 14:42 (#174) 

http://www.wapwinkel.nl/shop/bc2-p-243.html

"LSD is een half-synthetische psychedelische stof die niet verkocht mag worden in Nederland. Gelukkig is er nu DSL als je hard wilt gaan"

Toch treurig altijd, zogenaamd gerelateerde producten die er totaal niets mee te maken hebben.

__
pseudo ontopic: hopelijk zie ik over een paar weekjes 2C-I tegemoet!

The woods are lovely, dark, and deep,
But I have promises to keep,
And miles to go before I sleep...

Yorrit
uvt mj
dinsdag 28 april 2009 @ 15:43 (#175) 

leuke naam voor je winkel wel

Geluid / last.fm

bekijk topic op één pagina  |  pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
index       uitgaan & vrije tijd       space
2C-B - Vragen & Antwoorden deel 3
nieuwe topics | actieve topics | online users | top 500