haha, dit weekend was echt veels te ziek dankzij dat spul
ik had de 18mg's, ze zijn opzich niet duur 3,5 euro
de eerste nam ik in om kwart voor twaalf, ik zat samen met een vriend van me een beetje op de bank lord of the rings te kijken, en om kwart voor 1 begon hij te werken! dus ik neem er nog 1tje, en om 1 uur zie ik dat in de lavalamp naast me zich razendsnel een paddestoelontploffing aan het vormen is, wow wat ziek! dacht ik
toen besloten we om naar buiten te gaan, om kwart over 1 en ik nam nog een halve, en zodra ik buiten kwam zag ik in mijn straat wel 1000 lantaarpalen staan, alles was 1 grote poort, dusjah ik dacht ff kijken waar die poort eindigt, kom ik aan bij een parkje, en de bomen staan als een gek te waaien, en de stam vervormd gewoon!
zijn we op een bankje gaan zitten, en toen op dat moment voelde ik de complete 2,5, helemaal in een waas zat ik, ik keek naar de sterren en ik zag ze gewoon oorlog met elkaar voeren ze schoten op mekaar af enzovoort
toen kwam een vriend van ons langs en nam ons mee naar zijn schuur, die korte reis van 10 minuten was wel de allermooiste ooit, de hele wereld was 1 grote disco! overal lichten knipperen enzovoort
toen zaten we om 3 uur bij hem in de schuur, daar snapte ik er niks meer van!
ik keek om mij horloge en ik zag dat het drie uur was, en ik dacht van huh! drie uur? die tijd bestaat helemaal niet!
en toen keek ik naar de muur en ik zag de stenen verschuiven en de graffite begon te vervormen en naar me te lachen,
toen werd het wel redelijk beangstigend, alleen het fijne van 2c-b is, je denkt gewoon van nu ff rustig aan en ineens voelt het ook veel rustiger aan, dus na een half uur gaf ik maar weer toe aan het gevoel
en ik maakte me partij rare opmerkingen hea!
egt allemaal superdroge!
op een gegeven moment om half 5 gaan wij weer naar buiten, die andere jongen die niks op had moest naar binnen
en ik lopen samen met die vriend van me naar mijn huis, en ik zie gewoon de hele wereld als ik grote puzzel!
ik zag echt gewoon overal van die lijntjes, dus daar heb ik nog ff een half uurtje naar staan kijken, ergens waar niemand komt, en toen zijn we naar mijn schuur gegaan om ff uit te nuchteren, want mijn vader lag nog te slapen, en ik voede mij niet in staat om naar binnen te gaan, eenmaal in mijn schuur zag ik een kentekenplaat liggen waarvan de letters en cijfers constant naar me toe kwamen en groter en kleiner werden!
toen om 6 uur besloten we naar binnen te gaan, en ik lag in mijn bed nog ff popeye te kijken, en terwijl het geluid uit stond, begon ik de geluiden van popeye in mijn hoofd te horen!
echt hele vage geluiden!
en dat was wel de vetste nacht die ik ooit heb gehad!
ik kan het aan iedereen aanraden, en al helemaal omdat je helemaal niet brak bent de dag erna, en dat het je nadenken niet aantast
en voor de rest ik heb nog zo veel meer dingen gezien, alleen die gaan gewoon onze verbeelding te boven, ze zijn gewoon niet uit te leggen!