index       uitgaan & vrije tijd      space
PI 2C-B - Vragen & Antwoorden deel 3
bekijk topic op één pagina  |  pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Topicgallery™ :
Pudy
Rust, Reinheid & Regelmaat
vrijdag 14 december 2007 @ 20:10 (#51) 

Thanks voor de info, we hebben roze p'tjes met hartjes erop en ik dacht dus dat er 4-5mg in zou zitten maar de maat die het thuis heeft liggen belde net op en hij zei dat hij het niet wiste hoeveel erin zou zitten. Ik reken mezelf wel tot een ervaren drugs gebruiker, xtc paddo's (5 a 6 keer) 5 dagen in de week stoned, en nooit echt fout gegaan. Wat ik ga doen is er 1tje nemen, kijken wat er gebeurd.. en dan vreet ik de andere 3 gewoon op, want ik zou het zonde vinden om 2cb weg te gooien.

cesareborgia
dudu l@l@
vrijdag 14 december 2007 @ 20:23 (#52) 

quote:
Op vrijdag 14 december 2007 20:10 schreef Pudy het volgende:
Thanks voor de info, we hebben roze p'tjes met hartjes erop en ik dacht dus dat er 4-5mg in zou zitten maar de maat die het thuis heeft liggen belde net op en hij zei dat hij het niet wiste hoeveel erin zou zitten. Ik reken mezelf wel tot een ervaren drugs gebruiker, xtc paddo's (5 a 6 keer) 5 dagen in de week stoned, en nooit echt fout gegaan. Wat ik ga doen is er 1tje nemen, kijken wat er gebeurd.. en dan vreet ik de andere 3 gewoon op, want ik zou het zonde vinden om 2cb weg te gooien.
zozo wat een ervaring.. 6 keer mdma en verder wiet en paddo's

IrfieJ
vrijdag 14 december 2007 @ 21:03 (#53) 

idd min kennis makings dosis was ook 24 erg lekker maar trip bij 12 mg net zo hard alsbij 24 sindsdien erg personelijk allemaal... mentaal is hetniet zo sterk het is vooraal lichamelijk en visueel erg lekker en mooi..

Some call it heavenly in it's brilliance
Others, mean and rueful of the Western dream
I love the friends I have gathered together on this thin raft
We have constructed pyramids in honor of our escaping

marcel-o
durkee durr!
vrijdag 14 december 2007 @ 22:42 (#54) 

k heb hier nog 2c-i, in poeder vorm.
ook wel geinig..
alleen erg aggresief spul. alles beweegt en vervormt, maar je gedachtes en logica doen daar dus aan mee..

wil dus nog es 2c-b doen, moet k t alleen wel hebben

aardig tripreport ergens gelezen van iemand die veel teveel nam
*zoekt* ---> [klik]

De hierboven vermeldde tekst staat onder voorbehoud van tiebvoudten en vergissingen.
De auteur verwijst tevens naar de vrijheid van meningsuiting.

billy-bob
loco in de toko
vrijdag 14 december 2007 @ 23:46 (#55) 

Dacht persoonlijk dat bijnemen niet zo vreselijk veel zin heeft na een bepaald punt....

The woods are lovely, dark, and deep,
But I have promises to keep,
And miles to go before I sleep...

Pudy
Rust, Reinheid & Regelmaat
zaterdag 15 december 2007 @ 00:00 (#56) 

quote:
Op vrijdag 14 december 2007 20:23 schreef cesareborgia het volgende:

[..]

zozo wat een ervaring.. 6 keer mdma en verder wiet en paddo's
speed ketamina ghb was ik ook vergeten, nu wel goed?

Bedankt voor de tips.

cesareborgia
dudu l@l@
zaterdag 15 december 2007 @ 13:25 (#57) 

quote:
Op zaterdag 15 december 2007 00:00 schreef Pudy het volgende:

[..]

speed ketamina ghb was ik ook vergeten, nu wel goed?

Bedankt voor de tips.
Ja door deze nieuwe feiten is je fout je vergeven.

Mind_Fuck
Mind tuning
zaterdag 15 december 2007 @ 13:47 (#58) 

Ga er niet van uit dat er amper 4 a 5 mg in zit.
Ik ken iemand die dit ook eens dacht, had toen een zooitje naar binnen gewerkt waarvan hij dacht dat het 30mg zou zijn... bleek het 125mg te zijn!
Neem gewoon een pilletje en wacht 30 a 60 min... daarna weet je zeker hoe sterk of zwak ze zijn.

btw. de minst sterke 2CB die ik ooit ben tegen gekomen was 12mg en dat waren zeeeeeer kleine pilletjes.

Stupide
Stompzinnig
zaterdag 15 december 2007 @ 14:48 (#59) 

2C-B - Vragen & Antwoorden deel 3

Check mijn muziek!

billy-bob
loco in de toko
zaterdag 15 december 2007 @ 19:24 (#60) 

quote:
Op vrijdag 14 december 2007 18:33 schreef Pudy het volgende:
Omdat ik het 2-cb topic niet kan vinden met de search functie, doe ik het maar even zo. Ik ga morgen namelijk 2CB doen in pilvorm. Nu zit er volgens mij 'handelaar' ( ) 4-5mg in één pil, en hij raadde mij aan om voor een goede trip er 4 te nemen. Moet ik in een keer de pillen innemen, of moet ik het opbouwen en om het kwartier/half uur een pil er bij nemen? Had dit heel graag in het topic willen vragen maar kan het niet vinden

Alvast bedankt.
quote:
Op zaterdag 15 december 2007 13:47 schreef Mind_Fuck het volgende:
Ga er niet van uit dat er amper 4 a 5 mg in zit.
Ik ken iemand die dit ook eens dacht, had toen een zooitje naar binnen gewerkt waarvan hij dacht dat het 30mg zou zijn... bleek het 125mg te zijn!
Neem gewoon een pilletje en wacht 30 a 60 min... daarna weet je zeker hoe sterk of zwak ze zijn.

btw. de minst sterke 2CB die ik ooit ben tegen gekomen was 12mg en dat waren zeeeeeer kleine pilletjes.
Ik zou er misschien niet van uit gaan, maar ik heb testuitslagen van pilletjes gehoord die 4 mg zouden zijn (ik weet niet wat jij zeeeer klein noemt?). Daarna ben ik nog bij 2 verschillende gelegenheden pilletjes tegengekomen met exact hetzelfde uiterlijk maar 1 had wat meer spikkels (paarsig). En ik ken iemand die op 2 nauwelijks reageerde en met 3 op een andere keer zowat ego-dood en alles had, extreem intens blijkbaar. Dus mijn vermoeden is dat de verdeling van 2C-B over die pilletjes niet goed is, en daarbij komt nog eens dat de een veel gevoeliger is voor 2C-B dan de ander. Ik heb het best van verschillende bronnen gehad maar erg zelden heb ik visuals die ik fatsoenlijk noem... Ik denk dat ik ook behoorlijke serotonergene tolerantie heb nu. Als je het mij vraagt is 2C-B redelijk onvoorspelbaar tenzij je genoeg van 1 batch hebt om er kennis mee te leren maken, ook ivm doseren.

@Pudy: als je wilt weten wat en vooral hoeveel erin zit zul je het moeten laten testen (ook via het lab).
Ik weet niet hoeveel je er hebt maar als ze je daar te schaars voor zijn zul je uit veiligheid kunnen beginnen met 1tje, het ligt er ook een beetje aan of die 'handelaar' ook een vriend van je is en het beste met je voor heeft. Het komt er allemaal op neer hoe veilig en preventief je te werk wilt gaan. En hoe diep je eerder bent gegaan op bijv paddo's... een kleine dosis daarvan geeft drempeleffecten.
Maar er bestaan best mensen die in paniek kunnen uitbreken als de volledige psychedelische effecten zich manifesteren al is het een instaptripmiddel als 2C-B. Dus aan jouw de keus waar leg jij de balans tussen veiligheid en hard willen trippen!

donkoen
maandag 17 december 2007 @ 21:36 (#61) 
haha, dit weekend was echt veels te ziek dankzij dat spul
ik had de 18mg's, ze zijn opzich niet duur 3,5 euro
de eerste nam ik in om kwart voor twaalf, ik zat samen met een vriend van me een beetje op de bank lord of the rings te kijken, en om kwart voor 1 begon hij te werken! dus ik neem er nog 1tje, en om 1 uur zie ik dat in de lavalamp naast me zich razendsnel een paddestoelontploffing aan het vormen is, wow wat ziek! dacht ik
toen besloten we om naar buiten te gaan, om kwart over 1 en ik nam nog een halve, en zodra ik buiten kwam zag ik in mijn straat wel 1000 lantaarpalen staan, alles was 1 grote poort, dusjah ik dacht ff kijken waar die poort eindigt, kom ik aan bij een parkje, en de bomen staan als een gek te waaien, en de stam vervormd gewoon!
zijn we op een bankje gaan zitten, en toen op dat moment voelde ik de complete 2,5, helemaal in een waas zat ik, ik keek naar de sterren en ik zag ze gewoon oorlog met elkaar voeren ze schoten op mekaar af enzovoort
toen kwam een vriend van ons langs en nam ons mee naar zijn schuur, die korte reis van 10 minuten was wel de allermooiste ooit, de hele wereld was 1 grote disco! overal lichten knipperen enzovoort
toen zaten we om 3 uur bij hem in de schuur, daar snapte ik er niks meer van!
ik keek om mij horloge en ik zag dat het drie uur was, en ik dacht van huh! drie uur? die tijd bestaat helemaal niet!
en toen keek ik naar de muur en ik zag de stenen verschuiven en de graffite begon te vervormen en naar me te lachen,
toen werd het wel redelijk beangstigend, alleen het fijne van 2c-b is, je denkt gewoon van nu ff rustig aan en ineens voelt het ook veel rustiger aan, dus na een half uur gaf ik maar weer toe aan het gevoel
en ik maakte me partij rare opmerkingen hea!
egt allemaal superdroge!
op een gegeven moment om half 5 gaan wij weer naar buiten, die andere jongen die niks op had moest naar binnen
en ik lopen samen met die vriend van me naar mijn huis, en ik zie gewoon de hele wereld als ik grote puzzel!
ik zag echt gewoon overal van die lijntjes, dus daar heb ik nog ff een half uurtje naar staan kijken, ergens waar niemand komt, en toen zijn we naar mijn schuur gegaan om ff uit te nuchteren, want mijn vader lag nog te slapen, en ik voede mij niet in staat om naar binnen te gaan, eenmaal in mijn schuur zag ik een kentekenplaat liggen waarvan de letters en cijfers constant naar me toe kwamen en groter en kleiner werden!
toen om 6 uur besloten we naar binnen te gaan, en ik lag in mijn bed nog ff popeye te kijken, en terwijl het geluid uit stond, begon ik de geluiden van popeye in mijn hoofd te horen!
echt hele vage geluiden!
en dat was wel de vetste nacht die ik ooit heb gehad!

ik kan het aan iedereen aanraden, en al helemaal omdat je helemaal niet brak bent de dag erna, en dat het je nadenken niet aantast
en voor de rest ik heb nog zo veel meer dingen gezien, alleen die gaan gewoon onze verbeelding te boven, ze zijn gewoon niet uit te leggen!

2c-b

billy-bob
loco in de toko
dinsdag 18 december 2007 @ 17:25 (#62) 

Klinkt als een mooie trip!

Heb zelf recentelijk samen met een vriend 2C-T-7 genomen in doses van 30 en 34 mg resp.
En daarbij nog wat GHB en lachgas.
Geen enkele last gehad van misselijkheid of niets, alleen een gek gevoel wat ik met meditatie in de rest weg
kon laten vloeien. Hebben een prachtige trip gehad maar het is wel iets 'sneller' dan 2C-B. Ik vond het veel rijker voor je zintuigen nog, gedetaileerder en op een gegeven moment gewoon zelfs een lavalamp voor al mn zintuigen. In principe best redelijk vergelijkbaar met hoge doses 2C-B maar ik vond dit zelf prettiger.

rthls
Genius
maandag 14 april 2008 @ 21:18 (#63) 

Zaterdag 2, als het goed is, 2cb pillen weten te bemachtigen. Nou had ik ze in m'n portemonnee gedaan, zijn ze deels verpulverd
Ik deel gewoon wat er over is met z'n 2-en. Degene van wie ik ze had, was van 2 aardig de weg kwijt geweest.

Ben zeer benieuwd! Zal wel een verslag uitbrengen, wanneer het zover is

Great spirits have always found violent opposition from mediocrities

kikoooooo
Douchebag Status
woensdag 16 april 2008 @ 19:21 (#64) 

Kan het zijn dat ik X met daarin ook 2cb gehad heb?

I feel absolutely clean inside, and there is nothing but pure euphoria. I have never felt so great. All the next day I felt like a 'citizen of the universe' rather than a citizen of the planet.
Een reden om een Mac te nemen :')

Japzer
(o)||
woensdag 16 april 2008 @ 21:02 (#65) 

quote:
Op woensdag 16 april 2008 19:21 schreef kikoooooo het volgende:
Als het als X gekocht is, ik betwijfel het. 2C-B is over het algemeen wat duurder. 2C-B is natuurlijk ook in pilvorm te krijgen.

Strange women lying in ponds distributing swords is no basis for a system of government. Supreme executive power derives from a mandate from the masses, not from some farcical aquatic ceremony.

JanusAnus
Zitten te rieleksen
woensdag 16 april 2008 @ 21:04 (#66) 

quote:
Lijkt mij uit winstoogpunt niet erg logisch?

peristilius
High times
woensdag 16 april 2008 @ 21:12 (#67) 

Precies, in theorie mogelijk, maar dan heb je wel erg veel geluk.

If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston

Syndicate
Pure euphoria!
donderdag 17 april 2008 @ 17:14 (#68) 

quote:
Ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig waarom je dat denkt..

Machine ate my homework

bsp
Bluf...
donderdag 17 april 2008 @ 18:33 (#69) 

quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 15:43 schreef L-S-M het volgende:
Hou rekening met een eurootje of 30 per 100 mg (= 4 normale dosissen), ofwel 5 euro per pil van 12 mg (= dus halve dosis).
Zo, da's geld...ik betaal hier 150 p/gr, en 20 p/100 mg...Wel erg lekker spul, ik kan iedereen sex aanraden op 2C-B 2C-B orgasmes =

dramatiek
vrijdag 25 april 2008 @ 15:55 (#70) 

quote:
Op vrijdag 14 december 2007 20:10 schreef Pudy het volgende:
Zo lang je je eigen naam nog binnen 1 seconden weet te herinneren ben je geen ervaren rot in het vak

Ik ben ook al tijden opzoek naar 2cb. Ik heb ook op het strand gezocht, nergens wat gevonden

Financing for Development and the Post-Keynesian Case for a New Global Reserve Currency
http://www.myhealthfulworld.com
The Financial Instability Hypothesis by. Hyman P. Minsky

rthls
Genius
vrijdag 25 april 2008 @ 20:25 (#71) 

Ik ben blij, want heb waarschijnlijk iemand waar ik het nu vaker kan regelen!

Great spirits have always found violent opposition from mediocrities

DrazTic
kiem kiem
vrijdag 25 april 2008 @ 21:04 (#72) 

quote:
Mogelijk. Het komt wel voor namelijk. 5mg is dan de gebruikelijke hoeveelheid die er in gestopt wordt

kikkerdril @ soundcloud

bsp
Bluf...
zaterdag 26 april 2008 @ 16:20 (#73) 

quote:
Ik ben ook al tijden opzoek naar 2cb. Ik heb ook op het strand gezocht, nergens wat gevonden
Wie zoekt, die vindt

BubblegumBarbie
maandag 28 april 2008 @ 12:06 (#74) 
Help mij.

Ik en mijn vriend (de heer Syndicate) hebben al met zeer grote regelmaat 2c-b genomen. Maar ik heb last van een aantal zeer nare bijwerkingen.

Eerst moeten jullie weten dat ik aan de anti-depressiva zit en daardoor grotere hoeveelheden moet verorberen. 2 paddorepen, 2 1/4 dotjes lsd, 35/38 mg 2c-b. Zonder deze hoeveelheden heb ik een niet noemenswaardige trip.

Nou is het met 2c-b zo dat ik na afloop verschrikkelijke hoofdpijn heb. Migraineachtig. Incl. lichtflitsen net buiten mijn zichtveld. Dit heb ik ook na lsd. verder heb ik de laatste 3 keer ook sterk last van overgeven. De bodyload komt op en alles gaat goed, tot ik me beweeg. Opstaan of verliggen is killing. Dan voel ik hoe de 2c-b mijn maag omdraait en binnen no-time ben ik aan het kotsen. Het maakt geen verschil of ik 2 uur daarvoor heb gegeten, net daarvoor of al 6 uur niets heb gegeten.

Tevens heb ik vrijdag een hele rare ervaring gehad die ik alleen nog maar met paddo's heb gehad. Ik raakte volledig door de war, de kluts kwijt, gek, kookoo. Ik kon niet meer tellen, ik wist niet meer waar ik werkte, ik dacht de hele tijd 'oho!' (je weet wel, dat irritante oho van de teletubies), mijn eractie was vertraagd, mijn gedachtes gingen gigantisch hard, ik kon de gesprekken tussen mijn huisgenoot en vriend niet meer volgen. Kortom, ik was volledig van het padje af.

Nou is dat me dus ook gebeurd met paddo's. Ik begon in het niets te brabbelen, onsamenhangende dingen, flarden van zinnen en mijn gedachtes gingen net als hierboven. Uiteindelijk dacht ik dat ik dood ging en ik moest mijn vriend afmaken met een hakbijl. Gelukkig hebben Syndicate en ik al heel wat afgetripped en blijft hij heel kalm onder mijn vaagheden en egododen.

Mijn vraag is, hoe kom ik van die vervelende lichamelijke effecten af? Hoe krijg ik mijn gedachtes weer op een rij als het fout gaat? En last but not least, kan ik blijven hangen in die vage gedachtengang en daadwerkelijk gek worden?

Tell me, tell me.

IrfieJ
maandag 28 april 2008 @ 12:14 (#75) 

anti depresiva en psychedelica zijn eigenlijk een big nono...

die bijwerkingen van lichtflitsen etc komen veel vaker voor ik en meerdere mensen die ik ken hebben die after effects ook niets om je druk om te maken.. zelfde met hoofdpijn komt vaak omdat je uitgedroogd bent dus er opletten dat je elk half uur een glas water drinkt..
soms heb ik ook gewoon hoofdpijn als ik genoeg vocht tot me genomen heb de dag erna maar dat zal waarschijnelijk mentale uitputting ofzoiets zijn niet heel ernstigs volgens de onderzoeken.. het tegenovergestelde juist paddo's en lsd werken tegen chronische migraine en clusterhoofdpijnen volgens de onderzoeken.

de makkelijkste manier imho om je gedachten weer recht te krijgen is het gewoon over je laten heen laten komen en je erbij neerleggen dat je niet meer kan denken en je prberen te beseffen dat het tijdelijk is.. (voorzover tijd nog bestaat )

Blijven hangen bestaat niet...!

psychedelica kunnen een psychose triggeren of een andere mentale ziekte die je al onderliggend zou moeten hebben.. daarom is de combi anti-depressiva en trippen niet aan te raden.

veel trip plezier nog verder let goed op de set en setting die bepalen alles..

Some call it heavenly in it's brilliance
Others, mean and rueful of the Western dream
I love the friends I have gathered together on this thin raft
We have constructed pyramids in honor of our escaping

bekijk topic op één pagina  |  pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
index       uitgaan & vrije tijd       space
2C-B - Vragen & Antwoorden deel 3
nieuwe topics | actieve topics | online users | top 500