Vorige weekend samen met LeeHarveyOswald en nog wat andere mensen een flinke dosis genomen.
Ik had het al een paar keer eerder alleen gedaan om te kijken wat de effecten waren. ( Eerst zelf testen voordat je het aan je vrienden geeft

)
Vorige keren had ik ongeveer 15mg, wat een lekker, vrij lichte trip gaf. Beetje spacen en flink euforisch, maar nog niet helemaal wat ik zocht.
Afgelopen zaterdag met wat vrienden ongeveer 35mg genomen en heerlijk liggen trippen. Echt de visuals waren niet normaal meer zo sterk. Vooral naar het plafond kijken was geweldig. Alles was wel lekker controleerbaar en als het even te veel was dan keer ik even naar de TV (Shake Tales) en de visuals waren weer eventjes weg.
Na een paar uurtjes lekker liggen kijken toch maar wat N2O erbij genomen, omdat lachgas bij paddo's mij ook erg goed was bevallen. Met paddo's ging ik met 3 caps volledig out voor een paar minuten en beleefde daar de meest bizarre dingen.
Omdat ik op lachgas alleen niet meer out kan gaan, wou ik weer eens een keertje een combo doen.
Eerst 1 cap in een ballon om te kijken of het allemaal wel goed ging, want ik was best flink aan het trippen van de 2C-I.
Na de eerste keer inhalen werd meteen heel de kamer geel en begon ik alles in RGB te zien. Na wat meer lachgas kwamen de echte CEV die zo enorm mooi waren. Er groeide engel vleugels uit mijn rug in die liepen door heel de kamer en wist niet meer of ik mijn ogen open of dicht had. Het voelde en zag een beetje als een flinke salvia trip waarmee je out gaat. Toen ik m'n ogen open had liepen de visuals nog steeds door heel de kamer.
Daarna nog op m'n matras met m'n ogen dicht liggen mediteren met het gevoel alsof ik flink wat MDMA op had.
Na een uurtje of 7 trippen begon het aardig uit te werken en heb wat valium genomen om te kunnen slapen. Ben gaan liggen en kon niet meer herinneren dan ik in slaap ben gevallen.
De volgende dag flink hoofdpijn en een stijve nek, maar dat komt denk ik door het verkeer liggen. Ook zondag en maandag nog een beetje raar gevoel alsof ik nog niet helemaal terug was op aarde.
Al om al een zeer geslaagde trip op een heeeerlijk drug, die zeker in mijn top 3 komt te staan.
Volgende week 2C-E proberen