index       uitgaan & vrije tijd      space
PI 2C-B - Vragen & Antwoorden deel 3
bekijk topic op één pagina  |  pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Topicgallery™ :
peristilius
High times
donderdag 29 januari 2009 @ 00:14 (#126) 

Ach joh, een miligrammetje meer of minder, daar doen wij niet moeilijk over.

If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston

Syndicate
Pure euphoria!
donderdag 29 januari 2009 @ 00:48 (#127) 

quote:
Op woensdag 28 januari 2009 23:52 schreef 988012 het volgende:

[..]

Die van mij werkt anders perfect

Ben wellicht ook wel geïnteresseerd in 2C-B alleen lijken varianten als 2C-I makkelijker te vinden.. Zit er nou echt een significant verschil in deze varianten of zal het ongeveer net zo'n verschil zijn als MDMA en Explosion (Methylone).
2C-I lijkt me een goede vervanger van 2C-B als je er aan kan komen. Ik denk eigenlijk nog wel een beter alternatief, omdat het een vollediger psychedelica is dan B. Geen ervaring met I though. De meeste 2C's lijken erg op elkaar idd qua uitwerking. De ene is op het visuele vlak wat meer aanwezig, en de ander heeft bv weer wat meer diepgang in zijn geheel.

Dat van die weegschaal kan ik beamen idd. Heb ook voor de grap zo'n ding uit china laten komen, niet in de verwachting dat de resultaten nog best goed zouden zijn. Eigenlijk zou je wat ijkgewichten moeten proberen icm met dat ding, of een gewogen substantie op een labscale nawegen om te zien hoe accuraat ie nou eigenlijk is. Ik denk dat de accuraatheid nog opzienbarend goed zal blijken, en opzich kan je niet zeuren voor dat geld. Sowieso kan ik aanraden de scale guide op bluelight.ru even door te nemen, om wat te compenseren voor de misschien ietwat onnauwkeurigheid van het apparaat.

edit: nee je moet geen 1-2 mg willen afwegen, want dat lukt idd niet goed. Maar 5-6 mg is geen probleem, mits je weet hoe je moet wegen.

Machine ate my homework

leppeh
internet super hero
woensdag 4 februari 2009 @ 14:36 (#128) 

Zijn er mensen die ervaring hebben met Dragonfly? Wat zijn normale doseringen en zijn de effecten anders dan 'normale' 2C-B? De prijs staat me namelijk niet echt aan dus als doseringen en effect nagenoeg gelijk zijn aan 2C-B dan laat ik deze kans lekker aan me voorbij gaan.

You are broken now
But faith can heal you

WeezyFBaby
woensdag 4 februari 2009 @ 14:50 (#129) 
Ik heb nogal naare ervaringen met LSD(Bad trip die over ging in pshycose)
Dat kwam vooral omdat ik op de rand van depersonalisatie was en ik compleet de controle over me eigen geest verloor.
Maar ik vond het wel geweldig om te hallinuceeren en al die 'mooie'dingen te zien.
Is er niet een middel die puur visueel werkt,zonder de denkpatroonen en versterkte emotie's van de meeste psychedelische drugs?

They don't make em like me no more,as a matter of fact, they never made em like me before.

leppeh
internet super hero
woensdag 4 februari 2009 @ 15:15 (#130) 

2C-B is wel veel vriendelijker dan bijvoorbeeld LSD voor je kop, maar helemaal verstoken van trippy gedachtes is het niet. Wel is er nogal sterke euforie aanwezig waardoor de kans op negatieve gedachtes vanzelf klein wordt Ik weet niet hoe het zit met de rest van de 2C's, maar met 2C-B heb je denk ik wel het meeste van LSD, paddo's en RC's wat jij beschrijft: Veel eyecandy, weinig hersenspinsels. Zorg gewoon dat je relaxt zit, muziek erbij die je fijn vindt en iemand bij je waarmee je lekker kan praten en dan kan het bijna niet mis gaan volgens mij.

You are broken now
But faith can heal you

Jonkowise
snuifgebak
donderdag 12 februari 2009 @ 17:00 (#131) 
Klopt, vind zelf 2c-b ook vrij weinig aan eigenlijk... leuk voor een keertje.
Heel apart want je kan echt meevoelen en zelf bepalen hoe je je voelt zeg maar... heel stuurbaar zoals al zo vaak gezegd. Het irriteerde me alleen dat ik wel LSD-achtige hallucinaties kreeg... maar dan neit zo diep kon gaan als op LSD.... en het was weer niet zo euforisch als XTC.... dus 2x net niet.

Veel liever LSD of X dan:) Maar kga 2c-b vast nog wel een keer proberen als het weer langs komt Misschien heb ik ook nog niet alles eruit gehaald.

bsp
Bluf...
donderdag 12 februari 2009 @ 19:46 (#132) 

Bij de "juiste" personen kan 2c-b toch echt wel een vervelende mindfuck teweeg brengen, pas dus altijd op, ondanks dat het voor velen een erg makkelijke substantie is....Better safe than sorry!

LeeHarveyOswald
O+
zondag 15 februari 2009 @ 19:59 (#133) 

Gister 2C-I op. Zit nog te twijfelen of ik die een eigen topic ga geven

Erg prettige "trip". Had 10mg, was lichter en controleerbaarder dan mush, en 100x blijer.

Met lachgas en wiet kreeg ik salvia achtige momenten, waar ik oa. onderdeel was van de fractals die ik zag

Ontopic
Odi et Amo
dinsdag 17 februari 2009 @ 17:36 (#134) 
Deze drug is zojuist naar nummer 1 op mijn verlangslijstje geschoven.

peristilius
High times
dinsdag 17 februari 2009 @ 17:37 (#135) 

Zou er ook wel weer eens wat van willen hebben, maar zit een beetje krap bij kas op het moment.

If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!

Ontopic
Odi et Amo
dinsdag 17 februari 2009 @ 19:48 (#136) 
Heb je het wel al eens geprobeerd?

peristilius
High times
dinsdag 17 februari 2009 @ 20:26 (#137) 

Ja, paar keer, erg mellow trippen.

Ontopic
Odi et Amo
dinsdag 17 februari 2009 @ 20:50 (#138) 
Hoe kwam jij er aan?
Via lokale dealer, zelf maken?

EggsTC
Atheist
dinsdag 17 februari 2009 @ 21:36 (#139) 

quote:
Op donderdag 12 februari 2009 19:46 schreef bsp het volgende:
Bij de "juiste" personen kan 2c-b toch echt wel een vervelende mindfuck teweeg brengen, pas dus altijd op, ondanks dat het voor velen een erg makkelijke substantie is....Better safe than sorry!
been there.

Wanneer 2 mensen het eens zijn is er 1 overbodig.

billy-bob
loco in de toko
woensdag 18 februari 2009 @ 14:19 (#140) 

quote:
Op donderdag 12 februari 2009 17:00 schreef Jonkowise het volgende:
Klopt, vind zelf 2c-b ook vrij weinig aan eigenlijk... leuk voor een keertje.
Heel apart want je kan echt meevoelen en zelf bepalen hoe je je voelt zeg maar... heel stuurbaar zoals al zo vaak gezegd. Het irriteerde me alleen dat ik wel LSD-achtige hallucinaties kreeg... maar dan neit zo diep kon gaan als op LSD.... en het was weer niet zo euforisch als XTC.... dus 2x net niet.

Veel liever LSD of X dan:) Maar kga 2c-b vast nog wel een keer proberen als het weer langs komt Misschien heb ik ook nog niet alles eruit gehaald.
Vergis je niet, op 2C-B kan je ook prima out of body experiences hebben en die-hard diep gaan, alleen kost dat wat hogere dosis en je moet geluk hebben met dit spul, het is zo kneedbaar en set./setting afhankelijk dat het niet elke keer raak is maar afhankelijk van hoe je precies dan in het leven staat.

Ik neem het nu een tijd niet maar heb het flink vaak gedaan, ook lopen combineren - ik vind het super sympathiek spul! Verschillende doses voor verschillende doeleinden ook.

The woods are lovely, dark, and deep,
But I have promises to keep,
And miles to go before I sleep...

mmax91
donderdag 19 februari 2009 @ 22:19 (#141) 
Vorige weekend samen met LeeHarveyOswald en nog wat andere mensen een flinke dosis genomen.

Ik had het al een paar keer eerder alleen gedaan om te kijken wat de effecten waren. ( Eerst zelf testen voordat je het aan je vrienden geeft )

Vorige keren had ik ongeveer 15mg, wat een lekker, vrij lichte trip gaf. Beetje spacen en flink euforisch, maar nog niet helemaal wat ik zocht.

Afgelopen zaterdag met wat vrienden ongeveer 35mg genomen en heerlijk liggen trippen. Echt de visuals waren niet normaal meer zo sterk. Vooral naar het plafond kijken was geweldig. Alles was wel lekker controleerbaar en als het even te veel was dan keer ik even naar de TV (Shake Tales) en de visuals waren weer eventjes weg.

Na een paar uurtjes lekker liggen kijken toch maar wat N2O erbij genomen, omdat lachgas bij paddo's mij ook erg goed was bevallen. Met paddo's ging ik met 3 caps volledig out voor een paar minuten en beleefde daar de meest bizarre dingen.

Omdat ik op lachgas alleen niet meer out kan gaan, wou ik weer eens een keertje een combo doen.
Eerst 1 cap in een ballon om te kijken of het allemaal wel goed ging, want ik was best flink aan het trippen van de 2C-I.
Na de eerste keer inhalen werd meteen heel de kamer geel en begon ik alles in RGB te zien. Na wat meer lachgas kwamen de echte CEV die zo enorm mooi waren. Er groeide engel vleugels uit mijn rug in die liepen door heel de kamer en wist niet meer of ik mijn ogen open of dicht had. Het voelde en zag een beetje als een flinke salvia trip waarmee je out gaat. Toen ik m'n ogen open had liepen de visuals nog steeds door heel de kamer.

Daarna nog op m'n matras met m'n ogen dicht liggen mediteren met het gevoel alsof ik flink wat MDMA op had.

Na een uurtje of 7 trippen begon het aardig uit te werken en heb wat valium genomen om te kunnen slapen. Ben gaan liggen en kon niet meer herinneren dan ik in slaap ben gevallen.

De volgende dag flink hoofdpijn en een stijve nek, maar dat komt denk ik door het verkeer liggen. Ook zondag en maandag nog een beetje raar gevoel alsof ik nog niet helemaal terug was op aarde.

Al om al een zeer geslaagde trip op een heeeerlijk drug, die zeker in mijn top 3 komt te staan.

Volgende week 2C-E proberen

Dzy
It is I
vrijdag 20 februari 2009 @ 10:01 (#142) 

quote:
Op woensdag 4 februari 2009 14:50 schreef WeezyFBaby het volgende:
Ik heb nogal naare ervaringen met LSD(Bad trip die over ging in pshycose)
Dat kwam vooral omdat ik op de rand van depersonalisatie was en ik compleet de controle over me eigen geest verloor.
Maar ik vond het wel geweldig om te hallinuceeren en al die 'mooie'dingen te zien.
Is er niet een middel die puur visueel werkt,zonder de denkpatroonen en versterkte emotie's van de meeste psychedelische drugs?
Ik zou het niet doen. Ik heb best wat leuke ervaringen met 2c-b gehad en nog veel meer met andere drugs maar ik heb 1x een zware psychose getriggerd met behulp van 2c-b. Ook al voelt het wat milder aan, dat is het toch echt niet.

"Reality is an illusion created by a lack of alcohol."

bsp
Bluf...
vrijdag 20 februari 2009 @ 12:32 (#143) 

Nog even over dat slecht gaan op 2c-b; het is inderdaad een mild middel, niet te vergelijken met LSD. De visuals kunnen wel vergelijkbaar zijn, maar je hebt meestal niet zo'n mindfuck. Ik heb echter zelf ook al eens een mindere ervaring gehad met 2c-b...

Thuisgekomen van een concert, waar 3 van ons 4tjes MDMA op hadden, wilde ik als BOB ook nog wel iets pakken. Geen zin in MDMA, dus 2c-b gepakt. Maar binnen een half uurtje waren de 3 anderen doodmoe, en wilden ze naar bed. Tja, dan maar mee naar bed. Inmiddels was de 2c-b goed aan het werk, leuke visuals ed. Ik ging in bed liggen, het licht ging uit, en het was donker en stil. En dat was geen slimme zet...

Ik ben nog nooit zo angstig geweest. Ik ben van mezelf echt geen bangerik, ben op lsd nog nooit echt slecht gegaan, maar die paar uurtjes in bed dat ik wakker lag waren echt heftig...

Er zijn trouwens meer mensen die 2c-b eng vinden in een donkere, stille omgeving. Het gevoel hebben dat er iemand bij je in de ruimte is, dat er iemand achter je staat, dat je iemand in je ooghoeken ziet bewegen. En als je er dan een beetje gevoelig voor bent, kan het een erg vervelende trip zijn....

LeeHarveyOswald
O+
vrijdag 20 februari 2009 @ 14:19 (#144) 

Ik heb trouwens met 2C-I het idee dat je minder gecontrolleerd handelt dan met mush

Ik heb het idee dat ik eerder gekke dingen ga doen met 2C-I op, dan dat dat met paddo's zou gebeuren.

Syndicate
Pure euphoria!
zaterdag 21 februari 2009 @ 00:47 (#145) 

quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 12:32 schreef bsp het volgende:
Er zijn trouwens meer mensen die 2c-b eng vinden in een donkere, stille omgeving. Het gevoel hebben dat er iemand bij je in de ruimte is, dat er iemand achter je staat, dat je iemand in je ooghoeken ziet bewegen. En als je er dan een beetje gevoelig voor bent, kan het een erg vervelende trip zijn....
Niet zo zeer dat ik 2cb eng vind, maar dat je iets in je ooghoeken ziet bewegen herken ik. Op Lowlands afgelopen jaar @ 2cb leek het steeds alsof er mensen (op de camping, waar het erg rustig was in de nacht) net buiten m'n blikveld stonden. Zodra ik keek waren ze uiteraard weg. Was een vreemde ervaring en kan me voorstellen dat niet iedereen dat even okay vindt. Persoonlijk vond ik het niet storend.

Overigens vandaag getript met billy-bob op een milde dosis 2ce. Was een leuke dag, voor mij de 2e keer 2ce, voor b-b de 1e keer. Muziek waardering vond ik vrij aanwezig (staat het ook om bekend) maar vooral opmerkelijk was dat geuren sterker werden ervaren. Erg cool. Visuals waren uiteraard ook aanwezig, maar op de milde dosis (15mg) niet veel anders dan een leuke dosis 2cb. De alom bekende bodyload die gepaard gaat met 2ce vond ik dit keer vrij goed te handelen (eerste ervaring over m'n nek gegaan). Of dat nou kwam doordat ik de stof wat beter leerde kennen, of door de gember die we uit voorzorg genomen hebben kan ik niet zeggen.

Conclusie: voor herhaling vatbaar, en ook een aanrader voor mensen die uit zijn op een serieuzere trip.

Machine ate my homework

billy-bob
loco in de toko
zondag 22 februari 2009 @ 01:26 (#146) 

Inderdaad, mee eens!

Het is al vaker gezegd over 2C-E maar het is zo neutraal in een bepaald opzicht, alsof het gevoel wat je erbij krijgt een soort van kleurloos is, de visuals waren dat niet! Ik vond kleuren niet bepaald intenser zoals bij veel tryptamines maar de lichtelijk metallische visuele vervorming vond ik alhoewel niet wilder dan een aardige portie 2C-B toch overtuigender, feller aanwezig en bijna dwingend. Ik heb het idee dat je er enorm veel kanten mee op kunt en ben wel onder de indruk van die potentie die het lijkt te hebben, enorm boeiend. Maar ik vond de bodyload wel aardig storend en ben ook over mn nek gegaan wat flink opluchtte maar het niet permanent deed verdwijnen. Ik vermoed dat wat chronische vermoedheid ook parten heeft gespeeld maar ik ben wel op een onaangename lichaamsenergie voorbereid als ik 20 mg neem de volgende keer. Het geeft echt een soort drukkend gevoel, maar het is in tegenstelling tot paddo's waar ik echt wazig van wordt wel vreselijk helder, en zoals soms gesuggereerd denk ik dat het LSD voorbij gaat daarin (overigens niet als enige hoor).
De natuur die we konden bewonderen tijdens een wandelingetje leek erg.... gestileerd, het gevoel dat ik erbij kreeg was dat het nogal statig, koeltjes, majesteus overkwam maar wel met sierlijke strakke geometrische patronen die ver over de grond uitstrekten en verder fractaalachtige vormen in de schijnbaar met haarscherpe aquarel gekleurde boombast.
Of zo.

Raar genoeg mist dan het hartverwarmende gevoel van iets als 2C-B daarbij zodat ik aan de ene kant uitermate geboeid was door de sensaties tijdens die wandeling maar later ook gemakkelijk de interesse verloor en we daarna eigenlijk weinig aandacht meer aan de trip geschonken hebben. Ik dacht dat ik zoiets altijd wel recreationeel zou vinden maar dat was het voor mij toch echt niet. Het is vooral intellectueel prikkelend maar het laat emoties totaal onberoerd. Dan wordt het bijna een leerzaam gereedschap of zelfs een curiositeit van een ervaring! Ergens lijkt t zo paradoxaal of eenzijdig, en dat maakt het ergens best wel weird.

Maar ongetwijfeld een cool middel

[ Bericht 4% gewijzigd door billy-bob op 22-02-2009 01:32 ]

The woods are lovely, dark, and deep,
But I have promises to keep,
And miles to go before I sleep...

Houniet
ik ruik vet lekker
[ Moderator ] zaterdag 21 maart 2009 @ 20:56 (#147) 

Hier moet ik even posten.

Brunettes O+

ikvalopdikkewijven
maandag 23 maart 2009 @ 01:00 (#148) 

Dit lijkt me wel een leuke drug voor mensen die nog nooit paddos ofzo gebruik hebben of neit?
Ik zat eerst te denken aan truffels, maar omdat ik een beetje bang voor die dingen als paddos lijkt dit me leuker, vooral omdat ik mdma ook al leuk vind.

-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-

BGAPD
maandag 23 maart 2009 @ 13:00 (#149) 
Ik ga binnekort voor het eerst 2-cb probeeren,ik dacht om te beginnen aan een dosis van 15 mg.
Ik weeg ongeveer 65 kilo en wil voor de eerste keer een lichte trip hebben,is 15 mg dan een goed idee?
Het is me eerste echte trip naar een naare lsd ervaring(heb wel al een klein portie paddo's ernaar gehad maar was een net voelbaare dosis),dus ik doe het de eerste keer ff een beejte voorzichtig aan.

Japzer
(o)||
maandag 23 maart 2009 @ 13:03 (#150) 

Ja, ik denk dat 15mg wel goed is voor een lichte trip. Je zou de pech kunnen hebben dat je er niks van merkt, maar uit je tekst begrijp ik dat je liever iets te voorzichtig bent, dus dat risico zou ik dan maar nemen.

Strange women lying in ponds distributing swords is no basis for a system of government. Supreme executive power derives from a mandate from the masses, not from some farcical aquatic ceremony.

bekijk topic op één pagina  |  pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
index       uitgaan & vrije tijd       space
2C-B - Vragen & Antwoorden deel 3
nieuwe topics | actieve topics | online users | top 500